Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 14 Μαρτίου 2021

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΣΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ!!!!!!!

 


Καταμεσής τσι Άνοιξης 

η πρώτη σου ανάσα.

Στην αγκαλιά τσι μάνας σου, 

τον πρώτο το φιλί σου.

Στου κύρη σου την δυνατή

την χέρα ακουμπισμένο.

Να ναι η καινούργια στράτα σου,

ζαχαροζημωμένη.

Πάνω στο προσκεφάλι σου,

του κόσμου όλες οι μοίρες,

να σου μοιράσουν έτρεξαν

όλες τσ ευχές του κόσμου.

Να σαι του κύρη σου η χαρά,

τσι μάνας σου η λαχτάρα.

Ο ερχομός σου μυρωδιές 

αρισμαριού  και δυόσμου.

Ν ανοίξεις τα χεράκια σου,

Να τσι κρατήσεις όλες.΄

Όσες χαρές μας κέρασες,

τόσες χαρές να πάρεις.

Πάρε τσ ευχής μου την ευχή

κυπαρισοβεργάκι.

Να γίνεις άντρας δυνατός,

καμάρι των γονιών σου.

Να μάθεις να τον πορπατάς

τσι ανθρωπιάς τον δρόμο!!!


Είναι τα λόγια τσι καρδιάς

από την  προγιαγιά σου!!!


Να είστε καλά, να θυμάστε  ότι η ζωή θα συνεχιστεί και χωρίς εμάς.

Ας την αφήσουμε σε καλά χέρια στις καινούργιες γενιές που έρχονται!!

Μη ξεχνάτε πως μέσα από τις δυσκολίες ξεπηδάνε χαμόγελα!!😊

Καλή καθαρή δευτέρα, καλή Σαρακοστή σε όλους σας!!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!! 

 



63 σχόλια:

  1. Ρουλα μου να σας ζήσει!!!! Τυχερό και ευλογημενο!!! Πωπω χαρές!!!! Να ναι καλά και οι γονείς να το μεγαλώσουν!!!! Καλη Σαρακοστη!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Δέσποινα μου χαρές πρωτόγνωρες και πολύ ευτυχισμένες να βλέπεις να μεγαλώνει η οικογένειά σου με ένα ακόμη νεογέννητο μέλος της...και εσύ να βρίσκεσαι ακόμη εκεί να καμαρώνεις...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου, να αξιωθείς τέτοιες χαρές σου εύχομαι!😊
      Να είσαι καλά...καλή Σαρακοστή και σε σένα Δέσποινα μου καλή καθαρή δευτέρα!!! 🎈

      Διαγραφή
  2. Ρούλα μου τρίχορδες λύρες παίξανε σαν μου πες το μαντάτο.
    Υψώνοντας το ποτήρι στο νιόφερτο χίλιες ευχές να δώσω. Να ζήσει, να το χαίρεται η Μάνα του κι ο Κύρης μα κι η γιαγιά κι η προγιαγιά να τονε καμαρώνει. Ανοιχτοχέρα η μοίρα του μ΄ανθούς να τονε ραίνει κι η ζήση του χαμόγελα, χαρά και ρόδα να σκορπίζει κι ότι ονειρεύεται καλό να γίνεται αμέσως.
    Από καρδιάς οι ευχές! Να ζήσει Ρούλα μου, γερό, καλότυχο, και καλοφωτισμένο!
    Με την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου, κατέχεις το καλά θαρρώ τσι Κρήτης το γλωσσάρι, και είναι ιδιαίτερες ετούτες οι ευχές σου.
      Εγω μαθητευόμενη χρόνους πολλούς ακόμα, μ ότι κατέχω γράφω το και το ψυχανεμίζω..
      Εμοσχοβόλησαν οι ευχές σ ετούτονε τον τόπο και ελόγου σου ν αξιωθείς ετσά χαρές να πάρεις. 😊
      Καλά να είσαι...Ευχαριστώ σε!!! καλή Σαρακοστή..🎈 ❤

      Διαγραφή
  3. Ρούλα μου!!! Να σας ζήσει ο νεοφερμένος άγγελός σας! Πάντα χαμόγελα στο σπιτικό σου και να είστε καλά να τον καμαρώνετε. Οι στίχοι σου πολύ με συγκίνησαν. Ξέρεις ε; Η γιαγιά γίνεται χαζογιαγιά η διπλογιαγιά τι γίνεται;
    Τυχερός να είναι ο πρίγκιπας της καρδιάς σου. Και ευτυχισμένος
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη χαρά Αννιώ μου κάτι τέτοιες συγκινήσεις σε κάνουν καμιά φορά και να γράφεις λόγια της καρδιάς ...
      Οσο για τις προγιαγιάδες άστα κορίτσι μου αποχαζονόμαστε...😊
      Να το αξιωθείς και εσύ φίλη μου.
      Σε ευχαριστούμε πολύ για τις όμορφες ευχές σου, μακάρι όλα τα παιδιά του κόσμου να είναι ευτυχισμένα...
      Να είσαι καλά, Καλή Σαρακοστή να έχεις φιλιαααα!!🎈❤

      Διαγραφή
  4. Ρουλακι μου τι ευχαριστα νεα ειναι αυτα?Να σας ζησει το δισεγγονο.Γερο και ευλογημενο.Και σιδερενιο το κοριτσακι σας.φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μανούλα και γιός και οι δύο καλά και ο πατέρας του ακόμα καλύτερα 🤣
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Λίτσα μου για τις ευχές σου και σου εύχομαι να ζήσετε και εσείς αυτή την χαρά.
      Ευλογημένα να είναι όλα τα παιδιά του κόσμου.
      Να είστε καλά όλοι σας καλή Σαρακοστή φιλενάδα.. θα τα πούμε φιλιαααα!! 🎈❤

      Διαγραφή
  5. Ρουλάκι μου να σας ζήσει και να έχει πάντα χαρά και υγεία, θαλπωρή και ευτυχία! Να είναι ευλογημένο και καλότυχο. Αχ προγιαγιά μου αγαπημένη να είστε ευτυχείς με το νέο μέλος της υπέροχης οικογένειας σας! Να τον χαίρεστε και πάντα χαρές! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου χίλια ευχαριστούμε για τις όμορφες ευχές σου...είναι ένα πολύ όμορφο συναίσθημα να γίνεσαι προγιαγιά ..αν δεν το ζήσεις που στο εύχομαι ολόψυχα δεν μπορείς να το καταλάβεις γιατί είναι ένα συναισθημα που δεν περιγράφεται με λόγια..😊
      Ευλογημένα και τυχερά όλα τα παιδιά του κόσμου να είναι!!
      Να είσαι καλά φίλη μου καλή Σαρακοστή να έχουμε.. φιλιαααα!!🎈❤

      Διαγραφή
  6. Ρούλα μου, καλώς τον δεχθήκατε τον δισέγγονο!!!! Να σας ζήσει το μωράκι σας, να έχει υγεία και τύχη στην ζωή του!
    Να το χαίρεστε και να το καμαρώνετε, γονείς, παππούδες και πιό πολύ εσείς ο προπάππος και η προγιαγιά που έχετε αυτή την ευλογία να αποκτήσετε δισέγγονο! Φαντάζομαι και συμμερίζομαι την χαρά σας!!
    Καλά Κούλουμα και καλή Σαρακοστή, σας εύχομαι!
    Πολλά πολλά φιλάκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ένα πολύ όμορφο συναίσθημα το να γίνεσαι προγιαγιά είναι και για μένα πρωτόγνωρο Μαριαννα μου, που μετά απο 30 χρόνια έχουμε ένα νέο μέλος στην οικογένεια μας και εννοείτε ότι είμαστε τυχεροί μαζι με τον Γιώργο μου που ζήσαμε ένα τόσο χαρούμενο γεγονός...😊
      Σε ευχαριστούμε παρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου...να αξιωθείς και εσύ την χαρά αυτή φίλη μου .
      Καλά να είσαι και να χαίρεσαι και εσύ ότι αγαπάς ..Καλή Σαρακοστή φιλιαααα 🎈❤

      Διαγραφή
  7. Όλες του κόσμου οι ευχές και του Θεού η χάρη να έρθει στο μωράκι σας, να είναι ευλογημένο!
    Κι εσείς οι προπαππούδες του , μαζί με τους παππούδες
    χαρά μεγάλη νάχετε απ 'τον νεοφερμένο!
    Να ζήσει η μάνα κι ο μπαμπάς να τονε μεγαλώνουν κι όλοι μαζί να χαίρεστε την κάθεμια στιγμή του.
    Αγάπη νάχει στην καρδιά και πίστη στη ψυχή του κι όλα μαζί στο διάβα του χαρές να δημιουργούνε.
    Με όλη μου την αγάπη στον νεοφερμένο πρίγκιπα που σού χάρισε τον τίτλο της προγιαγιάς!
    ΝΑ ΖΗΣΕΙ, ΓΕΡΟΣ, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ,ΤΥΧΕΡΟΣ!
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ...αδέρφι μου όσο όμορφα ακούγεται αυτός ο τίτλος που ούτε και ποτέ μου τον είχα φανταστεί πως θα ερχόταν ο καιρός να καμαρώσουμε και την γέννηση ενός δισέγγονου!!ευχαριστώ τον Θεό γι αυτό!
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις τόσο όμορφες ευχές σου, που πρέπει να τις έχουν όλα τα παιδιά του κόσμου που έρχονται στο κόσμο και με την γέννηση τους κάνουν χαρούμενους όλους γύρω τους!! 😊
      Το έχεις αξιωθεί μια φορά και με τα δικά σου εγγονάκια, σου εύχομαι αγαπημένη μου να το ξανανιώσεις στα δισέγγονα σου!!
      Να είστε όλοι καλή Σαρακοστή να έχουμε μικρή μου φιλιαααα!!🎈❤

      Διαγραφή
  8. καλημέρα!!!!!
    να σας ζήσει!!!!
    Ευλογημένο,καλότυχο .γερο κι ευτυχισμένο!!!!
    Υγεια κι Ευλογία σε όλους σας!!!
    Καλή Σαρακοστή!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Ιριδα μου για τις όμορφες ευχές σου...καλότυχα και ευτυχισμένα όλα τα παιδιά του κόσμου ..να αξιωθείς και εσύ αυτήν την χαρά κούκλα μου..😊
      Χαίρομαι που σε "βλέπω" εδώ, να είσαι καλά και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου..
      Καλή Σαρακοστή να έχουμε!! φιλιααα!! 🎈❤

      Διαγραφή
  9. Επιτέλους διαβάσαμε και ένα ευχάριστο!!! Να ναι γερό και τυχερό στη ζωή του. Και σεις άξιοι και ευγνώμονες στο Θεό, που σας αξίωσε με τέτοια χαρά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως μόνο ευγνωμοσύνη νιώθουμε για Εκείνον που μας αξίωσε να φτάσουμε να αποκτήσουμε τον αυτόν το τίτλο που μόνο χαρά μας έδωσε...μακάρι όλος ο κόσμος να την γευτεί!
      Σε ευχαριστούμε πολύ γαι τις όμορφες ευχές σου να είσαι καλά, καλή Σαρακοστή να έχεις!! φιλιααα!!🎈❤

      Διαγραφή
  10. Καλορίζικος!!!
    Ευτυχία και αγάπη στην οικογένειά σας.
    Πήρα χαρά και χαμογέλασα..
    Να είσαι καλά να τον βλέπεις να μεγαλώνει
    γερός και δυνατός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια ευχαριστούμε Λενιώ μου για τις ευχές σου...χαίρομαι πολύ για την χαρά και τα χαμόγελα που σου χάρισα...αυτός ήταν ο σκοπός μου...
      Να αξιωθείς και εσύ τέτοιες χαρές!!
      Εσύ τι κάνεις; χαίρομαι πολύ που σε "βλέπω"
      Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς .. καλο σου βράδυ..🎈❤

      Διαγραφή
    2. Μα τι υπέροχα που γράφεις Λενιώ μου ...να ενα μπλοκ για ξεκούραση με όμορφους στίχους που μιλάνε στη καρδιά και πολύ ωραία βίντεο!!
      Ειχα καιρό να περάσω και χάρηκα πολύ που το έκανα...σου απαντώ εδώ γιατί δεν είδα να έχεις πουθενά σχόλια!!👍

      Διαγραφή
    3. Σε ευχαριστώ απο καρδιάς για τα καλά σου λόγια!!

      Διαγραφή
  11. Να σας ζήσει, Ρούλα μου! Και εσύ να είσαι γερή να τον βλέπεις να μεγαλώνει και να τον καμαρώνεις να προκόβει! Όλα τα καλά σας εύχομαι! Γερός και τυχερός να είναι!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές Πίππη μου μακάρι όλα τα παιδάκια του κόσμου να είναι γερά και τυχερά και να έχουν την αγάπη μου δικαιωματικά τους ανήκει! τι όμορφος που θα ήταν ο κόσμος ε;
      Να είσαι καλά σε ευχαριστώ που πέρασες και τα είπαμε.. καλό σου βράδυ φιλιαααα 🎈❤

      Διαγραφή
  12. Καλώς το αντράκι μας :)
    Μέσα απ' τις αναρτήσεις σου Ρούλα μου τον περιμέναμε κι εμείς.
    Να σας ζήσει!! Να έχει υγεία, τύχη και μια γλυκιά ζωή.
    Οι στίχοι σου είναι το πιο όμορφο καλωσόρισμα που έχω διαβάσει.
    Καλή Σαρακοστή Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσο χαίρομαι που μου κρατήσατε συντροφιά όλο αυτόν το καιρό...οι χαρές είναι για να μοιράζονται Μαρία μου και σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου...μακάρι όλα τα παιδιά του κόσμου να έχουν αυτό που τους αξίζει, το δικαίωμα στην αγάπη και την φροντίδα των γονιών τους...
      Όσο για τους στίχους, ήρθαν από μόνοι τους όπως κατάλαβες, τι άλλο θα έγραφε μια χαζοπρογιαγιά;🤣
      Να αξιωθείς και εσύ τέτοιες χαρές Μαρία μου!!
      Να είσαι καλά καλή Σαρακοστή να έχουμε φιλιααα!! 🎈❤

      Διαγραφή
  13. Σμαραγδένια μου ανθόσπαρτος ο δόμος της ζωής του, ευτυχία, υγεία, φώτιση. Υπέροχη ανάρτηση, επιτέλους κάτι κσλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα έχω την εντύπωση ότι δεν θα αργήσεις και εσύ να αξιωθείς τόσο μεγάλη χαρά...μα πόσο γρήγορα θεέ μου μεγαλώνουν και γίνονται μανούλες τα μωρά μας;
      Ευτυχώς που έχουμε και τα καλά γεγονότα στην ζωή μας να μας χαρίζουν τα χαμόγελα τους και να μας δίνουν δύναμη
      Σε ευχαριστούμε πολύ για τις όμορφες ευχές σου να είστε καλά και καλή Σαρακοστή αχτίδα μου φιλιααα!! 🎈❤

      Διαγραφή
  14. Ρούλα μου,
    με το καλό το αγγελούδι, το νέο βλαστάρι της ζωής σας. Καλότυχο και ευλογημένο. Να σας ζήσει. Και με όμορφους στίχους της γιαγιάς για υποδοχή του.
    Τις ευχές μου Ρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου, μακάρι να είναι όλα τα παιδιά του κόσμου καλότυχα και ευτυχισμένα γιατί αυτό μόνο τους αξίζει!!
      Οι στίχοι μου βγήκαν έτσι απλά!
      Σου εύχομαι και εσύ να γευτείς ότι σε κάνει χαρούμενο!!! ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά καλό σου βράδυ!!🎈❤

      Διαγραφή
    2. Ευχαριστώ για τις ευχές σου Ρούλα μου, πόσο καλόδεχτες είναι.

      Διαγραφή
  15. Ρούλα μου να σας ζήσει! Ζαχαροζυμωμένη να είναι η ζωή του και σεις γεροί και δυνατοί να καμαρώνετε το μεγάλωμά του.
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου είναι μεγάλη η χαρά να φτάνει κάποιος να καμαρώσει και ένα δισέγγονο...σου το εύχομαι ολόψυχα να το αξιωθείς και εσύ!!
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου και μακάρι να είναι όλα τα παιδιά του κόσμου χαρούμενα και ευτυχισμένα τους αξίζει άλλωστε!!😊
      Να είσαι καλά και να κάνεις ότι σε κανει χαρούμενη Ελένη μου φιλιαααα!!🎈❤

      Διαγραφή
  16. Τι ευχάριστα νέα!!!
    Καλότυχο να είναι το νιόφερτό σας, καλή δύναμη στους γονείς κι εσείς, να είστε καλά και να καμαρώνετε τη Σμαραγδοφαμίλια σας ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανελλάκι μου πως να μην είναι τα νέα μας ευχάριστα όταν μια μικρή ψυχούλα έρχεται να μας δώσει τόση χαρά;
      Ξέρεις όταν είσαι νέος δεν μπορεί να βάλει ο νους την μελλοντική προοπτική ότι μπορεί να έρθει ο καιρός που κάποια στιγμή θα έχεις την ευκαιρία στην ζωή σου να γίνεις δυο φορές γιαγιά και παππούς αγάπη μου.
      Να γεμίσεις ευτυχία και ευγνωμοσύνη για ότι έφτασες να καμαρώνεις...
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Κανελλάκι μου για τις όμορφες ευχές σου, μακάρι να είναι καλότυχα και όλα τα παιδιά του κόσμου.
      Σου εύχομαι Μαράκι μου να αξιωθείς τέτοια χαρά, που είναι από τις ωραιότερες στιγμές της ζωής ενός ανθρώπου!!!! την αγάπη μου φιλιάααα!! 🎈❤

      Διαγραφή
  17. Να σας ζήσει το μωράκι, να είναι γερό και καλότυχος μέσα στην ζωή του!!!
    Καλή και Ευλογημένη Αγία Σαρακοστή!!!!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου..!!
      Ας είναι καλότυχα και γερά όλα τα παιδάκια στο κόσμο γιατί αυτό αξίζουν Μαρία μου
      Σου εύχομαι να ζήσεις και εσύ μια ομορφη χαρά!! 😊
      Να είσαι καλά ότι αγαπάς να κάνεις Μαρία μου καλή Σαρακοστή να έχουμε φιλιαα!! 🎈❤

      Διαγραφή
  18. Υπέροχα νέα!
    Να σας ζήσει!
    Ότι καλύτερο σας εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Μαρία μου να χαίρεσαι και εσύ την κορούλα σου και να την καμαρώσεις όπως αγαπάς...να ξέρεις τι γρήγορα μεγαλώνουν!! τα παιδιά είναι ευλογία!!😊
      Να είσαι καλά και για σένα τα καλύτερα εύχομαι καλο σου βραδάκι φιλιαααα!!!🎈❤

      Διαγραφή
  19. Καλώς ήρθες στη ζωή μικρέ άγγελε!
    Η ζωή σου να είναι γεμάτη ομορφιά και αγάπη!
    Λένε πως τα παιδιά που γεννιούνται αυτές τις ζόρικες μέρες, φέρουν την ειρήνη μαζί τους, ευλογημένα να είναι!

    ΑΦιλάκια σε όλους σας και να σας ζήσει! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό πιστεύω και εγώ φιλενάδα πως κάθε παιδί που γεννιέται και που φέρνει ο ερχομός του χαρά, ξορκίζει το κακό γιατί μόνο χαρούμενους μας κάνει.
      Η γέννηση ενός παιδιού μόνο ευλογία είναι.. μακάρι όλα τα παιδιά του κόσμου να είναι ευτυχισμένα γιατί αυτό ακριβώς αξίζουν!!αυτά είναι η ελπίδα του μέλλοντος!!
      Είναι τόσο μικρούλικο!!! μετά από 30 χρόνια μας ξαναζούμε όμορφες στιγμές που εύχομαι να τις ζήσεις και εσύ, να καμαρώσεις δισέγγονα!!😊
      Σε ευχαριστούμε πολύ για τις όμορφες ευχές σου Στεφανία μου καλο βράδυ να έχεις... φιλια ευτυχισμένα!!🎈❤

      Διαγραφή
  20. Ωωωωω! τί χαρά Ρούλα μου!
    Να σας ζήσει το κοπέλι σας γερός και δυνατός σαν τον Ψηλορείτη.
    Να τον χαίρεστε και να τον καμαρώνετε.
    Χαιρόμαστε κι εμείς με τη χαρά σας.
    Εύχομαι να ζήσουν όλα τα παιδιά μας σε καλύτερους καιρούς.
    Σας φιλώ όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ρένα μου δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα από αυτό να βλέπεις το εγγόνι σου να γίνεται μανούλα που μεχρι χθες χα χα .. 🤣 30 χρόνια πέρασαν σαν νεράκι τα άτιμα... ήταν το μωρό σου.
      Θα το διαπιστώσεις και εσύ σύντομα πόσο γρήγορα μεγαλώνουν και προπαντός τα κορίτσια φιλενάδα...
      Ευτυχως που υπάρχει το βάιπερ και το μπαλκόνι από πάνω μας και ετσι προς το παρόν τον βλέπουμε τον πιτσιρίκο...περιμένουμε να μεγαλώσει λίγο,🤣 και να περάσει αυτό που ζούμε!!!
      Σε ευχαριστούμε πολύ Ρένα μου για τις όμορφες ευχές σου μακάρι όλα τα παιδιά του κόσμου να είναι χαρούμενα και ευτυχισμένα όπως τους αξίζει δικαιωματικά!!
      Σου εύχομαι να αξιωθείς και εσύ φίλη μου τέτοιες χαρές...να είστε όλοι καλά καλό βραδάκι φιλιαααααα!! 🎈❤

      Διαγραφή
  21. καλημέρα γλυκιά μου
    να σας ζησει!!! να το χαιρεστε το μωρακι και να το καμαρωνετε παντα!
    Καλή Σαρακοστή, με υγεία
    και του χρόνου!
    φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Κική μου για τις όμορφες ευχές σου σου εύχομαι και στην δική σου την ζωή μόνο χαρές να έχεις να καμαρώνεις για ότι κάνεις με αγάπη γιατί χωρίς αυτήν δεν γίνεται τίποτα!!! 😊
      Να είσαι καλά καλή Σαρακοστή να έχουμε και ελπίδα πως όλα θα πάνε καλύτερα!!καλο βραδάκι!!🎈❤

      Διαγραφή
  22. Ρουλα μου ,να σας ζησει!!!Μακαρι να δω κι εγω δισεγγονο και να εχω μαθει να πλέκω καλτσακια μεχρι τοτε😂🤣...φιλια σε ολους σας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να σε δω να πλέκεις και τι στον κόσμο Νάσια μου!
      (Στείλε σήματα καπνού ότι είστε όλοι καλά ☺)

      Διαγραφή
    2. Καλός μου τα και τα δυό μου...τι μου κάνετε; 😊 κανόνισε να γίνεις γρήγορα γιαγιά Νάσια μου γιατί δεν με παίρνουν τα χρόνια...εμένα τι με έχεις παιδί μου; δεν θα σου πλέξω εγώ παπουτσάκια για το εγγόνι σου;🤣
      Σε ευχαριστούμε πολύ άπαντες για τις όμορφες ευχές σου να αξιωθείς και εσύ χαρές πολλές Νάσια μου!!
      Να είστε όλοι καλά ελπίζω να τα πούμε κάποια στιγμή φιλάκια στα αγόρια σου και σε σε σένα ξεχωριστά... φιλιααα!! 🎈❤

      Διαγραφή
  23. Ω! Τι όμορφα νέα!
    Να σας ζήσει Ρουλίτσα μου!
    Να είναι καλότυχο και υγιές πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αριστακι μου, σε ευχαριστώ πάρα πολύ κορίτσι μου για τις όμορφες ευχές σου και μακαρι να είναι όλα τα παιδιά του κόσμου καλότυχα, και χαρούμενα είναι δικαίωμά τους άλλωστε...
      Είναι πρωτόγνωρο συναίσθημα για μένα θα μου πεις αφού ήδη ήσουν γιαγιά...ναι αλλά προγιαγιά όχι... μα πόσες χαρές πχιά;🤣
      Ελπίζω να είσαι καλά Αριστάκι μου να κάνεις ότι αγαπάς χάρηκα που σε "είδα" καλό σου βραδάκι φιλιάααα!!🎈❤

      Διαγραφή
  24. Να σας ζήσει Σμαραγδένια μου τι ωραία νέα! Τώρα η ζωή σας θα γεμίσει με παιδική αθωότητα και χαμογελάκια αυθεντικά.
    Να είναι γερό, καλότυχο και ευλογημένο το νινάκι και όλη η ζωή του, να 'ναι γεμάτη αγάπη και χαμόγελα.
    Να του δώσεις ένα φιλί στο πατουσάκι του.
    Καλό ξημέρωμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου γλυκό πράγματι την ζωή μας την έχει αλλάξει αυτός ο μπόμπιρας που ήρθε στις ζωές μας, να μας χαρίσει χαμόγελα πολλά και ευτυχία με τον ερχομό του...
      Χίλια ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου κούκλα μου όλα τα παιδιά του κόσμου είναι ευλογία μακάρι να είναι και καλότυχα γιατί το αξίζουν...μια αγκαλιά θέλουν μόνο και αγάπη!!😊
      Πως να μην λιώνεις όταν το βλέπεις, έστω και μέσο βάιπερ προς το παρόν να χαμογελά μέσα στον ύπνο του με τα λακάκια στα μαγουλάκια του...το φιλάκι σου, θα περιμένει λίγο μαζί με τα δικά μας χα..χα..🤣
      Να είσαι καλά μικρή μου καλό ξημέρωμα και σένα φιλιααααα!!! 🎈💚

      Διαγραφή
  25. Καλώς ήρθε το νέο μέλος στην οικογένειά σας !! Υγεία , αγάπη να είναι γεμάτη πάντα η ζωή σας !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ για τις όμορφες ευχές σου ήταν ότι ευτυχέστερο μας έχει συμβεί την καινούργια χρονιά στην οικογένεια μας ..
      Χάρηκα που πέρασες και τα είπαμε...εύχομαι και για σένα τα καλύτερα!!
      Να είσαι καλά, να έχεις ένα όμορφο ξημερωμα!!🎈❤

      Διαγραφή
  26. Να σας ζήσει το μπαμπίνο το μικρό, να είναι υγιές, χαρούμενο
    και τυχερό, και μακάρι να ζήσει σε μια καλύτερη Ελλάδα! 🌺🌷🌸
    Φιλιά Σμαράγδι μου και δίνε πολλά φιλιά και στο μωρό από εμάς😉😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω Πετρίνα μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ η ευχή σου ,ευχή όλων μας κορίτσι μου ,μακάρι να μπορούσε να βγει αληθινή...που ξέρεις στο μέλλον ας υπάρχει η ελπίδα για ένα καλύτερο κόσμο το αξίζουν άλλωστε!!
      Το μικρό μας το βλέπουμε μόνο μέσα από το βάιπερ προς το παρόν και από το μπαλκόνι αφού μένουν από πάνω μας!!!! κρατάμε λίγο τις αποστάσεις να μεγαλώσει λίγο!!! 😉
      Μαζί ,με τα δικά σου έχω να του δώσω πολλά πολλά φιλάκια Πετρίνα μου!!Ενα σου λέω... είναι ροκάκι με μαλλί καρφάκι ... φατσόνι!!🤣🤣
      Καλή Άνοιξη ..φιλιαααα!!🌼🌻

      Διαγραφή
  27. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γερό και καλότυχο το βλαστάρι σας, καλοφωτισμένο και καλόγνωμο, να το καμαρώσετε να μεγαλώνει με την αγάπη σας !!! Φιλάκι στο πατουσάκι, Ρούλα μου χαίρομαι με την χαρά σας ,εύχομαι να ζήσει σε έναν καλύτερο κόσμο !!! Πολλά φιλιά, καλή Σαρακοστής !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για τις όμορφες ευχές σου Κλαυδία μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ μακάρι και όλα τα παιδιά του κόσμου να έχουν υγεία, την αγάπη και την τρυφερότητα που τους αξίζει και να είναι καλότυχα!!
      Σου εύχομαι να αξιωθείς και εσύ φιλενάδα την χαρά αυτή και ας ελπίσουμε να φτιάξουν ένα καλύτερο κόσμο όπου θα ζουν ευτυχισμένα!!😊
      Τα φιλάκια σου θα τα δώσω όταν το αγκαλιάσουμε προς το παρόν το βλέπουμε απο το βάιπερ και το μπαλκόνι μένουν από πάνω μας..
      Καλά να είσαι φίλη μου καλή Σαρακοστή να έχουμε φιλακιααα!! 🎈❤

      Διαγραφή
  29. Τι ευλογία Ρούλα μου να δεις και να καμαρώσεις δισέγγονο! Τι ωραία νέα είναι αυτά!Τι υπέροχο συναίσθημα να βλέπεις το γλυκό σου εγγόνι να φέρνει και αυτό στον κόσμο μια νέα ζωή!!Εύχομαι ολόψυχα να είναι γερό, καλόστρατο,τυχερό και ευλογημένο στη ζωή του!Και όλοι εσείς γεροί να το χαίρεστε και να το καμαρώνετε.Φιλιά χαράς και αγάπης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Είπες την σωστή λέξη Χρυσάνθη μου ευλογία...μόνο αυτή η λέξη αξίζει για όλο αυτό το συναίσθημα που νιώθεις όταν φτάνει η ευλογημένη ώρα να καμαρώσεις ένα από τα εγγόνια σου να γίνει μανούλα...
    Μακάρι όλα τα παιδιά του κόσμου να είναι καλότυχα και χαρούμενα γιατί αυτό είναι που αξίζουν!!
    Σε ευχαριστούμε πολύ για τις όμορφες ευχές σου φίλη μου, σαν γιαγιά με καταλαβαίνεις ε; να χαίρεσαι και εσύ τα δικά σου και να αξιωθείς και εσύ τόσο όμορφες χαρές!!😊
    Χάρηκα πολύ που σε "είδα" Χρυσάνθη μου καλή Σαρακοστή να έχεις καλό βράδυ φιλιαααα!!🎈❤

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Τι ευλογία Ρούλα μου,να γνωρίσεις τον δισέγγονο σου.!!
    Εύχομαι καλότυχος,ευτυχισμένος και γερός να είναι.Να τον χαίρεστε και να τον καμαρώνετε.!!
    Φιλιά πολλά,καλό Πάσχα εύχομαι.!!🌷

    ΑπάντησηΔιαγραφή