Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2024

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑΑΑ!...Με απερίγραπτο συναίσθημα!

 ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑ!


              image.png από το fecebook

                     Μα που πήγανε τα χρόνια;
                     Δεν πονάει πια η μέση.
                     Μες το στήθος η χαρά,
                     Πείτε μου πως να χωρέσει.
                     Όταν δυο μικρά χεράκια, 
                     ανοιχτά σε προσκαλούνε, 
                      αγκαλίτσα να τα πάρεις 
                      και εκεί μέσα να κρυφτούνε.
                      Η αρθρίτιδα που πήγε;
                      Λες και είμαι κοριτσάκι 
                      και σαν πούπουλο σηκώνω,
                      το μικρούλι του κορμάκι.
                      Φάρμακο η αγκαλιά του
                      κι όλα μου τα θεραπεύει.
                      Όταν το μικρό μου εγγόνι, 
                      μια αγκαλίτσα μου γυρεύει! 

                                       🤗
Η ΑΓΚΑΛΙΑ  ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ! 


                       Δεν έχει στόμα.
                    Δεν χρειάζεται λόγια.
                  Μόνο χέρια που μιλάνε έχει.
                  Λέξεις άφωνες,
                 Που βγαίνουν από τα δέκα δάχτυλά τους, 
                  μόλις σε αγγίξουν.
                  Έκφραση αγάπης είναι.
                   Ευτυχίας.
                  Τρυφερότητας.
                  Χαράς.
                  Στοργής.
                  Ζεστασιάς.
                  Κατανόησης.
                  Συγχώρεσης.
          Είναι μαγική η θεραπεία της.
Όσες και να πάρετε, ή να δώσετε, σε όλη την ζωή, ποτέ δεν θα είναι αρκετές.
Σου δίνετε αυθόρμητα, απλόχερα.
Χώνεσαι μέσα της. 
Θέλεις να μείνεις για πάντα εκεί!
Στο ιατρείο της αγκαλιάς!
               🤗
 

Αυτή την φορά τόλμησα να στείλω δυο συμμετοχές στο συμπόσιο της Αριστέας μας Στον πύργο της θα βρείτε όλες τις υπέροχες συμμετοχές!!
Στην Κανελλάκι μας τα συγχαρητήρια μου για την πρωτιά της που δικαίως την άξιζε!
Ευχαριστώ πολύ όλους όσους μου χάρισαν τον χρόνο τους να τις διαβάσουν!


Με όλες τις ευχές του κόσμου και με το καλό,  η καινούργια χρονιά που μόλις κάνει τα πρώτα της βήματα στα σπιτικά σας, να είναι ευλογημένη, με υγεία και γεμάτη αγάπη!  

Η ευχή μου να είναι καλή και τυχερή για  όλους  εκείνους που δεν έχουν τα αυτονόητα που λέμε εμείς οι τυχεροί που τα έχουμε.

Κάθε ευχή που θα ειπωθεί είθε να γίνει πραγματικότητα.

Να έχουμε υγεία, που είναι το πολυτιμότερο των αγαθών και όλα τα άλλα έπονται.

Να είστε όλοι καλά, εύχομαι να περάσατε όμορφα κοντά στους αγαπημένους σας αυτές τις γιορτινές μέρες με πολλά χαμόγελα!

ΚΑΛΉ ΧΡΟΝΙΆ!!! 


Σας ευχαριστώ πολύ που και αυτή την χρονιά περάσατε και τα είπαμε...🧡

Εύχομαι και  σ αυτήν που μπήκε να είμαστε όλοι εδώ! 




34 σχόλια:

  1. Καλή χρονιά φίλοι μου!
    Με υγεία και χαρά και πολλές δημιουργίες!
    Συγχαρητήρια για τις συμμετοχές σου!
    Όλα τα ποιήματα είναι τόσο τρυφερά!
    Το θέμα ήταν τόσο δελεαστικό!
    Δεν πρόλαβα να τα ξαναδιαβάσω για να ψηφίσω.
    Δεν έχει σημασία όμως, γίναμε όλοι μια αγκαλιά χάρη σε σας που καταθέσατε την ψυχή σας.
    Να είστε καλά και πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Ρένα μου να είναι δημιουργική για όλους μας σε ότι ο καθένας μας μπορεί.
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ, το θέμα της αγκαλιάς ήταν τόσο όμορφο που σε γέμιζε τρυφερότητα, ακόμα και αν δεν είχες. Βέβαια μέσα από την ματιά που την έβλεπε ο καθένας μας, αφού υπάρχει πάντα και η άλλη άποψη.
      Καλά να είσαι φιλενάδα και έχουμε καιρό να ανταμώσουμε άλλη φορά και μάλιστα σύντομα όπως λέει η Αριστέα μας.
      Χρόνια πολλά με υγεία αγάπη και ειρήνη Ρένα μου να φέρει στην οικογένεια σου τα καλύτερα δώρα της. ΣΕ Όλους σας φιλιααααα...🎁🧡

      Διαγραφή
  2. Ευτυχισμένη ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ για όλη την ανθρωπότητα! :)
    Πολύ καλά έκανες Ρούλα μου και έβαλες τα δυο ευαίσθητα και πανέμορφα ποιήματα σου, είναι ο γλυκύτερος τρόπος να υποδεχτείς το σπιτικό σου το 2024!
    ΑΦιλάκια αγάπης με ευχές, χαράς, υγείας και φωτός στέλνω με όλη μου τη καρδιά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμην Παναγία μου να είναι μια καλή χρονιά, με επι γης ειρήνη για όλο τον κόσμο Στεφανία μου.
      Μεσα από μια τόσο όμορφη λέξη για μένα και για πολλούς ανθρώπους , μόνο όμορφα συναισθήματα μπορούν να βγούν .
      Μακάρι η Καινούργια χρονιά που μόλις κάνει τα πρώτα βήματά της να είναι μια μαγική αγκαλιά, για όλους! θεραπευτικό το άγγιγμά της!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις τόσο όμορφες ευχές φίλη μου που στις ανταποδίνω ολόψυχα.
      Χρόνια πολλά με υγεία αγάπη παντού Στεφανία μου! την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🎁🤗

      Διαγραφή
  3. Ευτυχισμένο το νέο έτος, πολλή υγεία και ειρήνη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Zacisze Lenki για τις όμορφες ευχές σου.
      Να έχεις μια όμορφη και χαρούμενη χρονιά με υγεία και πολύ αγάπη γύρω σου! Από Ελλάδα- Κρήτη χρόνια πολλά και καλά!! 🎁🎄

      Διαγραφή
  4. Χρόνια πολλά, Ρούλα μου, και πολλά συγχαρητήρια για τις συμμετοχές σου, κυρίως - φυσικά - για την πρώτη, που με το που τη διάβασα σε είδα μπροστά μου να αγκαλιάζεις τα εγγόνια και το δισεγγονάκι σου, και είπα "Α, μα αυτό είναι της Ρούλας, φως φανάρι!". Και φυσικά, ένα τόσο ωραίο ποίημα δε θα μπορούσα να το αγνοήσω και να μην του δώσω βαθμό (παρά τρίχα να του δώσω τριάρι κιόλας). Μα, βγάζει τόση γλύκα, τόση τρυφερότητα, όση βγάζεις και εσύ! Συγχαρητήρια και πάλι, και συνέχισε τις συμμετοχές, το κοινό σου σε ζητάει!
    Εύχομαι ο νέος χρόνος να σου φέρει υγεία, αγάπη, αισιοδοξία και έμπνευση, και να σου επιφυλάσσει πολλές όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σου! Και του χρόνου!
    Φιλάκια πολλά και πρωτοχρονιάτικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χρόνια πολλά και σε σένα Πίππη μου και σε ευχαριστώ πάρα πολύ για τα επαινετικά σου λόγια με κάνεις και κοκκινίζω να το ξέρεις...
      Το μικρό μου έμμετρο ποιηματάκι , βγαλμένο από αυτό το απερίγραπτο συναίσθημα τρυφερότητας που νιώθω κάθε φορά που μου ανοίγει τα χεράκια του.
      Περισσότερο μου θυμίζει παιδικό ποιηματάκι...απλά το έστειλα για την συμμετοχή, αλλά χαίρομαι πολύ που άρεσε, αφού είναι βιωματικό.
      Σε ευχαριστώ πολύ επίσης για τις όμορφες ευχές σου , που τις ανταποδίνω ολόψυχα, για έναν όμορφο καινούργιο χρόνο, γεμάτο από υγεία και πολλές χαρούμενες στιγμές με τους αγαπημένους σου Πίππη μου
      Χρόνια Πολλά και καλά!! την αγάπη μου φιλιαααα!🧡🤗🎄

      Διαγραφή
  5. Το ξεχώρισα το ποίημα σου Σμαραγδάκι μου για την γλυκύτητα και την τρυφερότητά του. Θέλω να σου ευχηθώ Καλή Χρονιά με όλα τα καλά που έχεις και ακόμα περισσότερα, και πάντα να τα χαίρεσαι με υγεία και με την αγάπη της οικογένειάς σου!! Πολλά φιλιά με πολλή αγάπη!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, πως να μην γεμίζεις τρυφερότητα με τα όλα παιδιά του κόσμου και ένα παραπάνω με τα δικά σου μέσα στην καθημερινή σου επαφή έχουν αυτήν την μαγική αύρα που σε λιώνει και σε κάνει και σένα παιδί...
      Καλή χρονιά και σε σένα φίλη μου και στην οικογένεια σου με υγεία και πολλές όμορφες στιγμές αγάπης!
      Χρόνια πολλά με χαμόγελα...την αγάπη μου φιλιαααα!🧡🎄🤗

      Διαγραφή
  6. Αγαπήθηκε το ποίημα σου για το εγγόνι, γιαγιά Ρούλα!
    Άξια, γιατί έδωσες όλη την τρυφερότητα της αγκαλιάς...
    Το κάναμε εικόνα! Κι υπάρχει πιο όμορφη εικόνα από δυο παιδικά χεράκια να τυλίγονται
    γύρω από το λαιμό σου;

    Καλή χρονιά, Ρούλα μου!
    Με υγεία, αγάπη και δημιουργικότητα! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Αριστάκι μου εσένα και το συμπόσιο σου ,για το πουσάρισμα που μας δίνεις να γράψουμε και όσο για την ιδέα τι να πω;
      Αυτή ακριβώς η εικόνα ήρθε στα μάτια μου...περισσότερο για παιδικό αναγνωστικό μου κάνει όμως...😊
      Το ξέρεις ότι χαίρομαι πολύ κάθε φορά για τις προσπάθειες μου! και που για πρώτη φορά τόλμησα δυο!
      Καλή χρονιά και σε σένα αγάπη μου με υγεία και τα καλύτερά της μαζί! την αγάπη μου φιλιααα! 🧡🤗🎄

      Διαγραφή
  7. Ξεχειλίζουν τρυφεράδα και αγάπη τα ποιήματά σου, Ρουλάκι μου 💖
    Ακόμα και άτιμη η αρθρίτιδα, καλμάρισε στο ιατρείο της αγκαλιάς...
    Να είσαι πάντα καλά, να εμπνέεσαι και να εμπνέεις τους γύρω σου, να ομορφαίνεις τον κόσμο με την ευγένεια και την καλοσύνη σου, να χαίρεαι την κάθε στιγμή, να απολαμβάνεις όλα όσα έστησες με τα χεράκια σου, είσαι πολύ άξια γυναίκα και σε θαυμάζω απεριόριστα! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα πιο άλλο συναίσθημα θα μπορούσε να σου δώσει Κανελλάκι μου μια παιδική αγκαλιά παρά την τρυφερότητα;
      Εγραψα απλά αυτά ακριβώς που νιώθω κάθε φορά που με αγκαλιάζει ο μικρός μας, πάνε και οι αρθρίτιδες πάνε και όλα!! .😊..βιωματικό ήταν! και πολύ απλό!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα τόσο επαινετικά σου λόγια αγάπη μου με κάνεις και κοκκινίζω... 😳
      Καλή χρονιά να έχεις με υγεία και όλα όσα εύχεσαι να σου συμβούν Κανελλάκι μου. φιλώ σε. 🧡🎄

      Διαγραφή
  8. Όμορφες, μοναδικές, ανθρώπινες στιγμές, δοσμένες με ένα ποιητικό στίχο καρδιάς, αποκτούν μια ιδιαίτερη αξία, Ρούλα μου. Μια αγκαλιά συναισθήματα που περνούν στην ιστορία. Θέλω αυτό σου το ποίημα να το διαβάσει λίγα χρόνια μετά το δισέγγονο, καλή μου φίλη, για να ζει με τη γιαγιά της, αυτές τις μοναδικές στιγμές.
    Πολύ όμορφες συμμετοχές, δύο κιόλας, δείχνουν το δημιουργικό σου οίστρο, καλή και μοναδικά αεικίνητη φίλη μας.
    Καλή χρονιά με όλη μου την αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καμια φορά δεν είναι εύκολο να να βρεις την έμπνευση , αλλά και κάποιες φορές όταν έρθει η κατάλληλη λέξη όπως η αγκαλιά, θαρρείς πως το χέρι σου πάει μόνο του και γράφει αυτά που η καρδιά του ορίζει.
      Μες την σκέψη μου είσαι... 😊 Οντως τα δίνω της μαμάς του και του τα βάζει σε ένα κουτάκι που του έχω φτιάξει...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα πάντα ευγενικά σου σχόλια και τις ευχές σου.
      Καλή χρόνια με υγεία και ότι όμορφο στην ζωή σου να το πραγματοποιήσεις φέτος και Καλό μήνα! 🎄😊

      Διαγραφή
  9. Καλή χρονιά Ρούλα μου. Εύχομαι κάθε καλό στο σπιτικό σου. Αυτό το ποίημα με το εγγόνι το λάτρεψα και φυσικά ήταν στις επιλογές μου. Όχι πως το δεύτερό σου δεν ήταν καλό, αλλά με 5 βαθμούς τι να πρωτοψηφίσεις...
    Συγχαρητή΄ρια λοιπόν κι εύχομαι πολλές δημιουργικές στιγμές το νέο χρόνο
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή χρονιά και σε σένα Αννιώ μου σε ευχαριστώ πολύ για την προτίμηση σου στον απλό μου στίχο.
      Είναι ότι καμιά φορά και τα βιώματα μας, όταν βρούνε αφορμή, στην προκειμένη περίπτωση η λέξη ΑΓΚΑΛΙΆ, είναι αυτή που έκανε το συναίσθημα να βγει αβίαστα!
      Η καινούργια χρονιά που μπήκε να φέρει υγειά αγάπη και πολλές όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σου.
      Χρόνια πολλά Αννιώ μου και κάθε όμορφο στην ζωή σου.... την αγάπη μου φιλιααα! 🎄🤗🧡

      Διαγραφή
  10. Τι απερίγραπτο συναίσθημα Ρούλα μου! Τρυφερές συγκινητικές οι λέξεις που δίνουν μια ιδιαίτερη απόχρωση στην έννοια ¨αγκαλιά¨ Ποιος μπορεί στ’ αλήθεια να κρατήσει άμυνες, αυτές που η ηλικία μας επιβάλλει, μπροστά σε δυο απλωμένα χεράκια! Να είσαι καλά να χαίρεσαι την κάθε στιγμή που τα μικρά χεράκια του τυλίγονται γύρω σου!
    Καλή Χρονιά Ρούλα μου με υγεία και ευλογία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όντως Αννίκα μου, μόνο με αυτές τις λέξεις θα μπορούσα να το περιγράψω...απερίγραπτο... και αυτό το νιώθω κάθε φορά που με αγκαλιάζει το μικρό μας και αυτό μου βγήκε όταν άρχισα να υφαίνω το μικρούλι μου στίχο!
      Χαίρομαι που σου άρεσε και μπόρεσα να εκφράσω ότι ένιωθα!
      Καλή Ευλογημένη Χρονιά με υγεία , αγάπη, και ότι εύχεσαι φίλη μου για σένα και την οικογένεια σου τα καλύτερα!!!
      Επί γης ΕΙΡΗΝΗ....την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🎄🤗

      Διαγραφή
  11. Χρόνια Πολλά!
    Καλή κι Ευλογημένη Χρονιά με όμορφες,δημιουργικές στιγμές!
    Μεγάλη ευλογία και απερίγραπτη ευτυχία η αγκαλιά που παίρνει κάθε γονιός, μέσα από τα εγγόνια του κι εσύ Ρούλα μου,τ'αποτύπωσες και τα εκφράσες απόλυτα μέσα σ'ένα ποίημα!
    Συγχαρητήρια!
    Εύχομαι να απολαμβάνεις τρυφερές κι αναπανάληπτες αγκαλιές,για πολλά, πολλά,πολλά χρόνια!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα ήταν τόσο όμορφη Μαρία μου αυτή η λέξη "Η αγκαλιά" που μόνο όμορφες εικόνες σου έρχονται στου μυαλό όταν την σκέφτεσαι!
      Για όποιον γονιό τον αξιώνει ο Θεός να δει στην ζωή του εγγονάκια, πόσο μάλλον δισέγγονο όπως εμείς, τότε θα με καταλάβει. Πραγματική ευλογία όντως!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις πολύ όμορφες ευχές σου.
      Καλή και ευλογημένη Χρόνια και σε σένα εύχομαι Μαρία μου με υγεία αγάπη και τα καλύτερα στην οικογένεια σου ! Χρόνια Πολλά και καλά ! την αγάπη μου φιλιααα!! 🧡🎄🤗

      Διαγραφή
  12. "Το ιατρείο τής αγκαλιάς" όντως είναι για "απερίγραπτα συναισθήματα", Σμαράγδι μου ευαίσθητο και τρυφερό! Θερμά συγχαρητήρια και για τις δυο σου συμμετοχές, και θερμές ευχές για τη νέα χρονιά! Να χαίρεσαι την οικογένειά σου, με παιδιά, εγγόνια και δισέγγονα! Την αγάπη μου 💚🎁🧡🎄

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις

    1. Όταν βιώνεις τέτοια απερίγραπτα συναισθήματα Πετρίνα μου, και βρίσκεται η αφορμή της "Αγκαλιάς" πως να μην αφήσεις την καρδιά σου να γράψει ότι νιώθει, αφού αυτό ακριβώς βιώνεις;
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Πετρίνα μου για τις τόσο όμορφες ευχές σου.
      Καλή Χρονιά και σε σένα και την οικογένεια σου φίλη μου , με υγεία αγάπη και πολλά ταξίδια σου φέρει!!
      Χρόνια πολλά και καλά ! την αγάπη μου φιλιαααα!😊🧡🎄🤗

      Διαγραφή
  13. Αχ, Ρούλα μου, πόσο με συγκίνησε το πρώτο σου ποιηματάκι!!! Εκφράζει απόλυτα όσα αισθάνομαι κι εγώ όταν με αγκαλιάζει η εγγονούλα μου! Συγχαρητήρια και για τα δύο ποιήματα της συμμετοχής σου!
    Εύχομαι ο νέος χρόνος να έχει μόνο χαρές, αγκαλιές, και καλή υγεία για σένα και για όλη σου την οικογένεια! Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι ακριβώς δεν νιώθεις και εσύ Μαριάννα μου; Αυτό ακριβώς το συναίσθημα ήθελα να να εκφράσω με το μικρό μου βιωματικό ποίημα.
      Χαιρομαι που σου άρεσε και σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου!
      Καλή και όμορφη χρονιά εύχομαι και σε σένα φίλη μου, με υγεία αγάπη και όμορφες στιγμές με τους αγαπημένους σου! την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🎄🤗

      Διαγραφή
  14. Καλή χρονιά με υγεία κι ευτυχία, Ρούλα! Βλέπω και τους γονείς μου πόσο ξανανιώνουν όταν έχουν δίπλα τα εγγονάκια τους! Ολοι οι πόνοι ξεχνιούνται, πράγματι! Φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βλέπεις Ευγενία μου; έτσι ακριβώς νιώθουν οι γιαγιάδες και οι παππούδες, πόσο μάλλον οι πρόγιαγιάδες όπως εμείς , που η τρυφερότητα σε πλημμυρίζει όταν σου απλώνει τα χεράκια του για αγκαλίτσα!
      Ευχομαι να νιώσεις και εσύ κάποτε έτσι όταν γίνεις γιαγιά μικρή μου 😂!!!!
      Καλή και όμορφη χρονιά να έχεις μέχρι τότε με υγεία , αγάπη και ότι καλύτερο για σένα και τους αγαπημενους σου Χρόνια πολλά ! την αγαπη μου φιλιαααα! 🎄🧡🤗

      Διαγραφή
  15. Χρόνια πολλά Ρουλάκη μου. Καλή χρονιά να έχουμε.
    Με συγκίνησε τόσο η συμμετοχή σου! Εξού και το 3άρι μου!
    Και του χρόνου με υγεία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χίλια ευχαριστώ Μαρία μου. Ενα βιωματικό συναίσθημα είναι που έγινε όμορφες λέξεις.
      Χαίρομαι πολύ που σου άρεσε και το ψήφισες..
      Καλή και όμορφη χρονιά να έχεις Μαρία μου με υγεία αγάπη και ότι καλύτερο για σένα και τους αγαπημένους σου. Χρόνια πολλά και καλά! την αγάπη μου φιλιααα! 🧡🎄🤗

      Διαγραφή
  16. Καλή χρονιά, Ρούλα μου!
    Όπως το είπες στο τέλος "Καλώς ήθρατε στο ιατρείο της αγκαλιάς"!
    Ήταν μέσα στις επιλογές μου, καθώς τόνιζε την τεράστια προσφορά της γενναίας και πιο αυθεντικής αγκαλιάς της γιαγιάς!
    Μπράβο σου, που μας τη θύμισες με τον πιο γλυκό τρόπο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχει πιο όμορφο ιατρείο από αυτό της αγκαλιάς Γλαύκη μου έστω και αν το απέδωσα με τόσο απλά λόγια που θα μπορούσε να γράψει και ένα παιδί ακόμα...Δεν είναι τόσο εύκολο να περιγράψεις την τρυφερότητα αυτή που σου δίνουν δυο παιδικά χαράκια.🤗
      Νιώθεις ευλογημένη όταν βρίσκεσαι στης δύσης τον δρόμο. Κανει πιο εύκολο το ηλιοβασίλεμα!
      Καλή χρονιά με ευλογία στο σπιτικό σου υγεία σε σένα και στους αγαπημένους σου...και επί γης ειρήνη Γλαύκη μου. φιλιαααα!!🧡🤗

      Διαγραφή
  17. Γλυκοκελαρυστές οι συμμετοχές σου, Σμαραγδένια μας. Να είσαι πάντα καλά και εμπνευσμένη. Καλή χρονιά με υγεία και αγάπη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Σταυρούλα μου για το γλυκό σχόλιο σου
      Εύχομαι και σε σένα η χρονιά που κάνει τα πρώτα της βήματα να είναι απλόχερη στα καλά και στα όμορφα
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις την αγάπη μου...

      Διαγραφή