Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 25 Ιανουαρίου 2021

ΑΝΑΜΈΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ...ΠΕΛΑΡΓΟ!!!

Ο καιρός περνάει τόσο γρήγορα!!! 

Ούτε που το καταλάβαμε πως.  

Ο πελαργός όπου να ναι έρχεται και εμείς θα πρέπει να προετοιμαστούμε για τον ερχομό του. 

Ξέρετε τώρα κουβερτούλες...σεντονάκια, πανούλες... 😊

Και τι κάνουμε οι γιαγιάδες και οι πρόγιαγιαδες; 🤣

Αρχίσαμε να ψάχνουμε για σχέδια, γιατί η Έρρικα μας ήθελε να έχει χαρταετούς στο σεντονάκι...οπότε έπρεπε να βρούμε ότι άρεσε στο κορίτσι μας και να συρράψουμε ένα δικό μας μοναδικό σχέδιο.

Εδώ έπαιξε μεγάλο ρόλο το Pinterest...

Κόψαμε από εκεί, προσθέσαμε από εδώ και όταν το αποτέλεσμα άρεσε,

μπήκαν μπροστά οι κλωστές, οι βελόνες και τα βελονάκια!!

Αρκουδάκια και ελεφαντάκια, άρχισαν να παίρνουν σχήμα και μορφή και οι χαρταετοί να πετούν στον ουρανό...

Άλλα χαίρονται που οι χαρταετοί τους πήγαιναν ψηλά, ένα μικρό βαριόταν  και ήθελε απλά μόνο να ξαπλώσει στο γρασίδι και να μάθει την άλφα βήτα...🤣

Και ένα άλλο με έκπληξη έβλεπε τον χαρταετό του που του είχε φύγει από το χέρι, να πετάει ψηλά!! 

Όπως καταλάβατε, μια μικρή ιστορία γράφτηκε καθώς βελονιά ,βελονιά κεντιόνταν το σεντονάκι.🤣

Σειρά είχαν τα μαξιλαράκια του ύπνου 

και του λούσου...

και εδώ και τα δύο έτοιμα!!

και μια πανούλα, προς το παρόν...

Θα μου πείτε τι; μόνο αυτά έκανες;

Και αν σας πω ναι, ίσως σας φανεί παράξενο, αλλά δεν είναι, αφού βρήκαμε της μανούλας τα μωρουδιακά και ήταν πάρα πολλά, οπότε θα χρησιμοποιηθούν και για το μωρό της!!

Εδω ένα ζευγάρι μαξιλαράκια, που είχαν κεντηθεί πριν 30 χρόνια!!

Σας εύχομαι να γευτείτε και εσείς αυτές τις όμορφες  χαρές παρεάκι μου!

Να είστε καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και να μην ξεχνάτε πως ένα χαμόγελο είναι η πόρτα της ψυχής μας!!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!!

 

      

53 σχόλια:

  1. Με το καλό, και με έναν πόνο, να γεννήσει το κορίτσι σας, Ρουλίτσα μου!!!!!!
    Πολύ όμορφο το σεντονάκι με τους χαρταετούς!!!! Και η πάνα για τις αγκαλίτσες!!!! Αλλά και τα παλιά, έχουν την αξία τους! Κι εγώ είχα φυλάξει της κόρης μου και τα χάρηκε τώρα η εγγονή μου.
    Φιλάκια πολλά, χαζο προ-γιαγιά!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Μαριάννα μου για τις ευχές σου μακάρι... μια αγωνία την έχει η μανούλα που είναι πρωτάρα...
      Θα κάναμε περισσότερα αλλά τα δικά τους που είχαμε φυλάξει όπως και εσύ 😊 και επειδή τα μωράκια μεγαλώνουν κάθε μέρα θα κάνουμε και μετά... 😊
      Σου εύχομαι να αξιωθείς και εσύ φίλη μου με τέτοιες χαρές.. την αγάπη μου φιλιαααα ❤

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή χρονιά! Με το καλό να δεχτείτε το νέο μέλος...είμαι στην ίδια φάση και είναι φανταστικά αυτά που έφτιαξες!!!
    Φιλιά πολλά και μόνο χαρές σας εύχομαι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω πολύ χαίρομαι που διαβάζω κάτι τόσο όμορφο όσο ο ερχομός μιας καινούργιας ψυχούλας στον κόσμο μας Ωραιοζήλη μου. αν κάτι σου αρέσει, με χαρά να το βγάλεις!
      Ας είναι ευλογημένα τα μωράκια που θα γεννηθούν να είναι γερά και τυχερά στην ζωή τους!!
      Παντως αυτόν τον καιρό εδώ γύρω στην γειτονιά μας έχουν γεννηθεί αρκετά μωράκια και αυτό είναι ελπίδα πως η ζωή συνεχίζεται και μάλιστα όμορφα...!!!!
      Να είσαι καλά να δεχτείτε με το καλό και το δικό σας!!!!!!!!!!!!!!😊
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη με χαρά θα τα πούμε!! καλό σου βράδυ φιλιααα!! 😘

      Διαγραφή
  3. Πω πω τι έφτιαξε η χαζογιαγιά !!! Με το καλό να πάνε όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω χελωνίτσα μου ότι όλες οι γιαγιάδες το ίδιο θα έκαναν, γιατί πραγματικά είναι ευτυχία να έχεις την τύχει να προλάβουμε να γίνουμε χαζοπρόγιαγιάδες και από την χαρα μας ποιο πολύ θα θέλουμε εμείς τις πάνες από τα μωράκια... 🤣🤣🤣 μακάρι να αξιωθείς και εσύ χαρές πολλές!!
      Να είσαι καλά, σε ευχαριστούμε πολύ για την ευχή σου!! την αγάπη μου φιλιααα!! 😊

      Διαγραφή
  4. Χρυσοχέρα γιαγιά ήσουν και είσαι και τώρα που γίνεσαι προγιαγιά. Με το καλό να έρθει το μωράκι σας!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου εμείς οι γιαγιάδες είναι η χαρά μας να φτιάχνουμε πραγματάκια για τα εγγόνια μας ακόμα και όταν μεγαλώσουν να μην πω και για πάντα ε;😊
      Σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές φίλη μου να είσαι καλά και να αξιωθείς και εσύ χαρες των εγγονιών!! την αγαπη μου φιλιααα!❤ 😊

      Διαγραφή
  5. με το καλό να έρθει στον κόσμο μας, αγάπη μου!
    εγιναν πανεμορφα
    γεια στα χερια σας

    Κική Κωνσταντίνου από το Εκφράσου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Κική μου και εύχομαι να γευτείς και εσύ την χαρά της μανούλας όταν αυτή προκύψει μικρή μου ...
      Να είσαι καλά να περνας όμορφα ότι και κάνεις... την αγάπη ❤μου φιλιααα!!😘

      Διαγραφή
  6. Πόσο μου αρέσουν τα μωρουδιακά Ρούλα μου, ειδικά τα κεντητά που στις μέρες μας, δεν βρίσκονται στο εμπόριο άσε που είναι μηχανής! Και η ίδια έχω φυλάξει πολλά κεντητά που μάλιστα είναι και του περασμένου αιώνα... τώρα εύχομαι ο μικρός γιος να μου κάνει το τρίτο εγγόνι για να το προικίσω δεόντως! ;)

    ΑΦιλάκια πολλά και χαρούμενα! :) <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είχα αρκετά χρόνια να κεντήσω το κάνω και με τα χέρια μου να μην με βοηθούν πια, καταλαβαίνεις ε; αλλά η χαρά μου να το κάνω για το μικρό μας που θα έρθει στον κόσμο μας, έβγαλαν φτερά φιλενάδα...😉
      Αντε με το καλό να έρθουν τα μωράκια να μας δώσουν χαμόγελα πολλά..😊
      Να είσαι καλά Στεφανία μου να κάνεις ότι αγαπάς αυτό έχει σημασία!! καλο σου βράδυ την την αγάπη μου πάντα
      φιλιαααα!! ❤

      Διαγραφή
  7. Με το καλό, με το καλό!
    Όλα να πάνε τέλεια κι οι χαρές σας πάντα να μεγαλώνουν.
    Πανέμορφο σχέδιο και ξεφεύγει από τα συνηθισμένα.
    Να 'σαι πάντα καλά Σμαραγδένια μου, να ομορφαίνεις τον κόσμο με τη ψυχή και τις δημιουργίες σου.
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ Μαρινάκι μου για τις ευχές σου η μικρή μανούλα ήθελε χαρταετούς 🤣 οπότε ψάξαμε για να βγει αυτό που ήθελε, γιατί είναι του λίγου και του απλού...😊
      Να είσαι καλά και εσύ μικρή μου να κάνεις ότι αγαπάς και εύχομαι με το καλό όταν θα έρθει η ώρα, να γίνεις και εσύ μανούλα!😊 καλο σου βράδυ την αγάπη μου Μαρίνα μου φιλιααα!!❤

      Διαγραφή
  8. Να το χαρείτε, να πάνε όλα καλά γλυκιά μου, μακάρι να μπορούσα να σε βοηθήσω, να σου κεντήσω όπως έκανα σε άλλες, μα είμαι άχρηστη πια για τέτοθα. Όλη η ευτυχία στο σπιτικό σας αγαπημένη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην νομίζεις φιλενάδα και εγώ ότι κάνω δεν έχει καμιά σχέση με ότι έκανα παλιά και από τεχνικής πλευράς όταν δεν βοηθούν τα χέρια να πιάνουν την βελόνα...σε καταλαβαίνω απόλυτα να το ξέρεις. 😉
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την αγάπη σου τις ευχές σου και την προσφορά βοήθειας αχτίδα μου να είσαι καλά και σου εύχομαι να γευτείς και εσύ τέτοιες όμορφες χαρές και νομίζω ότι δεν θα αργήσουν να έρθουν!!😊 την αγάπη μου φιλιαααα!!! ❤

      Διαγραφή
  9. Άντε και μ' ένα πόνο στο κορίτσι σας, Ρούλα μου!
    Υπέροχη η προίκα του, και πώς να μην είναι με τέτοια σούπερ-γιαγιά;
    Τα κεντητά μαξιλαράκια (τα 30χρονα) μου άρεσαν ιδιαίτερα. Διαχρονική αξία αυτά τα εργόχειρα!!!
    Καλή δύναμη σ' όλους σας, μέχρι να σκάσει μύτη το νέο "Σμαραγδάκι" ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Κανελλάκι μου για τις ευχές σου!!
      Ολες οι γιαγιάδες θα έκαναν το ίδιο θα το δεις όταν θα γίνεις και εσύ με το καλό αγάπη μου 🤣 σου το εύχομαι ολόψυχα να γευτείς την χαρά αυτή!!
      Αυτά τα τριαντάχρονα μαξιλαράκια είναι το λίγο από την ολόκληρη προίκα της μανούλας οπότε δεν κάνουμε και πολλά πολλά..🤣🤣
      Να είσαι καλά αγάπη μου και δύναμη να έχουμε όλοι γενικώς!! την αγάπη μου ❤και μια μεγάλη αγκαλιά!!🤗

      Διαγραφή
  10. Ευλογία καλή μου φίλη! Ευλογία και κατάνυξη θα τολμήσω εγώ να πω! Όλη αυτή η διαδικασία της προσμονής, των αναμνήσεων, των σχεδίων, της ετοιμασίας, της κατασκευής, είναι τυλιγμένη στην αγάπη και σε πλούσια συναισθήματα.
    Εύχομαι ολόψυχα καλώς να ορίσει το νέο αγγελούδι στις αγκαλιές σας. Με κάθε μου ευχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπες την σωστή λέξη Ευλογία πράγματι είναι φίλε μου και όσα και να γράψω για το συναίσθημα της προσμονής που μας κάνει χαρούμενους δεν θα μπορέσω να το αποδώσω όσο και να προσπαθήσω ...
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές και τα ευγενικά σου πάντα σχόλια 😊
      Να είσαι καλά και μακαρι να έχεις και εσύ χαρές στην ζωή σου!! να είσαι καλά καλό σου βραδυ!!🌙

      Διαγραφή
  11. Προγιαγιά με εφηβική δραστηριότητα, προγιαγιά με σοφία διπλή , προγιαγιά που με την ευλογία της Παναγιάς κεντά τα σεντονάκια του τυχερούλη εγγονου....δεν ξέρω τι να πρωτοθαυμάσω σε σένα και το μονο που μπορώ να κάνω είναι η εγκάρδια ευχή μου ΝΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΕΙΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ τις ανεπανάληπτες στιγμές της προετοιμασίας. Ευχομαι προνομιούχα να είσαι γερή και πολύ πολύ χαρούμενη!!!! Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Εφη μου για τα τόσο όμορφα σχόλια και τις ευχές σου ..νομίζω όμως αν πάρεις από εσένα παράδειγμα, όλες οι γιαγιάδες τα ίδια κάνουμε για τα εγγονάκια μας...εγώ τί έκανα βρε αγάπη μου; ένα απλό σεντονάκι έκανα αφού η εγγονη μου είχε σχεδον όλα τα μωρουδίστικα που της είχα κανει πριν 30 χρόνια...και τώρα μετά απο τόσα χρόνια θα δούμε ενα μωράκι στην οικογένεια να τα χρησιμοποιεί!! 😊
      Σου ευχομαι να είσαι γερή, να αξιωθείς να καμαρώσεις και εσύ χαρούμενες και ευτυχισμένες τις εγγονούλες σου.
      Την αγάπη μου ❤ καλό σου ξημερωμα φιλιαααα!! 🤗

      Διαγραφή
  12. Του παιδιού μου το εγγόνι, δυο φορές εγγόνι μου. Ρούλα μου η χαρά και η λαχτάρα σου συγκινεί και είναι και δική μας. Η γοητεία των εργόχειρων έρχεται απλά να επιβεβαιώσει τον τίτλο της χρυσοχέρας γιαγιάς. Η ώρα η καλή και η ευλογημένη. Η Παναγία μαζί της.
    Πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς είναι Αννίκα μου και πόσο χαίρομαι που σας έχω συντροφιά σε τέτοιες χαρές!!
      Αυτά είναι τα όμορφα του διαδικτύου όταν ξέρεις πως να το κουλαντρίσεις λέμε εδώ...
      Και πια γιαγιά και προπαντός προγιαγιά 🤣 δεν θα έκανε με μεγάλη χαρά με τα χεράκια της όσο και να τα ταλαιπωρεί η αρθρίτιδα φυσικό επακόλουθο της ηλικίας...😊
      Σε ευχαριστούμε πολύ φίλη μου για τις ευχές σου απο το στόμα σου και Στης Παναγιάς μας τ αυτί!
      Να είσαι καλά Αννίκα μου να κάνεις ότι αγαπάς καλο σου βράδυ την αγάπη μου φιλιαα!! ❤

      Διαγραφή
  13. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ όμορφα όλα, Ρούλα μου, γεια στα χέρια σου! Με το καλό να έρθει το μωράκι να χαρεί τους χαρταετούς του!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Πιππη μου για τις ευχές σου!!
      Οτι κάνουμε και μας κάνει χαρούμενους είναι καλό για την ψυχολογία μας..
      Πάντως μέχρι να μεγαλώσει και αρχίζει να πετάει τους χαρταετούς του θα τους έχει αγαπήσει από τους κεντημένους 😊
      Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια...καλο σου βράδυ φιλιααα!!❤

      Διαγραφή
  15. Καλώς να το δεχτείτε τον πελαργό Ρούλα μου, γερό και τυχερό το μωράκι που θα γεμίσει χαρά τους γονείς και όλη την οικογένεια !!! Ιδιαίτερη η χαρά της προγιαγιάς που φρόντισε με αγάπη την προικούλα του !!! Οι χαρταετοί φανταστικό μοτίβο, κεντήθηκαν με τέχνη και αγάπη από την πολυτάλαντη, χρυσοχέρα προγιαγιά που θα υποδεχτεί το πρώτο της δισέγγονο!!! Με το καλό και με έναν πόνο γιά την μανούλα !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κλαυδια μου για τις ευχές και για όλα ξέρεις εσύ, για τον χρόνο που αφιέρωσες να ψάξεις τα σχέδια που μου έστειλες και με βοήθησαν να σχεδιάσω τους χαρταετούς μας.. 😊
      Χαίρομαι που σου άρεσαν φιλενάδα, έκανα ότι καλύτερο μπορούσα, αφού τα χέρια μου δεν πολυβοηθούσαν 😉
      Να είσαι καλά φίλη μου και σου εύχομαι να αξιωθείς και εσύ τέτοιες χαρές!!!την αγάπη μου ❤ φιλια!!! 😘

      Διαγραφή
  16. Τι υπέροχα αυτά που φτιάχνεις στο μωρούλι; Με το καλό με ένα πόνο να έλθει και γερό και τυχερό στη ζωή του. Είναι ήδη τυχερό που σε έχει γιαγιά δυο φορές
    Οι χαρταετοί υπέροχοι...να τα χαρεί.
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου μακάρι να πιάσουν να είναι ένας ο πόνος, σαν πρωτάρα μανούλα ξέρεις έχει την αγωνία της όπως όλοι μας που περιμένουμε τον ερχομό του μικρούλη!!
      Σαν προγιαγιά που για μένα είναι πρωτόγνωρο συναίσθημα χαίρομαι που είμαι σε θέση να του κάνω κάτι έτσι για το καλό που λένε.😉
      Να είσαι καλά Αννιώ μου να αξιωθείς και εσύ αυτήν την όμορφη χαρά!!!καλο σου βράδυ φίλη μου την αγάπη μου ❤ φιλιααα

      Διαγραφή
  17. Ευχομαι ναρθει με το καλό το μωράκι και να έχει την τύχη των χαρτετών,να πετάει ψηλά σ όλη του τη ζωή και εσείς να το καμαρώνετε να ψηλώνει όλο και πιο πολύ και να κερδίζει τα όνειρά του!Οσο για τα έργα Τέχνης,ο,τι έφτιαξες εσυ χρυσοχέρα μου και τα πολύτιμα της μανούλας της να το τυλίγουν μια ζωή με την αγάπη σας.
    Φιλιά πολλά και η ωρα η καλή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσο σε ευχαριστώ πολύ Χαρά μου, τι όμορφες ευχές..., μακάρι από το στόμα σου και στου Θεού τ αυτί..
      Αφού με αξίωσε ο Θεός να ζήσω και να νιώσω αυτό το υπέροχο συναίσθημα σας προγιαγιά τότε είμαι πολύ ευτυχισμένη!!😊
      Και αυτή η ευτυχία κεντήθηκε σε χαρταετούς που πετάνε ψηλά...σαν τις ευχές σου Χαρούλα μου !!
      Εύχομαι να αξιωθείς να το νιώσεις αυτό το συναίσθημα αγαπημένη μου, είναι μια πληρότητα που σου βάζει φτερά στους ώμους!🤗
      Σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς να νιώθεις όμορφα...καλο σου βράδυ την αγάπη μου❤ φιλιααα!!

      Διαγραφή
  18. Ρούλα μου, υπεροχα τα φτιαξατε τα κεντήδια σας!!! Θαυματουργό το pinterest αλλά τι αξία θα ειχε αν δεν υπηρχαν τα κατάλληλα χερια για να ζωντανέψουν αυτα τα σχεδια;;; Τί ομορφα ομως και τα παλιά;;; Άντε, με το καλο να ερθει ο πελαργός! Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια λες Ευγενία μου τα χέρια ολων μας που έχουμε την αγάπη να δημιουργούμε η κάθε μία μας ότι αγαπά να κανει, είναι τα εργαλεία που χρειάζονται για να γίνουν χειροπιαστά όλα όσο βλέπουνε τα μάτια μας... έχεις τόσο δίκιο..😊
      Σε ευχαριστώ παρα πολύ για τις ευχές σου Ευγενία μου να είσαι καλά, να κάνεις ότι αγαπάς καλο σου ξημερωμα 🌙 την αγαπη μου φιλιααα!!❤

      Διαγραφή
  19. Με το καλό Ρούλα μου.
    Ένα μωρό αλλάζει τη ζωή μας.
    Θα ξαναγεννηθείς αφού θα γίνεις δθο φιρες γιαγιά. Τί ευτυχία!
    Αυτά που του ετοιμασες, είναι πολύ όμορφα, τί άλλο θα ήταν!
    Να είναι γερό και καλότυχο κι όλοι εσείς να το καμαρώνετε.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου ...
      Πράγματι ένα μωρό εκτος που αλλάζει την ζωή όλων μας, εξάλου το ξέρεις αυτό πρόσφατα επι δυο μάλιστα 🤣🤣
      Σκέψου εμάς που έχουμε 30 χρόνια να δούμε μωρό, οπότε το περιμένουμε πως και πώς φιλενάδα!!
      Σαν γιαγιά ήταν πολύ λιγο αυτό που εκανα αλλά επειδή υπάρχει προικούλα από την εποχή της μαμάς του είπε να τα βάλει και το παιδί της 😊
      Οι ευχες σου από το στόμα σου και στου Θεού τ αυτί!!
      Να είστε καλά να χαίρεσαι τις εγγονούλες σου και να τις καμαρώσεις και εσύ μανούλες!! την αγάπη μου❤ φιλιααα!!😘

      Διαγραφή
  20. Με το καλό Ρουλα μου να έρθει το μωράκι να ναι γερό και δυναμη στους γονείς!!!
    Υπέροχα όλα χρυσοχερα!!! Αλλά και ποσο συγκινητικό που θα χρησιμοποιηθούν τα μωρουδιακα της μαμάς!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Δέσποινα μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές σου... να είναι γερά όλα τα μωράκια που έρχονται στον κόσμο μας..😊
      Ναι αυτό να χρησιμοποιήσει η μαμά του τα δικά της μωρουδιακά ήταν η απόφασή της για αυτό κάναμε λίγα πράγματα αφού τα μικρά μεγαλώνουν κάθε μέρα...ίσως να τα βρουν και τα εγγόνια της..🤣
      Ευχομαι να έχεις χαρές στην ζωή σου όποιες και να είναι αυτές Δέσποινα μου να έχεις μια όμορφη Κυριακή φιλιαααα!! ❤

      Διαγραφή
  21. Λιγα ειναι αυτα για το μπεμπε που ερχεται?και μαλιστα απο τα χερια της προγιαγιας.Με το καλο το νεο μελος και με ενα πονο για το κοριτσι σας.Φιλακια Σμαραγδενια μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα εσύ βαλτή είσαι φιλενάδα; θαρρείς πως δεν το ξέρω πως είναι λίγα;😮 αλλά ακολουθώ οδηγίες, αφού το μωρό αυτό θα έχει δυο γιαγιάδες και τρεις προγιαγιάδες 🤣 οποτε όλο και κατι θα κανει η κάθε μία...έχει και η μαμα τα δικά της εεεε τι να τα κανει, αφού τα μωρα μεγαλώνουν κάθε μέρα!!
      Σε ευχαριστούμε πολύ αγάπη μου για τις ευχές σου,να αξιωθείς και εσύ απο τα εγγόνια σου χαρές...την αγαπη ❤μου φιλιααα!! 😘

      Διαγραφή
  22. Δηλαδή τώρα που σου γράφω, μπορεί να έχει έρθει ήδη ο πελαργός!
    Αν όχι, με το καλό Σμαράγδι μου και να χαρεί τα πανέμορφα προικιά!
    Πολλά φιλιά!🎈

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πετρίνα μου μας είπε πως το σκέφτεται να έρθει τώρα αμέσως, 🤣λέει... προς Μάρτη να φανεί να είναι ίσως καλύτερα τα πραγματα.. και το αισιόδοξο του πράγματος είναι πως στην γειτονιά μας ήδη έχουν ερθει δυο μωρά και έπονται μαζί με το δικό μας άλλα τρία!!! 👍
      Ας πληθήνουμε σαν Έλληνες!!!
      Σε ευχαριστούμε Πετρίνα μου για τις ευχές να είσαι καλά και να έχεις μονο χαρές στην ζωή σου την αγάπη μου❤ φιλιααα!! 😊

      Διαγραφή
  23. Με το καλό Ρούλα μου να έρθει ο πελαργός και να σας φέρει ένα όμορφο και χαρούμενο μωράκι. Τα ρουχαλακια που ετοιμασες τέλεια σαν μικρά παραμυθακια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές σου παντα ένα καινούργιο μωρό στην οικογένεια είναι ευλογία για τους γονιούς και περισσότερη χαρά για εμάς τους προπαππούδες και προγιαγιάδες...😊
      Μετά από 30 χρόνια ξαναέζησα των εγγονιών μου την προσμονή και τώρα ευτυχισμένη που μας αξιώνει ο Θεός αυτήν την χαρά.!!😉
      Ας βρουν τουλάχιστον ένα καλύτερο κόσμο οι καινούργιες γενιές!
      Να είσαι καλά Κατερίνα μου αξιωθείς και εσύ όμορφες χαρές !!την αγάπη μου φιλιααα!!❤

      Διαγραφή
  24. Αχ τί όμορφα όλα τούτα που ετοιμασες, Ρούλα μου!!! Με το καλό νά'ρθει!!!! Γερό κι ευλογημένο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανά θυμήθηκα το κέντημα με αφορμή τον ερχομό του μικρού στην ζωή μας Ολγα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές!! 😊
      Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς καλο σου βράδυ φιλιααα!!❤

      Διαγραφή
  25. γεια στα χερακια σου!!!!!!!!!!καλε τι ονειρο μου θυμισε αυτα που εκανε η μαμα μου για μενα!!!
    με το καλοοοοοοοοοοο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφακι μου για τις ευχές σου ...ναι καλέ; σαν τα παλιά χρόνια είναι..😊 και μέχει και την μωρουδίστικη προίκα της μαμάς του από πριν 30 χρόνια...αυτό το μωρό έχει δυο γιαγιάδες και τρείς προγιαγιαδες...🤣🤣 οπότε καταλαβαίνεις ε;
      Αν τα έχεις φυλάξει τα δικά σου θα τα βρούν τα κορίτσια σου στα δικά του μωράκια όταν είναι η ώρα με το καλό!! 😊
      Σου το εύχομαι να το αξιωθείς Σοφακι μου την αγάπη μου φιλιααα!!❤

      Διαγραφή
  26. Ρουλάκι μου πόσο χρυσοχέρες είστε; Με το καλό το μωρούλι σας να έρθει στη ζεστή σας αγκαλιά! Καλότυχο! Μπράβο κορίτσι μου πάντα απολαμβάνω τους θησαυρούς που φτιάχνουν τα χεράκια σας! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεις οι παλιές, με κέντημα και πλέξιμο πέρασε η ζωή μας όπότε καταλαβαίνεις Μαίρη μου αφού προίκισα κόρες και εγγονές, ήρθε και η σειρά του δισέγγονου...ευτυχώς ακόμα έστω και λίγο μπορώ!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου μακάρι όλα τα μωρα στον κόσμο να είναι καλότυχα φίλη μου!!😊
      Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς και αν το αποτέλεσμα σε αποζημιώνει, τότε αυτό λέγεται ευτυχία!!
      Την αγάπη μου καλο σου ξημερωμα!! φιλιαα!❤

      Διαγραφή
  27. Υπέροχα αυτά που εφτιαξες!! Με το κακό να το δεχτείτε το μπουμπουκακι σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χριστίνα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου!! χάρηκα πολύ για την επίσκεψη σου!!❤
      Να είσαι καλά κορίτσι μου να κάνεις ότι αγαπας και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα καλο σου ξημερωμα!!!🌙 φιλιααα!!

      Διαγραφή