Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 31 Ιανουαρίου 2022

ΤΙ ΑΛΛΟ; ΜΑ...ΦΥΣΙΚΆ ΠΛΕΚΤΑ ΚΑΙ...ΑΛΛΑ!!

Η καθημερινότητα μας επανήλθε και δεν εννοώ αυτά που συνέβησαν και συμβαίνουν ακόμα στη Αττική.

Επανήλθε, αφού η περίοδος αυτή μέχρι το Πάσχα, είναι η πιο χαλαρή, και δεν έχουμε την πίεση των γιορτών.

Αυτή την εβδομάδα είχαμε την χαρά, να έρθουν τα κορίτσια μας, να μας δουν...η μεγάλη εγγονή μας από την Αθήνα όπου έχει μετακομίσει εκεί και η  μικρή μας από την Πράγα, οπότε είμασταν όλοι μας πολύ χαρούμενοι!  

Ομως όλο και κάτι θα προκύψει που θα είναι ευχαρίστηση μας και ξεκούραση, από την ίδια την καθημερινότητα...γιατί να λέμε την αλήθεια, πως το να απασχολούμαστε τον ελεύθερο χρόνο μας με οτιδήποτε μας δίνει πρώτα εμάς  χαρά, είναι ευλογία που μπορούμε να το κάνουμε και να δίνουμε χαρά και στους άλλους! 

Σαίνια είστε το ξέρω ότι από τον τίτλο και μόνο θα μαντέψατε τι θα σας δείξω 🤣

Σιγά το δύσκολο θα μου πείτε...εεεε ναι τι άλλο θα ήταν από πλεκτά;

Αυτή την φορά η κολεξιόν περιλαμβάνει ένα γιλεκάκι του πιτσιρακά μας,


 
με ένα σκουφάκι αρκουδάκι, στο ίδιο χρώμα!

Το σύνολο προτείνεται, για βόλτες στην παραλιακή, να μας δουν οι πιτσιρίκες να πέσουν κάτω από την ζήλια αμ πως!

Ενα άλλο καθημερινό σκουφάκι για όλη την ώρα

 και ακόμα ένα δωράκι, για τον φίλο μου τον Στέφανο, γιατί βγαίνουμε μαζί βόλτες!

Που μπορεί να με περνάει κάτι μήνες αλλά, όπως λέει η κουκουβαγιοπρογιαγιά μου, είμαι πιο όμορφος, αλλά δεν το λέμε, θα είναι το μυστικό μας λέει!

Σαν πολύ αέρα δεν πήρες μικρούλη; έλα άσε να πούμε και τι άλλο κάναμε...

Λοιπόν έχουμε και κάτι χρεωστούμενα στην μεγάλη εγγονή μου που την Πρωτοχρονιά δεν ήταν εδώ, όμως το δωράκι είχε πλεχτεί... ο Αι Βασίλης μπορεί να άργησε να της το δώσει αλλά δεν ξέχασε, να της το φέρει... ένα σκουφάκι και ένα λαιμό, να μην κρυώνει στο χιονιά!!

Ωραίαααα, είπαμε για τα πλεκτά μας, τα άλλα που γράφει ο τίτλος που είναι θα αναρωτηθείτε!

Ε...ήθελα να σας δείξω τι έκανα με δύο κομμάτια ύφασμα δωράκια από την φίλη μας την Μία ...το ένα ήρθε πριν από δυο; τρία χρόνια; θα σας γελάσω μεγάλη γυναίκα και δεν το θέλω, μαζί με πολλά που τα είχα δείξει τότε, το οποίο περίμενε υπομονετικά να δει τι θα απογίνει! 

Το δεύτερο ύφασμα δωράκι για τα γενέθλιά της,
έφτασε πριν λίγες μέρες...
 Μαρία μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! να είσαι καλά και να χαρίζεις πάντα χαμόγελα με τα δωράκια σου!
 Και τι έγιναν νομίζετε; ναι αυτά που βλέπετε, δυο υπέροχα μαξιλαράκια, που κοσμούν το ένα τον  καναπέ της κόρης μου,
και το άλλο την βεράντα της, αφού όλα τα όμορφα μου τα σουφρώνουν!!🤣
Νομίζω ότι προς το παρόν είναι όλα όσα έκανα αυτές τις μέρες, σας αφήνω με ένα καφεδάκι γεμάτο καρδιά!!

Να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη και ήρεμη εβδομάδα, γεμάτη από χαμόγελα!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!



32 σχόλια:

  1. Ααα χου.....τι όμορφα πλεκτά είναι αυτά ; τι καλοπλεγμένα και τι ωραία χρώματα !!!!
    Φαντάζομαι τις χαρές με τις εγγόνες.
    Και βέβαια αυτά που μας ευχαριστούν μας ξεκουράζουν κιόλας.
    Τα μαξιλάρια μια χαρά πήραν τη θέση τους και μη νομίζεις ότι είσαι η μόνη που ότι τους αρέσει το καβατζώνουν χαχα χαχα κι εμένα το ίδιο μου κάνουν.....
    Σε φιλώ χρυσοχέρα μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το μόνο πια που με ξεκουράζει είναι το πλέξιμο Ράνια μου...πλέκω συγχρόνως και πληκτρολογώ λίγο από το ένα λίγο από το άλλο και αν βρεθεί και ράψιμο, τότε κάνουμε όλες τις ασκήσεις, είναι σαν γυμναστική για τα χέρια μου, που κουράζονται μεν αλλά δεν κάθονται δε...
      Ολες μας πιστεύω ότι λίγο πολύ τα ίδια κάνουμε με ότι αγαπά η κάθε μια μας.
      Να είσαι καλά φίλη μου να έχεις έναν όμορφο μήνα....την αγάπη μου πάντα!! ❤

      Διαγραφή
  2. Α υπέροχα τα πλεχτά σου όπως πάντα. Θα τα ευχαριστήθηκαν οι αποδέκτες σίγουρα. Ο μικρούλης μεγάλωσε και ''ρίχνει''κοπελιές στο διάβα του;;;;;;🎈😊💝
    Ωραιότατα και τα μαξιλάρια να τα χαρεί η κόρη σου. Σιγά μην αφήσουν ό,τι τους αρέσει σπίτι μας.Μια από τα ίδια και σε μένα κάνουν...
    Μπράβο καλά να περνάς και να φτιάχνεις αριστουγήματα
    Καλή σου μέρα
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου ή τα μωρά μεγαλώνουν γρήγορα ή εγώ τον μεγαλώνω για να προλάβω να τον δω να μεγαλώνει... με την γειτονοπούλα μας πάντως φιληθήκανε προχθές κάνανε μπά!!!🤣
      Η ώρα μου περνάει με το πλέξιμο και το μπλόκιν ενάλλαξ, αφού δεν μπορώ να κάτσω ήσυχη😊
      Όσο για το σούφρωμα σε καταλαβαίνω απόλυτα φιλενάδα! 😊
      Να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις Αννιώ μου καλο και ήρεμο μήνα να έχουμε την αγάπη μου πάντα !❤

      Διαγραφή
  3. Α πολύ ωραία Ρούλα μου τα δημιουργήματά σου. Να τα χαρείτε ολοι σας.Καλημέεερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Χελωνίτσα μου ευτυχώς που ξέρουμε από πλέξιμο και έτσι μπορούμε να κάνουμε κάποια χρήσιμα πράγματα για τους αγαπημένους και τους φίλους μας!
      Να είσαι καλά, να έχεις ένα όμορφο μήνα!! την αγάπη μου...❤

      Διαγραφή
  4. τι καλαααααααααααααα να τις χαρεις τις εγγονες σου
    τα πλεκτα παντα υπεροχα ομορφο το σχεδιο με τα τετραγωνακια
    καλα τα μαξιλαρακια φανταστικαααααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηρθαν τα κορίτσια μας και γέμισαν οι αγκαλιές μας Σοφάκι μου...όταν έχεις καιρό να τα δεις σου φαίνονται ότι μεγάλωσαν και ας είναι ολόκληρες γυναίκες πια...άνοιξαν τα φτερά τους και πέταξαν για να ζήσουν τα όνειρα τους....
      Ετσι πρέπει να κάνουν για να γίνουν ολοκληρωμένοι άνθρωποι!!
      Τα υφάσματα-δωράκια μου άρεσαν σαν μαξιλαράκια, αλλά μόλις τα είδε η μικρή μου κόρη, τα κονόμησε που λέμε εδώ.. 🤣... θα το δεις και εσύ όταν μεγαλώσουν τα δικά σου και θα με θυμάσαι...😊
      Καλό μήνα Σοφάκι μου να περνάς όμορφα φιλιά στα κορίτσια την αγάπη μου πάντα ❤

      Διαγραφή
  5. Καλημέρα Ρούλα! Υπεροχα τα πλεχτα σου, θα τα καταχαρουν οι παραλήπτες τους!! Τα σκουφακια ειναι τρελα, δεν το συζητώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά το πλέξιμο είναι όπως το ράψιμο και τα δύο αν τα αγαπάς κάνεις όμορφες δημιουργίες όπως και εσύ και κάνουμε χαρούμενους όσους αγαπάμε...αυτό είναι η ευχαρίστησή μας νομίζω.
      Καλό μήνα να έχεις και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις στην ζωή σου την αγάπη μου !!❤

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Ρούλα μου
    Χρυσοχέρα όπως πάντα, στα πλεκτά δεν σε φτάνει κανείς. Όσο για τα μαξιλαράκια και εγώ θα τα σούφρωνα, είναι υπέροχα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα χα Ελένη μου όλα μου τα σουφρώνουν όταν κάτι τους αρέσει και πως να τους χαλάσεις το χατίρι; λίγο πολύ κατά βάθος όλες το κάνουμε αυτό και με χαρά μας μάλιστα, αφού όλο και κάτι χρειάζονται παιδιά και εγγόνια, να χω και εγώ να ασχολούμαι με κάτι!
      Να είσαι καλά Ελένη μου να έχεις έναν όμορφο μήνα ...την αγάπη μου πάντα! ❤

      Διαγραφή
  7. Πόσο γέλασα που σου σουφρώνουν όλα τα ωραία. ^_^
    Μα εκείνοι φταίνε;
    Ή εσύ που φτιάχνεις τέτοιες ομορφιές; Άνθρωποι είναι τα λιμπίζονται.
    Είσαι χρυσοχέρα και σε καμαρώνουμε, από παιδική κολεξιόν, μέχρι πλεκτά ενηλίκων και μαξιλάρια.
    Μα πάνω απ' όλα σε καμαρώνουμε, για τη ζεστή σου καρδιά.
    Φιλιά πολλά Σμαραγδένια μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΧΑ..ΧΑ..Και όχι μόνο αυτά μου σουφρώνουν Μαρινάκι μου, αλλά ότι δεν θέλανε πριν από χρόνια τα θέλουνε τώρα είναι να μην γελάσεις; αλλά και χαρά να τους τα δίνεις όμως.😊
      Μακάρι να μπορώ να προσφέρω και να κάνω χαρούμενους τους αγαπημένους και τους φίλους.
      Σε ευχαριστώ πολύ μικρή μου για το τόσο όμορφο σχόλιό σου να είσαι καλά να έχεις έναν όμορφο Φεβρουάριο την αγάπη μου πάντα ❤

      Διαγραφή
  8. Αχ βρε Ρούλα μου, πόσο όμορφα! Εντάξει, το σπιτικό σου, το έχεις κάνει εργαστήριο αγάπης, δημιουργίας και πρακτικής. Κοίτα τώρα καλούδια. Για κάθε άγγελο, μικρό ή μεγάλο, των σπιτιών σας. Οι φωτογραφίες σου κάνουν ένα ζεστό, χαρούμενο οδοιπορικό, για να γλυκάνουν τις καρδιές μας.
    Καλή βδομάδα κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνουμε εμείς οι γυναίκες αφού αυτές οι ασχολίες "το πλέξιμο" και όχι μόνο μας αρέσει να δημιουργούμε και να χαιρόμαστε όταν ο κόπος μας δεν πάει χαμένος, αφού τα παιδιά και εγγόνια τα χρησιμοποιούν.
      Το πλέξιμο είναι από τις αγαπημένες μου ασχολίες, παρ όλο που τα χέρια μου πια δεν με βοηθούν, με βοηθάει όμως στην χαλάρωση του μυαλού και αυτό είναι μεγάλη δουλειά!!
      Το να δημιουργείς και να χαίρεσαι γι αυτό που κάνεις , το ξέρεις και εσύ πολύ καλά αυτό το συναίσθημα φίλε.
      Καλό μήνα να έχεις και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλό σου βράδυ. 🌙

      Διαγραφή
  9. Τι ομορφιές είναι αυτές Ρούλα μου!!! Το γιλεκάκι, τα σκουφάκια, τα μαξιλαράκια, πολύ όμορφα όλα και καλοδουλεμένα. Γεια στα χέρια σου. Να τα χαρούν με υγεία οι μπόμπιρες και η κοπελιά και η κόρη που δεν την αδικώ καθόλου. Τα μαξιλαράκια βρήκαν το χώρο τους. Γιαγιά πολυτάλαντη τι όμορφα έργα αγάπης φτιάχνεις!!!! Να είσαι καλά Ρούλα μου!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα έχει κανείς κέφια για πλέξιμο Αννίκα μου αυτά κάνει και ότι άλλο ζητηθεί παραγγελία 😄 αφού το κάθε τι χρειάζεται κάπου, αλλά και περίσσιο να ναι θα βρει τον τόπο του, αφού υπάρχει και η ανανέωση όλο και κάτι θα αλλάξουν...
      Όταν τα χέρια μας πιάνουν, ότι και να είναι αυτό και το κάνουμε με μεράκι θα βγει όμορφο φίλη μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια να περνάς όμορφα και εσύ... καλό μήνα Αννίκα μου, ας φέρει κάτι καλύτερο!! την αγάπη μου πάντα. ❤

      Διαγραφή
  10. Τώρα ρώτα μου εσύ Ρούλα μου, πια απ΄ όλες σου τις δημιουργίες μου αρέσει πιο πολύ και δεν θα ξέρω τι να απαντήσω ίσως το γιλεκάκι με την όμορφη πλέξη! ;)
    Να είσαι πάντα καλά για να χαίρεσαι και τα δωράκια σου που είμαι σίγουρη πως θα πέφτουν σαν βροχή! :)
    Να χαίρεσαι και τις εγγόνες όσο είναι κοντά σας, γιατί τα νιάτα δεν κάθονται για πολύ με τις γιαγιάδες και ας τις αγαπούν πολύ! :)

    ΑΦιλάκια καρδιάς και να έχουμε ένα υπέροχο φωτεινό και χαρούμενο μήνα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όταν έχεις την όρεξη και την αγάπη να πλέκεις τότε όλο και κάτι θα βρίσκεις να κάνεις φιλενάδα αφού το μπλέξιμο είναι και χαλάρωση για μένα και χαρά για τους αποδέκτες των πλεκτών μου...
      Τα κορίτσια μας ήρθαν και έφυγαν κι όλας, όμως αυτό τι λίγο ήταν πολύ για εμάς αφού είχαν τον καιρό να τα χαρούμε, έστω και λίγο.😊
      Να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις Στεφανία μου, ας ευχηθούμε να έχουμε καλό μήνα με ότι καλύτερο του. την αγάπη μου πάντα ❤

      Διαγραφή
  11. Κανόνισε τις προμήθειές σου γιατί σε βλέπω να πλέκεις για συμμαθητές και δασκάλες, μόλις με το καλό πάει σχολείο ο μικρός. Απ' όοοοολα αυτά τα υπέροχα που ετοίμασες αυτό το διάστημα, το αρκουδοσκουφάκι και το γιλεκάκι, ξεχωρίζουν και φαίνεται πως έχεις βάλει όλη την αγάπη και τη μαεστρία σου. Όπως στο καθετί που δημιουργείς...
    Τις μαξιλάρες θα τις απαλλοτρίωνα χαλαρά κι εγώ. Είναι τέλειες!!!
    Να είναι ευλογημένα τα χεράκια σου που μοιράζουν τόση αγάπη και τέτοιο νοιάξιμο, Ρούλα μου♥
    Καλό μήνα αγαπημένη μου 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δεις κάτι ιδέες που μου βάζεις Κανελλάκι μου... βρε λες να το ξεκινήσω; περνάν τόσο γρήγορα τα χρόνια που μέχρι να πεις κίμινο πάνε φαντάροι...🤣
      Με το πλέξιμο, ευτυχώς σώζονται καταστάσεις όπως, γενέθλια , γιορτές και πάει λέγοντας...
      Είναι και τα δωράκια που πρέπει να τα αξιοποιήσω, οπότε σουφρώνονται μόλις τα σταμπάρουν 😄
      Είναι η ικανοποίηση που νιώθεις όταν αυτά που δημιουργείς είναι αποδεκτά κορίτσι μου...πάντα με τα σχόλια σου με κάνεις να κοκκινίζω να το ξέρεις μάτια μου !!
      Να είστε καλά Κανελλάκι μου να ευχηθούμε ο Φεβρουάριος να είναι καλύτερος από τον Γενάρη...την αγάπη μου πάντα ❤ Σ.Λ.

      Διαγραφή
  12. Λένε, η μεγαλύτερη χαρά είναι όταν την μοιράζεσαι και πόσο μάλλον με όμορφες, χειροποίητες δημιουργίες! Όλα, είναι πάρα πολύ όμορφα, φαντάζομαι την χαρά των αγαπημένων σου, Ρουλα μου! Να την χαίρεσαι την οικογένεια σου και εκείνοι να σε χαίρονται! Καλό κι Ευλογημένο μήνα, με υπέροχες, δημιουργικές στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς όπως το λες Μαρία μου η χαρά πρέπει να μοιράζεται για αυτό άλλωστε υπάρχει...
      Και προπαντών όταν κάνεις πράγματα για όσους αγαπάς δικούς σου ή φίλους..
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου να χαίρεσαι και εσύ τους αγαπημένους σου και να έχεις ΄καλό μήνα και ευλογημένο! την αγάπη μου !! καλό βράδυ!!❤

      Διαγραφή
  13. Αχ.τι κανουν οι γιαγιαδες για τα εγγονια τους.Γεια στα χερια σου Ρουλακι μου και καλοφορετα σε ολους τους αποδεκτες.Καλο μηνα κοπελα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι φιλενάδα το χουν οι γιαγιάδες αυτό είναι γεγονός αναμφισβήτητο πως δεν χαλάνε χατίρια αφού όπως λένε του παιδιού μου το παιδί δυο φορές παιδί μου και για το δυσσέγγονο τι λέμε; 🤣
      Μακάρι να έχουμε τις δυνάμεις Λίτσα μου να κάνουμε ότι μπορούμε...
      Να είστε καλά όλοι και να έχουμε ένα καλό και ήρεμο μήνα φιλενάδα την αγάπη μου πάντα ❤

      Διαγραφή
  14. Θέλω να γίνω κι εγώ μωρό και να μου πλέξεις ένα τέτοιο ωραίο γιλεκάκι!!!
    Χρυσοχέρικο Σμαραγδάκι, η κολεξιόν είναι πανέμορφη! Σε φιλώ γλυκά ⭐🌻⭐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣🤣 Τι να σου κάνω μανίτσα μου αφού δεν είσαι; νομίζω όμως ότι έχετε ένα μωράκι ε;😊
      Χαίρομαι που σου άρεσαν Πετρίνα μου ευτυχώς που είναι αφορμή ο μικρούλης μας και μου δίνει αφορμές να πλέκω ακόμα .
      Αν είσαι από μια μεριά να με βλέπεις θα γελάς...μπροστα στον υπολογιστή, να διαβάζω και να απαντώ στα σχόλια και σε κάθε σχόλιο να πλέκω και μια γραμμή στο πλεχτό🤣
      Να είσαι καλά Πετρίνα μου την αγάπη μου πάντα!! ❤😍

      Διαγραφή
  15. Αχ φαντάζομαι πώς θα καμαρώνει με τα καινούργια πλεκτά της διπλογιαγιάς του!
    Πανέμορφα όλα.
    Καλώς τις δεχτήκατε τις εγγονές σας.
    Μεγάλη γιορτή για την οικογένεια ο επαναπατρισμός των αγαπημένων μας.
    Κι εμένα μου τα παίρνουν όλα φιλενάδα και χαίρομαι γιαυτό.
    Τώρα περιμένει η Ιωάννα να τελειώσω το πάπλωμα βιβλιοθήκη να το πάρει για τη μαμά της και η κόρη μου την πειράζει ότι θα το πάρει αυτή.
    Καλά που έχουμε κι αυτά και ξεχνιόμαστε.
    Πολλά φιλιά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ρένα μου χαρά ήταν, όμως μέχρι να τα δούμε φύγανε.. πόσο γρήγορα περνά ο καιρός!!
      Ευχή, να είναι καλά όπου και να είναι, όπως όλα τα παιδιά του κόσμου που είναι μακριά από τις οικογένειες τους.
      Ευτυχώς που έχουμε αφορμές να δημιουργούμε το κάτι τις μας!!😊
      Να είστε καλά φιλενάδα να περνάτε όμορφα κόντρα στις δυσκολίες που μας κυκλώνουν ..την αγάπη μου πάντα φιλιααα!!❤

      Διαγραφή
  16. ΥΠΕΡΟΧΑ τα μαξιλαράκια, Ρούλα μου. Πολύ το χάρηκα που χρησιμοποίησες και τα δύο υφάσματα. Αχ τι τραβάς κι εσύ, όπως και όλες οι μανάδες. Τα ίδια κάνω κι εγώ στη μάνα μου!!!
    Η κολεξιόν με το σκουφάκι και το γιλεκάκι, ΑΠΑΙΧΤΗ!!!
    Πολλά φιλιά, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μία μου τα υφασματοδωράκια σου σου αξιοποιήθηκαν με τον καλύτερο τρόπο και άλλα τόσα να ήταν ήταν πάλι θα μου τα σούφρωνε η κόρη 😊 δεν είδες μαξιλαρομάνι στην βεράντα της;🤣
      Χαίρομαι που σου άρεσαν τα πλεχτούλια μου φίλη μου να είσαι καλά την αγαπη μου πάντα καλό μήνα ❤

      Διαγραφή