Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 20 Δεκεμβρίου 2021

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΟΥ ΑΧΜΕΤ!!

 Η Ασουμάν κατέβασε πιο χαμηλά την μαντήλα της να προστατευτεί από το κρύο και το χιόνι που είχε αρχίσει να πέφτει.

Έκλεισε πιο σφιχτά στην χούφτα της το παγωμένο χεράκι του Αχμέτ που έτρεμε.

Για μια ακόμη φορά έβγαινε άπρακτη από το γραφείο αλλοδαπών και μετανάστευσης, αναζητώντας πληροφορίες για τον Χασάν τον άντρα της.

Χάθηκαν μέσα στον πανικό του βομβαρδισμού που χτύπησε την πατρίδα τους και τους έκανε πρόσφυγες μέσα σε μια στιγμή.

Βυθισμένη στις σκέψεις της περπατούσε ανάμεσα στον κόσμο που  βιαστικός έτρεχε να προλάβει τα ψώνια της τελευταίας στιγμής, χωρίς κανείς να της δίνει προσοχή.

Ξαφνικά ένιωσε το χεράκι του μικρού Αχμέτ, να την τραβάει και να της δείχνει προς μια κατεύθυνση.

Σήκωσε τα μάτια της και την θάμπωσαν χιλιάδες μικρά λαμπιόνια.

-Μαμά, τι πολλά φώτα είναι εκεί, σε παρακαλώ πάμε να δούμε; της είπε τραβώντας την Ασουμάν να πάνε κοντά.

Γούρλωσαν τα ματάκια του βλέποντας από κοντά τόσα πολλά φώτα,

 

που αγκάλιαζαν δέντρα,


 άλλα που έγραφαν κάτι γράμματα που δεν είχε ξαναδεί,

και χιλιάδες χρώματα έφτιαχναν ένα θέαμα που ο μικρός Αχμέτ δεν είχε ξαναδεί ποτέ στην μικρή ζωή του.

-Τι είναι εδώ μαμά; γιατί τόσα πολλά φώτα; είναι τόσο όμορφα!! 

Και αυτή η σπηλιά με το μωρό, γιατί κοιμάται εκεί;  κοίτα ανθρώπους γύρω του; κοίτα τα προβατάκια; 

-Οι χριστιανοί γιορτάζουν την γέννηση του Θεού τους.

-Τι είναι χριστιανοί μαμά; 

-Είναι εκείνοι που πιστεύουν σε ένα άλλο Θεό από εμάς, όπως λένε τον Χριστό τους, τον  Θεό της αγάπης.

Μου αρέσει ο θεός της αγάπης μαμά  θα τον κάνω φίλο μου όταν μεγαλώσω, θα είμαστε φίλοι.

-Γιατί να μην έχουμε ένα Θεό όλος ο κόσμος;

-Δεν ξέρω αγόρι μου, θα τα μάθεις αυτά όταν μεγαλώσεις. Έλα τώρα να πηγαίνουμε κάνει πολύ κρύο και δεν είσαι ζεστά ντυμένος του είπε, ενώ ένα δάκρυ κύλησε από τα μάτια της, καθώς τον αγκάλιασε σφιχτά να τον ζεστάνει.

Δεν πρόσεξαν την κυρία που τους πλησίασε και που εδώ και ώρα τους έβλεπε.

Μπορεί να μην καταλάβαινε τι έλεγαν, αλλά αυτό που έβλεπε στα μάτια τους, δεν την εμπόδισε ούτε στιγμή να τους πλησιάσει και να δώσει στα χέρια του μικρού, την μεγάλη τσάντα που κρατούσε γεμάτη παιχνίδια για τα παιδιά της.

Στην κίνηση της άρνησης που έκανε η Ασουμάν, εκείνη ακούμπησε τα δυο της χέρια στο μέρος της δική της  καρδιάς, μετά στης Ασουμάν και του μικρού Αχμέτ, αφήνοντας τους άναυδους και με την απορία στα μάτια τους!!



Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στη πρόσκληση της Μαρίας  με τον ήλιο στα γιορτινά της, στο νέο  δρώμενο που κάνει στο κείμενο της με τις Ιστορίες των Χριστουγέννων.


Εύχομαι σε όλους σας να είστε καλά, να περάσετε όμορφα μαζί με τους αγαπημένους σας τις Άγιες αυτές μέρες, με πολύ αγάπη και από αυτήν μην ξεχάσετε να δώσετε και σε όσους την έχουν στερηθεί!

Ενα σας χαμόγελο και μόνο θα ζεστάνει τις παγωμένες καρδιές...

Εξ άλλου αυτό το χαμόγελο μας το χάρισε πρώτος ο μικρός Χριστός με την γέννησή Του!!

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ!!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!!!


   










36 σχόλια:

  1. Πολύ γλυκιά και όμορφη συμμετοχή το διήγημά σου Ρούλα!
    Σε έναν κόσμο ψεύτικο και επιφανειακό. Σε έναν κόσμο που κυριαρχεί η παλιανθρωπιά και ο φόβος, τέτοια μηνύματα σαν αυτά που περνάς, μάς είναι αναγκαία. Μπράβο καλή μου φίλη. Πολύ όμορφο.
    Καλά Χριστούγεννα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αυτονόητο να έχει ο άνθρωπος ανθρωπιά, άλλο αν την έχει καταχωνιάσει τόσο βαθιά μέσα του που ούτε ο ίδιος και να θέλει δεν μπορεί να την βρει...υπάρχουν όμως ευτυχώς και οι άλλοι που την δείχνουν χωρίς να φαίνονται!!
      Για αυτούς γράφτηκε η ιστορία αυτή, για να ταρακουνήσει τις συνειδήσεις μας ,πως υπάρχει και η άλλη πλευρά των Χριστουγέννων φιλε μου.
      Καλά Χριστούγεννα και σένα με όσους αγαπάς κοντά σου καλο βράδυ! ✨🎄

      Διαγραφή
  2. Συγκινητική η ιστορία σου Σμαραγδένια μου με μια ζεστασιά που οι μέρες που ζούμε έχουν ανάγκη (Κυριολεκτικά και μεταφορικά)
    Μπράβο σου. Από το μεγαλείο της ψυχής σου δεν περίμενα τίποτα λιγότερο.
    Καλά Χριστούγεννα να έχουμε με υγεία!
    Να περάσεις πολύ πολύ όμορφα.
    Σε φιλώ γλυκά και εορταστικά!
    Καλή βδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι μέρες αν όχι όλες Μαρινάκι μου πρέπει να έχουν ζεστασιά για τον συνάνθρωπό μας και αγάπη όταν περνάει δύσκολα και αν γυρίσουμε να κοιτάξουμε δίπλα μας θα δούμε πολλούς από αυτούς.
      Ας κοιτάξουμε μέσα μας μικρή μου και να ανακαλύψουμε την ομορφιά των συναισθημάτων μας.
      Καλά Χριστούγεννα να περάσεις με όσους αγαπάς!! φιλιααα 🎄✨

      Διαγραφή
  3. Με το καλο να υποδεχτεις τα Χριστούγεννα Ρουλα και μακαρι ολοι μας να εχουμε σε νου και καρδια την αγάπη για ο,τι κανουμε και λεμε. Φιλακια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσείς Ευγενία μου να είσαστε όλοι καλά να περάσετε όμορφα Χριστούγεννα με τους αγαπημένους σας μαζί, γιατί αυτό είναι οι γιορτινές μέρες να μαζευτεί η οικογένεια και οι φίλοι να ανταλλάξουμε ευχές, να έχουμε αγάπη για όλο τον κόσμο αφού αυτό μας δίδαξε Εκείνος που Γεννάται!
      Χαρούμενες γιορτές με υγεία και αγάπη παντού γύρω σας Ευγενία μου φιλιααα!! 🎄✨

      Διαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ αγαπημένη μου αδερφούλα!
    Με συγκίνησε η ιστορία του μικρού Αχμέτ!
    Μακάρι όλα τα παιδιά του κόσμου να είχαν την ευκαιρία , έστω και για μια φορά να ζήσουν το χαρούμενο φως από τα πολύχρωμα λαμπιόνια, μακάρι να ήταν για όλους ο Θεός της Αγάπης και μακάρι παντού σε κάθε παιδί να χαριζόταν έστω ένα μικρό παιχνίδι να κάνει τον κόσμο του καλύτερο!ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ ΜΕ ΑΓΑΠΗ στις καρδιές μας!
    Ο νεογέννητος Χριστός, αυτό μας διδάσκει κάθε χρόνο !!!Καλημέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πόσα παιδιά του κόσμου θα ήταν χαρούμενα αδέρφι μου αν σκεφτόμασταν με αγάπη για τον συνάνθρωπό μας ...υπάρχουν δεν λέω, εκείνοι που θα έχουν ζεστασιά στην καρδιά τους αλλά είναι τόσο λίγοι αυτοί οι άνθρωποι.
      Μακάρι η ζεστασιά και η καλοσύνη να γεμίσουν τις καρδιές των ανθρώπων!
      Καλά Χριστούγεννα να έχουμε αγαπημένο μου να είναι οδηγός η Αγάπη Του Χριστού στις στην ζωές μας!! την αγάπη μου φιλιααα 🎄✨

      Διαγραφή
    2. ακτιβώς οπως το λετε αγαπημενες μου , ας εχουμε την δυναμη να χαριζουμε σε ολα αυτά τα παιδακια πιο ομορφες στιγμες σας αγαπω

      Διαγραφή
  5. Ένας παράλληλος κόσμος που κάποιες φορές αγνοούμε. Δυστυχώς όμως υπάρχει...
    Σ΄ευχαριστώ φίλη μου για την ανάρτηση.
    Εύχομαι κάθε καλό σε κάθε οικογένεια και όλες οι δυσκολίες για γίνουν παρελθόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρία μου είναι δίπλα μας αρκεί να γυρίσουμε να τον δούμε αυτόν το κόσμο.
      Το ξέρω ότι τα Χριστούγεννα είναι χαρούμενη γιορτή. ομως θα είμαστε ακόμα πιο χαρούμενοι αν έχουμε κάνει πράξεις καρδιάς!!
      Αυτή ήταν η σκέψη μου για μια διαφορετική Χριστουγεννιάτικη ιστορία.
      Να περάσεις όσο γίνεται πιο όμορφα Χριστούγεννα Μαρία μου με τους αγαπημένους σου με υγεία και ότι καλύτερο σε όλους σας.
      Καλές γιορτές φιλιααα 🎄✨

      Διαγραφή
  6. Συγκινήθηκα Ρούλα μου. Ο Θεός της αγάπης που τη γέννησή του γιορτάζουμε είναι αυτό ακριβώς:Πολλά ζευγάρια χέρια διαφορετικών Θεών να ενώνονται κατευθυνόμενα από την καρδιά.
    Καλά να περάσετε τις Άγιες τούτες τις μέρες.
    Υπέροχη συμμετοχή.
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς Αννιώ μου σκέφτηκα και εγώ και μου βγήκε σαν νεράκι η ιστορία, έτσι που έβλεπα τις φωτογραφίες από τον στολισμό πριν κορονοιού στην πλατεία του Ηρακλείου πόσα μικρά παιδιά προσφυγόπουλα και όχι μόνο, θα ήταν χαρούμενα.
      Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που τα Χριστούγεννα τα νιώθουν φίλη μου μέσα από την καρδιά!
      Σε ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου να περάσετε και εσείς όμορφα ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ με αγάπη πολύ και με τους αγαπημένους σου φιλιαααα🎄✨

      Διαγραφή
  7. Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου Ρούλα μου. Μακάρι το φως των Χριστουγέννων να φωτίζει τον δρόμο προς την αγάπη, να απαλύνει τους φόβους, να δυναμώσει τις ελπίδες, να σβήσει τις θλιβερές μνήμες απ' τις ψυχές των παιδιών και ιδιαίτερα όσων δεν έχουν σπίτι και πατρίδα.
    Καλά Χριστούγεννα Ρούλα μου!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αννίκα μου είθε οι ευχές με όλες αυτές τις όμορφες αξίες που γράφεις να γίνουν πραγματικότητα να γεννηθεί ένας κόσμος που να κυβερνάτε από την καρδιά και την αγάπη καθώς αυτές οι δύο μαζί έχουν μεγάλη δύναμη να γεμίσουν καλοσύνη την ψυχή και να χαρίσουν χαμόγελα όπου δεν υπάρχουν.
      Ας γλυκάνουμε τις καρδιές μας αυτές τις Άγιες μέρες και όχι μόνο Αννίκα μου...όμορφα Χριστούγεννα με αγάπη παντού γύρω σου!🎄✨

      Διαγραφή
  8. Πάντα τρυφερή κι ανθρώπινη η γραφή σου, Ρούλα μου. Συγκινήθηκα γιατί φώτισες κι αυτή την πλευρά της ζωής. Κι είναι πολλοί οι Αχμέτ εκεί έξω... Ας γινόταν στ' αλήθεια αυτό που τόσο υπέροχα μάς διηγήθηκες. Ας μιλάγαμε με τις καρδιές μας, ας έπαιρναν αυτά τα παιδιά λίγη χαρά φέτος 😔🙏
    Καλό βραδάκι ευαίσθητο πλάσμα μου 💟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κανελλάκι μου όλοι μας έχουμε την τρυφερότητα μέσα μας και αν την αφήσουμε να βγει θα βρει πολλούς δρόμους να χαρίσει όμορφα συναισθήματα σε εκείνους που τα έχουν ανάγκη, ασχέτως ημερών όμως αυτές τις άγιες μέρες που γιορτάζουμε την γέννηση του Θείου βρέφους, η σκέψη μου με έβαλε σε αυτά τα μονοπάτια.
      Εχοντας ένα μωρό στην οικογένεια μόνο τρυφερότητα και αθωότητα σου βγάζει η επαφή μαζί του!!
      Είθε αγάπη μου να μην υπήρχε στον κόσμο κανένα παιδί που να στερηθεί τίποτα από όσα δικαιούται να έχει!!
      Όμορφα Χριστούγεννα να περάσετε Κανελλάκι μου με όλους τους αγαπημένους κοντά σου φιλιααα!! 🎄✨💖

      Διαγραφή
  9. Τι συγκινητική ιστορία Ρούλα μου και τι ωραίο γράψιμο φίλη μου....μπράβο σου.
    Σε ένα μικρό κείμενο απέδωσες θαυμάσια το νόημα των Χριστουγέννων !!!!
    Χαρούμενες γιορτές και πολλά φιλιά !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το νόημα των Χριστουγέννων Ράνια μου είναι η αγάπη σε όλες της της παραλλαγές... όπου μπορείς να την δώσεις εκείνη θα σε ανταμείψει με όμορφα συναισθήματα και αυτά που θα σε κάνουν χαρούμενο άνθρωπο...
      Τι καλύτερο από αυτό ε;
      Ας μείνουμε σε αυτό το πνεύμα φίλη μου και ας γεμίσουμε τις καρδιές μας με αγάπη και τρυφερότητα.
      Καλά και όμορφα Χριστούγεννα να περάσεις με τους αγαπημένους σου με πολύ αγάπη γύρω σου φιλιαααα!! 🎄✨

      Διαγραφή
  10. Το διήγημα σου αγαπημένη ανάλογο με την ψυχή και τα αισθήματα σου. Καλημέρα και.. μάντεψε τι φόρεσα το βρλάδύ στά.. πόδάράκια μου! Ευχαριστώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολες μας έχουμε από ένα ψυχαλάκι όμορφων συναισθημάτων στην ψυχή μας, εσύ το ξέρεις πολύ καλά αυτό φιλεναδα.
      Η Σκέψη μου αυτές τις μέρες ήταν σε αυτά τα παιδιά, έτσι γράφτηκε και αυτή η ιστορία...Ας κάνουμε λοιπόν όσους μπορούμε χαρούμενους με όποιο τρόπο μπορούμε. όπως όταν είναι ζεστά τα ποδαράκια μας και κάνουμε όμορφες σκέψεις.😊
      Να περάσεις χαρούμενα Χριστούγεννα αχτίδα μου με αγάπη παντού γύρω σου με τους αγαπημένους σου φιλιαααα!! 🎄✨

      Διαγραφή
  11. Μονο η γλυκεια μας Σμαραγδενια θα μπορουσε να σκεφτει και να γραψει κατι τοσο ομορφο.Καλες γιορτες σας ευχομαι Ρουλακι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σιγά καλέ φιλενάδα και άλλοι μπορούν να το κάνουν, εσύ το λες γιατί είμαι φίλη σου και μ αγαπάς 🤣 (η αγάπη εννοείτε ότι είναι αμοιβαία) όμως σε ευχαριστώ πολύ Λίτσα μου για τα όμορφα σου λόγια και τις ευχές .
      Σου αντεύχομαι και εγώ να περάσετε όμορφα Χριστούγεννα με την οικογένεια σας με υγεία και αγάπη γύρω σας θα τα πούμε ...φιλιααα 🎄✨

      Διαγραφή
  12. Η πιο όμορφη, ανθρώπινη και συμπονετική ιστορία που έχω διαβάσει αυτές τις μέρες Ρούλα μου, ειδικά που αυτές τις γιορτινές μέρες χιλιάδες άνθρωποι κρυώνουν και βρίσκονται σε κοντέινερ ή στο δρόμο...
    Μαζί να στείλουμε φωτεινές ευχές αγάπης στην ανθρωπότητα που παραπαίει και να ευχηθούμε να μπει τέλος στην ασυδοσία των "ισχυρών!
    Καλές γιορτές να έχουμε!
    ΑΦιλάκια χαμογελαστά με πολλά μπράβο για την ευαισθησία σου! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να χαιρόμαστε αυτές τις μέρες φιλενάδα και καλά κάνουμε αλλά βλέποντας παλιές φωτογραφίες από γιορτινές μέρες, έτσι ξαφνικά, μου ήρθαν στη σκέψη παιδιά από άλλες χώρες προσφυγόπουλα και είχαν δει και δεν ήξεραν τι σήμαναν όλα αυτά που γιορτάζουμε.
      Μεσα από αυτή την ιστορία ήθελα να δώσω το συναίσθημα που παίρνεις όταν κάνεις κάποιο παιδί χαρούμενο. τόσο απλό!
      Είθε οι ευχές μας να εισακουστούν και να κυριαρχήσει η αγάπη στον κόσμο...μόνο αυτή μας κάνει καλύτερους ανθρώπους φιλεναδα!!
      Να περάσεις όμορφα Χριστούγεννα με χαμόγελα και όσους αγαπάς γύρω σου γιορτινά φιλιαααα!!🎄✨

      Διαγραφή
  13. Ω, τι συγκινητική η ιστορία σου, Ρούλα μου!
    "Ασουμάν" έλεγαν και ένα κοριτσάκι από τη δράση με τα προσφυγόπουλα
    που έκανα πριν λίγο καιρό. Μου τη θύμισες. Από το Αφγανιστάν η δική
    μου Ασουμάν!
    Όλοι έχουμε έναν θεό...
    Φιλάκια, Ρούλα μου!
    Καλές γιορτές να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμείς θα έχουμε κάτι που θα μας δένεις με αόρατα νήματα Αριστακι μου 🤣 μα και εσύ μια Ασουμάν; κοίτα συμπτωση όμως...
      Ηθελα να γράψω μια Χριστουγεννιάτικη ιστορία και δεν μου ερχόταν κάτι χαρούμενο, βλέποντας παλιές φωτογραφίες από στολισμούς εδω στο Ηράκλειο έτσι ξαφνικά μου βγήκε αβίαστα μια τέτοια ιστορία...μήπως αυτο δεν είναι το πνεύμα των Χριστουγέννων αγάπη μου;
      Τωρα και με τον μικρούλη μας, ίσως έχω γίνει λίγο περισσότερο ευαίσθητη...
      Να περάσεις όμορφα και χαρούμενα Χριστούγεννα με τους αγαπημένους σου Αριστάκι μου με πολύ αγάπη γύρω σου καλές γιορτές φιλιαααα!!🎄✨💖

      Διαγραφή
  14. Πολύ όμορφη και συγκινητική η ιστορία σου!Ο Θεός είναι ένας για όλο το κόσμο και γεμάτος αγάπη για όλους και ειδικά για τα παιδιά!!Να είσαι καλά,καλά Χριστούγεννα με υγεία!!Να περάσεις όμορφα με την οικογένειά σου!!! Χρόνια πολλά!!!! για τα παιδιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μεταξία μου πράγματι ο Θεός είναι για όλους και μας έχει διδάξει ένα πράγμα την αγάπη, που είναι η κινητήριος δύναμη για τα πάντα.
      Τα Χριστούγεννα είναι ως επι το πλίστον η γιορτή των παιδιών αλλά νομίζω πως και εμείς οι μεγάλοι δεν χαιρόμαστε λιγότερο βλέποντας την χαρά τους.
      Καλά Χριστούγεννα με αγάπη και σε σένα να περάσεις όμορφα με όσους αγαπάς κοντά σου φιλιααα!! 🎄✨

      Διαγραφή
  15. Έγραψες μια τρυφερή ιστορία με όμορφα μηνύματα Ρένα μου.
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!
    Τα Χριστούγεννα είναι η γιορτή της Αγάπης και η Αγάπη πρέπει να είναι προνόμιο όλων των ανθρώπων και ειδικά των παιδιών.
    Να είστε όλοι υγιείς και χαρούμενοι με πολλή αγάπη γύρω σας.
    Καλά Χριστούγεννα Ρένα μου και πολλά φιλιά από μένα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι που αυτές τις μέρες γινόμαστε πιο ευαίσθητοι σε ότι αφορά τα παιδιά όλου κόσμου Μαρία μου και ένα παιδί πάντα θα σου βγάλει τα καλύτερα συναισθήματα και ένα από αυτά είναι μόνο τρυφερότητα.
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, να είσαι και εσύ καλά, να περάσεις όμορφα με υγεία και αγάπη τις γιορτινές μέρες με τους αγαπημένους σου!
      Καλά και χαρούμενα Χριστούγεννα!!🎄✨
      Υ.Γ. Θα σου ζητήσω βαφτιστικά...🤣 με λένε Ρούλα-Βαρβαρούλα...όχι ότι δεν μου αρέσει και το... Ρένα; 🤣 φιλακιααα!!🤩

      Διαγραφή
  16. Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα φίλη μου.
    Πολύ συγκινητική η ιστορία σου.
    Μακάρι να γινόταν ένα θαύμα και να επικρατούσε το
    Αγαπάτε αλλήλους.
    Όλα θα άλλαζαν νε μιας, άσχετα σε ποιον Θεό πιστεύει ο καθένας μας.
    Να περάσετε όμορφα με τους αγαπημένους σας.
    Να χαίρεστε το κοριτσάκι σας.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρούλα μου τι όμορφη και συγκινητική ιστορία. Αυτό είναι Χριστούγεννα- πράξεις αγάπης.
    Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ευτυχως που δνε τη διάβασα στην ώρα της, πόση συγκίνηση ν αντέξω η γυναίκα!
    Μάλλον εσυ ήσουν η γυναίκα με τη παιχνιδοσακκούλα, είμαι σίγουρη, μόνο εσύ θα σκεφτόσουν κάτι τέτοιο και θα ενεργούσες έτσι! Μακάρι νάχαμε όλοι ένα Θεό και αυτός να νοιαζόταν το ίδιο για όλους, μακάρι...αλλά... :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑΧ ξέχασα να ευχηθώ ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ,νομίζω είναι η επίσημη πρώτη μου ;)
      ΜΑΚΑΡΙ ΝΑΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή