Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 10 Αυγούστου 2020

ΑΓΑΠΗ ΕΊΝΑΙ....

Τι να είναι άραγε η ευτυχία;
Πως να την παρουσιάσεις με λόγια;
Υπάρχουν λέξεις που να μπορείς  να δώσεις το στίγμα της;
Ίσως να υπάρχουν.. όμως  νομίζω ότι θα είναι πολύ φτωχές, για να  την εκφράσει κάποιος με λόγια ...
Είναι μια έννοια που κάνει την καρδιά σου να ηρεμεί να σε γεμίζει πληρότητα, να σου χαρίζει  χαμόγελα, όταν βλέπεις τις συνέχειες της ζωής σου να ακολουθούν τον δρόμο της καρδιάς τους,  και να ανοίγουν τα δικά τους φτερά...
Αναρωτιέσαι.. πως πέρασαν τα χρόνια, πόσο γρήγορα μεγάλωσαν  και ξεκινάνε και εκείνα την δική τους ζωή αγαπώντας... 
            Με την άδειά τους...  Το ευτυχισμένο  ζευγάρι.... 
Αγάπες μου να είστε πάντα ευτυχισμένα και χαρούμενα!!!! 
Με λίγα λόγια...παρόλο που θα ήθελα να σας τα πω όλα με λεπτομέρειες...όπως λέμε χαρτί και καλαμάρι...😊 αρκεστείτε στα λίγα και καταλάβετε πολλά...μοιράζομαι σήμερα την δική μας   ευτυχία, με τους αρραβώνες του εγγονού μας...!!!
Σας εύχομαι να σας αξιώνει ο θεός όλους να  γευτείτε τόσο όμορφες ευτυχισμένες στιγμές!!!
Η ζωή θα συνεχίζεται όσο  υπάρχει η αγάπη...!!!
Να είστε όλοι καλά να έχετε μια όμορφη εβδομάδα...να προσέχετε τον εαυτό σας και να μην ξεχνάτε...πάντα θα υπάρχουν στιγμές για... χαμόγελα... να το θυμάστε!!! 

που περνάτε και τα λέμε..!!!




43 σχόλια:

  1. Γλυκιά μου σμαραγδένια να τους χαίρεσαι και να είναι πάντα ευτυχισμένοι κι αγαπημένοι!!!!!
    Φαντάζομαι τη χαρά σου να αρραβωνιάζεται εγγόνι σου ....να είσαι καλά αγαπημένη να χαρείς και για τα υπόλοιπα !!!!
    Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ράνια μου είναι πραγματικά μεγάλη χαρά που πολλές φορές δεν περιγράφεται με λόγια..
      Μακάρι και εσύ να αξιωθείς στα εγγόνια σου αν έχεις..δεν ξέρεις πόσο γρήγορα μεγαλώνουν ..
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές φίλη μου να είσαι καλά, να περνας όμορφα...την αγάπη μου...❤

      Διαγραφή
  2. Γεμάτη από τα πιο όμορφα συναισθήματα που φαίνονται καθαρά σε κάθε σου λέξη, κάθε σειρά που γράφεις. Χαίρομαι πραγματικά με τα παιδιά, μα πιο πολύ χαίρομαι με τη χαρά σου Ρούλα μου. Τα παιδιά και τα εγγόνια ένας καθρέφτης μας είναι που όσο περνούν τα χρόνια γίνεται ανεκτίμητος. Η ευτυχία των παιδιών είναι δεδομένη (φαίνεται στα πρόσωπά τους) η δική σου είναι μεταδοτική, να το ξέρεις! Να ζήσουν τα παιδιά, ευτυχισμένα και σεις να τα χαίρεστε και να τα καμαρώνετε!
    Πολλές-πολλές ευχές και φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου όταν τα εγγόνια τα έχεις μεγαλώσει τότε τα νιώθεις δυο φορές παιδιά σου και τα συναισθήματα τα νιώθεις δυο φορές περισσότερα...μια παροιμία λέει..του παιδιού μου το παιδί,δυο φορές παιδί μου είναι...και είναι αυτή η πραγματικότητα φίλη μου!!!! οι χαρές είναι για να μοιράζονται...
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου.Να αξιωθείς και εσύ σε τόσο όμορφες στιγμές...
      Να περνας καλά με ότι κάνεις Αννίκα μου ..την αγάπη μου...❤ φιλιααα

      Διαγραφή
  3. Αχ τι ωραία!
    Τις καλύτερες ευχές μου στα παιδιά!
    Να τους χαίρεστε!
    Τα φιλιά μου!
    💕💕💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αρτίστα μου για τις ευχές...να αξιωθείς φιλενάδα σε τέτοιες χαρές...
      Δεν ξέρω πως να σου το πω αλλά αυτές τις χαρές τις νιώθεις ..δεν λέγονται κορίτσι μου.. να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου..
      Να είσαι καλά να κάνεις ότι σου αρέσει...νταξ; την αγάπη μου ❤ φιλιααα!!

      Διαγραφή
  4. να τους χαιρεσαι γλυκια μου!!να ζησουν ευτυχισμενοι...καλοτυχοι....και γεροι!!καλημερα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές Ιριδά μου ..θα με καταλάβεις και θα με νιώσεις όταν θα έρθει και για σένα αυτή η ώρα...να σε αξιώσει ο Θεός να απολαύσεις αυτές τις χαρές...στο εύχομαι ολόψυχα..
      Να είσαι καλά να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φίλη μου...την αγάπη μου ❤ φιλιααα!!

      Διαγραφή
  5. Αγαπημένη μου, να είναι ολάνθιστος ο δρόμος τους, φαντάζομαι τη χαρά και την ευτυχία σας. Να είναι γετά και Ευλογημένα φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν δεν ζήσεις τέτοιες χαρές φιλενάδα ...που σου το εύχομαι ολόψυχα να το αξιωθείτε και εσείς, δεν μπορείς να το καταλάβεις τι όμορφο συναίσθημα που είναι ...το περνας μια φορά με τα παιδιά σου , αλλά με τα εγγόνια είναι διαφορετικό ...Σε ευχαριστώ πάρα πολύ αχτίδα μου για τις όμορφες ευχές σου...
      Να είστε καλά να περνάτε όμορφα ότι και να κάνετε καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι... την αγάπη μου φιλιαααα!! ❤

      Διαγραφή
  6. Η ωρα η καλη στα παιδια Ρουλα μου.Να ζησουν και να τα καμαρωνετε.Φιλια πολλα να τους δωσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λίτσα μου και στις δικές σου τις χαρές εύχομαι να τα καμαρώσεις τα εγγόνια σου σε αρραβώνες και γάμους, ευτυχισμένα και χαρούμενα.. φιλενάδα..
      να περνάτε όμορφα ότι και κάνετε...και που είσαι κανε καμιά βουτιά και για μένα..αφού το φετινό αυτό το καλοκαίρι είχε από όλα...που καιρός για θάλασσες..!!! την αγάπη μου φιλιααα!!❤

      Διαγραφή
  7. Η ώρα η καλή, Ρούλα μου! Να τα χαίρεσαι τα εγγόνια σου και να είναι πάντα έτσι αγαπημένα, όπως φαίνονται στις φωτογραφίες που μοιράστηκες μαζί μας! Άντε, και στα δισέγγονα!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ Πίπη μου για τις ευχές όσο για τα δισέγγονα..από το στόμα σου και στου Θεού τ αυτί χι..χι...που ξέρεις μπορεί να ακούει.. να χαίρεσαι και εσύ ότι αγαπάς...να έχεις μόνο χαρές από τα αγαπημένα σου πρόσωπα...
      Να είσαι καλά ,να περνας όμορφα ότι και να κάνεις.. να έχεις ένα όμορφο υπόλοιπο καλοκαιρακι..⛱ θα περάσω να τα πούμε.. καλό ξημερωμα ..🌙 φιλιααα!!!

      Διαγραφή
  8. Εγώ πάντως σε χαίρομαι που τα θεωρείς όλα "παιδιά" σου, τα αγαπάς και τα αγκαλιάζεις το ίδιο, και ποια κοπέλα δεν θα ήθελε να έχει τέτοιο σόι απ' τη μεριά του άντρα της;
    Αν ήταν άλλη γιαγιά, απ' αυτές τις "παραδοσιακές" ξέρεις, θα ξεκινούσε κάπως έτσι το στόρι της:
    "Εκουζουλάθηκε ο έγγονάς μου, το παλλικαράκι μου που δεν είναι άλλο πιο όμορφο στον κόσμο ετουτονά, και πήγε κι έβαλε αρρεβώνα με μια κοπελίτσα... καλή είναι, δε λέω, αλλά ίντα να κατέχει από νοικοκυριό που είναι τόσο μικιό; Πάει, ετροζάθηκαν σήμερα τα κοπέλια..."
    Ρουλάκι μου, για να σοβαρευτώ λίγο, εύχομαι τα καλύτερα στα δυο υπέροχα αυτά πλάσματα!
    Φιλί γλυκό ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα τα λεφτά το σχόλιο σου Κανελλάκι μου ..το τι γέλιο έχει πέσει σε όσους το έχω διαβάσει δεν λέγεται...🤣
      Οχι τι θες να πεις; ότι δεν είμαι παραδοσιακή εγώ;🤣🤣 πρέπει να ξέρεις και την ντοπιολαλιά για να σκέφτεσαι και παραδοσιακά... φταίει Μαρακι μου μου που τόσα χρόνια εδώ κι ακόμα δεν κατέχω τα...
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές σου και από των παιδιών σου να το αξιωθείς!!!
      Να είσαι καλά αγάπη μου καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι..⛱ να προσέχετε και ελπίζω να τα πούμε...την αγάπη μου πάντα φιλώ σε..!! ❤

      Διαγραφή
  9. ΟΜΟΡΦΙΕΣ!!!
    Αυτά είναι τα πολύ ευχάριστα νέα που τα απολαμβάνω όταν τα ακούω Σμαραγδένια μου, έχουν τις πιο θερμές ευχές μου!!! Κι εσύ να τους χαίρεσαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τουλάχιστον Στέλλα μου να έχουμε και κάτι χαρούμενο να λέμε μέσα σ αυτό το δύσκολο καλοκαίρι ...
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις θερμές ευχές σου καλοδεχούμενες είναι ...!!!
      Σου εύχομαι και σε σένα να απολαύσεις χαρές ότι και να είναι αυτές...από τους αγαπημένους σου...
      Να είσαι καλά, να περνας όμορφα ότι και κάνεις.. θα περάσω τα πούμε σύντομα...σε ευχαριστώ πολύ καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι..⛱ φιλιααα ❤

      Διαγραφή
  10. Καρδούλες όμορφες, πρόσωπα ρόδινα γεμάτα από τη λάμψη της αγάπης και λόγια δικά σου τυλιγμένα σε συναισθήματα και την μεγάλη σου αγκαλιά.
    Ρούλα μου εύχομαι από καρδιάς κάθε ευτυχία στα παιδιά. Είναι μεγάλες για σένα αυτές οι στιγμές, πέραν από τις δικές τους δικαιωματικά. Νιώθεις με εμφαντικό τρόπο τη συνέχεια και την εξέλιξη της δημιουργίας και είναι τόσο μα τόσο όμορφο.
    Να τα χαίρεστε και να τα καμαρώνετε σε κάθε τους βήμα.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου ...είναι αλήθεια ότι για κάτι τόσο όμορφες στιγμές όλοι μας από όταν κάνουμε εγγόνια έχουμε στο βάθος του μυαλού μας...και όταν έρθει αυτή η στιγμή τότε νιώθεις μια ολοκλήρωση να πω; χαρά να την πω; ευτυχία νομίζω ότι είναι η σωστή λέξη..
      Σου εύχομαι να το αξιωθείς και εσύ...να περνάς καλά με ότι κάνεις καλό σου ξημερωμα..🌙 καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι... 🌞

      Διαγραφή
  11. να τους χαίρεστε
    να έχουν μια ευτυχισμένη κοινή ζωή με υγεία , αγάπη και ωραίες στιγμές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Δελφινάκι μου για τις όμορφες ευχές ...να είστε καλά και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις...καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι να έχεις καλό ξημερωμα..!!❤

      Διαγραφή
  12. Να σας ζήσουν τα παιδιά, να είναι ευτυχισμένα και να ζήσουν σε καλύτερες μέρες.
    Αυτά είναι η ελπίδα μας.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές και είμαι σίγουρη ότι και εσείς θα πάρετε αυτή την χαρά ..όταν έρθει ο καιρός των εγγονιών σας.. και ξέρεις πόσο γρήγορα περνά ε; ούτε που το παίρνεις είδηση..🤣 την μια στιγμή είναι τοσοδούλικα και την άλλη ξετελεμένες κοπέλες...
      Να σας αξιώσει ο Θεός να τα καμαρώσετε και εσείς φιλενάδα.... σας το εύχομαι ολόψυχα...καλό ξημερωμα 🌙 την αγάπη μου..❤ φιλιαααα

      Διαγραφή
  13. Αγάπη είναι να ζούμε την κάθε μέρα με τους αγαπημένους μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό είναι Νατάσα μου να ζούμε για να καμαρώνουμε να μεγαλώνουν τα αγαπημένα μας και να βρίσκουν τον δρόμο τους μέσα από την αγάπη και την απόφαση τους να χαράξουν την δική τους πορεία στην ζωή...
      Ευχομαι να είσαι καλά και να σε αξιώσει ο Θεός να χαρείς όμορφες στιγμές...καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι..⛱🏊‍♀️

      Διαγραφή
  14. Ευχή καρδιάς Ρούλα μου, πάντα τέτοια νέα να διαβάζουμε μέσα από το διαδίκτυο! :P
    Να σας ζήσουν και με την ησυχία τους να οργανώσουν και τον γάμο τους! ;)
    Να είσαι πάντα γερή δυνατή να δημιουργείς και να μας γεμίζεις χαμόγελα γιατί Αγάπη χωρίς χαμόγελο δεν μπορεί να υπάρξει! <3

    ΑΦιλάκια με αγάπη και πολλά χαμόγελα! <3 :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Στεφανία μου για τις ευχές σου... τα παιδιά συζούσαν και αποφάσισαν να επισημοποιήσουν την σχέση τους και μας έκαναν πολύ χαρούμενους ..
      Σου εύχομαι να αξιωθείς και εσύ αυτήν την χαρά φιλενάδα, είναι μεγάλη ευτυχία...τσεκαρισμένο πως όπου υπάρχει η αγάπη όλα είναι όμορφα...😊
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις ..καλό σου ξημερωμα 🌙 Στεφανία μου την αγαπη ❤μου φιλιααα!!

      Διαγραφή
  15. Ρουλίτσα μου η ώρα η καλή στα παιδιά, να τα χαίρεσαι και να τα καμαρώνεις πάντα ευτυχισμένα, αγαπημένα γερά και καλότυχα!! Φαντάζομαι την χαρά σας!! Πολλά πολλά φιλάκια και την αγάπη μας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω Θάλεια μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου..
      Ναι καλά το λες πολύ χαρά και ευτυχία να βλέπεις τα αγαπημένα σου πρόσωπα ευτυχισμένα... που σου εύχομαι ολόψυχα να το αξιωθείς και εσύ από την Γιωργία σου φίλη μου..😊
      Να είστε καλά πολύ χάρηκα που σε "είδα" εδώ...να περνας όμορφα με ότι κάνεις.. καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι🏊‍♀️ θα περάσω να τα πούμε μόλις μπορέσω.. φιλιαααα!!❤

      Διαγραφή
  16. O όμορφος εγγονός σου βρήκε ένα αντάξιο ταίρι. Πανέμορφοι οι δυο τους, κι ακόμα περισσότερο, λόγω αγάπης!
    Ξέρω, πάει να σπάσει η καρδιά σου Σμαραγδάκι μου, από ευτυχία!
    Να τους χαίρεσαι υγιείς και χαρούμενους και να τους καμαρώνεις πάντα αγαπημένους.
    Η ιστορία της οικογένειάς σου συνεχίζεται. Τεράστια χαρά για μια γιαγιά.
    Έρχεται κι ο γάμος και μετά, ακόμα καλύτερα.
    Να είστε πάντα μαζί αγαπημένοι και ευτυχισμένοι Σμαραγδάκι μου. Σου το εύχομαι με όλη μου την καρδιά.
    Πολλά φιλάκια και Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου η χαρά αυτή πράγματι δεν ξέρω με τι λόγια να την περιγράψω... την νιώθεις στην καρδιά σου και σε κάνει ευτυχισμένο άνθρωπο...όσο για την συνέχεια από το στόμα σου και στου Θεού τ αυτί που λένε...
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου...Να αξιωθείς και εσύ Μαρία μου να ζήσεις τέτοιες όμορφες στιγμές.!!!
      Να περνας όμορφα με ότι κάνεις καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι⛱...φιλιαααα!!!❤

      Διαγραφή
  17. Νάναι παντοτινά ευτυχισμένα ακολουθώντας το δικό σας παραδειγμα Σμαράγδι μου πολύτιμο!
    Φιλιά πολλάαααααααααααααααααααααααααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Χαρούλα μου για τις ευχές... αυτό θέλουμε και εμείς γονείς και παππούδες, μόνο την ευτυχία τους.
      Μακάρι να αξιωθείς και εσύ αγάπη μου αυτές τις χαρές και να καμαρώσεις εγγόνια στις χαρές τους...στο εύχομαι ολόψυχα..😊
      Να είσαι καλά κορίτσι μου καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι ⛱την αγάπη μου ❤πάντα φιλιαααααααα!!

      Διαγραφή
  18. Να τους χαίρεσαι, Ρούλα μου!!! Πάντα αγαπημένοι να'ναι!!!
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Όλγα μου για τις ευχές σου...σου εύχομαι και εγώ από καρδιάς να αξιωθείς αυτές τις χαρές..!!!
      Να είσαι καλά, να περνας όμορφα ότι και να κάνεις...❤ καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι.⛱..φιλιααα!!

      Διαγραφή
  19. αλοιμονο μας αν δεν υπαρχει αγαπηηηηηηηηηηηη
    τι θα γινομασταν χωρις τα νεα ζευγαρια που ΑΚΟΜΑ ΕΛΠΙΖΟΥΝ
    ΑΓΑΠΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΟΝΕΙΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ...αλοιμονο μας.....παντα ευλογημενα κ ευτυχισμενα ευχομαι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Σοφάκι μου η αγάπη είναι εκείνη που καθοδηγεί τα βήματα της καρδιάς μας και τα βήματα των παιδιών μας.. αυτά είναι το μέλλον να το κάνουν καλύτερο από ότι είναι ...
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές κορίτσι μου σου εύχομαι να αξιωθείς και εσύ να καμαρώσεις εγγόνια στις χαρές τους...!!!
      Να είστε καλά να περνάτε όμορφα ότι και να κάνετε με τα κορίτσια σου... καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι⛱ Σοφάκι μου
      την αγάπη μου❤ φιλια και στις τρεις σας...!!! 😊🤗

      Διαγραφή
  20. Αγάπη είναι...
    Σ ΄ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ που μοιράστηκες αυτές τις όμορφες φορτισμένες συγκίνηση και ευγνωμοσύνη, στιγμές σας!
    Ευχόμαστε καλοστεριωμένοι και πάντα αγαπημένοι!
    Στον νέο, οφείλουμε επί πλέον ευχές, γιατί είναι ο δημιουργός του blog σου και χωρίς την σημαντική του βοήθεια και την δική του αγάπη στην γιαγιά του, δεν θα σε είχαμε γνωρίσει!
    Να τους χαίρεστε και να ζήσετε πολλές πολλές όμορφες οικογενειακές στιγμές, αγαπημένη μου αδερφούλα!
    Έτσι ομορφαίνει η ζωή!ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΜΑΣ!!! Και η ώρα η καλή , για όταν θάρθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η χαρά πρέπει να μοιράζεται αδέρφι μου και μάλιστα όταν σε αξιώνει ο Θεός να ζήσεις τέτοιες όμορφες στιγμές, Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου αγάπη μου...ναι είναι αλήθεια ότι του χρωστάω την επικοινωνία μου μαζί σας, τόσα χρόνια τώρα τι δεν μοιραστήκαμε ε;😉
      Εύχομαι ο Θεός να σας αξιώσει να καμαρώσετε και εσείς μόνο όμορφες στιγμές από τις εγγονούλες σας δεν μπορείς να φανταστείς πόσο γρήγορα μεγαλώνουν Βαρβαρούλα μου..!!😊
      Να είστε καλά να έχετε ένα όμορφο υπόλοιπο καλοκαιρακι...⛱🏊‍♀️την αγάπη μας πάντα μικρή μου...❤

      Διαγραφή
  21. Μόλις σήμερα είδα την ανάρτησή σου, Ρούλα μου!!!! Να ζήσουν τα παιδιά με αγάπη και ευτυχία και η ώρα η καλή να τα καμαρώσετε στον γάμο τους!!! Τι ευχάριστα νέα να μοιράζεσαι με τις φίλες και φίλους τις χαρές των εγγονών σου!!!!
    Να τους χαίρεστε!!!!
    Φιλάκια πολλά και χρόνια πολλά για την Παναγιά μας, να σας έχει όλους υπό την Σκέπη της!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν ξέρεις πόσο ευγνωμονώ τον εγγονό μου που μου έφτιαξε το μπλοκ...και έχω τώρα την χαρά να μοιράζομαι μαζί σας αυτές τις όμορφες στιγμές μας που εύχομαι Μαριάννα μου να την αξιωθείς και εσύ αυτή την χαρά!!δεν το πιστεύεις πόσο γρήγορα μεγαλώνουν!!! 😉
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου..ας τα βλέπει η Παναγιά μας όλα τα παιδιά του κόσμου...
      Να περνας όμορφα ότι και να κάνεις φίλη μου καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι⛱..φιλιααααα!!!!❤

      Διαγραφή
  22. Να ευχηθώ με τη σειρά μου η ώρα η καλή - να ζήσουν, να ευτυχίσουν τα παιδιά, να τα χαίρεστε ως ζευγάρι. Δείχνουν πολύ όμορφοι και αγαπημένοι. Πώς η νύφη τον κρατά σφιχτά στην αγκαλιά της και πώς ο γαμπρός καμαρώνει! Τελικά αυτό που μένει αργά το βράδυ σταθερό/σταθερή αξία είναι η αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή