Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2023

ΟΠΟΥ ΓΑΜΟΣ ΚΑ ΧΑΡΑ...

 Μπορεί να μην με λένε Βασίλω, αλλά το όπου γάμος και χαρά κολλάει γάντι στην δική μας περίπτωση.🤣

Ακόμα δεν ξεκουραστήκαμε από τους χορούς από και τις χαρές του προηγούμενου  γάμου και να'μαι πάλι εδώ, να μοιράζομαι μαζί σας μια ακόμη χαρά μας...είναι που τα εγγόνια μας, αποφάσισαν να μας τις δώσουν όλες μαζί. 

Στολίστηκε για μια ακόμη φορά η αυλή μας με μπαλόνια και κορδέλες, περιμένοντας τον εγγονό-γαμπρό να έρθει. 


Τα κεράσματα και τα ποτά έτοιμα έτοιμα, να γλυκάνουν τους ουρανίσκους


 Ενώ, ο προπολεμικός δίσκος, βγήκε από την σερβάντα να συνεισφέρει και αυτός με τον τρόπο του στην χαρά.

Οι κουραμπιέδες, από τα χεράκια της κουμπάρας μου, τα ξεροτήγανα, τα λευκά γλυκά του γάμου, τα κουφέτα, περίμεναν τους φίλους και τους συγγενείς, που ήρθαν να ντύσουν τον γαμπρό...

Ενώ τα φλάς των κινητών έπαιρναν φωτιά, δεξιά σε πρώτο πλάνο η μαμά του...

Στιγμές από την ετοιμασία...

Ο παππούς του του φοράει την γραβάτα, ενώ η μαμά συγκινημένη κοιτάζει πατέρα και γιό!


Με την μαμά αγκαλιά...



Και μια αναμνηστική, λίγο πριν φύγουμε για την εκκλησία!

Το ζευγάρι τις στιγμές της ευτυχία τους!

Και εδώ στον χορό του Ησαία, σκύβουν από το ρύζι, που οι φίλοι τους κουβάλησαν με το σακί...🤣

Και το επισφράγισμα του μυστηρίου!



Ετοιμοι για  τα ωραιότερα της ζωής τους, με την ευτυχία ζωγραφισμένη στα πρόσωπα τους!



Εδω περνάνε από τα τραπέζια και  ευχαριστούνε τους καλεσμένους τους, δεχόμενοι τις ευχές των συγγενών και φίλων. 

και το γλέντι κράτησε μέχρι τελικής πτώσεως! 

Κυριολεκτικά!!!!!!!!!!!
🤣 🤣🤣
Αντί μπομπονιέρες, τα παιδιά προτίμησαν εκείνα τα χρήματα να τα προσφέρουν στο "Σπίτι των αγγέλων"
Σας εύχομαι, μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, να ζήσετε και να αξιωθείτε,  τόσο όμορφες στιγμές που να γεμίζουν χαμόγελα και στις δικές σας ζωές!
Να είστε όλοι καλά 
και να έχετε έναν όμορφο μήνα!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!





 

34 σχόλια:

  1. Το πήρατε το "κολλάει" στην κυριολεξία Ρούλα μου και τώρα δεν μένει παρά όλοι σας να ζήσετε χαρούμενοι και ευτυισμένοι αναλογίζοντας τόσες χαρές! :)
    Να ζήσουν ευτυχισμένοι και να σκορπούν πάντα χαμόγελα γύρω τους! :)
    Εκτιμώ που χρήματα μπομπονιέρας πήγαν σε καλό σκοπό αυτό δείχνει την ποιότητα του ζευγαριού! :)
    ΑΦιλάκια αγάπης και μόνο αγάπης στέλνω σε όλους σας! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣 Και σκέψου Στεφανία μου πως έχουμε άλλα δυο απάντρευτα ακόμα , αλλά ευτυχώς για φέτος δεν ευτυχώς τελειώσαμε...😊
      Σε ευχαριστούμε πολύ για τις ευχές φίλη μου σου εύχομαι να νιώσεις και εσύ αυτές τις όμορφες χαρές και να παντρέψεις εγγόνια.
      Είμαστε πολύ χαρούμενοι που έχουμε κάνει καλή δουλειά μαζί τους για τις ανθρώπινες αξίες Στεφανία μου!
      Να είσαι καλά Η αγάπη είναι ο οδηγός για ότι κάνουμε! καλό και όμορφο μήνα να έχεις. Την αγάπη μου φιλιααα 😍 🏊‍♀️

      Διαγραφή
  2. Αυτά είναι τα ωραία Ρούλα μου!
    Να ζήσουν αγαπημένοι, ευτυχισμένοι ενωμένοι :D
    Φιλάκια πολλά σε όλους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Σερενάτα μου για τις όμορφες ευχές σου και χαίρομαι πολύ που σε "βλέπουμε" ξανά.
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις. Να έχεις έναν όμορφο καλοκαιρινό μήνα Σερενάτα μου φιλιαααα! 🏊‍♀️😍

      Διαγραφή
  3. Τέτοιες όμορφες στιγμές πάντα καλή μου φίλη. Να ζήσουν τα εγγόνια σου, να τα χαίρεσαι και πάντα γλέντι στη ζωή σας
    Υπέροχοι και οι δυο!
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι Αννιώ μου να ήταν πάντα έτσι η ζωή όλων μας, αλλά ας είναι έστω και λίγες τέτοιες χαρές αντισταθμίζουν τις δύσκολες όταν έρχονται, αφού όλα μες την ζωή είναι...
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου
      Προς το παρόν μένουμε στα ευχάριστα και εύχομαι και σε σένα φίλη μου να τις αξιωθείς και εσύ να τις γευτείς!
      Να είσαι καλά και να περάσεις ένα όμορφο μήνα καλοκαιριού σου εύχομαι...την αγάπη μου φιλιάαα 🏊‍♀️😍

      Διαγραφή
  4. ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΧΑΡΈΣ! ΝΑ ΤΟΥΣ ΧΑΙΡΕΣΤΕ!!!
    Μου άρεσε η σκέψη τους για το σπίτι των αγγέλων, μας είχες μιλήσει παλαιότερα! Στέλνουμε την αγάπη μας και τις ευχές μας στο ζευγάρι με την ευγνωμοσύνη μας στον συγκεκριμένο γαμπρό που σου δημιούργησε το blogοspitaki sou κι έτσι σε γνωρίσαμε όλοι!!!!Η σμαραγδένια αυλή στα καλύτερά της κι ο παππούς ευτυχής που βοηθάει στο δέσιμο της γραβάτας του γαμπρού! Να είστε όλοι ευτυχισμένοι! Αυτή είναι η ζωή, στιγμές αγάπης ,χαράς και συγκίνησης που μένουν μέσα μας για πάντα!!!! ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ!!!!(αδέρφι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πολύ αδέρφι για τις όμορφες ευχές σου και είμαι σίγουρη πως σε λίγα χρόνια θα βρίσκεσαι και εσύ στην ίδια θέση να καμαρώνετε στις χαρές των εγγονιών σας.😊
      Να ξέρεις πόσες ευχές του δίνω κάθε φορά για την ιδέα του να μου ανοίξει αυτήν την πόρτα του μπλοκόσπιτου μου και να μείνω σε αυτήν την όμορφη γειτονιά!!
      Κάτι τέτοιες στιγμές αγαπημένη μου, ξεχνάς δυσκολίες και απολαμβάνεις τις στιγμές αυτές.
      Μακάρι να βρουν την ευτυχία στην ζωή τους, είναι και τα δυο ευαισθητοποιημένα παιδιά!
      Να είστε όλοι καλά, εύχομαι να έχετε έναν όμορφο καλοκαιρινό μήνα μικρή μου την αγάπη μου φιλιααα 😍🏊‍♀️

      Διαγραφή
  5. Αυτα ειναι τα ευχαριστα της ζωης μας Ρουλακι μου.Να ζουμε τις χαρες των παιδιων μας και μαλιστα των εγγονων μας.Να σας ζησουν Ρουλακι μου και εις αλλα με υγεια.Πολλα φιλακια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτές οι χαρούμενες στιγμές που μας χαρίζουν τα εγγόνια μας Λίτσα μου για να παίρνουμε δυνάμεις για τα δύσκολα όταν θα έρχονται...
      Είναι διπλή χαρά να αξιώνεσαι να την ζεις φίλη μου και σας εύχομαι ολόψυχα να την γευτείτε που είμαι σίγουρη πως θα γίνει σε λίγα χρόνια 😉😊
      Σε ευχαριστούμε πολύ για τις όμορφες ευχές σου φιλενάδα...
      Να έχετε έναν όμορφο καλοκαιρινό μήνα...την αγάπη μου φιλιαααα! 🏊‍♀️😍

      Διαγραφή
  6. Ρούλα μου, τις πιο ζεστές μου ευχές για την ευτυχία των παιδιών αλλά όλων σας. Αυτές οι στιγμές είναι μοναδικές και έχετε έναν τρόπο εκεί να τις ζείτε στο μέγιστο βαθμό. Όμορφες συγκινητικές εικόνες, γεμάτες συναισθήματα και συναδέλφωση.
    Εύχομαι το καλύτερο, καλή μου φίλη.
    Και στων παιδιών μας για τους υπόλοιπους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου για τους νεόνυμφους...μακάρι όλοι μας φίλε να απολαμβάνουμε τέτοιες στιγμές, είναι αυτές που μας δίνουν τις μεγαλύτερες χαρές και προπαντός όταν είναι εγγόνια
      που όπως λένε (και είναι αλήθεια πίστεψέ με) πως του παιδιού μας το παιδί, δυο φορές παιδί μας είναι!
      Να είσαι καλά και να αξιωθείς να ζήσεις και εσύ όμορφες χαρές. Να έχεις έναν όμορφο καλοκαιρινό μήνα! 🏊‍♀️😊

      Διαγραφή
  7. Να σας ζήσουν τα παιδιά! Να είναι πάντα γερά και αγαπημένα, και να'στε και εσείς καλά να τα καμαρώνετε!
    Τι ομορφόσογο που είστε, Ρούλα μου, κούκλος ο εγγονός! Αλλά και η κοπελιά, κοπελάρα! Μη μου πεις ότι αυτός είναι ο εγγονός που σε έμπασε στα "κόλπα" του διαδικτύου! Αν ναι, να τον ευχαριστήσεις εκ μέρους μου!
    Πάντα χαρές στο σπιτικό σας, εύχομαι. Και, ευχαριστούμε πολύ που τις μοιράζεσαι μαζί μας!
    Και εις άλλα, με υγεία! Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ναι Πίππη μου αυτός είναι και ήταν τότε δέκα χρόνια πιο μικρός στα 24 του και εγώ δεν ήξερα που πάνε τα τέσσερα τότε...🤣να ξέρεις τι ευχές του δίνω κάθε φορά κάθομαι να γράψω κάτι σ αυτό το μπλοκόσπιτο!!
      Με τα τρεχάματα των τελευταίων ημερών έχω χαθεί λίγο, αλλά πιστεύω να βρω τους ρυθμούς μου με τον καιρό.
      Ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου μόλις μπορέσω θα τα πούμε. Εύχομαι να αξιωθείς και εσύ να ζήσεις όμορφες χαρές!
      Να έχεις ένα όμορφο καλοκαιρινό μήνα Πίππη μου και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις την αγάπη μου φιλιάαα! 🏊‍♀️😍

      Διαγραφή
  8. Απ' την καρδιά μου Ρούλα μου τις πιο αληθινές ευχές για τους νεόνυμφους και για όλη την οικογένεια. Να ζήσουν μια ζωή γεμάτη χαρές! Να είστε καλά και εσείς να τους καμαρώνετε!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλοδεχούμενες οι όμορφες ευχές σου Αννίκα μου σε ευχαριστούμε πάρα πολύ.
      Εύχομαι να αξιωθείς και εσύ τέτοιες όμορφες χαρές από όσους αγαπάς φίλη μου και μακάρι να νιώθει όλος ο κόσμος αυτήν την ολοκλήρωση, που είναι πολλές φορές το όνειρο των παππούδων να δούνε τα εγγόνια τους ευτυχισμένα.
      Να είσαι καλά και να περάσεις έναν όμορφο καλοκαιρινό μήνα...θα τα πούμε την αγάπη μου φιλιαααα! 🏊‍♀️😍

      Διαγραφή
  9. Να σας ζησουν Ρουλα μου! Πολλα φιλια 😘😘♥️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το μου, τι μου κάνεις; Πολύ χαίρομαι που σε "βλέπω " Νάσια μου... ελπίζω κάποια στιγμή να τα πούμε...θα χαρώ πάρα πολύ.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τις ευχές σου και ελπίζω να γευτείς σύντομα όμορφες χαρές, όποιες και να είναι αυτές!
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις και να έχεις τα καλύτερα Νάσια μου. Καλό καλοκαιρινό μήνα την αγάπη μου φιλιααα! 🏊‍♀️😍

      Διαγραφή
  10. Πάντα χαρές και χορούς μέχρι τελικής πτώσεως να έχετε στο σπιτικό σας, Ρουλάκι μου!
    Ετοίμαζε σιγά σιγά τα ζιπουνάκια σου εσύ... Με το καλό να ριζώσει η ευτυχία στη ζωή τους και καλούς απογόνους!
    Η κίνησή τους για τις μπουμπουνιέρες είναι αξιέπαινη και μπράβο στα παιδιά για την ευαισθησία τους (από ποιον πήραν άραγε; 😉
    Καλή ξεκούραση τώρα, και ανασύνταξη δυνάμεων, αγαπημένη μου 💟

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να αρχίσω από τώρα το πλέξιμο Κανελλάκι μου; Βρε λες; 😊 ντεν προλαβαίνω καρντιά μου 🤣
      Ας γίνει αυτό και θα βρω χρόνο, ακόμα και αν δεν υπάρχει...😊
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Κανελλάκι μου, να αξιωθείς, (που είμαι σίγουρη ότι θα γίνει, )να γευτείς και εσύ αυτές τις χαρές που στις εύχομαι ολόψυχα.
      Όσο για την κίνηση των παιδιών αγάπη μου, ότι σπείρεις θα φυτρώσει...😉
      Προς το παρόν ξεκουράζομαι λίγο..
      Να είσαι καλά και να έχετε έναν όμορφο καλοκαιρινό μήνα θα τα πούμε...στέλνω αγκαλιά μαζί με την αγάπη μου Σ.Λ 🏊‍♀️🤗😍

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφα !!!! Να ζήσουν ευτυχισμένοι και να τους καμαρώνετε !!!!
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΄Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ Ράνια μου για τις όμορφες ευχές σου. Να αξιωθείς και εσύ φίλη μου να νιώσεις τόσο ωραία σε λίγα χρόνια (ξέρεις τι γρήγορα που περνάνε;) που θα έρθει εκείνη η στιγμή να καμαρώσετε την πριγκίπισσα σας νυφούλα! Ολόψυχα σας το εύχομαι Ράνια μου...προ το παρόν απολαύσετε αυτές τις ανεπανάληπτες στιγμές της κοντά της να την βλέπετε να μεγαλώνει χαρούμενη και ευτυχισμένη !
      Καλό καλοκαιρινό μήνα να έχετε...την αγάπη μου φιλιααα! 🏊‍♀️😍

      Διαγραφή
  12. Μπράβο στα παιδιά που πρόσφεραν στο "Σπίτι των αγγέλων" (μπήκα στο λινκ κι ενημερώθηκα, δεν το ήξερα). Να σας ζήσουν σαν τα ψηλά βουνά, Σμαράγδι μου, και πάντα χαρές στο σπιτικό σας! Την αγάπη μου 🧡🎁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Πετρίνα μου είναι πολύ ουσιαστική αυτή η προσπάθεια που γίνεται για να αποπερατωθεί επιτέλους αυτό το σπίτι...υπάρχει πολύ ανάγκη από προσφορές στο κόσμο!
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ φίλη μου για τις όμορφες ευχές σου και μακάρι οι χαρούμενες στιγμές των ανθρώπων να είναι πολύ περισσότερες στην ζωή τους !
      Να αξιωθείς και εσύ να καμαρώσεις ότι αγαπάς στα καλύτερά του! Καλό καλοκαιρινό μήνα να έχεις...την αγαπη μου φιλιάααα! 🏊‍♀️🌞🤗

      Διαγραφή
  13. Να σας ζήσουν Ρούλα μου!
    Τί ωραίες και συγκινητικές στιγμές!
    Να είστε γεροί να παντρέψετε και τα άλλα σας εγγόνια.
    Πάντα χαρές στο σπιτικό σας.
    Σας φιλώ όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για κάτι τόσο όμορφες στιγμές Ρένα μου ζούμε...είναι αυτές που μας δίνουν το αίσθημα της πληρότητας και τις ευτυχίας.
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ φιλενάδα για τις πολύ όμορφες ευχές σου σε λίγα χρόνια σίγουρα θα βρεθείτε και εσείς στην θέση μας...ξέρεις πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός και πόσο ακόμα πιο γρήγορα μεγαλώνουν; 😊
      Να αξιωθείτε στις χαρές τους ευχόμαστε και εσείς! την αγάπη μας πάντα Ρένα μου φιλιαααα! 😍🤗😘

      Διαγραφή
  14. Να σας ζήσουν !!Βίος Ανθόσπαρτος για το νιόπαντρο ζευγάρι και καλούς απογόνους !!;)
    Σμαράγδα μου χαίρομαι με τη χαρά σας !! Να ζήσετε !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστούμε πάρα Κυριακή μου για τις όμορφες ευχές σου.
      Να έχεις στην ζωή σου και εσύ ότι καλύτερο.
      Τι καλά που πέρασες και έψαχνα το μπλοκ σου εχθές για σου αφήσω τις ευχές μου για την χθεσινή γιορτής σου.
      Δεν ξέρω να μπαίνω αλλιώς, παρά μόνο πατώντας επάνω στο όνομα σου όταν σχολιάζεις εδώ Κυριακή μου. Οπότε σίγουρα θα περάσω να τα πούμε και από σένα σύντομα.
      Να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο καλοκαιράκι. φιλιάααα!😍🌞🏊‍♀️

      Διαγραφή
  15. Nα σας ζήσουν και να τους χαίρεστε πάντα ευτυχισμένους και υγιείς Σμαραγδάκι μου και σύντομα να μεγαλώσει η οικογένειά σας ακόμα περισσότερο με ένα νέο μέλος ζουμπουρλούδικο :) Πάντως ένα έχω να πω: Τι όμορφοι που είστε όλοι σας!!
    Συγχαρητήρια στα παιδιά για το "δώρο" που έκαναν! Ξεκίνησαν την κοινή τους ζωή με την ωραιότερη χειρονομία!
    Να είστε όλοι καλά
    Πολλά φιλιά Σμαραγδάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από το στόμα σου Μαρία μου και στου θεού τ αυτί, αφού ήδη μας έχει ξετρελάνει το πρώτο μας δισέγγονο, φαντάσου τι θα κάνουμε και με ένα ακόμα...
      Σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για τις όμορφες ευχές σου και μακάρι να αξιώνεται ο άνθρωπος να απολαμβάνει τα όμορφα της ζωής!
      Τα παιδιά μας μεγάλα και μικρά είναι ευαισθητοποιημένα από μικρούλια, αφού μάθαιναν ότι έβλεπαν...
      Μαρία μου να είσαι καλά, να χαίρεσαι και εσύ ότι αγαπάς και να γευτείς τις ομορφιές της ζωής! ευχαριστούμε πολύ, καλο υπόλοιπο καλοκαιράκι την αγάπη μου φιλιααα! 🏊‍♀️🤗😍

      Διαγραφή
  16. Να ζήσει το νιόφωτο, Ρούλα μου! Σου στέλνω μια ευχή που λέμε στη Λευκάδα με πολλή πολλή αγάπη! Τέτοιες στιγμές είναι πολύ όμορφες και συγκινητικές για κάθε οικογένεια και είναι πολύ όμορφο που τις μοιράζεσαι μαζί μας. Τί όμορφα που τα ετοιμάσατε όλα, μπράβο σας! Πάντα χαρές εύχομαι, Ρούλα μου. Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευγενία μου χίλια ευχαριστούμε για τις ευχές σου και για το νιόφωτο ακόμα περισσότερο...τι όμορφη ντοπιολαλιά!
      Πράγματι το όνειρο και η χαρά κάθε γονιού είναι να καμαρώσει παιδιά και εγγόνια να μεγαλώνουν ευτυχισμένα.
      Μακάρι όλοι οι γονείς να το αξιώνονται αυτό!
      Και τα δικά τους οι ελεύθεροι...
      Να σας δίνει χαρές η ζωή να πορεύεστε όπως ονειρεύεστε! Καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι την αγάπη μου φιλιααα!
      🏊‍♀️🤗🌞

      Διαγραφή
  17. Να ζήσουν αγαπημένοι μέχρι τα βαθιά τους γεράματα!
    Πολύ συγκινήθηκα Ρουλίτσα μου που η αυλή σας στολισμένη υποδέχθηκε το όμορφο λεβεντόπαιδο λίγο πριν την ώρα την καλή! Με υγεία και χαρά να καμαρώσετε όλα σας τα εγγόνια και πολλά δισέγγονα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαίρη μου χίλια ευχαριστώ για τις όμορφες ευχές σου...Είναι αλήθεια μεγάλη χαρά να παντρεύεις εγγόνια και σου εύχομαι ολόψυχα να αξιωθήτε και εσεί τόσο όμορφες χαρές.
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις φίλη μου κάποια στιγμή θα τα πούμε. Καλό καλοκαιρακι να περάσετε. 🏊‍♀️🤗 την αγάπη μου φιλιααα!!😍

      Διαγραφή