Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 5 Ιουνίου 2023

ΟΙ ΧΑΡΈΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΏΠΩΝ...

 Δεν ξέρω από που να αρχίσω αυτήν την ανάρτηση και αν υπάρχει ο τρόπος να σας μεταδώσω τα συναισθήματα αυτής της μέρας και να μοιραστώ μαζί σας  την χαράς μας. 

Θα το προσπαθήσω μέσα από τις φωτογραφίες όσο μπορώ να το κάνω.

Μακάρι να είχα την δύναμη να σας κάνω να νιώσετε την χαρά, του  να παντρεύεις την εγγονή σου και να βαφτίζεται συγχρόνως και το δισέγγονο. Και στον επόμενο μήνα, να  έπεται και συνέχεια...

Και εγώ και ο Γιώργος μου, όταν  παντρευόμασταν, πιτσιρίκια ακόμα,😊


δεν φανταζόμασταν ποτέ πως θα ζούσαμε να αξιωθούμε να δούμε γάμο εγγονής και να προφτάσουμε  να  να παραβρεθούμε στην βάφτιση του δισέγγονού μας!! 

Είθε όλος ο κόσμος να γεύεται την  συγκίνηση, την χαρά, την πληρότητα, την αγάπη,  και την ευγνωμοσύνη για αυτές τις όμορφες στιγμές που του χαρίζουν τα παιδιά και τα εγγόνια του.

Το τραπέζι έτοιμο να κεράσει τους φίλους που ήρθαν να ευχηθούν...

Οι φιόγκοι και τα λουλούδια που στόλισαν τα αυτοκίνητα...


Τελευταίες ετοιμασίες...

Ησαΐα χόρευε και το τοπίο υπέροχο. Ευτυχισμένα χαμόγελα.

Σειρά πήρε ο μικρούλης μας...Το εκκλησάκι μικρό και όμορφο.

      

Και το όνομα αυτού Ιωάννης!

Και αφού τελειώσανε τα τελετουργικά, μας περίμενε ένας υπέροχος χώρος, να απολαύσουμε το επιστέγασμα όλων αυτών!


Ενώ, ένας κύκνος χόρευε επί σκηνής,
ζεμπέκικο!😊

Και ήτανε πανσέληνος!

 Από τις εκατοντάδες φωτογραφίες και με την άδεια των παιδιών επέλεξα τις πιο ουσιαστικές, που θα μπορούσα να βάλω. 
Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, να έχετε έναν όμορφο μήνα και να είστε όλοι καλά.
Σας εύχομαι να αξιωθείτε να καμαρώσετε όλοι τις χαρές των ανθρώπων!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε.

 

26 σχόλια:

  1. Ευλογία, είναι το πρώτο πράγμα που ήρθε στη σκέψη μου και γέμισε χαρά την καρδιά μου!
    Ευλογημένοι να είστε όλοι σας και οι ομορφότερες ευχές, υγείας και χαράς να συνοδεύουν όλη την οικογένεια σου Ρούλα μου!
    Οι φωτό σου, κατάφεραν και μετέδωσαν όλες τις διαδικασίες και αυτό δεν είναι εύκολο σε μια ανάρτηση!
    ΑΦιλάκια αγάπης, φωτός και ευλογίας στέλνω με όλη μου την καρδιά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι ομορφότερη λέξη Στεφανία μου...Ευλογία! ακριβώς έτσι νιώθουμε, όπως όλοι οι άνθρωποι που φτάνουν να γεύονται τέτοιες χαρές.
      Οι φωτογραφίες μου ήταν αυτές που μου επέτρεψαν τα παιδιά να βάλω, έψαξα τις πιο ουσιαστικές.
      Σε ευχαριστώ πάαααρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου και σου εύχομαι και εγώ από καρδιάς, να αξιωθείς και εσύ όμορφες χαρές φιλενάδα μου.
      Να είσαι καλά την αγάπη μου πάντα φιλιαααα! 🤗🧡...

      Διαγραφή
  2. Κάτσε να πάρω κάνα χαρτομάντηλο κοντά μου, γιατί θα χρειαστεί... Αυτή η γαμήλια φωτογραφία σας, τι όμορφα παιδιά που (εξακολουθείτε να) είστε!
    Χίλιες ευχές στα νιόπαντρα και πάντα καλότυχος να είναι ο Γιαννάκης σας!
    Με το καλό και στα επόμενα κουφέτα!
    Και η μεγάλη έκπληξη της βραδιάς ήταν η εναλλακτική απόδοση της "λίμνης των κύκνων". Τσαϊκόφσκι σε ζεϊμπέκικη έκδοση, ομολογώ πως δεν το είχα σκεφτεί ούτε στα πιο τρελά μου όνειρα😊
    Πανέμορφα, απλά και κατανυκτικά, όλα Ρούλα μου!
    Να είσαστε όλοι καλά και να χαίρεστε τις χαρές των παιδιών σας, γιατί το αξίζετε με τέτοια οικογένεια που στήσατε ♥
    ΣΛ και φιλί τρυφερό...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή η φωτογραφία είναι πριν αμνημονεύτων χρόνων Κανελλάκι μου για την ακρίβεια πριν εξήντα χρόνια τραβηγμένη. και αφού μιλούσαμε για γάμο, είπα ευκαιρία είναι να την βάλω, έτσι κι αλλιώς δεν θα με αναγνωρίσει κανείς! 🤣🤣🤣
      Αυτό με τον κύκνο, μου ήρθε στην σκέψη όταν η νύφη με ριγμένο στις πλάτες της το σάλι που της έπλεξα, άνοιξε τα χέρια της χορεύοντας ζεμπέκικο με τον γαμπρό, και μου φάνηκε εκείνη την στιγμή σαν κύκνος με ανοιγμένα φτερά! 😊
      Σε ευχαριστούμε πάαααρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου Κανελλάκι μου, και η δική μου η ευχή, (πιάνει να το ξέρεις) 😉 να αξιωθείτε να χαρείτε και εσείς τόσο χαρούμενες και όμορφες χαρές με τα παιδιά σας!
      Την αγάπη μου 🧡μάτια μου φιλώ σε! Σ.Λ. 🤗

      Διαγραφή
  3. Συγκίνηση, χαρά, ευλογία!
    Είθε και οι νεόνυμφοι να αξιωθούν σε βάθος χρόνων, την δική σας χαρά και αγάπη! Η φωτογραφία του γάμου σας υπέροχη!!! Να τους χαίρεστε όλους, με τις χαρές τους και η ώρα η καλή στις επόμενες χαρές!!!! Να ζήσουν πάντα με αγάπη και να χαρούν τον νεοφώτιστο Ιωάννη, γερό κι ευλογημένο και τυχερό στη ζωή του!!!! Σε ευχαριστούμε που μοιράζεσαι μαζί μας την χαρά!!!Γιατί η χαρά όταν μοιράζεται πολλαπλασιάζεται! ΕΥΧΕΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!!Αδέρφι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όλα αυτά τα συναισθήματα σου εύχομαι αδέρφι μου να τα ζήσεις όταν με το καλό έρθει εκείνη η ευλογημένη ώρα που θα παντρεύεις εγγόνια. Οι χαρές είναι για να μοιράζονται Βαρβαρούλα μου.
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις τόσο όμορφες ευχές σου, μακάρι ο κόσμος να έχει χαρές ανθρώπων καρντάσι μου. Την αγάπη μου πάντα φιλιαααα! 🧡😘🤗

      Διαγραφή
  4. Ευλογημένες και μεγάλες αυτές οι στιγμές, Ρούλα μου. Να σάς ζήσουν τα παιδιά, μικρά και μεγάλα, καλή μου φίλη. Με γέμισες πολύ μεγάλη συγκίνηση. Άραγε θα προλάβω να ζήσω τέτοιες χαρές, Ρούλα μου; Θα τις μοιραστώ με την οικογένεια; Κοίτα να δεις τώρα τι ερωτήματα σήκωσες μέσα στο απόγευμα της Δευτέρας.
    Ευχές σε όλους, Ρούλα μου, με όλη μου την καρδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι ευλογία είναι να ζει κανείς και να έρχονται τόσο όμορφες στιγμές που να έχεις την χαρά να την μοιράζεσαι με φίλους γιατί τι είναι η χαρά αν δεν την μοιραστείς;
      Και βέβαια θα τις αξιωθείς φίλε μου μην αναρωτιέσαι, τα χρόνια περνάνε γρήγορα και σε μια στιγμή βρίσκεσαι μέσα στις χαρές των ανθρώπων. Στο εύχομαι ολόψυχα. όλοι οι άνθρωποι τις αξίζουμε!
      Σε ευχαριστούμε για τις όμορφες ευχές σου και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις. καλο σου βράδυ. 🌙😊

      Διαγραφή
  5. Να σας ζήσουν, Ρούλα μου, τα παιδιά, εγγόνια και δισέγγονα, και να είστε καλά να ζήσετε και πολλές ακόμα τέτοιες χαρές!
    Φιλάκια πολλά
    ΥΓ: Όμορφες όλες οι φωτογραφίες, αλλά η πρώτη είναι η πιο γλυκιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάρα πολύ Πίππη μου για τις όμορφες ευχές σου , οι χαρές είναι για να μοιράζονται με τους φίλους, αφού ξέρουμε ότι και εκείνοι θα χαρούν όταν τις μάθουν...αυτή ακριβώς η σκέψη με έκανε να μοιραστώ τις χαρές μας μαζί σας. Όσο για την μουσειακή φωτογραφία και εγώ απορώ πως υπάρχει ακόμα και αυτή και εμείς...🤣
      Εύχομαι ολόψυχα να αξιωθείς και εσύ κορίτσι μου ότι χαρές ποθείς. να περνάς όμορφα...με αγάπη φιλιαααα! 🧡😘🤗


      Διαγραφή
  6. Να ζήσουν τα παιδιά σαν τα ψηλά βουνά. Και να 'χουν αμέτρητες χαρές στο σπιτικό τους!
    Να ζήσει και ο νεοφώτιστος. Να 'χει μια λαμπρή ζωή, με ευλογημένες στιγμές.
    Να είστε καλά Σμαραγδένια μου, να χαίρεστε, παιδιά, εγγόνια, δισέγγονα και να 'χετε αμέτρητες χαρές ακόμα να μοιραστείτε μαζί τους.
    Τι όμορφη νύφη ήσουν. Υπέροχο ζευγάρι! Να είστε πάντα καλά.
    Πολλά φιλιά :*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστούμε πάααααρα πολύ Μαρινάκι μου για τις όμορφες ευχές σου και στα δικά σου κορίτσι μου γλυκό.
      Αφού δεν μπορούσα να βάλω μια φωτογραφία του ζευγαριού κανονική, είπα να βάλω την δική μας πρώτη φορά.

      Διαγραφή
    2. Χα..χα. πάτησα κατά λάθος δημοσίευση Μαρινάκι μου χωρίς να σε χαιρετίσω 😊
      Να είσαι καλά μικρή μου και στις δικές σου χαρές εύχομαι σύντομα...την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡😘😊

      Διαγραφή
  7. Ευλογημένη να είναι η ώρα που σε αξίωσε να ζήσεις τέτοιες στιγμές Ρούλα μου, που μοιάζουν με παραμύθι. Όταν μάλιστα είσαι και συ μέσα σ’ αυτό, προσπαθείς να χωρέσεις τη μαγεία στο νου και στην καρδιά σου. Δικά σου δημιουργήματα και πώς να μην χαίρεσαι και καμαρώνεις. Κι αν ανασκαλέψουμε τη μνήμη…..για τους νεόνυμφους εύχομαι:
    ¨ Να ζήσουν, να σογεράσουν και να γλυκοσαλίσουν ¨ όπως λέει κι ο φίλος μας ο Ψιλάκης και για τον νεοφώτιστο να ζήσει και να ναι καλότυχο!
    Υπέροχη η φωτογραφία του γάμου σου!!!
    Να είστε πάντα καλά!
    Πολλά,πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό το συναίσθημα είναι που νιώθουμε και εμείς Αννίκα μου ευλογία και ευχαριστούμε πολύ τον Θεό γι αυτό!
      Τι όμορφες οι κρητικές ευχές σου φίλη μου έτσι εύχονταν στους γάμους παλιά και ίσως ακόμα να τις λένε σε κάποια χωριά εδώ!
      Με ευκαιρία τον γάμο των παιδιών θυμηθήκαμε και εμείς τονε δικό μας κοιτάζοντας την φωτογραφία εκείνης της εποχής!
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις ευχές σου να αξιωθείς και εσύ φίλη μου αυτές τις χαρές των ανθρώπων...
      Την αγάπη μου πάντα φιλιααα! 🧡😘🤗

      Διαγραφή
  8. Πολύ όμορφες στιγμές, οικογενειακές γεμάτες αγάπη. Ναι ευλογημένοι είστε που ζείτε όλα αυτά τα χ;αρούμενα. Να ζήσουν τα παιδιά, καλότυχα να είναι και η ζωή τους ανεφέλωτη. Καλότυχος και ο Γιάννης σας, να είστε καλά να τον καμαρώνετε. Όμορφα, με τραγούδι και χορό τι καλύτερο να κλείσουν οι χαρές;
    Πάντα τέτοιες όμορφες στιγμές Ρούλα μου
    Τα φιλιά μου και καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Αννιώ μου για τις όμορφες ευχές σου. Αυτές οι στιγμές είναι πράγματι ευλογία για όλους τους γονείς του κόσμου.
      Σου εύχομαι φίλη μου να αξιωθείς να ζήσεις την χαρά να παντρεύεις εγγόνι, πίστεψέ με είναι πολύ πιο όμορφο το συναίσθημα, από όταν παντρεύεις το παιδί σου...
      Να είσαι καλά Αννιώ μου να έχεις ένα όμορφο καλοκαιρακι. την αγάπη μου πάντα φιλιααα! 🧡😘🤗

      Διαγραφή
  9. Τι μεγάλη ευλογία να ζείς τον γάμο της εγγονής σου και την βάπτιση του δισέγγονου!!!! Χίλιες ευχές για το ζευγάρι και τον μικρό Γιαννάκη τους! Να τους χαίρεστε, Ρούλα μου, και να σας χαίρονται κι εκείνοι όπως και όλη οικογένεια!
    Η φωτογραφία του δικού σας γάμου, απλά υπέροχη!!! Τι όμορφα παιδιά που ήσασταν!!!! Νά'στε πάντα καλά!!!!
    Φιλάκια πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς είναι ευλογία Μαριάννα μου...περνάει τόσο γρήγορα ο καιρός φίλη μου που δεν το καταλαβαίνεις πότε μεγαλώνουν τα εγγονάκια μας και γίνονται ολόκληρες γυναίκες και μανούλες.
      Θα το διαπιστώσεις και εσύ με την Αθηνούλα σας, που σας εύχομαι ολόψυχα να αξιωθήτε να την καμαρώσετε νυφούλα. Τότε θα με νιώσεις καλύτερα και θα με θυμηθείς γιατί συναισθήματα μιλάω.!
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου Μαριάννα μου την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡😘🤗

      Διαγραφή
  10. Καλημέρα χαρούμενη Ρουλίτσα μου!!! Ένα τόσο όμορφο ζευγάρι σαν εσάς, όμορφους απογόνους έκανε! Να σας ζήσουν τα παιδιά αγαπημένα μέχρι τα βαθιά τους γεράματα κι ο νεοφώτιστος να είναι καλότυχος στη ζωή του! Ευλογημένοι πάντα, φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Μαίρη μου για τις όμορφες ευχές σου φίλη μου..
      Μας κολακεύεις να ξέρεις... τότε είμασταν μικρά ...προ αμνημονεύτων χρόνων 😊που να φανταζόμασταν ότι θα ζούσαμε να χαρούμε τον γάμο της εγγονής μας και την βάφτιση του γιού της και τον άλλο μήνα θα παντρέψουμε τον εγγονό μας .
      Σου εύχομαι να αξιωθήτε να γνωρίσετε τέτοιες χαρές φίλη μου είναι ευλογία ...την αγάπη μου φιλιααα! 🧡😘🤗

      Διαγραφή
  11. Να σας ζήσουν Σμαράγδι μου, τα εγγόνια και τα δισέγγονα! Πολύ όμορφες κι ευτυχισμένες στιγμές αυτές, και φυσικά το ζευγάρι τής αρχικής φωτογραφίας ήταν πολύ τυχερό που τα έζησε όλα αυτά! Εύχομαι ακόμα περισσότερα δισέγγονα! Κι η μαμά μου έχει παραστεί στο γάμο τής εγγονής, και έχει και δισέγγονο! Πολλές ευχές στη νέα οικογένεια! 🧡🎁😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Πετρίνα μου για θερμές ευχές σου... Αυτές οι στιγμές είναι από εκείνες που δεν βάζεις στο μυαλό σου όταν παντρεύεσαι 19 χρόνων και όμως έρχεται εκείνη η στιγμή που το ζεις και δεν το πιστεύεις.
      Νιώθεις ολοκλήρωση και ευλογία για όσα συμβαίνουν.
      Η μαμά σου θα με καταλαβαίνει σίγουρα, αφού έχει νιώσει και εκείνη τις ανθρώπινες αυτές χαρές.
      Σου εύχομαι ολόψυχα να τις γευτείς και εσύ φίλη μου. την αγάπη μου πάντα φιλιάαα! 🧡😘🤗

      Διαγραφή
  12. Ρούλα να ζήσει το όμορφο ζευγάρι, να είναι χαρούμενοι και ευτυχισμένοι, και να παραμείνουν για πάντα ερωτευμένοι..
    Ο μικρός Ιωάννης να είναι καλότυχος, και να δίνει μόνο χαρές στους γονείς του και να τον καμαρώνουν οι παππούδες και οι γιαγιάδες..
    Χαίρομαι που μοιράστηκες μαζί μας τη χαρά σας.
    Σας εύχομαι να ξαναζήσετε τέτοιες όμορφες στιγμές..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας ευχαριστώ πολύ για τις τόσο όμορφες ευχές, μακάρι όλος ο κόσμος να έχει την ευκαιρία στην ζωή του να ζήσει τόσο όμορφες και συγκινητικές στιγμές...
      Είναι από τα πιο φυσιολογικά όνειρα των γονέων να βλέπουν τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους ευτυχισμένα και ακόμη περισσότερο για τους παππούδες και τις γιαγιάδες...είναι υπέροχο συναίσθημα για όποιον το νιώσει!
      Καλοδεχούμενες οι ευχές σας! Ευχαριστούμε πολύ, να είστε καλά!😊

      Διαγραφή
  13. Να σας ζήσουν τα παιδιά σας Ρούλα μου.
    Να χαίρεστε και τον Γιαννάκη σας.
    Μακάρι να χαρούμε όλοι εγγόνια και δισέγγονα.
    Είδες αν παντρευτείς μικρός, προλαβαίνεις και τρισεγγονα!
    Πολύ ωραίες φωτογραφίες.
    Ευχαριστούμε που μοιράστηκες μαζί μας τις χαρές σας.
    Όλα τα λεφτά ο κύκνος που χόρεψε ζεϊμπέκικο.
    Νε το καλό και στις χαρές του εγγονού σας.
    Πολλά φιλιά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή