Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021

"Μίνι Σκυτάλη # 3...Σε απόσταση αναπνοής

 


Η Νάντια άνοιξε την ομπρέλα της καθώς το ψιλόβροχο που άρχισε να πέφτει την έκανε να τυλίξει πιο σφιχτά στο κορμί της την καμπαρντίνα της.

Τάχυνε το βήμα της να φτάσει όσο γρηγορότερα γινόταν στο σπίτι της, στον μικρό της παράδεισο.

Ξημερώματα και μόλις πριν λίγο είχε σχολάσει από το "σπίτι" που δούλευε.

Ξημέρωνε και τα στενά σοκάκια της Πλάκας όπου έμενε, έπαιρναν τα χρώματα της Ανατολής.

Αυτό το χρώμα ήταν που ζέσταινε την καρδιά της χρόνια τώρα, μόλις άνοιγε την πόρτα του μικρού της σπιτιού, που αποτελούνταν από τρία δωμάτια όλο κι όλο.

Μια μικρή κουζινούλα, μια κρεβατοκάμαρα και ένα μικρό σαλονάκι...αλλά αυτό που την έκανε να διαλέξει αυτό το σπίτι στα Αναφιώτικα, ήταν η θέση που βρισκόταν αυτό το μικρό σπίτι.

Η θέα που είχε, από το μοναδικό μικρό του μπαλκόνι, την Αθήνα στο πιάτο, αλλά αυτό που λάτρεψε σε αυτό, ήταν εκείνη η Βουκαμβίλια που σκέπαζε ένα μέρος του με τα φούξια διαφανές λουλούδια της!  

Από την στιγμή που  είδε αυτά τα  μικρά όμορφα σπιτάκια κολλημένα το ένα δίπλα στο άλλο, αποφάσισε να αγοράσει ένα σπίτι εκεί, για να γίνει ο δικός της παράδεισος.

Μπήκε στο μπάνιο και άνοιξε το ζεστό νερό που άρχισε να τρέχει στο παγωμένο κορμί της, ενώ το έτριβε με μανία, προσπαθώντας να "σβήσει" τα σημάδια της "δουλειάς" της.

Μια συνηθισμένη ιστορία και η δική της όπως τόσων και τόσων γυναικών που κάνουν το αρχαιότερο επάγγελμα του κόσμου, που δεν είναι όμως του παρόντος να αναλύσουμε...

Κατάφερε μετά από χρόνια να διαχωρίσει την "δουλειά" της από την ζωή που ήθελε να έχει, όπως αυτό τον μικρό κατάλευκο παράδεισό της.

Θαρρείς πως εξαγνιζόταν μπαίνοντας μέσα σ αυτό και εκεί γινόταν πάλι η Κωνσταντίνα.

Η μοναδική της συντροφιά ήταν ο Κανέλος, ένας γάτος, με ένα πανέμορφο κανελί χρώμα.

Τον είχε βρει να κλαίει πριν από χρόνια, γυρίζοντας στο σπίτι της το ξημέρωμα, μέσα σε ένα κάδο σκουπιδιών. 

Σκύβοντας αντίκρυσε ένα μικρό βρώμικο γατάκι να τρέμει από το κρύο.

Το πήρε στην αγκαλιά της και από τότε έγιναν αχώριστοι.

Ηταν το καλύτερό της η ώρα που έπαιρνε τον καφέ της και έβγαινε στο μικρό της μπαλκόνι, να απολαύσει την ομορφιά που απλωνόταν στα πόδια της.

Η αμφιθεατρική θέση που βρισκόταν το σπίτι της, της το επέτρεπε να το κάνει...γι αυτό το είχε διαλέξει άλλωστε.

Ο Κανέλος να χουζουρεύει πότε στα πόδια της και πότε  να κουλουριάζεται στην αγκαλιά της.

Η γαλήνη που ένιωθε αυτές τις στιγμές μέσα της την έκαναν να ξαναγίνεται μικρό παιδί.

Εκείνο το πρωινό αφού ακούμπησε το φλυτζάνι της στο τραπεζάκι, μπήκε μέσα να πάρει τα τσιγάρα της.

Ηταν η μόνη κακιά συνήθεια που δεν μπόρεσε να κόψει, όσο και να το είχε προσπαθήσει.

Βγαίνοντας έξω το θέαμα που αντίκρισε της έκοψε την ανάσα.

Ενα μικρό σπουργίτι καθόταν στην άκρη του φλιτζανιού της με τον καφέ και σε απόσταση αναπνοής, ο Κανέλος να το κοιτάζει με τα μεγάλα κίτρινα μάτια του, έτοιμος να το κάνει μια χαψιά.

Κανέλοοοο μη!! άσε το σπουργιτάκι ήσυχο.

Τι μη...μου λες κυρά μου; πως να αφήσω τέτοιο μεζέ;

Καλά σου λέει, τι θα καταλάβεις άμα με φας; πεινάς; δεν το νομίζω στρουμπουλό στρουμπουλό σε βλέπω.

Αλήθεια στην πραγματικότητα δεν πεινάω, αλλά είθισται να τρώμε τα πουλιά οι γάτες.

Εσύ όμως τι κάνεις εδώ επάνω στο φλιτζάνι με τον καφέ;

Αααα καφές είναι; για νερό το πέρασα...ξέρεις έχω ένα πρόβλημα με τα μάτια μου, γι αυτό σου λέω δεν αξίζει να με φας.

Μπορούμε να έχουμε μια συμφωνία; να έρχομαι εδώ τα πρωινά να σας κελαηδάω, να κάνουμε παρέα της Κωνσταντίνας να πίνω λίγο νεράκι και να κάνουμε την ανατροπή που λένε πως δεν γίνονται φίλοι οι γάτες με τα πουλιά.

Αυτά που λες γίνονται μόνο στα παραμύθια...

Γιατί η ζωή τι είναι; 

Αυτή ήταν η δική μου συμμετοχή στην μίνι σκυτάλη, με την εικόνα Νο 6 που διοργανώνει με επιτυχία η Μαίρη με την γήινη ματιά...

Καλή συνέχεια Μαίρη μου σε όλους τους συμμετέχοντες.

Να έχετε μια όμορφη εβδομάδα, να βρίσκετε αφορμές να χαμογελάτε παρεακι μου κάνει καλό στην υγεία...

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!!





38 σχόλια:

  1. Ρούλα μου μια υπέροχη γλυκιά ιστορία για μια κοπέλα που έκανε ένα απαίσιο και δύσκολο επάγγελμα, και που βρήκε θαλπωρή και ζεστό συναίσθημα σε ένα άλλο πλάσμα που η κοινωνία δεν φέρθηκε καλά επίσης. Σε ένα γάτο πεταμένο από άπονα χέρια στα σκουπίδια. Ένα απλό σπιτάκι και μια τρυφερότητα και αγάπη. Πόσα λίγα μα πόσο σημαντικά χρειαζόμαστε στη ζωή μας. Σ' ευχαριστώ πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η εικόνα με τον γάτο και το πουλάκι Μαίρη μου μου άρεσε πάρα πολύ στην αρχή μου έβγαζε κάποιο παραμύθι αλλά ήθελα να έχει και την πραγματικότητα μέσα του...
      Ηθελα μια ανατροπή γιατί έτσι αισθανόμουν γράφοντας αυτήν την μικρή ιστορία μου.
      Χαίρομαι που σου άρεσε φίλη μου και χαίρομαι που μας δίνεις την ευκαιρία να ξεδιπλώσουμε την φαντασία μας..
      Καλή συνέχεια σε όλους σίγουρα θα διαβάσουμε υπέροχες ιστορίες...
      Να περνάς όμορφα Μαίρη μου φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  2. Σμαραγδένια μου, τι ωραία η ιστορία σου, σπάει τα τετριμμένα.
    Ένα κορίτσι που αναγκάζεται να πουλάει το κορμί του, δεν είναι άψυχο όπως νομίζει η κοινωνία. Έχει μια καρδιά, γεμάτη συμπόνια. Περιμαζεύει ένα μικρό και εγκαταλελειμμένο γατάκι και του δίνει αγάπη και στοργή. Νοιάζεται για τα πουλιά.
    Ένα πουλάκι ευφυέστατο που ζητάει να αλλάξει τον κόσμο και ένας γατούλης ασυμβίβαστος και ολίγον κυνικός.
    Πολύ μου άρεσε η συμμετοχή σου! Γιατί συν των άλλων, μας αποδεικνύει πόσο σημαντικό είναι να βρίσκει κανείς στο σπίτι του θαλπωρή!
    Καλή μας εβδομάδα με χαμόγελο.
    Σου στέλνω φιλί γλυκό.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς ήθελα να δώσω με την μικρή μου ιστορία Μαρινάκι μου... η αγάπη Είναι εκείνη που κινεί τα νήματα σ αυτήν την περίπτωση η οποία μπορεί να κάνει την ανατροπή στην καρδιά μας , στην ζωή μας και να μην έχει σχέση με το επάγγελμα που κάνουμε, αλλά με την ζεστασιά που έχουμε μέσα μας...
      Η εικόνα μπορεί να είναι λίγο τρομακτική βλέποντας τη και σίγουρα ο νους θα πάει στο τέλος του σπουργιτιού.
      Δεν το ήθελα αυτό και έτσι προέκυψε η ανατροπή, που μακάρι να ήταν και η πραγματικότητα αυτή!!
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε...να είσαι καλά μικρή μου θα τα πούμε φιλάκια!!😍

      Διαγραφή
  3. Για τις ανατροπές ζούμε Σμαραγδάκι μου:)
    Αυτές δοκιμάζουν τις αντοχές και την ευφυία μας.
    Σημαντικό το μήνυμα της ιστορίας σου. Οι "παραδοσιακοί" εχθροί μπορούν να κάνουν τις καλύτερες φιλίες.
    Να είσαι καλά
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά από μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το φυσιολογικό θα ήταν να φάει το σπουργίτι η γάτα Μαρία μου αλλά, δεν ήθελα να γίνει αυτό, οπότε, αφού μπόρεσε η Κωνσταντίνα να διαχωρίσει το επάγγελμα της από την ζωή της και αφού είχε δώσει τόση αγάπη στο γάτο της , σίγουρα και αυτός θα είχε μάθει να φέρεται σαν κύριος...κατά την δική μου φαντασία..
      Η ιστορία μου κατέληξε σε παραμύθι, αφού μέσα σε αυτό μπορείς να κάνεις ακόμα και ένα γάτο να μιλά με ένα σπουργίτη...😊 ανατροπές είπαμε!
      Να είσαι καλά Μαρία μου να περνας όμορφα καλή εβδομάδα και σε σένα καλή μου φιλάκια 😍

      Διαγραφή
  4. "Nα κάνουμε την ανατροπή που λένε πως δεν γίνονται φίλοι οι γάτες με τα πουλιά"
    Τα κρυμμένα νοήματα που έχεις πλέξει τόσο αρμονικά στην ιστορία σου, είναι εκπληκτικά.
    Τα στερότυπα που μας θέλουν μοιρασμένους σε δυνατούς και αδύναμους, καταρρίπτονται παταγωδώς. Από έναν Κανέλλο και μια γλυκιά κοπέλα που τον είχε συντρέξει κάποτε, για να κάνει τώρα κι αυτός το ίδιο με το σπουργιτάκι...
    Το πιο γλυκό ξεκίνημα της εβδομάδας μας χάρισες Ρούλα μου...
    ΣΛ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ήξερα ότι εσύ Κανελλάκι μου θα "διάβαζες" κάτω από τις λέξεις...και ναι αυτή ακριβώς ήταν η πραγματική ανατροπή που ήθελα να δώσω αφού όλοι μας είμαστε εν δυνάμει, δυνατοί και αδύνατοι ταυτόχρονα...
      Ετσι ακριβώς αγάπη μου, ήθελα η ηρωίδα μου να έχει τον δικό της ήλιο να της ζεσταίνει την καρδιά και εκείνη με τον τρόπο της να διοχετεύει την ζεστασιά της και σε άλλα πλάσματα...
      Η εικόνα που διάλεξα ήταν αυτή που έκανε την φαντασία μου να μιλάνε σαν φίλοι άσπονδοι εχθροί...😊
      Πόσο χαίρομαι για το σχόλιο!! να είσαι καλά Κανελλάκι μου ευχαριστώ πολύ φιλί... Σ.Λ.😍

      Διαγραφή
  5. Πολύ γλυκιά και τρυφερή η συμμετοχή σου Ρούλα μου. Έκανες την ανατροπή εσύ. Τι πιο όμορφο να σπάσουμε το κατεστημένο που μας θέλει μοιρασμένους σε ''ηθικους και ανήθικους'' πολίτες, σε εχθρούς και φίλους, σε όμοιους και διαφορετικούς.
    Μου άρεσε και το πουλάκι που δεν βλέπει καλά και ο Κανέλλος που δεν πεινά αλλά σκέφτεται το ''είθισται...''
    Μπράβο Ρουλίτσα για τη συμμετοχή σου
    Καλή σου εβδομάδα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ηθική Αννιώ μου έχει πολλές ερμηνείες...εκεί όμως που βρίσκεται η αγάπη, είναι άλλη υπόθεση και όπως λέει η αγαπημένη Αλκυόνη Παπαδάκη, ακόμα και στην κόλαση μπορείς να δεις την ομορφιά!!
      Το θέμα είναι θέλεις να την δεις; και να κάνεις την ανατροπή; ή θες να μείνεις στο "είθισται";
      Η εικόνα αυτή είχε δυο επιλογές...προτίμησα την τρυφερή της, αυτή που κατά βάθος και πλάτος να μην πω, θα θέλαμε οι περισσότεροι!😊
      Σε ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου να είσαι καλά ότι και να κάνεις φιλάκια!! 😍

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα και καλή εβδομάδα φίλη μου.
    Απόλαυσα την ιστορία σου.
    Να κάνανε οι άνθρωποι την ανατροπή, λέει.
    Να μην αδικούσε ο ένας τον άλλο, να μην κρίνουμε τους άλλους!
    Και κάποιος άλλος ήθελε να κάνει την ανατροπή και τον σταυρώσαμε.
    Το πουλάκι και κάθε αδύναμο πλάσμα, χρειάζεται την συμπαράσταση όλων μας.
    Ας μη το ξεχνάμε.
    Υπέροχη η συμμετοχή σου.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό Ρένα μου είναι και δεν θέλω να σε απογοητεύσω, όνειρο θερινής νυκτός ...άλλο τι θα θέλαμε εμείς και άλλο η πραγματικότητα...
      Ευτυχώς όμως που έχουμε την φαντασία μας και πλάθουμε τις ιστορίες μας, όπως θα θέλαμε να ήταν ο κόσμος...
      Εκεί κάνουμε και τις ανατροπές μας και ευχόμαστε κάποτε να έρθει το πλήρωμα του χρόνου να κυριαρχήσει η αγάπη πάνω από όλα!!❤
      Χαίρομαι που σου άρεσε φιλενάδα να είστε όλοι καλά καλή συνέχεια σε ότι κάνεις φιλιααα 😍

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η ιστορία σου Ρούλα μου.
    Ανατρέπεις τους παραδοσιακούς εχθρούς και τους κάνεις τους καλύτερους φίλους.
    Το δίνεις αυτό με καλοστημένη δομή.
    Τα πουλιά πρέπει να μας δίνουν χαρά να τα προσέχουμε και όχι να τα σκοτώνουμε
    Καλή συνέχεια Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μαρία μου η φωτογραφία αυτή με ενέπνευσε να την γράψω και είναι το πως θα δεις μια εικόνα...εμένα μου έβγαλε την ανατροπή...έστω και σαν παραμύθι.
      Να μου πεις μόνο στα παραμύθια γίνονται αυτά ε;
      Εντάξει η πραγματικότητα είναι αλλιώς και το ξέρουμε, αλλά ας αφήσουμε την τρυφερότητα να μας αγκαλιάσει
      για λίγο ε;
      Να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς Μαρία μου φιλιααα!!😍

      Διαγραφή
  8. Το σπίτι μας το βασίλειό μας....!!! Εδω κοντά μου την έβαλες την ηρωϊδα σου, νά αφήνει πίσω της την "δουλειά" και να αναπαύεται στο σπιτάκι της στ΄Αναφιώτικα, να χαίρεται και να ζεί πραγματικά παρέα με τον γάτο της τον Κανέλλο ....που τελικά θα κάνει την ανατροπή και θα γίνει από κυνηγός, φίλος με το μικρό σπουργίτι....Εξαιρετική η συμμετοχή σου, την απόλαυσα. Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαυδία μου έτσι είναι ο προσωπικός μας χώρος το σπίτι μας, είναι εκείνος που "βλέπει" τον πραγματικό εαυτό μας και αυτός που θα αφήσουμε την καρδιά και το συναίσθημα μας ελεύθερο...
      Είναι αυτό που χαιρόμαστε να ζούμε...έτσι και η Νάντια, γινόταν η Κωνσταντίνα όταν βρισκόταν στο δικό της παράδεισο...η εικόνα μου έδωσε τα υπόλοιπα για την ανατροπή...❤
      Σε ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου άρεσε να είσαι καλά Κλαυδία μου καλο σου βράδυ φιλιααα 😍

      Διαγραφή
  9. Μα τι τρυφερή και συνάμα και δυνατή ιστορία, μας έδωσες Ρούλα μου!
    Με ότι και αν βιοπορίζεται κανείς στη ζωή του, όσο και αυτό μπορεί να είναι κατακριτέο από μια κοινωνία που και αυτή είναι σε πολλά διεφθαρμένη, καθόλου δεν αποκλείει τα αισθήματα ενσυναίσθησης και αγάπης για όλα τα ζωντανά!

    ΑΦιλάκια με ένα ακόμη μπράβο και από μένα για την συμμετοχή σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτά τα δύο συναισθήματα ήθελα να δώσω Στεφανία μου έπιασες το νόημα της ιστορίας...αφού ούτως ή άλλως, όλοι έχουμε μέσα μας αισθήματα που σε άλλους βγαίνουν στην επιφάνεια και σε άλλους όχι ...και εννοείτε ότι αυτά δεν έχουν σχέση με το επάγγελμά μας!!
      Η εικόνα όμως μου έβγαζε τρυφερότητα και αγάπη για μένα ήταν αυτή η ανατροπή, γιατί θα μπορούσε να ήταν και το προφανές πως ο γάτος θα έτρωγε το σπουργίτη...
      Σε ευχαριστώ πολύ για το μπράβο σου και χαίρομαι φιλενάδα που σου άρεσε η συμμετοχή μου!!
      Να είσαι καλά με ότι κάνεις καλό σου ξημερωμα🌙...φιλιααα!!😍

      Διαγραφή
  10. Κοίτα να δεις τώρα ιστορία! Κοίτα να δεις ανατροπές! Ναι Ρούλα μου. Έχουμε ανάγκη από τέτοιες ανατροπές στη ζωή μας. Να βγάλουμε στην άκρη το τυπικό, το "έτσι γίνεται" και να βάλουμε λίγο το "γιατί να γίνεται", αφού μπορούμε να το δούμε λίγο διαφορετικά.
    Να, τα ίδια λέω και εγώ στον σκύλο μας τον Άρη μόλις βλέπει γάτα και ετοιμάζεται, ευτυχώς μόνο, για να την κυνηγήσει.
    "Σταμάτα ρε να κυνηγάς τις γάτες! Δεν θα είναι καλύτερα να συμφωνήσετε να κάνετε παρέα και να βοηθάει ο ένας τον άλλον;" Αυτά του λέω και με στραβοκοιτάζει αλλά θα τον πείσω που θα πάει.

    Γλυκύτατη η ιστορία σου κορίτσι μου, γεμάτη όμορφες και ζεστές ανθρώπινες στιγμές αλλά και μια πολύ όμορφη συνθετική ματιά.
    Καλή βδομάδα καλή μου φίλη και ευχαριστούμε για τη συμμετοχή σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι να τις κάναμε αυτές τις ανατροπές φίλε μου ο κόσμος μας θα ήταν καλύτερος νομίζω...
      Οταν είδα την εικόνα μου θύμισε τον δικό μας γάτο με τα καναρίνια μας, που βάζαμε το κλουβί τους μπροστά του και τα κοίταγε ξερογλύφοντας βέβαια, ενώ εμεις προσπαθούσαμε να το μάθουμε να μην τα πειράζει...
      Κρίμα που έχασα αυτές τις φωτογραφίες όταν αλλαξα υπολογιστή δυστυχώς...
      (ο οποίος ομως το έσκασε μια μέρα μάλλον με καμιά κοπελιά 😊...έτσι κι αλλιώς είναι ανεξάρτητα ζώα...πότε πότε το βλέπουμε να σουλατσάρει στην γειτονιά)
      Τα σκυλάκια είναι πολύ διαφορετικά ,είναι πιστά και εκδηλώνουν την αγάπη τους...δεν παύει όμως να θέλουν την αγάπη όλα τα πλάσματα του κόσμου.
      Απλά η φαντασία μας καλπάζει καμια φορά και φτιάχει τον κόσμο όπως θα θέλαμε να ήταν.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα ευγενικά σου σχόλια παντα . να είσαι καλά 😊

      Διαγραφή
  11. Πολύ τρυφερή η ιστορία σου Ρούλα μου. Στο καταφύγιο της ηρωίδας σου που χώρεσε και ο γάτος, έρχεται τώρα ένα σπουργίτι να γλυκάνει τη ζωή τους με το κελάηδημά του.
    Να είσαι καλά.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η εικόνα θα μπορούσε να έχει και μια άλλη ερμηνεία Ελένη μου...αλλά προτίμησα την τρυφερότητα που λείπει από τις σχέσεις των ανθρώπων πιά..😊
      Εχουμε την φαντασία μας να κάνει δυνατά τα αδύνατα, για να ξεφεύγουμε λίγο από την καθημερινότητα μας
      Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου να είστε καλά όλοι σας καλή συνέχεια σε ότι κάνεις φιλιααα!!😍

      Διαγραφή
  12. Της «δουλειάς» τα σημάδια, πληγές στο σώμα, μα στην ψυχή αλώβητο και καθαρό ένα μέρος να εξιδανικεύει το συναίσθημα, την αγνή αγάπη, την πηγαία, της ουσιαστικής ζωής. Καταφύγιο το σπίτι, ευεργετική η παρουσία του σκανταλιάρη γάτου, καλοδεχούμενος ο μικρός σπουργίτης. Στο σπίτι του καλού, χίλιοι καλοί χωράνε. Όμορφη και τρυφερή η ιστορία σου Ρούλα μου, καλογραμμένη, με όμορφα μηνύματα, της καλοσύνης, της αγάπης, της φιλίας, της συνύπαρξης, της ανατροπής.
    Καλή εβδομάδα Ρούλα μου! Να είστε πάντα καλά!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το να "λαβωθεί" το σώμα Αννίκα μου είναι εύκολο να γιάνει αν δεν αφήσεις την ψυχή σου να λαβωθεί...είναι κάποιοι και είναι οι τυχεροί και οι ευτυχισμένοι που με ενα κλίκ κατεβάζουν τον διακόπτη του σκοταδιού και πορεύονται έτσι όπως πραγματικά ήθελαν στην ζωή τους στο φως, όταν η αγάπη μέσα τους δεν έχει πεθάνει....αυτό ακριβώς ήθελα να δώσω με την μικρή ιστορία μου που κατέληξε σε παραμύθι...
      Καπως έτσι ονειρεύομαι τον κόσμο μας Αννικα μου και αυτό βγαίνει στην επιφάνεια...το ξέρω ότι ονειροβατώ τις περισσότερες φορές...😊
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για το όμορφο και τόσο γλυκό σχόλιό σου να είσαι καλά φίλη μου καλό σου απόγευμα φιλιαααα 😍

      Διαγραφή
  13. Τρυφερή και αληθινή η ιστορία σου Ρούλα μου!
    Το τέλος πολύ δυνατό ερώτημα...

    Καλή εβδομάδα πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ αν δεν ήταν η ζωή να μας δίνει Κατερίνα μου εμπνεύσεις πως θα γράφαμε εμείς τις ιστορίες μας; μήπως δεν είναι σαν ένα παραμύθι με δράκους και νεράιδες; εσύ επιλέγεις με ποιους είσαι...ας είμαστε με την αγάπη και την τρυφερότητα...😊
      Να είσαι καλά Κατερίνα μου να κάνεις ότι αγαπάς φιλιααα!!😍

      Διαγραφή
  14. Κατ'αρχάς θα μαλλιοτραβηχτούμε για το όνομα του γάτου..ζητώ τα πνευματικά δικαιώματα για το όνομα του σκύλου μου Κανέλλο!! Πάντα τρυφερή Σμαραγδένια μου σε κάθε σου διήγηση αγγίζεις τις καρδιές. Η παρουσία του γάτούλη είναι το..μέλι στα συναισθήματα που εκφράζεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα... τι να κάνω φιλενάδα αφού ο γάτος ήταν κανελί χρώμα; ορίστεμεχρι τώρα είοχαμε τον σκυλακο σου τον Κανέλλο τωρα έχουμε και τον γάτο Κανέλο 😊 ήθελα να δώσω μια τρυφερή διάσταση στο τέλος της ιστορίας μου.
      Και ομορφότερο από την ζεστασιά που σου δίνει ένα γατάκι, σκυλάκι, πουλάκι, δεν έχει σημασία, σημασία έχει εσύ που θέλεις να δώσεις την αγάπη σου, αφού εκείνη ξέρει πως να στο ανταποδώσει...
      Ιστορία ξεκίνησε σε παραμύθι κατέληξε...αστα με την φαντασία μου..😊
      Να είστε καλά αχτίδα μου καλή συνέχεια σε ότι κάνεις καλή μου φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  15. Αγαπημένη μου Ρούλα, πόσο όμορφη ιστορία μ' έφερε ξανά στη φιλόξενη γωνιά σου! Με πόση τρυφερότητα και "παιδική" ματιά ξεδίπλωσες ανατροπές, μέσα από υπέροχες εικόνες!
    Γι' αυτές τις ανατροπές ζούμε και παλεύουμε με όποιο τρόπο μπορούμε όλοι μας, κάθε μέρα. Άλλοτε συνειδητά και άλλοτε και ασυνείδητα!
    Τη λάτρεψα την ιστορία σου και φεύγω αφήνοντας μια μεγάαααλη σφιχτή αγκαλιά, πολλά πολλά φιλιά και την αγάπη μου!!
    Να περνάς όμορφα φίλη και να μεταφέρεις έτσι τα θετικά σου μηνύματα σε όλους!!
    Μαρίνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω Μαρίνα μου καλώς όρισες άντε να μαζευόμαστε σιγά σιγά να σμίγουμε στα δρώμενα.
      Πολύ χαίρομαι που δεν χανόμαστε εδώ θα είμαστε και θα τα λέμε πάλι ξανά όποτε έχουμε χρόνο...
      Η εικόνα που διάλεξα είχε δυο επιλογές, η μιά θα ήταν αυτή που εκεί θα πήγαινε το μυαλό μας...στο είθισται και η άλλη σαν ένα παραμύθι που θα έκανε την ανατροπή που κατά βάθος όλοι μας θέλουμε να κάνουμε... η αγάπη τα κάνει όλα τόσο απλά Μαρίνα μου !!
      Σου στέλνω και εγώ μια μεγάλη αγκαλιά🤗 και να σου πω πως χάρηκα που πέρασες και τα είπαμε...φιλιαααα!! 😍

      Διαγραφή
  16. Ρούλα μου, πόσο γλυκιά η ιστορία σου! Και με πόση δόση χιούμορ! Πω πω, μπράβο σου! Λάτρεψα τους διαλόγους ανάμεσα στην κοπέλα, το γάτο και το σπουργιτάκι. Και μου άρεσαν πολύ οι υπαινιγμοί σου στο γατάκι που το πέταξαν στον κάδο σκουπιδιών και στην ηρωίδα σου που μεταμορφωνόταν σε άλλον άνθρωπο στη θαλπωρή του σπιτιού της. Πραγματικά χίλια μπράβο, φίλη μου. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου ακόμη και στην κόλαση μπορούμε να βρούμε τον δικό μας παράδεισο, όπως το έκανε και η ηρωίδα μου ...
      Χάρισε την τρυφερότητα και την αγάπη σε πλάσματα που είχαν περάσει από το ίδιο μονοπάτι με εκείνη και αυτό το εισέπραξε από εκείνα.
      Η εικόνα ήταν αυτή που σε πήγαινε εκεί στο τέλος...
      Χαίρομαι που σου άρεσε περισσότερο ήταν τα νοήματα που ήθελα να δώσω κάτω από τις λέξεις!!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου φίλη μου να περνας καλά με ότι κάνεις καλό Σαββατόβραδο να έχεις φιλιάααα!! 😍

      Διαγραφή
  17. Αγαπαμε τις γατούλες Ρουλα!! Τη δικη μου την υιοθέτησα οταν ήμασταν στη Χιο. Μικρουλα, δεν ξεκολλαγε απ' την αυλη μας!! Εντάξει, η δικια μας δεν τα παει τοσο καλα με τα πουλακια αλλά ελπιζουμε στις ανατροπές!! Καλη σου μερα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευγενία μου άσπονδοι εχθροί είναι μεταξύ τους τα πλάσματα αυτά το ξέρω, αλλά στην ιστορία μου ήθελα να τους κάνω φίλους...ουτοπία να το πεις, ανατροπή να το πεις, δεν ξέρω απλά με αυτό ήθελα να πω πως όλα τα πλάσματα του κόσμου ετούτου συμπεριλαμβανόμενου και τον άνθρωπο θέλουν αγάπη για να να επιζήσουν, σε ένα δικό τους παράδεισο.
    Να είσαι καλά να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις Ευγενία μου φιλιααα 😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αχ, τι γλυκιά ιστορία! ❤ Ρούλα μου, στέλνω πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρουλιτσα μου μονο εσυ θα μπορουσες να γραψεις τετοια γλυκεια ιστορια.Καλη επιτυχια και σε εσενα και σε ολες τις συμμετεχουσες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σμαραγδένια μου ποσό τρυφερή και αληθινή ιστορία η ψυχή της « αγνής» κοπέλας στο πιο ομορφο σκηνικό , γάτος και πουλί κύκλοι αέναοι

    ΑπάντησηΔιαγραφή