Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Παρασκευή 1 Ιανουαρίου 2021

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!



πηγή

Το 2020 είναι πια παρελθόν...

Να πάει στο καλό!!

Το 2021  μόλις κάνει ήδη τα πρώτα του βήματα...

Στα μικρά του χέρια κρατά τις ελπίδες όλου το κόσμου...

Το έχουμε φορτώσει με τόσες πολλές ευχές, που και οι μισές να γίνουν πραγματικότητα θα είμαστε ευχαριστημένοι...

Να το καλωσορίσουμε με την πρωτοχρονιάτικη πίτα του από τα χεράκια μας...

Δεν ξέρω για εσάς αλλά εγώ θα ήθελα να του δώσω μια μεγάλη αγκαλιά, να το χαϊδέψω, να το καλοπιάσω, σαν αθώο μικρό παιδί...

Να μετρώ τις μέρες του μία μία με προσμονή, που και ό  δικός μας μικρούλης σαν τον καινούργιο χρόνο θα έρθει στις ζωές μας.

Και πως αλλιώς θα μπορούσα να καλωσορίσω το ερχομό του παρά με μια ζεστή κουβερτούλα που θα το περιμένει να το τυλίξει μαζί με την αγάπη μας;

Το σκουφάκι και τα μικρούλικα παπουτσάκια συμπληρώνουν το σετάκι, του αγέννητου μικρούλη μας!!!

Αφήνοντας σας να σας ευχηθώ να είναι γλυκιά αυτή η χρόνια για όλους σας όπως... και ο μπακλαβάς που σας έχω για κέρασμα παρεάκι μου !! 


Να το καλωσορίσουμε,  και μια σημερινή με μια βόλτα στην θάλασσα!!!

 
ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!! ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΟΤΙ ΕΥΧΕΤΑΙ Ο ΚΑΘΈΝΑΣ ΣΑΣ!!! 



50 σχόλια:

  1. Καλή Χρονιά Ρουλα μου ,με υγεια και με το καλό να υποδεχτειτε το μωρακι! Πολλα φιλια σου στελνω!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά αγάπη μου με υγεία αυτό το πολύτιμο αγαθό.
      Και μαζί με αυτό δεν θα τσιγκουνευτεί νομίζω και για λίγη τύχη, χαρά και ότι άλλο χαρούμενο ήθελε προκύψει ε;
      Σε ευχαριστούμε για τις ευχές Νάσια μου φιλάκια σε σένα και στα αγόρια σου όλα!! την αγάπη μου... 🧡✨🎁🎄

      Διαγραφή
  2. Καλή μου φίλη, ας πάει στο καλό ο παλιός, ας έρθει με ελπίδα ο νέος. Υποδέξου το μωράκι σας με υγεία, αγάπη, τύχη και καλή φώτιση.Μία τέτοια προγιαγιάκαι ποιός δεν θα την ήθελε. Υπέροχα τα πλεκτά σου και..ζήλεψα τον μπακλαβά!Καλή Χρονιά Σμαραγδένθα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι αχτίδα μου να πάει στο καλό ο παλιός ας μην του κρατάμε κακία ίσως να μάθαμε και από εκείνον και να κάναμε την αυτοκριτική μας περισσότερο σε συναισθήματα και αξίες που τις είχαμε αυτονόητες. μπορεί να αιφνιδιαστήκαμε, αλλά ίσως αυτό να μας κάνει καλύτερους και σοφότερους ανθρώπους ...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές φιλενάδα να είναι η καινούργια χρονιά ελπιδοφόρα και αισιόδοξη με υγεια για όλους !!ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ!! 🎁 ✨🎄🧡

      Διαγραφή
  3. Πω πω καλούδια που έχει ο καινούργιος χρόνος!!! Με το καλό να έρθει το μωράκι σας. Τα πλεκτά σου, τέλεια. Καλά για τη βασιλόπιτα και τον μπακλαβά δε θα μιλήσω. Καλή και ευλογημένη χρονιά Ρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες χελωνίτσα μου; ας είναι τουλάχιστον ευγενικός μαζί μας γιατί το έχουμε ανάγκη όλοι μας να νιώσουμε όμορφα και τρυφερά!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές..
      Καλή χρονιά ευλογημένη και με υγειά πάνω από όλα!! ✨🎄🎁🧡

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΜΟΥ !ΚΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΤΟΥ ΔΕΝΤΡΟΥ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
    ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟ ΘΕΙΟΝ ΒΡΕΦΟΣ ΤΗΣ ΣΜΑΡΑΓΔΟΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ,ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΤΟΥ!
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΡΩΤΟΜΗΝΙΑΤΙΚΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Χαρούλα μου και σε όλη σου την οικογένεια...
      Απο το στόμα σου και σου Θεού τ αυτί μάτια μου να έρθει στον κόσμο η πολυπόθητη μέρα που θα ξανά αγκαλιάσουμε τους αγαπημένους μας και θα τους σφίξουμε τόσο δυνατά, μέχρι να τους κοπεί η ανάσα...
      Μακάρι η τρυφεράδα που εκπέμπει ένα βρέφος να γλυκάνει τις καρδιές όλου του κόσμου...γιατί υπάρχουν παιδιά εκεί εξω αγαπημένη μου που δεν θα είναι τόσο τυχερά. Εκείνα χρειάζονται την αγάπη ακόμα περισσότερο..!!
      Σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές μακάρι να το αξιωθείς και εσύ!!
      Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία και αγάπη παντού Χαρά μου.. 🧡🎁🎄✨

      Διαγραφή
  5. Καλή και ευλογημένη χρονιά Ρουλίτσα μου!
    Με το καλό να υποδεχτείτε το μπεμπέ!
    🎄💕🎁💕🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Αριστάκι μου μας βάζω όλους στην απάντηση όπως βλέπεις γιατί το ίδιο θα σου έλεγαν για τις ευχές σου...
      Καλή χρονιά να έχεις και εσύ κορίτσι μου με υγεία πάνω από όλα και ότι στόχους έχεις βαλει για την καινούργια χρονιά να τους πετύχεις!! την αγάπη μου πάντα ..🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  6. Καλή χρονιά Ρουλίτσα μου γλυκιά!
    Με το καλό να έρθει το μωράκι σας για να σας γεμίσει χαρά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Ελενη μου, με υγεία και ότι σε κάνει χαρούμενη να το χαίρεσαι φίλη μου.
      Ας αυτή η χρονιά με πιο πολλά χαμόγελα και ανιδιοτελή αγάπη σαν και αυτή που έχουν τα παιδιά!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Ελένη μου το περιμένουμε πως και πως με καταλαβαίνεις ε;!!
      Χρόνια πολλά και ευλογημένα...με αγάπη!! 🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  7. Ρούλα, καλή χρονιά, σε εσένα και την οικογένειά σου
    Μπαίνω στο μπλογκόσπιτό σου με το δεξί, να κρατάμε τα έθιμα, και με ρόδι για καλή τύχη. Ναι, ας κάνουμε μια μεγάλη, ζεστή, σφιχτή αγκαλιά στο 2021, να ξέρει πως το αγαπάμε χωρίς όρους.
    Φιλιά χαμογελαστΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με το καλό Τζοάννα μου να υποδεχτούμε τον καινούργιο χρόνο με ότι όμορφη σκέψη κάνουμε για εκείνον, αφού έχουμε κρεμάσει επάνω του τις ελπίδες μας γενικώς για ότι και αν συμβεί στην διάρκεια του, που είναι τόσο σύντομη!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Τζοάννα μου καλή χρονιά με υγεία και αγάπη παντού!!🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  8. Καλή Χρονιά Σμαραγδάκι μου!
    Ο νέος χρόνος να σας φέρει ένα υγιέστατο και πανέμορφο μωράκι που να κάνει τη δική σας ζωή διπλή. Κάθε παιδί που γεννιέται διπλασσιάζει τις ζωές των ανθρώπων που το υποδέχονται.
    Πανέμορφα τα δώρα σου για τον μικρούλη. Να έχετε όλα τα καλά και κυρίως υγεία και αγάπη στο σπιτικό σας.
    Καλή Πρωτοχρονιά!
    Καλή Χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Μαρία μου για τις ευχές σου.. είναι αλήθεια ότι εμείς έχουμε πιο πολύ λαχτάρα από την μαμά του..
      Πραγματι μια καινούργια ζωούλα είναι από μόνη της ένα θαύμα, που σε ξανανιώνει σε γεμίζει τρυφερότητα και σε κανει πιο άνθρωπο!!
      Μακάρι να είχαν θαλπωρή, και αγάπη όλα τα παιδιά του κόσμου!!
      Σαν προγιαγιά , ευλογώ τον Θεό που θα μας αξιώσει να ζήσουμε μια τέτοια χαρά..!!
      Καλή και ευλογημένη χρονιά να έχεις Μαρία μου με υγεία και αγάπη για την οικογένεια σου και για όλο τον κόσμο!!🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  9. Καλή κι ευλογημένη χρονιά, Σμαραγδουλα μου!!! Με το καλό να έρθει και το μικρό σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Ολγα μου ευλογημένη γεμάτη υγεία αγάπη και ότι άλλο εύχεσαι να σου φέρει ο καινούργιος χρόνος!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές για το μωρακι μας!! να είσαι καλά χρόνια πολλά και καλά!!🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  10. Καλή και ευλογημένη χρονιά Ρούλα μου! Μαζί με τις ομορφιές σου, τη ζεστασιά της καρδιάς σου. Υγεία να έχετε και πολλά χαμόγελα στις καρδιές σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είναι καλή αυτή η χρονιά φίλε για να πάρουμε μια ανάσα, να είναι γεμάτη από όμορφες και χαρούμενες στιγμές, αυτές δε να είναι οι περισσότερες!
      Μας αξίζει να γαληνέψουμε να είμαστε αισιόδοξοι πως θα τα καταφέρουμε να ξεπεράσουμε τα δύσκολα
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου! Καλή χρονιά με υγειά και όπως εσύ την ευχεσαι!!χρόνια πολλά και καλά!🎄✨🎁

      Διαγραφή
  11. Μυρωδιές ευτυχίας γεμίζουν τον αέρα εδώ, Ρούλα μου!
    Εντυπωσιακή πίτα και υπέροχα όλα!
    Καλή χρονιά με υγεία, αγάπη και ομορφιές πάνω απ' όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν η καρδιά μας είναι χαρούμενη Γλαύκη μου τότε η χαρά σε παίρνει από το χέρι και σε κάνει ευτυχισμένο άνθρωπο!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές.. μακάρι η όμορφιά να τυλίγει όλο τον κόσμο.!!
      Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη παντού... ας είναι όπως την εύχεσαι Γλαύκη μου !!! 🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  12. Η φετινή χρονιά θα είναι πανέμορφη Ρούλα μου, γιατί πήραμε το μάθημα μας και έτσι θα βάλουμε όλοι μαζί τα δυνατά μας, για να είναι ευλογημένη, φωτεινή, με υγεία και με πολλά χαμόγελα! ;)
    Με το καλό και το μωρούλι να σας φέρει χαρά και που θα έχει ημερομηνία γέννησης το 2021!!! <3

    ΑΦιλάκια πάντα με πολύ αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το πιστεύω αυτό φιλενάδα πως το 2020 μας έδωσε αρκετά μαθήματα σχετικά με τι θεωρούσαμε δεδομένα...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές στο μωρό μας...με το καλό να έρθει. έχω την εντύπωση ότι αυτή η χρονιά θα είναι σημαδιακή...αφού το 21 μας θυμίζει την ελευθερία μας από την σκλαβιά!!μακάρι να έχουμε και την ελευθέρια που λαχταράμε όλοι μας να ξαναγυρίσουμε στην κανονικότητα μας!!
      Καλή χρονιά μαγισσούλα μου ευλογημενη και όμορφη με υγεία και αγάπη παντού και με με ότι άλλο εύχεσαι. Χρόνια πολλά... φιλιααα 🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  13. Ευτυχώς δεν έχω ζάχαρο, γιατί κάθε φορά που έρχομαι στο σπιτικό σου, λιώνω απ' τα σερμπέτια σου.
    Τι ομορφιές είν' αυτές, Ρουλάκι μου! Τι μαγείρεψες, τι έπλεξες, τι στόλισες!...
    Με το καλό να έρθει στη ζωή κι ο μικρός σας πρίγκιπας!
    Και να είναι η ζωή του καλοδιάβατη με τα πρώτα του παπουτσάκια πλεγμένα με την αγάπη σου.
    Και του χρόνου να είστε όλοι καλά Ρουλάκι μου γλυκό 😘❣
    Καλή κι ευλογημένη χρονιά να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι έτσι κάνουν όλες οι γιαγιάδες Κανελλάκι μου αυτή είναι η δουλειά τους να πλέκουν να γλυκαίνουν και να στολίζουν...αααααα ξέχασα και να "μπλοκάρουν"🤣 αγάπη μου.
      Οταν με το καλό γίνεις θα με θυμηθείς ότι μόνο έτσι είναι οι γιαγιάδες!!😉
      Σε ευχαριστούμε άπαντες για τις ευχές...μέχρι να έρθει ο μικρούλης μας μια αγωνία χαράς θα την έχουμε !!
      Καλή χρόνιά με υγεία και ότι καλό και όμορφο έχει να φέρει Κανελλάκι μου γλυκό! την αγάπη μου.. 🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  14. Καλή χρονιά, Ρούλα μου, με όλα τα καλά για εσένα και την οικογένειά σου! Με το καλό να δεχτείτε και το νέο μέλος! Υπέροχο το σετάκι, υπέροχος ο μπακλαβάς, υπέροχη και η βόλτα δίπλα στη θάλασσα!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Πίπη μου με υγεία χαμόγελα πολλά, ας ξεκινήσει με τα όμορφα και τα καλά και ότι εύχεται ο καθένας μας...
      Για μας αυτή η χρονιά θα είναι όντως υπέροχη αφού περιμείνουμε ένα νέο μέλος στην οικογένεια..
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου Πίπη μου η χρονιά αυτή ας είναι γεμάτη αισιοδοξία για τα καλύτερα που θα έρθουν.. χρόνια πολλά και καλά!! 🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  15. Καλή Χρονιά Ρούλα μου με καλύτερες μέρες, σ' ένα καλύτερο κόσμο γεμάτο αγάπη!
    Η ώρα η καλή κι ευλογημένη στη μανούλα και στο αγγελούδι σας με πολλές-πολλές χαρές και χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Αννικα μου από το στόμα σου και στου Θεού τ αυτί, να γίνει ο κόσμος μας καλύτερος γιατί υπάρχει πολύς περισσότερος πόνος γύρω μας...ενώ από την άλλη μεριά οι χαρές είναι μετρημένες στα δάχτυλα...
      Ας τα δει αυτά και ας πράξει αναλόγως το 2021...ας είναι λοιπόν μαζί μας στοργική!!
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές φίλη μου καλή.😊
      Καλή χρονιά Αννίκα μου με υγεία και αγάπη παντού !!! 🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  16. Καλή χρονιά Ρούλα μου.
    Με υγεία και χαρά στο σπιτικό σας.
    Τί γλυκούλα κουβερτούλα που έφτιαξες και σκουφάκι και καλτσάκια !
    Με το καλό να έρθει το μωράκι σας κι όλα να είναι ρόδινα στη ζωή του.
    Να είστε όλοι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και ευλογημένη χρονιά Ρένα μου να έχουμε...ας είναι αυτή η χρονιά που θα μας δώσει ελπίδες πως θα γίνει η ζωή μας καλύτερη και να ξαναγυρίσουμε στην κανονικότητα μας, που τόσο μας έλειψε φιλενάδα..
      Σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές μακάρι να έχει μια καλύτερη ζωή όπως όλα τα παιδιά του κόσμου να βρουν ένα καλύτερο κόσμο!!
      Καλή χρονιά και σε σας Ρένα μου με υγεία αγάπη και αισιοδοξία πως όλα θα πάνε καλά!! φιλιαααα!!🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  17. καλη χρονιααααααααααααααα
    υπεροχο το χρωμα που διαλεξες για τον μπεμπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή και ευλογημένη Χρονιά Σοφάκι μου με υγεία και πολύ αγάπη σε σένα και στην οικογένεια σου...
      Να είναι η χρονιά αυτή που θα μας κάνει πιο χαμογελαστούς και πιο αισιόδοξους για το μέλλον , γιατί αυτό θα μας δώσει δύναμη να τα καταφέρουμε να βγούμε στο ξέφωτο!!
      Καλή Χρονια με ότι εύχεστε Σοφακι μου φιλιαααα!!🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  18. Καλή χρονιά Ρούλα μου γεμάτη με όμορφες στιγμές!!
    Με το καλό να έρθει το μωράκι σας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά Κατερίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου.
      Να έχεις και εσύ μια όμορφη χρονιά με υγεία πρώτα, να την ακολουθεί η αγάπη και να είναι γεμάτη από χαμόγελα αισιοδοξίας, και με ότι εύχεσαι από καρδιάς!! Χρονια πολλά και καλά!! φιλιααα!!🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  19. Καλή χρονιά Ρούλα μου!! Να έχετε υγεία κι ευτυχία και να υποδεχτείτε με χαρά το μωράκι σας! Πανέμορφα όσα ετοιμασες! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ευγενία μου, για τις ευχές σου καλή χρονιά και σε σένα με υγεία το 2021 να σου φέρει την ευτυχία μαζί με πολλές όμορφες στιγμές στην ζωή σου.
      Ας είναι αυτή η χρονιά να εκπληρώσει ότι εύχεσαι Ευγενία μου και πιο ευγενική με τον κόσμο όλο!! καλή χρονιά!!🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  20. Καλως να ερθει το μωρακι σας και με ενα πονο το κοριτσι σας.Καλη και ευλογημενη χρονια για ολους Ρουλιτσα μου.Πολυ ομορφα πραγματα ετοιμασες.Με το καλο να τα χαρει το μπεμπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές φιλενάδα και αυτό το...με ένα πόνο για την μικρή μανούλα, από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί Λίτσα μου.
      Οι γιαγιάδες και μάλιστα οι προγιαγιάδες, χαίρονται να ετοιμάζουν μωρουδίστικες προικούλες!! 😊
      Καλή Χρονιά να έχεις κορίτσι μου με υγεία να χαρείς ότι αγαπάς να είναι γερά.
      Το 2021 να είναι η χρονιά που θα φέρει την υγεία, σε όλο τον κόσμο, την αγάπη και ότι ευχηθεί ο καθένας μας, για τα καλύτερα που θα έρθουν...χρόνια πολλά και καλά!! φιλιαααα 🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  21. Καλη χρονιά Ρούλα μου, με υγεία πρώτα απ όλα και αγάπη!!
    Με το καλό να έρθει ο μικρούλης σας! Τα δωράκια που του ετοίμασες είναι σκέτη γλύκα!!
    Φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Νίκη μου καλή χρόνιά και σε σένα , με υγεία και ότι ονειρεύεσαι για τα παιδιά σου και όλη σου την οικογένεια.
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για τις ευχές σου 😊 σαν γιαγιά κάτι έπρεπε να του κάνω. το μικρό μας είναι τυχερό με τόση αγάπη γύρω του.
      Ας είναι οι ευχές μας για όλα εκείνα τα παιδιά που θα έρθουν στον κόσμο και δεν θα είναι τόσο τυχερά, εκείνα είναι που θα χρειάζονται αγάπη περισσότερη!!
      Χρόνια πολλά και καλά Νίκη μου, με αισιοδοξία, για ένα καλύτερο αύριο για όλους!! φιλακιααα!!🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  22. Καλή κι ευλογημένη χρονιά Ρούλα μου, για σας και όλους τους αγαπημένους σας!
    Με το καλό να έρθει το μωράκι σας και να το αγκαλιάσεις με την όμορφη κουβερτούλα που του έπλεξες, μαζί με το ασσορτί σετάκι του! Χορτάσαμε από γλυκά αυτές τις μέρες, αλλά τα δικά σου είναι πάντα λαχταριστά και ευπρόσδεκτα!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή θα είναι και ευλογημένη η χρονιά Μαριάννα μου γιατί θα το ευχηθούμε όλοι από καρδιάς, γιατί το έχουμε ανάγκη , γιατί το θέλουμε όλοι πολύ, και γιατί μας το χρωστά η καινούργια χρονιά αφού σε αυτήν έχουμε εναποθέσει όλοι μας τις ελπίδες μας για ένα καλύτερο αυριο.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές φίλη μου να χαίρεστε και εσείς την μικρούλα σας!!
      Καλή χρονιά με υγεία αγάπη παντού και ότι εύχεσαι για την οικογένεια σου...φιλιααα!!🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  23. Καλή χρονιά Ρουλάκι μου με το μικρό να έλθει με το καλό και να ομορφύνει τις ζωές σας.
    Ας είναι ανθρώπινη η νέα χρονιά δεν θέλω κάτι άλλο. Ωραία και η πίτα φαίνεται και το γλυκό σου. Αλλά ομορφότερα είναι τα έργα σου για το μικρούλι.
    Με το καλό όλα να γίνουν σιγά σιγά
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Αννιώ μου να είναι καλή και στοργική για όλους να νιώσουμε όμορφα με τον ερχομό της και αισιόδοξα πως μέχρι να μας πει αντίο μετά από ένα χρόνο και αυτή να έχουμε καλά λόγια να την αποχαιρετίσουμε...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές φίλη μου να είσαι καλά... σαν προγιαγιά κάτι θέλω να κάνω και εγώ για τον ερχομό του, με το καλό όλα σιγά σιγά θα πάνε καλά!!
      Καλή χρονιά με υγεία , αγάπη παντού να έχουμε και ότι εύχεσαι να το έχεις Αννιώ μου φιλιααα!! 🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  24. Καλη χρονια με υγεια,αγαπη κ πολλες ευτυχισμενες στιγμες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου καλή χρονιά σε σένα και στην οικογένεια σου.
      Ας είναι αυτή η χρονιά όπως την θέλεις γεμάτη από χαμόγελα και αισιοδοξία για τα καλύτερα που θα έρθουν!!!
      Καλή και χαρούμενη χρονιά!! 🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή
  25. Σμαραγδένια μου, γλυκιά μου ψυχή καλή χρονιά. Όπως βρίσκεται το δέντρο μας στη κορυφή του blog σου, να βρεθούν οι λέξεις-ευχές του στη κορυφή της ζωής μας.
    Με το καλό να υποδεχτείτε το μπεμπέ και να το τυλίξετε με αυτή την υπέροχη κουβερούλα, το σκουφάκι και τα παπουτσάκια μα πάνω απ' όλα τη ζεστασιά της αγάπης σας, που 'ναι άπλετη.
    Με το καλό, να 'ρθει να σας γεμίσει χαρές.
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου καλή χρονιά και σε σένα χαρούμενη με υγεία αγάπη και ας είναι όλες οι ευχές στο δέντρο μας να γίνουν πραγματικότητα.. στην καινούργια χρονιά που ήρθε με τις ελπίδες μας για ένα καλύτερο αυριο για όλο τον κόσμο κορίτσι μου...
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές του μικρούλη μας, που τον περιμένουμε να έρθει να μας γεμίσει χαρά.!!
      Καλή χρονιά μικρή μου να σου φέρει ότι εύχεσαι να είσαι πάντα χαρούμενη και ευτυχισμένη !! φιλιά!! 🧡🎄✨🎁

      Διαγραφή