Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2023

ΠΡΟΤΆΣΕΙΣ...

Τι θα σας προτείνω στην σημερινή μου ανάρτηση φίλοι μου; 

Μα φυσικά ολοκαίνουργια και μόλις κυκλοφορημένα βιβλία , αλλά και παλιά που έχουν διαβαστεί. 

Για αρχή θα ήθελα να σας προτείνω το ολοκαίνουργιο βιβλίο της αγαπημένης μας φίλης Μαρίας Κανελλάκη 

" ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΟΡΑ με τα φτερά της τέχνης"

Εκδόσεις 24 γράμματα. Εξαιρετική και προσεγμένη δουλειά.

 Σίγουρα θα το έχετε δει, όσοι φίλοι έχετε περάσει από το Απάγκιο της.

Ενα βιβλίο με το ανεβασμένο επίπεδο της γραφής της που ξέρουμε, πλαισιώνεται και συνοδεύει τα υπέροχα έργα της ζωγράφου, Ρόζας Φύτιζα.

Ένα πολύ μικρό δείγμα εδώ. καλοτάξιδο Κανελλάκι μου

Στο οπισθόφυλλο θα διαβάσετε περισσότερα από αυτά που σας γράφω εγώ.


Το επόμενο βιβλίο που θα σας προτείνω, είναι της καλής μας φίλης και αδέρφι που την λέω εγώ, Βαρβάρας Παραδεισά με τα Κέρινα ποιήματα της.

Ένα μικρό καινούργιο βιβλίο γραμμένο με αγάπη στις παιδικές της αναμνήσεις. 

"Τα κιάλια της φιλίας" Εκδόσεις Ηλιαχτίδα.

Εδώ λίγη γεύση από την πρώτη της προσπάθεια  στον κόσμο της συγγραφής δείτε τη με αγάπη... 


Στο οπισθόφυλλο,
ένα οδοιπορικό στη φιλία.


Η επόμενη πρότασή μου είναι το βιβλίο "Το κορίτσι με τα πορτοκάλια" του Jostein Gaartder  του συγγραφέα που έχει γράψει και το βιβλίο "ο Κόσμος της σοφίας" Εκδόσεις Λιβάνη.

Ενα μικρό απόσπασμα, για την ιστορία του εδώ...


Στο οπισθόφυλλο θα διαβάσετε την υπόθεση που σίγουρα θα σας κινήσει την περιέργεια, μέχρι τέλους!


Για το τέλος άφησα το καλύτερο, ένα βιβλίο που είναι η δεύτερη φορά που το διαβάζω και το λατρεύω, όχι μόνο γιατί είναι το γνωστό κι αγαπημένο 

"Συνεφιάζει" του Μενέλαου Λουντέμη

Εκδόσεις Πατάκη,

αλλά και γιατί έχει αγαπημένη αφιέρωση επάνω...


Το απόσπασμα είναι ένα μικρό δείγμα μόνο από την υπόθεση του βιβλίου.

Ισως πολλοί να το έχετε διαβάσει, αλλά για όσους δεν το έχουν κάνει, εδώ στο οπισθόφυλλο θα διαβάσει την υπόθεση.

Αυτές ήταν η μικρές μου προτάσεις για διάβασμα. Ας αφήσουμε για λίγο τα κινητά και ας χαθούμε στα μονοπάτια εκείνων που μας παίρνουν από το χέρι, να σκύψουμε, να μυρίσουμε την γνωστή  μυρωδιά του χαρτιού...

Σας εύχομαι να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη και δημιουργική εβδομάδα. Να μην ξεχνάτε πως ένα χαμόγελο σας, σας κάνει πιο όμορφους ανθρώπους!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε...


  


 



35 σχόλια:

  1. Όμορφες προτάσεις καλοτάξιδες
    Ωραίο και το κλασικό βιβλίο που σε ταξιδεύει αυτόν τον καιρό ... για δεύτερη φορά!!!
    Λίγες οι φορές που μου έχει δημιουργηθεί η ανάγκη να διαβάσω δεύτερη φορά βιβλίο και όταν συμβαίνει τελικά καταφέρνει να με ταξιδέψει σε νέους κόσμους που δεν τους είχα δει με την πρώτη ανάγνωση
    Καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Μάνια μου το ίδιο παθαίνω όταν διαβάσω δεύτερη φορά ένα βιβλίο, δεν το κάνω, παρά μόνο όταν δεν έχω κάτι άλλο να διαβάσω εκείνο το διάστημα...
      Επειδή διαβάζω γρήγορα, ανακάλυψα ότι η δεύτερη φορά ενός βιβλίου είναι εκείνη που σου δίνει και τις λεπτομέρειες που δεν τις προσέχεις την πρώτη φορά...την ίδια γνώμη έχουμε καλέ; 😊
      Καλή εβδομάδα Μάνια μου να περνάτε όμορφα... φιλιααα! 😘💚

      Διαγραφή
  2. Ήρθε και η ώρα των προτάσεων και πολύ σ' ευχαριστούμε Ρούλα μου γι αυτό γιατί πάντα όλες είναι εξαιρετικές!
    Φυσικά πρώτο έρχεται το βιβλίο με τις όμορφες εικονογραφίσεις της Μαρίας μας, όπως και το νέο βιβλίο της Βαρβάρας μας, καλοτάξιδα να είναι με πολλές πολλές επιτυχίες!
    Χαίρομαι που σου αρέσει το διάβασμα και εύχομαι να μη χάσεις ποτέ αυτό το πάθος!
    ΑΦιλάκια χαμογελαστά για μια όμορφη και φωτεινή βδομάδα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εγώ έβαλα ένα πολύ μικρό απόσπασμα από το βιβλίο της Μαρίας και ότι είδες δεν είναι εικονογράφηση Στεφανία μου, αλλά πίνακες ζωγραφικής οι οποίοι δένουν υπέροχα με τον γραπτό λόγο της Κανελλάκι μας.
      Η όλη συνύπαρξη είναι εξαιρετική.
      Και βέβαια για μένα το να έχω ένα βιβλίο να διαβάζω, είναι σαν να έχω ένα θησαυρό στα χέρια μου...παιδιά και εγγόνια το ξέρουν και τα καλύτερα δώρα τους για μένα είναι βιβλία.
      Καλή εβδομάδα να έχεις, να είσαι καλά και συνεχίζουμε με δύναμη ναι φιλενάδα; καλο ξημέρωμα αγκαλιά και φιλί μεγάλο. 🤗😘

      Διαγραφή
  3. Καλοταξιδο το βιβλιο της φιλης μας.Καλη σου μερα Ρουλακι μου και καλη εβδομαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε και οι δυο φιλενάδα, να είσαι καλά και να έχεις μια εβδομάδα με τα καλύτερα της...εμείς θα τα πούμε Λίτσα μου. Καλό ξημέρωμα την αγκαλιά και φιλί μεγάλο.🤗😘

      Διαγραφή
  4. Ρούλα μου, με τόσα και τόσα στην καμπούρα μας, όταν ανοίγεις ένα βιβλίο, δε νιώθεις πως σταματάς και χρόνο και τρέξιμο και υποχρεώσεις; Κι όταν μάλιστα έχει τόσο ενδιαφέρον, γίνεται ο γητευτής της ψυχής μας και μεταφέρει το νου μακριά από το παρόν. Μπράβο στα κορίτσια! Καλοτάξιδα να είναι με μακρινή πορεία! Για τον Λουντέμη δεν χρειάζονται συστάσεις, αγαπημένος! Όμορφες οι προτάσεις σου Ρούλα μου, σ' ευχαριστούμε θερμά!
    Να είσαι καλά! Καλή βδομάδα!
    Πάντα την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου ακριβώς αυτό που λες παθαίνουμε ανοίγοντας ένα βιβλίο. Σε πάει εκεί που θέλει ο συγγραφέας και εσύ γίνεσαι πολλές φορές συνταξιδιώτης των ηρώων του. Γι αυτό και μόνο αξίζει να ανοίξεις ένα βιβλίο.
      Το κάθε βιβλίο ξεχωριστά είναι η γέννηση της ιδέας και το πόνημα του δημιουργού του.
      Και οι δικές μου οι ευχές στα κορίτσια μας να ταξιδέψουν όσο πιο μακριά γίνεται...
      Το "συννεφιάζει" τώρα που το διαβάζω για δεύτερη φορά, με εντυπωσιάζει πιο πολύ από την πρώτη!
      Να περνάς όμορφα φίλη μου με ότι κάνεις ... αγκαλιά και φιλί 🤗😘

      Διαγραφή
  5. Θα ξεκινήσω με την αφιέρωση της εγγονής σου. Πόσο τρυφερά λόγια και πόση πληρότητα νιώθεις όταν έχεις χτίσει τέτοιες γέφυρες αγάπης με τα εγγόνια σου! Συγχαρητήρια, Ρούλα μου!
    Σ' ευχαριστώ από καρδιάς και για την τιμή που μου κάνεις να συμπεριλάβεις το βιβλίο μου στις πολύ αξιόλογες προτάσεις σου. Κάθε επιτυχία στην Βαρβάρα μας και καλοτάξιδο το βιβλίο της!
    Συγκινήθηκα και με το βιβλίο του Λουντέμη, το οποίο το είχα διαβάσει στα νιάτα μου, και ούτε που θυμάμαι πού βρίσκεται τώρα και αν το είχα δανείσει κάπου... Όπως και πολλά άλλα.
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα, Ρουλάκι μου ♥ ΣΛ ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς αυτό είναι το συναίσθημα που ένιωσα Κανελλάκι μου με την αφιέρωση της Γιωργίνας μας όταν μου δώρισε το βιβλίο αυτό του Λουντέμη. ΄τώρα που το ξαναδιαβάζω εμβαθύνω ακόμα περισσότερο στα νοήματα του. Αν το βρεις να το ξαναδιαβάσεις αξίζει τον κόπο.
      Η τιμή είναι δική μας αγάπη μου αφού η χαρά για ότι δημιουργείς και το μοιράζεσαι μαζί μας, μας κάνει και εμάς
      περήφανους και χαρούμενους που είμαστε φίλοι σου. Καλοτάξιδα και των δυο σας τα πονήματα Κανελλάκι μου.
      Να είσαι καλά μάτια μου να περνάς όμορφα με ότι κάνεις. Αγαπώ σε Σ.Λ.❤

      Διαγραφή
  6. Καλοτάξιδα όλα τα βιβλία, τα καραβάκια που μας ταξιδεύουν και ομορφαίνουν τον κόσμο μας! Πολύ ενδιαφέρουσες οι προτάσεις σου Σμαραγδάκι μου. Ο Χειμώνας κρατάει ακόμα και καλύτερη συντροφιά δεν θα μπορούσαμε να έχουμε. Τι λατρεμένη αφιέρωση σου έκανε η εγγονούλα σου!
    Καλή εβδομάδα εύχομαι, πολλά φιλιά Σμαραγδάκι μου!

    Υ.Γ. Έχεις e-mail ;) :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς τα βλέπω και εγώ Μαρία μου ταξιδιάρικα καραβάκια, που μας αρμενίζουν στις θάλασσες του διαβάσματος,.
      Εξ ου και οι προτάσεις μου για ότι έχω διαβάσει και μου αρέσει. Το ξέρουν παιδιά και εγγόνια ότι το ωραιότερο δώρο για μένα είναι ένα βιβλίο και έτσι τους έχω βγάλει από το πρόβλημα των δώρων...😊
      Σε ευχαριστώ πολύ πολύ να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς...την αγάπη μου🧡 φιλιαααα! 🤗😘

      Διαγραφή
  7. Ακούω για βιβλία και τρέχω με τα φτερά της ψυχής μου ανοιχτά. Πόσο μάλλον όταν μέσα στις παρουσιάσεις, βρίσκονται δύο βιβλία, από δύο "δικές μας" ψυχούλες, δύο "δικές μας" φίλες. Τη Μαρία και τη Βαρβάρα μας. Τα αντανακλαστικά σου άμεσα, Ρούλα μου και ορθά καθώς η αγκαλιά σου άνοιξε για να τα καλοδεχτεί.
    Στα υπόλοιπα βιβλία, θα σταθώ, πού αλλού; στον τεράστιο Μενέλαο Λουντέμη και στο "Συννεφιάζει". Δύο φορές διαβασμένο. Η αρχή της μεγάλης τετραλογίας του Μέλιου. Ένα έργο συγκλονιστικό, που σε φτάνει στα συναισθηματικά και πνευματικά σου όρια.
    Να τα χαρείς, Ρούλα μου με την καρδιά σου. Η αφιέρωση της εγγονούλας σου, όλα τα λεφτά!
    Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα...το ίδιο θα έκανα και εγώ βιβλιοφάγοι γαρ...
      Η αφορμή για τις προτάσεις μου άξιζε με τα χίλια, αφού οι αγαπημένες φίλες μας άνοιξαν τα πανιά τους για βιβλιοταξίδια, και αυτονόητο ήταν για μένα να τα προτείνω και από τον δικό μου χώρο, αφού πρώτα το είχαν κάνει τα κορίτσια μας.
      Οσο για την αφιέρωση της μικρής Γιωργίνας μας ετών 27, ναι... κάτι τέτοιες αφιερώσεις σε κάνουν να σκέφτεσαι πως κάτι έχεις κάνει σωστά σαν γιαγιά...
      Πόσο συμβαδίζουν οι προτιμήσεις μας!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια πάντα ευγενικός! Να είσαι καλά να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλό σου βράδυ!! 🌙

      Διαγραφή
  8. Σμαραγδένια μου, πολύ χάρηκα για το συναπάντημα!
    Νοικοκυρά, κυρά κι αρχόντισσα σε βρίσκω σε όλα. Με Αγάπη κι Αφοσίωση ψυχής στην οικογένεια σου και στην τέχνη της δημιουργίας. Κι αυτό το μοίρασμα της ψυχής σου, χωρίς φειδώ, σε αυτές σου τις αγάπες, να επιστρέψει σε σένα ξανά με τον πιο γλυκό τρόπο. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευλογία από την αγάπη και την αποδοχή για όλα όσα κάνουμε! Η αφιέρωση της εγγονής σου, η τρυφερή αγκαλιά του παππού με τον εγγονό, τρυφερές και συγκινητικές !
    Να είστε όλοι καλά!
    Να χαίρεστε την οικογένεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σμαραγδένια μου, σου στέλνω ξανά το σχόλιο γιατί καταγράφτηκε παραπάνω ως ανώνυμο.
    Πολύ χάρηκα για το συναπάντημα!
    Νοικοκυρά, κυρά κι αρχόντισσα σε βρίσκω σε όλα. Με Αγάπη κι Αφοσίωση ψυχής στην οικογένεια και στην τέχνη της δημιουργίας. Κι αυτό το μοίρασμα της ψυχής σου, χωρίς φειδώ σε αυτές σου τις αγάπες, να επιστρέψει σε σένα ξανά με τον πιο γλυκό τρόπο. Δεν υπάρχει μεγαλύτερη ευλογία από την αγάπη και την αποδοχή για όλα όσα κάνεις! Η αφιέρωση της εγγονής σου, η τρυφερή αγκαλιά του παππού με τον εγγονό, τρυφερές και συγκινητικές !
    Να είστε όλοι καλά!
    Να χαίρεστε την οικογένεια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το σχόλιο που ήρθε δυο φορές Μαρία μου ήταν χορταστικό και όμορφο!
      Σε καλωσορίζω και σε ευχαριστώ γι αυτό , για τα ωραία και κολακευτικά σου λόγια.
      Είναι φυσικό, να αγαπάς την οικογένειά σου και αυτό να γίνεται και με όλους όσους αγαπάς και πέρα από αυτήν. Το πως ότι δίνεις και προπαντός αγάπη , εκείνη επιστρέφει στο πολλαπλάσιο είναι τσεκαρισμένο απόλυτα.
      Δεν ξέρω αν είμαι κυρά κι αρχόντισσα όπως με αγάπη με αποκαλείς, αλλά ξέρω ότι είμαι μαμά, γιαγιά και πρόγιαγια με ότι αυτό συνεπάγεται...😊
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη και ευελπιστώ να τα λέμε όποτε μας δίνεται η ευκαιρία.
      Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις Μαρία μου. καλο σου βράδυ φιλιααα! 🤗

      Διαγραφή
  10. Καλοτάξιδα τα βιβλία των φίλων μας. Να πετάξουν ψηλά όπως τους αξίζουν. Ευχαριστούμε για τις προτάσεις και το βιβλίο του Λουντέμη αγαπημένο
    Να σαι καλά
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου καλοτάξιδα και να πετάξουν ψηλά όπως το λες και όπως το ευχόμαστε όλοι οι φίλοι για τα καινούργια και πολύ όμορφα βιβλία της Κανελλάκης και της Βαρβάρας μας.
      Οσο για τον Λουντέμη πραγματικά το συγκεκριμένο βιβλίο αγαπημένο.
      Να περνάς όμορφα Αννιώ μου καλό σου ξημερωμα με αγάπη φιλιάααα! 🤗🧡

      Διαγραφή
  11. Θυμάμαι πόσο είχα ψάξει για να βρω το βιβλίο "το κορίτσι με τα πορτοκάλια", εξαντλημένο στον εκδοτικό του οίκο, κι ακόμα δεν είχαν γίνει "της μόδας" τα σάιτ με τα μεταχειρισμένα βιβλία, πχ metabook που μπορείς πλέον να βρεις τα πάντα! Ένα από τα βιβλία που έχω διαβάσει πολύ καλές κριτικές αναγνωστών, επίσης εξαντλημένο, είναι το "τί είδε η γυναίκα του Λωτ" το οποίο και βρήκα στο metabook κι ανυπομονώ να το αρχίσω! Καλημερούδια συννεφιασμένα και καλά μας διαβάσματα, Σμαράγδι μου! 🧡🎁✨⭐

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το κορίτσι με τα πορτοκάλια είναι της εγγονής μου και μου το έδωσε να το διαβάσω και του Λουντέμη η άλλη η μικρή εγγονή μου ετών 27 μου το έκανε δώρο με την αφιέρωση...😉
      Τι είναι το metabook; μάλλον πρέπει να είναι ηλεκτρονικά μεταχειρισμένα βιβλία ε;
      θα έχω στα υπόψιν μου τις προτάσεις σου.
      Δεν το έχω προσπαθήσει να διαβάσω έτσι και δεν ξέρω αν θα με ευχαριστεί αυτή η ανάγνωση από του βιβλίου...😊 Καλά να περνάς με το διάβασμα και εσύ Πετρίνα μου την αγάπη μου φιλιαααα!! 🧡🤗

      Διαγραφή
    2. Το metabook είναι σάιτ με μεταχειρισμένα βιβλία -ένα από τα πολλά- που τα παραγγέλνεις και στα στέλνουν, μιλάμε για έντυπα -βιβλία- κι όχι για ηλεκτρονικά. Απλά είναι σε πολύ καλές τιμές, και βρίσκεις ό,τι βιβλίο θες. Καληνυχτούδια ⭐

      Διαγραφή
    3. Χα..χα.. μα πόσο άσχετη είμαι με την τεχνολογία Πετρίνα μου; το τι γέλιο έπεσε με την εξήγησή σου δεν λέγεται, αλλά και πόσο σε ευχαριστώ για την διευκρίνηση θα αποθηκεύσω την σελίδα να την επισκέπτομαι όποτε θέλω.
      Μολις διαβάσω αυτά που έχω τώρα, θα κοιτάξω για τις προτάσεις σου Πετρίνα μου σε ευχαριστώ πολύ καλό σου ξημέρωμα φιλιααα! ❤

      Διαγραφή
  12. Πολύ ωραίες οι προτάσεις σου και βέβαια η αφιέρωση όλα τα λεφτά !!!!!!
    Πόσο μ αρέσει κι εμένα αυτή η μυρωδιά του βιβλίου και όταν είμαι μέσα σε βιβλιοπωλείο δεν θέλω να φύγω. Και βέβαια μου είναι αδύνατο να διαβάσω σε οθόνη βιβλίο.....καμιά συνταγή μόνο αν χρειαστεί.
    Να είσαι καλά φίλη μου και καλά διαβάσματα !!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ αυτή η μυρωδιά του χαρτιού Ράνια μου δεν υπάρχει...είμαι από αυτούς που θέλω να κρατώ το βιβλίο μου...στο ίδιο κλαμπ είμαστε καλέ φιλενάδα; 😊
      Το διάβασμα είναι το ταξίδι μας στην φαντασία μακάρι να είχα περισσότερο χρόνο γι αυτό.
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις Ράνια μου...αγκαλιά 🤗 και φιλί 😘

      Διαγραφή
  13. τι υπεροχο δυο βιβλια απο δικα μας κοριστιαααααααα!!!!
    απιθανο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Σοφάκι μου; πόσο περήφανες και χαρούμενες γίναμε με το γεγονός αυτό; πως να μην το προβάλουμε ε;
      Να περνάς όμορφα και εσύ με ότι κάνεις κορίτσι μου θα περάσω να τα πούμε, να δω πως πάει και το δικό σου πάνινο βιβλίο ... μια αγκαλιά 🤗 και την αγάπη μου πάντα 🧡φιλια σε όλες σας 😘😘😘

      Διαγραφή
  14. Καλοτάξιδα τα βιβλία των αγαπημένων bloggers! Έχω διαβάσει κι εγώ το "Συννεφιάζει" του Μενέλαου Λουντέμη κλασικό κι αγαπημένο. Φιλιά πολλά Σμαραγδένια 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είμαστε χαρούμενες και για τις δυο αγαπημένες φίλες Ειρήνη μου για την προσπάθεια τους στον χώρο του βιβλίου και στηρίζουμε με πολύ χαρά με όποιο τρόπο μπορούμε.
      Χαίρομαι που σ αυτήν την μπλοκογειτονιά διαβάζουμε τα ίδια αγαπημένα βιβλία...
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις και εσύ Ειρήνη μου. την αγάπη μου φιλιαααα!! 🧡😘

      Διαγραφή
  15. Τι ωραίες οι προτάσεις σου Σμαραγδένια μου.
    Καλοτάξιδα τα βιβλία των φίλων blogger! Τι υπέροχη αφιέρωση, πόσο συγκινητική. Μπράβο στην εγγονή σου.
    Σου αξίζει όλη η αγάπη και η εκτίμηση του κόσμου.
    Να 'σαι καλά Σμαραγδένια μου.
    Καλό ξημέρωμα.
    Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου γλυκό ΄πρέπει να υποστηρίζουμε τις φίλες μας για τις καινούργιες τους προσπάθειές στον χώρο των συγγραφέων μπλόκερς οι προτάσεις μου για τα αγαπημένα μας κορίτσια έγινα με πολύ περηφάνεια και χαρά.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια μικρή ,μου
      Να περνάς όμορφα κάνοντας ότι αγαπάς...καλό ξημέρωμα και σε σένα την αγάπη μου φιλιαααα!🧡🤗

      Διαγραφή
  16. Σμαραγδάκι μου, υπέροχες επιλογές βιβλίων. Τα βιβλία της Μαρία μας και της Βαρβάρα μας θέλω τόσο πολύ να τα διαβάσω και τα έχω βάλει στη λίστα μου για φέτος. "Το κορίτσι με τα πορτοκάλια" ενός αγαπημένου Συγγραφέα, δεν το έχω διαβάσει... ακόμα. Όμως θα το αναζητήσω... Του Λουντέμη το έχω διαβάσει πριν χρόνια και εντάξει δεν χρειάζονται σχόλια, κλασικό και αγαπημένο(ς). Πάντως, για το metabook, που λέει και πιο πάνω η Πέτρα μας, πραγματικά έχω βρει εκεί παλιούς τίτλους βιβλίων που είχαν εξαντληθεί στους εκδοτικούς οίκους και τα αγόρασα σε πολύ προσιτή τιμή.
    Να είσαι καλά και να συνεχίσεις να ταξιδεύεις με όμορφα βιβλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αγαπημένη μου αδερφούλα! Κατ΄αρχήν διαβάζω και ξαναδιαβάζω την αφιέρωση της Γιωργίνας σου! Πόσο όμορφο αυτό το:θα ήθελα να σε μοιάσω σε όλα! Είμαι βέβαιη πως θα τα καταφέρει! Θα αναζητήσω το <>του Λουντέμη, αν και έχω διαβάσει δικά του, αυτό δεν το διάβασα ακόμα, είναι εύκολο όμως αφού η δανειστική βιβλιοθήκη είναι πολύ κοντά μας !Ίσως να υπάρχει και το κορίτσι με τα πορτοκάλια! Τώρα !Εύχομαι ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ το βιβλίο της Μαρίας μας, όπως εύχομαι και για τα προηγούμενα που κυκλοφορούν αλλά και για τα επόμενά της!Η γραφή της μας αγγίζει, πάντοτε!
    Σε ευχαριστώ για την όμορφη παρουσίαση του ταπεινού μου <>, η εσωτερική χαρά για το περιεχόμενο και το είδος του διηγήματός μου, μου φτάνει να είμαι χαρούμενη. Εύχομαι σε σένα προσωπικά και σε όλη την παρέα των φίλων bloggers να έχουμε μια όμορφη δημιουργική χρονιά με ό,τι αγγίζει τον καθένα και ναι ας εντάξουμε στον ελεύθερο χρόνο την ανάγνωση βιβλίων!Είναι ταξίδια που μόνο με την σκέψη και την ψυχή είναι εφικτά! ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
    Με αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τα κέρινα ποιήματα :)), φιλιά!Από βιασύνη ίσως δημοσιεύτηκε ως ανώνυμο.

      Διαγραφή
    2. Σημ. :Ανάμεσα στα πρώτα εισαγωγικά, ήταν ο τίτλος Συννεφιάζει και ανάμεσα στα δεύτερα εισαγωγικά, η λέξη άθλου. Φιλιά, σε ευχαριστώ για όλα.

      Διαγραφή