Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Κυριακή 15 Αυγούστου 2021

ΣΕ...ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ!!



Μεγάλη γιορτή σήμερα...

Τι να πρωτοπεί κανείς και τι να πρωτογράψει, για την Παναγιά μας!

Έχουν γραφτεί χιλιάδες χιλιάδων λέξεις για την Μητέρα που όλοι όσοι θέλουμε προστρέχουμε,  να παρακαλέσουμε να μας δίνει δύναμη και κουράγιο στην ζωή μας.

Ο καθένας μας για δικούς του προσωπικούς λόγους.

Ο άνθρωπος ον δυνατό μα και αδύναμο συνάμα, θέλει να πιστεύει ότι υπάρχει εκεί ψηλά κάποιος που θα ακούσει την προσευχή του.

Και το πιο προσφιλές  του πρόσωπο  είναι η Παναγία μας!!

Η πίστη, όπως την εννοεί ο καθένας μέσα του είναι η δύναμη, που θα του δώσει παρηγοριά στις δυσκολίες.

Ολοι την επικαλούμαστε στα δύσκολά μας, και στα χείλη μας η πρώτη λέξη που θα πούμε, είναι "βόηθα Παναγιά μου"!! Όμως...

Κάποτε είχα διαβάσει; ακούσει; δεν θυμάμαι ακριβώς, αυτό και μου έκανε εντύπωση.

"Ηταν λέει κάποιος που είχε πάει στον ουρανό...εκεί βρέθηκε μπροστα σε δύο πύλες...στην μία είχε αμέτρητο κόσμο που περίμενε στην σειρά...στην άλλη δεν υπήρχε κανείς.

Με απορία ρώτησε τον άγγελο που στεκόταν μπροστά στην μία πύλη, εκεί που ήταν ο κόσμος.

-Τι περιμένουν όλοι αυτοί άγγελε μου;

- Αυτή είναι η πύλη, των προσευχών και όλοι αυτοί οι άνθρωποι ήρθαν  να  παρακαλέσουν την Παναγιά να τους βοηθήσει στις δυσκολίες τους. 

-Και στην άλλη πύλη; γιατί δεν υπάρχει κανείς;

-Ααα αυτή είναι η πύλη των ευχαριστιών, είπε ο άγγελος λυπημένος!"

Ένα ευχαριστώ ας μην το ξεχνάμε στην προσευχή μας... είναι τόσο λίγο στην δύναμη και στην γαλήνη που μας δίνει η Χάρη Της!!

Θα ήθελα να σας δείξω στο τέλος μια πανέμορφη εικόνα, την Παναγιά, την Γλυκοφιλούσα,  που μου έστειλε στο βάϊπερ η φίλη μας η Ρένα Χριστοδούλου...δεν την είχα ξαναδεί αυτήν την εικόνα και μου έκανε πού όμορφη εντύπωση έτσι που κρατούσε το θείο βρέφος.

Μια σκέψη πέρασε από το τον νου μου, με την άδεια της φίλης μας, που με χαρά το άκουσε,  πως θα μπορούσα να την αποτυπώσω κάπως, επάνω σε τι όμως, για να κάνω μια μικρή εικονίτσα, να την βάζαμε στο κρεβατάκι του μικρού μας να τον προσέχει...

Μετά από όχι και πολύ προσπάθεια αφού δεν είχα τόσο μικρή κορνίζα, κολλήθηκε επάνω σε ένα κομμάτι φελλό...

Η εικόνα είναι εκείνη που είδατε στην αρχή της ανάρτησης και η άλλη η μικρούλα που έκανα εγώ φωτοτυπία είναι αυτή!!


Δεν είναι ακριβώς αυτό που ήθελα, αλλά η Δύναμη Της είναι παντού με εικόνα ή όχι, είναι στην καρδιά μας... είναι η Μάνα, η  γεμάτη καρτερικότητα και αγάπη για όλους μας ΤΗΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ!!

Να είσαστε όλοι καλά, χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν, να τους χαίρονται οι αγαπημένοι τους!! 

ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΌΝΟΥ!!

Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και όσο δύσκολο κι αν είναι χαμογελάστε στο διπλανό σας το χαμόγελο είναι ελπίδα!!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε...





   


26 σχόλια:

  1. Χρόνια Πολλά σε όλους μας! :)
    Σήμερα τιμούμε με σεβασμό και αγάπη την Μητέρα μας που πάντα στέκει στο πλάι μας και μας φροντίζει με συμπόνοια!
    Η εικόνα της Ρένας πανέμορφη και καλά έκανες και έφτιαξες μια εικονίτσα για το δισέγγονο σου!

    ΑΦιλάκια καρδιάς, φωτεινά και αγάπης! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά μαγισσούλα μου, η Γιορτή Της και όχι μόνο, μας θυμίζει ότι υπάρχει σαν σκέψη μέσα μας πως είναι δίπλα μας , είναι η ελπίδα, και η δύναμη μας ταυτόχρονα, σε ότι μας συμβεί σαν άνθρωποι, θέλουμε να πιστεύουμε, πως μας προστατεύει και μας σκεπάζει με την αγάπη της..
      Είναι μάνα και αυτό μας φέρνει πιο κοντά της, την νιώθουμε δικό μας άνθρωπο...!!
      Πράγματι η εικόνα αυτή είναι από τις ομορφότερες που έχω δει...η Ρένα έχει κάνει καταπληκτική δουλειά!!
      Δεν πέτυχε και τόσο η δική μου η φωτοτυπία αλλά δεν πειράζει... μετράει τι αντιπροσωπεύει για μένα η εικονίτσα...η Χάρη της είναι παντού!!
      Και του χρόνου να είμαστε καλά καλή εβδομάδα να έχεις φιλενάδα. δροσερά φιλιαααα σήμερα!!❤

      Διαγραφή
  2. Χρόνια Πολλά Ρούλα μου, να είστε όλοι καλά και πάντα χαρούμενοι!
    Υπέροχη η αγιογραφία της Ρούλας! Πολύ καλή η ιδέα σου για το μικρούλη σας. Να είναι γερό και καλότυχο.
    Πολλά φιλιά με πολλή αγάπη :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι η εικόνα είναι υπέροχη... δεν είχα ξαναδεί Την μορφή της Παναγίας μας έτσι με τι τρυφερότητα σκύβει να φιλήσει Τον γιό Της!!
      Ετσι μου πέρασε και η ιδέα να φτιάξω σε μικρή διάσταση την εικόνα για την κούνια του μικρούλη μας!!
      Ας σκεπάζει η Χάρη Της όλα τα παιδιά του κόσμου και το δικό μας μαζί...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές, να είσαι καλά Μαρία μου η Παναγιά μαζί σου!! φιλιααααα!!🤗
      Να είσαι καλά

      Διαγραφή
  3. Ρούλα μου καλή μου φίλη, χρόνια σας πολλά. Να χαίρεσαι τυχόν εορτάζοντες αλλά και ευχές γενικά για τη μεγάλη αυτή μέρα όπως ακριβώς την περιγράφεις. Μεγάλο αποκούμπι για όλους μας η Παναγιά, καταφυγή και λιμάνι. Και ναι, αρκεί να θυμόμαστε και τις ευχαριστίες μας.
    Πολύ ωραίες έγιναν οι εικόνες καλή μου και να τις χαίρεσαι.
    Την καλησπέρα μου από καρδιάς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι ευχές πάντα είναι καλοδεχούμενες όποια μέρα και να είναι, πόσο μάλλον η χθεσινή μεγάλη γιορτή Της Παναγιάς μας.
      Ολοι όσοι πιστεύουμε σε Εκείνη, αντλούμε υπομονή και δύναμη για να τα βγάλουμε πέρα στις αντιξοότητες της ζωής μας...
      Ας την παρακαλέσουμε να έχει όλο τον κόσμο Υπό Την σκέπη Της και να Την ευχαριστήσουμε γι αυτό...
      Να είσαι καλά, να έχεις ένα καλό ξημερωμα 🌙

      Διαγραφή
  4. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ!!!
    Το Πάσχα του καλοκαιριού και δικαίως αποκαλείται έτσι, γιορτάζουμε όλοι μας αφού γιορτάζει η Μητέρα Όλων!!!
    Είναι η ελπίδα μας, είναι η Σκέπη μας είναι των Πάντων η Χαρά!
    Πανέμορφη η εικόνα της Ρένας μας και πολύ καλά έκανες την Παναγία Βρεφοκρατούσα για το κρεβατάκι του δισέγγονου!
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΠΛΙΔΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και βέβαια είναι το Πάσχα του καλοκαιριού αδέρφι μου...δεν ξέρω για εσάς εκεί πάνω, αλλά εδώ κάνουμε και επιτάφιο στην Παναγία μας.
      Ετσι ακριβώς είναι για όλους μας η Ελπίδα και η γαλήνη βλέποντας Την Εικόνα Της και μόνο, παίρνουμε κουράγιο για τα δύσκολα που μας έρχονται!!
      Μα είδες πόσο όμορφη και τρυφερή είναι σ αυτήν την εικόνα;
      Και του χρόνου μικρή μου βοήθεια μας να είναι και να σκεπάζει όλο τον κόσμο η Παναγιά !!
      Να είστε καλά όλοι και να προσέχετε...την αγάπη μου φιλιααα!!❤ 🤗

      Διαγραφή
  5. Σμαραγδένια μου, έχω ακόμη την Παναγιτσα που είχες στείλει δίπλα μου στο κρεβάτι και την παίρνω μαζί μου σε κάθε μου ταξίδι.Η μεγάλη Μητέρα ας είναι μαζί μας στα δύσκολα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεγάλη η Χάρη της αχτίδα μου να βοηθάει όλο τον κόσμο, γιατί όλοι έχουμε ανάγκη την προστασία της, που μας δίνει ελπίδα και κουράγιο όταν τα χρειαζόμαστε!
      Χρονια πολλά, μακάρι να είμαστε καλά να την γιορτάσουμε και του χρόνου να μας έχει υπό Την Σκέπη Της!!
      Να περνας καλά με ότι κάνεις φιλενάδα.. την αγάπη μου φιλιααα!! ❤🤗

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Ρούλα μου. Η Παναγιά μας να φυλάει τον μικρούλη σας και όλο τον κόσμο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές καλοδεχούμενες είναι πόσο ανάγκη τις έχουμε όλοι μας...
      Την ευλογία Της να έχει όλος ο κόσμος, να μας δίνει κουράγιο στα δύσκολα και ελπίδα πως θα περάσουν και θα έρθουν και τα καλύτερα!!
      Να είσαι καλά να χαίρεσαι και εσύ ότι αγαπάς Ελένη μου την αγάπη μου καλο σου απόγευμα φιλιαααα!!❤🤗

      Διαγραφή
  7. Χρόνια Πολλά Σμαράγδα μου !! Τι όμορφα λόγια γράφεις για τη γλυκιά Μάνα όλων μας <3 !
    Να χαρίζει στον κόσμο τα πιο θετικά συναισθήματα τρυφερότητα , αγάπη , σεβασμό για τη ζωή ;)
    Να είμαστε όλοι καλά Σμαράγδα μου και του χρόνου με υγεία !!QD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε Εκείνη προστρέχουμε στις προσευχές μας Κυριακή μου για στήριγμα και κουράγιο...
      Σε Εκείνη που είναι του κόσμου όλου η Μάνα και που η κάθε μάνα την έχει συμπαραστάτη στην ζωή της..
      Ας μας έχει υπό Την Σκέπη Της!!😊
      Χρόνια πολλά και του χρόνου όλοι με υγεία!! καλο σου απόγευμα!! με αγάπη! φιλιαααα!!❤🤗

      Διαγραφή
  8. Χρονια πολλα Ρουλακι μου.Η Παναγια βοηθεια μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά Λίτσα μου βοήθειά μας να είναι και στα δύσκολα η παρηγοριά μας και η δύναμη... ας την ευχαριστούμε, που μας προσέχει...
      Να είστε καλά όλοι χάρηκα που τα είπαμε φιλενάδα καλό σας βραδάκι την αγάπη μου φιλιαααα!! ❤🤗

      Διαγραφή
  9. Χρόνια Πολλά Ρούλα μου! Σκέπη μας και Προστασία η Παναγία για όλους και ιδιαίτερα για όσους δοκιμάζονται αυτές τις δύσκολες ώρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμήν Αννίκα μου μεγάλη η Χάρη της, να βλέπει όλο τον κόσμο και να μας δίνει το κουράγιο και την δύναμη με την προσευχή μας να ξεπερνάμε τις δυσκολίες μας! και να την ευχαριστούμε για όλα...
      Να είσαι καλά φίλη μου καλό σου βράδυ να έχεις την αγάπη μου φιλιααα!!❤🤗

      Διαγραφή
  10. Το πες και το κανες Ρούλα μου.
    Εμείς δεν γυρίσαμε ακόμη και δεν μπόρεσα να σου βγάλω μια πιο καλή φωτοτυπία.
    Χαίρομαι που σου άρεσε η εικόνα μου.
    Η μορφή της Παναγίας μας είναι όμορφη όπως και να την απεικονίσεις.
    Χρόνια πολλά και του χρόνου με υγεία.
    Να χαίρεστε το παλικάρι σας.
    Γερό και καλοφωτισμένο.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. βιάστηκα Ρένα μου και δεν μου βγήκε και τόσο καλά η μικρή εικονίτσα, αλλά δεν πειράζει όταν με το καλό πας σπίτι μου την στέλνεις...
      Ναι φιλενάδα όπου υπάρχει η Μορφή της Παναγιά μας, η ευλογία της είναι η ίδια παντού...Να μας βλέπει όλους η Χάρη της!
      Χρόνια σου πολλά και του χρόνο να είμαστε όλοι καλά Ρένα μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές για τον μικρό μας να χαίρεσαι και εσύ τα εγγονάκια σου. την αγάπη μου φιλιααα!!❤🤗

      Διαγραφή
  11. Είναι πολύ ιδιαίτερη η εικόνα της Ρένας, είναι μια γνώριμη στιγμή που όλες είχαμε ζήσει όταν κρατούσαμε τα μωρά μας αγκαλιά. Να φυλάει το μωράκι σας από κάθε κακό και να έχετε όλοι σας την ευλογία και την προστασία Της...
    Είσαι καταπληκτική στις ιδέες και στις κατασκευές, με ό,τι κι αν πέσει στα χέρια σου!
    Είμαι φανατική θαυμάστριά σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Κανελλάκι μου και αυτή η ιδιαιτερότητα τη με έκανε και την αγάπησα αυτήν την εικόνα, αλήθεια και ποια δεν έχει κρατήσει έτσι το μωρό της;
      Γι αυτό και η αίσθηση ότι η Παναγία είναι δικός μας, άνθρωπος γνώριμος, ζητάμε πάντα την συμπαράσταση Της και την ευλογία της. Στις δύσκολες στιγμές που περνάμε ας μας δώσει υπομονή κι ελπίδα...ας βάλει το χέρι της να προστατέψει τον κόσμο όλο.
      Να είσαι καλά Κανελλάκι μου χρόνια πολλά💐 με υγεία την αγάπη μου πάντα φιλώ σε.. Σ.Λ.❤ 😍

      Διαγραφή
  12. αχ η Παναγιτσα μας να σκεπαζει ολο τον κοσμο!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Σοφάκι μου να μας δίνει κουράγιο και ελπίδα να αντέχουμε τις δυσκολίες της ζωής...
      Ας έχουμε την ευλογία της να είσαι καλά κορίτσι μου να μου φιλήσεις τα κορίτσια και πολλά φιλιά σε σένα .. 🧡καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι...😊🍉

      Διαγραφή
  13. Ρούλα, χρόνια πολλά, στην αγαπημένη σου οικογένεια και σε εσένα. Σε όσους γιορτάζουν και σε όσους χαίρονται τους εορτάζοντες. Οι προσευχές μας πάνε σε όσους δοκιμάζονται και παλεύουν με τις φλόγες της φωτιάς.
    Τζοάννα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Τζοάννα μου και εσύ να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου...
      Μακάρι να βρουν την δύναμη και οι πληγέντες από τις φωτιές συνάνθρωποί μας να ξεπεράσουν τις δυσκολίες τους η
      Παναγιά να δίνει κουράγιο σε όλο τον κόσμο...
      Καλό υπόλοιπο καλοκαιρακι Τζοάννα μου να είσαι καλά...🌞🍉

      Διαγραφή