Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 2 Αυγούστου 2020

ΑΥΓΟΥΣΤΕ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΜΗΝΑ.....



Ας υποδεχτούμε τον Αύγουστο φέτος με όμορφες εικόνες και με μερικές  παροιμίες που έχουν γραφτεί για εκείνον ..
Νομίζω ότι κανένας άλλος μήνας του χρόνου δεν έχει τόσες πολλές και τόσο όμορφες παροιμίες...
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο...(τι ευκολία παρεάκι μου)..και συγκεκριμένα ΕΔΩ, βρήκα αυτές και σας τις παρουσιάζω..

















 Τις παροιμίες συντροφεύουν  την ανάρτηση αυτή και κάποιοι στίχοι μου...που βρήκαν την ευκαιρία να βγουν στην επιφάνεια...

"Είναι Αύγουστος"

Κομμάτια τ αστέρια στην αμμουδιά,
Θαμπώνει το φως τους μες την νυχτιά,
φεγγάρι απόψε η νύχτα δεν έχει,
 είναι Αύγουστος μήνας, 
μα μέσα μου βρέχει.

Στα δάχτυλα η άμμος
κυλά σαν κλεψύδρα.
Ο χρόνος περνάει 
κι ακόμα δεν σ είδα.
Τα όνειρα βάλαν 
φτερά τρομαγμένα, 
στη σκέψη πετάξαν
να βρούνε εσένα.

Στ ακρογιάλι το κύμα 
δεν λέει τραγούδια.
Σκορπίσαν τα λόγια,
στου ανέμου την φούρια.
Τριγύρω ο κόσμος 
γελάει και τρέχει
είναι Αύγουστος μήνας 
μα μέσα μου βρέχει.
***
Μην σας επηρεάζουν τα λόγια των στίχων.. η ζωή είναι πολύ όμορφη και με τα πάνω της και με τα κάτω της...
Ο Αύγουστος είναι ο τελευταίος μήνας του καλοκαιριού..ας τον χαρούμε όπως μπορεί ο καθένας μας,
Σας εύχομαι τα καλύτερα.
Να είστε όλοι καλά να προσέχετε τον εαυτό σας, να μην  ξεχνάτε ότι ένα χαμόγελο μπορεί να αντικαταστήσει μια αγκαλιά..!!!!! 


που περνάτε και τα λέμε.....

17 σχόλια:

  1. Ομορφα γραφεις Ρουλιτσα μου.Ολα μου αρεσανε αλλα με τρομαξε εκεινο απα Αυγουστο χειμωνα κ.τ.λ.απα πα.δεν το θελω ακομη.Καλο μηνα να εχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ δεν το θέλω φιλενάδα αλλά παροιμίες είναι αυτές..εμείς θα τους πάμε κόντρα; 🤣΄
      Πάντως οι πιο πολλές για καλό μιλάνε,...
      Η γραφή μου έτσι για πλάκα είναι και επειδή μιλούσε για τον Αύγουστο.. ήρθε και κόλλησε το θέμα.. 😊
      Καλό μήνα Λίτσα μου...καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι..ν🏊‍♀️α είστε καλά και να προσέχετε..❤ φιλιααααα!!

      Διαγραφή
  2. Σοφές όλες οι παροιμίες Ρούλα μου.
    Οι εποχές όμως άλλαξαν και το καλοκαίρι κρατάει μέχρι τον Οκτώβριο.
    Πολύ ωραίο το ποίημα σου.
    Γλυκό σαν κι εσένα 😘😘
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφες δεν θα πει τίποτα Ρένα μου ..Και εδώ στην Κρήτη μην σου πω παραπάνω φιλενάδα... τυπικά το λέμε για τον Αύγουστο...για τα παιδιά όμως που θα πάνε σχολείο ο μήνας αυτός είναι το τέλος του καλοκαιριού...
      Οντως οι εποχές έχουν αλλάξει και αυτό το καλοκαίρι είναι το πιο παράδοξο...δεν ξέρουμε τι θα καιρός θα μας προκύψει.. ίδωμεν...
      Το ποίημα προέκειψε από τον τίτλο του και κώλυσε στην ανάρτηση..😊
      Καλό μήνα να έχετε και καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι..🏊‍♀️ την αγάπη μου❤ φιλια σε όλους σας...!!!

      Διαγραφή
  3. καλημερα!!καλο μηνα!!!παροιμιες σοφες...η γραφη υπεροχη!!να προσεχετε να εισαστε και να περνατε καλα!!φιλι και αγκαλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοφότατες θα έλεγα Ιριδά μου και η γραφή προέκυψε από πολύ μακρινό παρελθόν.. τότε που η έμνευση με επισκέπτονταν πότε πότε...😊
      Ελπίζω να είσαι καλά φίλη μου...να περνάς και εσύ όσο μπορείς καλύτερα...καλό μήνα και καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι...🏊‍♀️ την αγάπη μου ❤μαζί με μια μεγάλη ...🤗

      Διαγραφή
  4. Λατρεύω τον Αύγουστο. Αυτόν τον μήνα γεννήθηκε η κόρη μου και τον ίδιο μήνα κάναμε τη γαμοβαφτιση μας. Για μένα ο Αύγουστος είναι σαν να ξεκινάει καινούριος χρόνος. Καλό μήνα Ρουλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και η δική μου κόρη Ειρηνη μου στις 3 του Αυγούστου είχε τα γενέθλια της....😀
      Εχεις να θυμάσαι μόνο όμορφα από το Αυγουστο λοιπόν ΄..με το δίκιο σου να τον αγαπάς...μα έχει τόσες ομορφιές!!!1 και πρώτα την μεγάλη γιορτή γιορτή της Παναγιάς μας..και την ξενοιασιά των διακοπών, κολύμπι 🏊‍♀️, παρεούλα με φίλους κάτω από την πανσέληνο...🌕
      Να είσαι καλά να περνας όμορφα ότι και να κάνεις...καλό μήνα Ειρήνη μου με χαμόγελα πολλά..😀!!!φιλιαα...

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένος μήνας ο Αύγουστος. Ας τον χαρούμε όσο μπορούμε. Μας περιμένουν δύσκολες μέρες. Ας προσέχουμε. Καλησπε΄ρα Ρούλα μου και καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι...ας τον χαρούμε τουλάχιστον για λίγο γιατί οι δυσκολίες πότε δεν τελειώνουν και σίγουρα τις έχουμε μπροστα μας...
      Ας ευχηθούμε να καλυτερέψουν τα πράγματα αν...και αυτό είναι όνειρο θερινής νυχτός..😉
      Να είσαι καλά και να προσεχείς και εσύ να έχεις έναν καλό Αύγουστο όπως εσύ θέλεις..καλό σου βράδυ..!!!🌙

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα, Καλή Παναγιά Ρούλα μου, να είστε καλά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου καλό μήνα φίλη μου...Καλή Παναγιά να έχουμε ..ας έχει όλο τον κόσμο υπό την σκέπη Της...
      Είναι ο δικός Της μήνας...ας την ευχαριστήσει ο καθένας μας όπως νιώθει μέσα του!!!
      Να είσαι καλά και εσύ φίλη μου να προσέχεις.. καλό σου βράδυ 🌙 την αγάπη μου..❤

      Διαγραφή
  7. Επειδή ο Αύγουστος κουβαλάει μια μελαγχολία, ταυτίστηκα με τους στίχους σου.
    Λίγο η μελαγχολική πανσέληνος, λίγο οι διακοπές που οι περισσότεροι αναβάλλουν και φέτος, λίγο ο φόβος που πλανάται πάνω απ' τα κεφάλια μας...
    Κρατάω το χαμόγελο και την αισιοδοξία σου.
    Καλό μήνα Ρουλάκι μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μόνο εσύ με πιάνεις Κανελλάκι μου ...δεν είναι αυτός ο Αυγουστος όπως τον θέλαμε..για αυτό θυμήθηκα αυτούς τους στίχους που ταιριάζουν γενικώς σε ότι περνάμε...
      Αλλά με ξέρεις πως δεν θελω να το βαζω κάτω και να ελπίζω σε καλύτερες μέρες ..εστω και αν είναι όνειρο θερινής νυχτός όπως έγραψα και στον Γιάννη πιο πάνω..
      Ευτυχώς που υπάρχουν και τα χαμόγελα Μαράκι μου .... να κρατάνε τα μπόσικα..😉
      Καλό μήνα να έχετε..Η Παναγιά να βάλει το χέρι Της να πάνε καλύτερα τα πράγματα...
      Να είστε καλά και να προσέχετε όλοι ...καλό σου βράδυ κορίτσι μου 🌙 την αγάπη μου πάντα.. ❤ 🤗

      Διαγραφή
  8. Κρατώ τις όμορφες εικόνες, παραβλέπω ότι μας θυμίζει πως μετά τον Αύγουστο μπαίνουμε σε φθινοπωρινές ετοιμασίες αλλά δεν ξεχνάμε πως το τέλος του καλοκαιριού είναι και η πιο όμορφη εποχή του χρόνου! :P
    Το ποίημα σκέτο "ποίημα" και πολλά μας λέει! ;)

    ΑΦιλάκια Ρούλα μου και πάντα με υγεία, υγεία και πάλι υγεία! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι φιλενάδα κρατάμε τα όμορφα και δεν αφήνουμε τα δύσκολα...που ούτως ή άλλως θα έρθουν... να μας επιβάλουν από τώρα την παρουσία τους.. ας τα αφήσουμε για λίγο στην άκρη..και ας απολαύσουμε όσο γίνεται καλύτερα το υπόλοιπο καλοκαιρακι μας Στεφανία μου..😉⛱
      Να το απολαύσεις και εσύ ειδικά τώρα που έχεις ακόμα την ευκαιρία να μένεις στο βουνό σου... 🌼
      Να είσαι καλά και ναι...ας έχουμε υγεία και όλα τα άλλα θα τα παλέψουμε.... καλό σου βράδυ,🌙 την αγάπη μου❤ ... φιλιααααα!!!

      Διαγραφή
  9. Πολύ όμορφο το ποίημά σου Ρούλα μου! Οσο για τις παροιμίες, σοφές! Ηξεραν οι παλιοί! Πολλά πολλά φιλάκια και να περνάς όμορφα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή