Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Σάββατο 25 Δεκεμβρίου 2021

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΕ ΌΛΟΥΣ...SECRET SANTA...


Μέχρι χθες ήταν μυστικός, ο δικός μου Secret Santa στην ανταλλαγή δώρων που κάνει κάθε χρόνο η Μαριλένα μας!!

Αποκαλύφτηκε όμως σε όλο του το μεγαλείο όταν, ο κούριερ μου έφερε το δεματάκι μου και με χαρά είδα ότι ο δικός μου Santa ήταν η...Κάτια, από το...stars and icicles.

Είναι αλήθεια ότι μου πέρασε από το μυαλό, να περιμένω μέχρι την Πρωτοχρονιά, που σαν... Santa,έρχεται και δίνει τα δώρα του.

Αλλά, πες σε ένα παιδάκι που θα του δώσεις δώρο, να περιμένει μια εβδομάδα για να το ανοίξει...

και εγώ το ίδιο έπαθα... δεν είχα την υπομονή να περιμένω μέχρι τότε, νομίζω ούτε και εσείς θα την είχατε ε;

Και αφού σήμερα έχουμε  Χριστούγεννα, τι πιο γιορτινό από τις ευχές και τα δωράκια...

Οπότε, σας παρουσιάζω με καμάρι, τα όμορφα μου!

 
Ξεχωριστά και όμορφα, φτιαγμένα με αγάπη  από τα χεράκια της.

Από το αγγελάκι της , μέχρι το χειροποίητο πανέμορφο κόσμημα, αλλά ακόμα και μπισκοτάκια πασπαλισμένα με αγάπη, τα οποία φαγώθηκαν μέχρι να πεις κίμινο! χι..χι..

Το αγγελάκι εκτός από την θέση κοντά στο μικρό μου δεντράκι,

έτρεξε και έκατσε και στην αγκαλιά του Αι Βασίλη, μην χάσει!!!


Οι ευχές και τα όμορφα λόγια στην καρτούλα της θα με συνοδεύουν στις γιορτινές μέρες!


Αλλά και το ότι μιλήσαμε ήταν ακόμα ένα ευχάριστο γεγονός, όποτε πρόσθεσέ το στα δωράκια σου Κάτια μου και αυτό!

Χίλια ευχαριστώ, να είσαι καλά να ξανασυναντηθούμε του χρόνου, να χαρείς ότι αγαπάς στην ζωή σου!!   Καλά Χριστούγεννα Κάτια μου!!

Χα..χα νομίζετε ότι τελειώσαμε με τα δωράκια; όοοοοχι αγάπες μου.

Ο Αι Βασίλης συνεχίζει να μου στέλνει δωράκια, τα οποία θα τα δούμε την Πρωτοχρονιά ναι;

Ελάτε μην μου κατσουφιάζετε!!

Απλά δεν ήθελα μέρα που είναι να κάτσετε  να διαβάζετε ένα κατεβατό...Είναι μέρα ξεκούρασης, αντάμωμα χαράς με την οικογένεια, μέρα για ευχές!! 

Το πνεύμα των Χριστουγέννων  ας φέρει στις καρδιές  όλου του κόσμου την αγάπη!    

ΚΑΛΑ ΧΡΙΣΤΟΎΓΕΝΝΑ!!! με πολύ αγάπη γύρω σας!! 

Και...μην ξεχάσετε να χαρίσετε το χαμόγελο σας  είναι το πιο όμορφο δώρο που θα μπορούσατε να κάνετε!!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!!






33 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα.
    Να χαρείς τα δωράκια σου.
    Σας φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παρελθόν πια τα Χριστούγεννα φιλενάδα πάμε για την πρωτοχρονιά τώρα...με το καλό να έρθει και να φέρει υγεία το κυριότερο και το καλύτερο για την οικογένειά σου Ρένα μου...αισιοδοξία έχουμε ναι; οκ την κρατάμε!!
      Χρόνια πολλάαααα! φιλιάαααα!! 🎄🎁😍

      Διαγραφή
  2. Να τα χαρείς Ρούλα μου
    Χρόνια πολλά και καλά
    Να περάσετε υπέροχα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Αννιώ μου σε ευχαριστώ πολύ, χρόνια πολλά και σε σένα, να περάσετε όμορφα με υγεία αγάπη και χαμόγελα πολλά στην καινούργια χρονιά που θα έρθει με το καλό!!
      Χρόνια πολλάααααα!!! φιλιαααά 🎄🎁

      Διαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά Ρούλα μου, να τους χαίρεσαι όλους, να περάσετε όμορφα με υγεία και χαρά. Να χαίρεσαι και τα όμορφα δωράκια σου!
    Φιλιά Χριστουγεννιάτικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου σε ευχαριστώ πολύ χρόνια πολλά φίλη μου να περάσεις όμορφα και εσύ με τους αγαπημένους σου.!!
      Τα Χριστούγεννα είναι πια παρελθόν, οι ευχές όμως συνεχίζουν να ΄πηγαινοέρχονται γιατί έρχεται ένα καινούργιος χρόνος, που κουβαλάει τις ελπίδες μας για υγεία αγάπη, και ότι καλύτερο μπορεί να φέρει!!
      Χρόνια πολλά και καλά!! φιλιάααα!!🎄🎁

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά, Ρουλίτσα μου!
    Υγεία και χαμόγελα να έχετε όλοι σας!
    Να χαρείς τα δωράκια σου!
    Φιλάκια πολλά! 🎄🎄🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριστάκι μου Χρόνια πολλά και σε ΄σένα να περνάς όμορφα με όσους αγαπάς κοντά σου!!
      Η καινούρια χρονιά να σου φέρει το πολυτιμότερο αγαθό όλων υγεία αγάπη τα καλύτερά της και όοοοοτι της ζητήσεις μικρή μου!! 😊 φιλιααααα!! 🎄🎁🎁

      Διαγραφή
  5. Καλά Χριστούγεννα και στις δυο σας Σμαραγδάκι μου!
    Να χαρείς τα γλυκά δώρα σου με υγεία.
    Πολλά φιλιά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου μέχρι να απαντήσω στα σχόλια σας τα Χριστούγεννα έχουν περάσει κι όλας με φουλ τάιμ εργασία στο σπίτι με όλους εδω γύρω, που να βρεθεί ο χρόνος να βολτάρω...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου φίλη μου, ο Καινούργιος χρόνος που έρχεται να σου φέρει υγεία πάνω από όλα και όση αγάπη μπορείς να αντέξεις!!
      Χρόνια πολλά με ΄με όσους αγαπας κοντά σου!! φιλιαααα!!🎄🎁

      Διαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Ρούλα μου, με υγεία και αγάπη, να χαίρεσαι όλους τους αγαπημένους σου!!!
    Φιλιά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νίκη μου πόσο χαίρομαι που σε "βλέπω" σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου για τις ευχές σου.
      Ευχομαι ο καινούργιος χρόνος που έρχεται, στο δρόμο είναι 😊 να ειναι γεμάτος υγεία αισιοδοξία και αγάπη πολύ γύρω σου μικρή μου Χρόνια πολλά με όλα τα καλύτερα για σένα και τους αγαπημένους σου φιλιαααα 🎁🎄

      Διαγραφή
  7. Χρόνια πολλά με υγεία, αγάπη και χαρά!
    Να χαρείς τα όμορφα δωράκια σου.
    Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ελένη μου χρόνια πολλά και σε σένα με υγεία, ο καινούργιος χρόνος να είναι για σένα και τους αγαπημένους
      σου ο καλύτερος, να κάνεις τα όνειρά σου πραγματικότητα και ότι αγαπάς να το έχεις στην αγκαλιά σου !!
      Χρόνια πολλά και καλά Ελένη μου φιλιαααα!!🎁🎄

      Διαγραφή
  8. Ομορφιές και ευχές. Όλα ωραία Ρούλα μου και όλα γιορτινά. Χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχές πολλές και όμορφες μέρες που είναι, και που βρίσκουν αποδέκτες καρδιάς, γιορτινές μέρες...
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ στέλνω και τις δικές μου να σε βρουν , με τον καινούργιο χρόνο να σου φέρει υγεία, αισιοδοξία, και αν είναι όλα δύσκολα, υπάρχει η αγάπη που τα κάνει ευκολότερα..
      Χρόνια πολλά και καλά, με όσους αγαπάς κοντά σου !! 🎁🎄

      Διαγραφή
  9. Χρόνια πολλά Ρούλα μου και του χρόνου. Φαίνεται ήσουνα καλό παιδί φέτος γι αυτό σε θυμήθηκε ο Αγ. Βασίλης, όμορφα τα δωράκια σου, να τα χαρείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά χελώνα μου σε ευχαριστώ πολύ...τι να πω; εγώ του έγραψα πάντως γράμμα πως έτρωγα όλο το φαγητό μου!!😊
      Να είσαι καλά και ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει εκτός από υγεία εννοείτε, αγάπη και ότι καλύτερο στην ζωή σου!!
      Χρόνια πολλά και καλά με ότι αγαπάς κοντά σου φιλιαααα 🎄🎁

      Διαγραφή
  10. Χρονια πολλά Ρούλα, με αγάπη, υγεια και δημιουργικότητα! Να τα περασετε ομορφα και περιμενουμε να δουμε και τα πρωτοχρονιατικα δωρακια σου!! Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ευγενία μου, εύχομαι και σε σένα ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει το αυτονόητο που είναι η υγεία και η αγάπη μαζί, αυτά τα δυο κάνουν υπέροχο δίδυμο για αρχή και όλα τα άλλα ακολουθούν..
      Χρόνια πολλά και καλά Ευγενία μου με όσους αγαπάς κοντά σου φιλιά!! 🎄🎁

      Διαγραφή
  11. Τα δώρα ξέρουν που να πάνε Ρούλα μου και ειδικά τα δώρα που μεταφέρουν τόση αγάπη και φροντίδα!
    Να χαρείς και τον όμορφο στολισμό που σε ενέπνευσαν στο σπιτικό σου!
    ΑΦιλάκια γιορτινά και πάντα χαμογελαστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα τα παιδάκια θέλουν δωράκια φιλενάδα 😊 φέτος έτρωγα όλο το φαγητό μου και γι αυτό ο Αι Βασίλης μαζί με τα ξωτικά του μου έστειλαν πολλά δωράκια που θα σας τα δείξω την Πρωτοχρονιά!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ, ο καινούργιος χρόνος να σου φέρει Στεφανία μου το πιο πολύτιμο αγαθό την υγεία σε σένα και στην οικογένεια σου, μαζί της να κρατά από το χέρι την αγάπη και την χαρά.
      Χρόνια πολλά και καλά, με χαμόγελα και με όσους αγαπάς κοντά σου...φιλιααα!! 🎁🎄

      Διαγραφή
  12. xaaxaxaxa μη χάσει το αγγελάκι και δεν χωθεί στην αγκαλιά του χαχαχαχ
    φέρνω ένα ανέκδοτο που με έχει κάνει να πεθάνω στα γέλια πριν από πολλά χρόνια που το πρωτοάκουσα :
    Είναι παραμονή Πρωτοχρονιάς και ο Αγιος Βασίλης ετοιμάζεται να πάει τα δώρα στα καλά παιδάκια όλου του κόσμου. Αφού λοιπόν κάνει το μπανάκι του, ανοίγει την ντουλάπα για να πάρει τη στολή του. Καθώς τραβάει την στολή από την κρεμάστρα, μετά φρίκης διαπιστώνει ότι εκτός από ασιδέρωτη, η στολή έχει μία τεράστια τρύπα στην κοιλιά από το σκόρο. Αμέσως τρέχει στην γυναίκα του, και της δίνει τη στολή για να την φτιάξει. Η γυναίκα του όμως, με μεγάλο θράσος του απαντάει...
    - Ασε με τώρα... δεν μπορώ... βλέπω Λάμψη...
    - Ρε γυναίκα, δεν μπορώ να βγω έτσι έξω.. τι θα πει ο κόσμος;
    - Να τη μπαλώσεις και να την σιδερώσεις μόνος σου.. και τώρα σιωπή, γιατί μιλάει ο Γιάγκος...

    Έξαλλος ο Αγιος Βασίλης, παίρνει τη στολή, βάζει το σίδερο στη μπρίζα, και αρχίζει να σιδερώνει, μουρμουρίζοντας κάτω από την άσπρη του γενιάδα μερικές δίολου εορταστικές φράσεις...

    Αφού τελειώνει λοιπόν με τη στολή, βγαίνει έξω για να φορτώσει τα δώρα, και διαπιστώνει ότι δεν υπήρχε ούτε ένας καλικάτζαρος. Έξαλλος και πάλι ο Αγιος Βασίλης, ψάχνει και βρίσκει έναν...
    - Τι έγινε ρε καλικάτζαρε, λέει ο Αγιος Βασίλης, που χαθήκατε όλοι;..
    - Αγιε μου Βασίλη, έχουμε πλέον συνδικαλιστεί, και αποφασίσαμε 24ωρη απεργία. Απαιτούμε αύξηση στο μισθό μας.
    Ο Αι Βασίλης, έχει αρχίσει να φορτώνει άσχημα, αλλά προσπαθεί να κρύψει το θυμό του. Αρπάζει λοιπόν το σάκο, και αρχίζει να τον γεμίζει με παιχνίδια μοναχός του. Καθώς πάει να τα φορτώσει στο έλκυθρο, διαπιστώνει ότι δύο από τους ταράνδους γεννάγανε, και οι υπόλοιποι το είχαν σκάσει πηδόντας από το φράχτη. Σε κατάσταση αλοφροσύνης, ο Αι Βασίλης, πετάει με δύναμη το σάκο μέσα στο έλκυθρο, όπου αυτός σκίζεται και χύνονται όλα τα παιχνίδια στο χιόνι.

    Τα νεύρα του Αι Βασίλη, πλέον έχουν ξεπεράσει τα όρια περιγραφής. Παρ'όλα αυτά αποφασίζει να πάει να πιει ένα ουισκάκι για να ηρεμήσει. Παρατηρεί όμως ότι το μπουκάλι με το Jack Daniels ήταν άδειο. Ξεχνάει το ουίσκι, αλλά όχι και το θυμό του, και πάει να βάλει λίγο καφέ. Του πέφτει όμως η καφετιέρα από τα χέρια, και μετατρέπεται σε παζλ 3000 κομματιών πάνω στο πάτωμα.

    Με φανερή τσατίλα, πάει να φέρει τη σκούπα για να καθαρίσει, αλλά ανακαλύπτει ότι τα ποντίκια είχαν φάει το άχυρο από τη σκούπα. Ο Αγιος Βασίλης ήταν έτοιμος να σκάσει από την τσαντίλα, όταν εκείνη τη στιγμή μπαίνει ένα αγγελάκι στην κουζίνα κουβαλώντας ένα Χριστουγεννιάτικο δέντρο.

    - Αγιε Βασίλη, λέει το αγγελάκι, έφερα το δέντρο. Πού να το βάλω;

    Και από τότε φίλοι μου, έχει επικρατήσει το έθιμο να βάζουμε το αγγελάκι στην κορυφή του δέντρου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣🤣🤣 Βρε τον Αι Βασίλη τι έπαθε!!! αυτό ήταν το άκρον άωτον της καντεμιάς Μάνια μου. Μα όλα να του πηγαίνουν στραβά; ευτυχώς που υπάρχουν και τα αγγελάκια και σώζουν την κατάσταση ε; 😊
      Έκανε γέλια όταν το διάβασα στον καλό μου!! δεν την ήξερα αυτήν την ιστορία του Αι Βασίλη, που στο τέλος όμως με τον τρόπο της μας λέει ότι μπορεί να υπάρχουν τα δύσκολα, αλλά πάντα θα καιροφυλακτεί ένα αγγγελούδι!!!
      Να περάσεις όμορφα Μάνια μου στην αλλαγή του χρόνου με ωραία παρέα με πολλές ευχές, αυτό ο χρόνος που θα έρθει να είναι ο καλύτερος σου με υγεία και αγαπη παντού γύρω σου χρονια πολλά και καλάαα!! φιλιααα 🎄🎁

      Διαγραφή
  13. Χρόνια πολλά. Ήλθα για να δω το σπιτικό σας. Φιλόξενο μου φαίνεται. Καλή χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ, χρόνια πολλά και σε σένα, να είσαι καλά, η καινούργια χρονιά να σου φέρει υγεία , αγάπη και τα καλύτερα της.
      Χρόνια πολλά και καλά!! 🎄🎁

      Διαγραφή
  14. Χρόνια πολλά, Σμαράγδι μου!
    Να χαρείς τα υπέροχα δώρα σου
    και να περνάς πάντα όμορφα!
    Με το καλό η νέα χρονιά 🎅🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πετρίνα μου χρόνια πολλά και σε΄ σένα η καινούργια χρονιά να είναι έτσι που προσμένεις να είναι!!
      Χρόνια πολλά...Με υγεία πρώτα από όλα αισιοδοξία πως όλα θα πάνε καλά και πολύ αγάπη με χαμόγελα....αααα και πολλά ταξίδιααα!! φιλιααα 🎄🎁

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Σμαραγδένια μου.
    Να χαρείς τα δωράκια σου.
    Και πάντα να χαίρεσαι τα δώρα της ζωής.
    Καλή χρονιά να έχουμε.
    Με υγεία :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και καλά και σε σένα Μαρινακι μου η καινούργια χρονιά που έρχεται να σου φέρει εκτός από το αυτονόητο την υγεία και πολύ αγάπη σε ένα πλάσμα σαν και σένα τόσο αισιόδοξο η ευτυχία είναι ότι καλύτερο στην ζωή σου και εννοείτε πολλά χαμόγελα!!😊
      Καλά να περάσεις μικρή μου με τους αγαπημένους σου φιλιααα !! 🎄🎁

      Διαγραφή
  16. Χρονια πολλα Ρουλακι μου.Με γεια τα δωρακια σου.Με το καλο να τα χαρεις.Καλη σας πρωτοχρονια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου πες του Αι Βασίλη να μου δώσει λίγο χρόνο παραπάνω πλιζζζζ..δες τι ώρα σου γράφω...Σε ευχαριστώ πολύ χρόνια πολλά και καλά φιλενάδα με υγεία πάνω από όλα και αγαπη τα υπόλοιπα έρχονται με την καινούργια χρονιάααα!! θα τα πούμε φιλιαααα 🎄🎁!!

      Διαγραφή
  17. Καλή Χρονιά γλυκιά μου Σμαραγδένια
    ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή