Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 18 Ιανουαρίου 2021

ΤΑ Σ ΑΓΑΠΏ ΤΗΣ... ΣΙΩΠΉΣ!!

 Ολοι μας θέλουμε να ακούμε την λέξη σ αγαπώ.

Δεν είναι από τις λέξεις που λέμε συχνά, 
 Πολύ πιο ευκολότερα τις γράφουμε μέσα σε ένα μήνυμα, ή την καρφιτσώνουμε σε αυτοκόλλητο σημείωμα στη πόρτα του ψυγείου μας.
Έχουμε την εντύπωση ότι είναι αυτονόητο πως  οι πράξεις μας δείχνουν την αγάπη μας σε εκείνους που αγαπάμε.
Επειδή τα  σιωπηλά σ αγαπώ υπάρχουν στις έγνοιες μας, να είναι καλά εκείνοι που αγαπάμε. 
Στα σιωπηλά σ αγαπώ της στοργή μας, όταν φωνάζουμε τα παιδιά να πάρουν   την ζακέτα βγαίνοντας από το σπίτι να μην κρυώσουν.
Στα σιωπηλά  σ αγαπώ στον σύντροφό μας, που ξέρει ότι θα  του έχουμε  έτοιμο  ένα ζεστό φαγητό και κρεμούλες με στέβια..😊 ...   
 Στα σιωπηλά σ αγαπώ για την ψυχολογική στήριξη των φίλων που  ήταν εκεί όταν την χρειαζόμασταν.    
Στα σιωπηλά σ αγαπώ  της συμπόνιας στον συνάνθρωπό μας.
ΜΙΑ ΕΥΧΉ, αυτή η χρόνιά που ήδη είναι εδώ, να μην διστάσουμε 
να πούμε όλα τα σ αγαπώ που δεν έχουμε πει...
 Σ αγαπώ μια λέξη που μπορεί να  μας φτιάξει την μέρα, θα  μας κάνει να χαμογελάσουμε,   χαρούμενοι που την είπαμε εμείς ή την ακούσαμε από τους άλλους!!! 
Δεν θέλει τόλμη, αγάπη θέλει!!!
Το τραγούδι που επέλεξα δεν θα ήταν άλλο από το..."Το σ αγαπώ μπορεί" με την υπέροχη Γαλάνη!! 



Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα, να είστε όλοι καλά, και μαζί με το σ αγαπώ σας δώστε και ένα χαμόγελο, θα το κάνει ωραιότερο!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!!

37 σχόλια:

  1. Σμαραγδένια μου εγώ θα είμαι απαιτητική..το νοιώθω μα..θέλω να το ακούω και το λέω συχνά σε όσους αγαπώ ακόμη και στο...σκύλο μου! Είναι λέξεις που σε κάνουν να ζητάς ακόμα και από την ..σιωπή να σου τα λέει και να το λες, Καλημέρα από την κρύα Θεσσαλονίκη σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα όσα νιώθουμε και κάνουμε για όσους αγαπάμε είναι αυτονόητα φιλενάδα.
      Είναι άλλο όμως το ερωτικό σ αγαπώ, άλλο το στοργικό σ αγαπώ, άλλο το φιλικό σ αγαπώ... αλλά όλα έχουν μία πηγή την αγάπη....όταν το λες, και το εννοείς αυτό το Σαγαπώ είναι αυτό που νιώθεις εσύ και...ναι φίλη μου θέλουμε να το ακούμε κι όλας!!
      Την αφορμή για αυτη την ανάρτηση μου την έδωσε η εγγονή μου η μικρή ετων 25 που μου το λέει συνέχεια...σ αγαπω γιαγιά και...λιώνω!!!😊 σίγουρα όλες οι γιαγιάδες το νιώθουμε...την αγάπη μου πάντα φιλιααα!!❤

      Διαγραφή
  2. Όταν το ακούω συχνά, μου φαντάζει ψεύτικο. Αλλά που και που, ναι καλό είναι να ακούγεται κι όλας. Υπάρχουν πράξεις που το βροντοφωνάζουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν σου λένε σ αγαπώ χελωνίτσα μου σίγουρα θα είναι από αγαπημένα σου άτομα οπότε θα είναι αληθινά...
      Εγώ λέω για εμάς που δεν το λέμε συχνά σε όσους αγαπάμε... και ναι σιγουρά δεν θα το πούμε αν δεν το νιώθουμε είναι αυτονόητο έτσι δεν είναι;
      Και ναι σίγουρα οι πράξεις μας δείχνουν την αγάπη μας κάθε στιγμή.
      Να περνας όμορφα ότι και να κάνεις. την αγάπη μου φιλιαα!❤

      Διαγραφή
    2. Συμφωνώ,οτι στην υπερβολή χάνει την αξία του.

      Διαγραφή
  3. Ρουλα μου καλή χρονιά με υγεία και πολλα σ αγαπώ σου ευχόμαι!!!!
    Το σ'αγαπώ μία υπέροχη λέξη που πρεπει και να την λέμε και να το δειχνουμε...
    Η πεθερα μου, μου έλεγε παντα το σ'αγαπώ να το λέει η καρδιά και όχι τα χείλη... Εγώ δεν συμφωνουσα μαζί της.Της έλεγα πρεπει και να το λέμε είναι τόσο όμορφο φτάνει να το νιώθεις βέβαια...
    Καλή σου μέρα και καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ σαν την πεθερά σου σκεφτόμουν Δέσποινά μου νόμιζα ότι οι πραξεις μου το έδειχνα το σ αγαπω μου αλλά ακούγοντας να μου το λένε ένιωθα τόσο όμορφα που αλλαξα γνώμη και αρχισα να το λεω και εγώ σε στους αγαπημένους μου που εκτός από την έκπληξή τους έβλεπα και την χαρά στο πρόσωπο τους.
      Αυτό μέκανε και μενα χαρούμενη.. έτσι απλά...και βέβαια θα συμφωνήσω μαζί σου εννοείτε πως το νιώθεις για να το πεις.
      Να είσαι καλά Δέσποινα μου καλή χρονιά δεν ξέρω αν είπαμε με υγεία και πολλά σ αγαπώ φέτος!!❤

      Διαγραφή
  4. Σ' αγαπώ βρε Ρούλα ♥
    Για όλα τα "σ' αγαπώ" που εκπέμπει η καρδούλα σου, ακόμα και από μακριά.
    Είσαι η προσωποποίηση της άδολης αγάπης, της πιο σπουδαίας αξίας που μπορεί να διαθέτει ένας άνθρωπος.
    Κι αν μπορούσα να στο πω μελωδικά, θα διάλεγα τους στίχους της Μποφίλιου (που την εκτιμώ απεριόριστα):
    "Αν σ’ αγαπούν να μάθουν να το λένε
    κι αν δε στο πουν να μάθεις να το κλέβεις
    κι αν θες να δεις τ’ αληθινά να καίνε
    πρέπει στο ύψος της φωτιάς να’ ανέβεις"

    Καλή εβδομάδα αγαπημένη μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να πω τώρα που κάθε λέξη που διαβαζω από σένα Κανελλάκι μου, γίνομαι κατακόκκινη από την ντροπή μου...ομως χαίρομαι και παρα πολύ. 😊 αν σου βγάζω αυτό το...που λες. σε ευχαριστώ πολύ!!
      Οι στίχοι της Μποφίλιου (την εκτιμώ και εγώ) με έβαλαν σε σκέψεις!! να διεκδικήσω λες τα σ αγαπώ μου;
      Μέχρι τότε στέλνω σου τα δικά μου σ αγαπώ και... όχι για ότι μου γράφεις Μαράκι μου, αλλά το εννοώ και χωρίς αυτά τα όμορφα λόγια!! 😊
      Να είσαι καλά Κανελλακι μου καλό σου ξημερωμα φιλώ σε! ❤

      Διαγραφή
    2. ΜΑΡΙΑ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΚΑΘΕ ΣΟΥ ΛΕΞΗ.
      ΑΝ Η "ΑΓΑΠΗ" ΕΙΧΕ ΠΡΟΣΩΠΟ ΘΑΤΑΝ ΤΟ ΡΟΥΛΑΚΙ ΜΑΣ!
      ΤΟ τραγουδι θεϊκό και ακριβές απο κάθε άποψη

      Διαγραφή
    3. 🧡🧡 Αχ ... τι θα σας κάνω εσάς τις δυο μου λέτε; σας αγαπώ και σας στέλνω από μια μεγάλη αγκαλιά!!🤗🤗

      Διαγραφή
  5. Υπάρχει περίπτωση να μην σε αγγίξει ένα "Σ' αγαπώ"; Να μην σε ανεβάσει στα σύννεφα; Να μην σου φτιάξει τη μέρα; Δεν το νομίζω. Το καλοδεχόμαστε στη ζωή μας, το ζητάμε, το ποθούμε. Για να μπορέσουμε να το χαρούμε ανάλογα.
    Ρούλα μου, καλή σου βδομάδα κορίτσι μου.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια δεν υπάρχει.. είναι μια λέξη τόσο 'ομορφη που από μόνη της έχει μέσα της ένα φως που μας κάνει χαρούμενους είτε μας το δείχνουν, είτε το λέμε εμείς, στο ταίρι μας, στα παιδιά μας , στους φίλους μας...
      Ας είναι αυτή η χρονιά που θα προσπαθήσουμε να το λέμε περισσότερο...
      Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο ξημερωμα!!! 🌙

      Διαγραφή
  6. Ότι ακούς, ότι βλέπεις, ότι αγγίζεις να είναι από αγάπη. Σ’ αυτό το θαύμα της ζωής που λέγετε έρωτας, οικογένεια, φιλία μα πάνω απ’όλα ανθρωπιά, αγάπη είναι να νοιάζεσαι για τα μικρά και τα ασήμαντα, αυτά που γεμίζουν την ψυχή σου, αυτά που δίνουν νόημα στη ζωή γιατί η αγάπη είναι το κλειδί που ανοίγει όλες τις πόρτες.
    Όμορφο το κείμενο Ρούλα μου ....και μεις έτσι κι αλλιως σ' αγαπάμε!
    Φιλιά πολλά!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς έτσι πρέπει να είναι Αννίκα μου η αγάπη που απλώνεται παντού, είναι εκείνη που σε κάνει να λες τα σ αγαπώ σου είτε με τις πράξεις σου είτε με τα χείλη σου...είναι εκείνη που θέλει να βγει από μέσα σου και να δοθεί χωρίς ανταλλάγματα και υστεροβουλίες έτσι απλά και αγαπησιάρικα!!❤
      Σε ευχαριστώ πολύ για την αγάπη σου φίλη μου που είναι αμοιβαία... να είσαι καλά, την αγάπη μου καλό σου ξημέρωμα Αννίκα μου φιλιααα! 🤗

      Διαγραφή
  7. Σ' αγαπώ Ρούλα μου! <3
    Εξ΄ άλλου το έχει δείξει στη πράξη και η πολύχρονη μας σχέση!!! ;)
    Να λες, "σ' αγαπώ" για πολλούς είναι κάτι σαν καλημέρα αλλά αναρωτιέμαι αν στην πραγματικότητα ξέρουν ν' αγαπούν! :P
    Ναι, στην εποχή μας γίνεται πολύ ντόρος γύρω από την αγάπη και πολλές καρδούλες κυκλοφορούν στα μίντια, ας είναι επιφανειακό όλο αυτό αλλά ίσως είναι καλύτερο από το να μην ακούγεται καθόλου, η Αγάπη! :)

    ΑΦιλάκια χαμογελαστά και με πολλές πολλές καρδούλες αγάπης! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα η αγάπη μας είναι διαχρονική και αμοιβαία..😊 το να λέμε τα σ αγαπώ μας σε ανθρώπους που πραγματικά αγαπάμε είναι ότι ομορφότερο για εμας που το λέμε και για εκείνους που το ακούν...
      Δεν το κάνουμε συχνά και σχεδόν καθόλου πιο εύκολα το γράφουμε νομίζω...
      Ας είναι αυτή η χρονιά αγαπησιάρικη ❤❤❤ με ότι συνεπάγετε αυτό μαγισσούλα μου 😊 φιλιά και αγκαλιά καληνύχτας 🤗

      Διαγραφή
  8. Από σιωπηλά σ'αγαπώ έχω χορτάσει Ρούλα μου. Άσε που μερικά νομίζω πως τα ερμήνευσα και λάθος. Στην πραγματικότητα δεν υπήρχαν.
    Εγώ θέλω τα δικά μου σ' αγαπώ να μου τα λένε δυνατά, να τα ακούω, να τα νιώθω με όλες μου τις αισθήσεις.Nα φουσκώνει η καρδιά μου, βρε παιδί μου.
    Τουλάχιστον εγώ αυτό κάνω. Έχω ξεμπερδέψει με τις σιωπές.
    Σ' ΑΓΑΠΩ ΣΜΑΡΑΓΔΑΚΙ ΜΟΥ!
    Το τραγούδι που διάλεξες, αγαπημένο!
    Σε φιλώ πεντάγλυκα
    Καλό μεσημεράκι :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ θέλω να το ακούω Μαρία μου να μου το λένε αν και δεν είμαι πολύ του λόγου αλλά της πράξης, όμως από την καινούργια χρονιά θέλω να το λέω να το ακούν και εκείνοι που αξίζουν το σ αγαπώ μου φίλη μου.😊
      Πράγματι αν δίνουμε την αγάπη μας ας φροντίσουμε να την λέμε κι όλας θα νιώσουμε και εμείς καλά!!
      Σου στέλνω την αγάπη μου❤ με μια μεγάλη αγκαλιά καλό βράδυ Μαρία μου φιλιααα!!🤗

      Διαγραφή
  9. Υπάρχουν και τα λεκτικά σ' αγαπώ, που δεν εννοούνται..
    Προτιμώ τα σ' αγαπώ που, και εννούνται και λέγονται.
    Αλλά ναι, όλοι μας έχουμε ανάγκη να το ακούμε από εκείνους
    που ξέρουμε ότι το εννοούν, αλλά διστάζουν να το πουν..💕

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν μιλάμε για αυτά τα σ αγαπώ Πετρίνα μου αλλά για αυτό το γλυκό σ αγαπώ που βγαίνει από την καρδούλα μας...και απευθύνεται σε όσους το αξίζουν κατά την γνώμη μας..
      Είμαι σίγουρη ότι όλοι μας θέλουμε να το ακούμε το σ αγαπώ... είμαι μια από αυτές που δεν το λέω συχνά, αλλά τώρα ήρθε ο καιρός να αλλάξω τον τρόπο που εκτός από το λένε οι πράξεις μου να το λέω κι όλας, θα τους κάνω πιο χαρούμενους όλους!!
      Στελνω σου μια μεγάλη αγκαλιά 🤗 μαζί με την αγάπη μου❤ Πετρίνα μου φιλιάαα!!

      Διαγραφή
  10. υπεροχη η αναρτηση σου
    και το τραγουδι φυσικα

    μυρισε αγαπη

    φιλια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ Κική μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ και για μενα το τραγούδι είναι αγαπημένο..
      Ναι συμφωνώ πως η αγάπη έχει την δική της μυρωδιά!!
      Καλό σου βράδυ Κική μου την αγάπη μου φιλιααα!!❤🤗

      Διαγραφή
  11. Ολοι εχουμε ανάγκη το "σ αγαπώ" ακόμα κι αν το νοιώθουμε στην ατμόσφαιρα,αλλά υπάρχουν και κάτι "σ αγαπώ" κατά συνθήκη, κάποια συμφεροντολογικά και κάποια που απο την υπερβολή τους χάνουν την αξία τους και αντε να βρεις το ειλικρινές μετά απο όλα τούτα!Πάντως δεν νομίζω οτι υπάρχει ανθρωπος που δε θα το ποθεί να τ ακουσει
    Απο σένα πάντως τόχω εισπραξει σ όλο του το μεγαλείο κι ελπίζω και το δικό μου να το νοιώθεις ειλικρινές Ρουλάκι μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμεις Χαρά μου λέμε για τα σ αγαπώ που τα λέμε με τις πράξεις ας αλλά ποτέ με τα λόγια.. ίσως είναι καιρός να το λέμε κι όλας και να κάνουμε τους αγαπημένους μας χαρούμενους που θα το ακούν αγάπη μου.
      Αφορμή για αυτήν την ανάρτηση είναι η μικρή εγγονή μας που μας λέει πολύ συχνά τα σ αγαπώ της Χαρά μου και αποφάσισα να ακολουθήσω το παράδειγμα της.. να τα λέω τα σ αγαπώ μου όχι μόνο να τα δείχνω!😊
      Τα δικά μας σ αγαπώ ❤κρατάνε χρόνια και είναι αμοιβαία Χαρούλα μου !! καλο σου βράδυ μάτια μου αγκαλίτσα και φιλιααα!!🤗

      Διαγραφή
  12. Δεν λέω εύκολα "σ' αγαπώ", αλλά όταν το λέω το εννοώ και ξέρω ότι ο άνθρωπος αυτός είναι στη καρδιά μου.
    Υπέροχη φράση το "σ' αγαπώ" και γεμίζει με συναισθήματα, αγαλλίαση, στοργή.
    Ένα μεγάλο "σ'αγαπώ" χρειάζεται ο κόσμος, να βγάλει τη ψυχρότητα του από τις πτυχές του!
    Σε ευχαριστούμε για το αγαπησιάρικο κλίμα που μας χάρισες Σμαραγδένια μου. Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα ίδια και εγώ Μαρινάκι μου ομως από τις λίγες φορές που το έλεγα εννοώντας το φυσικά, έβλεπα πόσο χαρούμενοι γίνονταν εκείνοι που το άκουγαν, οπότε με την καινούργια χρονιά αποφάσισα να το λέω και εγώ... μου...και ναι έχεις δικιο ένα σ αγαπώ το χρειαζόμαστε όλοι μας!! 😊
      Καλό σου ξημέρωμα με την αγάπη μου ❤ και μια αγκαλιά μικρή μου!! φιλιααα!! 🤗

      Διαγραφή
  13. Το σ αγαπώ ενώ πρέπει να το λέμε κάθε μέρα στους ανθρώπους μας λέμε τόσα άλλα λόγια και αυτό το αφήνουμε βουβό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό ήθελα να πω Νατασσα μου τα είπες όλα με λίγες λέξεις!! 😊
      Αυτό ακριβώς κάνουμε όλοι μας, την ευκαιρία να αλλάξω και να λέω τα σ αγαπω μου εκτός από το να δείχνω με τις πράξεις μου μου την έδωσε η μικρή εγγονή μου που μας έχει πλημυρίσει στα σ αγαπώ της!!
      Καλό σου ξημερωμα Νατάσσα μου ας λέμε τα σ αγαπώ μας να κάνουμε χαρούμενους τους αγαπημένους μας!❤! φιλιααα!!🤗

      Διαγραφή
  14. Καλημέρα Ρούλα μου
    Φυσικά πρέπει να το λέμε σους ανθρώπους που αγαπάμε και όταν λέμε κάτι το εννούμε σαφώς. Οι πράξεις μας καθημερινά δηλώνουν την αγάπη μας στα δικά μας πρόσωπα, είναι υπερβολή; Γιατί όταν το λέμε συχνά να είναι υπερβολη;
    Εγώ θέλω και να το ακούω...
    Φιλάκια πολλα΄Ρουλίτσα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου για να πω την αλήθεια μου είχα την εντύπωση ότι οι πράξεις μας δείχνουν την αγάπη μας στους αγαπημένους μας...όμως το να τους το λέμε τους κάνουμε διπλά χαρούμενους όπως το ιδιο θα χαρούμε και εμεις όταν το ακούμε...😊
      Και εγώ το ιδιο θέλω Αννιώ μου ..στέλνω σου την αγάπη μου ❤ και μια μεγάλη αγκαλιά!! 🤗

      Διαγραφή
  15. ❤Ειχα πολύ καιρό να περάσω απο την αγαπημένη μπλοκογειτονιά μας.Ειδα φως και είπα ν αφησω ευχες για ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ με υγεία στο σπιτικο σου.❤Υπέροχο το κείμενο σου ξεχειλίζει από αγάπη Αλλωστε στα απλά καθημερινά πράγματα βρίσκεται η αληθινή αγάπη που δεν ζητάει ανταλλάγματα.Ευχομαι να παιρνεις συνέχεια στη ζωη σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά ΄΄έκανες Σκρουτζάκο να περάσεις και να αφήσεις τις ευχες σου.😊
      Καλή και χαρούμενη χρονιά να έχεις με υγεία και ότι εύχεσαι να αποκτήσεις με την καινούργια χρονιά..!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια!! Να είσαι καλα και να περνας περνας όμορφα ότι και να κάνεις καλό σου βραδυ!!🌙

      Διαγραφή
  16. Απο τότε που έγινα γιαγιά, το λέω πιο συχνά στα κοριτσάκια μας.
    Μου βγαίνει αυθόρμητα.
    Έχεις δίκιο, πρέπει να υο λέμε συχνά, εκεί που πρέπει όμως, όχι όπου νάναι.
    Χαίρομαι που πρόλαβα και το είπα στη μαμά μου λίγο πριν πεθάνει.
    Με συγκίνησες Ρούλα και θα σου πω κι εγώ ότι σ αγαπώ πολύ.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Ρένα μου πως στα εγγόνια μας το λέμε πολύ συχνά; είναι αγάπη που μας κάνει να τα αγκαλιάζουμε και να τα φιλάμε όσο είναι μικρα .. όταν όμως μεγαλώσουν πια όλο και λιγότερο το λέμε.. οπως και εκείνα απλά την αγάπη μας την δείχνουμε πια με τις πράξεις μας.. όμως ενα σ αγαπώ είναι καιρός να το λέμε πιο συχνά στα αγαπημένα μας.. ❤
      Είδες τι ωραία που αισθανόμαστε όταν το λέμε; ναι φιλεναδα ας το λέμε το σ αγαπώ σε ανθρώπους που αγαπάμε!! Οπως εμείς φιλενάδα που τα σ αγαπώ μας❤ είναι αμοιβαία..!! καλο σου ξημερωμα Ρένα μου φιλιαα!!😊

      Διαγραφή
  17. Πολύ όμορφο το κείμενο, πολύ όμορφο το μήνυμα που περνά. Να λέμε και να το δείχουμε, το σ'αγαπώ στους ανθρώπους μας, στην φύση, εκεί που θα κάνει τη διαφορά.
    Το σ'αγαπώ να κλείνει την προτροπή προς τα παιδιά, "να πάρουν την ζακέτα βγαίνοντας από το σπίτι να μην κρυώσουν". Τι γίνεται όταν τα παιδιά είναι..30-40-50; Τι κάνουμε τότε :-)
    Ρούλα, να έχετε μια όμορφη, γεματη σ'αγαπώ εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι σκέφτηκα και εγώ Τζοάννα μου ότι δεν το λέμε συχνά και ευκολα το σ αγαπώ και είναι πολύ ωραιο να ακούγετε κι όλας άσχετα με τις πράξεις μας που το λένε μέσα από την σιωπή τους!!
      Χα χα τα παιδιά μας όσο χρονών και να είναι τα δικα μου είναι 50 πλας και ακόμα τους το λέω παρτε μια ζακετούλα ...ένα σαλι..χι.χι.. αυτή η αγάπη και η έγνοια δεν φευγει ποτέ, όσο χρονων και να είναι τα παιδια ..μετα έρχεται η σειρα των εγγονιών..και πάει λέγοντας🤣
      Ας λέμε τα σ αγαπω μας σε εκείνους που έχουν ανάγκη να τα ακούσουν Τζοάανα μου την αγαπη μου❤ φιλιααα!!😊

      Διαγραφή