Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 12 Ιουνίου 2023

ΚΟΙΤΑΖΟΝΤΑΣ...ΨΗΛΑ!!

Ας μιλήσουμε σήμερα μόνο για ουρανούς! Μια που βρισκόμαστε όλοι μας(εννοώ οικογενειακώς) ακόμα σε ανεβασμένη διάθεση... Λατρεύω εκείνη την "μοναδικότητα" της στιγμής όταν μπορώ να απαθανατίσω, τον ουρανό με τα σύννεφα, τα σχέδια, τα χρώματα. Εκείνη ακριβώς την στιγμή, λίγο πριν αλλάξουν σχήμα και που ποτέ μα ποτέ δεν είναι η ίδια με την προηγούμενη, με ιντριγκάρει, να πάρω το κινητό μου και να πατήσω το κλίκ της φωτογραφίας.

Έντυσα αυτές τις μοναδικές στιγμές με τα υπέροχα αποφθέγματα του μεγάλου μας ποιητή "Οδυσσέα Ελύτη"

"Θεέ μου τι μπλε ξοδεύεις για να μην σε βλέπουμε!"

"Και να παίζει με το άσπρο και το κυανό η ψυχή μου" 


    "Αγαπώ εκείνους που στείβουν το λίγο και βγάζουν το πολύ" 

"Με τον μισό ουρανό μέσα στα στα μάτια σου και με τον άλλον, στα μάτια που αγαπάς!"

"Παρασυρμένοι από ένα παραμύθι, σπαταλούμε την ζωή μας ψάχνοντας, για μια μαγική πόρτα, ή για ένα χαμένο βασίλειο γαλήνης."


"Χαράξου κάπου με οποιονδήποτε τρόπο και μετά σβήσου με γενναιοδωρία."



"Που να πάρει η ευχή, βρέθηκε πάντα να ζητάμε ίσα ίσα εκείνο που δεν γίνεται"

" Ώσπου στο τέλος ένιωσα κι ας πα να με έλεγαν τρελό, ότι από το τίποτα γίνεται ο παράδεισος."

"Είπα να φύγω τώρα μ, ότι να ναι. Θα πάω να βρω ποιος είμαι, τι μου δίνουν και περισσεύει το άδικο."


" Μόνο εκείνος που παλεύει με το σκοτάδι μέσα του θα, χει μεθ αύριο μερτικό  στον δικό του ήλιο"

"Πάμε μαζί και ας μας λιθοβολούν κι ας μας φωνάζουν ονειροβάτες.
Χτίζουμε, ονειρευόμαστε και τραγουδάμε."
 

Έχει και η ψυχή το δικό της κονιορτό, που αν σηκωθεί μέσα μας αέρας αλίμονο."
"Πόσο όμορφη θα μπορούσε να ήταν η ζωή πόσο απλή και αγαθή και πως την καταντήσαμε."
"Παλεύουμε για ένα τίποτα, που ωστόσο
είναι το παν." 

"Κι απ την ανάποδη φοριέται η φαντασία και σ όλα της τα μεγέθη"


"Πολύ μιλούν για αγάπη, λίγοι όμως ξέρουν τι σημαίνει κι ακόμα πιο λίγοι ξέρουν πραγματικά να αγαπούν" 

"Φύσα νοτιά μου κι άδικα λυπήθηκα.
Σ άλλους καιρούς μπορεί και ν' αγαπήθηκα"

"Δεν είναι ανάγκη να σ αγαπούν για να ζεις...Όχι...Αλλά είναι απαραίτητο να αγαπάς...Και σε διάλεξα γι αυτό"

Ελπίζω να σας ανέβασα μαζί μου στους ουρανούς μου.
Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα, να μην ξεχνάτε πως το χαμόγελο είναι η ομορφιά της ψυχής!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!





 

12 σχόλια:

  1. Αν μας ανέβασες λέει !!!!!!!!
    Υπέροχη ανάρτηση....σ ευχαριστούμε !!!!!
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Απο μια ονειροπαρμένη Ράνια μου τι περίμενες; Να μην δω ουρανό, άσε που ακόμα δεν έχω κατέβει από τα σύννεφα, αφού αυτή η περίοδος η ζωής μας βρίσκεται στα ύψη, περιμένοντας και άλλες χαρές!
      Εγώ σε ευχαριστώ φίλη μου που περνάς και τα λέμε.
      Να είσαι καλά και οι χαρές να σου έρχονται μαζεμένες. Εξάλλου είναι αυτές που μας κρατάνε ζωντανούς! την αγάπη μου πάντα φιλιαααα!! 🧡🤗

      Διαγραφή
  2. Ουράνια υπερπαραγωγή ομορφιάς και χαράς!
    Ναι Ρούλα μου, ο ουρανός δεν είναι ποτέ ίδιος, όπως ακριβώς και η διάθεση μας!
    Η ποίηση έδεσε πανέμορφα με τις φωτογραφίες σου και μπράβο σου!
    Καλή βδομάδα να έχουμε, φωτεινή, χαρούμενη, χαμογελαστή με πολλά πολλά ΑΦιλάκια αγάπης! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πόσο σε εμπνέει ένας ουρανός με τα σύννεφα του!! Και ο θαυμασμός είναι πως ποτέ δεν θα δεις την ίδια εικόνα Στεφανία μου όσες φορές και αν κοιτάξεις ψηλά! δεν είναι θαυμάσιο!
      Πρός το παρόν δεν έχω δική μου έμπνευση και με τα αποφθέγματα του μεγάλου μας ποιητή Ελύτη, νομίζω ότι δεν θα έβρισκαν οι φωτογραφίες μου καλύτερη συνοδεία από αυτά.
      Να είσαι καλά καλά φίλη μου μια όμορφη εβδομάδα να έχεις και εσύ...καλο σου ξημερωμα τη αγάπη μου φιλιααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  3. Ρούλα μου, οι ουρανοί σου είναι μαγικά όμορφοι. Κάποιοι δε από αυτούς ξεπερνούν τα όρια της ομορφιάς. Αυτά τα χρώματα όταν μπερδεύεται ο ήλιος μέσα στα σύννεφα είναι ανεπανάληπτα καλή μου φίλη. Μού άρεσε πάρα πολύ σήμερα το θέμα σου. Σαν έκθεση φωτογραφίας.
    Καλή βδομάδα να έχεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποιος θα διαφωνήσει με αυτήν την ομορφιά; Με το γαλάζιο του, με τα σχήματα που κάνουν τα σύννεφα επάνω σ αυτό το γαλάζιο, ή με τα πορτολοκόκκινα χρώματα ενός ηλιοβασιλέματος;
      Ολη αυτή η ομορφιά μπροστα στα μάτια μας μας χαρίζεται από την φύση,χωρίς να κοπιάσουμε εμείς καθόλου φίλε μου...ας πούμε ένα ευχαριστώ!
      Σε ευχαριστώ πολύ και σένα για τα πάντα ευγενικά σχόλια σου να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο βράδυ.🌙

      Διαγραφή
  4. Η Κρήτη στην πιο καλή της ώρα! Ανοιχτοί ορίζοντες, ατέλειωτο γαλάζιο, πυρπολημένα ηλιοβασιλέματα. Ο τόπος της καρδιάς μας είναι πάντα ο πιο όμορφος! Υπέροχες φωτογραφίες Ρούλα μου! Σ' ευχαριστούμε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννίκα μου ότι και να κοιτάξουμε γύρω μας, είτε ψηλά είτε χαμηλά η φύση θα μας δώσει τα καλύτερα δώρα της.
      Και πόσο ευγνώμονες πρέπει να είμαστε απέναντί της για αυτήν την ομορφιά που μας προσφέρει άραγε το έχουμε αναλογιστεί φίλη μου;
      Οταν μας παίρνει από κάτω η καθημερινότητα δεν μπορούμε να την απολαύσουμε... Οπότε, ας της χαρίσουμε λίγο από τον χρόνο μας θα μας κάνει καλό...αυτό προσπαθώ να κάνω Αννίκα μου με το κλίκ του φακού μου.
      Να είσαι καλά εύχομαι να περνάς καλά την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  5. Αχ να 'ξερες πόσο αγαπάω τον Ελύτη!
    Και είναι αλήθεια ότι τις τελευταίες ημέρες στο Ηράκλειο, τις απογευματινές ώρες, ο ουρανός είναι μαγικός.
    Βέβαια είναι καλοκαίρι... ο ουρανός κάθε στιγμή είναι υπέροχος.
    Ρούλα μου, να συνεχίσεις να φωτογραφίζεις και να μας παίρνεις μαζί στις σκέψεις σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πράγματι ένας από τους πιο αγαπημένους πολλών μας Γιώτα μου και έχει γράψει ο άνθρωπος τα απίστευτα, γι αυτό εξ άλλου, τιμήθηκε με το Νόμπελ λογοτεχνίας.
      Μένω δίπλα στην θάλασσα και έχω την δυνατότητα και πολλές ευκαιρίες να απαθανατίζω την θάλασσα και του ουρανό, χωρίς να μου κρύβει την θέα τίποτα, μπροστα στην απεραντοσύνη και των δύο...
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλο σου βραδυ φιλιααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  6. Είναι μιά παρηγοριά ο ουρανός..
    Αυτό, ότι έχεις ορίζοντα. Μέλλον.
    Μιά υπόσχεση ότι μπορείς αύριο
    να περιμένεις κάτι καινούργιο..💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Σε ευχαριστούμε για τις ωραίες φωτογραφίες που μας χάρισες φίλη μου!
    Κι εγώ ξεχνιέμαι πολλές φορές , κοιτώντας τον ουρανό και τα σχήματα που παίρνει!
    Αλλά και οι στοίχοι που απομόνωσες και μας σέρβιρες, Μ έκαναν να βάλω τη φαντασία μου να δουλέψει και να δημιουργήσει κι άλλες εικόνες!
    Να είστε όλοι καλά και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή