Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 26 Ιουνίου 2023

ΕΣΕΙΣ ΤΙ...ΤΙΤΛΟ ΘΑ ΒΑΖΑΤΕ;

Το συγκεκριμένο θέμα με προβλημάτισε  πάρα πάρα πολύ μέχρι να αποφασίσω να το αναρτήσω. 🤔 Θέλεις το αντικείμενο  που ήθελα να του αλλάξω όψη γιατί έπνεε  τα λοίσθια; όπως λέμε στο χωριό μου; κοινώς είχε φάει τα ψωμιά του, σε παραπέμπει σε κάποιο ιδιαίτερο μέρος; 

Θέλεις που δεν είναι πολύ σικ να μιλάμε γι αυτό;😉

Θέλεις που μπορούσα να το πετάξω και να πάρω ένα καινούργιο, αφού η αξία του δεν ήταν και τόσο μεγάλη; 

Πάντως την απόφαση μου την πήρα, καλώς ή κακώς και ναι... θα σας δείξω την δική μου αλλαγή, που αποφάσισα να κάνω σε ένα ευτελές, αλλά χρησιμότατο  αντικείμενο, που βρίσκεται στο μικρότερο δωμάτιο  κάθε σπιτιού.

Είμαι σίγουρη ότι κάπου έχει πάει το μυαλό σας και καλά κάνει και πάει εκεί...

Λοιπόν για να μην λέμε πολλά πολλά, ένα καλαθάκι μπάνιου μου ζητούσε εδώ και καιρό να αλλάξω την εξωτερική του εμφάνιση, αφού βαρέθηκε να βλέπει τον εαυτό του εδώ και χρόνια τον ίδιο.

Αφού συσκέφτηκα και εγώ με τον δικό μου εαυτό τι να του κάνω, είδα ότι δεν είχα και πολλές επιλογές, αφού το καπάκι της λεκάνης που ήταν δίπλα του, είχε επάνω του την Αρτα και τα Γιάννενα 🤣...Κοχύλια ήθελα να πω. Οπότε ένας ήταν ο δρόμος. Να ντυθεί και το καλαθάκι  με κοχύλια για να ταιριάζει με τον περιβάλλοντα χώρο.

Αφού επιλέχτηκαν οι απαραίτητες χαρτοπετσέτες (δωράκια φίλων αγαπημένων)άρχισα να δοκιμάζω μετά από πολύ καιρό ξανά να ντεκουπάρω...

Την αλήθεια μου θα την πω, πως έκανα ότι μπορούσα καλύτερο για μένα και το καλαθάκι...😊 

Έτσι ήταν πριν...

Έτσι κατά την διάρκεια της προσπάθειας να αλλάξει..


και έτσι είναι τώρα.

Οπότε βρήκε τον κατάλληλο χώρο που του ταίριαξε!

Σαν θέμα ίσως δεν ήταν να βγει στην δημοσιότητα, αλλά επειδή οι καιροί γίνονται όλο και πιο δύσκολοι ούτως ή άλλως, ας δίνουμε δεύτερες ευκαιρίες ακόμα και σε ευτελή αλλά χρησιμότατα καλαθάκια μπάνιου!

Αυτά τα λίγα, είχα να σας πω. Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα ξαναπούμε, να είστε όλοι καλά, να μην βλέπετε πολύ τηλεόραση γιατί κάνει κακό και αν βλέπετε να προτιμάτε προγράμματα που θα σας κάνουν να χαμογελάτε, γιατί η ζωή συνεχίζεται...

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε! 






  

17 σχόλια:

  1. Και πολύ καλά έκανες, έγινε όμορφο και ταιριάζει τέλεια με το καπάκι !!
    Άλωστε γιατί να μην θέλει και τα ωραία του αυτός ο χώρος;;;
    Κι εγώ έχω πεζούλι σε όλο το μήκος της μπανιέρας και το έχω γεμίσει με κοχύλια αφού μ αρέσουν πολύ και θέλω να τα βλέπω και επί πλέον δεν παθαίνουν και τίποτα με το νερό. Ας φτιάχνουμε λοιπόν όλους τους χώρους του σπιτιού μας όπως μπορούμε και όπως μας αρέσει να ζούμε ευχάριστα !!!!
    Τίτλο που ζητάς.....κύλησε ο τέτζερης και βρήκε το καπάκι χαχαχα μπορεί να μην είναι ακριβώς τέτζερης αλλά πάντως κάτι μπαίνει μέσα και σ αυτό ....
    Καλή εβδομάδα αγαπητή και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό σκέφτηκα και εγώ Ράνια μου και είπα να κάνω κάτι για το καλαθάκι αυτό...
      Ο ενδοιασμός μου ήταν αν έπρεπε να το δημοσιεύσω...μετά είπα γιατί όχι; θα γελάσουμε λιγάκι, μια και το γέλιο μας κόβεται σιγά σιγά...μια που είχα λίγο χρόνο μέχρι τον επόμενο γάμο, να το σουλουπώσω και να ταιριάζει με τον χώρο που βρίσκεται...
      Όσο για τον τίτλο κάτι τέτοιο είχα σκεφτεί και εγώ, αλλά ήθελα να δω τι θα βάζατε και εσείς 🤣🤣
      Να περνάς όμορφα με ότι ασχολείσαι φίλη μου 😍 Καλή εβδομάδα και σε σένα φιλιαααα! με αγάπη!🧡

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραίο Ρούλα μου....Το πέρασες πολλα΄χέρια λούστρο να προστατευτεί απο τα νερά;
    Τίτλο θες; ''Η χρυσοχέρα ξαναχτυπά!!! ''Τι λες;
    Καλή σου μέρα όλη μέρα
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣🤣🤣 αυτά για τον τίτλο...Αννιώ μου Το πέρασα τρία τέσσερα χέρια και όσο κρατήσει, ήδη του έδωσα μια ευκαιρία από αυτό εξαρτάτε τώρα αν θέλει να την κρατήσει...😊 δεν έγινε όπως ήθελα αλλά προσπάθησα και για μένα αυτό έχει σημασία...
      Να είσαι καλά φίλη μου καλή εβδομάδα να έχεις. Στέλνω φιλιαααα! 😍

      Διαγραφή
  3. Ένα χαρούμενο καλοκαιρινό καλαθάκι που έκανε τη Ρούλα χαρούμενη και τους γύρω ευχαριστημένους που με χαρά θα πετούν τα χαρτιά τους σ' ένα όμορφο μέρος!
    Αυτά κάνουν οι χρυσοχέρες και βάζουν τα γυαλιά στις ασχετούλες!
    Καλή μας βδομάδα με πολλά πολλά χαμογελαστά ΑΦιλάκια καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣😊 πολύ χαίρομαι Στεφανία μου που σε έκανα να χαμογελάσεις με το "καλαθάκι" μου...μέσα σε τόσες δουλειές
      απορώ και εγώ πως βρήκα χρόνο να το κάνω, αλλά όταν θέλει κανείς νομίζω ότι όλα τα καταφέρνει ε; 😉
      Να είσαι καλά φίλη μου καλή εβδομάδα και σε σένα εύχομαι...στέλνω φιλιαααα! 😍

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίο το έφτιαξες, Ρούλα μου, γεια στα χέρια σου! Συμφωνώ με τον τίτλο της Ράνιας, που μπορείς και να τον μεταποιήσεις λίγο και να τον κάνεις "κύλησε ο κάλαθος και βρήκε το καπάκι", χι, χι!
    Να έχεις μια όμορφη εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που δεν σε σόκαρε Πίππη μου το θέμα και είναι αλήθεια ότι σκέφτηκα πολύ για το βάλω, αλλά λέω τι στην ευχή ένα θέμα για να γελάσουμε είναι, γιατί όχι; 🤣 και τα καλαθάκια αυτά έχουνε ψυχή και θέλουνε την προσοχή μας. να νιώσουν όμορφα πως εξυπηρετούν τον σκοπό για τον οποίο φτιάχτηκαν. 🤣
      Ευφυέστατος ο τίτλος σου, σε ευχαριστώ πολύυυυ...
      Καλό καλοκαιράκι φίλη μου 🏊‍♀️ καλά να περνάς με ότι κάνεις καλο ξημέρωμα φιλιααααα 🧡🌙

      Διαγραφή
  5. Θαυμάσιο έγινε, Ρούλα μου! Μού άρεσε πάρα πολύ και νομίζω ταιριάζει απόλυτα με τη λεκάνη. Δίνει στο μπάνιο θαλασσινή εικόνα με χρώματα φωτεινά και θαλασσινά. Μπράβο στην τεχνική σου. Τώρα όσον αφορά τίτλο; Χμμμ δεν είμαι και καλός εκεί για να σού πω. Ίσως και να μη χρειάζεται.
    Πάντα να δημιουργείς καλή μου φίλη. Καλή βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τον τίτλο τον ζήτησα γιατί είχα κολλήσει τι να βάλω και είπα μια φορά να το ζητήσω να δω τι θα έλεγαν οι φίλοι και να γελάσουμε λίγο με τις προτάσεις , αφού το θέμα ήταν ηλίου φανερότερο, ένα καλαθάκι μπάνιου.🤣
      Σε ευχαριστώ πολύ που πάντα περνάς και τα λέμε.
      Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα 🌙 καλό καλοκαιρακι.🏊‍♀️ 🌞

      Διαγραφή
  6. Χρυσοχέρα Ρούλα!
    Μπράβο, πολύ όμορφο έγινε.
    Τελικά μπορούμε να φτιάξουμε όμορφα πράγματα από παλιά αντικείμενα αντί να τα πετάξουμε.

    Φιλάκια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωωω πόσο πολύ χαίρομαι που σε "βλέπω" Σερενάτα μου. Χαίρομαι που σου άρεσε το καλαθάκι...νομίζω πως ήθελε την δεύτερη ευκαιρία του.😍
      Να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς...Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες, μόλις μπορέσω θα χαρώ να περάσω να τα πούμε...Καλο καλοκαιράκι 🏊‍♀️και καλό ξημέρωμα 🌙 Σερενάτα μου φιλιααααα! 😍

      Διαγραφή
  7. Μετά το καλάθι του Άδωνη, να 'το και το καλάθι (καλαθάρα) της Ρούλας μας! Τώρα εγώ ας μη μιλήσω καλύτερα σ' ότι αφορά τις τεχνικές λεπτομέρειες, άσχετη γαρ. Ο τρόπος που σκέφτεσαι, οι έννοιες της οικονομίας και της αναδημιουργίας που σε χαρακτηρίζουν, είναι αξιοθαύμαστες. Ακόμα και για ένα τέτοιο αντικείμενο που κακώς σε προβλημάτισε η προβολή του. Ας απενεχοποιήσουμε κάποια στερεότυπα, όλα είναι μες στη ζωή και είμαι σίγουρη ότι έβαλες ιδέες τώρα και σε άλλες φίλες χρυσοχέρες.
    Θαυμάζω σε και αγαπώ σε, βρε Ρουλιώ μου ♥
    ΥΓ. Να γινόταν λέει, τώρα που μοιράζουν αβέρτα υπουργεία, να έπαιρνες το υπερυπουργείο της αναδιοργάνωσης της χώρας... κάπως έτσι την κατάντησαν, ένα καλάθι τουαλέτας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρε Κανελλάκι μου μες το μυαλό μου ήσουν όταν σκέφτηκα να μεταμορφώσω το καλαθάκι ένα συνειρμό και όχι μόνο για την παρούσα κατάσταση τον έκανα...😉 και το ήξερα ότι οι σκέψεις μας θα τακιμιάζανε 🤗
      Είναι αλήθεια ότι ένα ενδοιασμό τον είχα όταν αποφάσισα να το δημοσιεύσω, αλλά είδα πως ήταν το κατάλληλο τάιμ, που λέμε και στο χωριό μας και όσοι πιάνανε το νόημα... 😉
      Εκει που μας καταντήσανε από παντού κάνουμε οικονομία ακόμα και από ένα ευτελές καλαθάκι... Οπότε διπλό το νόημα αγάπη μου όπως καταλαβαίνεις.😉
      Θα τα πούμε από εβδομάδα και εγώ Σ.Λ 😍 φιλί μεγάλο!

      Διαγραφή
  8. Τίτλος; "Ένα κοχύλι είναι λίγο, πολύ λίγο, δυο καχύλια είναι λίγα, τί να πω..." 😬
    Με γεια το καλαθάκι, λάτρεψα το καπάκι τής λεκάνης, να ξέρεις! Καλό μήνα! 🎁🧡😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ωραιότατη αλλαγή έκανες Ρούλα! Μπράβο για την ιδέα και την υλοποίηση! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ωραίο και ταιριαστό, μπράβο Ρουλίτσα μου!
    Μου αρέσουν πολύ οι στολισμένες τουαλέτες και η θαλασσινή σου έγινε σούπερ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή