Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 19 Ιουνίου 2023

ΔΩΡΑ ΚΑΡΔΙΑΣ...

Ναι το ξέρω πως βαρεθήκατε να διαβάζετε εδώ για χαρές. Αλλά αν δεν τις μοιραστώ μαζί σας, πως θα σας κάνω να χαμογελάσετε; Ενα μικρούλι, να τόσο δα χαμογελάκι; 

Το ξέρουμε πως δεν είναι όλα ρόδινα και ποτέ δεν θα είναι, με τόσα δύσκολα που συμβαίνουν γύρω μας και μέσα μας.

Όμως να, που υπάρχουν και οι χαρούμενες στιγμές, αυτές οι λίγες, που μας τις χαρίζουν οι φίλοι μέσα από λίγες λέξεις, τις ευχές τους στο τηλέφωνο, μέσα από τα σχόλια που αφήνουν στο μπλοκόσπιτο σου ή μέσα από τα έργα των χεριών τους.

Δυο από τα όμορφα αυτά χέρια της γειτονιάς μας και συγκεκριμένα της αγαπημένης και πασίγνωστης  φίλης μας Αχτίδας  εκείνης, που δεν το βάζει κάτω με τίποτα και την θαυμάζουμε για την δύναμη και του κουράγιο της να κάνει τόσο όμορφη και λεπτή δουλειά με τον πηλό. Αλήθεια απορώ πως τα καταφέρνει...😮

Εδώ θα θαυμάσετε όπως και εγώ βλέποντας τα έργα της. Οχι μόνο την καλλιτεχνική της τέχνη, αλλά και την σκέψη να κάτσει να κάνει κάτι τόσο όμορφο μαζί με τις ευχές της, που όσο και να σας το περιγράψω με λόγια, αν δεν το δείτε δεν μπορείτε να καταλάβετε τι έχει φτιάξει η φίλη μας.

Χωρίς πολλά  λόγια  λοιπόν απολαύστε και θαυμάσετε και εσείς φίλοι μου, τα πανέμορφα έργα της Αχτίδας μας.

Εδώ οι ευχές της για τον γάμο της εγγονής και την βάφτιση του δισέγγονου μας και γιού της, που ήδη ξέρετε ότι έγινε...

Και εδώ σε γκρο πλάν...

και για τον Γιαννάκη μας!
Σκέφτηκε για φαντάσου!! και τον επικείμενο γάμο που θα συμβεί οσονούπω...

Γι αυτό σας λέω, δεν παίζεται η γυναίκα!!

Ο θαυμασμός μου για ότι έχεις κάνει αχτίδα μου είναι απεριόριστος, τα ευχαριστώ μου, όσα και να πω θα είναι λίγα γιατί, ότι έχεις κάνει έχει μέσα του την αγάπη σου και αυτό είναι που κάνει τα έργα σου ΜΟΝΑΔΙΚΆ! 

Για τόσο όμορφες στιγμές σας μιλάω...

Ας τις χαρούμε για όσο κρατήσουν και μακάρι να είναι οι περισσότερες στις ζωές όλων μας!

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε, να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και να μην ξεχνάτε πως μια καλημέρα που συνοδεύεται από ένα χαμόγελο, κάνει την μέρα μας καλύτερη!

Σας ευχαριστώ πάρα πολύ που περνάτε και τα λέμε!
 



        

17 σχόλια:

  1. "Δώρα καρδιάς".
    Κυριολεκτικά, Ρούλα μου.
    Σκεφτόμενη δε τις συνθήκες και τις δυκολίες που η Γεωργία αντιμετωπίζει, τα δώρα αυτά είναι βγαλμένα απ' τα κατάβαθα της ψυχούλας της.
    Υπέροχα, λεπτοδουλεμένα, μοναδικά.
    Να φέρνουν πάντα καλοτυχία στα νιόπαντρα και καλή φώτιση στον μικρούλη σας.
    Φιλί γλυκό Ρουλάκι μου 💗

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς Κανελλάκι μου μόνο μέσα από τον δρόμο της καρδιάς και της αγάπης θα έλεγα εγώ, μπορείς βρεις την δύναμη να δημιουργήσεις ακόμη και με τις δυσκολίες που σου φέρνει η ζωή. Και αυτό το καταφέρνει η αγαπημένη μας φίλη και με έχει συγκινήσει πολύ αυτή η χειρονομία της. Να την έχει ο θεός καλά να συνεχίζει να κάνει ότι αγαπάει.
      Οι φωτογραφίες μου αδικούν κατά πολύ την πραγματική λεπτοδουλειά που έχει κάνει η αχτίδα μας.
      Την ευχαριστούμε από καρδιάς Κανελλάκι μου και εσένα μάτια μου για τις ευχές σου. την αγάπη μου φιλώ σε! Σ.Λ. 🧡

      Διαγραφή
  2. Ωραιότατα!! Τα είδα και στο μπλογκ της. Πιο πολύ συγκινητικό είναι η σκέψη της, η προσπάθεια που κάνει γεματη αγάπη.
    Να τα χαρούν τα παιδιά και πάντα χαρές Ρούλα μου. Να ζήσουν και να χαίρεστε όλοι τον μικρούλη σας
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ καλά κάνεις και μοιράζεσαι εδώ χαρές και όμορφες στιγμές, Ρούλα μου. Αυτό θέλουμε και εμείς. Τι πιο όμορφο να νιώσουμε τη χαρά σου, να γίνουμε συμμέτοχοι σ' αυτήν, να εισπράξουμε και εμείς από αυτήν την αύρα.
    Μην έχεις έγνοια λοιπόν για όλο αυτό και συνέχισε.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η ζωή δεν είναι μόνο στεναχώριες φίλε μου ,υπάρχουν και οι χαρούμενες στιγμές και αλλοίμονο αν δεν υπήρχαν να μας κάνουν χαρούμενους... αν δεν τις μοιραστείς τις χαρές σου με τους φίλους με ποιον θα τις μοιραστείς;
      Η αχτίδα είναι ψυχούλα και δεν νομίζω ότι περιμένατε εμένα για να το το πω, έτσι δεν είναι; το ξέρουμε όλοι σ αυτήν την γειτονιά και η χειρονομία της αυτή με συγκίνησε ιδιαιτέρα, γιατί ξέρω με τη δυσκολία κάνει ότι κάνει.
      Η καρδιά και η αγάπη είναι οι δύναμη της...Να την έχει ο θεός καλά εύχομαι.
      Χαίρομαι που χαίρεσαι μαζί μας να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα! 🌙

      Διαγραφή
  4. Κάποτε έγραψα σε μια ανάρτησή μου για κάποιο δώρο που πήρα: " Λατρεύω αυτές τις ψυχές που αθόρυβα απλώνουν ρίζες και με αγάπη σου προσφέρουν ένα κομμάτι της καρδιάς τους" Αυτό θα σου πω και τώρα Ρούλα μου, γιατί η Γεωργία, παρά τα όσα δύσκολα περνάει έχει για όλους ένα κομμάτι περίσσευμα. Πολύ όμορφα είναι, να φέρουν χαρά και καλοτυχία στους παραλήπτες!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Αννίκα μου έτσι σκέφτηκα και εγώ όταν πήρα τα όμορφα δώρα της, είναι τα λόγια που ταιριάζουν στην περίσταση αυτή, ξέροντας όλοι μας από της αναρτήσεις της τι δυσκολίες περνάει η Γεωργία , γι αυτό ακριβώς έχουν μεγάλη αξία τα μοναδικά δώρα της φίλης μας .
      Χαίρομαι αυτούς τους ανθρώπους (το έχω πει πολλές φορές , )που δεν το βάζουν κάτω με τίποτα και μια από αυτούς είναι η αχτίδα μας...να της δίνει ο Θεός δύναμη να κάνει ότι αγαπά η ψυχή της. Τις ευχαριστίες μου έχει!
      Σε ευχαριστώ και εσένα Αννίκα μου για τις ευχές και για τις δικές σου ευχές Αμην. την αγάπη μου φιλιααα!🧡

      Διαγραφή
  5. Όπως το έγραψες:Δεν παίζεται η ΑΧΤΊΔΑ μας! Εύγε!!! Μοναδικά, έργα καρδιάς με όλη την αγάπη της για τα εγγόνια σου και τον δισέγγονό σου!!! Η ώρα η καλή και για τον προσεχή γάμο!!!! ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΊΡΙ!!!Θαυμάζουμε Αχτίδα! Καλά έκανες κι έβαλες τα δώρα σας!!! Φιλιά!!! Αδέρφι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι αδέρφι μου είναι ακριβώς αυτό πως δεν παίζεται η φιλενάδα...και τι δεν έφτιαξαν τα χέρια της για να μας το χαρίσουν και μάλιστα ξέροντας τις δυσκολίες της με όσα γράφει, είναι πραγματικά μοναδικά δώρα καρδιάς!
      Να την έχει ο Θεός καλά και να της δίνει την υγειά της, μαζί με τα ευχαριστώ μας!
      Σε σένα αγάπη μου τα ευχαριστώ μας για τις ευχές σου και στων εγγονιών σου να αξιωθείς αυτές τις χαρές.
      Στέλνω αγάπη και αγκαλιά μεγάλη φιλιαααα 🧡🤗😘

      Διαγραφή
  6. Υπάρχουν δώρα και δώρα...
    Δώρο είναι ότι βγαίνει από την καρδιά και είναι γεμάτο αγάπη και δώρο είναι κάτι που αγοράζεις για να φέρεις σε γιορτές αλλά είναι τυπικό και στερείται φαντασίας!
    Η Αχτίδα σου έφερε χαρά και αυτό έχει σημασία, εύχομαι να είναι πάντα έτσι δοτική και δημιουργική!

    ΑΦιλάκια καρδιάς ηλιόλουστα και επί τέλους καλοκαιρινά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω Στεφανία μου, ότι και μόνο η σκέψη να στείλεις σε κάποιον κάτι είναι από μόνη της δώρο, άσχετα με το τι είναι αυτό...
      Ομως στην περίπτωση της Αχτίδας, παρ όλες τις δυσκολίες της υγείας της όπως γράφει στο μπλοκ της, αυτή η σκέψη να δημιουργήσει με τα χέρια της κάτι τόσο όμορφο και να μας το στείλει για τα παιδιά μας, παίρνει πολύ μεγαλύτερη αξία! Γι αυτό και τα ευχαριστώ μας πολλά!!
      Να έχει πάντα δύναμη, να προσφέρει όπως το κάνει πάντα φίλη μου.
      Να περνάς καλά με ότι κάνεις...την αγάπη μου πάντα φιλιάααα! 🧡🤗😘

      Διαγραφή
  7. Πανέμορφα δώρα από τα χεράκια της Αχτίδας μας.
    Να της δίνει ο Θεός υγεία και δύναμη, αξίζει στην όμορφη ψυχή της, που ξέρει να μοιράζει πάντα χαμόγελα!
    Να 'σαι και εσύ πάντα καλά Σμαραγδένια μου, να λαμβάνεις δώρα καρδιάς, γιατί σου αξίζει στην γλυκύτητα και την δοτικότητα της ψυχής σου.
    Χίλιες χαρές στην οικογένεια σας πάντα!
    Φιλί γλυκό Σμαραγδένια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πανέμορφα δεν λες τίποτα Μαρινάκι μου και απρόσμενα θα έλεγα εγώ τα δώρα της ...πράγματι η Αχτίδα μας είναι έτσι ακριβώς όπως την περιγράφεις δοτική και γεμάτη αγάπη! Με συγκίνησε πολύ αυτή η χειρονομία της και θα την θυμάμαι πάντα...
      Μια εβδομάδα έμεινε ακόμα για τον επόμενο μας γάμο, για να χαλαρώσουμε από τις ετοιμασίες...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου μικρή μου και τα καλά σου λόγια. Να περνας καλά με ότι κάνεις την αγάπη μου φιλιααα! ❤🤗😘

      Διαγραφή
  8. Απίστευτη ομορφιά, τέρμα καλλιτεχνική φλέβα! Μπράβο στην Αχτίδα! 🧡
    Να τα χαρούν τα παδιά σας, Σμαράγδι μου, και με το καλό κι ο επόμενος γάμος! Την αγάπη μου 🧡🎁😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ότι και να πουμε Πέτρινα μου για την αχτίδα μας για τις δημιουργίες της και για την αγάπη της θα είναι λίγο
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου φίλη μου ...την αγάπη μου φιλιααα

      Διαγραφή
  9. Πραγματικά πολύ όμορφες όλες οι δημιουργίες Ρούλα μου, δεν ξέρει το μάτι τί να πρωτοθαυμάσει! Μπράβο στην Αχτιδα που ετοίμασε τόσο όμορφα δώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχτιδένια δώρα αγάπης πανέμορφα!
    Πάντα χαρές Ρουλίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή