Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 8 Νοεμβρίου 2021

ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΈΣ...ΑΠΟΛΑΥΣΕΙΣ!

Με μεγάλη μου χαρά αυτή την φορά θα ήθελα να σας παρουσιάσω ένα βιβλίο, που μου δάνεισαν και που μόλις τελείωσα την ανάγνωσή του! 

Ηταν από τις λίγες φορές που ένα βιβλίο με συγκίνησε τόσο γιατί έχει μια ιδιαιτερότητα, που δεν την έχω συναντήσει μέχρι τώρα σε κανένα.

Σίγουρα θα αναρωτηθείτε τι είναι αυτό που το κάνει (για μένα τουλάχιστον)τόσο διαφορετικό...

Η συγγραφέας, η Εμα Ντόναχιου έγραψε αυτό το βιβλίο με αφηγητή  ένα πεντάχρονο παιδί.

Ενα καταπληκτικό βιβλίο που πραγματεύεται την δύναμη της αγάπης μάνας και παιδιού σε οδυνηρές καταστάσεις
και που σου δημιουργεί πολύ δυνατά συναισθήματα...
Εδώ η συγγραφέας
σας παραθέτω τις κριτικές,
και εδώ ένα μικρό απόσπασμα  του...

 
 Μόλις έμαθα ότι έχει γυριστεί και σε ταινία... 

Ψάχνοντας για αυτήν βρήκα πολύ επαινετικές πληροφορίες, Εδώ  και Εδώ θα διαβάσετε και την γνώμη όλων για αυτή την ταινία,  που θα ήθελα πολύ να την δω, αλλά δεν ξέρω να που την ψάξω με υπότιτλους.

Αν κάποιος ξέρει να την βρει θα του ήμουν ευγνώμων  πολύ να μου δείξει τον τρόπο πως να μπορέσω να την δω...

Αν και πολλές φορές όταν ένα βιβλίο γίνεται ταινία πολλά στοιχεία του βιβλίου αλλοιώνονται, εδώ από ότι διάβασα στις πληροφορίες έχουν δουλέψει πολύ το σενάριο  για την όσο γίνεται πιο άρτια ταύτισή του βιβλίου "το δωμάτιο"

Σας το προτείνω ανεπιφύλακτα!!!

Αυτή ήταν η δική μου πρόταση για αυτήν την εβδομάδα.

Μια ακόμα σπουδαία παρουσίαση θεάτρου που πήγα και που την ιδέα και την οργάνωση της την έκανε η εγγονή μου η Βίκυ με την ευγενή χορηγία του μουσείου Καζαντζάκη, ήταν κομμάτια από το πρώτο του βιβλίο-ημερολόγιο...

Με δύο μόνο ηθοποιούς που όμως μας καθήλωσαν με την ερμηνεία τους!!

Η παράσταση αυτή είχε την πανελλήνια πρωτοτυπία να είναι καθολική, αφού  μπορούσαν να την παρακολουθήσουν και άνθρωποι με χωρίς ακοή, αφού στην επάνω μεριά της σκηνής είχε υπότιτλους γι αυτούς και για όσους δεν είχαν όραση, είχα μοιραστεί ακουστικά, ενώ μια κοπέλα έκανε την διήγηση με την γλώσσα των χεριών, για εκείνους που δεν είχαν και τις δύο αυτές αισθήσεις.   

Εδώ λίγο πριν γεμίσει η αίθουσα και αφού κλείσαμε όλοι τα κινητά μας, δεν ακουγόταν παρά μόνο οι ανάσες μας  στην παράσταση, αφού όλες είχαν συντονιστεί με τις ανάσες των καταπληκτικών ηθοποιών...

Περιττό δε να πω ότι όλοι είχαμε ανατριχιάσει, από ότι απολαύσαμε! 

Θα σας αφήσω προς το παρόν  μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε.

Σας εύχομαι να είστε όλοι σας καλά, να  έχετε μια όμορφη εβδομάδα, εννοείτε ότι δεν ξεχνάμε πως το χαμόγελο είναι το μόνο δώρο που δεν κοστίζει!!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε. 


  

 

21 σχόλια:

  1. Καλημέρα Σμαραγδένια μου, θα..ερευνηθεί το βιβλίο και χαίρομαι που βλέπεις την εγγονή σου να προοδεύει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βιβλίο φιλενάδα είναι καταπληκτικό γιατί είναι σαν να το διηγήται ένα παιδί πέντε χρονών.
      Μου έκανε εντύπωση επειδή ήταν η πρώτη φορά που διάβαζα κάτι παρόμοιο!!
      Χαιρόμαστε για τα παιδιά και τα εγγόνια μας όταν προοδεύουν στην ζωή τους ε;
      Υπάρχει και ταινία αλλά σίγουρα σαν το βιβλίο δεν θα είναι νομίζω.
      Να περνάς όμορφα αχτίδα μου με ότι κάνεις καλο σου βράδυ φιλιαααα!! 😍

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Ρούλα μου και εύχομαι να έχουμε μια συνετή, φωτεινή και χαμογελαστή βδομάδα!
    Χαίρομαι πραγματικά που φροντίζεις με τόση αγάπη την πνευματική σου τροφή γιατί αυτή πάνω από όλα σου δίνει ενέργεια και σοφία να χειριστείς την καθημερινότητα σου!
    ΑΦιλάκια γλυκά και σε όλη την πανέμορφη οικογένεια σου! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να φροντίζουμε και τις δυο μας απολαύσεις φιλενάδα την σωματική μας που είναι καθημερινή, ακι την πνευματική όπου την βρίσκουμε την ευκαιρία να μην την χάνουμε, γιατί μας ανεβάζει ψυχολογικά, μας κάνει να νιώθουμε καλά και αυτό είναι το ζητούμενο, που όσο περνούν τα χρόνια!
      Να είσαι καλά Στεφανία μου, μια χαρούμενη εβδομάδα να έχεις και εσύ... φιλιάααα 😍

      Διαγραφή
  3. Θα το ψάξω κσι το βιβλίο και την ταινία.
    Μπράβο για την εγγονή σου, μπράβο και σε σένα που είσαι δραστήρια κσι συμμετέχεις παντού.
    Να είστε όλοι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το βιβλίο όταν το βρεις και το διαβάσεις θα δεις πόσο θα σε καθηλώσει...μακαρι να ήταν δικό μου Ρένα μου να σου το έστελνα... ο χρόνος για διάβασμα είναι τόσο λίγος, που όταν αυτό που διαβάζω, μου κρατά το ενδιαφέρον, τότε νομίζω ότι ο χρόνος μου δεν πήγε χαμένος.
      Και αυτό το βιβλ΄λιο ήταν ένα από αυτά.
      Ευτυχώς που έχουμε και λίγες ευκαιρίες για καλές και αξιόλογες παραστάσεις και δεν χάνουμε τέτοιες ευκαιρίες φιλενάδα.
      Να είστε καλά ολοι και εσύ Ρένα μου να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλο σου βράδυ φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  4. Καλησπέρα Ρούλα μου!
    Χαίρομαι για όλες αυτές τις δραστηριότητες. Δημιουργικές και πνευματικές. Κοιτάζω πάντα με προσοχή κάθε σου παρουσίαση, αναφορά και σκέψη. Έχουν να προσφέρουν πάντα κάτι διαφορετικό, κάτι ξεχωριστό.
    Να χαίρεσαι κάθε τέτοια στιγμή είτε προσωπικά είτε με τα αγαπημένα σου πρόσωπα.
    Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ στην επαρχία έχουμε λίγες ευκαιρίες να δούμε ποιοτικές παραστάσεις και έτσι όποτε μπορούμε τις απολαμβανουμε και μάλιστα με λίγη περηφάνια μπορώ να πω, όταν ένα δικό σου παιδί είναι μέσα σε αυτό και προπαντός όταν έχει να κάνει με τα έργα του μεγάλου μας συγγραφέα.
      Όσο για την πρότασή μου για το συγκεκριμένο βιβλίο, με ενθουσίασε ο τρόπος που έγραψε το βιβλίο της, γι αυτό και το προτείνω.
      Να είσαι καλά να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλό σου βράδυ🌙 και καλή εβδομάδα 😊

      Διαγραφή
  5. Χαιρομαι παρα πολυ που απολαυσες και την παρασταση αλλα και το υπεροχο βιβλιο.Παντα τετοια φιλεναδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οι εξόδοι μου πια γίνονται όλο και σπανιότερα φιλενάδα γι αυτό και δεν αφήνω την ευκαιρία να πάει χαμένη για τόσο όμορφες παραστάσεις, όπως δεν χάνω και την ευκαιρία να απολαύσω ένα όμορφο βιβλίο όσο λίγο χρόνο και να έχω, θα ξεκλέψω λίγο για διάβασμα , πόσο μάλλον όταν μου κινεί το ενδιαφέρον...
      Να περνάς και εσύ όμορφα Λίτσα μου ότι και να κάνεις καλο σου βραδάκι φιλιααα!!😊

      Διαγραφή
  6. Το βιβλίο δεν το ξέρω, ούτε κσι την ταινία και θα τα ψάξω.
    Συγχαρητήρια για την εγγονή σου και συ να βρίσκεις πάντα χρόνο να παρακολουθείς ωραίες παραστάσεις. Πολλά φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου και εγώ δεν τα ήξερα, απλά μου δάνεισαν το βιβλίο και όταν το διάβασα ενθουσιάστηκα με τον τρόπο γραφής της συγγραφέας που έκανε αφηγητή ένα παιδί 5 χρονών αυτή είναι και η διαφορετικότητα του βιβλίου...
      Όσο για την ταινία μου είπε η κόρη μου ότι την είδε την τηλεόραση έψαξα και την βρήκα εδώ, https://www.youtube.com/watch?v=yTFaSEGgxb0&t=43s αλλά, το βιβλίο μακράν καλύτερο!!
      Να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις, χαρήκαμε που σε είδαμε και στο χώρο σου φίλη μου καλο σου μήνα φιλιααα!! 😍

      Διαγραφή
  7. Να χαίρεσαι την εγγονή σου πρώτα από όλα. Μπράβο της αξίζει να την καμαρώνεις. Όσο για το βιβλίο ήταν τόσο αναλυτική η παρουσίασή σου που ήταν σαν να το διάβασα. Πήγα και στα λινκ που μας δίνεις και είδα για την ταινία...δεν ξέρω αν θα μπορούσα να τη δω. Αυτό το μετά είναι φοβερό. Αλλά και τι κακό έκανε στον ψυχικό κόσμο των ηρώων ο εγκλεισμός
    Καλό μεσημέρι Ρουλάκι
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου όντως δεν είναι νένα χαρούμενο θέμα αλλά μου έκανε εντύπωση το πως κατάφερε και μπήκε η συγγραφέας στην θέση ενός παιδιού και έγραψε αυτό το βιβλίο, που όντως είναι από τα δύσκολα σε συναίσθημα...
      Εννοείτε ότι σε κατανοώ φίλη μου και με τίποτε, μα με τίποτε δεν θα ήθελα να σε φέρω σε σε δύσκολη θέση το ξέρεις ε;
      Σε ευχαριστώ πολύ για το ειλικρινές σου σχόλιο Αννιώ μου, το εκτιμώ πολύ!!
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις την αγάπη μου πάντα φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
    2. Ξέχασα να σε ευχαριστήσω για τα όμορφα λόγια σου για την εγγονή μου, μακάρι όλος ο κόσμος νιώθει έτσι για τα παιδιά των παιδιών του φίλη μου!!!❤

      Διαγραφή
  8. Να χαίρεστε το ταλαντούχο κορίτσι σας που έστησε μια τόσο προχωρημένη δουλειά! Υπό άλλες συνθήκες, θα είχε μια στοιχειώδη προβολή απ' τα μέσα, ώστε να γίνει παράδειγμα και για άλλες παραστάσεις στις οποίες δεν έχουν πρόσβαση άτομα με προβλήματα ακοής ή όρασης. Εδώ βέβαια οι συνθήκες και η κουλτούρα μας επιβάλλουν πρωινάδικα και μπάτσελορ. Όσο για το βιβλίο, μου έχεις εξάψει τη φαντασία και θα τ' αναζητήσω Ρούλα μου. Φαίνεται όντως πολύ ενδιαφέρον και πρωτότυπο.
    Την καλησπέρα μου Ρουλάκι μου γλυκό♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ Κανελλάκι μου, να μου πεις πως αν δεν παινέψω η γιαγιά κουκουβάγια το εγγόνι της ποιος θα το κάνει; 😊 πέρα όμως από τα παίνια, όντως είναι ένα παιδί που προσπαθεί να βελτιώνεται στα καλλιτεχνικά της σχέδια και γι αυτό μας κάνει περήφανους όλους...
      Μακάρι να βρίσκονται νέα παιδιά με ωραίες ιδέες, να βελτιώνουν την πνευματική μας υπόσταση προς το καλύτερο!
      Όσο για το βιβλίο διάβασε τα λίνκ που έχω βάλει μάτια μου να πάρεις πρώτα μια ιδέα για το θέμα της!!
      Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ να είσαι καλά Κανελλάκι μου φιλώ σε! και...Σ.Λ 😍

      Διαγραφή
  9. Τα συγχαρητήριά μου στην εγγονή, πάντα επιτυχίες και όμορφες ποιοτικές δουλειές εύχομαι. Μακάρι σε όλες τις παραστάσεις να υπάρχει πρόνοια γιά όσους έχουν προβλήματα όρασης και ακοής....ήδη έχουμε μείνει πίσω σ΄αυτόν τον τομέα....Το βιβλίο, αν και δυσκολεύομαι να διαβάσω δυστυχώς, θα το ψάξω όπως και την ταινία....μου κέντρισες το ενδιαφέρον εντονότατα....Καλό βράδι Ρούλα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Κλαυδία μου αυτό το να μπορούν να απολαμβάνουν ΟΛΟΙ μια παράσταση και να μην μένουν εκτός, θα ήταν το ιδανικό για την κοινωνία μας και τους ανθρώπους της...είμαστε ακόμα πολύ πίσω σε αυτά και χάρηκα και αυτή ακριβώς την πρωτοβουλία ήθελα να να μοιραστώ μαζί σας...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια για εκείνη!!
      Για το βιβλιο τώρα θα σου πω τα ίδια που είπα και στο Κανελλάκι μου δες τα λινκ που εχω βάλει πρώτα, γιατί είναι Ένα θέμα δύσκολο...
      Να περνάς όμορφα φίλη μου ότι και και να κάνεις καλο σου βράδυ φιλιααα!! 😍

      Διαγραφή
  10. Πολλά συγχαρητήρια για την εγγονή σου Ρούλα μου πάντα επιτυχίες εύχομαι και όμορφες στιγμές!!!όσο για το βιβλίο και την ταινία δεν τα γνωρίζω αλλά θα τα ψαξω!!!Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σοφία μου μακάρι όλα τα παιδιά να προοδεύουν και να εκπληρώνουν τα όνειρα τους!!
      Το βιβλίο για μένα ήταν από εκείνα που έχουν ένα δύσκολο θέμα όμως είναι γραμμένο στην γλώσσα ενός πεντάχρονου παιδιού, και αυτή είναι η διαφορετικότητα του!
      Να είσαι καλά Σοφία μου να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φιλιααα!!😍

      Διαγραφή