Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 10 Ιουλίου 2023

Καλώς ήρθατε στην Craftlandia "Πρόκληση 15 "

Όχι  δεν μπήκατε σε λάθος μπλοκ.

Στο σωστό είστε, απλά για μια ακόμη φορά δεν μπόρεσα να αντισταθώ, σε πρόσκληση της φίλης Μίας, για μια πολύ καλοκαιρινή ιδέα, να δημιουργήσουμε ότι θέλουμε, που να έχει σχέση με ανανάδες ή καρπούζια.


Ωραίο δροσερό, αγαπημένο φρούτο, το καρπουζάκι καλοκαιρινό...πως να μην σε ξεσηκώσει να δημιουργήσεις κάτι ε; 😊

Επιστρατεύτηκαν λοιπόν κόκκινα λευκά μαύρα και πράσινα μαλάκια, αφού το πλέξιμο είναι αυτό που μπορώ να κάνω καλά ακόμα και άρχισε το πλεκτό μου να παίρνει σχήμα τι άλλο, καρπουζοκατάστασης 🤣🤣 

Και στο πίτσ-φιτίλι, σκαρώθηκαν δυο


καρποζοπιαστρούλες 😊 που θα πάνε εννοείτε δωράκι σε φίλη...


Τις βλέπει που λέτε η εγγονή μου και την συνέχεια την καταλαβένετε ε;🤣🤣

Με αυτές τις πιάστρες παίρνω μέρος στην πρόσκληση "Graftlandia 15"

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, να είστε όλοι καλά, να περνάτε όμορφα, να κάνετε μικρές αποδράσεις από την καθημερινότητα όποτε μπορείτε και να μην ξεχνάτε πως όσο περισσότερο χαμογελάτε, τόσο πιο όμορφοι γίνεστε! και δεν εννοώ την ομορφιά που φαίνεται!😉

Καλή εβδομάδα σε όλους και καλό  καλοκαιράκι!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε! 





40 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφες οι πιάστρες δίκιο έχει η εγγονή σου. Τις θέλει ε; Λογικό!
    Να περνάς καλά Ρούλα μου προσοχή λίγο με τον καύσωνα που έρχεται από αύριο
    Τα φιλιά μου και καλό καλοκαίρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι τέτοιες παροτρύνσεις-προσκλήσεις Αννιώ μου, με κάνουν να ξεσηκώνομαι και να συμμετέχω σε δρόμενα της γειτονιάς όταν μπορώ, έτσι για να περνά η ώρα μου που λένε και να ξεσκουριάζει το μυαλό...
      Καλά να περνάς Αννιώ μου να απολαύσεις το καλοακαιράκι σου όπου και να είσαι .. φιλιααα!! 🏊‍♀️🌞😘

      Διαγραφή
    2. Χα ..χα.. ήδη πλέκεται το δεύτερο ζευγάρι καρπουζοπιάστρες! 🤣🤣

      Διαγραφή
  2. It's an adorable crochet job!!
    These watermelon slices have been phenomenal.
    A hug

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Ιζαμπέλ ...χαίρομαι που σου άρεσαν οι πιάστρες μου.
      Καλώς όρισες στον χώρο μου χαίρομαι που πέρασες.
      Ν α είσαι καλά και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις... μια αγκαλιά και από μένα... 🤗
      Καλό καλοκαιράκι από Κρήτη Ελλάδα! 🏊‍♀️🌞

      Διαγραφή
  3. Ωωω πολύ όμορφες !!!!
    Μπράβο στην εγγονή που θέλει και στη γιαγιά που σίγουρα θα ανταποκριθεί.
    Καλή δύναμη επομένως γιατί σε βλέπω να φτιάχνεις πολλές καρπουζοπιάστρες !!!!!
    Πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οπως ακριβώς το λες Ράνια μου, πως να πεις όχι όταν τα παιδιά όταν θέλουν κάτι από σένα; Αμ και εγώ, τράβαμε κι ας κλαίω είμαι...😊 και εννοείτε χαρά μου να φτιάχνω ε;
      Θα με καταλάβεις όταν μεγαλώσει λίγο η μικρούλα σας 🤣
      Να περάσετε ένα όμορφο καλοκαιράκι φίλη μου ότι και να κάνετε...την αγάπη μου φιλιααα! 🏊‍♀️🌞🤗

      Διαγραφή
  4. Η τέλεια καρπουζοανάρτηση!
    Ζηλεύω το καρπούζι που λόγω αλλαγής ψυγείου δεν χωράει μέσα, αλλά κάτι θα σκεφτώ για να αποκτήσω καρπουζάκι!
    Είσαι πάντως χρυσοχέρα γιατί τα πιαστράκια είναι άψογα!

    ΑΦιλάκια με πολύ πολύ Αθηναϊκή ζεστούλα αλλά και με πολύ πολύ υπομονή και χαμόγελο! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να αγοράζεις τα μικρά Στεφανία μου αυτό κάνω και εγώ για να χωράνε στο ψυγείο, τα κόβω και τα βάζω σε τάπερ.😉.
      Ειναι αλήθεια ότι και μένα μου άρεσαν, αλλά άρεσαν και σε άλλους, όποτε έχουμε και συνέχεια...ισως σκεφτώ και για άλλα φρούτα θα το ψάξω 😊... τώρα που ακόμα τα χέρια μου με βοηθάνε!
      Σε ευχαριστώ πολύ για το κοπλιμέντο 😉
      Να είσαι καλά φίλη μου καλό καλοκαίρι να έχεις! την αγάπη μου φιλιάαα! 🏊‍♀️🌞🤗

      Διαγραφή
  5. Εμ, πώς να μην τις λιμπιστεί τις καρπουζοπιάστρες η εγγονή σου, Ρούλα μου, τόσο όμορφες που τις έκανες; Ε;
    Γεια στα χέρια σου! Όπως πάντα, μεγαλούργησαν πάλι!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι να κάνω; να της πω όχι δεν γίνεται Πίππη μου άσε που και χωρίς να μου το πούνε θα τους το πρότεινα και εγώ αφού τους άρεσαν, θα τις έχουν ενθύμιο από την γιαγιά μαζί με άλλα πλεκτούλια 🤣...
      Ειμαι και εγώ όμως του...τραβάτε με κι ας κλαίω...μαζόχα παιδί μου τι να λέμε τώρα!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές των χεριών μου έχουν μεγάλη σημασία για μένα, αφού μπορώ να κάνω κάτι όσο με βοηθάνε ακόμα, στην κατάσταση που είναι... θέλω κάποια στιγμή να τα βάλω φωτό , αλλά φοβάμαι να μην τρομάξετε! 🤣
      Καλά να περνάς ότι και να κάνεις καλοκαιριάτικα μια αγκαλιά στέλνω φιλιααα 🏊‍♀️🌞🤗

      Διαγραφή
  6. Preciosos te quedaron esos agarradores, que cocina tan colorida van a poner :D
    Muchas gracias por unirte a nosotras en este reto de Craftlandia :D
    Besote!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Άιλα για το όμορφο σχόλιο σου.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν οι πιάστρες καρπούζι...ωραία θέμα είχε η πρόσκληση της σας!
      Να περάσεις ένα όμορφο και δροσερό καλοκαιρακι...φιλιαάα από Κρήτη! 🏊‍♀️😘

      Διαγραφή
  7. I love your pot holders, those watermelons look awesome! Thank you for joining the Craftlandia Challenge!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΝταΪάνα το θέμα ήταν καλοκαιρινό και το καρπούζι είναι ο βασιλιάς του καλοκαιριού, οπότε θα έβγαιναν ούτως ή άλλως όμορφες οι πιάστρες!
      Σε ευχαριστώ και εγώ και χάρηκα που πήρα μέρος στην πρόσκληση Craftlandia Challenge! 15.
      Καλά να περνάς με ότι κάνεις ...αγκαλιά από Κρήτη!🤗

      Διαγραφή
  8. Και πολύ καλά έκανες, Ρούλα μου. Όμορφες οι δημιουργίες σου, μία ακόμα φορά και τις χαιρόμαστε και εμείς.
    Όμορφες καλοκαιρινές στιγμές, κορίτσι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι να μην δω δρώμενο εγώ και πάρω απόφαση να συμμετέχω, αφενός το καταδιασκεδάζω, αφετέρου μου αρέσει να δημιουργώ κατά μία έννοια...
      Μακάρι να βρίσκουμε την διάθεση να κάνουμε ότι μας αρέσει γι αυτό ας μην χάνουμε την ευκαιρία όταν μας δίνεται.
      Να είσαι καλά να έχεις ένα όμορφο καλοκαιράκι 🏊‍♀️🌞και εσύ. ευχαριστώ που πέρασες και τα είπαμε καλό σου βράδυ 🌙

      Διαγραφή
  9. Αχ να είχα μια δροσερή φέτα τώρα Ρούλα μου!
    Δεν τρώγονται;
    Κσλε πώς τις έφτιαξες έτσι ολοζώντανες;
    Επόμενο ήταν να φτιάξεις κι άλλες.
    Κάτι μου λέει ότι δεν θα σταματήσεις στα 2 σετ.
    Να είσαι καλά και να δημιουργείς.
    Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι καλύτερο από μια φέτα καρπουζάκι τώρα το καλοκαιρακι Ρένα μου που είναι στο φόρτε του δροσερό και ζουμερό;
      Έτσι το σκέφτηκα και ψάχνοντας για πλεκτά φρούτα το είδα μπροστα μου και το λάτρεψα το ψεύτικο!
      κατι μου λέει πως έχεις δίκιο φιλενάδα πως δεν θα σταματήσω στα δύο...μάγος είσαι;🤣
      Καμια φορά χρειαζόμαστε και αφορμές για να δημιουργήσουμε κάτι, αρκεί να περνάμε καλά ε;
      Να περνάτε και εσείς όμορφα φιλενάδα...καλό καλοκαιράκι να έχετε...🏊‍♀️🌞την αγάπη μου φιλιαααα😘🧡

      Διαγραφή
  10. Φρέσκιες φρέσκιες και λαχταριστές οι καρπουζοπιάστρες σου, Ρούλα μου!!!! Πολύ όμορφη δημιουργία επέλεξες για την συμμετοχή σου στο δρώμενο της Μίας μας! Καλή επιτυχία!!!!! Φιλάκια!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το θέμα Μαριάννα μου ήταν καρπούζι ή ανανάς ότι διαλέγαμε να κάνουμε και επειδή το φρούτο το καλοκαιριού είναι το καρπουζάκι, είπα να κάνω δυο καρπουζοπιαστρούλες 😊😊
      Είναι ξέρεις να μην μου δώσουν ευκαιρία να φτιάξω κάτι...Χαίρομαι που σου άρεσαν.
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις ...καλο καλοκαιράκι να έχεις.🏊‍♀️ Καλο ξημέρωμα φιλιαααα! 🌙

      Διαγραφή
  11. Σε βλέπω να κάνεις διεθνή καριέρα, Ρούλα μου. Και δικαίως. Με τέτοιες δημιουργίες, που τις φτιάχνεις και στο πιτς φιτίλι μάλιστα, ποιος να σου αντισταθεί; Είναι ολοζώντανες και λαχταριστές οι πιάστρες σου, σωστό καλλιτέχνημα! Καλή επιτυχία στο δρώμενο της Μίας μας!
    Φιλιά καυτά απ' την Αθήνα 😎🌝🌞☀💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣 Ναι Κανελλάκι μου η ώρα μου είναι να κάνω καριέρα πλέκτρουσας 🤣 Ντεν προλαβαίνω μάτια μου ντεν με παίρνει ο χρόνος, που να τρέχω τώρα για συνεντεύξεις σε σόσιαλ μίντια ...🤣
      Με βοήθησε πολύ το θέμα και πετύχανε έτσι, αλήθεια ούτε εγώ δεν το περίμενα😊
      Καλά να περνάς, Κανελλάκι μου όσο για τον καύσωνα, θα περάσει όπως όλα τα δύσκολα που θα πάει;
      Καλό καλοκαιράκι με μπανάκια πολλά. 🏊‍♀️
      Στέλνω φιλιά και αγκαλιά 😘🤗 Σ.Λ

      Διαγραφή
  12. Μεγάλες λαβές, μια ανάσα καλοκαιριού στην κουζίνα. Αγκαλιές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Zacisze καλά να περνάς με ότι κάνεις, καλο καλοκαιρακι να έχεις από μένα και την Κρήτη φιλιαααα! 🏊‍♀️😘

      Διαγραφή
  13. Εκτιμώ αφάνταστα τις χειροτεχνίες, πόσο μάλλον τους χειροτέχνες που παίρνουν μέρος σε καλλιτεχνικά καλέσματα Ρούλα μου. Πανέμορφα και γουστόζικα τα καρπουζάκια σου και είναι τυχερή η φίλη που θα της κάνεις την έκπληξη. Χαλαρά και καλοκαιρινά, μου έφτιαξαν τη διάθεση. Να χαίρεσαι ότι φτιάχνεις, την καθημερινότητα σου και το καλοκαίρι σου.
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά εγώ είμαι να μην δω πρόσκληση Στέλλα μου και αν μπορώ να κάνω κάτι ή να πλέξω ή να γράψω και καμιά φορά να κάνω τις παιδικές ζωγραφιές μου, χαίρομαι πρώτα γιατί προσπάθησα ασχέτως αποτελέσματος, δεν πάμε και για τελειότητες ντε και καλά...
      Πάντως σε ευχαριστώ πολύ για το όμορφο σχόλιό σου. Να περάσεις ένα όμορφο καλοκαιρακι 🏊‍♀️ Στέλλα μου φιλια σε σένα και στην πατρίδα!! 😘

      Διαγραφή
  14. Φιλεναδα κεντας!!!!!η μαλλον πλεκεις.Αριστο το αποτελεσμα και δικαιω; το ζηλεψε η εγγονη.Φιλακια και να περνας καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ τόσα χρόνια φούρναρης δεν θα έπλεκα Λίτσα μου; 🤣 και δεν με βοηθούν και τα χέρια μου ...να μην πω τίποτα!
      Τι να κάνω με αυτά τα εγγόνια που έμπλεξα,😊 να μην δουν κάτι και... το θέλουν...οπότε καταλαβαίνεις ΄πως όλα γίνονται εις διπλούν, τριπλούν να πεις και θα είσαι μέσα...🤣
      Ελπίζω να περνάς καλά, υπομονή με τις ζέστες φιλενάδα θα τα πούμε καλό σου βράδυ την αγάπη μου φιλιάααα 🏊‍♀️😘

      Διαγραφή
  15. Preciosos agarraderos, ideales para paliar el calor que esta implantado en estas tierras españolas.
    Tu nieta estará encantada con todos los trabajos que haces.
    Besicos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες Σοφίτα Conchi και για το όμορφο σχόλιο σου για τις καλοκαιρινές πιάστρες μου. Νομίζω ότι θα είναι χρήσιμες στην κουζίνα.
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις, καλό καλό καλοκαιράκι, 🏊‍♀️από Κρήτη φιλιααα!🌞

      Διαγραφή
  16. Ρουλίτσα μου τι όμορφες καρπουζοπιάστρες είναι αυτές!!! Σκέφτομαι ότι σίγουρα θα σου...ξέφυγαν σποράκια και τα φυτρώσουν πολλές ακόμα... χα χα! Φιλάκια πολλά πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Μαίρη μου...αφορμή ήθελαν να γίνουν φαίνεται την πρόσκληση της φίλη μας Μίας.
      Χα..χα.. και όπως το λες σίγουρα θα φυτρώσουν και άλλες κατά τα φαινόμενα 😊 να έχουμε χεράκια να κάνουμε γιατί οχι;😉
      Χαίρομαι ακόμα πιο πολύ που πέρασες και τα είπαμε...Τον μήνα που πέρασε είχα τόσα να κάνω που δεν είχα χρόνο να τα πούμε. Τώρα που είμαι πιο χαλαρά σίγουρα θα τα πούμε κάποια στιγμή φίλη μου
      Να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα... καλό καλοκαιράκι να έχεις την αγάπη μου φιλιααα! 🤗😘

      Διαγραφή
    2. Μου άρεσαν πάρα πολύ Ρουλίτσα μου γλυκιά!
      Γεια στα χεράκια σου τα χρυσά που κάνουν θαυματάκια!
      Πολλή αγάπη κι αγκαλιές!!!

      Διαγραφή
  17. Un trabajo a crochet muy alegre y colorido, ideales para tener en la cocina.
    Abrazos desde Chile! =)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου για το όμορφο σχόλιο σου χαίρομαι που σου άρεσε η δουλειά μου και εγω χαίρομαι που έλαβα μέρος στην πρόσκληση τη; Μίας και έκανα αυτές τις πιάστρεςγια την κουζίνα.
      Να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα...καλό καλοκαιράκι...από Κρήτη -Ελλάδα φιλιαααα!🤗😘

      Διαγραφή
  18. Μα είναι υπέροχες! Οι πιο όμορφες καρπουζοπιάστρες! Τις λατρεύω! Πώς να μην ενθουσιαστεί και η εγγονούλα σου? Αφού αυτά τα χρυσά χέρια δημιουργούν θαύματα! Σ' ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου στην πρόκληση Craftlandia, Ρούλα μου. Σου στέλνω μια μεγάλη αγκαλιά και σου εύχομαι καλή επιτυχία στην κλήρωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεεε το θέμα ήταν τέτοιο που δεν υπήρχε περίπτωση να μην γίνουν ωραίες Μία μου λες να καβάλησα καλάμι;🤣
      Αν δεν ήταν η πρόσκλησή σου θα τα έφτιαχνα νομίζεις; οπότε η αιτία ήσουν εσύ και έγιναν. Ασε δε που το χάρηκα κι όλας...😊
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλό υπόλοιπο καλοκαιράκι να περάσεις την αγάπη μου φιλιααα! 😍

      Διαγραφή
  19. Γεια σου, Ρούλα μου!
    Τσαχπίνικη η νέα σου δημιουργία και καθαρά καλοκαιρινή!
    Είμαι πολύ χαρούμενη που έχω ήδη απολαύσει τις ομορφιές που πλάθουν τα χεράκια σου!
    Εύχομαι να περάσεις ένα πολύ γλυκό κι αγαπησιάρικο υπόλοιπο καλοκαιριού!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γλαύκη μου καιρό έχουμε να τα πούμε ελπίζω τώρα που χαλάρωσα λίγο από την πίεση του χρόνου να περνώ να τα λέμε...
      Ναι εμένα μου αρέσουν οι προκλήσεις και το θέμα της ήταν τόσο όμορφο όσο και δροσερό τώρα καλοκαιριάτικα και έτσι δεν ήθελα παρακάλια να συμμετέχω στο παιχνίδι της δημιουργίας...έτσι το βλέπω 😊
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου να είσαι καλά Γλαύκη μου ,να έχεις ένα όμορφο υπόλοιπο καλοκαιράκι την αγάπη μου φιλιαααα! 😍

      Διαγραφή