Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2024

ΠΕΡΠΑΤΩΝΤΑΣ...

Μπορεί  είμαστε στα μισά του χειμώνα, ποιανού χειμώνα δεν ξέρω, αφού εδώ στην Κρήτη και ιδιαίτερα στο δικό μας προάστειο, είναι ακόμα φθινόπωρο. Ο νοτιάς που φυσάει ανεβάζει την θερμοκρασία στους 20 βαθμούς, ενώ επάνω στην Μακεδονία έστρωνε το χιόνι σήμερα ζηλεύω σνίφφ...😢

Αφορμή ο καλός καιρός, βγήκα μια βόλτα να τον απολαύσω και περπατώντας το βλέμμα μου, στεκόταν  όπως ήταν φυσικό  σε ότι όμορφο έπεφτε στην αντίληψη μου...😉

Ενα πολύ όμορφο κάγκελο μπροστά από μια σχολή μουσικής, σε καλούσε να ψιθυρίσεις ένα τραγούδι...😊

   


 Η συνάντησή μου με τα στολισμένα με λουλούδια ποδήλατα του δρόμου, μου έφερε χαμόγελα στα χείλη...


Ακόμη με τα φωτάκια των Χριστουγέννων στολισμένα, σαν να θέλουν εκείνοι που τα στόλισαν να συνεχίσουν τις γιορτινές μέρες 


Καλλιτέχνες που πιάνουν τα πινέλα τους και εθελοντικά, προσπαθούν να ομορφύνουν τον κόσμο γύρω τους, ζωγραφίζοντας ένα αδιάφορο κουτί του ΟΤΕ!




Εν το μεταξύ, για να μην ξεχνάμε και  την τέχνη του πλεξίματος αφού κατόπιν παραγγελίας της εγγονής μου της Έρρικας, που ήθελε ένα σάλι με βελόνες που το είδε σε μια ξένη σειρά εποχής, και το οποίο μόλις τελείωσα,
δεν γινόταν να μην σας το δείξω, ε; 
🤣
 Φορεμένο από μένα, για να φωτογραφηθεί, αφού η ώρα είναι σχεδόν δώδεκα και δεν γινόταν να την φωνάξω να το βάλει εκείνη! 😊


Από πιο κοντά...
 

Και από πιο πιο κοντά οι λεπτομέρειες...

Αυτά είχα να σας πω προς το παρόν, μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, να είστε καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και θυμηθείτε, πως ότι σε κάνει να χαμογελάς δεν είναι ποτέ λάθος!😊

Σας ευχαριστώ πολύ, που για μια ακόμη φορά περνάτε και τα λέμε!





21 σχόλια:

  1. Πολύ όμορφα τα έργα που στολίζουν τους εξωτερικούς χώρους....το κάγκελο απίθανο, τα ποδήλατα πανέμορφα και τα κουτιά του ΟΤΕ έργα τέχνης !!!! Κι εγώ φίλη μου έτσι παρατηρώ και φωτογραφίζω ότι μου κάνει εντύπωση όταν περπατώ έξω. Το σάλι πολύ ιδιαίτερο και ωραίο χρώμα.....το δε πλέξιμο τέλειο απ τα χρυσά σου τα χεράκια !!!! Να το χαρεί η εγγονή σου. Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μου αρέσει Ράνια μου που έχουμε τις ίδιες σκέψεις περπατώντας στο δρόμο...😊
      Επίσης το ίδιο παθαίνω και με τα σύννεφα, τρελαίνομαι να τα φωτογραφίζω, όπως και την θάλασσα...
      Οσο για το σάλι, είναι η πρώτη φορά που έκανα κάτι τόσο μεγάλο με βελόνες. Με δυσκόλεψε λίγο στα χέρια μου, λόγο της αρθρίτιδας, αλλά όλα καλά!! χαίρομαι όταν μπορώ να τελειώσω κάτι που έχω αρχίσει!
      Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου να περνάς καλά και εσύ με ότι κάνεις καλή εβδομάδα να έχεις ...🤗🧡


      Διαγραφή
  2. Α! Τη τυχερή Έρρικα και την ακόμα πιο τυχερή Ρούλα που κάνει βόλτες κοντά στη θάλασσα!
    Τα κάγκελα, τι όμορφη έμπνευση και τα ποδήλατα τι χαρούμενα!
    Πάντα χαρές εύχομαι!
    ΑΦιλάκια αγάπης και καλή μας βδομάδα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τώρα που μπήκαμε στην καθημερινότητα μας Στεφανία μου όλο και κάτι χρειάζονται να τους πλέξω τα παιδιά.
      Για μένα, που είμαι ένας άνθρωπος που θέλω να χρησιμοποιώ τα χέρια μου παρ όλη την αρθρίτιδα τους είναι χαρά μου που το κάνω φίλη μου.
      Μου αρέσει επίσης να φωτογραφίζω την ομορφιά.
      Να περνάς όμορφα και εσύ με ότι κάνεις φιλενάδα... την αγάπη μου φιλιαααα 🧡🤗

      Διαγραφή
  3. Καλησπέρα, Ρούλα, αγαπημένη μας φίλη. Καλή βδομάδα να έχετε. Βλέπω θερμοκρασίες στην Κρήτη, αγγίζουν τα 18 και λέω, ποιος χειμώνας! Καλά τα λες.
    Όμορφα συναπαντήματα είχες στο δρόμο σου, καλή μας φίλη. Υπάρχουν άνθρωποι με καλλιτεχνικό μεράκι, το οποίο δίνει στη ζωή τους και σε μάς πολύ όμορφα πράγματα. Ικανά να φωτίσουν τις καρδιές και τη διάθεσή μας.
    Όσο δε το σάλι σου; Ε το καμάρωσα! Εξαίρετο, Ρούλα μου! Μία ακόμα φορά, γειά στα χέρια σου. Μού άρεσε πολύ το σχέδιο της πλέξης.
    Φιλιά πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ήταν να το πω για τον καλό καιρό φίλε μου; από εχθές, ήρθε για λίγο ο χειμώνας και εδώ με αέρα , αλλά λίγη βροχή...φέτος η Κρήτη θα έχει πρόβλημα θα πούμε το νερό νεράκι στο Ηράκλειο...να σκεφτείς ότι όλο τον προηγούμενο μήνα σαν χειμώνας δεν έβρεξε καθόλου ούτε και ολόκληρο το καλοκαίρι...
      Μπορεί να είναι από την μια καλό γιατί κάνουμε οικονομία στα καύσιμα, αλλά από την άλλη δεν είναι φυσιολογικός ο χειμώνας φέτος...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα και ευγενικά σου σχόλια...να περνάς και εσύ όμορφα με ότι κάνεις ! 🌦🌂

      Διαγραφή
  4. Ρούλα μου ομόρφυνες την μέρα μου με τα τόσο ωραία πράγματα που μας έδειξες.
    Να είσαι καλά.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου αυτές οι μικρές ομορφιές του δρόμου πολλές φορές είναι που τις έχουμε ανάγκη να γλυκαίνει το βλέμμα μας και μας κάνει να χαμογελούμε, να σκεφτούμε πόσο λίγα χρειαζόμαστε για να ξεχνάμε την δύσκολη πραγματικότητα!
      Να περνάς και εσύ όμορφα με ότι κάνεις φίλη μου κσλή εβδομάδα να έχεις 🤗🧡

      Διαγραφή
  5. Στιγμές, εικόνες και σκέψεις σε έναν όμορφο περίπατο ευεργετικό για το σώμα και το μυαλό. Το πλεχτό, υπέροχο!!! Και χρώμα και πλέξη και καλοδουλεμένο! Γεια στα χέρια σου Ρούλα μου και καλοφόρετο να το χαρεί το κορίτσι! Να είσαι καλά και να έχεις μια όμορφη εβδομάδα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Προσπαθώ όταν μου δίνεται η ευκαιρία και το επιτρέπει και ο καιρός Αννίκα μου να βγαίνω για έναν περίπατο...
      όπως το λες , το έχει ανάγκη και το σώμα και το μυαλό, πόσο μάλλον όταν εδώ έχουμε τόσο όμορφες ευκαιρίες για περπάτημα, δίπλα η θάλασσα.
      Το πλέξιμο με βελόνες με δυσκολεύει αρκετά γιατί τα δάχτυλα μου δεν σφίγγουν καλά πια...ενω το βελονάκι είναι πιο εύκολο.
      Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου να είσαι καλά και να κάνεις και εσύ ότι αγαπάς! καλο σου ξημέρωμα...την αγάπη μου φιλιαααα 🤗🧡

      Διαγραφή
  6. Γεια σου, βρε ... ΓυριστΡούλα, με τις όμορφές σου βόλτες! Πολύ όμορφες οι φωτογραφίες σου, καθώς και τα σχόλια που τις συνοδεύουν, και εξαιρετικό και το μανεκέν με το σάλι, γεια στα χέρια σου και καλοφόρετο να είναι!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε ναι Πίππη μου το... μανεκέν τα επισκίασε όλαααα 🤣 Τι να κάνω που ήταν αργά και το μανεκέν μου δεν ήταν ευκαιρο, οπότε ήθελε αντικαταστάτη..
      Τις βόλτες μου ήθελα να τις μοιραστώ μαζί σας γιατί με κάνουν χαρούμενη όταν συναντώ στο δρόμο την ομορφιά! Αλλιώς τι γυριστρούλα θα ήμουν;🤣
      Σε ευχαριστώ πολύ Πίππη μου που πέρασες και τα είπαμε ..στέλνω αγκαλιά κι αγαπη! 🤗🧡

      Διαγραφή
  7. Ο άνθρωπος που παρατηρεί τις ομορφιές που υπάρχουν τριγύρω του, είναι ευλογημένος. Και είναι τόσο υπέροχα όλα αυτά που αιχμαλώτισες στο φακό σου, Ρούλα μου! Καλαίσθητα και αξιοθαύμαστα όλα! Όπως και το σάλι που σκάρωσες για την εγγονή σου που έχει ένα αγαπημένο χρώμα και πρωτότυπη πλέξη. Έκανες και το μανακέν, παρακαλώ!
    Στέλνω ηλιόλουστους χαιρετισμούς και γλυκά φιλιά, αγαπημένη μου 💝

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. το σχόλιό μου πετάχτηκε μια βόλτα κάτω από της Πέτρας Καννελλάκι μου!! 🤣

      Διαγραφή
  8. Θέλω κι εγώ ποδήλατο με φωτάκια! Α, και σάλι θέλω επίσης!!! 🎁🧡😍

    Ωραία η βόλτα, ωραία και η δημιουργία για την εγγονή σου, Σμαράγδι μου, να το χαρεί! 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μικρές οάσεις χαμόγελου είναι αυτές η όμορφες πινελιές Πετρίνα μου και με ποιον θα τις μοιραστώ εγώ αν όχι με σας;
      Λέγε εσύ τι θέλεις και που ξέρεις; το σύμπαν μπορεί να έχει τα αυτιά του ανοιχτά 🤣..
      Να περνάς καλά με ότι κάνεις Πετρίνα μου. Στέλνω ζεστή αγκαλιά! 🤗🧡

      Διαγραφή
  9. Μικρή ήθελα να γίνω αεροσυνοδός Κανελλάκι μου οπότε θα ήμουν και μανεκέν...έτσι πίστευα... είδες το απωθημένο; όσα χρόνια και να πέρασαν μου βγήκε το άτιμο 🤣🤣
    Εεεεε με ξέρεις καλά, να μην δω κάτι όμορφο (όπως όλες μας νομίζω ) να μου κάνει κλικ και η τεχνολογία του κινητού παίρνει την κατάλληλη θέση, αν και όχι πάντα με επιτυχία, αλλά δεν πειράζει Κανελλάκι μου η ουσία έχει σημασία, αφού ήθελα να σας δείξω τι είδα εγώ στην βόλτα μου σαν σας είχα παρέα σκεφτόμουν 😊.
    Με συνοδεία την αγάπη μου στέλνω αγκαλιές...🧡🤗 Σ.Λ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Τι ομορφιές μας έφερες από τη βόλτα σου! Μ'αρέσουν οι φωτογραφίες σου. Όσο για τον καιρό, φίλημου που ζει στην Κρήτη μου λέει ότι παλτό δεν φοράει ποτέ.
    Το σάλι αλλά και το μοντέλο απίθανα!
    Μπράβο Ρούλα μου χρυσοχέρα
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ίδιο θα σου πω και εγώ για τον χειμώνα εδώ Αννιώ μου, Το κλίμα της Κρήτης για μένα είναι παράδεισος.
      Οταν καμιά φορά μου λένε πως κάνει κρύο εδώ, χαμογελώ γιατί δεν έχουν ζήσει στην βόρειο Ελλάδα -Θεσσαλονίκη π΄χ. 😊.
      Ότι χειμώνα και να κάνει, κρατάει λίγο εδώ που μένουμε.
      Πάντα κοιτάζω γύρω μου όταν βγαίνω για περπάτημα ή για ψώνια, για καμιά φωτογραφία😊
      Ευτυχώς που το πλέξιμο είναι για μένα το αγχολυτικό μου Αννιώ μου αν και ο χρόνος μου τώρα με τον μικρούλη μας είναι λίγος όμως θα ψάξω να βρώ ευκαιρία να κάνω έστω και λίγες σειρες!
      Σε ευχαριστώ πολύ Αννιώ μου να έχεις μια όμορφη εβδομάδα! Στέλνω αγκαλιά κι αγάπη 🤗🧡

      Διαγραφή
  11. Η ομορφιά είναι γύρω μας παντού και είναι ευλογία να την ανακαλύπτουμε.
    Βέβαια η ομορφιά, τραβάει ομορφιά, οπότε ήταν δυνατόν η πανέμορφη ψυχή σου να μην την αναγνωρίσει;
    Σε ευχαριστούμε που τα μοιράστηκες μαζί μας.
    Το σάλι υπέροχο! Να το χαρεί η εγγονούλα σου!
    Πολλά φιλιά Σμαραγδένια μου!
    Καλή Κυριακή :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα υπάρχουν οι ομορφιές δίπλα μας Μαρινάκι μουτο θέμα είναι αν εμείς τις προσέχουμε ή τις προσπερνάμε έτσι πως είμαστε γεμάτοι έγνοιες, αλλά καλό είναι να αδειάζουμε πότε πότε το κεφάλι μας και να βλέπουμε γύρω μας κάτι που θα μας κάνει να χαμογελάσουμε...αυτό κάνω και εγώ κάποιες στιγμές μου!
      Σε ευχαριστώ πολύ μικρή μου , να είσαι καλά και να προσέχεις τον εαυτό σου να τον κάνεις χαρούμενο με όμορφες σκέψεις! Στέλνω αγκαλιές κι αγάπη !🤗🧡

      Διαγραφή