Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου 2024

1 2 3...ΚΛΗΡΏΣΑΜΕΕΕ.!!!!

 Και ναι...έφτασε η ώρα που θα μάθουμε ποιος, ή ποια θα είναι από τους φίλους που πέρασαν το κατώφλι ετούτου του μπλοκόσπιτου, ένα αναμνηστικό δωράκι. 

Πρωτού  όμως φτάσουμε στο σημείο της κλήρωσης, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω έναν έναν χωριστά, που αφήσατε εδώ, την καλή σας αύρα και την αγάπη σας μαζί με τις ευχές σας!

Ράνια, Αννιώ, Κανελλάκι Arish, Kική, Στεφανία, Αννίκα, Μία, Γιάννης, Βαρβαρούλα, Ελένη, Λίτσα, Αριστέα, Μαριάννα, Ρένα.!

Και τώρα ήρθε η ώρα να παρακολουθήσουμε βήμα βήμα, την κλασική πια και χρονοβόρα αλλά λατρεμένη για μένα διαδικασία, της κλήρωσης!

Επί το έργο: 

Εν αρχή γράφουμε με το χεράκι που τρέμει λίγο, 😉 τα ονόματα σας στο τετράδιο με την σειρά των σχολίων


Μετά έρχεται το γράψιμο των ονομάτων ξανά, σε χαρτάκια που τυλίχτηκαν σε μικρά ρολάκια.


Μπήκαν σε γυάλινο μπολάκι, που αυτή την φορά  δεν ήταν από  αυτά που ξέρατε καρδούλες και λοιπά. (τελικά θα παρελάσουν όλα τα γυαλικά μου από εδώ φαίνεται)🤣.


Θα ήθελα να τραβούσε το χαρτάκι το χεράκι του  Γιαννάκη μας, αλλά ήταν αρρωστούλι το μικρό μας. Οπότε θα υποστείτε την χερούκλα μου να τραβήξει το τυχερό όνομα!


Και η τυχερή είναι...ταρατατάμμμμ..

η Μαριάννα!!! 


Μαριάννα μου να είσαι πάντα τυχερή σε ουσιαστικά πράγματα στην ζωή σου. Το αναμνηστικό δωράκι σου θα στο στείλω μόλις μπορέσω να πάω στο ταχυδρομείο, αφού ακόμα δεν κάνω  μεγάλες αποστάσεις🙁.

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και μην ξεχνάτε, η καλημέρα που θα πείτε στον διπλανό σας, να φοράει ένα χαμόγελο!😄.

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!



   


Ενα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους σας 



14 σχόλια:

  1. Πάντα τυχερή να είναι η Μαριάννα !!!!
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Ράνια μου. Μακάρι η Μαριάννα να έχει ουσιαστική τύχη στην ζωή της.
      Το δωράκι μου θα είναι απλά ένα αναμνηστικό και ελπίζω να της αρέσει.
      Να περνάς όμορφα φίλη μου με ότι κάνεις φιλιαααααα! 🧡😘

      Διαγραφή
  2. Μπράβο σε σένα πρώτα Ρούλα μου που κρατάς τη παράδοση παρ όλη την μικρή ακινησία σου!
    Και φυσικά μπράβο και στη τυχερή!
    ΑΦιλάκια πάντα χαράς και αγάπης! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Στεφανία μου. Ούτως ή άλλως, δεν έχω ψάξει ακόμα να μάθω την ηλεκτρονική βερσιόν στην κλήρωση και δεν νομίζω να το ψάξω στο μέλλον... Ασε δε που μου αρέσει η όλη αυτή η παλιά διαδικασία της κλήρωσης.
      Χαίρομαι και εγώ για την Μαριάννα και για όλες όσες φίλες έχουν κληρωθεί μέχρι τώρα και ένα αναμνηστικό δωράκι θα της θυμίζει αυτήν την συνάντησή μας σε αυτόν τον χώρο.
      Να είσαι καλά και να κάνεις αυτό που αγαπάς! φιλιαααααα 🧡😘

      Διαγραφή
  3. Η καλημέρα είναι δώρο Θεού!
    Καλημέρα στην όμορφη παρέα και να έχουμε μία χαρούμενη και δημιουργική εβδομάδα!
    Καλά δεν πήρα χαμπάρι τίποτα,μόλις....το είδα ότι έτρεχε διαγωνισμό Ρούλα μου! Εύγε σου, για την αγάπη και την προσφορά σου! Συγχαρητήρια στην νικήτρια να είναι πάντα τυχερή και κερδισμένη!
    Να περνάς πάντα όμορφα με ότι αγαπάς! Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Μαρία μου αυτό λέω και εγώ για την καλημέρα και μάλιστα αν την πείς και με ένα χαμόγελο γίνεται πραγματικά δώρο σε εκείνον που την λες.
      Δεν πειράζει δεν ήταν διαγωνισμός, απλά έκανα μια μικρή κλήρωση σε όσους πέρασαν από εδω για να μου ευχηθούν για τα 13 χρόνια αυτού του μπλοκόσπιτου.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Αρχισα σιγά σιγά μετά το ατύχημα μου να επικοινωνώ και πάλι όσο μπορώ να περνάω να τα λέμε.
      Να είσαι καλά Μαρία μου Καλό Φθινόπωρο να έχουμε φιλιαααα. 😘

      Διαγραφή
  4. Καλότυχη η Μαριάννα μας πάντα. Κι εσύ εύχομαι να σαι πάντα καλά και δοτική.
    Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αννιώ μου καλότυχη να είναι για πιο σπουδαία και ουσιαστικά πράγματα όμως.
      Ένα μικρό αναμνηστικό δωράκι είναι έτσι για το καλό που λέμε!
      Σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς. φιλιαααααα!🧡😘

      Διαγραφή
  5. Να είσαι πάντα τυχερή Μαρία Άννα μου.
    Μπράβο Ρούλα μου, να είσαι καλά και να γιορτάσουμε πολλά πολλά χρόνια ακόμα.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ εκ μέρους της Ρένα μου μακάρι να είναι και αλλού τυχερή η Μαριάννα.
      Τα δωράκι μας είναι περισσότερο για να νιώσουμε καλά εμείς. Πολύ θα ήθελα να μπορούσα να έκανα κάτι για όλους σας με τόσο όμορφες ευχές που πήρα.
      Σε ευχαριστώ πολύ, όσο μπορώ και έχω δυνάμεις εδώ θα είμαι φιλενάδα, να τα γιορτάζουμε παρεούλα !
      Να είσαι καλά Ρένα μου καλά να περνάτε οικογενειακώς. φιλιααααααα! 🧡😘

      Διαγραφή
  6. Ωωωωω!!!! Τί ωραία!!!!! Ρουλίτσα μου, σ'ευχαριστώ πάρα πολύ!!!! Χαίρομαι που θα έχω ξανά κάτι από εσένα και σου εύχομαι να είσαι πάντα καλά, να χαίρεσαι το μπλογκοσπιτάκι σου και να μας κρατάς τόσο ωραία συντροφιά με τις αναρτήσεις σου! Φιλάκια πολλά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που ήσουν η τυχερή της κλήρωσης Μαριάννα μου, αλλά θα σου ευχηθώ να είσαι τυχερή σε πολύ περισσότερα και ουσιαστικά δώρα στην ζωή σου.
      Το δωράκι μου είναι απλά ένα αναμνηστικό για τα δεκατρία χρόνια αυτού του μπλοκόσπιτακίου 😉.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου. Μόλις το ετοιμάσω και μπορέσω να πάω στο ταχυδρομείο, αφού ακόμα δεν κάνω μεγάλες αποστάσεις από το σπίτι μου. Θα σε ενημερώσω με τηλέφωνο για να ξέρεις.
      Να είσαι πάντα τυχερή και να περνάς καλά. φιλιαααααα!! 😘🧡

      Διαγραφή
  7. Λατρεύω αυτή την ιεροτελεστία με τους κλήρους. Κι αυτή η "χερούκλα" σου, πόσα έχει περάσει! Πόσους αγκάλιασε και πόσους φρόντισε και με πόση στοργή δούλεψε ασταμάτητα και συνεχίζει να προσφέρει απλόχερα τα δώρα της καρδιάς σου. Τυχερή η Μαριάννα μας κι όλοι εμείς πιο τυχεροί που σ' έχουμε ανάμεσά μας.
    Να είσαι καλά, αγαπημένη μου 🧡
    Ν' απλώνεις το χέρι σου και να μας τραβάς για "παιχνίδι" στις αλάνες σου. Στα χαμόγελα και στις λιακάδες σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Θα μπορούσα σίγουρα να μάθω Κανελλάκι μου να κληρώνω ηλεκτρονικά, αλλά μου φαίνεται ότι με αυτή την μέθοδο δεν θα ήμουν εγώ και εξάλλου ξέρεις πόσο μου αρέσει όλη αυτή η διαδικασία κάτι σαν τελετουργικό είναι για μένα και δεν θέλω να το χάσω...Το να δίνεις από την χαρά σου χαρά σε άλλους είναι απόλαυση.
      Χάρηκα για την Μαριάννα και θα ευχόμουν να έχει πολύ πιο ουσιαστική τύχη στην ζωή της, από ένα μικρό αναμνηστικό δωράκι από μένα!
      Σε ευχαριστώ πολύ Κανελλάκι μου για τις ευχές η τυχερή είμαι εγώ που σας έχω γνωρίσει.
      Να είσαι καλά, κορίτσι μου με τα ξεχωριστά σου λόγια. Σ.Λ.🧡

      Διαγραφή