Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 13 Ιουνίου 2022

ΕΝΔΙΆΜΕΣΑ...

Πόσο χαίρομαι φίλοι μου που χάρη σε ένα μικρό ανθρωπάκι, οι ώρες της μέρας δεν μου φτάνουν, έχω γεμίσει ενέργεια που ούτε φανταζόμουν πως την είχα στα χρόνια μου πιά...

Η αυλή μας έχει γίνει παιδική χαρά κυριολεκτικώς, αφού ο μικρούλης μας  περισσότερο παίζει μαζί μας...

Ξέρω ότι τα μικρά μεγαλώνουν γρήγορα και σύντομα θα πάει παιδικό...οπότε τον απολαμβάνουμε όσο περισσότερο μπορούμε...

Όμως υπάρχουν και πολλά πράγματα που θέλω να κάνω και τα έχω αφήσει πίσω, όπως, φερ ειπείν, να κάνω τις βόλτες μου στην μπλοκογειτονιά μας, τις περισσότερες φορές οι επισκέψεις μου  είναι μεταμεσονύκτιες, να πάρω τις φίλες κανένα τηλέφωνο, να  πλέξω...(παλιά μου τέχνη κόσκινο 😊)μια παραγγελιά της εγγονής μου που είναι στην Πράγα και που ήταν πριν το Πάσχα 🤣)...

Eεεε λίγο χρόνο να ξεκλέψω από εδώ, λίγο από εκεί; και να το το πλεκτούλι τελειωμένο,

και προβαρισμένο από την μαμά της...πείτε ότι είναι στην παραλία ναι;...😊


Αυτήν την φορά είμαι σύντομη, είπαμε ο χρόνος, όμως ακόμα και μια καλημέρα μόνο να έχω να σας πω, θα είμαι εδώ, να σας ευχηθώ, να κάνετε ότι αγαπάτε, γιατί αυτό θα σας χαρίσει ένα πολύτιμο  χαμόγελο! 

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε, να είστε όλοι καλά και να έχετε μια όμορφη εβδομάδα!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!



 


 

18 σχόλια:

  1. Πολύ ωραίο πλεκτό...και το μοντέλο το αναδεικνύει επίσης όμορφα.
    Να το χαρεί η εγγονή σου.
    Όσο για τον μικρούλη σου να τον χαρείς όσο μπορείς περισσότερο. Περνάει ο χρόνος και λες πότε μεγάλωσαν και δεν το κατάλαβα! Να σαι καλά
    Καλή σου μέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Παλιά μου τέχνη και η συνέχεια της Αννιώ μου το πλέξιμο είναι από αυτά, που εκτός με ξεκουράζουν , αλλά και το μόνο που μπορώ να κάνω κάπως υποφερτά...
      Ευτυχώς που προς το παρόν έχουμε να ασχολούμαστε φίλη μου μια το μικρό, μια κάτι ανακαινίσεις στο σπίτι, έτσι για να μην βαριόμαστε και να νιώθουμε ακόμα χρήσιμοι...
      Να είσαι καλά, να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις Αννιώ μου καλό καλοκαιρακι 🌞 φιλιάαα!! 😘

      Διαγραφή
  2. Τι καλά να είχα τα νιάτα να φορέσω και εγώ ένα τόσο όμορφο μπουζάκι- τοπάκι και να το ζηλεύουν όλοι! :)
    Τώρα και της κόρης που έχει κορμί άψογο, μήπως προλαβαίνεις να της φτιάξεις ένα; ;)
    Καλά παιχνίδια στη νέα σας παιδική χαρά και να μια ευκαιρία να ξεκουράζεσαι παίζοντας μαζί του!!! :)
    Καλή μας συνέχεια περιμένοντας επί τέλους να μπει αυτό το ταλαίπωρο καλοκαίρι! :P
    ΑΦιλάκια χαμογελαστά, χαλαρά και πάντα με την αγάπη μου! :k <3


    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ ναι φιλενάδα τι καλά θα ήταν όχι για το πλεκτό αλλά να ξαναγύριζαν τα νιάτα 🤣
      Αμ δεν τις έχω φτιάξει θαρρείς; αφού μάνα και κόρη σχεδόν είναι ίδιες...
      Το να μας δεις να παίζουμε μαζί με τον μικρούλη μας θα παθεις πλάκα... καλά ένα παλιμπαιδισμό τον πάθαμε...🤣
      Να περνάς καλά φίλη μου καλό θα είναι το καλοκαιράκι, πάντως μέχρι τώρα κάνει δροσούλες!😊την αγάπη μου φιλιααα!!😘

      Διαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά καλή φίλη Σμαράγδα ! ;) Χαόρομαο που απλαμβάνεις την οικογενειακή θαλπωρή και μοιράζεστε ευτυχισμένες οικογενειακ'ες στιγμές με παιδικά χαμόγελα :D :P Το πλεκτό καλόγουστο και καλοφορεμένο να είναι .
    Εύχομαι το καλοκαίρι να συγκεντρωθεί όλη η οικογένεια σας να πλημμυρίσει ευτυχία η αυλή σας .<3 ^_^
    Καλό καλοκαίρι Σμαραγδάκι :) Με υγεία , ειρήνη , αγάπη !! Καλή εβδομάδα ;) και καλό Ιούνιο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Κούλα μου μακάρι οι ζωές των ανθρώπων να ήταν χαρούμενες και ευτυχισμένες να απολαμβάνουν μόνο αγάπη!!! είναι το καλύτερο γιατρικό!
      Ο κόσμος μας τότε θα ήταν πιο όμορφος.😊
      Να είσαι καλά, να περνάς όμορφα και να κάνεις ότι αγαπάς!! καλο σου καλοκαιράκι φιλιαααα😘

      Διαγραφή
  4. Εξαίρετο, πανέμορφο το πλεκτό σου, Ρούλα μου, όπως πάντα. Λαμπερή και η κοπέλα, που το φοράει. Τα χέρια σου είναι πάντα γεμάτα αγάπη και δημιουργία.
    Θαυμάζω την όμορφη αυλή. Έγινε μια αυλή των θαυμάτων, Ρούλα μου με το μικρό να απολαμβάνει τον κόσμο του.
    Στέλνω τις ευχές μου, μην αγχώνεσαι. Κάνε ότι αγαπάς και μπορείς. Κανείς μας δεν σε πιέζει.
    Την αγάπη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αφού η αποδέκτρια του πλεκτού είναι μακριά, μόνο στην μαμά της θα το προβάριζα..😊
      Ευτυχώς που έχουμε ακόμα κάποιες δεξιότητες στο πλεκτό, γιατί όσο περνάνε τα χρόνια δυστυχώς λιγοστεύουν...😊
      Προς το παρόν δίνουμε όλη την προσοχή μας στον μικρούλη μας και σε κάτι ανακαινίσεις που κάνουμε στο σπίτι
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά και ευγενικά σου σου σχόλια...καλο καλοκαιράκι!!🌞 πάντα να είσαι καλά.😎

      Διαγραφή
  5. Σιγά μη δεν εύρισκες χρόνο να φτιάξεις τα μικρά σου θαύματα. Σούπερ γιαγιά και στα παιχνίδια και στα χειροπλεξίματα. Καλοφόρετο να είναι! Όσο για τις όμορφες τρυφερές στιγμές με το μικρούλι σας είναι οι πιο ευτυχισμένες και πραγματικά σε ξανανιώνουν. Σε λίγο, εκτός από μπλουζάκια θα πλέκεις και ιστορίες κι ο μικρός θα ξέρει πως η ευτυχία κρύβεται στην αυλή της γιαγιάς. Να είστε όλοι καλά να απολαμβάνεται τη συντροφιά του.
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάπου ανάμεσα στο κυνηγητό του μπόμπιρα και στην ανακαίνιση του σπιτιού, έγινε και αυτό το μικρούλι πλεκτό...
      Τελικά Αννίκα μου ότι θέλει ο άνθρωπος κάνει αν το αγαπάει και αν αγαπάει και τον αποδέκτη του πλεκτού...😊
      Χα χα αυτό που είπες με τις ιστορίες να ξέρεις πόσο αλήθεια είναι!!! Οταν ήταν η μαμά του Γιαννάκη μας μικρή, όπως και τα αλλα μου εγγόνια, τους έλεγα μικρές ιστορίες, παραμύθια δεν τα λες, από το μυαλό μου, τις οποίες τις είχα γράψει σε τετραδιάκι... ο μικρός είναι ακουστικός τύπος και σε λίγο καιρό θα τα αφουγκράζεται.
      Ενα σου λέω ότι ο εγγονός μου που είναι σήμερα 34 χρονών, ακόμα μου λέει για τις ιστορίες αυτές που του έλεγα όταν ήταν μικρός και η αδυναμία του ήταν... "το παλιό λεωφορείο" μια μικρή ιστορία που με απλά λόγια το θέμα ήταν πως μπορούμε να δίνουμε μια δεύτερη ευκαιρία στα πράγματα...🤣..τι μου θύμισες!!!
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αννίκα μου να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλό καλοκαιρακι και καλό σου ξημέρωμα την αγάπη μου ... 🌙 φιλιάααααα!! 😘

      Διαγραφή
  6. Καλή μου φίλη σε νοιώθω αν και πια δεν μπορώ να φανταστώ τον εαυτό μου με ένα τέτοιο μικρό σίφουνα. Χαίρομαι με την χαρά σου, μα ομολογώ πως δεν αντέχω πια τέτοιες.. χαρές. Να είσαι γερή γλυκιά μου, εύχομαι ότι σε κάνει να ευτυχισμένη εσένα και τον Γιώργο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι αλήθεια φιλενάδα ότι ο μικρός μια προτίμηση στον προπάππου του την έχει και παίζει μαζί του συνέχεια μπορώ να σου πω πως είναι ο καλύτερος μπεμπυ σίτερ...🤣 εγώ είμαι για το τάισμα... 🤣
      Μου λείπει ο χρόνος πάλι, 😊αλλά που θα πάει αχτίδα μου; θα τον βρω...
      Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά μόλις μπορέσω θα περάσω να τα πούμε την αγάπη μου καλό σου ξημερωμα 🌙φιλιαααα😘

      Διαγραφή
  7. Τι ωραίο το πλεκτό και τι ωραία που περνάει ο χρόνος σου με τόση χαρά και παιδική αύρα.
    Να απολαμβάνεις κάθε στιγμή Σμαραγδένια μου, αξίζει στο μικρό σας άγγελο.
    Στέλνω πολλά γλυκά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Μαρινάκι μου και τα δυο αυτα μου δίνουν χαρά με πρώτο τον μικρούλη μας που έχει γίνει πια ένας μικρός ανθρωπάκος , που όταν μας αφήνει χρόνο πιάνουμε το πλεκτό αν χρειάζεται...
      Σε ευχαριστώ πολύ μικρή μου να περνάς όμορφα καλό καλοκαιράκι 🌞να περάσεις καλο σου ξημέρωμα🌙 φιλιααα 😘

      Διαγραφή
  8. Πώς να μη πάρετε ενέργεια από το παλικάρι σας;
    Να τον χαίρεστε όσο μπορείτε περισσότερο κι άσε τα πλεκτά για αργότερα που θα πάει στον παιδικό σταθμό.
    Αυτό που έκανες πάντως, είναι όνειρο.
    Να κάνεις και για την κόρη σου.
    Φιλιά πολλά σε όλους σας .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Είναι αλήθεια ότι ο μικρός μας ήρθε την κατάλληλη στιγμή Ρένα μου και με την παρουσία του μας έδωσε να καταλάβουμε μετά από τριάντα χρόνια πως η ζωή συνεχίζει και σου δίνει χαρές μέχρι το τέλος της... όπως όλα τα εγγονάκια ολονών μας να είναι γερά και να μας χαρίζουν μόνο χαρές...😊
    Οσο για το πλεκτό, εεεε, πως να χαλάσουμε χατίρια και στα μεγάλα εγγόνια; χα χα 🤣 θα με θυμηθείς αργότερα φιλενάδα...
    Χάρηκα που τα είπαμε να περνάτε όμορφα και εσείς... καλο σου ξημερωμα την αγάπη μου 🧡πάντα φιλιααα!!😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Με τη φόρα που έχεις πάρει, σε βλέπω να πλέκεις πουλοβεράκια για τους συμμαθητές του μικρούλη σας στον παιδικό σταθμό. Εντάξει, το πλεκτό της εγγονής είναι αριστούργημα! Πόση ευτυχία να ξαναμπαίνουν τσουλίθρες και παιδικά παιχνίδια στην αυλή σας ε; Ξαναμηδενίζεις το κοντέρ του χρόνου και γίνεσαι κι εσύ παιδί! Ρουλάκι μου άξιο και χρυσοχέρικο, να είσαι πάντα γερή και δημιουργική ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή