Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 29 Ιανουαρίου 2024

ΤΙ ΧΕΙΜΩΝΑΣ...ΒΑΡΎΣ !!!

 


Εεεε όχι και βαρύς βρε παιδιά! 

Και μάλιστα εδώ στην Κρήτη; να μην τρελαθούμε τώρα! 

Εντάξει θα κάνει και κρύο χειμώνας είναι και μάλιστα καθυστερημένος εδώ, όταν βλέπεις κάτι θερμοκρασίες κάτω του μηδενός, στην επάνω Ελλάδα και  το χιόνι να σκεπάζει τα πάντα, για τους ρομαντικούς, αλλά και τις δυσκολίες που δημιουργεί σε εκείνους που ζουν κάτω από δύσκολες συνθήκες, τι μιλάς Καραμήτρο;   

Καλώς να ορίσει με την βροχούλα του, τα μποφωράκια του, για χιόνι εδώ; Δεν το βλέπω! Αυτό θα πέσει στα βουνά και στα χωριά που είναι κοντά σε αυτά...

Εδώ που μένουμε εμείς, δίπλα στην θάλασσα, έχουμε την τύχη  να βλέπουμε τον θυμό της, όταν αγριεύει, που είναι το ίδιο θαυμαστός και άγριος συνάμα...

Εικόνες  θυμωμένης θάλασσας, από την ταράτσα μας...

Στο βάθος βλέπετε τα κύματα της να σκεπάζουν το μόλο!


 Η κουρτίνα της βροχής ερχόταν από την Ντία στο νησί που αχνοφαίνεται στο ορίζοντα!

Μέσα σε αυτή την βροχή ένα μοναχικό πουλάκι καθισμένο στα σύρματα κελαηδούσε! ίσως να φώναζε το ταίρι του! Ποιος ξέρει; 🤔


Ενώ μέσα στην αυλή μου τα σπουργιτάκια είχαν τσιμπούσι από τα ψιχουλάκια που τους είχα ρίξει!😊


Με αυτή την εικόνα που έχω μέσα από την τζαμαρία μου σας χαιρετώ, ενώ μου κάνουν συντροφιά οι ορχιδέες μου!


Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, να είστε όλοι καλά, να έχετε καλή εβδομάδα και να προσέχετε τον εαυτό σας και τους αγαπημένους σας! 
Να θυμάστε να χαμογελάτε, είναι το μόνο που μας κάνει πιο  ανθρώπινους! 

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!  




21 σχόλια:

  1. Καλημέρα σου. Ναι εκεί στην Κρήτη έχετε ήπιο χειμώνα το ξέρω. Τι καλά αν και μάρέσει το χιόνι αλλά εδώ στην Αθήνα δεν το βλέπουμε συχνά. Ωραίες φώτο. Αγαπώ τη ΄θάλασσα και η ανταριασμένη έχει τη γοητεία της.
    Καλή εβδομάδα Ρούλα μου
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Για αυτό δεν πρέπει να παραπονιόμαστε Αννιώ μου ειδικά εμείς που ζούμε στο Ηράκλειο, γιατί έχει το πιο ήπιο κλίμα της Κρήτης., χωρίς δύσκολα καιρικά φαινόμενα...ναι δεν βλέπουμε χιόνι, αλλά και η θάλασσα μας δίνει ωραίες εικόνες φίλη μου... Τωρα που του τα λέμε θυμήθηκα την μία και μοναδική φορά που χιόνισε, ήταν το 83 φλεβάρη μηνα... που αραβώνιαζα την μεγαλη μου κόρη, οταν βγήκαμε από κέντρο, ήταν όλα κάτασπρα μεχρι την θάλασσα που ειναι δίπλα στο σπίτι μας!!
      Συνήθως όταν ηταν τα παιδιά μας μικρά, πηγαίναμε στα Ανώγια για χιονοπόλεμο!
      60 χρόνια εδώ, δεν μπορώ να πω ότι κρύωνα ποτέ ιδιέταιρα.
      Η Κρήτη χρειάζεται και τις βροχές και τα χιόνια, αλλιώς θα πούμε το νερό νεράκι!
      Να περνάς καλά Αννιώ μου με ότι κάνεις και χειμώνας είναι θα περάσει. Στελνω αγκαλιά ζεστή! 🤗🧡

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα Ρούλα μου. Τι ωραία να πίνεις το καφεδάκι σου και να κοιτάζεις τις ορχιδέες σου ή την αγριεμένη θάλασσα.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα Ελένη μου μπορείς να με πεις τυχερή στο θέμα της θέας...και γενικώς για να λέμε την αλήθεια μου!
      Τόσα χρόνια δίπλα στην θάλασσα έμαθα να αγαπώ την απεραντοσύνη της. την έχω δει σε όλες τις μορφές της.
      Τρομάζω με την αγριότητά της και λατρεύω την γαλήνη της!
      Να περνάς και εσύ όμορφα Ελένη μου με ότι κάνεις. Καλή εβδομάδα στέλνω αγκαλιές ζεστές! 🤗🧡

      Διαγραφή
  3. Αχ! Ρούλα μου, ανεμοδαρμένη κατάσταση μεν, αλλά τι υπέροχη θέα!
    Χθες άκουσα πως θα σας έρθουν χιονάκια για να δούμε θα σας το στρώσει να βγάλεις και άλλες πανέμορφες φωτό;
    Υπομονή και χειμώνας είναι και θα περάσει!
    Πολλά ΑΦιλάκια αγάπης στέλνω με ευχές για μια βατή βδομάδα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η θέα κάνει την διαφορά Στεφανία μου και από αυτή έχουμε μπόλικη δεν έχουμε παράπονο να είμαστε ευγνώμονες που την έχουμε...
      Ναι ευτυχώς που χιόνισε, όχι εδώ που μένω, αλλά στα βουνα και στα χωριά που είναι γύρω από αυτά, και αυτό ήταν το χαρούμενο γεγονός για την Κρήτη, επίσης έβρεξε κι όλας!
      Νομίζω ότι ήρθαν στην ώρα τους όλα! Η φύση δεν κάνει ποτέ λάθος εμείς οι άνθρωποι έχουμε χαλάσει το κλίμα και παραπονιόμαστε κι όλας !🤔
      Είναι να μην δω κατι και να μου κάνει κλικ αρχίζει το κλικ κλικ της κάμερας! 🤣 μπορεί να μην βγαινουν πολλες φορές καλές, αλλά δεν με νοιάζει, αρκεί να μην χάσω την στιγμή!
      Να περνάς καλά με ότι κάνεις Στεφανία μου .Στέλνω αγάπη και αγκαλιά.! 🤗🧡

      Διαγραφή
  4. Α, αυτό με τα ψίχουλα το απολαμβάνω κι εγώ. Εντάξει, δεν έχω θέα την ανταριασμένη θάλασσα, αλλά κάτι σκουριασμένες κεραίες και ηλιακούς στις παραπλήσιες ταράτσες. Αλλά το απολαμβάνω πολύ αυτό το τσιμπούσι που στήνουν οι φτερωτοί φίλοι.
    Πανέμορφες φωτογραφίες αυτές που τράβηξες και το παραθύρι με τις ορχιδέες είναι θαύμα!!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις αγαπημένο μου Ρουλάκι 💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα δεν γίνεται Κανελλάκι μου να αφήνεις νηστικά τα σπουργιτάκια, όταν έρχονται στην αυλή σου και μόνο να τα βλέπεις χαμογελά η καρδιά σου και όχι μόνο αυτή! 😊🧡. Μικρές στιγμές χαράς είναι αυτές!
      Και εμείς βλέπουμε τις ίδιες ταράτσες , αλλά έχουμε το πλεονέκτημα να βλέπουμε την θάλασσα πίσω από αυτές, σε κοντινή απόσταση...
      Ευτυχώς που την ομορφιά μπορούμε να την βρούμε παντού Κανελλάκι μου, χωρίς μεγάλη προσπάθεια αρκεί να έχεουμε τα μάτια και την καρδιά μας ανοιχτά!
      Να είσαι καλά να προσέχεις, να κάνεις ότι αγαπάς μάτια μου! Στέλνω αγκαλιά και αγάπη 🤗🧡 Σ.Λ.

      Διαγραφή
  5. Πόσο σ' ευχαριστώ για τις φωτογραφίες που μοιράστηκες Σμαραγδάκι μου, δεν φαντάζεσαι. Έτσι, να σκέφτεσαι και τους μπετοεγκλωβισμένους φίλους σου στις μεγάλες πόλεις. Τις κοιτάζουμε και να ανοίγει το μάτι μας. Κατά τα άλλα εγώ είμαι Καραμήτρος Σμαραγδάκι μου και το θέλω το κρύο και το χιονάκι και τη βροχή. Είμαι του χειμερινού προσανατολισμού αλλά και του φθινοπωρινού και του ανοιξιάτικου. Το καλοκαίρι όπως το ζούμε εδώ, να πάει και να μην έρθει.
    Πολλά φιλιά, να είσαι καλά και να μας σκέφτεσαι όταν απολαμβάνεις την ανταριασμένη θάλασσα από το παράθυρό σου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην δω κάτι που να τραβήξει την προσοχή μου Μαρία μου και τσακ να εγκλωβίσω την στιγμή στο κλικ του κινητού...αν στην πραγματικότητα δεν πήγα και μακριά οι φωτογραφίες είναι γύρω και μέσα από το σπίτι μας.
      Αυτό με τον Καραμήτρο τον θυμήθηκα, γιατί τις προάλες με λίγο κρυουλάκι που έκανε , μου είπε μια φίλη...Πώ..πω Ρούλα πολύ κρύο σήμερα ε; όταν μου λένε πως κάνει κρύο στην Κρήτη, μάλλον δεν έχουν νιώσει τι εστί κρύο Μαρία μου...😊
      Ευτυχώς που χιόνισε στα βουνά, και στα χωριά γύρω και έβρεξε κάπως, αλλιώς δεν μας έβλεπα καλά το καλοκαίρι Μαρία μου! η φύση ξέρει τι κάνει τελικά έστω και αργοπορημένα. εμείς είμαστε που την κακοποιούμε δυστυχώς. όντως το καλοκαίρι δεν παλεύεται και μάλιστα στην πόλη...
      Θα σε σκέφτομαι Μαρία μου μακάρι να μπορούσα να σου στείλω κάτι από αυτά που ονειρεύεσαι!
      Αφού δεν μπορώ, προς το παρόν στέλνω μια αγκαλιά και αγάπη μαζί! 🤗🧡

      Διαγραφή
  6. Ε...άρχισε να μας δείχνει λίγο τα δόντια του από χθες, αλλά όπως λες κι εσύ, χειμώνας είναι ας φέρει κι αυτός τα δικά του. Ομορφιά που έχει και η αφρισμένη θάλασσα !!!! Τι γλυκά τα πουλάκια που έρχονται να τσιμπολογάνε. Οι ορχιδέες σου απίθανες !!!! Οι φωτογραφίες σου απόλαυση !!!!!!! Τα φιλιά μου !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εδώ Ράνια μου επιτέλους μπορουμε να πουμε ότι μόλις μπήκε ο χειμώνας...αργοπόρησε μεν, αλλά ήρθε επιτέλους, έτσι για να μας πει ότι είναι εδώ με τα χιόνια του (όχιι εδώ σε μας) αλλά στα γύρω βουνά...το χρειαζόταν αυτό η Κρήτη.
      Είναι αλήθεια ότι το χιόνι είναι πολύ όμορφο, αλλά και η θάλασσα έχει την δική της μοναδική ομορφιά σαν αγριεύει...
      Μέσα από το σπίτι οι φωτογραφίες μου προσπαθούσα να αποτυπώσω ότι έβλεπα φίλη μου.
      Οι ορχιδέες μου, είναι η λατρεία μου τα κορίτσια μου...το τι κανάκεμα τις κάνω αν με έβλεπες θα γελούσες...έχω ήδη έξη εδω και τόσα ακριβώς χρόνια μου κάνει η μεγάλη μου κόρη και μία δώρο και μου ανθίζουν κάθε χρόνο.! Χάρηκα που σου άρεσαν
      Να περνάς όμορφα και εσύ Ράνια μου με ότι αγαπάς να κάνεις. Στέλνω αγκαλιά κι αγάπη! 🤗🧡

      Διαγραφή
  7. Τι ωραία που βλέπεις την θάλασσα!!! Κι εμείς κοντά είμαστε, που λέει ο λόγος, αλλά ένας λοφίσκος μας κρύβει την θέα προς την θάλασσα! Είδα πως χιόνισε σήμερα στα ορεινά του Ηρακλείου, αν κατάλαβα καλά, οπότε νά που δεν θα σας αφήσει κι εσάς παραπονεμένους ο χιονιάς! Εδώ στην νότια Αττική, μας έχει τρελάνει το χαλάζι από χθές! 'Επεσε κι ένας κεραυνός το μεσημέρι και έχουμε πρόβλημα με το ηλεκτρικό στην περιοχή μας. Το σπίτι είναι μισοσκότεινο, ευτυχώς που δουλεύει το ιντερνετ και το καλοριφέρ!!!!
    Να χαίρεσαι την όμορφη αυλή σου και τα υπέροχα φυτά σου, Ρούλα μου!
    Φιλάκια και καλό βραδάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χιόνισε χιόνισε επιτέλους Μαριάννα μου στα ορεινά ... μπορεί να άργησε αλλά ήρθε ο χειμώνας που τον περιμέναμε εδώ πως και πώς, αφού πριν λίγες μέρες κυκλοφορούσαμε με λεπτές ζακετούλες.
      Εμεις , επειδή είμαστε δίπλα στη θάλασσα τα 8-9 μποφόρ που φυσούσαν απο τον βοριά σήκωναν τεράστια τα κύματα που χτυπούσαν αγριεμένα στα βράχια και έκαναν το τοπίο μαγικό!
      Διακοπές ρεύματος είχαμε και εδώ μετά από μια κακοκαιρία, τακτικό φαινόμενο για εμάς! Χειμώνας είναι θα έχει τα καλά του και τα δύσκολά του.
      Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς . Αγκαλιά και αγάπη στέλνω. 🤗🧡
      Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου

      Διαγραφή
  8. Τα μυστικά της θάλασσας ξεχνιούνται στο ακρογιάλι,μας λέει ο Σέφερης.
    Πόσο όμορφα μας ταξιδέψες μέσα από το φωτογραφικό σου φακό Ρούλα μου,είσαι τυχερή που την απολαμβάνεις είτε φουρτουνιασμένη ή γαληνεμένη,πολλές φορές έχει τόσα να μας πει........Χειμώνας, η κάθε εποχή έχει και την δική της χάρη, ας δοξάζουμε και να ευγνωμονούμε τον Θεό, διότι ,έχω ακούσει θα έρθουν και αντίστροφες εποχές.....
    Να έχεις μία όμορφη μέρα και να περνάς πάντα όμορφα!!!
    😘 Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μπορεί να μην έχουμε ακρογιάλι εδώ Μαρία μου αλλά έχουμε βράχια, που όταν θυμώνει η θάλασσα ξεσπάει επάνω τους και έτσι έχουμε την ευκαιρία να την βλέπουμε και στις πιο άγριες στιγμές της εκτός από τις γαληνεμένες της... είναι όμορφη και πλανεύτρα!
      Εδω οι χειμώνες δεν κάνουν πολύ κρύο και δεν τραβάνε πολύ σε μάκρος! όμως χρειάζεται και και το χιόνι και η βροχή...
      Πράγματι Μαρία μου να είμαστε ευγνώμονες στον Θεό για ότι απλόχερα μας προσφέρεται!
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις .φιλιαααα 🤗🧡

      Διαγραφή
  9. Γοητευτικές οι φωτογραφίες της θυμωμένης θάλασσας και τόσο όμορφες και αγαλλιαστικές αυτές με τα πουλάκια και τις ορχιδέες σου Σμαραγδένια μου :)
    Μας εμπνέεις να βρίσκουμε την ομορφιά σε κάθε στιγμή και σε κάθε εποχή.
    Να σε έχει ο Θεός καλά, να μοιράζεις πάντα χαμόγελα με το φως της ψυχής σου.
    Καλό ξημέρωμα :) Σε φιλώ γλυκά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μεχρι να το πουμε πως ήρθε ό χειμώνας Μαρινακι μου, να σου οι Αλκυονίδες μέρες μα τι σου είναι η φύση γενικά ε; 😉
      Μα ΄ετσι ειναι μικρή μου η ομορφιά υπάρχει είναι εκεί δίπλα μας στα απλά , όπως ένα πουλακι που έρχεται στην αυλή σου να τσιμπολογήσει αφού μέσα στο χειμώνα δύσκολα βρίσκει τροφή...το ξέρουν ότι εδώ θα βρουν ψυχουλάκια και ερχονται 😊 η καλύτερη ευκαιρία για χαμόγελα δεν νομίζεις;
      Να περνάς όμορφα και να βρίσκεις ευκαιρίες να χαμογελάς μικρή μου ..την αγαπη μου φιλιααα! 🧡😘

      Διαγραφή
  10. Πόσο όμορφη η κουρτίνα της βροχής, Σμαράγδι μου!!!
    Όσο για το μοναχικό πουλάκι.. "τί άλλο να γυρεύει από μιαν αγκαλιά" 😉😊
    Τα φιλιά μου! 🧡😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες Πέτρίνα μου; η κάθε εποχή έχει τις ομορφιές της...αρκεί να τις βλέπουμε με αγάπη και να μην παραπονιόμαστε αφού ξέρουμε ότι οι εποχές έρχονται για να περάσουν...
      Όλοι φίλη μου σαν έμψυχα όντα την έχουμε ανάγκη μια αγκαλιά είναι η θεραπεία για πάσα νόσο!!
      Αγκαλιές λοιπόν όσες μπορούμε περισσότερες να δίνουμε και να παίρνουμε Πετρίνα μου. την αγάπη μου 🧡🤗

      Διαγραφή
  11. Εικόνες γεμάτες με την ομορφιά του χειμώνα, αγριεμένη θάλασσα μα και τόσο γοητευτική!
    Αγαπώ κι εγώ πολύ τα ανυπεράσπιστα μικρά πουλάκια Ρουλίτσα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή