Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 6 Σεπτεμβρίου 2021

ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΑ...ΛΟΓΙΑ..

 


Αντε καλοκαιράκι μου, να πηγαίνεις σιγά σιγά, καλά σου είναι, να την κάνεις με ελαφρά πηδηματάκια...

Σε περιμέναμε με τόσες ελπίδες, πως κάτι θα άλλαζε προς το καλύτερο με το ερχομό σου...

Τελείωσες καλοκαιρακι μου και δεν ήσουν και από τα καλύτερά μας για να πούμε την αλήθεια μας και να μην σου κακοφανεί...

Οχι ...όχι  μην διαμαρτύρεσαι, την αλήθεια λέω, ρώτα και άλλους αν δεν με πιστεύεις...

Να πας στο καλό  όμως και κανόνισε του χρόνου να έρθεις με καλές διαθέσεις, όπως ήσουν παλιά, γεμάτο χαρές, ξεγνοιασιά και χαμόγελα!! 

Ο Σεπτέμβρης είναι ήδη εδώ και κάνει τα πρώτα του βήματα...

Εναποθέτουμε σε αυτόν τώρα τις ελπίδες μας, να είναι καλύτερος από εσένα, να μας δροσίσει με τις βροχούλες του...

Τ ακούς Σεπτέμβρη μου; όχι με το τουλούμι τις βροχές σου; σιγά σιγά...να προλάβουμε να μυρίσουμε λίγο βρεγμένο χώμα, να ξεδιψάσει η γη...όχι όλο το νερό μαζεμένο θα πνιγεί και αυτό δεν το θέλεις Σεπτέμβρη μου ε;

Και τα συννεφάκια σου και αυτά λίγα-λίγα με το μαλακό...

Τ ακούς; εσύ που φέρνεις το Φθινόπωρο, να πάρεις την παλέτα σου και να γεμίσεις με  τα όμορφα καφεκιτρινοπορτοκαλιά σου χρώματα  την φύση, να αφήσουμε επάνω τους το βλέμμα μας να γαληνέψει...Το έχουμε ανάγκη πίστεψε το...

πηγή

Εσύ ξέρεις καλύτερα τι θα κάνεις να σε αποχαιρετίσουμε με ευχαριστίες όταν θα έρθει η ώρα να φύγεις και εσύ...

Προς το παρόν όμως σε καλωσορίζουμε με αγάπη και πολλές ελπίδες Σεπτέμβρη μου!!!

Και αφού τα είπαμε και με τους δύο, σας αφήνω με ένα Φθινοπωρινό ηλιοβασίλεμα...

Πήρε να βρέχει

στην κόκκινη ομπρέλα 

του χρυσάνθεμου.

Να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη και ήρεμη εβδομάδα, να μην ξεχνάτε το χαμόγελο, είναι το αντίδοτο στην κατήφεια...😊

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!


  


  

 

34 σχόλια:

  1. Καλό φθινόπωρο να έχουμε αγαπημένη !!!
    Σε φιλώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου Καλό Φθινόπωρο να έχουμε αν και μπήκε κάπως απότομα, δεν μας έχει συνηθίσει σε κάτι τόσο απότομες αλλαγές ο Σεπτέμβρης...ας ευχηθούμε να είναι για καλό!!
      Να είσαι καλά φίλη μου να κάνεις ότι αγαπάς καλο σου βράδυ φιλιαααα 😍

      Διαγραφή
  2. Φιληνάδα εγώ χάρηκα το..ζακετάκι το πρωί, τον ανεμιστήρα που σταμάτησε επιτέλους και το λεπτό παπλωματάκι πλέον τα βράδυα. Να περάσουμε όλοι μας ένα ευτυχισμένο και δημιουργικό Φθινόπωρο και ναβρεθούμε όλοι παρεούλα στη μπλοκογειτονιά μας! Καλή εβδομάδα Σμαραγδένια μου,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς ακόμα εδώ μόνο κάτι συννεφάκια πέρασαν και μας απαξίωσαν να δροσίσουν...αλλά που θα πάει; θα φθινοπωριάσει σε λίγο καιρό για τα καλά...όμως φιλενάδα δεν είναι τίποτα στο χέρι μας, η φύση θα κάνει αυτό που πρέπει, αρκεί να την αφήσουμε στην ησυχία της...
      Καλό Φθινόπωρο να έχουμε αχτίδα μου όσο γίνεται πιο ήρεμο. Και ναι χαίρομαι που μαζευόμαστε σιγά σιγά!! καλό σου βράδυ φιλιαααα!!! 😍

      Διαγραφή
  3. Έτσι γλυκά που τα περιγράφεις, πώς να μην συμπαθήσω τις πρώτες φθινοπωρινές μέρες;
    Mε ζακετούλα από χτες Ρουλάκι μου...
    Οι φωτογραφίες σου... ΤΕΛΕΙΕΣ!!!
    Καλή εβδομάδα αγαπημένη μου♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες μια φούρια που την είχε να μας πει πως είναι εδώ; πολύ φουριόζικο μας μπήκε Κανελλάκι μου το Φθινόπωρο και είπα να το γλυκάνω λίγο μπας και ακούσει,(εδώ γελάμε😊 ) αφού αυτό από μόνο μόνο γλύκα και γαλήνη είναι...
      Θυμάμαι πριν λίγα χρόνια ότι κόντευε να τελειώσει ο Σεπτέμβρης και ακόμα έκανε Ζέστη... Εδώ μόνο κάτι συννεφάκια πέρασαν...θα δείξει... ας έρθει με το καλό μαλακά και όμορφα!!
      Κατι δουλίτσες μαζεμένες έπεσαν πάλι έτσι για να μην χορταριάζουμε αγάπη μου...καλο σου βράδυ θα τα πούμε φιλώ σε ❤ Σ.Λ. 😍
      Μακάρι να πάνε όλα καλά

      Διαγραφή
  4. Στο χωριό με κουβέρτα πια Ρούλα μου.
    Ωραίος είναι ο Σεπτέμβρης αρκεί να σε ακούσει και να μη μας πνίξει στο νερό.
    Άλλαξαν οι εποχές και μας κακοφαινεται.
    Να είστε όλοι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Με κουβέρτες ε; πολύ απότομα όμως βρε Φιλενάδα μπήκε το Φθινόπωρο με το έμπα του Σεπτέμβρη, τι βιασύνη ήταν αυτή; ούτε να ετοιμαστούμε δεν προλάβαμε...για αυτό είπα να το καλοπιάσω λίγο να μπει με το μαλακό!!
      Εμείς είμαστε οι υπεύθυνοι για την αλλαγή Ρένα μου ας μην παραπονιόμαστε και απλά να ευχόμαστε να είναι όλα καλά...
      Με το Καλό το Φθινόπωρο να έρθει με την κανονικότητα του!!
      Να είστε όλοι καλά με το καλό η επανένταξη...καλο σου βράδυ φιλενάδα φιλιάαα!!😍

      Διαγραφή
  5. Δεν ξέρω βρε Ρούλα μου αλλά νομίζω ότι βιάζεστε! Ταπεινή μου άποψη. Δεν φταίει το καλοκαίρι που εμείς οι άνθρωποι το έχουμε γεμίσει στάχτη, καπνό, καύσωνες. Έχουμε εξοργίσει τη φύση και θα πάρουμε τις απαντήσεις μας.
    Προσωπικά δεν θέλω να φύγει το καλοκαίρι έτσι γρήγορα και άδοξα. Ψυχολογικά δεν μου κάνει καλό.
    Να περνάτε όμορφα Ρούλα μου και θα χαρούμε και το Φθινόπωρο, με το καλό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βιαζόμαστε να φύγει το καλοκαιράκι που δεν ήταν απο τα καλύτερα το ξέρουμε δα...Παλιά λέγαμε...από Αύγουστο χειμώνα... αλλιώς είχαμε μάθει κανονικά το Φθινόπωρο να μπαίνει από τις 21 του μήνα λέμε τώρα ...αυτά να τα ξεχάσουμε μάλλον έτσι που κάναμε το κλίμα έχει τρελαθεί και αυτό τι να σου κάνει;
      Φέτος είναι η πρώτη χρονιά που ήθελα λίγη δροσούλα...μου αρέσει το καλοκαίρι αλλά δεν μπορώ τον καύσωνα...
      Εχω την εντύπωση ότι δεν θα φύγει τόσο απότομα το καλοκαίρι και ας έχει τελειώσει ημερολογιακά τουλάχιστον...έτσι νομίζω ότι θα κανει καλοκαιρινές μέρες και τον Σεπτέμβρη!!
      Ας έχουμε ένα καλό και ήρεμο Φθινόπωρο καλο βράδυ να έχεις και να είσαι καλά!! 😊

      Διαγραφή
  6. Μπήκε με φόρα το φθινόπωρο...πρώτη φορά τόσο γρήγορα έγινε ο καιρός άστατος. Ας ελπίσουμε να επανέλθουν οι ζεστές ημέρες, όχι καύσωνα, αλλά καλοκαιρινές. Πρέπει να προσαρμοστούμε σιγά σιγά και δεν κάνει καλό όλα μαζεμένα...
    Καλό Φθινόπωρο ας έχουμε
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες Αννιώ μου; τι βιασύνη κι αυτή; άλλες φορές ο Σεπτέμβριος ερχόταν αργότερα κλιματολογικά εννοώ.. 😊
      και μπαίναμε και εμείς σιγά σιγά στο Φθινόπωρο από Οκτώβρη και μετά..
      Μαλλον πρέπει να τα ξεχάσουμε αυτά...γι αυτό και είπα να το καλοπιάσω λίγο, αν και πιστεύω ότι οι καλές μέρες δεν πέρασαν και θα ξαναέρθουν...απλά ας το ευχηθούμε και που ξέρεις; ε;
      Ας έχουμε ένα ήρεμο και κανονικό Φθινόπωρο Αννιώ μου με το καλό...
      Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς καλο σου ξημερωμα φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  7. Γεμάτο θλιβερές εμπειρίες το φετινό καλοκαίρι, γεμάτο αγωνία, ανησυχία, οργή. Δεν ξέρω πόσο δυνατούς μας έκαναν όλα αυτά. Καμμιά φορά λέω πως "έξω απ' το χορό πολλά τραγούδια λέμε" Μακάρι το φθινόπωρο που μπαίνει να μη χρειαστεί να τραγουδήσουμε. Ας είναι με επιείκεια, χωρίς δυσάρεστες επιπτώσεις για όσους το έχουν ανάγκη.
    Οι φωτογραφίες σου όμορφες Ρούλα μου!
    Καλή εβδομάδα!
    Φιλιά Πολλά ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως Αννίκα μου ήταν από τα δύσκολα που ελπίζω να μην συνεχιστούν...ας έχουμε ελπίδες πως τα πράγματα θα φτιάξουν...ίσως ονειροβατώ αλλά δεν θέλω να σκέφτομαι δυσάρεστα...αλλά το τι θέλουμε εμείς δεν έχει σημασία φίλη μου η φύση θα κάνει τα δικά της όσο και να την ταλαιπωρούμε εμείς!!
      Τουλάχιστον οι φωτογραφίες μας κάνουν να νιώθουμε ωραία, μας θυμίζουν όμορφες στιγμές Αννικα μου
      Να είσαι καλά και αν μπορείς να κάνεις ότι αγαπάς.. φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  8. Α.πα.πα.Να παει στο καλο.Το περιμενα πως και τι.Ε.και?Μας πεθανε στη ζεστη.Και στο τελος με αρρωστησε κιολας.Και αλλες ατυχιες κτλ.Στο καλο και καλο μας φθινοπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Λίτσα μου στο καλό να πάει εκτός από όλα τα άλλα, ήρθε και ο καύσωνας και μας αποτελείωσε φιλενάδα .. .
      Μακάρι ο Σεπτέμβρης να φέρει τα καλύτερα του π. χ. απαλή βροχούλα, λίγη δροσιά, και μυρωδιά χώματος...
      Καλό μας Φθινόπωρο να φέρει ότι ευχόμαστε Λίτσα μου να είστε όλοι καλά καλό βράδυ φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  9. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Καναρίνι μου για την όμορφη προσφώνηση.. είναι από τις πιο όμορφες λέξεις η τρυφερότητα...
      Να είσαι καλά να κάνει ότι αγαπάς και να έχεις ένα πολύ όμορφο Φθινόπωρο να γεμίσουν τα μάτια σου εικόνες όμορφες!! χαίρομαι που σε "βλέπω" εδώ καλο σου βράδυ φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  10. Τους έβαλες στις θέσεις τους γλυκά σιγά σιγά και μπαμ και κάτω χαχαχαχαχα
    Να πούμε βέβαια πως δεν φταίνε οι εποχές για τις μπούρδες που κάνουμε εμείς οι άνθρωποι και τους αναγκάζουμε να αλλάξουν. Αλλά εσύ καλά τα λες στην ουρά για να τα ακούσει ο σκύλος :)
    Η φωτογραφία με την βροχούλα στο τζάμι μου αρέσει πολύ και πολύ μου αρέσει και η τελευταία.
    Καλό φθινόπωρο με :) :) :) :) :) πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 😊 Τι ωραίο σχόλιο!! πήγα να καλοπιάσω τον Σεπτέμβρη να είναι πιο ανεκτικός μαζί μας Μάνια μου έτσι που τα έχουμε κάνει με την φύση να μην πω και μας κόψει κανένα Ε.Σ.Ρ.
      Ετσι ακριβώς με έπιασες στο νόημα...
      Δεν είμαι και τόσο καλή στις φωτογραφίες αλλά καμιά φορά πετυχαίνουν και χαίρομαι που τα καταφέρνω και που σου αρέσουν, αφού μια φωτογραφία μας κάνει να νιώθουμε όμορφα βλέποντας τη...
      Καλό και όπως το εύχεσαι να είναι το Φθινόπωρό σου Μάνια μου φιλιαααα!! 😍

      Διαγραφή
  11. Εμένα είναι η εποχή μου το φθινόπωρο και ο χειμώνας, αντε και η άνοιξη. Το καλοκαίρι με χίλια ζόρια το περνάω γιατί δεν αντέχω τη ζέστη.Και όπως καταλαβαίνεις είμαι μες τη χαρά με τις πρώτες βροχούλες. Αντε με το καλό λοιπόν να δεχτούμε αυτή την τόσο όμορφη εποχή και ας την απολαύσουμε όσο μπορούμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ παιδί της τελευταίας μέρας του Φθινοπώρου, τι να πω, πως δεν το αγαπώ; όχι βέβαια.. και εμένα οι ίδιες εποχές μου αρέσουν χελώνα μου, μου αρέσει και το καλοκαιρακι αλλά όχι με τόση ζέστη και εγώ δεν την αντέχω πια, παραμεγάλωσα φαίνεται...😊
      Με το καλό να έρθει το Φθινόπωρο να γαληνέψει η ματιά μας στα χρώματα του!!
      Καλά να περνάς ότι και να κάνεις καλο σου βράδυ 😍

      Διαγραφή
  12. Θέλει καλόπιασμα ο Σεπτέμβρης Ρούλα μου και ας μην έχει μπει ακόμα επισήμως το φθινόπωρο, γιατί προσωπικά δεν βιάζομαι να διώξω το καλοκαίρι γιατί οι τελευταίες αυτές ζεστές ακτίνες είναι ευεργετικές και θα δεις με τα πρώτα κρύα πόσο γρήγορα θα ξεχάσουμε τον καύσωνα!
    Αχ! βροχούλα πόσο την έχω λαχταρίσει!
    ΑΦιλάκια πάντα αγάπης και χαράς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γι αυτό τον καλόπιασα και εγώ φιλενάδα μπας και έρθει με το μαλακό σιγά σιγά...αν και πιστεύω ότι το καλοκαιρακι δεν θα αφήσει τόσο γρήγορα τις ζεστές του μέρες έστω και λίγη δροσούλα τα βράδια , να φύγει τόσο απότομα...
      Και εδώ την έχουμε λαχταρίσει αν και ίσα που ψιχάλισε εχθές το βράδυ, ωστόσο την μέρα κάνει ζέστη ακόμα!!
      Να είσαι καλά μαγισσούλα μου και ας είναι το Φθινόπωρο έτσι που το θέλει ο καθένας μας...καλο σου βράδυ, χαρούμενα φιλακιαααα!! 😍

      Διαγραφή
  13. καλό μήνα, Σμαραγδένια... καλό Χειμώνα
    υγεία χαρές...

    Λαμπρινή Τ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρασκευούλα μου καλά το λες καλό χειμώνα...μια παροιμία λέει από Αυγουστο χειμώνα...να που τον έκανε απότομα όμως...εδώ δεν μπορούμε να το πούμε αυτό γιατί ούτε έβρεξε αλλά μόνο λίγο δρόσισε ο καιρός ...
      μακάρι να έρχονται οι εποχές όπως παλια που ξεχώριζε η μια εποχή από την άλλη ...τώρα την ατμόσφαιρα την έχουμε κάνει χάλια και οι εποχές έχουν χάσει και αυτές την σειρά τους..
      Ας ευχηθούμε να έχουμε τουλάχιστον ένα όμορφο Φθινόπωρο!! φιλιαα 😍

      Διαγραφή
  14. Καλο ξημερωμα Σμαραγδα μου😃Εσυ ωραια κανεις τη δεηση στον καιρο να ειναι καλος. Αλλα ο Σεπτεμβρης ηρθε καπως αποτομα με το βορια.Ακουμε τις ειδησεις τα μετρα κατα του κορονοιου με το ανοιγμα των σχολειων τις αυξησεις στις τιμες των αγαθων και αναρωτιομαστε πως θα ειμαστε στο τελος του μηνα..Υγεια και δυναμη σε ολο τον κοσμο και σε σενα να χαιρεσαι την ομορφη αυλη και τα φθινοπωρινα ηλιοβασιλεματα στη παραλια♥ ΚαλημεραΣμαραγδα μου😃

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα ότι λίγο καλόπιασμα ίσως χρειάζεται το Φθινοπωράκι μήπως και έρθει πιο νορμάλ ...αλλά δεν φταίνε οι εποχές Κυριακή μου, εμείς είμαστε η αιτία για το οτι η φύση βγαίνει έξω από τα όρια της, έτσι που την κάναμε η κλιματολογική κρίση είναι ΕΔΩ!!
      Η γνώμη μου για τις ειδήσεις είναι, να κλείνουμε την ώρα των ειδησεων την τηλεόραση...τι λες; ή να αλλάζουμε κανάλι και ακόμα καλύτερα την κλείνουμε τελείως, ανοίγουμε ραδιόφωνο, ή ακόμα καλύτερα ένα βιβλίο...και ελπίζουμε πως θα είμαστε καλά στο τέλος του μήνα αν έχουμε την υγειά μας!!
      Με το καλό το φθινόπωρο να μας δώσει ότι καλύτερο έχει!! καλο σου βράδυ φιλιάαα!! 😍

      Διαγραφή
  15. Ωραίο είναι και το Φθινόπωρο με τις βροχούλες του τη μελαγχολία του μας μειώνει τη φόρα που είχαμε πάρει το καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Νατάσσα μου μετά από όλη αυτήν την ζέστα του καλοκαιριού μια δροσούλα την χρειαζόμαστε....πολύ σωστά τα εποίησε ο Κύριος με τις εποχές, να είμαστε όλοι ευχαριστημένοι, ώστε να έχει ο καθένας με την σειρά την εποχή που αγαπάει...
      Μου αρέσει και μένα το Φθινόπωρο και η Ανοιξη δυο αγαπημένες εποχές μου...
      Να είσαι καλά χαίρομαι που πέρασες και τα είπαμε σε ευχαριστώ πολύ, καλο σου βράδυ φιλιαααα! 😍

      Διαγραφή
  16. Πόσο ίδιες σκέψεις κάναμε Ρουλάκι μου και να σκεφτείς μόλις τωρα διάβασα την ανάρτησή σου!
    Οντως δνε ήταν το πιο ξενοιαστο Καλοκαίρι που όλοι είχαμε ανάγκη,τ αντίθετο μάλιστα...μας μαύρισε την ψυχή και τη Φυση.Τωρα τι θ ακολουθήσει δε θέλω να το σκέφτομαι,άλλωστε συνεχώς πέφτουμε έξω.Μακάρι να διαψευστούμε μια φορά και να αλλάξει το κλίμα προς το καλλίτερο.Φιλάκια πολλά φθινοπωρινά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ αν ταιριάζαμε δεν θα γινόμασταν φιλενάδες Χαρούλα μου; παράφρασα το συμπεθέριασμα...🤣
      Για όλα αυτά που γράφεις τα δύσκολα και τα αταίριαστα για ένα καλοκαιρακι, είπα να καλοπιάσω λίγο το Φθινόπωρο που μπήκε φουργιόζικο και κατσουφιασμένο αγάπη μου, να το χαϊδέψουμε λίγο μπας και η συνέχεια του να είναι καλύτερη και πιο φυσιολογική όπως την ξέραμε...με το μαλακό!!
      ΣΤο δικό σου μακάρι βάζω δίπλα και το δικό μου μαζί με την ευχή να τελειώσουν τα δύσκολα όσο γίνεται γρηγορότερα να πάρουμε τις ζωές μας πίσω και η φύση να βρει την κανονικότητα της!! 😊
      Να είστε καλά Τζόγια μου να κάνεις ότι τραβάει η καρδούλα σου... να κάνουμε υπομονή όλα θα περάσουν Χαρούλα μου να έχεις ένα όμορφο Φθινόπωρο αγάπη μου φιλιααα!!😍

      Διαγραφή
  17. Καλο Σεπτέμβριο, Ρούλα μου κι ο,τι επιθυμείς!! Σου ευχομαι κεφι, υγεια και δημιουργικότητα !! Φιλιά στην ωραια Κρήτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό Σεπτέμβριο και σε σένα Ευγενία μου, ελπίζω να πέρασες όμορφα το καλοκαιρακι σου.
      Είναι αλήθεια ότθι φέτος έκανε πολύ ζέστη και η δροσούλα ήταν ότι έπρεπε...
      Εδώ στο Ηράκλειο ακόμα έχουμε καλοκαιρίες είμαστε από τους τελευταίους στην αλλαγή του Φθινοπωρινού κλίματος...
      Να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις...άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά στην γειτονιά...χάρηκα που τα είπαμε
      καλο και ηρεμο Φθινόπωρο!! φιλιααα 😍

      Διαγραφή