Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 23 Αυγούστου 2021

ΠΕΡΊΕΡΓΑ ΚΑΙ ΆΛΛΑ...

 Το καλοκαίρι κοντεύει να παραδώσει την σκυτάλη του στον επόμενο μήνα που περιμένει  και αυτός να συνεχίσει την αέναη παρουσία του μέσα στον χρόνο...

Το ξέρω ότι περνάμε δύσκολα γενικώς, αλλά δεν θέλω να το βάλω κάτω και δεν θα το κάνω...

Θα συνεχίσω να βρίσκω αφορμές, να μου χαρίσουν ένα χαμόγελο, όπως αυτός ο καλλιτέχνης του δρόμου με τις δημιουργίες του, για το περιβάλλον, που με εξέπληξε ευχάριστα, βλέποντάς τες σε μια γωνία...

Συνεχίζοντας τον περίπατό μου, ένα σμάρι περιστέρια έπαιρναν το πρωινό τους!!
Ένα κλίκ και να τα...πως να μην χαμογελάσεις!!!
Τώρα που είναι η εποχή του καρπουζιού, ένα από τα ωραιότερα δροσερά φρούτα του καλοκαιριού, που νομίζω ότι όλοι μας το προτιμάμε...

Πήραμε που λέτε προχθές  ένα καρπούζι, από ένα συγκεκριμένο σούπερ μάρκετ, συνήθως ψωνίζω από το μπακάλικο της γειτονιάς μου που εκπολιτίστηκε και αυτό και λέγεται μίνι μάρκετ 😊...

Το έβαλα στο ψυγείο να παγώσει και ήρθε η ώρα να το κόψω...και τι βλέπω; ένα πεπόνι μέσα του...

Κοιτάζω απ έξω βλέπω καρπούζι, κοιτάζω το μέσα του, βλέπω πεπόνι...λέω θα με γελούν τα μάτια μου, βρε μπας και έπαθε καμιά μετάλλαξη και αυτό; έλα Παναγία μου λέω, τι είναι τούτο;

Το γυρίζω γύρω γύρω γύρω βλέπω φαρδιά πλατιά την ετικέτα...Κίτρινο καρπούζι!!!😮

Εμ ας πρόσεχα...🤣


Εννοείτε ότι δεν το φάγαμε όχι γιατί δεν ήταν νόστιμο, αφού από περιέργεια το δοκίμασα, αλλά  παιδιά, φτάνουν όσα μεταλλαγμένα τρώμε...το φυσιολογικό είναι να είναι το καρπούζι κόκκινο τέλος!! 😊

 Μικρά ίσως και ασήμαντα σαν αυτό, να κυνηγάς μια πεταλούδα να την φωτογραφίσεις και να μην σου κάθεται, να περιμένεις να ανοίξει τα όμορφα φτερά της και να μην το κάνει...και όχι μόνο αυτό;

Θα περίμενες να πάει σε κανένα λουλούδι, που αυτό ήταν το φυσικό, αλλά εκείνη προτιμούσε να κάθεται αλλού, όπως εδώ...

ή εδώ...

Σε πιο κοντινό εδώ...

Ενώ είχε όλες αυτές τις επιλογές στην αυλή μας μέσα!!

Τι να πεις; γούστα είναι αυτά!!

Θα σας ευχηθώ και θα σας αφήσω, με ένα ακόμα πανέμορφο ηλιοβασίλεμα...

Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα, να περνάτε καλά όσο μπορείτε και αν  γίνεται, προσπαθήσετε να χαμογελάσετε έστω και μια φορά μέσα στην μέρα...😊

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε...


  





27 σχόλια:

  1. Καλημέρα και καλή μας εβδομάδα Σμαραγδένια μου. Εγώ από τις 7 βόλτα την Κάντυ... τι να κάνω η έρμη, από τις 6 βάζει την μουσούδα της στη.. δική μου. Λοιπόν με το καφέ στο μπαλκονάκι μου και... κοιμισμένη ακόμη κι ας έχω τα μάτια ανοιχτά! Την τσάκωσες την πεταλούδα ! Μακάρι να ήμουν στη Κρήτη.. ειλικρινά την επιθύμησα, ξέρεις πως την λατρεύω. Αυτός ο covid μας άλλαξε τη ζωή, μας άλλαξε τις επιθυμίες να χαρούμε το σήμερα. Αγαπημένη μου φίλη ας ελπίσουμε να ξαναέρθω.. θα έμενα άνετα στη Κρήτη και το έχω δηλώσει πολλές φορές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα φιλενάδα καλοκαιρι είναι ακόμα είπα να μοιραστώ μαζί σας κάτι ανάλαφρο, να φύγει λίγο το μυαλό μας από τα δυσάρεστα που ακούμε από το πρωί ως το βράδυ...παρόλες τι; δυσκολίες υπάρχουν και μικρές στιγμές, που μας κάνουν να χαμογελάμε και να παίρνουμε κουράγιο, να ελπίζουμε πως τα πράγματα θα πάνε καλά...
      Μακάρι να μπορούσατε να έρθετε Κρήτη χα..χα ο δικός μου λέει ότι ευχαρίστως έμενε Θεσσαλονίκη..🤣 εγώ που να παω βρε αγάπη μου που αγαπώ και τις δύο πατρίδες μου; 🧡🧡
      Να είστε καλά και υπομονή όλα θα περάσουν... καλή εβδομάδα να έχετε φιλιαααα!!😘

      Διαγραφή
  2. Ρούλα, καλημέρα και καλή εβδομάδα
    Ξεκινώ με αυτό που μου έκανε εντύπωση. Κίτρινο καρπούζι! Κίτρινο! Γιατί θα ήθελε κάποιος να αλλάξει το χρώμα του, προσπαθώ να καταλάβω. Κάποιες αξίες είναι σταθερές. Κοίτα πού οδήγησε μια τακτική επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ - σε μία ανακάλυψη και μία έκπληξη.
    Πολύ όμορφες εικόνες, με έργα τέχνης του ανθρώπου και της φύσης. Πεταλούδες να πετούν πάνω από ξυλόγλυπτα έργα. Για να κατηφορίσω στην παραλία, να συλλέξω όμορφες εικόνες και ξεχωριστούς ήχους για τις νύχτες του φθινοπώρου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες Τζοάννα μου; μα πες κι όλας γιατί να του αλλάξουν το χρώμα; είναι τόσο όμορφο το κόκκινο που έχει!! τι άλλο θα δουν τα ματάκια μας δεν ξέρω...
      Είπα να μοιραστούμε έτσι χαλλλαρά που λέμε και στην πατρίδα μου στη Θεσσαλονίκη 😊 απλά καθημερινά, αλλά και παράξενα γεγονότα όπως η κιτρινίλα του καρπουζιού...
      Μια βόλτα στην παραλία, ένα όμορφο ηλιοβασίλεμα και θετικές σκέψεις, είναι αυτά που θα μας φέρουν ένα χαμόγελο στα χείλη που έχουμε ανάγκη αυτόν τον καιρό...αυτό να κάνεις Τζοάννα μου.. καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι ...🌞🍉

      Διαγραφή
    2. Και πολύ καλλλά έκανες :-) Κοίτα κάτι πράματα, εγώ δεν το έχω με το "λ" και το "χαλαρά", το έχει η μητέρα μου κι ας είναι από τα ξένα - το έχει και το χαίρεται.
      Καλό υπόλοιπο του καλοκαιριού

      Διαγραφή
    3. Ούτε και εγώ τζοάννα μου το έχω πιά.... μακριά της μισό αιώνα και παραπάνω στην Κρήτη τα έχω ξεχάσει τα Σαλονικιώτικα...αλλά ούτε και τα κριτικά μιλάω...την χαλαρότητα όμως χωρίς πολλά λλλλ την έχω...δεν μπορώ το άγχος...πάντα θα βρίσκω μια δεύτερη λύση...είμαι του....θέλει τρόπο η ζωή δεν θέλει κόπο!! 😊

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα Ρούλα μου.
    Στέκομαι με σεβασμό στην απόφασή σας να μην φάτε το ...κίτρινο Καρπουζοπέπονο! Δεν είμαι γεωπόνος να το γνωρίζω το θέμα αλλά τέτοιες μεταλλάξεις στη φυσιολογική ροή των καρπών της γης μου προκαλεί ερωτήματα και αποστροφή. Δεν είναι μόδα οι παρεμβάσεις στη φύση αλλά καταστροφή.

    Λατρεύω τους καλλιτέχνες του δρόμου! Είναι υπέροχοι και νομίζω δίνουν αυτό που λείπει από το χώρο ολόγυρά μας. Μια άλλη νότα και όψη. Καλοδεχούμενοι λοιπόν.

    Τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω Ρούλα γιατί βιώνουμε, μακράν, το χειρότερο καλοκαίρι στην πατρίδα μας των τελευταίων ετών.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι με το που είδα κίτρινο το καρπούζι ένιωσα απορία για τα μυαλά αυτά που θέλουν να αλλάξουν τον νόμο της φύσης...δεν είναι κάτι που θα προαφαίρει στην γεύση μας, αλλά ούτε και στην αισθητική μας...ναι να αλλαζουμε, να προχωράμε μπροστά στην τεχνολογία , στην ιατρική , στην επικοινωνία...αλλά ένα κίτρινο καρπούζι σε τι θα μας επιμορφώσει;
      και μένα μου αρέσουν αυτοι οι καλλιτέχνες μπορείς να δεις υπέροχες δημιουργίες που έχει φανταστεί και δουλέψει ο καλλιτέχνης του δρόμου ...μα γκράφιτι είναι αυτά ή όπως εδώ ξύλινες δημιουργίες, με οικολογικό νόημα!!
      Είναι αλήθεια ότι το καλοκαίρι αυτό ήταν από τα χειρότερα αλλά αλλοίμονο αν χάναμε και την ελπίδα μας πως τα πράγματα δεν θα είναι πάντα χάλια και πως όλα θα φτιάξουν, όσο γίνεται καλυτέρα όσο υπάρχει ζωή ο άνθρωπος ελπίζει...
      Να κάνεις θετικές σκέψεις μην αφήνεις να σε πάρει από κάτω...όλοι λίγο πολύ στα ίδια είμαστε... έχε ελπίδα!! καλή εβδομάδα σου εύχομαι να έχεις... καλο σου βράδυ.🌙

      Διαγραφή
  4. Ακόμα γελάω με το κίτρινο καρπούζι!!!!!! Χρόνια το ξέρω και το βλέπω στα μανάβικα...μπήκα στον πειρασμό να αγοράσω αλλά όχι....δεν το έκανα, κι έτσι δεν έχω αντίληψη για την γεύση του. Αλλά, δεν θα παθαίνατε και τίποτα αν το τρώγατε....γι αυτό γελάω, Ρούλα μου!!! Μιά χαρά την πέτυχες την πεταλουδίτσα! Η αλήθεια είναι πως κι εγώ προσπαθώ να τις φωτογραφίσω και δεν είναι πάντα εύκολο.
    Με τις φωτιές έχουσε χάσει το γέλιο μας, σήμερα πέρασα από τα δικά μας τα κοντινά καμμένα της Κερατέας και της Καμάριζας και πολύ στεναχωρήθηκα. Πραγματικά, το χειρότερο καλοκαίρι, φέτος!!!
    Φιλάκια πολλά και να είστε πάντα καλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα κίτρινο καρπούζι Μαριαννα μου; είναι αλήθεια ότι τρωγότανε ...εγώ είμαι της δοκιμής στη γεύση δεν είμαι της άρνησης όταν δω κάτι που τρώγεται...απλά δεν μου αρέσει να αλλάζουν το φυσιολογικό που ξέρω... παραποιήσαν την φύση και αυτό ήταν για μένα άσκημο...
      Εδω όλοι μας η οικογένεια, είμαστε όσο μπορούμε των βιολογικών προϊόντων.. οπότε το κίτρινο καρπούζι κατέληξε σε κάποιους άλλους που το έφαγαν... 😊 εμείς φάγαμε το κανονικό...🍉
      Αστα καίγεται η ψυχή μας φιλενάδα, αλλά ευτυχώς τα υλικά θα ξαναφτιαχτούν...με κόπο; ναι σίγουρα αλλά εκει που υπάρχει η ζωή, όλα είναι δυνατά...και τα σπίτια θα φτιάξουν και τα δάση θα ξαναγεννηθούν...ας μην το βάζουμε κάτω...δυστυχώς δεν είναι πάντα εύκολα όλα, όμως θέλει προσπάθεια για να τα καταφέρουμε, αν υπάρχει αλληλεγγύη και θέληση...✌
      Να είσαι καλά καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι 🌞να έχεις φιλιαααα!

      Διαγραφή
  5. Ρουλακι μου σε ευχαριστω.Με εκανες και γελασα.Και βεβαια θα συμφωνησω με εσενα.Κιτρινο καρπουζι?καρπουζι διχως σπορια?οχι δεν θα παρω.Αν και ολα μεταλλαγμενα ειναι Ρουλα μου.Και οι δικες μου οι ντοματες απο τον κηπο μου.Το κοτσανακι τους μεσα αυτο δειχνουν.Φιλακια και παιρνε τα γυαλια μαζι σου στα ψωνια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εμείς δεν πήραμε φιλενάδα, αλλά ας προσέχαμε όταν αγοράζαμε το καρπούζι.. 🤣🤣 το ξέρω ότι, ότι λαχανικό τρώμε και στην εποχή του να είναι, έχουν το κάτι τίς τους μέσα...απλά έχουν το φυσικό τους χρώμα!! και εκεί είναι που την πατάμε περισσότερο, νομίζοντας ότι τρώμε αγνά προϊόντα...
      Και οι δικοί μου όλοι ψάχνουν να βρίσκουν βιολογικά, όσο γίνεται...
      Το καρπουζάκι βρήκε αποδέκτη, ένα γείτονα ,που δεν είχε πρόβλημα με το χρώμα του, γιατί το οικολογικό πάει περίπατο...😠
      Και εννοείτε Λίτσα μου ότι την επόμενη φορά θα προσέχω...καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι🍉 φιλιάααα!! 😍

      Διαγραφή
  6. Κίτρινο καρπούζι, κίτρινες τομάτες, κίτρινες πιπεριές, πολύ κιτρινίλα βρε παιδί μου! Να ταν κατι σε τουρκουάζ τουλάχιστον, χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιατί νομίζεις ότι δεν θα βγάλουν και σε άλλα χρώματα; περίμενε και θα δεις κάτι μεταλλάξεις χελώνα μου ...😮
      Τι να πω; από κάτω γράφει η Αννίκα για τετράγωνα καρπούζια...κάπου το είχα διαβάσει, το τι θα δούμε ακόμα κανείς δεν ξέρει και όλα αυτά τα τρώμε...άστα καλή μου...
      Το θέμα είναι ότι αυτός είναι ο κόσμος μας και εμείς οι άνθρωποι τον κάναμε έτσι...
      Να είσαι καλά να προσέχεις, να κάνεις ότι αγαπάς...καλο υπόλοιπο καοκαιρακι.. 🌞🍉

      Διαγραφή
  7. Ρούλα μου Καλημέρα!
    Διαβάζω πως κίτρινα καρπούζια βγάζει η Μεσσηνία και πως η αγοραστική ζήτηση είναι ιδιαίτερα μεγάλη....στην Ευρώπη λόγω χαμηλής περιεκτικότητας σακχάρων. Σαν γεύση....λένε...δεν υστερεί από ένα κόκκινο. Όπως και να χει όμως υβρίδιο είναι με περισσότερες χρωστικές στο καροτένιο. Όχι καλέ...δεν είμαι έξυπνη....απλά 'ετσι λέει το γούγκλι.
    Για όσους το προτιμούν....να το χαίρονται.
    Μπροστά σε τόσα άσχημα, κακέκτυπα, ευτυχώς υπάρχουν και οι καλλιτέχνες των δρόμων με ιδιαίτερο ταλέντο πολλές φορές. Είναι η παρουσία τους στη ζωή. Να όπως αυτή η πεταλούδα που ανεξάρτητη από τις δικές σου επιθυμίες δεν θέλησε να πάρει πόζα στο φακό σου.
    Να είσαι καλά Ρούλα μου, δύσκολο το καλοκαίρι φέτος, μα λίγο έμεινε και μακάρι να μην είναι δυσκολότερη η ουρά του!
    Σε φιλώ με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα ελληνικό ήταν το κίτρινο καρπουζάκι Αννίκα μου, δεν είδα ταμπέλα καλά, αλλά αυτά αγάπη μου είναι γούστα...και ναι σίγουρα θα δούμε και άλλα παράξενα στο μέλλον...όλα είναι θέμα επιλογής μας...το δοκίμασα δεν ήταν άσκημο, δεν είμαι αρνητική στην δοκιμή, αλλά μέχρι εκεί δεν πήγαινε κάτω.. το καρπουζάκι μας το θέλω κόκκινο ...🍉 😊 σε όσους αρέσει εννοείτε ότι πολύ καλά κάνουν...
      Ιδές εσύ; το έψαξες το θέμα εμένα δεν μου πέρασε από τον νου... 🤣🤣
      Μια που όντως το καλοκαίρι αυτό ήταν από τα πιο δύσκολα, ήθελα να μοιραστώ μικρές ασήμαντες στιγμές με λίγο χαμόγελο φίλη μου... μαζί σας θα παλέψουμε με ότι μας δίνεται να ελπίζουμε πως θα έρθουν και καλύτερες μέρες...😊
      Να είσαι καλά Αννίκα μου να κάνεις ότι σε κάνει να νιώθεις όμορφα...καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι🍉 σου εύχομαι..
      Καλό σου ξημερωμα..την αγάπη μου φιλιαααα!!🤗

      Διαγραφή
  8. Α! Αυτό με την πεταλούδα που δεν "κάθεται" να την φωτογραφίσω με ανοιχτά φτερά, μου είχε συμβεί πολλές φορές όταν ζούσα στην εξοχή, τώρα κυνηγώ τα πουλάκια στο μπαλκόνι και ούτε αυτά δεν κάθονται ήσυχα! ;)
    Όσο για το καρπούζι, Θεέ μου, τι άλλο θα δουν τα ματάκια μας, αφού βγάλανε και τετράγωνα για να χωράνε σε κούτες! :(
    Εύχομαι να είναι μόνο αυτά τα προβλήματα μας και να περάσουμε όλοι μας ένα γαλήνιο υπόλοιπο καλοκαιριού! :)
    ΑΦιλάκια πάντα με πολύ αγάπη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα...δεν καθότανε σε ένα λουλούδι; υπήρχαν τόσα γύρω της φιλενάδα...🤣
      Αυτό με τα τετράγωνα καρπούζια το είχα δει σε ένα ντοκιμαντέρ από που νομίζεις; από την Κίνα!!
      Είπα και εγώ πως είναι παράξενο ένα κίτρινο καρπούζι 🤣 πράγματι τι άλλο θα δούνε τα μάτια μας!!
      Κοίτα να δεις όμως δεν θα κρίνουμε και εκείνους που τα προτιμάνε, γούστα είναι αυτά ε;😊
      Μακαρι να είναι το υπόλοιπο καλοκαίρι μας καλύτερο Στεφανία μου...🍉 να είστε καλά, την αγάπη μου καλο σου βράδυ🌙 φιλιααα!! 😘

      Διαγραφή
  9. Καλησπέρα Ρούλα μου
    Όχι γεννετικά τροποποιημένο καρπούζι δεν θα φάω κι ας έχει λιγότερα σακχαρα. Σκασίλα μου
    Ωραίες φωτογραφίες και η πεταλούδα σου προτιμά ως φαίνεται τα γλυπτά από τα λουλούδια σου. Καλλιεργημένη πεταλούδα δεν μπορείς να πεις!
    Ωραίο το ηλιοβασίλεμα...δεν πήγες στη θάλασσα φέτος για μπάνια;
    Σου στέλνω φιλιά από Κεφαλλονιά
    Την άλλη εβδομάδα επιστροφή πια
    Να περνάς καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό έκανα και εγώ Αννιώ μου...το καρπουζάκι είναι κόκκινο 🍉 γιατί να το πάω κόντρα στην φύση και να φάω κίτρινο; ζαμέ που λένε και οι Γάλλοι 😊 κόκκινο 🍉 παιδί μου να ξέρουμε και τι τρώμε!!
      Ηθελα να χαμογελάσουμε λίγο με τα περίεργα και τα άλλα που μας συμβαίνουν στις μικρές στιγμές μας που μας χαρίζουν λίγο χαμόγελο...καλά αυτό το κυνήγι με την πεταλούδα πλακα είχε .. μα να μην θέλει να ανοιξει τα φτερά της; με απαξίωσε τελείως λέμε!!🤣🤣
      Αννιώ μου δεν πήγαμε φέτος στο εξοχικό μας και ούτε μπάνια κάναμε...προτιμήσαμε να το αφήσουμε να το εκμεταλλευτεί η κόρη μας που ζοριζότανε όπως όλος ο κόσμος...
      Εμείς μένουμε και στην πόλη δίπλα στην θάλασσα και έχει ένα μικρό λιμανάκι λίγο βαθύ με βραχάκια, πίσω από το σπίτι μας, αλλά έλα που είμαι από τους λίγους ανθρώπους που δεν ξέρω κολύμπι...ναι όπως σου το λέω..🤣 αν ξέρεις, άνετα κολυμπάς πάνε πολλές γειτόνισσες για μπάνιο εκεί...
      την θάλασσα την αγαπώ και νομίζω ότι δεν θα μπορούσαν να ζήσω κάπου αλλού παρά δίπλα της, αλλά την φοβάμαι κι όλας ανάμικτα συναισθήματα Αννιώ μου 😊
      Ομως κάθε απόγευμα θα γαληνέψω απολαμβάνοντας το ηλιοβασίλεμα και αυτό είναι μια όμορφη στιγμή μου που μου αρέσει να την μοιράζομαι μαζί σας...
      Να περνάς τέλεια στην όμορφη Κεφαλονιά σου Αννιώ μου καλο σου ξημερωμα 🌙 την αγάπη μου φιλιααα!!😘

      Διαγραφή
  10. χαχχααχχαα ρε τι παθαμεεεεεεεεεεεεεεεεεε
    χαχχαχ ακου κιτρινο καρπουζιιιιιιιιιιιιιιιιιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Σοφάκι μου τι πάθαμε; και που είσαι ακόμα όταν στην αγορά θα βγάλουν και τα τετράγωνα καρπούζια..🤣
      Δεν αφήνουν την φύση στην ησυχία της να τρώμε τα κόκκινα καρπουζάκια μας!! 🍉!!
      Να είστε όλοι καλά να περνάτε όμορφα ότι και να κάνετε Σοφάκι μου την αγαπη μου ❤φιλια στα κορίτσια και σε σένα !!😘

      Διαγραφή
  11. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. καλό δροσερό βράδυ Σμαράγδα μου Πόσο όμορφες πρωτότυπες εικόνες είναι αυτές στην ελληνική καθημερινότητα !!Αυτό με τη πεταλούδα συνέβη και σε μένα φέτος τελικά δεν άνοιξε τα φτερά της ! Η Ελλάδα το καλοκαίρι λουσμένη στο φως του ήλιου με το καταγάλανο ουρανό , τις γαλαζοπράσινες θάλασσες είναι σωστή βασίλισσα μακάρι εμείς οι Έλληνες να είμαστε αντάξιοι της να την σεβόμαστε , να την αγαπάμε και να την προστατεύουμε από τις φυσικές καταστροφές . Καλό ξημέρωμα Σμαράγδα μου !! υγεία , δύναμη , χαρές να συνοδεύουν την νέα ημέρα σας !! Φιλάκια θαλασσινά και όνειρα γλυκά

      Διαγραφή
    2. Ναι Κυριακή μου στη καθημερινότητα μας αν γίνουμε πιο παρατηρητικοί, όλο και κάτι θα μας τραβήξει την προσοχή και θα μας εκπλήξει ευχάριστα ή δυσάρεστα ανάλογα το θέμα του...
      Εχουμε την ομορφότερη πατρίδα αν την αγαπούσαμε όπως τις αξίζει θα ήμασταν ένας ευτυχισμένος λαός...😊
      Καλά να είσαι και να περνάς ακομα καλύτερα... καλο ξημέρωμα 🌙και σε σένα Κυριακή μου φιλιαααα!!!

      Διαγραφή
  12. Κίτρινο καρπούζι;
    Δεν το αντάμωσα πουθενά και δεν γνώριζα την ύπαρξη του.
    Φτάνουν τα μεταλλαγμένα, σε λίγο κι εμείς μεταλλαγμένοι θα είμαστε.
    Σούπερ ο καλλιτέχνης του δρόμου.
    Κι εγώ προσπάθησα να φωτογραφίσω πεταλούδες το καλοκαίρι, αλλά είχαν άλλη άποψη.
    Εγώ ακόμα προσπαθώ να συμμαζευτώ φιλενάδα.
    Καλή συνέχεια σε όλους μας.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε και εγώ το γνώριζα Ρένα μου το κίτρινο καρπούζι...🤣🤣 άκου κίτρινο; σίγουρα μεταλλαγμένο ήταν.. τρώμε τοσα άλλα μεταλλαγμένα, εεεε ας μην φάμε και το καρπούζι...ισως αν ήταν απο την αρχή να ήταν κίτρινο, και να το ξέραμε έτσι...αλλά μετα το πεπόνι τι χρώμα θα ήταν; 🤣🤣...άστα φιλενάδα δεν είμαστε για σκοτούρες αυτόν τον καιρό..
      Το καρπουζάκι μας το θέλουμε κόκκινο κατακόκκινο μην σου πω...
      Μου αρέσουν όταν κάποιοι καλλιτεχνες βάζουν την φαντασία τους να δουλέψει και δημιουργούν έργα του δρόμου...μου αρέσουν πολύ και τα γκράφιτι επίσης!!
      Να σου ευχηθώ καλο κουράγιο και όλα σιγά σιγά θα πάρουν τον δρόμο τους!! να είστε καλά όλοι καλο ξημερωμα 🌙φιλιαααα!!😘 ❤

      Διαγραφή