Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

ΟΙ... ΑΝΑΣΕΣ ΜΟΥ!! "ΤΑ ΓΝΩΜΙΚΑ ΕΜΠΝΕΟΎΝ # 1 !

 

Οι ΑΝΆΣΕΣ ΜΟΥ!

Σαν να ταν χθες, που η πρώτη μέρα στο σκολειό,
στα παιδικά μου μάτια φάνταζε μαγεία.
Με μια λαχτάρα στην μικρή μου την καρδιά,
να μάθω γράμματα, να γίνω μια κυρία!

Σαν να ταν χθες, που με κρατούσες αγκαλιά,
και εγώ με σένα νε τρελά ερωτευμένη,
εκεί μπροστα στης εκκλησίας τα σκαλιά,
σού πα το ΝΑΙ και γίναμε κι οι δυό ευτυχισμένοι.

Σαν να ταν χθες, που είχε γεμίσει η αγκαλιά,
μ ένα και δυο πανέμορφα αγγελούδια
και εκείνα μοιάζανε στα μάτια μου τα δυο,
μ όλου του κόσμου τα πολύχρωμα λουλούδια.

Σαν να ταν χθες, που μεγαλώσαν ξαφνικά
και σαν πουλιά πετάξαν μακριά μας 
και εγώ ευχόμουνα σε κάθε προσευχή,
ευτυχισμένα Θε μου να ναι τα παιδιά μας.

Σαν να ταν χθες που ένα χεράκι τρυφερό,
μ εμπιστοσύνη με κρατούσε είναι αλήθεια.
Με μια φωνούλα στα αυτιά μου μαγική,
πες μου γιαγιά μου παραμύθια!

Και τώρα εδώ, στο σήμερα μετρώ,
τις μέρες της ζωής την πεμπτουσία.
Αφού στο δρόμο οσονούπω καρτερεί,
ένα δισέγγονο, 
μία ανάσα ακόμα  ευτυχία!!
Ο τελευταίος στίχος γράφτηκε μετά τον διαγωνισμό, σαν επίλογος στην ζωή μου!! 

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στο 1ο καινούργιο δρώμενο που κάνει η Μαίρη με την γήινη ματιά με τίτλο..."Τα γνωμικά εμπνέουν."

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ όλους που διαβάσατε τις "ανάσες" μου και αφήσατε εκεί την προτίμησή σας...
Η Κανελλάκη μας με το Απαγκιο  της   ήταν εκείνη που ξεχώρισε με την ΑΔΑ της και με την αξία της πήρε την πρωτιά και το δωράκι της Μαίρης!!! 
Ευχαριστούμε πολύ την Μαίρη που μας παροτρύνει με  τα δρώμενα της και σαν καλή οικοδέσποινα διοργανώνει τέλεια την παρουσίαση τους!!
Καλό μήνα να έχετε, με υγεία και ελπίδα για καλύτερες μέρες!! 
 Καλή εβδομάδα σας εύχομαι και αν θέλετε στολίστε τη με ένα χαμόγελο, σαν ανάσα!!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε παρεάκι μου! 

 

36 σχόλια:

  1. Ωωω μόλις είδα την ανάρτησή σου ήλθα. Την αγάπησα τη συμμετοχή σου.Γεμάτη ανάσες αγάπης και ευτυχίας.
    Σαν άλλη μια που περιμένετε, του νέου μωρού σας!
    Μπράβο Ρούλα μου Ήταν μέσα στις επιλογές μου
    Να μαστε καλά να συμμετέχουμε στα δρώμενα της μπλογκογειτονιάς μας
    Τα φιλιά μου και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα που σου άρεσε και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για την επιλογή σου Αννιώ μου...
      Ηταν οι ανάσες μου και μόνο έτσι μου βγήκε να τις αποτυπώσω στο χαρτί ...αν και τώρα δεν υπάρχει χαρτί ε; 😊
      Αααα και αν ξαναπεράσεις από εδώ, διάβασε και την ανάσα που συμπλήρωσα όταν διάβασα το σχόλιο σου φίλη μου!!
      Να είσαι καλά να έχεις ενα όμορφο μήνα φιλιααα!!❤

      Διαγραφή
  2. Καλησπέρα Ρούλα
    Το ποίημά σου ήταν ένα από τα τέσσερα κείμενα που μίλησαν απευθείας στην ψυχή μου. Ένα ποίημα γεμάτο εικόνες αγαπημένες, νοσταλγικες, επιθυμητές, ονειρικές. Για να δούμε ποια θα είναι η συνέχεια του ποιήματος.
    Να έχουμε έναν όμορφο μήνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζωή μου όλη που λέει και ενα τραγούδι😊 Τζοάννα μου μου βγήκε σε έξη στίχους, που ο τελευταίος έγινε για να δεις την συνέχεια της ιστορίας!! 😊 που κανονικά έπρεπε να είχε γραφτεί μαζί με τους υπόλοιπους αλλά τότε θα φωτογραφιζόμουν ποια ήταν από πίσω από τους στίχους.. και δεν ήταν σωστό για τον διαγωνισμό!
      Σε ευχαριστώ παρα πολύ για την προτίμηση σου Τζοάννα μου να έχεις ενα όμορφο μήνα..!! ❤

      Διαγραφή
  3. Τί γλυκό ποίημα Ρούλα μου!
    Από αυτά που σε αγγίζουν αμέσως.
    Με λίγα λόγια εξιστόρησες μια ολόκληρη ζωή.
    Εύχομαι με το καλό να έρθει το μωρούλι σας και να γεμίσει πάλι το σπιτικό σας.
    Σας φιλώ όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω Ρένα μου ότι ή απλότητα των στίχων ήταν αυτή που με βοήθησε να το γράψω..😊
      Ομως χαίρομαι που σου άρεσε και που συμμετέχουμε συνοδοιπόρησες στα δρώμενα της γειτονιάς μας..
      Ευκαιρίες είναι να ξεφεύγουμε από τα δύσκολα που γίνονται γύρω μας και μας κρατάνε σε ακινησία!!
      Να είσαι καλά φιλενάδα καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.. Καλό μήνα φιλιααα!! ❤

      Διαγραφή
  4. Μπραβο φιλεναδα για το ομορφο ποιημα που αναφερει τοσο γλυκα την ζωη σας.Και βεβαια ολες τις συμμετοχες των κοριτσιων που ηταν ολες μια και μια.Και βεβαια συγχαρητηρια στην Μαρια την Κανελλακη που οταν γραφει δεν εχουμε λογια να την επαινεσουμε.Πολλα φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι μπορούσα έκανα με αυτό το θέμα που που είχαμε και έπρεπε να γράψουμε κάτι...
      Χαίρομαι που σου άρεσε φιλενάδα.. ήταν η ζωή μου όλη!!😊
      Για την Κανελλάκι δεν το συζητώ για την γραφή της!!!
      Να είσαι καλά Λίτσα μου που περνάς και τα λέμε... καλο μήνα φιλιαααα!!❤

      Διαγραφή
  5. Μπράβο Ρούλα μέσα σε λίγες γραμμές έγραψες όλη τη ζωή σου. Τις ανάσες ...σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς ήθελα να κάνω χελωνίτσα μου και χαίρομαι που με τον απλό μου τρόπο κατάφερα να δώσω ότι αισθανόμουν!!
      Ναι οι ανάσες μας είναι αυτές που μας κρατάνε ζωντανούς!!😊
      Να είσαι καλά σε ευχαριστώ πολύ καλό σου μήνα φιλιαα!! ❤

      Διαγραφή
  6. Aν υπήρχε ο ορισμός της ανθρώπινης πληρότητας και της ευτυχίας, θα ήταν η πορεία σου ως τώρα, Ρούλα μου.
    Που τόσο γλυκά την περιγράφεις στο ποίημά σου. Θα διαφωνήσω κάθετα, μόνο, με τη λέξη "επίλογος". Κάθε νέα έλευση, σηματοδοτεί μια επανεκκίνηση. Ένας καινούργιος ρόλος και μια νέα εμπειρία σε περιμένουν.
    Ρούλα μου, δεν χρειάζεται να σου (ξανα)πω πόση θετική ενέργεια εκπέμπεις!
    Με το καλό να υποδεχτείτε το μωράκι σας, φιλιά πολλά αγαπημένη μου και καλό μήνα ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι αλήθεια Κανελλάκι μου ότι νιώθω πολύ ευλογημένο και τυχερό άτομο, η ζωή μου έχει προσφέρει τα καλύτερα της, από όταν έκανα την οικογένεια μου σε αυτό βέβαια έχει συμβάλει για να νιώσω έτσι, αποκλειστικά το έτερον μου ήμισυ 😊...
      Με απλά λόγια αυτές ήταν οι ανάσες μου.. όσο για τον επίλογο έχεις δίκιο αλλά τις σκέφτηκα μέχρι εδώ!!
      Ας ελπίσουμε και για την συνέχεια που περιμένει..😊 !!
      Σε ευχαριστώ πολύ που κάθε φορά με κάνεις να χαίρομαι και να κοκκινίζω ταυτόχρονα...
      Να είσαι καλά Μαράκι μου την ευχή μου να χεις καλο σου μήνα φιλώ σε!! ❤🤗

      Διαγραφή
  7. Είδες Ρούλα μου, πώς τα μελλοντικά γεννητούρια γεννούν και έμπνευση; ;)
    Πρωτότυπη η συμμετοχή σου, σ' αυτό το δρώμενο και πώς να μην είναι όταν μέσα στην καρδούλα σου υπάρχει τόσος πλούτος! :)

    ΑΦιλάκια με ευχές καρδιάς για έναν χαλαρό και υπομονετικό μήνα! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ισως δεν ήταν ακριβώς αυτό που ζητούσε το δρώμενο φιλενάδα αλλά με το απλό μυαλό μου έγραψα με λίγα λόγια για τις πιο σημαντικές ανάσες της ζωής μου, που ήταν και οι αναπνοές μου!!😊
      Σε ευχαριστώ πολύ για την σκέψη σου να είσαι καλά Μαγισσούλα μου,καλο σου μήνα σου στέλνω μια όμορφη καληνύχτα από καρδιάς🌙 ❤

      Διαγραφή
  8. Ρούλα μου αυτές οι ανάσες- σταθμοί της ζωής σου που περιγράφεις, με συγκίνησαν. Η συμμετοχή σου ήταν μέσα στις επιλογές μου.
    Καλό μήνα και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για την επιλογή σου είναι αλήθεια ότι δεν περίμενα να πάρει βαθμολογία όταν διάβασα όλες τις συμμέτοχές, επειδή ήταν πολύ απλό και σαν στίχος!!😊
      Να είσαι καλά να έχεις ένα όμορφο μήνα φίλη μου καλό σου βράδυ φιλιααα!!❤

      Διαγραφή
  9. Αχ βρε Ρούλα μου! Αχ! Ποίημα! Και μάλιστα από εκείνα τα παλιά, τα κλασικά, με το μέτρο και τη ρίμα τους. Γεμάτο από την ιστορία μιας όμορφης, γλυκιάς, δημιουργικής ζωής.
    Με εκπλήσσεις καλή μου φίλη. Ειλικρινά στο λέω. Και το λέω με σεβασμό και αγάπη. Δεν συναντάς εύκολα τέτοια ποικιλία στην τέχνη, στην έκφραση. Τέτοιο πάθος να γράψεις, να μιλήσεις, να φτιάξεις.
    Πολύ όμορφο το ποίημά σου και μπράβο για τη συμμετοχή σου. Η παρουσία σου πάντα κοντά μας έχει τη δική της αύρα. Καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάποιες φορές μου βγαίνουν και αυτά αφού την ρίμα μαθαίναμε στο σχολείο τότε...το ελεύθερο στίχο τον έμαθα όταν παραμεγάλωσα...😊
      ήθελα με λίγα λόγια και απλά να εξιστορήσω τις ανάσες της ζωής μου, που αν τις έγραφα σαν κείμενο δεν ξέρω πόσο θα μεγάλωνε έχω το γνώθι σ αυτόν ...οπότε είπα να συμπτύξω την ζωή μου όλη σε στίχους...
      Σε ευχαριστώ πολύ γιατί έχεις την ευγένεια να πηγαίνεις και παραπέρα από ένα απλό σχόλιο...😊
      Να είσαι καλά και να ανταμώνουμε στις προσπάθειες μας στα δρώμενα!! καλό μήνα και καλό ξημερωμα 🌙

      Διαγραφή
  10. Φιληνάδα μου έχεις τόσο πλούτο μέσα σου που απλώχερα φωτίζει κάθε σου δρώμενο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να κάτι τέτοια μου γράφεις αχτίδα μου και με κάνεις να κοκκινίζω...σε ευχαριστώ πολύ αλλά νομίζω ότι όλες μας δίνουμε ότι καλύτερο μπορούμε μέσα από την ψυχή μας σε ότι προσπάθειες και να κάνουμε σ αυτήν την γειτονιά σε δρώμενα ή μη...😊
      Να είσαι καλά φιλενάδα να προσέχετε και να κάνεις ότι αγαπάς!!❤

      Διαγραφή
  11. Ρούλα μου τι έκφραση!!! Βιωματικές εμπειρίες που προκαλούν και συγκίνηση και νοσταλγία και αναπόληση σε κάθε γυναίκα και μάνα. Και οι λέξεις δεν γίνονται απλά συνέχεια των στίχων, γίνονται αίσθημα, γίνονται αγάπη, γίνονται ανάσες που καταλήγουν σε μια μόνο λέξη: ευτυχία που γίνεται το θεμέλιο του είναι μας.
    Απ’ όλα έχει το ποίημα, και εμπειρία και τρυφερότητα, και φως και ελπίδα και πάνω απ’όλα ζωγραφισμένη μια μεγάλη καρδιά που περιμένει γιορτή.
    Μπράβο Ρούλα μου Μπράβο!!!
    Καλό μήνα!
    Την αγάπη μου και ευχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω εγώ τώρα παρά ένα πολύ μεγάλο ευχαριστώ Αννίκα μου μετά από όλα αυτά τα παινέματα που μου έγραψες ε; προσπάθησα μ΄΄εσα σε λίγους απλούς στίχους να βάλω όλες τις ανάσες της ζωής μου...
      Χαίρομαι πολύ αν σε έκανα και ένιωσες τόσο όμορφα διαβάζοντας τες...για μένα μετράει η προσπάθεια και η θέληση, να μοιράζομαι μαζί σας στιγμές μου!!😊
      Να είσαι καλα Αννικα μου να κάνεις ότι αγαπάς αυτό είναι το ζητούμενο για να είμαστε καλά. Καλό μήνα να έχεις φίλη μου φιλιαα!!!! ❤

      Διαγραφή
  12. Είναι πραγματικά σπάνια και δυνατή εμπειρία ζωής η γέννηση ενός Δισέγγονου! Ούτε που μπορώ να φανταστώ την ένταση των συναισθημάτων μιας τέτοιας εμπειρίας. Οταν γεννήθηκα είχα 4 γιαγιάδες και τρεις παππούδες εν ζωή! Ήμουν πολύ μικρή όμως η λάμψη των ματιών τους ακόμα ως φως υπάρχει μέσα μου. Ένιωθα ιδιαίτερα ξεχωριστή γιατί είχα τόσους να με αγαπούν ως κάτι μοναδικό!
    Να σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω πως ναι Μάνια μου!!! κάποιοι νιώθουμε τυχεροί που έχουμε φτάσει στην θέση αυτή... νομίζεις ότι ολοκληρώνεσαι σαν άνθρωπος...είναι μεγάλη χαρά για την κάθε προγιαγιά και προπάππου να έχουν ένα δισέγγονο και προπαντός για εμάς που είναι το μωράκι επάνω από εμάς και θα παίζει στην αυλή μας... 🤣 θα είναι πράγματι θείο δώρο!! θα μας ξανανιώσει...🤣
      Να είσαι καλά Μανια μου σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και τα είπαμε καλό μήνα!!!❤

      Διαγραφή
  13. Πολύ τρυφερό πολυ όμορφο!!!
    Να σαι καλά Ρουλα μου να τους χαίρεσαι όλους!!! Φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Δέσποινα μου να είσαι καλά να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου και εσύ,να κάνειςν ότι αγαπας και να έχεις ενα όμορφο μήνα.. καλο σου βράδυ φιλιααα!!❤🌙

      Διαγραφή
  14. Η ομορφιά της καρδιάς σου αντανακλά στους στίχους σου Σμαραγδένια μου.
    Μπράβο για την όμορφη συμμετοχή σου την γεμάτη εικόνες και συναισθήματα.
    Σου στέλνω γλυκό φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καρδιά είναι μόνο για να αγαπά Μαρινάκι μου δεν ξέρει κανένα άλλο συναίσθημα!!
      Προσπάθησα να βάλω όλες μου τις ανάσες σε λίγα λόγια...😊
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα λόγια μικρή μου να είσαι καλά, να έχεις πάντα αυτή την θετική ματια στην ζωή σου!! καλο μήνα Μαρινάκι μου φιλιααα!!❤ 😊

      Διαγραφή
    2. Γεμάτο τρυφερότητα και αγάπη το εξαιρετικό ποίημα σου Ρούλα μου.
      Περιγράφεις μια υπέροχη ζωή. Συγχαρητήρια!
      Σου εύχομαι ό,τι καλύτερο.!

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία Πλατάκη χαίρομαι που σου άρεσε η προσπάθεια μου να βάλω όλες τις μέχρι τώρα σημαντικές στιγμές και ανάσες της ζωής μου...νομίζω ότι για εμάς τις γυναίκες οι σημαντικότερες στιγμές λιγο πολύ είναι αυτές... εγω απλά τις έβαλα μεσα σε λίγους στίχους.!! 😊
      Να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπας... καλο μήνα να έχεις Μαρία μου!! ❤

      Διαγραφή
  15. Σμαράγδακι μου τι ομορφο ποιημα, τι όμορφες στιγμές που σου κλέβουν την ανάσα μα και σου δίνουν ανάσα!
    Αλλά μην ακουω για επιλογους και χαζα! Ο επίλογος δε γράφτηκε ακόμα, απλά η ζωή θα σου χαρισει άλλη μια ανεπανάληπτη στιγμή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι έχεις δίκιο Χριστίνα μου για τον επίλογο όπως και η Κανελλάκη πιο πάνω... αλλά ήταν ο επίλογος για τις μέχρι τώρα ανάσες της ζωής μου 😊...
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, που σου άρεσε η προσπάθεια μου...κάθε σταθμός στην ζωή μιας γυναίκας είναι οι ανάσες μας!!
      Να είσαι καλά Χριστίνα μου να κάνεις ότι αγαπάς, χάρηκα πολύ που πέρασες να έχεις ένα όμορφο μήνα καλο σου βράδυ φιλιάαα!! ❤

      Διαγραφή
  16. Κι οι διαγωνισμοι αλλα κι οι συμμετοχες καλα κρατουν 😉
    Να ευχηθω και στο τρισεγγονο? Αντεχεις?💟🌹💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω φιλενάδα στο τρισέγγονο θα είμαι ένα αστέρι εκεί ψηλά και δεν θα μπορώ..🤣🤣
      Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά αγάπη μου και με κρατάνε σε εγρήγορση!!!🤣🤣
      Σε ευχαριστώ πολύ πάντως για την ευχή!!! εσείς όλα καλά;
      Να περνάτε όμορφα και να κάνεις ότι αγαπάς Μαίρη μου...καλό σας μήνα φιλιααα 💚🧡

      Διαγραφή
  17. Νομίζω τελικά η Μαρία έκοψε σε όλους μας την ανάσα αρκετές φορές.
    Από εκείνα που δύσκολα ξεχνάς και χαίρομαι που βλέπω τόσους να το θυμούνται.

    Πόσο όμορφο το ποίημα σου, μου θύμισε κάτι από εκείνα τα παλιακά που μοιάζουν οικεία στον καθένα.
    Το αγάπησα <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανάσες δυνατές, στιγμές γεμάτες!
    Υπέροχο πραγματικά!
    Με το καλό εύχομαι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή