Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2021

ΔΕΚΑΤΑ!!!

Σαν το πρωτάκι ένιωθα, πριν μια δεκαετία κι ας ήμουνα μια σεβάσμια και γηραιά κυρία.

Μες την ζωή μου ξαφνικά εισέβαλε να γίνει, συνήθεια απαραίτητη, του ιντερνέτ η δίνη.

Το στόμα μου ορθάνοιχτο, στα μάτια η απορία, να χω δεν το περίμενα μια τέτοια εμπειρία...

Εικόνα από το ίντερνετ

Πω πω ομορφιές και θάματα βλέπουν 
τα δυο μου μάτια, πως να βαδίσω μοναχή, σ άγνωστα μονοπάτια;

Ο εγγονός μου δάσκαλος σε ότι έχω μάθει, που νά ξερα τι εμμονή μ αυτό θα έχω πάθει...

Δύσκολα είναι του έλεγα, πως θα τα μάθω τόσα; νομίζεις πως κατέχω τη την Αγγλική την γλώσσα; 

Θυμάμαι που του έλεγα, γιέ μου μην με μαλώνεις, στρώσου στο διάβασμα και εσύ γιαγιά και μην κολώνεις.

Βήμα το βήμα έμαθα με ένα δαχτυλάκι, τα πλήκτρα να τα ακουμπώ σαν να ταν παιχνιδάκι.

Τι είναι το τουτόριαλ, τι είναι να γκουγκλάρεις, λέξη την λέξη μου έμαθε ο εγγονός μου ο Άρης...

Δέκα χρονιές πως πέρασαν η μια πίσω απ την άλλη, μικρή κοπέλα ήμουνα χα..χα.. και έγινα μεγάλη.😊

Από το άλφα άρχισα...Να ένα μήλο Λόλα...

και τώρα δες που έφτασα, να κάνω την ξερόλα...🤣

Από εδώ και πέρα όμως δεν μπορούσα να ριμάρω τα συναισθήματα μου, ίσως γιατί δεν έβρισκα τις καταλληλες λέξεις, για σας εκφράσω τα ευχαριστώ μου για τα τόσα χρόνια που κάνουμε παρέα μαζί...  Για το ότι ΓΝΏΡΙΣΑ εδώ μέσα εξαιρετικούς ανθρώπους, τόσο από μακριά, όσο και από κοντά και αυτό το δεύτερο μου έδωσε απίστευτα συναισθήματα φιλίας!! 

Είμαι ευγνώμων για ότι έχω μάθει κοντά σας  και εννοείτε πως δεν έχω καταλάβει πως πέρασαν 10 ολόκληρα χρόνια παρέα με όλους εσάς εδώ, σαν νεράκι δροσερό πέρασαν, που όποτε διψάσεις πάντα θα υπάρχει κάποια σταγόνα χαμόγελου να σε δροσίσει!!!!

Για κέρασμα προτιμώ να σας κάνω το τραπέζι,🤣 με ένα ταψί γεμιστά,

Καλή σας όρεξη!!


Με φρεσκοψυμένο ψωμάκι...


Και για επιδόρπιο γλυκό κουταλιού λεμόνι, επειδή γενικά έχουμε κόψει τις τούρτες και τα γλυκά...🤣

Σας ευχαριστώ πολύ από καρδιάς που περνάτε και τα λέμε, όλα αυτά τα χρόνια!!! 



 

 

46 σχόλια:

  1. Νά'σαι πάντα καλά, "συμμαθήτρια" και να σε χαιρόμαστε μέσα από τις υπέροχες αναρτήσεις του φιλόξενου μπλογκόσπιτού σου!!! Ξεφτέρι σ'έκανε ο εγγονός σου, και σαν καλή μαθήτρια, εσύ αρίστευσες σε όλα τα μαθήματα!!!
    Ευχαριστούμε για το κέρασμα!!! Ψωμιά και γλυκά τα έχω κόψει, αλλά γιά ένα γεμιστό από τα χεράκια σου δεν θα έλεγα ποτέ όχι!!
    Πολύχρονη, Ρουλίτσα μου!!
    Πολλά φιλάκια, και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Στην ίδια τάξη πάμε φιλενάδα.. μα είδες τι έχουμε μάθει τόσα χρόνιαααα!! για μένα που μπήκα μεγάλη στην τάξη😊 ήταν λίγο δύσκολο, αλλά όμως περάσαμε στην παραπάνω τάξη ε; πάμε για την συνέχεια και χαίρομαι που κάνουμε παρέα...
      Τι ωραία που περνάμε εδώ, με τα καλλιτεχνικά μας με τα διαλύματα μας, με τις δημιουργίες μας Μαριάννα μου. Αααα και εμείς εχουμε κόψει τα γλυκά, χι..χι.. εκτός απο του κουταλιού, αλλά αυτό που δεν μπορούμε να κόψουμε είναι το φρεσκοψημένο ψωμί...απλά δεν το κάνω τώρα τόσο συχνά 😊
      Σε ευχαριστώ για τις ευχές, επίσης και σε σένα ..θα τα πούμε στο διάλυμα 🤣...καλό σου βραδυ Μαριάννα μου φιλιαααα 😍

      Διαγραφή
  2. Αχ φιλενάδα είσαι απόλαυση !!!!! Να ριμάρεις πιο συχνά σε παρακαλώ....
    Είχες καλό δάσκαλο, αλλά κι εσύ επιμελής μαθήτρια έγινες ξεφτέρι που λέει και η Μαριάννα.
    Να είσαι καλά και να συνεχίσουμε να απολαμβάνουμε τις ενδιαφέρουσες αναρτήσεις σου για πολλά ακόμα χρόνια !!!!! Μετά χαράς θα κεραστώ απ όλα !!!!!! Πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απόλαυση είμαστε όλες μας Ράνια μου αφού κάνουμε εδώ ότι μας αρέσει και αυτό είναι το ποιο σπουδαίο...
      Να είμαστε όλοι μας καλά και να βρίσκουμε αφορμές να μαθαίνουμε πράγματα που πλουτίζουν το μυαλό μας, να δημιουργούμε, και να τα λέμε εδώ παρεούλα μαζί...
      Χαίρομαι που θα κεραστείς από όλα να μην πάνε χαμένα τα κεράσματα 🤣🤣
      Ρανια μου σε ευχαριστώ πολύ για για τις ευχές να είσαι καλά φίλη μου καλο σου βράδυ φιλιααα!!😍

      Διαγραφή
  3. Αμάν βρε Ρούλα, διαβάζοντας τον τίτλο νόμιζα ότι είχες πυρετό δέκατα. Ουφφ. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ για το μπλοκ σου και μπράβο σου. Συνέχισε να εξελίσσεσαι και να μας βαζεις τα γυαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να παίξω λίγο με τον τίτλο...έτσι για να σας δώσω μετά το χαμόγελο 🤣🤣 περισσότερο σαν απορία το έβλεπα να το πάρεις δεν το σκέφτηκα ότι θα πάει ο νους σου στα δέκατα του πυρετού...
      Τέλος καλό όμως όλα καλά ε;
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές χελωνίτσα μου και σόρυ αν σε τρόμαξα ε; 😊 καλό σου βράδυ να περνάς όμορφα...😍

      Διαγραφή
  4. Α ρε φιληνάδα με τα κεράσματα σου! Εγώ πάντως " πήγα σχολείο!!", όταν μου μπήκε στο μυαλό η ιδέα του υπολογιστή και το..είπα ολόγυρα γελάγανε, κόρες και σύζυγος. Έτσι άρχισα να διαβάζω εφημερίδα μα αγγελίες, βρήκα σχολή κοντά μου και..γράφτηκα στα κρυφά και σε ένα χρόνο πήρα και ..δίπλωμα χα χα. Το δώρο μου από τον Δημήτρη ήταν ένας υπολογιστής. Πάντα θα θυμάμαι στη σχολή που πήγα το πρώτο μάθημα που ήταν να γράψω κάτι με τα πλήκτρα! Χαμός..δίπλα μου όλο νέα παιδιά. Τώρα όταν γράφω τυφλά πολλές φορές θυμάμαι το ψάξιμο τότε των γραμμάτων. Α! Σήμερα έχω κι εγώ γεμιστά από τα χεράκια του Δημήτρη όμως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε είπα όλοι σχεδόν έχουμε κόψει τα γλυκά και τις τις τούρτες ας κάνουμε δυο γεμιστά να τα ευχαριστηθούμε κι όλας και ένα ζεστό ψωμάκι για κέρασμα... μα και εσύ γεμιστά; τι σύμπτωση είναι αυτή;🤣
      Σε φαντάζομαι φιλενάδα Τουλάχιστόν εσύ έχεις δίπλωμα και με την βούλα στο γκουκγλάρισμα...😊
      Σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι για τις γνωριμίες και την παρέα που απολαμβάνουμε εδώ μέσα Αχτίδα μου να είσαι καλά και να περνάτε όμορφα φιλιαααααα!! 😍

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα ΧΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ Υπέροχο το πώς έμαθες υπολογιστή .Υπέροχο που το αποφάσισες και εμείς έχουμε τη χαρά να σε γνωρίσουμε.
    Θα πάρω γεμιστά ευχαριστώ...
    Και το ποίημα σου μου άρεσε...
    ΥΓ Ο τίτλος με τρόμαξε λίγο...είπα θα έχει κάποιος δέκατα λες να κόλλησαν;;;
    Φιλιά πολλά και εορταστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύυυυυ Αννιώ μου ...είδες απόφαση; εμ είναι να μην μου δώσουν αφορμή για να κάτι, ότι και να είναι αυτό, θέλω να μάθω, και δεν τα παρατάω εύκολα...έχω την επίγνωση (λόγο ηλικίας😊) νομίζω μέχρι που μπορώ...
      🤣την πάτησες και εσύ με τον τίτλο; ξεχασα να βαλω γενέθλια, μετα το είδα αλλά είπα να το αφήσω έτσι για πλάκα...δεν ήθελα να σε τρομάξω Αννιώ μου σόρυ...να γελάσουμε ήθελα...😊
      Ευτυχώς την σκαπουλάραμε μέχρι τώρα του ιού...😉
      Να είσαι καλά Αννιώ μου να περνάς όμορφα καλο μεσημεράκι!! φιλιααααα 😍

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά, Ρούλα μου! Τα χρόνια του μπλογκ να γίνουν και άλλα δέκα, και άλλα δέκα, και άλλα δέκα! Είσαι αξιοθαύμαστη, σαν τον Σωκράτη ένα πράγμα, που γερνούσε μαθαίνοντας. Απόλαυσα τον εορταστικό ποιητικό σου οίστρο, απόλαυσα τον στολισμό, απόλαυσα και τα κεράσματά σου. Σαν την Άννα, και εγώ, θα πάρω από τα καταπληκτικά γεμιστά σου. Αυτά τα ντολμαδάκια εκεί μέσα, ειδικά, είναι όνειρο!
    Φιλάκια πολλά, και του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πίπη μου, πολύ μεγαλεπήβολες οι ευχές σου για τόσα χρόνια 😊 δεν με παίρνει ο λογαριασμός..
      Μακάρι να είχα τόσο χρόνο μπροστά μου...το νόημα της ζωής είναι αυτό να μαθαίνουμε όσο περισσότερα μπορούμε η γνώση δεν σταματάει αν δεν την σταματήσουμε εμείς ε; 😉
      Στα ντολμαδάκια και εσύ εστίασες ε; να ξέρεις τι πόλεμος πέφτει γι αυτά όταν τα ψήνω...🤣 και όπως καταλαβαίνεις στο τέλος μένει ένα για μένα για δοκιμή..🤣🤣 ομως χαλάλι τους όταν τρώνε τα παιδιά χορταίνουμε εμείς...😊
      Να είσαι καλά να περνάς καλά με ότι κάνεις σε ευχαριστώ που πέρασες και τα είπαμε καλό σου βραδυ φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά καλή μας και αγαπημένη μας φίλη.
    Λοιπόν, αρπάζω το καράβι και έρχομαι τρέχοντας για τα κεράσματα! Δεν γλιτώνεις! Πωπωπωπωπω και είναι, ένα προς ένα, εξαίσια.
    Ρούλα μου, η θέληση που κρύβεις στην καρδιά σου, είναι οδηγός για όλους μας. Και η δοτικότητά σου όλα αυτά τα χρόνια.
    Είμαι πολύ χαρούμενος που σε γνωρίζω εδώ καλή μου.
    Φιλιά και καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ είμαι πολύ χαρούμενη και περήφανη που "γνωρισα" όμορφους ανθρώπους και έχουμε αυτήν την όμορφη παρέα ανταλλαγής απόψεων και συναισθηματιών ένα αλισβερίσι μεταξύ μας εποικοδομητικό γνώσεων και δημιουργιών...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και τα πάντα ευγενικά σου σχόλια...
      Οσο για τα κεράσματα εδώ στην Κρήτη αν δεν κάνεις τραπέζι δεν νοείτε φιλοξενία...😊😊
      Εεεεε δεν είμαστε τώρα να χαλάμε τα έθιμα ε; το μόνο που ξέχασα να βάλω ήταν η ρακή με το γλυκό για την χώνευση...🤣🤣
      Να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς να είσαι χαρούμενος και ας είναι δύσκολα θα περάσουν αρκεί να μην το βάζουμε κάτω .. καλό σου βράδυ.. 😊

      Διαγραφή
    2. Να το κάνεις φίλε μου.
      Δεν παίζονται τα γεμιστά της.
      Από τους λίγους που είχα τη χαρά να τα δοκιμάσω.

      Διαγραφή
  8. Ρούλα μου και συνοδοιπόρε στο διαδικτυακό χώρο χρόνια πολλά στο blog σου και σε σένα που το δημιούργησες!
    Έτσι σε γνωρίσαμε και εμείς και θαυμάζουμε τις δημιουργίες σου, τις ποιητικές σου ικανότητες και προπάντων πόσο όμορφος άνθρωπος είσαι.
    Να είσαι καλά!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελένη μου έτσι σας νιώθω σαν συνοδοιπόρους στον αχανή χώρο του διαδικτύου...μου αρέσει που έχουμε κάνει αυτήν την όμορφη παρέα δέκα χρόνια τώρα...πως κύλισαν ούτε που το κατάλαβα φίλη μου!!😊
      Εδώ μέσα έμαθα να δημιουργώ και να μοιράζομαι την σκέψη μου και με άλλους ανθρώπους...είμαι πολύ χαρούμενη γι αυτό...
      Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου για τις ευχές σου και νομίζω ότι όλοι μας μέσα μας έχουμε καλοσύνη και ομορφιά αρκεί να την δείχνουμε και να θέλουμε να την μοιραζόμαστε με όλους!!😉
      Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς και σε κάνει χαρούμενη..φιλιααααα 😍

      Διαγραφή
  9. Είσαι υπέροχη βρε Σμαραγδένια μου! Τι τέλειες οι ρίμες σου!!!!!
    Τον ευχαριστούμε τον εγγονό σου τον Άρη που σου έμαθε για τον υπολογιστή και σε έχουμε κοντά μας, να μας γεμίζεις χαρές και χαμόγελα!
    Εύχομαι να τα λέμε για πολλά πολλά χρόνια ακόμα, με την ίδια αισιοδοξία και διάθεση για χαμόγελο!
    Σε φιλώ πολύ πολύ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλες μας είμαστε υπέροχες Μαρινάκι μου να μην το ξεχνάμε αυτό ναι;
      Είπα αυτή την δεκαετία να την κλείσω με ρίμα και τα κατάφερα μέχρι ενός σημείου, μετά όμως παρακάτω δεν μου έβγαιναν τα συναισθήματα σε ρίμα 🤣
      Σε ευχαριστώ πολύ μικρή μου για τις όμορφες ευχές σου να είσαι καλά να προσέχεις την υγειά σου και όλα θα πάνε καλά εδω θα είμαστε να τα λέμε παρεούλα... καλο σου βραδάκι Μαρινάκι μου φιλιαααα!! 😍

      Διαγραφή
  10. Ένα πανέμορφο ποιήμα- ανάρτηση για να γιορτάσεις τα Δέκατα! :)
    Μπράβο βρε Ρουλίτσα που έφτασες και εσύ με το σπαθί σου τα 10 χρόνια παρουσίας σου στην όμορφη μας γειτονιά! ;)
    Όλοι μας στα πρώτα μας βήματα είχαμε έναν δάσκαλο και εσύ ήσουν τυχερή που ήταν ο εγγονός σου, γιατί "άλλοι" είχαν "άλλους" που τους μάλωναν όταν δεν τα κατάφερναν! :P
    Τώρα πάω να κεραστώ γιατί μου άνοιξες την όρεξη!
    ΑΦιλάκια με ευχές για να είσαι κοντά για όσα χρόνια μας αντέξεις! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να τα ριμάρω τα δέκα μου χρόνια που είμαι εδώ μέσα και το πόσο το έχω απολαύσει ήθελα με αυτόν τον τρόπο να το διασκεδάσουμε λίγο..
      Οχι που να το παινευτώ φιλενάδα, αλλά ο δάσκαλός μου ήταν πολύ καλός 😊 και μου έδειξε τα απαραίτητα, τα υπόλοιπα είχα πολύ καλές αναπληρωματικές δασκάλες στα δύσκολα...ήμουν όμως και επιμελής μαθήτρια από τα μικράτα μου...🤣 αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας θα πέσει να μας πλακώσει ..λέει μια παροιμία..😊
      Ελπίζω να σου αρέσουν τα ορφανά γεμιστά!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και για όλα όσα μοιραζόμαστε όλα αυτα τα χρόνια που ξεραινόμαστε.. 🤣
      Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς, χαίρομαι που τα λέμε και για ότι έχω μάθει από σένα φιλιαααα😍...

      Διαγραφή
  11. Εδώ στη μικρή γειτονιά όλοι ξέρουμε πως η γιαγιά Ρούλα δεν πλέκει μόνο παπουτσάκια και τσαντούλες, αλλά συμβαδίζει με την τεχνολογία σαν τους καλύτερους μπλογκερς με έργα, σκέψεις, εικόνες, συμβουλές, με ευαισθησία ψυχής, με φωνή μαμαδίστικη, ενίοτε και γιαγιαδίστικη, μα πάντα με χαμόγελο.
    Καλόχρονο το σπιτικό σου Ρούλα μου, να το χαιρόμαστε πολλά-πολλά χρόνια.
    Μια γωνίτσα απ' το ψωμάκι και γλυκό λεμόνι...παρακαλώ!
    Να είσαι καλά, Χρόνια Πολλά και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το όλο θέμα Αννικα μου είναι ότι θέλω να κάνω ακόμα τόσα πράγματα και δεν μου φτάνει ο χρόνος...που πάει οέο; και δεν έχω πολύ καιρό ακόμα σε φυσιολογικά πλαίσια λέμε...😉
      Σε ευχαριστώ πολύ Αννικα μου για τα τόσο στοχευμένα και πάντα όμορφα σχόλια σου!!
      πολλές φορές γνωρίζουμε από μακριά ή από κοντα δεν έχει σημασία η επαφή, ανθρώπους που με τον τρόπο τους μας κάνουν και εμάς καλύτερους και μια από αυτούς είσαι και εσύ φίλη μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου να είσαι καλά και να μοιραζόμαστε ότι αγαπάμε, όπως μια γωνίτσα ψωμάκι και όχι μόνο 😉...καλό σου ξημέρωμα φιλιααα!! 😍

      Διαγραφή
  12. Aκόμα γελάω με τις πανέξυπνες ρίμες σου 😂😂😂
    Τι έμπνευση κι αυτή, σε καλό να μας βγούνε!...
    Τα "Δέκα" να γίνουν πολλαπλάσια κι εσύ να είσαι καλά Ρούλα μου, πάντα δημιουργική και χαρούμενη♥

    ΥΓ. Το ταψί με τα γεμιστά ήταν χτύπημα κάτω απ' τη μέση... Τώρα κλαίω 😥😥😥🤤🙁🤐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες όταν γελάμε πολύ; ακριβώς αυτό να λέμε σε καλό να μας βγει Κανελλάκι μου...
      Προσπάθησα να το διασκεδάσουμε λίγο...γενέθλια είναι... αμη τι άλλο ας ριμάρουμε να χαλαρώσουμε λίγο, μεγαλώνουμε με εμπειρίες και όμορφα συναισθήματα που τα μοιραζόμαστε!!!
      Δυσκολεύτηκα στο να εκφράσω με ρίμα αυτά που ήθελα να πω αγάπη μου για το πόσο περήφανη είμαι για τις φίλες που γνώρισα από κοντά και μια από εκείνες είσαι και εσύ Μαράκι μου..
      Σε ευχαριστώ πολύ για όλα και για τις ευχές σου Κανελλάκι μου...λες να έχω χρόνο τόσο πολύ; χμμμ...λογαριάζω τα χρόνια και δεν μου βγαίνουν.. 😊ναι έχεις δίκιο για τα γεμιστά δεν έπρεπε να τα βάλω 🤣 επιφυλάσσομαι την επόμενη φορά να στα διακτινίσω...😊🤔
      Να είσαι καλά κορίτσι μου περνάς όμορφα καλο σου ξημερωμα φιλώ σε Σ.Λ. 😍

      Διαγραφή
  13. χαχαχχαχαχχααα κι εγω έτρεξα πως έχεις δέκατα,να σου ρίξω βεντουζες!!
    Τι τρελλοκόριτσο εισαι βρε που κάποτε ήσουν πρωτάκι και τωρα δίνεις ντοκτορά!!!Είτε με ρίμες,είτε πεζά τα αισθήματα είναι μοναδικά και μας αγγίζουνκατάκαρδα
    Σου ευχομαι να δίνεις μαθήματα σε πολλές γενιές ακόμα, είσαι γεννημένη για μεγάλες δόξες!
    Τιμή μας και χαρά μας που είσαι φίλη μας.
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΥΥΥΜΕΕΕ ΑΡΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεεε να μην σας κάνω ένα αστείο; δέκατα γενέθλια είναι αυτά δεν είναι παίξε γέλασε Χαρούλα μου ε;🤣🤣
      Μα τι σχόλιο ήταν αυτό; πως τα λες έτσι παιδί μου και κοκκινίζω; να μας ανέβει καμιά πίεση;
      Εχω πάρει από όλους σας πολύ αγάπη και πολλά μαθήματα τεχνολογίας να τα λέμε αυτά ναι; τις δόξες να τις αφήσουμε για άλλους δεν μας πάνε εμάς 🤣
      Χαίρομαι τόσο πολύ που τα έχουμε πει και από κοντά Χαρά μου...χωρίς την ενθάρρυνση την δική σου στο πρώτο σχόλιό σου πριν δέκα χρόνια (ναι δεν το έχω ξεχάσει )ίσως δεν θα είχα το θάρρος να μάθω ότι έμαθα ...όλοι μας λίγο πολύ θέλουμε ένα σπρώξιμο αγάπης Χαρουλάκι μου.!! 😊
      Σε ευχαριστώ για όλα να είσαι καλά και να τα λέμε, να μοιραζόμαστε σκέψεις και αγάπη ❤αυτό μετράει..!!καλο σου ξημέρωμα φιλιααααααα 😍

      Διαγραφή
  14. Είναι μια εκπληκτική εγγραφή !!!
    δεν έχω λόγια!!!!
    εδώ που τα λέμε και συγνώμη και όλας αλλά μου τρέχουν τα σάλια για τα γεμιστά το ζεστό ψωμακι και το γλυκό του κουταλιου!!!!
    Αμα του πάρεις της πάρεις τον αερά η τεχνολογία είναι παιχνιδάκι για όσους χρόνια ανακατεύουν λέξεις νήματα και γεύσεις χωρίς να κουράζονται... γμτ... το μάτι μου εκεί στο ταψι με τα γεμιστά στο ψωμακι και στο γλυκό... χαχαχαχαχα
    Να σαι καλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, μακάρι να φτάσει η τεχνολογία Μάνια μου να διακτινίζει τα ταπεράκια (που θα φτάσει στο μέλλον είμαι σίγουρη) και εγώ ολόκληρο το ταψί θα σου στείλω 🤣🤣 και ψωμάκι ζεστό και γλυκό λεμόνι και ότι άλλο θέλεις!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το... δεν έχω λόγια, αλλά μια συνηθισμένη γιαγιά είμαι που έμαθε να πληκτρολογεί κλικ κλικ και να βολτάρει στο αχανή κόσμο του διαδικτύου 😊
      Να είσαι καλά, και μόλις μάθεις κάτι για τον διακτινισμό σφύρα μου ναι; να περνάς όμορφα...φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  15. Τι ωραία που το έστησες το πεζοτράγουδό σου Σμαραγδάκι μου!!
    Έχεις μπολιαστεί από τις Κρητικές μαντινάδες ή έχεις την φλέβα του τραγουδοποιού;
    Όπως και να έχει, να ξέρεις πως κι εγώ, αν δεν είχα την κόρη μου δεν...χαχαχα
    Μια μέρα μου είπε:
    "Μαμά, θυμάσαι που σου είπα να μην φοβάσαι να πειραματίζεσαι με τον υπολογιστή;"
    "Ναι, το θυμάμαι", της απάντησα με θάρρος.
    "Ε, ξέχνα το!!!"
    Είχε βαρεθεί να μου διορθώνει λάθη. χαχα.
    Λοιπόν Σμαραγδάκι μου, για να ξέρεις, εμείς σ'ευχαριστούμε που ομορφαίνεις τη μέρα μας κάθε φορά που επισκεπτόμαστε το "σπίτι" σου. Να το κρατήσεις ακμαίο πολλά χρόνια ακόμα και να μας χαρίζεις την αγάπη σου και την ομορφιά της ψυχής σου, όπως έκανες μέχρι τώρα.
    Σ' ευχαριστώ για το κέρασμα. Με γονάτισες πάλι χαχα
    Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν έχω μπολιαστεί με την Κριτική μαντινάδα, δεν λες τίποτα Μαρία μου...κάποια στιγμή βρέθηκα να γράφω...
      Αυτό το...ξέχνατο όμως γροθιά κάτω από την μέση είναι🤣 αλλά έλα που εμείς δεν το βάζουμε κάτω; μπορεί να μας δείξανε στην αρχή Μαρία μου αλλά εμείς συνεχίσαμε ακάθεκτες με το σπαθί μας τα παίρνουμε τα διπλώματα...🤣🤣
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και εγώ είμαι χαρούμενη για τη παρέα που κάνουμε και που τα λέμε όποτε μπορούμε...δεν ήθελα να σε γονατίσω με τα γεμιστά 😊 αλλά αυτά σκέφτηκα ότι θα αρέσουν καλοκαιρακι ακομα γαρ... εστω και αν κοντεύει ο Σεπτέμβρης να τελειώσει😊...
      Να περνάς όμορφα ότι και κανεις Μαρία μου φιλιαααα!! 😍

      Διαγραφή
  16. Δεκατα?Παναγια μου λεω.θα υποφερει.Αρχιζω να διαβαζω και ευτυχως αλλο εννουσες.Πες το κουκλα μου το 10 με τονο να το χαρουμε.Χαλαλι σου ομως γιατι και εγω ετσι σε γνωρισα και σε αγαπαω.Βαλε τωρα 2 πιπεργιες να στανιαρω.Φιλακια Ρουλακι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣🤣 εεεε να μην κάνω και εγώ ένα αστειάκι φιλενάδα; τι φταίω εγώ αν το μυαλό σου πήγε στο κακό; 🤣🤣
      Ελα βρε Λίτσα μου σε λαχτάρισα ε; σόρυ...τέλος καλό όλα καλά...
      Αχ να μην καθόμασταν κοντά και πιπεριές θα σου έβαζα και ντολμαδάκια και από όλα...φάε τώρα νοερά και βλέπουμε στο μέλλον δεν ξέρεις που θα φτάσει η τεχνολογία φιλενάδα...😊
      Να είστε καλά όλοι καλο βράδυ φιλιααααα!!😍

      Διαγραφή
  17. ααααααααααααχ να μας ζησεις να σε χαιρομαστεεεεεεεεεεεεεεε
    πολλα φιλια και ευχαριστω στον εγγονο που σ εφερε εδω μεσαααααααααααα
    γλυκια μας Σμαραγδενια Σαλονικια μα χρονια τωρα Κρητικοπουλα
    ποσο μου αρεσε ο λογος σου που θυμιζει μαντιναδααααααααααα
    τα γεμιστα τα βλπεω κ τρεχουν τα σαλια μου ειδικα για τους αμπελοντολμαδες......
    εμεις εδω αν κ περιτριγυριζομαστε απο αμπελια ντολμαδες τετοιους με αμπελοφυλλα δεν κανουμε!!!!!!!!
    γλυκια μου ποσο ξεχωριζει η παρουσια σου εδω στη γειτονια μας............. δεκα κ αλλα τοσα χρονια να μεινεις εδω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώωωωωω παααααρα πολύ Σοφάκι μου και εγώ δέκα χρόνια μετά ακόμα του λέω ευχαριστώ 😊 γιατί χωρίς αυτόν δεν θα γνωριζόμασταν...
      Μα οι ρίμες είναι η βάση της μαντινάδας και είναι το γνώρισμα του Κρητικού...εμ τόσα χρόνια εδώ τι θα μάθαινα;😊
      Δεν κάνετε ντολμαδάκια; αααα χάνετε τα καλύτερα βρε αγάπη μου για κάνε μια δοκιμή όταν τα αμπέλια βγάζουν τα πρώτα φυλαράκια τους που είναι τρυφερά... ασε που εδώ τα πουλάνε πανάκριβα στη λαική, για όσους δεν έχουν αμπέλια όπως εμείς.. 😉 και αν θέλεις συνταγή υπάρχει στο κανάλι μου να δεις, αν γράψεις στο YouTube γεμιστά με άρωμα Κρήτης...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές Σοφάκι μου καλά να περνάτε με τα κορίτσια σου φιλιαααα!! 😍

      Διαγραφή
  18. Όλα 'πο πάνω έγιναν
    Κι ειπώθηκαν σινάμα
    Κι όπως τα λέει γίνηκαν
    Κι έτσι έχει το πράμα

    Και δίχως άλλο τα 'μαθε
    Απού 'θελε παρέα
    Και μάνι-μάνι έφτιαξε
    Γραφείο να 'χει θέα

    Κι όντε διψά ο άνθρωπος
    Και καίγεται να μάθει
    Δεν τόνε σκιάζει τίποτε
    Δεν τόνε νοιάζουν λάθη

    Κι έτσι κι αυτή που βλέπετε
    Ρουφούσε σα σφουγγάρι
    Ότι κι ανε της έλεγα
    "Δείξε μου κι άλλα Άρη!"

    "-Γιαγιά μου ειναι λίγο αργά,
    Το βλέπουμε άλλη ωρα;"
    "Μα θα το μάθω μόνη μου,
    Άμα δεν έρθεις τώρα!"

    Και έτσι έγινα εγώ
    Ο μαθητής της τώρα
    Με 'μάθε πως μαθαίνουνται
    Όταν το θέλεις, όλα!

    Και η αλήθεια κρύβεται
    Πιο πίσω πολλά χρόνια
    Όταν με έβαλε μικρό
    Σε καλλιτέχνη αλώνια

    Με παραμύθια, ποιήματα
    Τραγούδια κι ιστορίες
    Με μαντινάδες έλουζε
    Έρωτες κι αμαρτίες

    Κι έτσι η ζωή μας έφερε
    Εγώ να σχολιάζω
    Στο μπλογκ της! Παναγία μου
    σχεδόν ανατριχιάζω

    Αυτά εγώ είχα να πω
    Αλλά ποτέ δε φτάνουν
    Για κάποιονε που αγαπάς
    Τα λόγια τι να κάνουν !!


    Άρης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το πιστεύω Πως εδώ
      θα γίνει μια παρέα
      Να λέμε και να κλαιγουμε
      Όλοι για την ουραία

      Η όμορφη κι η έξυπνη
      Που λες αυτή κυρία,
      Όλους μας εμεγαλωσε
      με μια ιστορία

      Κι ο εγγονός από μικρός
      Κλουθησε από πίσω
      Τι ιστορίες, θέατρα
      και από που ν’ αρχίσω.

      Κι όπως τα λένε και οι δυο
      Εγινηκαν τα πάντα
      Κι είμαστε σήμερα εδώ
      Στου Ίντερνετ τη στράτα

      Κι οι δυο ψυχή ελεύθερη
      Κι οι δυο καλλιτέχνες
      Κι οι δυο με τον πειρασμό
      Να γίνουν σκηνοθέτες

      Λοιπόν εσυγκινηθηκα
      Πάω να φάω λίγο
      Της γιαγιάς μου τα γεμιστά
      Κι ας είναι και στον ύπνο!

      Γιωργινα

      Διαγραφή
    2. Αχ τι μου κάνεις ψυχή μου!!! 😢😢😢 Σευχαριστώωωωωωωω πολύυυυυυυ!!! δεν έχω λόγια!!!😊😍 σ αγαπώ!!!💚

      Διαγραφή
    3. Χα χα και σε μικρή και όμορφη
      σ ευχαριστώ καρδιά μου 🧡
      χίλες χαρές μου δώσατε
      σαν όλα τα παιδιά μου ....σας λατρεύω!!! 💚🧡💚🧡🤗...

      Διαγραφή
  19. Τι λόγια τώρα εγώ να πω
    Και πως να τα ταιριάζω
    Να δείχνουν τι αισθάνομαι
    Και ποσο σας θαυμάζω

    Αυτά που γράφουνε εδώ
    Τα δύο τα παιδιά μου
    Λόγια που με συγκίνησαν
    Που λεν για τη μαμά μου!

    Αυτά κατάφερα να πω
    Παιδιά με δυο λόγια
    Και σας αφηνω ήσυχους
    Γιατί ψήνω φασόλια.. 😂😂

    Και στο τελείωμα θα πω
    Μαμά μου Σμαραγδακι
    Ευχαριστώ και σ'αγαπω
    Για την ψυχή που έβαλες
    Σε Άρη και Γιωργινάκι 💜💛❤️

    Είμαι υπερήφανη και για τους τρεις σας!!
    Σας αγαπώ τόσο !!!




    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βρε..βρε κοίτα να δεις που ήταν κρυμμένα τόσα ταλέντα και δεν τό ξερα...κοίτα να δεις τι κάνει μια ρίμα...σου βάζει δάκρυα χαράς στα μάτια και στα χείλη ένα χαμόγελο..Νααααααααα μεγαλο...
      Σας αγαπώ και σας ευχαριστώ που είστε τα παιδιά μου!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 💚💛💙🧡

      Διαγραφή
  20. Σμαραγδοοικογένεια, μας γονάτισες!
    Τι ευτυχία ένοιωσα δεν λέγεται.
    Τα μάτια μου γέμισαν δάκρυα.
    Άρη σου κάνω μια αγκαλιά. Χάρη σε σένα γνωρίσαμε αυτό το αστέρι, τη σούπερ γιαγιά σου.
    Να είσαι γερή Ρουλιτσα μου για 100 χρόνια.
    Θα έρθουμε πάλι στην Κρήτη για να φάμε τα υπέροχα γεμιστά σου.
    Να σου πω κι εγώ κοψοχόλιασα με τον τίτλο.
    Πολλά φιλιά σε όλους σας.
    Πάω να ξαναδιαβάσω τις μαντινάδες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αλήθεια είναι ότι την ώρα που έγραφα τον τίτλο Ρένα μου κάτι έκανα και σταμάτησα στα δέκατα, ήθελα να γράψω γενέθλια...μετά το ξέχασα και μετά όταν το είδα το άφησα έτσι για να γελάσουμε...
      Οσο για τα εγγόνια μου είδες τα σκασμένα τι μου κάνανε; να τα έχει ο Θεός καλά όπως και όλα τα παιδιά του κόσμου!!
      Μεθαύριο που θα μεγαλώσουν και τα δικά σας θα δεις φιλενάδα χαρές!!! έτσι είναι η ζωή...😊
      Με χαρά θα σας περιμένουμε όταν το αποφασίσετε να έρθετε...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα ου λόγια φιλενάδα να είστε καλά όλοι σας αυτό μόνο έχει σημασία!!! φιλιααα 😍

      Διαγραφή
  21. Δεν βρίσκω λόγια για να πω ...Άρη, Τζιωρτζινα, Χριστίνα μου και αδερφούλα μου Σμαραγδένια! Να είστε όλοι σας πάντα καλά με τόση αγάπη που μοιράζεται εκεί στην όμορφη αυλή σας αλλά κι απ' άκρη σ' άκρη στην Ελλάδα. Σας ευχαριστούμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ουτε εγώ βρίσκω λόγια αδέρφι μου αφενός να σε ευχαριστήσω για τις ευχές σου αλλά και για ότι έγραψαν τα εγγόνια μου...
      Να είσαι σίγουρη πως θα ζήσεις και εσύ τέτοιες όμορφες στιγμές με τα εγγόνια σου Βαρβαρούλα μου στο εύχομαι ολόψυχα...😊 την αγαπη μου πάντα φιλιαααα😍

      Διαγραφή
  22. Σμαραγδάκι μου είθε με το καλό μέχρι τα επόμενα δέκα!!! Να σε χαιρόμαστε, να σε αισθανόμαστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή