Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Τετάρτη 1 Σεπτεμβρίου 2021

ΚΑΛΌ ΣΕΜΠΤΕΜΒΡΗ με...ΔΩΡΑ ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΑ...

Να μπαίνει ο μήνας και να σου έρχονται αναπάντεχα δωράκια, είναι ότι καλύτερο μπορεί να σου συμβεί...😊

Και όχι ένα μόνο αλλά, μετρήστε...

Ούτε ένα...για τον Μάη..

ούτε δύο...για να θυμάμαι τα καλοκαίρια... 

ούτε τρία...για όταν έρθει ο καινούργιος χρόνος...😊

ούτε τέσσερα...δεν ξέχασε τον μικρούλι μας...

αλλά πέντε...με την Ευλογία της Παναγιάς μας!!

Υπέροχα δώρα, φτιαγμένα με τα χεράκια της, για όλο τον χρόνο, αλλά ακόμα και για τον μικρούλι μας, που όλα έχουν βρει την θέση στον χώρο μου, με άλλα αγαπημένα μαζί... 


Το στεφανάκι το κρέμασα πλάι στην πόρτα μας, εκεί που πίνουμε τον καφέ μας!! 

Αλλά, εκείνο που με συγκίνησε βαθύτατα, ήταν τα λόγια της καρδιάς της...

Πως να μην σου πάει καλά ο μήνας που μπήκε για να σε γεμίσει χαρά και αγάπη όταν υπάρχουν φίλες σαν την Αχτίδα μας που την ξέρουμε όλες, για την προσφορά και την θετική σκέψη που την κατέχει!!

Είμαι πολύ χαρούμενη που είμαι και εγώ μέσα σ αυτήν την όμορφη παρέα, που έχει σαν μότο της, το νοιάξιμο των ανθρώπων, με ότι αυτό συνεπάγεται... είτε είναι ένα αναπάντεχο δώρο...(καλά εδώ μιλάμε για υπερπαραγωγή,😊)...είτε είναι ένα μήνυμα, σε φίλες που έχουν καιρό να ανοίξουν τα μπλοκ τους, που έχουμε την έννοια τους,(όπως λέμε τι να κάνει αυτή η ψυχή;) είτε είναι για μια καλημέρα τι κάνεις;

Το ευχαριστώ πολύ είναι λίγο αγαπημένη φίλη μου για τον χρόνο που αφιέρωσες  και την τόσο πολύ δουλειά και την λεπτομέρεια  που έχουν όλες αυτές οι δημιουργίες σου και που είχες  την καλοσύνη να μου τις χαρίσεις!!

Τι καταπληκτικές που είναι όλες τους!!!!! ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!

Εύχομαι να είστε όλοι καλά, να κάνετε ότι αγαπάτε, δώστε αγάπη και εκείνη ξέρει τον δρόμο να γυρίσει πίσω πολλαπλάσια!!!

Αααα και μη ξεχάσετε να την συντροφεύει απαραίτητα ένα χαμόγελο!!!😊

Να έχετε έναν όμορφο Σεπτέμβρη!!! Για αυτόν θα τα τα πούμε στην επόμενη ανάρτηση!!!😉

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!!


  

33 σχόλια:

  1. Να τα χαίρεσαι τα καταπληκτικά δώρα απ την πάντα μεγαλόκαρδη και χρυσοχέρα φίλη μας !!!!!
    Καλό αποκαλόκαιρο και καλό μήνα !!!!!
    Δεν έχω υπολογιστή γι αυτό δεν κάνω αναρτήσεις, αλλά θα το τακτοποιήσω σύντομα....
    Σε φιλώ !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ράνια μου είναι χαρά όταν παίρνεις κάτι που δεν το περιμένεις και μάλιστα δωρα όλου του χρόνου ε;😊
      Η αχτίδα μας πάντα με όμορφες τις εκπλήξεις της είναι ο Αγιος βασίλης της γειτονιάς μας να είναι καλά να προσφέρει χαρές...
      Παντως εσύ μας λείπεις με τα όμορφα σου στο μπλοκ σου ευχομαι να τα πουμε σύντομα και από εκεί Ράνια μου
      Καλό Σεπτέμβρη να έχουμε ότι καλύτερο να φέρει...να περνάς καλά φιλιαααα ❤!! 🤗

      Διαγραφή
  2. Υπέροχα όλα!!!!Να τα χαρείς Ρούλα μου....Καλό γλυκό μήνα.Εύχομαι το φθινόπωρο να είναι γενναιόδωρο...
    Φιλιά πολλά και δροσερά από την Κεφαλλονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είναι γενναιόδωρο Αννιώ μου στο να γυρίσουμε στην καθημερινότητα μας να πετάξουμε τις μάσκες και να ανασάνουμε ελευθέρα... αυτή μάλιστα θα είναι γενναιοδωρία...😊 ονειροβατώ ε; το ξέρω αλλά, είμαι από αυτούς που ελπίζουν πως όλα θα περάσουν δεν μπορεί...απλά θέλει χρόνο ...πόσο δεν ξέρω...ας ελπίσουμε σύντομα...😊
      Κάτσε κάτσε όσο σε παίρνει φίλη μου σίγουρα θα είναι καλύτερα εκεί να περνάς όμορφα φίλη μου
      Καλό Σεπτέμβρη να έχουμε ας φέρει την δροσιά του με ότι καλύτερο έχει... καλο σου βράδυ φιλιααα 🌙 🤗

      Διαγραφή
  3. Πώς να μη πάει καλά ο μήνας Ρούλα μου, όταν αυτά τα πανέμορφα δώρα σου έδωσαν τόση χαρά;
    Καλό μήνα να έχουμε όλοι μας και να τον χαρούμε αυτόν τον τελευταίο καλοκαιρινό μήνα για να γεμίσουμε τις μπαταρίες μας, χαρά, ευγνωμοσύνη και Αγάπη!

    ΑΦιλάκια γλυκά από μια ακόμα πολύ ζεστή ΑΘήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να είναι καλός για όλο τον κόσμο μαγισσούλα μου όλοι χρειαζόμαστε κάτι καλό να μας κρατήσει την ελπίδα για τα καλύτερα...γιατί θα έρθουν δεν μπορεί να μείνουμε στα δύσκολα...😉
      Είναι πολύ όμορφο που ο κόσμος και δή οι φίλες εδώ μέσα νοιάζονται η μιά για την άλλη εστω και χωρίς υλικά δωράκια...όμως και αυτά συνεισφέρουν στο συναίσθημα της χαράς έστω και μικρό, για να προχωράμε και να ευγνωμονούμε που έχουμε την υγειά μας...
      Καλό και ήρεμο Σεπτέμβρη να έχουμε φιλενάδα και ας μας δώσει τα καλύτερα του!! καλό σου ξημέρωμα πάλι..😊 φιλιάααα 🧡🌙

      Διαγραφή
  4. Η Αχτίδα μας είναι ένας θησαυρός ψυχής και συναισθημάτων. Δοτικός άνθρωπος Ρούλα μου με όλη της την καρδιά. Κοίτα τώρα ξεκίνημα μήνα. Ένας πρώιμος Άγιο Βασίλης θα έλεγα εγώ ήρθε και ξεφόρτωσε τα δώρα του τυλιγμένα με αγάπη και συναισθήματα.
    Δεν έχω λόγια παρά μόνο να θαυμάσω και να ευχηθώ με τη σειρά μου καλό μήνα κορίτσι μου για όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έτσι ακριβώς όπως το λες είναι η Αχτίδα μας ...μια φίλη που δεν το βάζει εύκολα κάτω, που έχει θετική άποψη για την ζωή και αυτό μου αρέσει σε εκείνη ,αφού βαδίζουμε στα ίδια μονοπάτια σκέψεις...κάποια πράγματα δεν είναι τυχαία, γίνονται για κάποιο λόγο...ίσως για να γίνουν παραδείγματα προς μίμηση στους γύρω τους...αυτή είναι η φίλη μας...σαν Αγιος Βασίλης ένα πράγμα λέμε..😊 και χαίρομαι πολύ που την γνώρισα και προσωπικά, μαζί με άλλες φίλες όταν ταξιδέψαμε΄ πριν χρόνια στην πατρίδα μου την Σαλονίκη!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και αντεύχομαι, ο Σεπτέμβρης που μόλις μπήκε να φέρει μαζί του την γαλήνη και την καθημερινότητα μας που την έχουμε όλοι ανάγκη!!
      Να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς.. καλο σου ξημερωμα καλο μήνα! 🌙

      Διαγραφή
  5. Εκπληκτικά τα δώρα της Γεωργίας, το ένα καλύτερο απ'το άλλο!!! Πόσο θα συγκινήθηκες μόλις τα παρέλαβες, Ρούλα μου...
    Εύχομαι ολόψυχα να έχετε έναν υπέροχο Σεπτέμβρη, με υγεία και άφθονα χαμόγελα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν φαντάζεσαι Κανελλάκι μου την έκπληξή μου όταν πήρα το δέμα της Γιωργίας μας νααααα ένα μεγάλο...εμ τόσα δωρα που είχε μέσα, σαν πρωτοχρονιάτικος μποναμάς ήταν...έβγαζα..έβγαζα...και τελειωμό δεν είχαν τα δωράκια 😊😊
      Για όλο τον χρόνο με κάλυψε η φιλενάδα να είναι καλά για την χαρά που πήρα και τα ευχαριστώ μου πολλά...
      για εκείνη...
      Ο Σεπτέμβρης να είναι καλός και χαμογελαστός για όλους αγάπη μου έχουμε τόσο ανάγκη τα χαμόγελα πια!!😊
      Να είστε καλά κορίτσι μου καλό σου ξημερωμα φιλώ σε..🌙 🧡

      Διαγραφή
  6. Καλό Σεπτέμβρη Σμαράγδα μου ;) Καλοτάξιδος , καλότυχος , ευλογημένος να ξεκινήσουμε όλοι τις ασχολίες μας με δύναμη και υγεία ! :)
    Οι δημιουργίες της αγαπημένης φίλης Αχτίδας πανέμορφες εύχομαι να βρουν τη θέση , που τους αξίζει ! <3
    Καλή επιστροφή στους φίλους περιμένουμε να ξεκινήσουν τα νέα δρώμενα με περισσότερο ευαισθησία για τη φύση και τα ανθρώπινα δικαιώματα :D Kαλό ξένοιαστο βράδυ <3 Φιλάκια :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακαρι όλες σου οι ευχές Κυριακή μου για τον πρώτο μήνα του φθινοπώρου να ευοδωθούν και να γαληνέψουν τις καρδιές μας...
      Η αχτίδα μας ξέρει πως να κάνει χαρούμενους ανθρώπους και με την θετική σκέψη της αλλά και με τα όμορφα δώρα της κάθε φορά!!😊
      Αντε να μαζευόμαστε σιγα σιγά όσοι έχουν απολαύσει τις διακοπούλες τους , θα έχουν γεμίσει μπαταρίες για το Φθινόπωρο...
      Να περνάς καλά και να έχεις έναν όμορφο Σεπτέμβρη με ότι καλύτερο μπορεί να δώσει!! φιλιααα!!😊 😍

      Διαγραφή
  7. Βρε φιληνάδαααα! Δεν αξίζω τόση διαφήμιση, ξέρεις πως τα τηλεφωνήματα μας είναι ότι αξίζει περισσότερο. Εμείς οι δύο έχουμε τόσα κοινά, πατρίδα, ηλικεία, τα.."αγόρια"μας, την...αθρίτιδα μας, έχω ακόμη το σάλι που κάποτε μου έφτιαξες και τα πλεκτά στολίδια στο δένδρο μου.. Καλό μήνα γλυκιά μου και ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και λίγα είπα φιλενάδα 😊 σαν Αγιος Βασίλης ήρθες με τα δώρα σου, και έκανες μια καθημερινή μέρα μου Πρωτοχρονιά... 🤣 έβγαζα...έβγαζα δώρα από την κούτα και σαν μικρό παιδί χαιρόμουν και καμάρωνα τις όμορφες δημιουργίες σου!!!
      Οντως είναι πολλά τα κοινά μας και σίγουρα οι τηλεφωνικές μας επαφές μας φέρνουν πιο κοντά.
      Να σε έχει ο Θεός καλά Γιωργία μου να είσαι γερή και να χαρίζεις χαρά και χαμόγελα σε όλους!!
      Σε ευχαριστώ πολύ, να έχεις έναν όμορφο και γαλήνιο Σεπτέμβρη φιλενάδα-Αγιε Βασίλη..🤣 στέλνω σου μια μεγάλη 🤗 αγκαλιά και ένα φιλί.😘

      Διαγραφή
  8. Υπέροχα τα δώρα της Αχτίδας μας και να τα χαίρεσαι. Καλό μήνα να έχουμε, επιτέλους φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μήνα να έχουμε χελώνα μου να είναι για όλο τον κόσμο γαλήνιος και όμορφος, να μας γεμίσει με ωραία Φθινοπωρινά χρώματα...
      Σε ευχαριστώ πολύ, σίγουρα θα τα χαίρομαι όλο τον χρόνο, αφού φρόντισε η φίλη μας γι αυτό 🤣
      Να είσαι καλά, να κάνεις ότι σε κάνει χαρούμενη!! καλό Σεπτέμβρη...φιλιααα!!😊

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα Ρούλα μου να είσαι καλά να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα να έχουμε Κατρίνα μου, σε ευχαριστώ πολύ...χαίρομαι πολύ για την επίσκεψη και τις ευχές σου, μακάρι
      να μας προσφέρονται ευκαιρίες για να χαμογελάμε...😊
      Να είσαι καλά, και να κάνεις ότι αγαπάς καλό Σεπτέμβρη να έχεις ένα όμορφο μήνα!!! καλο σου βράδυ!! 🌙 φιλιααα!!

      Διαγραφή
  10. Με γεια να τα χαρείτε τα όμορφα δωράκια της φίλης μας.
    Τόσο όμορφα όλα και φυσικά φτιαγμένα με πολλή αγάπη.
    Καλό φθινόπωρο με υγεία και προσοχή.
    Φιλιά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα ένα κι ένα ήταν Ρένα μου με έχει καλύψει για όλο τον χρόνο λέμε...😊και τόσο όμορφα και φυσικά γεμάτα αγάπη...
      Αυτές ανταλλαγές με τα δωράκια μεταξύ μας είναι αυτά που κρατάμε σαν ενθύμια να μας θυμίζουν την φιλία που έχουμε μεταξύ μας εδώ σ αυτήν την μπλοκογειτονιά φιλενάδα!!😊
      Μακάρι το Φθινόπωρο που έρχεται Ρένα μου να είναι καλύτερο από το καλοκαίρι και να μπούμε σε μια καθημερινότητα πια...
      Να είστε καλά και εσείς Ρένα μου να προσέχετε...Καλο Σεπτέμβρη να έχουμε φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  11. Ρούλα μου Καλημέρα! Η Αχτίδα μια τεράστια αγκαλιά που όταν ανοίγει σκορπίζει ότι έχει μέσα. Να τα χαρείς Ρούλα μου με υγεία. Καλό κι ευλογημένο μήνα σε όλους σας!
    Φιλιά Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι αυτό είναι η φίλη μας Αννίκα μου μια αγκαλιά μεγάλη για όλους και το ότι έχει πάντα μια θετική ενέργεια που σου την μεταδίνει μέσα από το μπλοκ της την κάνει ακόμα πιο άνθρωπο...😊
      Ήταν πολύ όμορφη η έκπληξη για μένα και θέλησα να την μοιραστώ μαζί σας...γιατί αν δεν μοιραστούμε την χαρά που μας δίνεται και εμάς μαζί με τις φίλες μας με ποιον θα τις μοιραστούμε ε;
      Καλό και ευλογημένο μήνα να έχουμε Αννίκα μου με γαλήνη μέσα μας και ότι μας κάνει να νιώθουμε όμορφα...😍
      Καλή σου νύχτα να είσαι καλά φιλιααααα!!🌙

      Διαγραφή
  12. καλό μήνα και όμορφο Σεπτέμβρη κι από μας εδώ στα εργοτάξια και τις σκόνες
    Άρης <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το αγόρι μου το όμορφο!!!
      Καλό και χαρούμενο μήνα να έχετε αγαπημένα μου μόνο όμορφα συναισθήματα να έχετε, να κάνετε ότι αγαπάτε και σας κάνει να νιώθετε ομορφιά μέσα σας.😊
      Καλό και γλυκό Σεπτέμβρη αγόρι μου...χαίρομαι πολύ που πέρασες και τα είπαμε !! 🤗
      Ααααα για πες μου έκανες προφίλ;😍 κοίτα τι ρωτάω η γυναίκα 🤣🤣 την αγάπη μου πάντα!!🧡!! φιλιαααα

      Διαγραφή
  13. Α, τι όμορφα δώρα είναι αυτά! Και τι όμορφη παρουσίαση. Φαίνεται η αγάπη και η εκτίμηση για την Αχτίδα και την φιλία που προσφέρει δημιουργικά.
    Να ευχηθώ κι εγώ, να χαίρεσαι τα δώρα, να χαίρεστε την φιλία σας και το φθινόπωρο να μας προσφέρει όμορφες εικόνες όπως τα δώρα.
    Καλό Π/Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η φιλία είναι αμοιβαία Τζοάννα μου με την Αχτίδα και με όλες που μιλάμε εδώ μέσα εχω την χαρά να την έχω γνωρίσει και από κοντά σε ένα ταξίδι μας στην πατρίδα ...όπως και πολλές φίλες που μιλάμε μέσα απο τα μπλόκ μας ανταλλάσσοντας εκτός από την φιλία και την αγάπη, δωράκια συν τις άλλης...και ναι, με έκανε χαρούμενη η ευχάριστη η έκπληξη της που με γέμισε δώρα και θέλησα να μοιραστώ την χαρά αυτή μαζί σας..😊
      Να έχεις ένα όμορφο και χαρούμενο μήνα Τζοάννα μου. Σεπτέμβριος θα πει Φθινόπωρο ε;!!!
      Καλά να είσαι και να περνάς όσο γίνεται καλύτερα...φιλιαααα!! 😍

      Διαγραφή
  14. ξεχωριζουν παντα τα δωρακια της Γιωργιας μας!!!!!!
    να τα χαρεις και σιγουρα τα εκτιμησες ολα........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Σοφακι μου ξεχωριστά είναι όλα τα δωράκια της και για όλες τις περιστάσεις μερίμνησε...😊
      Να την έχει ο Θεός καλά και να μοιράζει απλόχερα την αγάπη της...
      Σίγουρα έχουν πάρει όλα την θέση τους όλα και χαίρομαι, γι αυτό και το μοίρασμα μαζί σας...να χαρούμε όλες μαζί όχι μόνη μου!!😊
      καλή πρόοδο στα κορίσια σου με την καινούργια σχολική χρονιά ας είναι ο Σεπτέμβρης εκτός απο Φθινοπωρινός και καλός για όλους!! Σοφακι μου ευχαριστώ που πέρασες και τα είπαμε φιλιααααα!!😍🤗

      Διαγραφή
  15. Καλο μηνα Ρουλακι μου με υγεισ παντα.Να τα χαιρεσαι τα δωρακια αποχτην αγαπημενη μας Γεωργια.Ξερει παντα πως να κανει ευτυχισμενους τους ανθρωπους γυρω της.Να ειστε και οι δυο καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου είναι πολύ πιο όμορφα τα δωράκια της από κοντά και ήταν αναπάντεχα...μου έδωσαν τόση χαρά, πως να μην την μοιραστώ μαζί σας; όντως αυτό κάνει η Αχτίδα και γι αυτό είμαι χαρούμενη και εγώ, που είμαι φίλη της αν και η φιλία μετριέται με το συναίσθημα, την εκτίμηση και την αγάπη...αυτά κάνουν την διαφορά!
      Χαιρομαι που είμαστε σ αυτήν την παρέα δέκα χρόνια τώρα!!! 😍
      Να είστε καλά φιλενάδα θα τα πούμε... ο μήνα αυτός να φέρει καλύτερες μέρες
      Καλό Σεπτέμβρη να έχουμε να είναι ήρεμος και με υγεία ... την αγάπη μου ❤καλο σου ξημερωμα🌙 φιλιαααα!!😘

      Διαγραφή
  16. Καλό μήνα να έχετε όλη η οικογένεια, Σμαραγδάκι μου!
    Να χαρείτε το Φθινόπωρο με υγεία και χαρά.
    Υπέροχα τα δώρα της Αχτίδας! Το ένα ομορφότερο από το άλλο. Θα σας φέρνουν τύχη όλη τη χρονιά.
    Πολλά φιλιά με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για τις ευχές που στην ανταποδίνω από καρδιάς μακάρι ο Σεπτέμβρης να είναι πιο ήρεμος για όλο τον κόσμο, αφού το φετινό καλοκαίρι είχε τα δύσκολα του...
      Είμαι τυχερή αφού ο μήνα μπήκε με χαμόγελα από τα όμορφα δώρα της αχτίδας μας να είναι καλά, και θα χαιρόμουν αν γινόταν ο κάθε ένας να είχε μια μικρή έστω αφορμή για να χαμογελάσει...😊
      Να είσαι καλά Μαρία μου με το καλό και ο Σεπτέμβρης να μας βρει, καλο Φθινόπωρο...με αγάπη 😍πάντα φιλιααα!!😘

      Διαγραφή
  17. ΔΑΝΕΙΑ ΜΕ ΤΟ LIGHTSTREAM ©


    Η καλύτερη εταιρεία δανείων LIGHTSTREAM είναι εδώ για να σας χορηγήσει το δάνειο που αναζητούσατε χωρίς άγχος ή πολύ χαρτί χωρίς κρυφές πληρωμές. Έχετε προβληματιστεί για το πού να πάρετε δάνειο; απορρίφθηκε από τις τράπεζες λόγω της χαμηλής πιστωτικής βαθμολογίας σας; ή ανησυχείτε για τον online δανεισμό.

    Μην ανησυχείτε άλλο γιατί η LIGHTSTREAM LOANS θα σας χορηγήσει δάνειο με επιτόκιο έως 3%. Επικοινωνήστε μαζί μας (lightstreamloansinc@gmail.com).

    Οι υπηρεσίες μας περιλαμβάνουν. Δάνεια επιχειρήσεων, Δάνεια αυτοκινήτων, Στεγαστικά δάνεια, Φοιτητικά δάνεια, πραγματική χρηματοδότηση, επενδυτής ακινήτων, δάνεια κατασκευών, στεγαστικά δάνεια. Καταναλωτικά δάνεια, δάνεια FHA, προσωπικά δάνεια, δάνεια αυτοκινήτων κ.λπ.

    Το LIGHTSTREAM προσφέρει δάνεια χωρίς κρυφές πληρωμές από 1.000 έως 20.000.000 EUR / USD / POUNDS για διάρκεια 1 έως 20 ετών. Είμαστε στη διάθεσή σας όλες τις ώρες της ημέρας. Οι μέθοδοί μας είναι απλές και σύντομες, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να υποβάλετε αίτηση και να λάβετε δάνειο εντός 24 ωρών.
    Μην διστάσετε, μην αφήσετε αυτό το οικονομικό βάρος να σας πνίξει. Μην αφήσετε τη χρηματοδότηση να σταματήσει αυτήν την επιχείρηση, να σας στερήσει αυτό το μηχάνημα, ένα νέο αυτοκίνητο ή ένα νέο σπίτι.

    Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα στις επίσημες διευθύνσεις email μας

    Email 1: (lightstreamloansinc@gmail.com)
    Email 2: (lightstreaminc@zohomail.com)

    LIGHTSTREAM ©

    ΑπάντησηΔιαγραφή