Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου 2021

ΉΡΘΕ Η ΩΡΑ ΤΗΣ...

Με το καλημέρα σας θα ήθελα να σας ευχαριστήσω πάαααρα πολύ τον καθένα σας ξεχωριστά...

Ράνια, Χελώνα, Μαίρη, Μαριμάρ Άννα Φλο, Αιναφετς, Κανελλάκι, Ειρήνη Νικολάου, Αννίκα, Γιάννη,  Μαρινάκι, Ευγενία, Αριστάκι, Στέλλα, Αχτίδα, Ελένη Φλογερα, Μαρία Νικολάου, Γλαύκη, Λίτσα.τ, Μαριάννα, Σκρουτζάκο, Ρένα, Νάσια, Πίππη, Σοφάκι, Μαρία.Γ, Παρασκευή, Κούλαμαν, Μία Πέτρα!

Και όλους μαζί, για τις υπέροχες ευχές σας στην περασμένη μου ανάρτηση, με την ευκαιρία των γενεθλίων και γιορτής ταυτόχρονα!

Μέχρι να ανοιγοκλείσω τα μάτια μου, να σου οι γιορτές, σαν χθες ήταν που έγραφα τα ονόματα σας στο τετράδιο για να κάνω την κλήρωση της προηγούμενης χρονιάς και να που πάλι βρέθηκα να κάνω το ίδιο όπως κάθε φορά.

Πολύ γρήγορα πέρασε ο καιρός αυτή την φορά, λέτε να είναι η ιδέα μου; Δεν ξέρω, ξέρω όμως πως θέλω να κάνω δυο φίλες ή φίλους χαρούμενους, κάνοντας αυτό που κάνω πολύ καλά, κάθε φορά, εεεε τόσα χρόνια φούρναρης,10 για την ακρίβεια...🤣😊 έμαθα πιά!

Τετράδιο, ονόματα...

χαρτάκια, ξανά γράψιμο  σε μικρά χαρτάκια, 

τύλιγμα και... μέσα στην καρδούλα της αγάπης δώρο από την Χαρά παλαιόθεν 🤣...

Ανακάτεμα

και...ΚΛΗΡΩΣΗ επί δύο, με τον καλό γνωστό τρόπο!!!

Η πρώτη τυχερή είναι...ταταρατατάμ η φίλη μας, το Σοφάκι όπως την λέω εγώ 😊 Σοφία Τσιμάνη.http://tsimarisofia.blogspot.com/







Και η δεύτερη είναι ξανά ταταρατατάμ...η Αννιώ ή αλλιώς Αννα Flo.https://atenizodas.blogspot.com/2021/12/hanoixieinaiakrivikef6.html?utm_source=feedburner&utm_medium=email





Αγαπημένες μου θα έχετε από ένα αναμνηστικό δωράκι και σας εύχομαι να είστε τυχερές πάντα και ακόμα περισσότερο σε όμορφα συναισθήματα, που είναι η ουσία της ζωής!!

Και μια που λέμε για δωράκια, δεν δίνω μόνο εγώ, αλλά παίρνω κι όλας Αμε;

Αφού η φίλη μας η Αννίκα είχε την ευγενή καλοσύνη να μου στείλει πανέμορφα δωράκια, φτιαγμένα με τα χεράκια της.

Αγγελοι ,ξωτικά, ακόμη και το μικρούλι μας σκέφτηκε, και του έστειλε ένα πανέμορφο βαζάκι, γεμάτο σοκολατάκια και μια καρτούλα με όμορφες ευχές, που βρήκαν αμέσως την θέση τους λες και έλειπαν από αυτόν το χώρο!!



Αννίκα μου σε ευχαριστώ πάρα πάρα  πολύ ήταν υπέροχα όλα!!

Να είστε όλοι καλά, να περνάτε όμορφα με ότι κάνετε, έρχονται γιορτινές μέρες, γι αυτό μην ξεχνάτε  να δείξετε στον συνάνθρωπο σας πως υπάρχει η αγάπη και να του την δείξετε έμπρακτα  μαζί με ένα πλατύ χαμόγελο!!

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε! 


  


 


36 σχόλια:

  1. Πάντα τυχερές οι φίλες μας κι εσύ Ρούλα μου μα χαρείς τα δωράκια σου !!!
    Καλές γιορτές και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ράνια μου η τύχη είναι θέμα τύχης 🤣 χαίρομαι που κληρωθήκαν τα κορίτσια , όπως το ίδιο θα χαιρόμουν για όλες αν ήταν τυχερές μακάρι η τύχη τους να συνεχιστεί...
      Καλές γιορτές να έχουμε φίλη μου με υγεία και χαρούμενα Χριστούγεννα φιλιαααα!! 🎄✨

      Διαγραφή
  2. Τι γιορτινό κλίμα!!Δώρα πάνε κ έρχονται. Πάντα έτσι, καλές γιορτές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι χελώνα μου γι αυτό είναι τα δωράκια να πηγαινοέρχονται και να μας χαρίζουν χαμόγελα και να μας φτιάχνουν την διάθεση γιορτινές μέρες που έρχονται.
      Να περνάς και εσύ όμορφα χαρούμενα Χριστούγεννα και καλές γιορτές!! φιλιααα 🎄✨

      Διαγραφή
  3. Τι λες τώρα!Είμαι τυχερή στα σίγουρα. Δώρο από τα χέρια σου;;;Χαίρομαι πολύ.
    Να τα χαρείς και τα δώρα σου Ρούλα μου, πανέμορφα
    Σ'ευχαριστώ πολύ και του χρόνου να σαι καλά να ξαναανακατέψεις τα ονόματά μας
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελα βρε Αννιώ μου από ότι το πιο εύκολα είναι αυτά τα μικρά δωράκια που ήδη ταξιδεύουν να σε βρουν...δεν σας έδειξα τι είναι για να σας κρατήσω λίγο σε αγωνία 🤣
      Οπως έγραψα και στις Μαίρης, αφού και εκεί ήσουν τυχερή, μήπως να πάρεις ένα λαχείο; λέω εγώ τώρα...
      Εγώ ευχαριστώ πολύ για την παρέα που μου κάνετε τα βράδια, και χαίρομαι για την χαρά σας εννοείτε.
      Να είσαι πάντα τυχερή και σε ουσιαστικά συναισθήματα Αννιώ μου να χαμογελάς και να είσαι χαρούμενη.
      Με το καλό να περάσεις όμορφες γιορτινές μέρες με υγεία και αγάπη καλά Χριστούγεννα !! φιλιααα!!🎄✨

      Διαγραφή
  4. Μια ακόμη χαρούμενη γιορτινή ανάρτηση, μας χάρισες Ρούλα μου και ξέρεις πόσο τις έχουμε ανάγκη αυτές τις μέρες!
    Να τα χαρούν τα δωράκια τους οι τυχερές και εσύ τα δικά σου! ;)
    Καλά Χριστούγεννα να έχουμε με υγεία, χαρά και αγάπη στις καρδιές μας!
    ΑΦιλάκια πολλά και πάντα χαμογελαστά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτά τα πάρε δώσε μεταξύ μας με τα δωράκια είναι που μας κάνουν χαρούμενους φιλενάδα και μας κάνουν να νιώθουμε πως έρχονται γιορτές, μας χαρίζουν χαμόγελα, για εκείνους που τα στέλνουν και τους άλλους που τα δέχονται.. . μικροπράγματα μας που μας κάνουν χαρούμενους και τους μεν και τους δε!
      Δεν τα έβαλα εδώ γιατί δεν ήθελα να τους χαλάσω την μικρή μου έκπληξη 🤣
      Να περάσεις και εσύ όμορφα Στεφανία μου τις γιορτές με υγεία και αγάπη παντού γύρω σου ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!! φιλιάαα!!🎄✨

      Διαγραφή
  5. Χρόνια πολλά και από μένα Ρούλα μου με υγεία και ευτυχία Χαρούμενες γιορτές.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα Μαρία μου να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου τις γιορτινές μέρες που έρχονται...
      ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ με υγεία και αγάπη παντού γύρω σου φιλιααα!!🎄✨

      Διαγραφή
  6. Είσαι θεσμός (αγάπης), πάει και τελείωσε! 😀
    Η αγαπημένη μου ανάρτηση, τα χαρτάκια, το μπωλ-καρδούλα, τα χεράκια σου τα χρυσοχέρικα που έχουν πλεχτοπορέψει γενιές και γενιές...
    Πάντα τυχερές οι φίλες μας οι αγαπημένες που κληρώθηκαν.
    Κι εσύ να είσαι πάντα καλά Ρούλα μου και να μας ξεσηκώνεις με τα χαμόγελα και τη θετική σου αύρα ♥
    Συγχαρητήρια και στην Αννίκα για τα υπέροχα δώρα της που όντως συμπλήρωσαν την όμορφη γωνιά σου. Το ξύλινο σπιτάκι, δια χειρός Γιώργη ε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωραιότερο τίτλο δεν θα μπορούσα να έχω Κανελλάκι μου χάρη σε σένα...μα που τα βρίσκεις 🤣!
      Μπορεί να παίζω στα δάχτυλα χο..χο το πληκτρολόγιο, είδες τι κανει η τεχνολογία, καβαλάμε καλάμι και άντε να μας μαζέψουν μετά...😮 αλλά να μην χάσουμε και τις παραδόσεις των κληρώσεων 😊, ας μείνει τουλάχιστον αυτός ο παραδοσιακός τρόπος...και η φάση είναι που νομίζω ότι ήταν εχθές που έκανα πάλι τα ίδια... 🤣
      Ναι χάρηκα και εγώ πολύ για τα κορίτσια μας να έχουν τύχη και σε ότι καλύτερο στην ζωή τους..
      Ομως και τα δικά μου δωράκια που έλαβα από την Αννίκα μας είδες που βρήκαν την θέση τους; ήταν σαν
      τους περίμενε το σπιτάκι του Γιώργου 🤩..
      Κανελλάκι μου σε ευχαριστώ πολύ να περάσεις όμορφα με τους αγαπημένους σου ετούτες τις γιορτές αγάπη μου.
      ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ φιλιααα!! 🎄✨

      Διαγραφή
  7. Να είναι πάντα τυχερές οι φίλες μας ρουλα μου κσι του χρόνου με υγεία.
    Χρειαζόμαστε αυτές τις μικροχαρες, ιδίως τώρα.
    Πόσο χαίρομαι αυτή την επικοινωνία μας,αφού έχουμε στερηθεί των ζωντανή.
    Να είσαι γερή να χαρείς τα δωράκια σου.
    Με το καλό οι Άγιες μέρες να ζεστάνουν τις καρδιές μας.
    Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι και εγώ μαζί σας Ρένα μου για τις φίλες μας... τα δωράκια τους ας τα δείξουν αν θέλουν τα κορίτσια στο δικό τους χώρο όταν τα λάβουν.🤣 ελπίζω να τους αρέσουν !!
      Είναι αυτές οι μικρόχαρές που λες, που τις χρειαζόμαστε έστω και λίγο να ξεφύγει το μυαλό μας από ότι μας ταλανίζει...να αντισταθούμε με ότι μας στερεί το χαμόγελο και νομίζω ότι εδώ σ αυτήν την παρέα το καταφέρνουμε όσο μπορούμε καλύτερα φιλενάδα.
      Τα δικά μου δωράκια από την Αννίκα βρήκαν την θέση τους ταίριαξαν απόλυτα! σε ευχαριστώ πολύ.
      Ρένα μου να περάσετε όμορφα τις γιορτές με την οικογένεια με υγεία και αγάπη γύρω σας!!
      ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ φιλιααα!!🎄✨

      Διαγραφή
  8. Καλησπέρα Ρούλα μου! Πολλά συγχαρητήρια στα κορίτσια που κέρδισαν τα όμορφα δωράκια σου και σε εσένα που
    τα χαρίζεις με τόση αγάπη! Διαβάζω με χαρά τις αναρτήσεις σας και είστε και οι τρεις μέσα στη λίστα των πιο αγαπημένων μου blogs! Πολλά Φιλιά καλά Χριστούγεννα με αγάπη! Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ειρήνη μου ευχαριστώ πολύ εκ μέρους των κοριτσιών και για ελόγου μου χαίρομαι πολύ που τα δωράκια μου θα τις κάνουν να χαμογελάσουν και αυτό είναι η ουσία της αγάπης νομίζω, η χαρά και από τις δύο μεριές!
      Χαίρομαι πολύ και σε ευχαριστώ πολύ Ειρήνη μου να περάσεις και εσύ όμορφα με τους αγαπημένους σου αυτές τις Αγιες μέρες με υγεία και αγάπη γύρω σου ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ!! φιλιάααα 🎄✨

      Διαγραφή
  9. Μπραβο στις τυχερες φιλες! Καλες ετοιμασίες και καλες γιορτές να εχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου χαίρομαι για τα κορίτσια και εύχομαι η τύχη να είναι με το μέρος τους συνέχεια και σε πιο ουσιαστικά πράγματα.
      Να περάσεις όμορφα και εσύ τις γιορτές Ευγενία μου με υγεία και αγάπη γύρω σου Καλά ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ φιλιααα 🎄✨

      Διαγραφή
  10. Γλυκιά μου φίλη, κάθε σου ανάρτηση ξεχειλλίζει αγάπη και τρυφερότητα. Να χαρούν οι φίλες μου τα δωράκια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φιλενάδα χαίρομαι όπως όλες μας όταν μπορούμε να χαρίσουμε κάτι έστω και σαν μικρά ενθύμια...η μία στην άλλη όταν υπάρχει αφορμή και όχι μόνο...
      Το μόνο δε που με στενοχωρεί όπως εσένα, είναι πως θα ήθελα αν μπορούσα να κάνω σε όλες από ένα μικρό δωράκι...😊
      Να είσαι καλά αχτίδα μου να περάσεις όμορφα τις γιορτές με υγεία και αγάπη γύρω σου ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ θα λέμε μέχρι να έρθουν..φιλιααα 🎄✨

      Διαγραφή
  11. Έγινε θεσμός αυτή η κλήρωση Ρούλα μου! Και την χαιρόμαστε με την καρδιά μας. Μπράβο στα κορίτσια μας τα τυχερά που θα πάρουν τα δωράκια τους. Μπράβο σε όλες και όλους που σε τίμησαν με τις ευχές τους.
    Πολύ όμορφα και τα δωράκια σου καλή μου. Αυτό το σπιτάκι εκεί μου έκλεψε την καρδιά να ξέρεις ναι;
    Την καλησπέρα μου Ρούλα μου και πάντα τέτοια θέλω να βλέπω και να νιώθω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα αφού δεν ξέρω κανένα άλλο τρόπο προς το παρόν για να κάνω μια κλήρωση 😊 εεεεε να μην χαλάσουμε και την παράδοση!!
      Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τα τόσο όμορφα σχόλια και τις ευχές φίλε μου πιάνουν τόπο να το ξέρεις..
      Το να κάνω δωράκια σε τυχερές φίλες είναι το καλύτερό μου, αφού όλοι μας χαιρόμαστε με αυτές τις ανταλλαγές...τα δωράκια τους θα τα δείτε στο χώρο των κοριτσιών αφού ούτε εκείνες δεν ξέρουν τι είναι κάτι μικρό έτσι για το καλό που λέμε.!!
      Μα πες μου εκεί στο σπιτάκι του καλού μου δεν ταιριάξανε τα δωράκια που μου έστειλε η Αννίκα η φίλη μας;
      Να περάσεις όμορφες γιορτές μαζί με αγαπημένα σου πρόσωπα ΄ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 🎄✨

      Το

      Διαγραφή
  12. Αχ πόσο λατρεύω τον παραδοσιακό σου τρόπο με το μπολ και τα
    χαρτάκια! Πάντα καλότυχες να είναι οι κοπέλες και εσύ να συνεχίζεις
    να γιορτάζεις γενέθλια, γιορτές, μπλοκογενέθλια, γεννητούρια και
    ό,τι άλλο προκύψει, σε αυτή την όμορφη γωνιά!
    Φιλάκια πολλά, Ρουλίτσα μου! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλο λέω να μάθω Αριστακι μου τον ηλεκτρονικό τρόπο κλήρωσης, που είναι και ο συντομότερος 😊 αλλά δεν θέλω να αφήσω και την παλιά μου παραδοσιακή συνήθεια που μπορεί να χρειάζεται περισσότερο χρόνο, όμως αυτή είναι η μαγεία της!!
      Χαίρομαι πολύ με την τύχη των κοριτσιών αν και δεν ξέρουν τι δωράκια θα πάρουν...δεν ήθελα να τους το πω, απλά θα τα δούνε όταν τα πάρουν...θα ήθελα να είμαι από μια μεριά να τις βλέπω να χαμογελάνε!!
      Αριστάκι μου να περάσεις όμορφα αγάπη μου τις γιορτές με τους αγαπημένους σου με υγεία και αγαπη πολύ γύρω σου ΚΑΛΆ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ✨ θα δίνουμε ευχές μέχρι να έρθουν 😊 φιλιαααα!!🎄😍


      Διαγραφή
  13. Σμαραγδένια μου να χαρείς τα δωράκια σου.
    Και να είσαι πάντα καλά, πρώτα απ' όλα να εορτάζεις τις εορταστικές σου ημέρες και έπειτα να σκορπάς με τη σειρά σου χαμόγελα.
    Καλότυχα τα κορίτσια. Πάντα να κερδίζουν στη ζωή τους.
    Πολλά φιλιά σε όλους. Καλή βδομάδα να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρινακι μου ευτυχώς που υπάρχουν και οι γιορτές για να μας δίνουν ευκαιρίες να μοιράζουμε χαμόγελα...
      Χαίρομαι και εγώ για τα τυχερά μου κορίτσια...δεν είναι τίποτα σπουδαία πράγματα τα δωράκια ,το περισσότερο είναι να χαιρόμαστε την διαδικασία ε;😊
      Να είσαι και εσύ καλά μικρή μου τα Χριστούγεννα έρχονται να τα περάσεις όσο γίνεται όμορφα με υγεία και αγάπη γύρω σου.. με το καλό!!! φιλιαααα 🎄✨

      Διαγραφή
  14. Πάντα τυχερά τα κορίτσια που κληρώθηκαν. Καλόχρονη και εσύ Ρούλα μου, να είσαι καλά να γιορτάζεις πολλά-πολλά χρόνια και να μοιράζεσαι την αγάπη σου. Με υγεία να χαρείς τα δώρα σου!
    Μεγάλη αγκαλιά και ευχές!
    Καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Αννίκα μου τα δωράκια μου να είναι η αιτία, να κερδίσουν πολύ περισσότερα και ουσιαστικά δώρα τα κορίτσια.
      Ξέρω την χαρά να παίρνεις δωράκια αφού πριν λίγο καιρό την πήρα και εγώ από σένα Αννίκα μου!!
      Και εμείς να βρίσκουμε αφορμές να μοιράζουμε χαμόγελα που τα έχουμε ανάγκη αυτό τον καιρό, μέρες που έρχονται.😊
      Σε ευχαριστούμε άπαντες για τις ευχές, να είσαι και εσύ καλά φιλη μου να περάσεις όσο γίνεται καλύτερα στις γιορτές που έρχονται ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ με υγεία και αγάπη γύρω σου!!φιλιααα 🎄✨

      Διαγραφή
  15. αααααααααααααααααααα μα τι ομορφα που θα μου τελειωσει αυτος ο χρονος!!!
    αααααααααααχ καλε με ζηλευω χαχαχαχαα αχ δεν μπορω να κρατηθω απ τη χαρα μου
    χιχιχιιχχιχιχιι .......... χιλια ευχαριστω παντα τετοιες χαρες και ευλογιες να εχεις ..... καλη συνεχεια καλες γιορτες!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Σοφάκι μου; συγχαρητήρια για την τύχη σου, το καλό θα ήταν να κέρδιζες κανένα εκατομμύριο,🤣 γιατί τα δωράκια μου είναι πολύ μικρά αναμνηστικά , με αγάπη πολύ όμως φτιαγμένα...δεν σας έδειξα τι είναι, αλλά κάπου στο πίσω μέρος του μυαλού σας ξέρετε 😊
      Εγώ σας ευχαριστώ πολύ για την ευκαιρία μέσα σε αυτή την παρέα να τα λέμε και να μοιραζόμαστε χαμόγελα!!
      Να είστε καλά να να περάσετε όμορφα στις γιορτές Σοφακι μου με τα αγαπημένα σου ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΠΑΝΤΟΎ !!!φιλιά στα κορίτσια και σε σένα 🎄✨😍

      Διαγραφή
  16. Δωρα πανε και ερχονται ολα με οδηγο την αγαπη.Με γεια σου Ρουλακι μου και παντα καλοτυχες τα κοριτσια της παρεας.Φιλακια Ρουλακι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ούτε Αγιο Βασίληδες να είμασταν Λίτσα μου 🤣 μέρες που είναι μακάρι να έχουμε αφορμές να χαρίζουμε όση αγάπη και χαμόγελα μπορούμε, να κάνουμε χαρούμενους φίλους συγγενείς αγαπημένους, έστω και με ένα χαμόγελο και αυτό είναι δώρο, αν δεν μπορούμε κάτι άλλο να κάνουμε.
      Να είστε καλά φιλενάδα όλοι σας να περάσετε όμορφα τις γιορτινές μέρες εμείς θα τα πούμε ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ φιλιααα 🎄✨

      Διαγραφή
  17. Συγχαρητήρια στις τυχερούλες της κλήρωσης που θα λάβουν τα όμορφα δωράκια σου, Ρούλα μου!
    Πάντα καλότυχες να είναι!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σε ευχαριστούμε Μαριάννα μου ελπίζω να τους αρέσουν γιατί δεν ξέρουν τι ακριβώς είναι δεν τα έβαλα εδώ, για να το κάνουν εκείνες αν θέλουν στον δικό τους χώρο... μικροπραγματάκια είναι έτσι για το καλό!
    Ας είναι και πολύ πιο τυχερές και σε πιο ουσιαστικά πραγματα τα κορίτσια.
    Να είσαι καλα΄ και να περνάς όμορφα μαζί με τους αγαπημένους σου φίλη μου τις γιορτινές μέρες που έρχονται ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ φιλιααα!!🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αυτά είναι !!! Τέλεια, και του χρόνου :)
    κάτσε να βάλω και εγώ το κλόπι παστέ μου 🎄✨ χιχιχιχιχι
    Καλά Χριστούγεννα 🎄✨

    ΑπάντησηΔιαγραφή