Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 1 Αυγούστου 2021

ΔΡΟΣΙΕΣ...

Θερμοκρασία...40ο

Και τι κάνουμε για να δροσιστούμε;

Φανταζόμαστε βροχούλα...

Αλλά που να την βρούμε θα μου πείτε με τέτοιο καύσωνα...

Δεν είναι δύσκολο αν μπορείς να κλείσεις τα μάτια και να φανατιστείς ότι βρέχει...

Θα μου πεις, πως δεν είναι φθινόπωρο...ε και;

Βγάζουμε τα μπλοκ, τα μολύβια μας και ξεκινάμε, αφού η φαντασία μας κάνει τα πιο όμορφα ταξίδια.

Μπορεί να σου φέρει μια βροχούλα ας πούμε μια ζωγραφιά, που την βρήκαμε,..Εδώ 

'η και δεύτερη που την βρήκαμε Εδώ.


Μια παροιμία λέει..."Αύγουστος η άκρα του χειμώνα"😊
Κανονικά αυτές οι ζωγραφιές έπρεπε να τις έκανα το Φθινόπωρο αλλά, σαν ιδέα μου καρφώθηκε στο  μυαλό και  είπα γιατί όχι;

Άλλοι θα είναι στις θάλασσες να δροσιστούν και εμείς ζωγραφίζουμε βροχές!!

Όμως, ας μην γελιόμαστε, με τίποτα δεν αντικαθίσταται με το υπέροχο γαλάζιο χρώμα της, όταν αρμενίζουν επάνω της, καραβάκια με κόκκινα πανιά να μας δροσίζουν ατενίζοντάς τα!!

Ολα αυτά ήταν για να σας ευχηθώ έτσι απλά, να έχετε όλοι έναν δροσερό Αύγουστο και ας μπήκε με καύσωνα, είπαμε φαντασία...

Να είστε όλοι καλά, βάλετε όχι ένα, αλλά πολλά χαμόγελα στην ζωή σας, είναι πολύτιμα ακόμα και αν είναι κρυμμένα...

ΚΑΛΟ ΑΥΓΟΥΣΤΟ!! 😎🏊‍♀️

Και καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι!!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!! 


 

26 σχόλια:

  1. Ότι πρέπει οι δροσερές ζωγραφιές σου !!!!!
    Με λίγη φαντασία ξεγελάμε τον καύσωνα.....καλό μήνα αγαπητή φίλη και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με την φαντασία μας Ράνια μου πολλά κάνουμε ασχέτως η πραγματικότητα αν μας διαψεύδει...😊
      Ετσι που κάναμε τον πλανήτη που ζούμε εμείς οι άνθρωποι, τι να σου κάνε και αυτός;
      Δεν μας μένει τίποτε άλλο από λίγη υπομονή και καύσωνας είναι θα περάσει!!!
      Καλό μήνα φίλη μου και καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι...φιλιαααα!!😎🏊‍♀️

      Διαγραφή
  2. Πήρα μια ανάσα δροσιάς Ρούλα μου διαβαζοντάς σε. Καλό μήνα να έχουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ας πάρουμε ότι μπορεί να μας δροσίσει και ας οπλιστούμε με λίγη υπομονή χελώνα μου, αφού καύσωνας είναι θα περάσει...
      Καλό Αύγουστο να έχεις και καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι...😎να είσαι καλά φιλιααα!!😍

      Διαγραφή
  3. Λεγε, λέγε το κοπέλι, κάνει του .......καιρού και θέλει(να δροσίσει) Ρούλα μου!
    Με σαράντα βαθμούς, χαρά στο κουράγιο σου. Αα βρε Ρούλα!!!! Μετάλλιο υπομονής σου αξίζει! Όμορφα τα έργα σου!
    Καλό Μήνα! (μακάρι να είναι δροσερός)
    Φιλιά Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου δεν μας φταίει κανένας καιρός, τον καιρό τον κάναμε εμείς , το ανθρώπινο είδος έτσι.
      Οπότε να μην παραπονιόμαστε...μπορεί να είναι ουτοπίες αυτά που λέω, αλλά έτσι ξεγελάω τον καιρό μέχρι να δροσίσει 🤣 αφού μόνο υπομονή θέλει μέχρι να περάσει ο καύσωνας, θα έρθουν και οι βροχές και θα παραπονιόμαστε και γι αυτές...δεν μας βρίσκει ούτε ο Θεός φίλη μου...
      Ας ευχηθούμε να είναι δροσερός ο Αύγουστος, ο Μήνας της Παναγιάς μας, που μόλις κάνει τα πρώτα του βήματα...καλο σου ξημέρωμα Αννίκα μου🌙 φιλιαααα😍

      Διαγραφή
  4. Δώσε μου 40 βαθμούς και βάλε με να ατενίζω το πέλαγος και αμέσως θα αισθανθώ πολύ πιο όμορφα! ;)
    Λένε και είναι γεγονός πως κοντά στη θάλασσα ακόμα και όταν φυσά ο Λίβας της Σαχάρας, η θερμοκρασία πέφτει και όταν έχεις ζωγραφίσει βροχούλα όλα γίνονται υποφερτά!

    ΑΦιλάκια με έναν δυναμικό, φωτεινό και υπομονετικό Αύγουστο! <3 :) :k

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια Φιλενάδα ότι όταν είσαι δίπλα στη θάλασσα όσο ζέστη και κάνει, σίγουρα δεν είναι όπως μέσα στη πόλη...και μόνο να την βλέπεις έχεις την αίσθηση ότι δροσίζει, έστω και αν έχει 40 βαθμούς...
      Δεν είναι στο χέρι μας να αλλάξουμε τίποτα, ας ευχηθούμε να τελειώσει όσο γίνεται συντομότερα ο καύσωνας και να σταματήσουν οι φωτιές!!
      Να σου ευχηθώ καλο Αύγουστο όσο γίνεται να είναι με δροσερές ανάσες φιλενάδα...🏊‍♀️
      Καλο υπόλοιπο καλοκαιράκι να είσαι καλά να προσέχεις φιλιααα!!🤗😘

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα βρε Ρούλα μου! Όμορφο Αύγουστο στα μέρη σου, όμορφο Αύγουστο στην καρδιά σου. Μου άρεσε που σε καμάρωσα στο χώρο σου, στις δημιουργίες σου. Μας έστειλες και δροσερή βροχούλα με τους όμορφους πίνακές σου. Χαίρομαι που δίνεις μαθήματα δημιουργίας Ρούλα μου, ειλικρινά στο λέω να το ξέρεις.
    Όμορφα να περνάς καλή μου φίλη. Πάντα να παίρνουμε το φως σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή που είδες στην φωτό την έβγαλε ο δικός μου 😊εκεί κάθομαι, είναι η γωνιά μου, ο χώρος μου...
      Με αυτόν τον καύσωνα, κατι πρέπει να κάνουμε αφού μέσα στο σπίτι είναι πιο δροσερά...δεν έχουν αλλάξει και πολλά κλεισμένοι είμασταν και με την πανδημία ..κλεισμένοι και με την ζέστη...
      Αυτή την φορά, με λύπη μου ακούω ότι για μια ακόμα φορά μια δύσκολη κατάσταση περνάει ο κόσμος με τις φωτιές δυστυχώς όπως κάθε καλοκαίρι μια από τα ίδια, τι να πούμε;
      Μόνο να ευχηθούμε να τελειώσουν σύντομα όλα με τις λιγότερες συνέπειες.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά σου σχόλια κάθε φορά να είσαι καλά και να προσέχετε εκεί πάνω..
      Καλό μήνα να έχουμε όσο γίνεται πιο δροσερό Αύγουστο καλο υπόλοιπο καλοκαιρακι😎

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα Ρούλα μου. Λες αν ζωγραφίσουμε χιόνι να δροσίσει;
    Τί καθόμαστε λοιπόν,όλοι μαζί πολλούς χιονάνθρωπους.
    Να περνάτε καλά.
    Σας φιλώ όλους .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οτι και να ζωγραφίσουμε Ρένα μου για να δροσιστούμε είναι μόνο για να ξεγελάσουμε τον εαυτό μας και να σκεφτούμε θετικά πως θα περάσει και αυτός, όπως όλα τα δύσκολα που περνάμε...
      Κρίμα μόνο που δεν ήρθε μόνος του ο καύσωνας, αλλά έφερε μαζί του και φωτιές, όπως κάθε καλοκαίρι τα ίδια..
      Τι να πούμε ; ας ευχηθούμε να τελειώσουν σύντομα όλα τα δυσάρεστα...
      Καλό Αύγουστο να έχουμε φιλενάδα, όσο γίνεται πιο δροσερό και ανώδυνο.
      Να περνάτε καλά και εσείς όλοι...καλο υπόλοιπο καλοκαιρακι🏊‍♀️ φιλιααααα!! 😘😍

      Διαγραφή
  7. Βάλε μια πιο κοντινή από τη φωτογραφία του γάμου σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ πόσο χάρηκα που σε είδα στο "βασίλειό σου"!!!
    Δρόσισε η διάθεση με τις ζωγραφιές σου Ρουλάκι μου.
    Καταπληκτική η έμπνευσή σου ♥
    Καλό μήνα να έχουμε 💟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μακάρι να ήταν ουσιαστική η δροσιά από τις ζωγραφιές μου Κανελλάκι μου...εμείς κάνουμε διάφορα να ξεγελάσουμε τον καύσωνα και ας ευχηθούμε να περάσει σύντομα...εκεί όμως που χρειάζονται οι ευχές είναι να δούμε κάποτε τι κάνουμε σε αυτόν τον πλανήτη που ζούμε και να αλλάξουμε συνήθειες αγάπη μου,❤ αφού η κλιματική αλλαγή είναι πια εδώ!!
    Μακάρι να βρεθούν οι τρόποι να την αντιμετωπίσουμε...
    Καλό Αύγουστο Κανελλάκι μου να έχουμε δροσερό και με όσο γίνεται πιο ανώδυνες εμπειρίες!!
    Να είστε όλοι καλά καλο υπόλοιπο καλοκαιρακι κορίτσι μου φιλώ σε 😍 🤗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι όμορφη η γωνιά σου και πόσο ωραία την έχεις στολισμένη με τις φωτογραφίες και τα αναμνηστικά σου, Ρουλίτσα!!!
    Πολύ ωραία η σκέψη σου για την βροχούλα στις ζωγραφιές σου Με δρόσισαν κι εμένα λίγο, γιατί με αυτόν τον καύσωνα, βρήκα κι εγώ να αρρωστήσω και αναγκάζομαι να τρώω ζεστά φαγητά και κρέμες, αντί να δροσίζομαι με μιά φέτα καρπούζι!!!
    Δεν έχω κάνει ούτε ένα μπάνιο ακόμα...πρώτη φορά στα χρονικά, αλλά μας έτυχαν διάφορα και αφήσαμε τα μπάνια για τον Σεπτέμβρη.
    Με το καλό να γιορτάσουμε την Παναγιά μας και να ευχηθούμε να πας προστατεύει από κάθε κακό!
    Φιλάκια πολλά και καλό υπόλοιπο καλοκαιριού!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω περαστικά σου Μαριάννα μου να προσέχεις ελπίζω να γίνεις γρήγορα καλά ...
      Αυτή η γωνιά είναι το βασίλειό μου που λέει και η Μαρία από πάνω 😊 είναι ο χώρος μου, κρέμασα εκεί τα αναμνηστικά μου και κάθε φορά που σηκώνω τα μάτια μου τα βλέπω δίπλα μου αφού το κάθε ένα μου θυμίζει και μια φίλη από εσάς!!😊
      Τις ζωγραφιές τις έκανα για να ξεγελάσω λέει τον καύσωνα ; ουτοπία να το πεις...
      Ας ευχηθούμε να περάσουν σύντομα όλα όσα περνάμε γενικώς...
      Η Παναγιά μας να σκεπάζει τον κόσμο όλο φίλη μου καλο μήνα μακάρι να δροσίσει ο Αύγουστος!!θα τα πούμε κάποια στιγμή φιλιααα!!😍

      Διαγραφή
  11. ΚΑΛΟ ΜΗΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΚΑΛΗ ΠΑΝΑΓΙΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό και ευλογημένο μήνα να έχουμε Σοφακι μου μακάρινα έπιανε καμια βροχή να σβήσει τις φωτιές...μακάρι ο Αύγουστος να δροσίσει...
      Η Παναγιά να βάλει το χέρι της να προστατέψει τον κόσμο όλο!!👨‍👨‍👦‍👦
      Καλο υπόλοιπο καλοκαιράκι Σοφάκι μου να έχετε.. φιλιά στα κορίτσια σου και σε σένα πολλά!!😍🤗

      Διαγραφή
  12. Είδες Ρούλα μου; Με κάλεσες και ήρθα. Με βροχή για κάλεσμα δεν γινόταν να μην ανταποκριθώ :)
    Με δρόσισες με τις όμορφες ζωγραφιές σου, με ταξίδεψες με τα καραβάκια σου και φεύγω με χαμόγελο!
    Καλό μήνα και καλή συνέχεια στο υπόλοιπο καλοκαίρι σου.
    Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω αυτή ήταν μια μεγάλη έκπληξη Μαρία μου...σε ευχαριστώ πάααρα πολύ για την επίσκεψη σου χαίρομαι τόσο!
      Ας ευχηθούμε και να ενώσουμε όλοι τις ευχές μας να δροσίσει σύντομα και την πραγματικότητα...
      Χαίρομαι ακόμη που σου χάρισα ένα χαμόγελο μέσα σε δύσκολες καταστάσεις.😊
      Καλό Αύγουστο να έχεις Μαρία μου, η Παναγιά να βάλει το χέρι της στα δύσκολα, για τον κόσμο όλο Καλή μου
      καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι 🏊‍♀️ και σε σένα!!! φιλιααααα!!😍

      Διαγραφή
  13. Καλο δροσερο απογευμα 😃Σμαραγδα μου ωραιο το καλοκαιρι αλλα εχει και τις ζεστες του..αρκει ομως να σεβομαστε τη ζεστα και να προδτατευουμε απο πυρκαγιες..δυστυχως ανθρωποι ξεσπιτωθηκαν δαση καταστραφηκαν ζωα χαθηκαν..Ευχη για γρηγορη αποκ κατασταση αναγεννηση της φυσης. Η δοκιμασια δυσκολη να μας κανει σοφοτερους στη διαχειριση του
    περιβαλλοντος♥καλο δεκαπενταυγουστο καλη δροσια και υγεια! !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πολύ δύσκολες οι καταστάσεις που περνάει ο κόσμος με τις πυρκαγιές Κούλα μου, πολλές οι ευθύνες των ανθρώπων για το περιβάλλον γύρω τους.. αν δεν αλλάξουμε και δεν προστατέψουμε τον όμορφο πλανήτη που ζούμε, θα συναντούμε τέτοια φαινόμενα δυστυχώς και είναι κρίμα...η οικολογική συνείδηση πρέπει να αρχίζει πρώτα μέσα από το σπίτι και εν συνέχεια από το νηπιαγωγείο, ΄ίσως τότε οι επόμενες γενιές, ζήσουν σε καλύτερες συνθήκες...ΜΑΚΑΡΙ!!
    Καλό μήνα να βάλει η Παναγιά το χέρι της να τελειώσει σύντομα αυτό!! καλο σου βράδυ🌙 και καλο υπόλοιπο καλοκαιρακι🏊‍♀️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. μπράβο θεια μου, να είσαι πάντα υγιής και δημιουργική

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΔΑΝΕΙΑ ΜΕ ΤΟ LIGHTSTREAM ©


    Η καλύτερη εταιρεία δανείων LIGHTSTREAM είναι εδώ για να σας χορηγήσει το δάνειο που αναζητούσατε χωρίς άγχος ή πολύ χαρτί χωρίς κρυφές πληρωμές. Έχετε προβληματιστεί για το πού να πάρετε δάνειο; απορρίφθηκε από τις τράπεζες λόγω της χαμηλής πιστωτικής βαθμολογίας σας; ή ανησυχείτε για τον online δανεισμό.

    Μην ανησυχείτε άλλο γιατί η LIGHTSTREAM LOANS θα σας χορηγήσει δάνειο με επιτόκιο έως 3%. Επικοινωνήστε μαζί μας (lightstreamloansinc@gmail.com).

    Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν. Δάνεια επιχειρήσεων, Δάνεια αυτοκινήτων, Στεγαστικά δάνεια, Φοιτητικά δάνεια, πραγματική χρηματοδότηση, επενδυτής ακινήτων, δάνεια κατασκευών, στεγαστικά δάνεια. Καταναλωτικά δάνεια, δάνεια FHA, προσωπικά δάνεια, δάνεια αυτοκινήτων κ.λπ.

    Το LIGHTSTREAM προσφέρει δάνεια χωρίς κρυφές πληρωμές από 1.000 έως 20.000.000 EUR / USD / POUNDS για διάρκεια 1 έως 20 ετών. Είμαστε στη διάθεσή σας όλες τις ώρες της ημέρας. Οι μέθοδοί μας είναι απλές και σύντομες, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να υποβάλετε αίτηση και να λάβετε δάνειο εντός 24 ωρών.
    Μην διστάσετε, μην αφήσετε αυτό το οικονομικό βάρος να σας πνίξει. Μην αφήσετε τη χρηματοδότηση να σταματήσει αυτήν την επιχείρηση, να σας στερήσει αυτό το μηχάνημα, ένα νέο αυτοκίνητο ή ένα νέο σπίτι.

    Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα στις επίσημες διευθύνσεις email μας

    Email 1: (lightstreamloansinc@gmail.com)
    Email 2: (lightstreaminc@zohomail.com)

    LIGHTSTREAM ©

    ΑπάντησηΔιαγραφή