Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Παρασκευή 1 Οκτωβρίου 2021

ΜΕΤΑ ΤΟ...ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΜΑ...

 Και είπε ο Εγκέλαδος...

Κουνήσου Κρήτη...και η Κρήτη κουνήθηκε και κουνιέται ακόμα, έστω και που μόλις το νιώθουμε...

Ας ελπίσουμε πως ήταν αυτό και πέρασε...

Η σκέψη μας είναι στους ανθρώπους που έχασαν τα σπίτια τους, τις δουλειές τους και το πόσο καιρό θα πάρει να τα ξαναφτιάξουν... όμως η ζωή είναι εδώ να διεκδικήσει τα δικαιώματα της!!!

Ενα πράγμα  μπορούμε να καταλάβουμε από αυτό το γεγονός φίλοι μου, που πλήττει όλο τον Ελλαδικό χώρο σχεδόν, το πόσο ανίσχυροι είμαστε απέναντι στις φυσικές καταστροφές , αλλά και πόσο δυνατοί είμαστε όμως για να επιβιώσουμε μετά από αυτό!!

Μόλις αυτήν την στιγμή δείχνει η κρητική τηλεόραση ένα ζευγάρι ηλικιωμένων που λέει στον ρεπόρτερ πως είμαστε ακόμα ζωντανοί και με δύναμη και αγάπη θα τα  ξαναφτιάξουμε μετά, γύρισε και έδωσε ένα φιλί στο μάγουλο του ηλικιωμένου συντρόφου της.

Για κάτι τέτοιες συγκινητικές στιγμές κουράγιου αξίζει ο άνθρωπος να ζει!!!

Και αφού έχουμε μπει στον δρόμο της γενικώς, ας τον βαδίσουμε όσο γίνεται πιο δυναμικά...

Αφού ηρεμήσαμε και η ζωή έχει πάρει για μια ακόμα φορά την κατάσταση στα χέρια της και μας βάζει πάλι στην καθημερινότητα μας, είπα  να κάνουμε μια κληρωσούλα να μπει χαρούμενα ο Οκτώβριος για μια τυχερή, που άφησε τις ευχές της μαζί με όλες σας και σας ευχαριστώ πάρα πολύ, για τα ΔΕΚΑΤΑ...γενέθλια του μπλοκοσπιτακίου μου!!


Η μέθοδος της κλήρωσης κλασική πια...θα την βαρεθήκατε αλλά δεν ξέρω άλλο τρόπο από...
 το γράψιμο τα ονόματα στο τετράδιο,


 μετά στα χαρτάκια και κόψιμο,
τύλιγμα και στο μπολάκι...
και... η στιγμή της κλήρωσης από την χερούκλα μου...τυχερή είναι ταταραααμμ η... χελώνα μας!!
Προσπαθήσαμε είναι η αλήθεια να βάλουμε τον μικρούλη μας να το κάνει, αλλά, όλα τα βάζει στο στόμα του πια, δεν τον προλαβαίνουμε...🤣

Ομως του χρόνου πρώτα ο θεός, θα έχουμε ένα παιδικό χεράκι για γούρι!! 

Εύχομαι στην τυχερή χελωνίτσα να χάρισα ένα χαμόγελο και να έχει τύχη σε πιο ουσιαστικές αξίες της ζωής!! 

Οταν μπορέσεις στείλε μου την διευθηνση σου φίλη μου εδώ,roulamakedonisa@gmail.com να σου στείλω έτσι για το καλό ένα μικρό δωράκι...

εικόνα από ίντερνετ

 Οι επιστήμονες έχουν αποδείξει ότι η δύναμη του χαμόγελου, ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα, διότι επιτρέπει στο σώμα μας να εκτονώσει την ένταση, προκαλώντας τα κύτταρα να απελευθερώσουν την ακαμψία και κάνουν τον οργανισμό πιο ικανό για την καταπολέμηση οποιασδήποτε ασθένειας.  πηγή

Αυτό μπορώ να το επιβεβαιώσω  και με την προσωπική μου εμπειρία αυτών των ημερών.!! 

Να είστε όλοι καλά, να αγαπάτε, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και έναν ακόμη πιο όμορφο μήνα.

Και...χαμογελάτε το χαμόγελο είναι ότι καλύτερο έχετε...χαρίστε το!!!!

ΚΑΛΟ ΟΚΤΏΜΒΡΙΟ...

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!! 



37 σχόλια:

  1. Σ ευχαριστώωωωωω πολύ Ρούλα μου, πρώτη φορά κερδίζω και χάρηκα τόσο πολύ, σαν μικρό παιδί! Χρόνια πολλά στο μπλόγκ σου να σε διαβάζουμε πολλά πολλά χρόνια. Ωραία μου μπήκε ο Οκτώβρης και να ήξερες πόσο χρειαζόμουν θετική ενέργεια αυτή τη στιγμή. Ευχαριστώ και για τις ευχές σου που τόσο πράγματι χρειάζομαι. Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω αλήθεια μου το λες; τότε χαίρομαι διπλά για σένα, πιστεύω τώρα που έγινε η αρχή να συνεχιστεί η καλή αύρα της τύχης σου και χαίρομαι ακόμα γιατί σήμερα λέει (κοίτα σύμπτωση) είναι η μέρα του χαμόγελου...😊😊😊
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου να είσαι καλά και από εβδομάδα μόλις μπορέσω θα σου στείλω το κάτι τις μου 😊 να περνάς όμορφα φίλη μου ότι και να κάνεις φιλιααααα!!😍

      Διαγραφή
  2. Καλό μήνα Ρούλα μου και παρακαλώ τα ταρακουνήματα να είναι μόνο της κλήρωσης!!! ;)
    Τυχερή η χελωνίτσα που είναι η τυχερή και η άξια να κερδίσει το δώρο σου!
    Πολλά ΑΦιλάκια με πολλά πολλά θεραπευτικά χαμόγελα! :) :) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι φιλενάδα μόνο αυτά τα κουνήματα να είναι 😊
      Χάρηκα πολύ και εγώ για εκείνη αφού όπως είπε δεν έχει κερδίσει ποτέ τίποτε...είδες όμως πάντα υπάρχει η πρώτη φορά και μακάρι να συνεχίσει έτσι η καλή της η τύχη...
      Σήμερα η μέρα του χαμόγελου και ας είμαστε ευγνώμονες που μπορούμε να χαμογελάμε φιλενάδα φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  3. Ουάου! Μπράβο στη "Χελώνα" για την κλήρωση και το δωράκι της. Καλότυχη να είναι πάντα. Και εσύ Ρούλα μου για την καλή σου καρδιά και τη διάθεσή σου.
    Τελικά έχω το προνόμιο να είμαι μοναδικός άντρας ανάμεσα σε τόσες εξαίρετες γυναικείες παρουσίες στο μπλογκ σου Ρούλα μου. Κοίτα να δεις.
    Στέλνω φιλιά και ευχές για καλό μήνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χάρηκα και εγώ για την μικρή τύχη της πολύ, αφενός που είναι καινούργια σχεδόν στην παρεούλα μας αφετέρου μπορεί να συνεχιστεί με πολύ σπουδαιότερες αιτίες η καλή και θετική της αύρα!!😊
      Μακάρι να μπορούμε να κάνουμε τους ανθρώπους να χαμογελάνε...το χαμόγελο είναι το φάρμακο για τις δύσκολες ώρες αλλά και τις χαρούμενες... εύχομαι να το έχεις πάντα συντροφιά σου.
      Σε ευχαριστώ πολύ να έχεις ένα όμορφο μήνα .. καλό σου βράδυ..!🌙

      Διαγραφή
  4. Και να που η χελώνα τερμάτισε πρώτη χαχα! Να χαρεί το δωράκι σου.
    Καλό μήνα και εύχομαι να σταματήσουν οι σεισμοί και να βρουν οι άνθρωποι το κουράγιο να σταθούν και πάλι στα πόδια τους.
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως στο παραμύθι Ελένη μου είδες; 😊Αμα παιδί μου είσαι τυχερή όλα είναι δυνατά εκεί που δεν το περιμένεις σου έρχεται το χαμόγελο και αυτό είναι το πιο όμορφο...
      Δεν είναι τίποτα σπουδαίο, αλλά και μόνο η αίσθηση ότι παίρνεις από κάπου κάτι που δεν το περιμένεις, είναι από μόνο του ένα χαρούμενο γεγονός ακριβώς αυτή χαρά ήθελα να χαρίσω ένεκα την επέτειο.. 😊
      Μακάρι να μην υπήρχαν οι φυσικές καταστροφές φίλη μου αλλά ο άνθρωπος έχει δυνάμεις και κουράγιο μέσα του και θα τα καταφέρει...
      Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς Ελενη μου καλό μληνα φιλιααα!!😍

      Διαγραφή
  5. Καλό μήνα Ρούλα χωρίς κουνήματα πια. Αφού είστε καλά όλα τα άλλα διορθώνονται. Μεγάλη η καταστροφή όμως από όσα είδα στην τηλεόραση αλλά και τα σπίτια που καταστράφηκαν παλιά πέτρινα. Τι να πεις; Όπως πολύ σωστά λες είμαστε αδύναμοι μπροστά στη φύση.
    Τυχερή πάντα η Χελώνα μας. Να είσαι κι εσύ καλά και δοτική πάντα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Αννιώ μου τα χωριά που βρίσκονται στα ενδότερα του νομού, που τα περισσότερα ήταν παλιά και πέτρινα που ήταν κοντά στο επίκεντρο του σεισμού έπαθαν μεγάλες ζημιές.. το καλό ήταν που δεν χάθηκαν ανθρώπινες ζωές...μόνο κουράγιο και υπομονή θέλει τώρα και όλα θα τα ξανακάνουν ίσως και με περισσότερη μελέτη!!
      Ας ευχηθούμε να πάνε όλα καλά ..🤔
      Χάρηκα που η τυχερή ήταν η χελώνα μια που είναι από τις καινούργιες φίλες στην γειτονιά,
      Να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπάς φίλη μου καλό μήνα να έχεις φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  6. Χαίρομαι για την Χελωνίτσα, ξέρεις ότι είναι φίλη μου. Σμαραγδένια μου κουράγιο τα είπαμε και στο τηλέφωνο. Ξέρεις πόσο αγαπώ την Κρήτη, η προσευχή μου κοντά σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ χαίρομαι και εγώ για την φίλη μας που είναι η τυχερή γιατί είναι και καινούργια στην γειτονιά και όπως έγραψε ήταν η πρώτη φορά που κέρδισε κάτι...και δεν είναι και τίποτα σπουδαίο φιλενάδα...χαίρομαι που είναι και φίλη σου..
      Εμεις είμαστε καλά αχτίδα μου το κουράγιο και την δύναμη θα την χρειαστούν εκεινοι που έχασαν το βιός τους.. ευτυχώς που ο εθελοντισμός κάνει πολύ καλή δουλειά εδώ..
      Σε ευχαριστούμε για τις προσευχές μας χρειάζονται ότι βοήθεια είναι καλοδεχούμενη αχτιδα μου..
      Να είστε καλά όλοι να κάνεις πάντα ότι αγαπάς ..Καλό μήνα φιλιααα!! 😍

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα φίλη μου.
    Κράτα γερά.
    Σας σκέφτομαι γιατί πολύ φοβάμαι τον σεισμό.
    Συγχαρητήρια στη Χελωνίτσα.
    Πάντα να είναι τυχερή.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που εδώ στο Ηράκλειο και ιδιαιτέρως στο σπίτι μας δεν νιώθουμε τους μικρούς ...δυστυχώς Ρένα μου έχουν χάσει πολλοί τα σπίτια τους και τις δουλειές τους..ευχώς από την άλλη που δεν χάθηκαν ζωές μα τόσο δυνατό ταρακούνημα...
      Σε ευχαριστώ για την έννοια σου φιλενάδα να είσαι καλά... χάρηκα και εγώ για την τυχερή χελωνίτσα...είναι η καινούργια στην γειτονιά μας και κανει πολύ ωραία πλεκτά... 😍 Καλό μήνα να έχουμε Ρένα μου φιλιαααα 😘

      Διαγραφή
  8. Ρούλα μου, σας νοιάζομαι όλες αυτές τις μέρες με τους σεισμούς, και εύχομαι να τελειώσουν γρήγορα για να ηρεμίσετε. Είναι πολλές οι ζημιές τελικά, και τώρα που χαλάει ο καιρός θα ταλαιπωρηθούν οι άνθρωποι που έχασαν τα σπίτια τους.
    Πάντα τυχερή να είναι η Χελωνίτσα και να χαρεί το δωράκι σου! Κι εσύ, να είσαι πάντα καλά, και να χαίρεσαι το μπλογκόσπιτό σου και όλους τους αγαπημένους σου!
    Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ για την έννοια σου Μαριάννα μου εμείς δεν πάθαμε τίποτα , αλλά στα χωριά που βρίσκονταν κοντα στο επίκεντρο...θα τα έχεις δει στις ειδήσεις τι καταστροφές έκανε ο εγκέλαδος...κουράγιο και υπομονή θέλει να έχουν όσοι έχασαν τα σπίτια τους...μακαρι να περάσουν γρήγορα όλα!!
      Μέσα σε όλο αυτό θέλησα να δώσω και μια νότα χαμόγελου με την κλήρωση για να κάνω μια φίλη να χαρεί και χαίρομαι που ήταν η χελωνίτσα η τυχερή...😊
      Να είσαι καλά φίλη μου να περνάς όμορφα και να έχεις ένα γλυκό μήνα!!! φιλιαααα😍

      Διαγραφή
  9. Τα είδαμε όλα και τα διαβάσαμε για τον σεισμό Σμαραγδάκι μου και δεν σου κρύβω πως συγκινήθηκα ιδιαίτερα με τους ηλικιωμένους που βρέθηκαν σε δεινή κατάσταση. Δύσκολες ώρες! Δύσκολη η συνέχεια γι' αυτούς τους ανθρώπους αλλά πιστεύω πως οι στενές σχέσεις των ανθρώπων στις μικρές κοινωνίες είναι κουκούλι ασφάλειας και αγάπης. Όλα θα γίνουν ξανά και κυρίως το Κρητικό σθένος δεν πρόκειται να υποχωρήσει. Χαμόγελα και αισιοδοξία λοιπόν και η ζωή θα τραβήξει μπροστά όπως το τονίζεις κι εσύ στο κείμενό σου.
    Εύχομαι γρήγορα να κλείσουν όλες οι πληγές και η Κρήτη να αφήσει πίσω της αυτή την άσχημη εμπειρία.
    Συγχαρητήρια στην Χελώνα!
    Πολλά φιλιά και στις δυο σας :)
    Καλό Φθινόπωρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς που γράφεις έχει γίνει εδώ Μαρία μου μπορεί να έχασαν οι άνθρωποι τα σπίτια τους αλλά οντως όλοι έχουν σκύψει επάνω από τους πληγέντες του σεισμού με την εθελοντική προσφορά τους για να τους βοηθήσουν...το θέμα είναι ότι πρώτα πρέπει να σταματήσει να κουνιέται η γη, και όλα θα τα ξαναφτιάξουν...αρκεί που δεν είχαμε ανθρώπινες απώλειες.
      Απο το στόμα σου και στου Θεού τ αυτί που λέμε η ευχή σου και όλων μας!!😊
      Σε ευχαριστούμε και οι δύο Μαρία μου να είσαι καλά να κάνεις ότι αγαπας .. καλο σου μήνα φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  10. Αχ Σμαραγδένια μου, είμαστε όντως ανίσχυροι απέναντι στην φύση!
    Να προσέχουμε όλοι γιατί ζούμε σε σεισμογενή χώρα και δεν ξέρουμε πότε θα μας βρει το κακό.
    Είναι και ο χειμώνας σε λίγο που δεν ξέρουμε τι θα μας φέρει.
    Τι να πω! Προσοχή και αισιοδοξία να βρίσκουμε δύναμη να προχωράμε!
    Συγχαρητηρια στην Χελώνα, να είναι πάντα τυχερή και εσύ πάντα καλά να χαρίζεις χαμόγελα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Μαρινάκι μου πρέπει να το αποδεχτούμε αυτό, η αδυναμία του ανθρώπου απέναντι στα στοιχεία της φύσης!
      Ομως πρέπει από την άλλη, να αντλήσουμε δύναμη και κουράγιο για να φτιάξουμε όσα χάλασαν και να συνεχίσουμε...😊
      Και εγώ χάρηκα για την καινούργια φίλη μας ένα μικρό δωράκι πάντα φέρνει χαρά σε εκείνον που το λαβαίνει νομίζω Μαρινάκι μου.
      Να είσαι καλά να προσέχεις την υγεία σου μικρή μου...καλό σου μήνα φιλιαααα!! 😍

      Διαγραφή
  11. Χρονια πολλά Ρούλα σου ευχομαι και πολλες ωραιες κι αισιοδοξες αναρτησεις για να μας προσφερεις! Σας σκεφτομαι ακομα πιο πολυ τωρα με τους σεισμους. Καποιοι φίλοι απο την περιοχη μου λενε πως κουναει ακομα. Προσοχη και ψυχραιμία πανω απ'ολα και ολα τ' αλλα γίνονται παρα τις δυσκολίες. Καλό μήνα να έχετε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Ευγενία μου ακόμα και στις δυσκολίες πρέπει να παίρνουμε κουράγιο να συνεχίζουμε να προχωράμε αφού με τα στοιχεία της φύσης μπορούμε να τα βάλουμε.
      Αν δεν έχουμε και μια στάλα αισιοδοξία τότε τα πράγματα γίνονται ακόμα δυσκολότερα και αυτό δεν το θέλουμε ε;
      Να είσαι καλά Ευγενία μου και σε ευχαριστώ πολύ για την έγνοια!! να περνας όμορφα καλόν σου μήνα φιλιααα!!😍

      Διαγραφή
  12. Με υγεια το δωρο στην χελωνιτσα μας.Και πολλα χαμογελα απο καρδιας σε ολες σας.Καλο σας μηνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Λίτσα μου μακάρι να έχουμε περισσότερες αφορμές για να χαμογελάμε μας έχει λείψει αυτό με τόσα που συμβαίνουν...
      Και εσείς φιλεναδα να είστε καλά και ας ελπίσουμε να είναι αυτός ο μήνας καλύτερος από τον προηγούμενο..φιλιααααα 😍

      Διαγραφή
  13. Ρούλα, από πού να ξεκινήσω..
    Να πω καλό μήνα, με λιγότερες δυσάρεστες εκπλήξεις και λιγότερες αντιδράσεις από την φύση
    Χρόνια Πολλά και Δημιουργικά στο μπλογκοσπιτάκι σου. Σε έναν χώρο που ξέρω πως όποτε τον επισκεφθώ, θα χαμογελάσω και η ψυχή μου θα νιώσει ζεστασιά.
    Συγχαρητήρια στη χελωνίτσα που κληρώθηκε και θα πάρει ένα όμορφο δώρο από την φίλη της - εσένα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολύ ωραία ξεκίνησες Τζοάννα μου ας έχουμε αυτόν τον μήνα ΄λιγότερα δυσάρεστα γεγονότα και να είναι λίγο χαρούμενος, αν μπορούμε δε να χαρίζουμε και κανένα χαμόγελο μέσα στην δυσκολία μας είναι μια στιγμιαία χαρά που για λίγο θα ξεχάσουμε τα προβλήματα μας...ένα χαμόγελο είναι βάλσαμο...😊
      και τα δικά μου συγχαρητήρια στην φίλη μας να είσαι καλά και να έχεις αισιοδοξία πως τα πράγματα θα γίνουν καλύτερα...Καλό μήνα φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  14. Καλό και ήρεμο μήνα χωρίς ταρακουνήματα και δυσάρεστα Ρούλα μου! Η ζεστασιά της ψυχής σου μόνο χαμόγελα μας φέρνει. Καλότυχη και τυχερή πάντα η Χελωνίτσα.
    Να είστε καλά Ρούλα μου, Καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Αννίκα μου από το στόμα σου και στου θεού τ αυτί...έχω την εντύπωση πως σιγά σιγά το γεγονός εκτονώνεται...
      Και μακάρι ξανά΄ να μπορούσαμε να χαρίζαμε μόνο χαρές και χαμόγελα έστω και σε μικρές δόσεις.. .πολύ χάρηκα.. για την χελωνίτσα, αφού ήταν όπως λέει και η ίδια η πρώτη της φορά...
      Να είσαι καλά φίλη μου να κάνεις ότι αγαπάς καλο σου μήνα φιλιαααα!! 😍

      Διαγραφή
  15. Ο Θεός να φυλάει όλους αυτούς τους ξεσπιτωμένους ανθρώπους που ξαναρχίζουν το βιος τους απ' το μηδέν. Ρούλα μου, ανακουφίστηκε πολύ που είστε όλοι καλά κι εύχομαι απ' την καρδιά μου να τελειώσανε εδώ οι κακοτυχίες κι οι συμφορές. Πάντα καλότυχη να είναι η χελωνίτσα μας και με το καλό να έχεις βοηθό στις επόμενες κληρώσεις σου, το τρυφερό χεράκι του μωρού σας. Φιλιά πολλά Ρουλάκι μου, αγάντα να περάσει κι αυτό και θερμές ευχές για το πάντα φιλόξενο "σπιτικό" σου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο Θεός να βάλει το χέρι του δεν λες τίποτα Κανελλάκι μου και προπαντός τώρα που ο καιρός, έχει κρυώσει κι όλας...μακάρι να ξαναβρούν σύντομα την καθημερινότητα τους και κουράγιο να συνεχίσουν την ζωές τους με την φύση αγαπη μου πως να τα βάλουμε;
      Εδώ στον μικρόκοσμό μας ας έχουμε τι μικρές στιγμές χαράς που θα μπορούμε να χαρίσουμε κανένα χαμόγελο έστω και με το τίποτα...😊χάρηκα και εγώ με την καινούργια φίλη της γειτονιάς που ήταν η τυχερή της κλήρωσης ...και ναι από του χρόνου θα έχουμε τον μικρούλη μας για αυτήν την δουλειά...😊
      Σε ευχαριστώ πολύ αγαπημένο μου Κανελλάκι για τις ευχές να είσαι καλά..καλό σου μήνα Σ.Λ 😍

      Διαγραφή
  16. Τι να πω, Ρούλα μου!
    Φέτος επλήγησαν τόσοι άνθρωποι και πολύ σοβαρά που τα λόγια περισσεύουν. Δυστυχώς το ένα κακό φέρνει το άλλο και σταματημό δεν έχει από ό,τι φαίνεται. Μακάρι να μην υπάρξει συνέχεια!
    Χρόνια πολλά στο "σπιτάκι" σου κι εύχομαι πάντα να προσφέρεις με αγάπη κάτι από τον εαυτό σου!
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όντως Γλαυκη μου τα λόγια είναι φτωχά ότι και να πούμε μόνο εκείνοι που περάσανε αυτή την βάσανο του σεισμού ξέρουν
    Από ότι λένε οι ειδικοί, η σεισμική δραστηριότητα εκτονώνεται...μακάρι...
    Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και που πέρασες και τα είπαμε να είσαι καλά Καλό σου μήνα εύχομαι από καρδιάς!! ❤ 😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. τι αναρτηση τα χει ολαααααααα
    συγκινηση κ χαρα κ γελιο με τον μικρουλη
    αααχ οπου πεσει εκει ποναει
    για ολους τους αλλους ακομα μια ειδηση
    που σε λιγο θα ξεχασουμε ......... ας ελπισουμε οτι παει περασε κι αυτο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω Σοφάκι μου που πέσανε όλα μαζί; έτσι είναι η ζωή και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι αυτό και υπάρχει η ελπίδα πως όλα θα φτιάξουν...ο άνθρωπος έχει απέραντες δυνάμεις.
      Ευτυχώς που υπάρχει πολύ αλληλεγγύη εδώ για εκείνους που έπαθαν ζημιές αλλά είναι δύσκολα...
      Ας ελπίσουμε να περάσουν σύντομα όλα..
      Να είσαι καλά Σοφάκι μου να κάνεις ότι αγαπάς φιλια σε σένα και στα κορίτσια Καλό μήνα να έχετε !!😍

      Διαγραφή
  19. Καλό βράδυ Σμαράγδα μου !<3 Υγεία , μακροζωΐα , ευτυχία σας εύχομαι ολόψυχα στον ευλογημένο τόπο σας την Κρήτη !!,3
    Η Γη μας προσφέρει αρκετά για να ικανοποιήσει τις ανάγκες του καθενός, αλλά όχι την απληστία του καθενός. – Μαχάτμα Γκάντι
    Καλοτάξιδο να είναι το μπλογκόσπιτο σου γεμάτο με εμπνευσμένες δημιουργίες !! Πολύχρονοι να είστε <3
    Το να δημιουργείς είναι σαν να ζεις δυο φορές.
    Αλμπέρ Καμύ, 1913-1960, Γάλλος συγγραφέας, Νόμπελ 1957
    Καλό Οκτώβρη με ηρεμία , δημιουργία , υγεία !! Καλώ ξημέρωμα φιλάκια γλυκα !! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κούλα μου για τις ευχές σου και ναι θα συμφωνήσω ,(και ποιος δεν θα το έκανε άλλωστε )
      Πως η γη μας μας προσφέρει αρκετά, το θέμα είναι πως εμείς δεν της προσφέρουμε τίποτα!
      Αχ αυτες οι δημιουργίες ευτυχώς που υπάρχουν και μας κρατάνε σε εγρήγορση...
      Ηξερε τι έλεγε ο Αλμπέρ Καμύ.
      Να είσαι καλά να έχεις ένα όμορφο μήνα καλο σου βραδυ!! φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή