Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 11 Οκτωβρίου 2021

ΟΛΟΙ ΤΗΝ... ΘΕΛΟΥΜΕ!!!!!

 Είναι αυτό ακριβώς που θα ήθελα να γράψω...το βρήκα στο χαμομηλάκι και το μοιράζομαι μαζί σας γιατί είναι πολύ όμορφο!!

Τρίτη, 22 Ιουνίου 2021

Η Αγκαλιά δεν έχει Ηλικία και είναι για Όλες τις Στιγμές...Χαμομηλάκι

όλοι την θέλουμε, όλοι την ζητάμε!

Η αγκαλιά είναι η πιο τρυφερή κίνηση εκδήλωσης της αγάπης, της κατανόησης, της παρηγοριάς και της ασφάλειας. 
Το πιο σύνηθες είναι όταν βλέπουμε ένα δικό μας άνθρωπο για να τον χαιρετίσουμε, τον αγκαλιάζουμε και φιλιόμαστε σταυρωτά. 
Όταν θέλουμε να εκφράσουμε την τρυφερότητα και την στοργή μας στο παιδί μας τον «τυλίγουμε» στην αγκαλιά μας. 
Όταν κάποιος θέλει να κλάψει στον ώμο μας, τον παρηγορούμε με την ζεστή μας αγκαλιά. 
Όταν θέλουμε να δείξουμε τον έρωτα μας στο σύντροφο μας, τον αγκαλιάζουμε και τον φιλάμε.

Η αγκαλιά μόνο όμορφα μπορεί να λειτουργήσει σε μία σχέση. Μπορεί να χαλαρώσει τον άλλον, να του απαλύνει τον πόνο, να τον κάνει να νιώσει οικεία και ζεστά, να φέρει δυο ανθρώπους πιο κοντά.

Η αγκαλιά δεν έχει ηλικία… όλοι την θέλουν, όλοι την ζητάνε!
Από τα βρεφικά χρόνια οι γονείς αγκαλιάζουν το μωρό για να το προστατεύσουν ως εύθραυστο ον. Το μωράκι θα τη ζητήσει με τη μορφή κλάματος. 
 Ως παιδάκι το αγκαλιάζουν για να του δείξουν πως είναι δίπλα του ό,τι και αν χρειαστεί. 
Στην εφηβεία, εδώ περνούν τη φάση της ανεξαρτητοποίησης και οι αγκαλιές μπορεί να τους φαίνονται φορτικές αλλά στις δύσκολες στιγμές θα την επιζητήσουν είτε από τους γονείς είτε από τους φίλους. 
Στην ενήλικη ηλικία, η αγκαλιά έχει σημαντική θέση στην εκδήλωση της αγάπης.

Η αγκαλιά είναι για όλες τις στιγμές! Είτε σε στιγμές ευτυχίας είτε σε στιγμές λύπης. Η αγκαλιά αρμόζει παντού. 
Ταιριάζει και στη σχολική παράσταση για επιβράβευση και στον αδελφικό καβγά για παρηγοριά. 
Ταιριάζει και στους ανεκπλήρωτους έρωτες και στην ορκωμοσία. 
Ταιριάζει και στον γάμο και στην κηδεία. Είναι εκδήλωση συναισθημάτων χωρίς πολλά λόγια… μόνο με πράξη.

Είναι μία μορφή επικοινωνίας… σωματικής.
Στην διάρκεια μιας αγκαλιάς νιώθουμε όμορφα, μας φτιάχνει την διάθεση και είναι πολύ σημαντική για την υγεία μας, καθώς λειτουργεί θεραπευτικά. 
 Η θεραπευτική της δράση μοιράζεται και σε αυτόν που τη δίνει και σε αυτόν που την εισπράττει. Έρευνες έχουν δείξει πως η αγκαλιά αυξάνει την παραγωγή οξυτοκίνης, στην οποία μειώνει τα επίπεδα άγχους και της αρτηριακής πίεσης.

Για ποιο λόγο να είμαστε εγωιστές και να μην εκδηλώνουμε τα συναισθήματα με αγκαλιές, χάδια και φιλιά; 
Για ποιο λόγο αφήνετε να περνάει άσκοπα χρόνος;

Όλες οι αγκαλιές λειτουργούν όμορφα… και οι φιλικές και οι ερωτικές και οι συγγενικές…

Αγκαλιαστείτε… Δοκιμάστε το!

Το άρθρο συνυπογράφουν οι ψυχολόγοι του Κέντρου Συμβουλευτικής & Ψυχολογικής Υποστήριξης «Επαφή», Γιάννης Ξηντάρας, Ράνια Λεμονή, Αγλαΐα Κρητικού, Χάρης Παλίδης και Μαντώ Κωνσταντουλάκη.

workingmoms
Φιλοξενία: Το Χαμομηλάκι


Το αναδημοσιεύω  αυτούσιο χωρίς  πολλά λόγια ...εξ άλλου δεν χρειάζονται είναι ένα πλήρες κείμενο...
Με την άδεια της φιλοξενίας!! 
Να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα, να χαμογελάτε έστω και χωρίς αιτία,
και... αγκαλιαστείτε κάνει καλό!! νιώθουμε όμορφα!!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε...


32 σχόλια:

  1. Πάρε κι από μένα λοιπόν μια μεγάλη "νοητή" αγκαλίτσα. Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ πάρα πολύ η αγκαλιά έστω και νοητή χελωνίτσα μου είναι καλοδεχούμενη πόσο μάλλον να μπορείς να ανοίγεις διάπλατα τα χέρια σου να αγκαλιάζεις τους αγαπημένους και τους φίλους σου από κοντά...
      Εχω την εντύπωση όμως ότι θα χρειαστεί καιρός να αποβάλουμε αυτήν την διστακτικότητα για τους φίλους που ξέρουμε λιγότερο, ενώ πρώτα ούτε που θα είχαμε δεύτερη σκέψη γι αυτό!
      Ελπίζω και εύχομαι να ξαναέρθουν αυτές οι μέρες..
      Να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς μια αγκαλιά και από μένα 🤗 φιλιααα!!

      Διαγραφή
  2. Πρόσθεσε την συμφωνία μου και μάλιστα με σαφή τρόπο στο παραπάνω Ρούλα μου. Μια ανοιχτή αγκαλιά λειτουργεί ως ίαμα στο άσχημο που αντιμετωπίζουμε. Γιατί να την περιφρονούμε;
    Καλησπέρα και καλή βδομάδα φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι το καλύτερο φάρμακο, ίαμα ακριβώς όπως μια αγκαλιά από οπουδήποτε και να είναι ή από αγαπημένο σου άνθρωπο ή από φίλο, ακόμα και από έναν περαστικό που θα σε χαιρετίσει, απλώνοντας το χέρι του δώσε και την αγκαλιά σου έτσι κάναμε πριν από λίγο καιρό κκαι ελπίζω να ξαναέρθουν αυτές οι μέρες ξανά...
      Να είσαι καλά και να αγκαλιαζόμαστε όποτε μας δίνεται η ευκαιρία.. καλό σου βράδυ..🤗

      Διαγραφή
  3. Μια μεγαλη αγκαλια και απο εμενα Ρουλακι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και από μένα φιλενάδα μια μεγάλη μεγάλη αγκαλιά, να είσαστε καλά να δίνεις και να παίρνεις αγκαλίτσες...🤗🤗 είναι το αντίδοτο μας γενικώς στην κατήφεια...φιλιαααααα ❤

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Ρούλα μου.
    Χαθήκαμε.Ας όψεται η κρίσης κ.Πρόεδρε που έλεγε και ο Λουντέμης στο:Τότε που κυνηγούσα τους ανέμους.
    Αγκαλιά,μαγική ανάγκη,που με το σμίξιμο της,γεμίζεις δύναμη,συναισθήματα,αλλά και πλήρωση.
    Μια δυνατή αγκαλιά κι απο μένα.Απο τα τρελά νερά του Ευρίπου.!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν χανόμαστε Γιούλη μου όλο και εδώ γύρω είμαστε απλά έρχεται το πλήρωμα του χρόνου και σμίγουμε τότε...
      όποτε βρίσκουμε την ευκαιρία να αγκαλιαζόμαστε...είναι τόσο όμορφη η αγκαλιά, νοητή ή όχι δεν έχει σημασία και μόνο που την σκέφτεσαι σου βγάζει τα καλύτερα συναισθήματα όπως λες...
      Σου στέλνω και εγώ μια μεγάλη αγκαλιά 🤗από την Κρήτη, μια ανάσα θάλασσα είμαστε...φιλιαααα!!

      Διαγραφή
  5. Εγώ προσωπικά είμαι γεννημένη φιληνάδα για..αγκαλίτσες! Μέχρι τώρα που τις στερούμαι λόγω covid την πληρώνει ο άνδρας μου !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ μία από τα ίδια αλλά πιο πολύ μου αρέσει να δίνω αγκαλιές πολλές...
      Η αγκαλιά είναι το φάρμακο που μας κάνει καλά φιλενάδα και νιώθουμε όμορφα όταν μας την δίνουν και την δίνουμε...
      Τώρα που μπορούμε να το κάνουμε ξανά, καταλαβαίνουμε πόσο μας είχε λείψει όλο αυτόν τον καιρό..
      Μακάρι να μην τις στερηθούμε ποτέ ξανά... να είστε και καλά και να κάνετε πολλές αγκαλίτσες...νοερά σου στέλνω και τις δικές μου 🤗 φιλιαααα!!

      Διαγραφή
  6. Με τρώει, αλλά θα το γράψω: ΜΟΥ ΈΧΕΙ ΛΕΙΨΕΙ Η ΑΛΗΘΙΝΉ ΑΓΚΑΛΙΆ για τον "γνωστό" λόγο που σχεδόν όλος ο πλανήτης στερείται της αγκαλιάς και η νοερή διαδικτυακή αγκαλιά της μόδας, ΔΕΝ με ικανοποιεί!!!
    Τολμηρή ανάρτηση που θυμίζει τα κακώς κείμενα, αλλά τι να πει ή τι να κάνει κανείς; ;)
    ΑΦιλάκια με άπειρες νοερές αγκαλίτσες και φιλάκια και χειραψίες κλπ κλπ!!! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και πολύ καλά κάνεις και το γράφεις φιλενάδα αφού είναι η πραγματικότητα αυτή και νομίζω ότι οι νοητές αγκαλιές είναι αυτές που δίνουμε σε όσους αγαπάμε και βρίσκονται μακριά μας και τίποτα δεν αντικαθιστά την σωματική αγκαλιά...αλλά όταν δεν έχουμε άλλο τρόπο να την εκφράσουμε; τότε βάζουμε φατσούλες με αγακαλίτσες και χαιρόμαστε από μακριά ...
      Η αγκαλιά είναι εκείνη που σε γεμίζει πληρότητα και ευτυχία...όποτε έρχονται τα παιδιά ρωτάω, να σας αγκαλιάσω; και όταν απαντούν θετικά, γιατί είναι σίγουρα για ότι δεν κινδυνεύουμε από εκείνα, η καρδιά μου γεμίζει χαρά οπως και η αγκαλιά μου...
      Μια τέτοια μεγάλη νοητή αγκαλιά 🤗 σου στέλνω φιλενάδα και ματς μούτσ φιλάκια 😍

      Διαγραφή
  7. Θα συμφωνήσω για τη δύναμη της αγκαλιάς, της αληθινής αγκαλιάς όμως, αυτής που εκπέμπει ζεστασιά, που διώχνει όλα τα αρνητικά συναισθήματα, αυτή που αφήνεσαι και νιώθεις ασφάλεια.
    Μια τέτοια, ζεστή αγκαλιά κι από μένα Ρούλα μου. Δεν ξέρω αν την ένιωσες, αλλά η άκρη της σελίδας σου πάνω-πάνω άρχισε να καπνίζει.
    Να είσαι πάντα καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς γι αυτήν μιλάμε Αννίκα μου αυτή μας έχει λείψει η αγκαλιά των συναισθημάτων...έχω την ελπίδα ότι δεν έχει γίνει τόση μεγάλη η απόσταση που να μας κρατήσει μακριά απο τις αγκαλιές μας και ότι μπορούμε να την μικρύνουμε σε απόσταση αναπνοής...
      Ακόμα και μια νοητή αγκαλιά όπως η δική σου και των φίλων εδώ μέσα μπορεί να μας κάνει να νιώσουμε την ζεστασιά της αν βάλουμε την φαντασία μας να δουλέψει...ακόμα να μπορέσει να δει ένα μικρό καπνό σε μια άκρη
      της σελίδας μου...
      Στέλνω σου και εγώ πολλές έστω και κάπως καθυστερημένες αγκαλιές 🤗🤗 από την βροχερή Κρήτη φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  8. Η δύναμη της αληθινής αγκαλιάς είναι όντως τεράστια. Γι' αυτό μας έχει λείψει τόσο τώρα με τον κοροναϊό.
    Μια μεγάλη διαδικτυακή αγκαλιά σου στέλνω Σμαραγδένια μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Μαρινάκι μου σαν λαός, είμαστε πολύ συναισθηματικός και η αγκαλιά ήταν αυτή που μας έλειψε περισσότερο από όλα...
      Οταν περάσει όλο αυτό έχω την ελπίδα ότι θα ξαναβρεθούμε αγκαλιασμένοι ξανά..
      Νοητά σου στέλνω μικρή μου και εγώ μια μεγάλη αγκαλιά🤗 και ένα γλυκό φιλί😘 να είσαι καλά Μαρινάκι μου !!

      Διαγραφή
  9. Πραγματικά, είναι νομίζω εκείνο που μας λείπει πρωταρχικά, όλη αυτή την μεγάλη περίοδο τής πανδημίας. Ακόμα και διαδικτυακά, "στέλνουμε" αγκαλίτσα, γιατί όλοι μας γνωρίζουμε την ανακουφιστική αίσθησή της. Στέλνω αγκαλίτσες και φιλάκια, Σμαράγδι μου, και καλό μας φθινόπωρο! ⭐🌙😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Πετρίνα μου η αγκαλιά είναι το μόνο που μας έλειψε πραγματικά...εκείνο το άνοιγμα των χεριών που όταν κλείνει μέσα του, διοχετεύει στα κορμιά το αίσθημα της ευδαιμονίας και της ευχαρίστησης.
      Είναι το φάρμακο δια πάσα νόσο... το έχουμε νιώσει όλοι μας νομίζω ε;
      Ετσι είναι ότι ακόμα και νοητά η λέξη αγκαλιά και μόνο, μόνο ζεστασιά και αγάπη σημαίνει.
      Μια μεγάλη αγκαλιά 🤗και από μένα Πετρίνα μου σου στέλνω από Κρήτη μεριά και φιλί μαζί 😘 Καλό Φθινόπωρο!!

      Διαγραφή
  10. Η επιστήμη το έχει ερευνήσει κι έχει βγάλει συμπεράσματα : «Τα βιοχημικά αποτελέσματα της αφής περιλαμβάνουν την αυξημένη σεροτονίνη - το φυσικό αντικαταθλιπτικό του σώματος - και την αυξημένη ωκυτοκίνη - την ορμόνη αγάπης» και όλοι έχουμε προσωπική εμπειρία της ευεργετικής αίσθησης μιάς αληθινής αγκαλιάς , που την αποζητάμε με κάθε ευκαιρία....ιδιαίτερα τώρα με το θέμα της πανδημίας, έχουμε νιώσει οι περισσότεροι τοσο έντονα την έλλειψή της....Μεγάλη αγκαλιά και πολλά φιλιά Σμαραγδένια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κλαυδία μου το λέει και η επιστήμη...αν και εμείς δεν περιμέναμε να μας το πει εκείνη, το ξέραμε και από μόνες μας πως μια αγκαλιά είναι το καλύτερο φάρμακο για να ζεστάνει η καρδιά και να νιώσει την ανθρώπινη επαφή...
      Οντως είναι το περισσότερο που μας έχει λείψει...θα την ξαναβρούμε γιατί ο άνθρωπος δεν μπορεί να κάνει χωρίς την αγκαλιά φίλη μου, γι αυτό σου στέλνω και εγώ αγκαλιά 🤗 μεγάλη και πολλά φιλιαααα !!😘

      Διαγραφή
  11. Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις αγκαλιές κοπέλα με το καναρινί φόρεμα... στέλνω σου και εγώ νοητά μια ζεστή αγκαλιά 🤗να έρθει να σε βρει όπου και να είσαι!! φιλιααα!!😘

      Διαγραφή
  12. Συμφωνώ! Και όντως είναι αποδεδειγμένο επιστημονικά ότι μια αγκαλιά είναι γιατρειά.
    Καλημέρα Ρούλα μου
    Με μια αγκαλιά και ένα γλυκό φιλί σε καλημερίζω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η αγκαλιά Αννιω μου είναι η ωραιότερη εφεύρεση του ανθρώπου, η πιο ζεστή , η πιο συναισθηματική, είναι εκείνη που σε κάνει να νιώθεις τα πιο όμορφα και γλυκά αισθήματα...τι να λέμε τώρα!! είναι το αντίδοτο στην κατάθλιψη και σε όλα γενικώς...
      Την καληνύχτα μου σου την στέλνω με μια νοητή μεγάλη γλυκιά αγκαλιά,🤗 συνοδεύονταστη με φιλιαααα!! 😘

      Διαγραφή
  13. όπως έλεγε και η γεροντισσα Γαβιηλια η αγκαλια θεραπευει πιο καλα
    απο τα καλυτερα φαρμακα .... και οπως ελεγε κ μια πολυ φιλη μου νοσοκομα χρονια
    οταν γερασε μου πε μυστικο οταν τα παιδακια σου ειναι αρρωστα να τα αγκαλιαζεις περισσοτερο
    να περνας χρονο μαζι τους κ να μην κανεις δουλειες αλλα να φροντιζεις μονο το φαγακι τους να εχουν...
    !!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. σου στελνω μια μεγαληηηηηηηηηηηηηηη αγκαλιααααααααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δεις πως συμφωνούμε με την γερόντισσα Σοφάκι μου...δεν υπάρχει πιο όμορφο και πιο γλυκό φάρμακο από μια ζεστή αγκαλιά που θα σε κλείσει μέσα της, να σου μεταδώσει το συναίσθημα της τρυφερότητας και της αγάπης..
      Σε ευχαριστώ για την μεγάααααλη αγκαλίτσα,🤗 σου στέλνω και εγώ την δική μου με αγάπη και φιλιααααα!!😘

      Διαγραφή
  15. Πού καταντήσαμε! Να έχουν ενοχοποιήσει την αγκαλιά και τ' αυθόρμητα φιλιά και τις συναθροίσεις και όλα όσα μας κρατούσαν κοινωνικοποιημένους κι ενωμένους. Φοβάμαι για τα νέα παιδιά που μαθαίνουν καινούργιους κώδικες "επικοινωνίας", εμείς κρατάμε ακόμα τις παραδόσεις. Γίνεται μωρέ χωρίς αγκαλιά και ανθρώπινη επαφή;
    Yπέροχο κείμενο Ρουλάκι μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είδες Κανελλάκι μου; στο πείσμα τους όμως εμείς δεν θα το βάλουμε κάτω και θα έχουμε την αγκαλιά σαν το καλύτερο αντίδοτο στις αποστάσεις και όσο την ενοχοποιούν, εμείς τόσο πιο κοντά θα ερχόμαστε...
      Δεν γίνεται χωρίς αγκαλιά η ζωή, χωρίς το άγγιγμα των χεριών (το κανονικό και όχι την γροθιά)...
      Η αγκαλιά είναι τρυφεράδα, είναι ζέσταμα καρδιάς και ότι άλλο όμορφο συναίσθημα σε γεμίζει ​αγκαλιάζοντας!!
      Και βέβαια δεν γίνεται χωρίς αγκαλιά...Ας αγκαλιαστούμε 🤗σφιχτά και τρυφερά Κανελλάκι μου ακόμα και νοερά έχει την δύναμη να μας κάνει να νιώσουμε όμορφα!!!! φιλί...Σ.Λ.😍

      Διαγραφή
  16. Ολοι τη θελουμε μια αγκαλιά, αλήθεια πόσα μας προσφέρει;
    Στελνω κι εγω δυο μεγάλες αγκαλιές απο δω να φτασουν στην αγαπημένη Κρήτη. Μια για εσενα Ρολυλα μου, και μια για το παιδακι μου!
    Φιλιά πολλά, να είστε όλοι καλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να δεις που προχθές σε σκεφτόμουν Νίκη μου ήξερα πως το παιδί σου ήταν στα εδώ και σίγουρα θα ανησυχούσες με τον εγκέλαδο που μας ταρακουνάει..
      Ναι η αγκαλιά είναι σιγουριά, μας δίνει γαλήνη και τρυφερότητα κορίτσι μου και πολλά άλλα συναισθήματα...
      Θα χαρώ τόσο να μπορέσουμε να ξανά αγκαλιαστούμε, όποτε σε φέρει ο δρόμος σου προς τα εδώ Νίκη μου.
      Χάρηκα που πέρασες και τα είπαμε να είστε όλοι καλά πολλές αγκαλιές🤗🤗 και από μένα φιλιααααα 😘 😍

      Διαγραφή
  17. Αχ Ρούλα μου, αυτό σκέφτομαι εδώ και καιρό.
    Πόσο μου λείπει η ζεστή αγκαλιά!
    Τα σταυρωτά φιλιά, οι φίλες μου!
    Στην πρώτη καραντίνα, στερηθηκαμε παιδιά κι εγγόνια, μετά το εμβόλιο ευτυχώς όχι, αλλά με τον φόβο να είναι στην ψυχή μας.
    Θα συμφωνήσω με όσα έγραψες και θα σου στείλω κι εγώ μια δυνατή και ζεστή αγκαλιά.
    Ας αρκεστούμε σ αυτή προς το παρόν κι ας ευχηθούμε να τελειώσει γρήγορα το κακό.
    Σας φιλώ και σας αγκαλιάζω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή