Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 21 Μαρτίου 2021

Η ΑΝΟΙΞΗ ΕΙΝΑΙ...ΕΔΩ;

 Να μια καλή ερώτηση σήμερα, που ήθελα να γράψω για την Άνοιξη που κανονικά θα ήταν εδώ, λόγο της εαρινής ισημερίας με αυτές τις εικόνες...

                πηγή

Όμως...βλέποντας τον καιρό εδώ,

αναρωτήθηκα...

Θα μου πεις δεν ξέρεις την παροιμία Μάρτης γδάρτης;

Αμ δεν την ξέρω;

Εδώ είναι που επαληθεύεται πλήρως!

Όμως υπάρχει και η νότια Ελλάδα συγκεκριμένα η Κρήτη, που σήμερα είχε πραγματικά μια Ανοιξιάτικη μέρα...η φωτό από την ταράτσα μας.

Αυτή την διαφορά ήθελα να σας δείξω, με λίγες φωτογραφίες από τον μικρό μου κόσμο  στο συντριβανόκηπο μας..Τα πρώτα φυλλαράκια του δυόσμου ξεπρόβαλαν κιόλας...

Ενώ εδώ στην γλάστρα, η ντόπια γαρυφαλλίτσα μου έχει πάρει τα πρωτεία εδώ και καιρό,
όπως και αυτές οι μαργαρίτες που βιάστηκαν να ανθίσουν...
Το αγκαθάκι του Χριστού με τα πρώτα μικρά κόκκινα λουλουδάκια του που ξεπρόβαλαν και αυτά ανυπόμονα. 
 
Η Ορχιδέα μου ανθισμένη 
μου χαρίζει τα πανέμορφα λουλούδια της...

(αν βλέπετε στην φωτό ένα καρτελάκι ζωγραφισμένο, είναι γιατί ξεχνάω πως την λένε 🤣)
 μας δίνουν με την βιασύνη τους, τα πρώτα  αισιόδοξα μηνύματα της Άνοιξης!! 

Άνοιξη και 25η Μαρτίου, πάνε μαζί  την μέρα αυτή, που  μια χούφτα Έλληνες πριν 200 χρόνια, τόλμησαν να λύσουν τα δεσμά τους και να φωνάξουν ελευθερία η θάνατος! 
ας τους είμαστε ευγνώμονες που σήμερα χαιρόμαστε την ελευθερία μας όποια και να είναι αυτή!! 
Με την ευκαιρία,
έστειλα στην μικρή εγγονή μου που κάνει το διδακτορικό της στην 
Πράγα, μια Σημαία που της έπλεξα..


όπως και μια σημαία της Γκάνα 
για μια συνάδελφο της που είναι από εκεί! Δεν ξέρω αν γιορτάζανε κάτι, απλά την έκανα για να έχει και εκείνη την σημαία της! 

Αυτά ήταν που ήθελα να μοιραστώ ακόμα μια φορά μαζί σας και να σας ευχηθώ να έχετε μια όμορφη Άνοιξη! Να είστε όλοι καλά, να προσέχετε τον εαυτό σας και τους αγαπημένους σας και να μην ξεχνάτε...
πως ένα χαμόγελο σας δεν έβλαψε ποτέ κανέναν!!
  Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε! 



33 σχόλια:

  1. Καλημέρα φιληνάδα και..προγιαγιά πλέον! Ε! Ότι θα έπλεκες και σημαία τι να πω....τα είδα όλα. 1ον Σε πήρα τηλέφωνο στο κινητό για ευχές και δεν απαντούσες, χαζοπρογιαγιά στο εγγόνι έτρεχες; 2ον..αυτή η εναλλαγή καιρού είναι ότι χειρότερο για τα δένδρα μας λέει ο άνδρας μου και μουρμουράει για το κτήμα μας. Φίλη μου να είσαι καλά, ξέρεις πόσο σε αγαπώ. Λυπάμαι που λόγω covit δεν μπορώ να στείλω δωράκι για το μωρό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο καλύτερος τίτλος είναι αυτός της προγιαγιάς όπως καταλαβαίνεις φιλενάδα ε; 😊
      Μου αρέσει που βιάστηκα να πω πως εδώ έχουμε Ανοιξη...τι το θελα; σήμερα είναι χειμώνας.. 😮
      Οντως Μάρτης γδάρτης αχτίδα μου...ο καιρός τρελάθηκε και τα δέντρα τι να σου κάνουν και αυτά; πάνω που ανθίζουν!!!
      Να είσαι καλά φιλενάδα σε ευχαριστώ πολύ η αγάπη είναι αμοιβαία χάρηκα που τα είπαμε.. φιλάκια!!❤

      Διαγραφή
  2. Μας πάει κόντρα και ο καιρός, έχει κάνει συμμαχία το σύμπαν!! Τώρα τι να πω για τις σημαίες; Δεν παίζεσαι παιδί μου, με τίποτα. Φαντάζομαι τη χαρά της εγγονούλας σου. Η θέα της ταράτσας είναι τέλεια!! Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κόντρα δεν λες τίποτα δεν πρόλαβα να πω πως είναι Ανοιξιάτικος ο καιρός εδώ, και σήμερα βρέχει όλη μέρα και φυσάει...συνήθως μου χαλάει τα λουλουδάκια η αλμύρα της θάλασσας όταν φυσάει...αλλά με την φύση ποιος μπορεί να τα βάλει; υπομονή και η Ανοιξη είναι προ των πυλών!!
      Οι σημαιούλες προέκυψαν λόγο επετείου και να νιώσει την πατρίδα κοντά του!! Χάρηκε το κορίτσι μας πολύ όντως!
      Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά, καλό σου ξημέρωμα!! ❤

      Διαγραφή
  3. Μάρτης γδάρτης, σωστό!
    Αλλά η Άνοιξη έχει έρθει!
    Αγαπη μου χρονια πολλα για την Πεμπτη
    Να περνας ομορφα

    σε φιλω πολυ

    Κικη Κωνσταντινου απο το εκφρασου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κική μου εδώ είναι , απλά ο χειμώνας δεν θέλει να την αφήσει εύκολα γι αυτό κάνει τα τελευταία του τερτίπια!!!
      Χρόνια πολλά σε όλους μας καλή μου να είσαι καλά και να περνάς όμορφα και εσύ.. την καληνύχτα μου φιλιαααα!! ❤

      Διαγραφή
  4. Τι όμορφη η δική σου άνοιξη γιατί εδώ θα αργήσουμε μάλλον. Κάτι είδα στην τηλεόραση για χιόνια ανοιξιάτικα ακόμη και στην Αθήνα...και δεν το πιστεύω!
    Ωραίες οι σημαίες που έφτιαξες πιστεύω να τους αρέσουν
    Φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Αννιώ μου που έβαλα ερωτηματικό; κάτι ψυχανεμίστηκα πως ό χειμώνας θα μας επισκεπτόταν και εδώ...και δεν άργησε, την επόμενη μέρα να τον, με βροχή και αέρα πολύ χα.. χα. με αποστόμωσε ο άτιμος... σου λέει είμαι ακόμα εδώ!! Για πόσο όμως ακόμα;😊
      Η Άνοιξη θα έρθει θέλει δεν θέλει!!
      Για το ξενιτεμένο μας το έκανα να της θυμίζει την πατρίδα...
      Να είσαι καλά Αννιώ μου καλο βραδάκι...φιλιααα!!❤

      Διαγραφή
  5. ΟΚ! Φαντασία έχω, αλλά με τίποτα δεν θα σκεφτόμουν να φτιάξω σημαίες με βελονάκι... ελπίζω να μη φτιάξεις και μάσκα με βελονάκι γιατί δεν πιστεύω να είναι και τόσο ασφαλής εκτός και αν την ντουμπλάρεις!!! ;)
    Τα πρώτα ανοιξιάτικα λουλουδάκια είναι και τα πιο συγκινητικά, να τα χαίρεστε!
    ΑΦιλάκια σε όοοοοοοοοοοοοολη την χαρούμενη σου οικογένεια! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε είπα να το προσπαθήσω να φτιάξω και μια σημαία για την μικρή μας εγγονή που βρίσκεται μακρυά μας να της δίνει κουράγιο μαζί με την ευχή μας!!
      Οχι βρε φιλενάδα δεν εν δεικνύεται το πλεχτό για μάσκα, που πήγε το μυαλό σου; 🤣🤣
      Οσο για τα λουλουδάκια μου από εχθές ξαναήρθε ο χειμώνας να μας θυμίσει ότι ακόμα είναι εδώ με βροχή και αέρα...θα δείξει πόσα θα αντέξουν!!
      Να είσαι καλά χάρηκα που τα είπαμε καλο βραδάκι φιλιαααα!! ❤

      Διαγραφή
  6. Εκεί στην αυλή σου Ρούλα μου δεν είναι η μέντα, δεν είναι το γαρυφαλλάκι που ευωδιάζει. Είναι το φως και η αγάπη που της περισσεύει άρωμα και χρώμα σαν κρατάς στο χέρι την καλοσύνη και τα χαμόγελα και τα σκορπίζεις. Με τέτοια ευλογία Άνοιξη είναι όλο το χρόνο.
    Για τα πλεκτά σου τι να πω; Έτσι μετράς το καλό και την αγάπη από ΄χει η καρδιά σου.
    Να είσαι καλά Ρούλα μου!
    Σε φιλώ, καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου όλα όσα βρίσκονται επάνω σε αυτή τη γη, ακόμα και ένα απλό φυλλαράκι για να μεγαλώσει και να μας χαρίσει την ομορφιά του χρειάζεται φροντίδα και αγάπη, όπως όλα τα άψυχα και τα έμψυχα σ αυτόν το κόσμο...
      Η πλεχτή σημαιούλα προέκυψε από την σκέψη να συντροφεύει μαζί με την ευχή μας το ξενιτεμένο μας!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο σχόλιό σου να είσαι καλά φίλη μου καλό σου βράδυ φιλιααα!!❤

      Διαγραφή
  7. Ρούλα μου, έχω και εγώ παρατηρήσει εδώ στο μπαλκόνι ότι έχουμε μια πρόωρη άνθηση σε λουλούδια που δεν είναι η εποχή τους. Δεν μπορώ αυτό να το ερμηνεύσω. Χάζευα τα λουλούδια σου, ένα προς ένα διαλεκτά και όμορφα. Κάποτε και εμείς είχαμε το "αγκάθι του Χριστού" αλλά χάλασε το χώμα.
    Καλή Άνοιξη καλή μου φίλη, να περνάτε όμορφα. Εξαίρετες και οι πλεκτές σημαίες.
    Φιλιά και καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο έχει γίνει και εδώ με τα λουλουδάκια μας και επάνω που ανθίζανε να ο βοριάς με την βροχή και τον αέρα να μας τα χαλάσει, όμως δεν πτοούμαστε γιατί ξέρουμε ότι όσο και να αργήσει, θα έρθει με ερωτηματικό ή όχι η Ανοιξη!! τα λουλούδια μας φτιάχνουν την διάθεση αμή τι άλλο, που την έχουμε ανάγκη αυτόν τον καιρό!!
      Να είσαι καλά να προσέχεις καλο σου βράδυ!!🌙

      Διαγραφή
  8. Εντάξει, οι σημαίες που έπλεξες ΔΕΝ υπάρχουν! Είσαι απίστευτη!
    Ο κήπος σου έχει πάρει απ' τη δική σου ομορφιά και όλα προμηνύουν την άνοιξη, παρά την εμβόλιμη κακοκαιρία που περιμένουμε από ώρα σε ώρα.
    Καλή άνοιξη Ρουλάκι μου γλυκό και χρυσοχέρικο ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 😊 βλέπεις χαμόγελο Κανελλάκι μου; οι σημαίες ήταν μια ιδέα που μου ήρθε πριν λίγο καιρό, για να έχει κάτι απο την πατρίδα το μικρό μας μαζί με την ευχή μας να την φυλάει μαζί με την Παναγιά!
      Είδες που έβαλα ερωτηματικό στον τίτλο; με τόσο χιόνι που έριξε επάνω είπα δεν μπορεί να την βγάλουμε καθαρή εμείς εδώ...
      Για να μην τον ξεχάσουμε ο χειμώνας έκανε μια προσπάθεια ελπίζω η τελευταία του, ήρθε με μια δυνατή βροχή και αέρα!!!
      Ομως το άρωμα της Άνοιξης θα υπερισχύσει οσονούπω αγάπη μου ότι και να γίνει!!
      Καλή Ανοιξη θα ευχηθώ και εγώ Σ.Λ. φιλί ❤

      Διαγραφή
  9. Για τα σημαιακια μασκουλες τι να πω?Μονο η Ρουλα θα το σκεφτοταν αυτο.Οσο για την ανοιξη δεν.Μαλλον μας συμπαριστατε στον εγκλεισμο.Κανει κρυο οποτε καθηστε μεσα.Γιατι αν εκανε καλο καιρο ποιος μας κραταγε.Οποτε Ρουλακι μου υπομονη.Να χαιρεσε και να καμαρωνεις τα ομορφα λουλουδακια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εγγονή μου την έβαλε σαν μάσκα για να την δούμε λέει αλλά δεν ΄ήταν αυτός ο σκοπός που την έπλεξα φιλενάδα χα..χα.. όσο για την Ανοιξη, μας την έσκασε πάλι σήμερα για λίγο με ενα χειμώνα να κανει την εμφάνισή του για να μας φοβερίσει ...αλλά που θα πάει; θα φανεί θέλει δεν θέλει ...χα χα 🤣
      Να χαιρεσαι και εσύ φίλη μου ότι αγαπάς θα τα πούμε καλο σου βραδυ φιλιααα!! ❤

      Διαγραφή
  10. Μάρτης γδάρτης Ρουλα μου!!! Εδώ εμείς νότια Λακωνία έχουμε παλιοκαιρο όλο Νότιας και υγρασία.Εκεί που ξημερώνει μια ηλιόλουστη μέρα μέσα σε λίγη ώρα φυσάει δυνατός αέρας και μας τα χαλάει. Καλά λάτρεψα τις σημαίες τι καταπληκτική ιδέα!! Να σαι καλά Ρουλα μου
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Δέσποινά μου όλες οι παροιμίες δεν βγήκαν έτσι στον βρόντο οι παλιοί ήξεραν τι έλεγαν και τα βλέπουμε και εμείς που την εβδομάδα που πέρασε ήταν Ανοιξιάτικη και τι ήταν να το πω, την επόμενη μέρα να η βροχή και ο αερας ο χειμωνιάτικος... τι να σου κάνει και η φύση μαζί με μας τρελάθηκε και αυτή..
      Η αυριανή γιορτή ήταν η ιδέα μου για την σημαιούλα..
      Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς καλο σου βράδυ.. φιλιααα!! ❤

      Διαγραφή
  11. Όμορφες εικόνες, να είστε καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ελεν χαίρομαι που σου άρεσαν καλώς όρισες στο χώρο μου να είσαι καλά,να κάνεις ότι αγαπάς!! καλο σου βράδυ...θα τα πούμε!!😊

      Διαγραφή
  12. αααααααααα τελειααααααααααα
    οι σημαιες φοβερες
    η ΑΝΟΙΞΗ ας κανιε καμωματα δεν κρυβεται
    θα περασει κι αυτοοοοοο
    και μετα θα ξανακανουμε να δουμε βροχη μεχρι τον Νοεμβριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι σημαία η δική μας πλέχτηκε Σοφάκι μου για την σημερινή μέρα να νιώσει και η μικρή μας περηφάνια για τους προγόνους μας... για την σημαία της Γκάνας την έπλεξα γιατί είναι η φίλη της από αυτή την χώρα και τα δυο κορίτσια ξαφνιάστηκαν ευχάριστα γιατί δεν το περίμεναν!!😊
      Εχθες ήταν Άνοιξη...σήμερα χειμώνας...τι να κανει και η φύση Σοφακι μου έχει και εκείνη τα πάνω κάτω της!!
      Χρόνια πολλά την Ελλάδα μας και για όσους γιορτάζουν !!! καλο ξημερωμα Σοφακι μου φιλια στα κοριτσια 😊και σε σένα πολλά πολλα!!❤

      Διαγραφή
  13. Ρούλα, καλημέρα και χρόνια πολλά
    Μας έφερες την άνοιξη με τις εικόνες, την υπέροχη θέα στη θάλασσα, τα ανθισμένα λουλούδια, την εγγονή με τα χαμογελαστά μάτια.
    Ο καιρός έχει και αυτός τα πάνω και τα κάτω του. Οπως και να είναι, την άνοιξη θα την βρουμε μέσα μας. Και θα χαρούμε την ελευθερία, όπως και να εμφανίζεται στις μέρες μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγω πήγα να την φέρω Τζοάννα μου, αλλά ο χειμώνας είχε άλλη γνώμη και να τον με τα τελευταία του τερτίπια θέλω να πιστεύω.
      η Ανοιξη είναι προ των πυλών ούτος ή άλλως λίγη υπομονή μόνο.🌼.
      Της εγγονής μου της έκανα έκπληξη με την σημαιούλα και χάρηκε πολύ εννοείτε, εξ αλλου φαίνεται από τα μάτια της ε;😊
      Να είσαι καλά να περνας όμορφα ότι και να κάνεις.. Χρόνια πολλά για την μέρα!!

      Διαγραφή
    2. Τζοάννα μου αν ξαναπεράσεις από εδώ, προσπάθησα να βρώ το μπλοκ σου πατώντας επάνω στο όνομα σου ως συνήθως και δεν υπάρχει το μπλοκ σου όπως το ήξερα μόνο ένα προφίλ σου...κάνω κάτι λάθος;

      Διαγραφή
  14. Χρόνια Πολλά!! Υγεία , δύναμη με πολλά χαμόγελα ! :) Χάρηκα τα όμορφα λουλούδια με τα ζωηρά χρώματα , που δίνουν χαρά στη ζωή σας . Στη Βόρεια Ελλάδα η Άνοιξη κάνει έντονα την παρουσία της στα μέσα Απρίλη . Φέτος οι δυνατές βροχές , το έντονο κρύο , οι νοτιάδες και επιπλέον η καραντίνα δεν μου επέτρεψαν να χαρώ ακόμη ανθισμένα δέντρα .
    Τα ζουμπούλια άνθισαν αλλά ο νοτιάς κιτρίνισε τα φύλλα τους , τα κυκλάμινα μας χαρίζουν άδολα την ομορφιά τους και οι κρίνοι που ανθίζουν σιγά-σιγά . Χάρηκα πολύ την καλόγουστη πλεκτή σημαία , που χάρισες στην εγγονή σου , ευλογημένη και τυχερή που έχει εσένα γιαγιά D) και τι όμορφη έκπληξη για τη φίλη από τη Γκάνα !!
    Εύχομαι ένα όμορφο ανοιξιάτικο απόγευμα :p Χρόνια Πολλά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια Πολλά Κούλα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το τόσο όμορφο σχόλιο σου...
      Ναι θυμάμαι για τον κρύο καιρό, όταν πολύ μικρή στην Θεσσαλονίκη, πως η Άνοιξη ερχόταν λίγο αργότερα εκεί επάνω...
      Εδω όμως ακόμα και ο καιρός που είναι πιο γλυκός, θα έρθει ένα βοριάς και θα μου κάψει τα νιόβγαλτα λουλουδάκια μου... η φύση όμως ξέρει τι κάνει και θα στείλει την Άνοιξη να μας επισκεφτεί!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, να είσαι καλά να περνάς όμορφα ότι και κάνεις 😊 χρόνια πολλά!! 🌼

      Διαγραφή
  15. τι αστέρι η εγγονή σου!!! να την χαίρεστε!!!
    Χρόνια πολλά, Ζήτω η Ελλάς, χάρηκα που τα λέμε... ακόμα... εδώ...

    φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Παρασκευή μου για την επίσκεψή σου και το όμορφο σχόλιο σου και βέβαια να χαιρόμαστε που είμαστε όλοι εδώ και τιμούμε τους ήρωες εκείνους που έδωσαν την ζωή τους για την πατρίδα μας...
      Να είσαι καλά, καλό σου βραδάκι!! και καλή Ανοιξη!!🌼🌻

      Διαγραφή
  16. Να χαίρεσαι την εγγονή σου! Πολύ όμορφη η σημαία.
    Επίσης μου αρέσει πολύ η γαρυφαλίτσα, έχει πολύ
    ωραίο άρωμα! Η Άνοιξη θα 'ρθει, αρκεί να μας βρει
    όλους εδώ, και υγιείς! Καλό σ/κ Σμαράγδι μου 🌺🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να είσαι καλά Πετρίνα μου σε ευχαριστώ πολύ να χαίρεσαι και εσύ ότι αγαπάς φίλη μου...
    Πράγματι αυτή η ντόπια γαρυφαλίτσα, μας μας κρατά συντροφιά πολλά χρόνια μυρίζει όντως γαρύφαλλο 👍
    Θα έρθει η Άνοιξη Πετρίνα μου αφού δεν έχει που αλλού να πάει...🤣 το ξέρει ότι την περιμένουμε με ανυπομονησία!!🌼🌻 φιλιαααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή