Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2021

ΘΕΛΩ...ΧΡΟΝΟ...

Πως πέρασε κι όλας η εβδομάδα δεν το κατάλαβα...

Το πόσο γρήγορα περνά ο χρόνος φίλοι μου είναι αδιανόητο.

Υπάρχουν τόσα πράγματα που θέλω να κάνω και που ο χρόνος δεν μου φτάνει, ίσως να θέλω μια ζωή ακόμα για να κάνω αυτά που βάζει ο νους μου.

Η αλήθεια είναι μπροστα μου... ο καιρός περνάει αμείλικτος και με έχει πιάσει μια βιάση, λες και...

Ας τα αφήσουμε τώρα αυτά και ας συγκεντρωθούμε στο τώρα, που λέει και η φίλη μας η μαγισσούλα...

Και τώρα είναι η ώρα να σας δείξω τι; μα τι άλλο θα μπορούσε να με χαλαρώσει και ταυτόχρονα να με κάνει χαρούμενη;

Μα βέβαια το πλέξιμο...

Και για μια ακόμη φορά, αφού έχουμε ένα ζουζούνι στην οικογένεια, και ο χειμώνας έρχεται οσονούπο, τι άλλο θα έκανα από ζεστά πλεχτά για τον μικρούλη μας;

Οπότε εδώ θα σας δείξω τις προσπάθειες μου...

Ενα γιλέκο με κουκούλα, να το φορά όταν ο καιρός αρχίσει να δροσίζει, μπορεί το καλοκαιράκι να πέρασε, αλλά με μια ζακετούλα την βγάζεις εδώ που λέμε...

Εδώ τα στάδια του πλεκτού...


Το τελικό αποτέλεσμα...

Και μια που είμασταν στο ίδιο θέμα μια ακόμα κουκουλίτσα με λαιμό μαζί, θα το κρατά ζεστό τις κρύες μέρες του χειμώνα...


Εδώ ο μπόμπιρας μας κάνει το μανεκέν...

Εεεε που πάτε; δεν τελείωσα ακόμα...

Ενα δωράκι  που ήθελα να κάνω για μια  φίλη των παιδιών που και εκείνη γέννησε πρόσφατα αγοράκι, αφού είχε ήδη δυο κοριτσάκια, ήταν γι αυτούς ο πρίγκιπάς τους.

Ηταν αρκετά δύσκολο να κάνω  ένα σκουφάκι να έχει και κορώνα επάνω, το σχέδιο που βρήκα έλεγε αυτό...

Max Hat and Wolf Mitts, Where the Wild Things Are.


Είμαι μακριά από το πρωτότυπο, αλλά 
δεν ξέρω, νομίζω ότι κάπως το κατάφερα ε; τι λέτε;

Εδώ φορεμένο σε λαμπατέρ γραφείου...😊 
Σας αφήνω μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε, με ένα από τα υπέροχα   φθινοπωρινά ηλιοβασιλέματα...


Να είστε όλοι καλά να έχετε μια όμορφη εβδομάδα, να μην ξεχνάτε πως ένα χαμόγελο την μέρα, το γιατρό τον κάνει πέρα...σας το λέω εκ πείρας! 😊

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!! 


    


27 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα πλεκτά σου Ρούλα μου μα το μοντέλο κλέβει την παράσταση. Καλοφόρετα στα ζουζούνια και καλό φθινόπωρο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πως να μην συμφωνήσω για το μοντέλο φίλη μου; 😊 ευτυχώς που έχουμε ευκαιρίες για πλέξιμο, αφού πια λεπτή κλωστή δεν μπορώ πια να χρησιμοποιώ...το μαλάκι όμως είναι ευκολότερο για μένα...
      Να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς φιλιαααα...😍

      Διαγραφή
  2. ΠΊΣΤΕΨΈ ΜΕ Ρουλάκι μου οτι την ίδια αγωνία έχω κι εγω, βλέποντας το χρόνο να κυλάει μέσα απο τα χέρια μας. Και δεν θέλω να το γρουσουζεύω περισσότερο αλλά το μότο μου ειναι carpe diem, αδραξε τη μέρα! ΑΓχος να κάνω όσο μπορώ περισσότερα να καλύψω το χαμένο καιρό.Τλπ ας ευχηθούμε ο Θεός να μας δώσει χάρη ,είμαστε καλά κορίτσια άλλωστε ;)
    Οσο για τα μπεμπέ σου,είναι γλύκα σαν κι εσένα! Η σκέψη σου για το σκουφάκι του άλλου αγοριού απίστευτη και η εκτέλεση θα ξετρελάνει τους γονιούς του. ΝΑ ΤΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΑ ΜΙΚΡΑ ΣΑΣ ΚΙ ΕΣΥ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΑΚΑΘΕΚΤΗ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
    Φιλάκια άπειρα σ όλους σας <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν σε ΠΙΣΤΕΥΩ λέει; Αχ αυτός ο χρόνος Χαρά μου πόσο γρήγορα περνά αγάπη μου...εγώ να δεις τι παθαίνω με αυτόν...κάνω πλάνο της μέρας π.χ να κάνω αυτό, εκείνο να μου μείνει και μένα λίγος χρόνος να βολτάρω στην γειτονιά μας, αλλά πάντα κάτι προκύπτει και πάει το πρόγραμμα τω επισκέψεων..😊
      Τουλάχιστον έχω τις ευκαιρίες μου για πλέξιμο γιατί όλο και κάποιος θα χρειάζεται κάτι.. και αυτό μου δίνει την ευχαρίστηση του να φανώ χρήσιμη...είναι αυτό που έχω περισσότερο ανάγκη εγώ πρώτα Χαρούλα μου.
      Να κάνεις ότι τραβά η ψυχούλα σου και ευτυχώς ξέρεις τον τρόπο να την γεμίζεις με τις δημιουργίες σου αγαπημένη μου. Μια 🤗 και ένα μεγάλο 😘 σου στέλνω!!

      Διαγραφή
  3. Και η αφεντιά μου, Ρούλα μου, έχει την ίδια αίσθηση πως η μέρα δεν μου φτάνει για να κάνω ότι έχω κατά νου!
    Εσύ γιατί παραπονιέσαι αφού και το νινάκι ζεσταίνεις και δωράκια στις φίλες σου κάνεις και στο blogging είσαι συνεπέστατη!
    Έχω βρει πολύ βοηθητικό εκτός από το να είμαι όσο πιο πολύ μπορώ στο παρόν, να κρατώ μια πειθαρχία στις ώρες φαγητού, blogging και δουλειές σπιτιού και αυτό με βοηθά να απολαμβάνω ότι κάνω!
    ΑΦιλάκια πάντα με χαμόγελο και αγάπη! <3 :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες φιλενάδα; όλες μας αυτό λέμε και όσο περνά ο χρόνος τόσο πιο πολλά θέλουμε να κάνουμε...
      Απλά δεν έχω χρόνο για να κάνω τις βόλτες μου στην γειτονιά, που τώρα πιά έχει γίνει μια αγαπημένη συνήθεια μου...
      Οταν μένουν από πάνω και δίπλα σου τα παιδιά σου όλο και κάτι θα με κάνει να βγω εκτός προγράμματος...
      αλλά δεν παραπονιέμαι αφού αυτή ήταν η επιλογή μας...ας είναι καλά εκείνα και εγώ να μπορώ να κάνω ότι αγαπώ π.χ να πλέκω, να διαβάζω. να ζωγραφίζω, 🤣..εντάξει το παρατραβάω και λίγο, αλλά είμαι τράβα με κι ας κλαίω...🤣
      Να περνάς όμορφα μαγισσούλα μου με ότι κάνεις εσύ ξέρεις τον τρόπο... σου στέλνω την αγάπη 🧡μου φιλιααα!! 😘

      Διαγραφή
  4. Ρούλα μου,
    τα χέρια σου κάνουν μαγικά και πανέμορφα πράγματα. Μπορώ να αξιολογήσω το τελικό αποτέλεσμα παρά το ότι δεν γνωρίζω την τέχνη. Όμως μεγάλωσα κοντά σε γιαγιάδες που έπλεκαν χρόνια και έχω άποψη για το μεράκι και την αγάπη τους. Ξέρεις πόσες κούκλες είχαν μαζέψει από τα ...απλωμένα μου χέρια, μάνα και γιαγιά; Ουυυυ άπειρες!
    Επίσης η γλυκιά σου καρδιά ανοίγει την αγκαλιά σου για να μοιράσεις τα δώρα σου παντού.
    Σε καμαρώνω καλή μου φίλη και σε παίρνω σαν υπόδειγμα να το ξέρεις.
    Φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και μόνο ότι έχεις μνήμες από γιαγιάδες φτάνει για να καταλάβεις τώρα που μεγάλωσες λίγο, την αγάπη μας για το πλέξιμο, (άσχετο που εσείς τα αγοράκια μας τα χαλούσατε) 😊
      Σιγά σιγά νομίζω όταν φύγουμε εμείς θα γίνει μουσειακό είδος, οπότε όσο μπορούμε κάνουμε αυτό που μας αρέσει.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα τόσο ευγενικά και όμορφα λόγια σου να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς καλό σου βράδυ...😊
      Η αγάπη

      Διαγραφή
  5. Η τέχνη του πλεξίματος η πιο όμορφη δημιουργική, χαλαρωτική και χρήσιμη. Θέλει υπομονή και επιμονή, αν βάλεις και την αγάπη και την επιδεξιότητα που διαθέτεις Ρούλα μου, φαντάσου το αποτέλεσμα.
    Απίστευτα τα πλεχτά σου, καλοφόρετα να είναι με υγεία.
    Γειά στα χέρια σου γιαγιά χρυσοχέρα!
    Σε φιλώ! Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι είναι Αννίκα μου μπορώ να σου πω, πως πραγματικά χαλαρώνω με το άθλημα, αλλά το θέμα είναι ότι το πνεύμα μεν πρόθυμο, το σώμα όμως σιγά σιγά μας προδίδει...😊
      Γι αυτό και τώρα που μπορώ ακόμα κάνω ότι χρειάζεται για να τους αγαπημένους και τους φίλους!!
      Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φιλιααα!! 😍

      Διαγραφή
  6. Κοριτσάκι μου αγαπημένο..τι μου λες τώρα και μου δείχνεις αριστουργήματα, εγώ έχω ξεχάσει και το ..λάστιχο πως γίνεται!! Όσο για το χρόνο;..άστα να πάνε, όπως κι εσύ ξεκινώ την ημέρα με χίλια σχέδια και ..ίσα που προλαβαίνω το ένα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι φιλενάδα πως με καταλαβαίνεις; πόσα θέλω και εγώ να κάνω και όσο περνά η μέρα και φεύγει, βλέπω πόσο σιγά πια κάνω τις δουλειές μου...αλλά δεν τα παρατάμε γιατί δεν μπορούμε, αλλά συνεχίζουμε όσο μπορούμε...
      και το ένα να κάνουμε καλό είναι και αυτό... καταλαβαινόμαστε...😉
      Να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς αχτίδα μου φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  7. Ακριβώς τα ίδια σκέφτομαι κι εγώ, αγαπημένη μου φίλη.
    Δεν μου φτάνει ο χρόνος και συνεχώς θέλω να φτιάχνω όσο περισσότερα γίνεται.
    Μάλλον φταίει η ηλικία μας.
    Τα πλεκτά σου είναι ονειρεμένα και θα τα χαρούν πάρα πολύ τα καμάρια σας.
    Καλέ πώς μεγάλωσε;
    Κσι η κορώνα όλα τα λεφτά.
    Μπράβο Ρούλα μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ αυτό νομίζω Ρένα μου ο χρόνος μου τελειώνει και δεν προλαβαίνω να κάνω αυτά που θέλω...αν βγάλεις από την μέση την καθημερινότητά μας όλων μας, στην πραγματικότητα πολύ λίγος χρόνος μας μένει μέσα στη μέρα να κάνουμε αυτό που μας αρέσει...γιατί όλα τα άλλα τα κάνουμε γιατί πρέπει...
      Ευτυχώς που έχουμε τα κουρελάκια μας και τα πλεχτά μας φιλενάδα, να κάνουμε τα χόμπυ μας!!😊
      Να κάνεις ότι αγαπάς αυτη είναι η ουσία Ρένα μου χρόνια πολλά για την μέρα φιλιά στην πατρίδα!!!😍

      Διαγραφή
  8. Καλέ γεια στα χεράκια σου.
    Τι υπέροχα που είναι.
    Και το γιλέκο με το σκουφί και το λαιμό για τον κούκλο σας και το άλλο το σκουφάκι για το δωράκι.
    Να τα χαρούν και τα δυο ζουζούνια.
    Να είσαι πάντα καλά που χαρίζεις χαμόγελα Σμαραγδένια μου και να στα ανταποδίδει η ζωή.
    Στέλνω φιλί και αγκαλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρινάκι μου ευτυχώς που υπάρχει ο μικρούλης μας και μου δίνει αφορμές για πλέξιμο...
      αλλά και εγώ ψάχνομαι μην νομίζεις, όταν τελειώνω κάτι, βάζω εμπρός για το επόμενο τι να κάνω..😊
      Τουλάχιστον το να πλέκω με χαλαρώνει... κάποτε έπλεκα με πάρα πολύ λεπτή κλωστή προίκες...τώρα μόνο μαλλάκι μπορώ...ας είναι καλό είναι και αυτό παρα καθόλου!!!
      Να είσαι καλά μικρή μου να περνάς όμορφα και να κάνεις ότι αγαπάς.. φιλιαααα!! 😍

      Διαγραφή
  9. Υπέροχα όλα και καλοφτιαγμένα Ρούλα μου μπράβο!!!Να είναι καλά τα παιδάκια να τα χαρούν!!!Φιλάκια και ευχές για ένα όμορφο και δημιουργικό απόγευμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία μου όταν κάνουμε αυτό που μας αρέσει νιώθουμε και εμείς όμορφα έτσι δεν είναι;
      Το ξέρεις και εσύ νομίζω δημιουργώντας τα κοσμήματά σου, την ευχαρίστηση που νιώθεις...
      Να είσαι καλά και να κάνεις πάντα ότι αγαπάς!!😍

      Διαγραφή
  10. Ακομα και το λαμπαντερ ανεδειξες Ρουλα με τα εργοχειρα σου!! Γεια στα χερια σου!!! Εγιναν τέλεια τα πλεχτα σου. Δεν ξερω αν απέχεις απο το πρωτοτυπο της δευτερης κατασκευης αλλα τί σημασια εχει;; Τα καταφερες υπέροχα!! Φιλακια και καλες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα...τι προσέξες βρε Ευγενία μου; είναι αλήθεια ότι το λαμπατέρ ήταν το μόνο που βρήκα να το βάλω για να το φωτογραφίσω σωστά...
      Το δεύτερο σκουφάκι με την κορώνα ήταν πολύ δύσκολο να το βγάλω βλέποντάς το χωρίς οδηγίες όπως ακριβώς ήταν, οπότε το έκανα κατά προσέγγιση...😊
      Να είσαι καλά κορίτσι μου σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια .. φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  11. αχ τι γλυκουλιααααααααααααα
    και τα δυο καλα το μανεκεν ολα τα λεφταααααααα
    φιλακια να του δωσεις
    φοβερα ολα τα σχεδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι φτιάχνουμε με αγάπη Σοφάκι μου και προπαντώς όταν τα κάνουμε για τα μικρά, μόνο τρυφερότητα μπορείς να νιώσεις και όμορφα συναισθήματα...
      Από το μανεκέν εμπνέομαι να ξέρεις 😊 να ξέρεις πως δεν θα αργήσει και σένα ο καιρός που θα θέλεις να κάνεις τέτοια πλεκτά...🤣
      Να είσαι καλά Σοφάκι μου φιλιά σε σένα και στα κορίτσια😍 φιλιααααα!!
      😍

      Διαγραφή
  12. Οπως βλεπεις φιλεναδαωο χρονος σε καμμια μας δεν ειναι αρκετος.Κανε οτι μπορεις για να το απολαμβανεις εσυ πρωτα και μην ανησυχεις.Τελικα ολα γινονται στην ωρα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οντως ο άτιμος ο χρόνος δεν φτάνει φιλενάδα με τόσα που θέλουμε να κάνουμε.
      Ακριβώς αυτό κάνω απολαμβάνω πρώτα εγώ ότι κάνω και οι υπόλοιποι χαίρονται με τα δωράκια τους...
      Και η πλεκτική συνεχίζεται όπως καταλαβαίνεις Λίτσα μου. 😊
      Να είσαι καλά να περνάτε όμορφα με το ζουζούνι σας που είναι μια γλύκα!!😊 φιλιάααα 😍

      Διαγραφή
  13. Ευχαριστώ πάρα πολύ...να είσαι καλά και να περνάς όμορφα !!😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή