Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024

ΟΛΙΓΌΛΕΚΤΟ. 25 ΛΈΞΕΩΝ 15 # Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΉ ΜΟΥ.

Όποτε η Μαρία από το κείμενο μας προσκαλεί να γράψουμε με 25 λέξεις τι μας εμπνέει η φωτογραφία που βάζει, είναι να μην δω δρώμενο...πάντα με κεντρίζει κάτι, να πάρω μέρος ασχέτως βαθμολογίας. για μένα πάντα μετράει η προσπάθεια να συμμετέχω! 


Με αυτή την φωτογραφία, καλούμαστε να γράψουμε ένα ολιγόλεκτο 25 λέξεων, που να περιγράφει τι μας εμπνέει αυτή η φωτογραφία! 

Η δική μου η συμμετοχή ήταν αυτή!


 Μαύρα ερείπια ατενίζουν,

   τον ουρανό που βάφτηκε με αίμα.

 Άυλες οι ψυχές, ψάχνουν στις χαραμάδες, το γαλάζιο της ελπίδας!                 

Τα συγχαρητήρια μας στην  Αννα τη φλό που ήταν η νικήτρια του δρώμενου με την υπέροχη συμμετοχή της. Εδώ  θα δείτε την βράβευση και όλες τις συμμετοχές! 

Μαρία μου σε ευχαριστούμε για την πρόκληση και για την οργάνωση του δρώμενου! Και στο επόμενο με το καλό!


Και κάτι που έγραψα πολύ παλιά.

           17-1-1997

       "ΚΟΚΚΙΝΟ ΜΑΝΤΊΛΙ"

Κρόσσια του ήλιου κρέμασα

σε μαγικό καθρέφτη

και στο κατάρτι του καιρού 

χρυσή αστροφεγγιά

Κι άφησα μέρα ορφανή 

και νύχτα δίχως άστρα,

στις μοναξιάς τα κάστρα

έβαλα πυρκαγιά!

Της μοναξιάς φυλάκισα 

τα λόγια στο κορμί σου

και τον καημό σου άφησα

στην άκρη του γκρεμού,

τα λόγια σου δεν κράτησα,

τον στεναγμό σου πήρα,

ξεγέλασα την μοίρα 

στο χέρι του Θεού.

Δάκρυ κι αλμύρα γέμισα

του ήλιου το ποτήρι

και άπλωσα στον άνεμο

το χρώμα της ζωής.

Με το νερό της λησμονιάς 

ξεδίψασα τα χείλη

σε κόκκινο μαντίλι

σου έδωσα να πιείς!


Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα, να  προσέχετε τον εαυτό σας και τους διπλανούς σας!

Συνοδέψτε με ένα χαμόγελο την καλημέρα σας...θα κάνει χαρούμενους πρώτα εσάς! 

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε! 


21 σχόλια:

  1. Ωωωωω!
    Δεν πιανεσαι πουθενά, φίλη μου.
    Ωραίο το ποίημα σου!
    Απέδωσες πολύ ωραία την εικόνα.
    Και το άλλο σου ποίημα υπέροχο!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πήραμε σβάρνα τα δρώμενα Ρένα μου ήτανε να μην πάρω θάρρος...🤣 καλά που βρίσκονται και αυτά και μας παρακινούν να βάζουμε το μυαλό μας να δουλέψει φιλενάδα .Να μην ξεχνάμε (για μένα το λέω 😉)πως παραμονεύει και μια αλτζχάϊμερ...
      Χαίρομαι που σου άρεσαν φιλενάδα. καλή εβδομάδα σου εύχομαι την αγαπη μου φιλιάααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  2. Θαυμάσιο το ποίημά σου Ρούλα και το μικρό και το μεγάλο επίσης. Μου άρεσε η συμμετοχή σου. Να σαι καλά πάντα να συμμετέχεις σε κάθε δρώμενο
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις Αννιώ μου το να βάζω το μυαλό μου να ψάχνει τι να γράψω, είναι η καλύτερη άσκηση που θα μπορούσα να κάνω. Απλά θέλω λίγο σπρώξιμο για μένα είναι ένα πολύ ενδιαφέρον παιχνίδι 😉
      Χαίρομαι που σου άρεσε η συμμετοχή μου σε ευχαριστώ πολύ! και σε άλλα να ανταμώνουμε με το καλό!
      Να περνάς όμορφα Αννιώ μου καλή εβδομάδα να έχεις φιλιααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  3. Υπέροχη και φανταστική μου, "έφηβη" φίλη! Μου αρέσει που είσαι πάντα μάχιμη,
    πάντα και παντού παρούσα!
    Εύχομαι να γράφεις και να δημιουργείς ως τα ΠΟΛΥ βαθιά γεράματα! Γιατί .... το
    βλέπουμε όλοι, εξελίσσεσαι και μας δίνεις ελπίδα! ♥
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τέτοια λέγε μου και θα δεις Αριστάκι μου να παρκάρω κανένα καλάμι έξω από το σπίτι μου...να το δουν τα παιδιά μου και τα εγγόνια μου και να με ρωτάνε πότε έβγαλα το δίπλωμα...🤣🤣 έφηβη δεν είπες ότι είμαι;🤣
      Το έχουμε πει ότι λατρεύω τα δρώμενα , επειδή με σκουντάνε να ανοίγω το μυαλό μου, να το βάζω να δουλεύει και μου αρκεί όταν καταφέρνω να δηλώνω συμμετοχή!
      Σε ευχαριστώ πολύ Αριστάκι μου για την όμορφη ευχή σου, από το στόμα σου στου Θεού τ αυτί λέμε!
      Σε καμαρώνω για την δύναμη σου, για ότι αξίζει τον κόπο... και αυτό είναι η ζωή! στέλνω αγάπη και αγκαλιά. 🧡🤗΄Σ.Λ.

      Διαγραφή
  4. Και η συμμετοχή σου Ρούλα μου, άψογη και το ποίημα που είχες γράψει πριν καιρό πολύ ταίριαξε στη φωτογραφία!
    Εύχομαι να είσαι πάντα έτσι φωτεινή και δοτική!
    ΑΦιλάκια με ευχές για μια γλυκιά βδομάδα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Στεφανία μου είπα να βάλω μαζί με το ολιγόλεκτο του δρώμενου και κάτι που είχα γράψει παλιά...
      Επίσεις και ένα ακόμη μεγάλο ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, και την ευχή σου, που τόσο θα ήθελα να είμαι!
      Να είσαι καλά φίλη μου και πάντα να κάνεις ότι αγαπάς. Στέλνω σου την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  5. Τα ηλιοβασιλέματα σε εμπνέουν, ολοφάνερα! Πολύ όμορφη η συμμετοχή σου, αλλά και το δεύτερο με τη ρίμα, πολύ το εκτίμησα! Μπράβο Σμαράγδι ζηλευτό! Πολλά φιλιά και την αγάπη μου! 😘🎁🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και ποιον δεν θα εν εμπνέαν Πετρίνα μου; Ηλιοβασιλέματα είναι αυτά, δεν είναι παίξε γέλασε!
      Απλά , άχει σχέση νομίζω πως βρίσκεσαι εκείνη την στιγμή, που αποφασίζεις να γράψεις για ένα ηλιοβασίλεμα!
      Ευτυχώς που υπάρχουν και οι εικόνες για να μας εμπνέουν.
      Σε ευχαριστώ πολύ Πετρίνα μου, χάρηκα που σου άρεσαν. Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις. Την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  6. Ρούλα μου όλοι ελπίζουμε σ' αυτό το γαλάζιο του ουρανού και να φύγει η μαυρίλα από τη ζωή μας. Πολύ ωραία η συμμετοχή σου, αλλά και το ποίημα σου είχε πολύ όμορφους στίχους.
    Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που υπάρχει και αυτό το γαλάζιο Ελένη μου και μια χαραμάδα να είναι εμείς θα την βρούμε γιατί είναι η ελπίδα πως υπάρχουν και άλλα χρώματα εκτός από τα αιμάτινα!. Αυτές τις χαραμάδες είδα...
      Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου να είσαι καλά και να περνάς όμορφα. την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  7. Ρούλα μου και το ολιγόλεκτό σου αλλά και το ποίημα σου πολύ ιδιαίτερα. Τι γιαγιά είσαι εσύ; Πως γλυκαίνεις τη μαυρίλα της ψυχής μας! Να είσαι καλά Ρούλα μου!
    Πολλά-πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω Αννίκα μου ότι όλες οι γιαγιάδες έχουν γλύκα, έτσι τις έχω πλάσει εγώ, στην φαντασία μου πως είναι αφου δεν έχω αναμνήσεις από δική μου γιαγιά.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν φίλη μου...το να συμμετέχω σε δρόμενα για μένα είναι το ουσιώδες.
      Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις .Την αγάπη μου φιλιααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  8. Πόσο μου άρεσε η συμμετοχή σου στα ολιγόλεκτα! Αλλά και το "Κόκκινο μαντήλι" τα σπάει!... Ταιριάζει πολύ με την φωτογραφία της Μαρίας. Καλά έκανες και μας θύμισες, Ρουλάκι μου.
    Φιλί γλυκό και άπειρα συγχαρητήρια για την ακούραστη παρουσία σου παντού και πάντα 💖

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το ξέρεις ότι η γνώμη σου μετράει πολύ για μένα Κανελλάκι μου.. . χαίρομαι κάθε φορά που μπορώ να προσπαθώ να συμμετέχω σε δρώμενα, αφού αυτό είναι που βοηθάει στην ηλικία μου το μυαλό να δουλεύει.
      Πολύ χαίρομαι και νιώθω τιμή που βρέθηκα σ αυτήν την παρέα μαζί σας.
      Αυτός ο χώρος είναι ότι καλύτερο μου έχει τύχει να έχω και που ούτε στην πιο τρελή φαντασία μου δεν το περίμενα πως θα μπορούσα να κάνω ότι κάνω.😊
      Σε ευχαριστώ πολύ που είσαι εδώ Κανελλάκι μου να σε έχει ο Θεός καλά! Στέλνω αγκαλιά κι αγάπη 🤗 🧡 Σ.Λ.

      Διαγραφή
  9. Και το παλιό σου ποίημα και το ολιγόλεκτο σου πανέμορφα Σμαραγδένια μου.
    Να είσαι καλά, να δημιουργείς.
    Σε ευχαριστούμε που τα μοιράζεσαι μαζί μας.
    Καλό ξημέρωμα. Σου στέλνω ένα μεγάλο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρινάκι μου να είσαι καλά, η προσπάθεια μετράει για ότι κάνουμε και μια που μου αρέσουν τα δρώμενα , χαίρομαι κάθε φορά να παίρνω μέρος και γίνομαι μέλος αυτής την όμορφης παρέας να μοιράζομαι τις σκέψεις μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ, να περνάς όμορφα με ότι κάνεις.Την αγάπη μου φιλιαααα!🧡🤗

      Διαγραφή
  10. Μας έβαλες απολύτως μέσα στην εικόνα και μπράβο σου!
    Για το παλιό σου ποίημα επίσης δεν έχω λόγια. Μου άρεσε πολύ ο λυρισμός σου.
    Σε φιλώ αγαπημένη μου Ρούλα! Να μη σταματάς να γράφεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν Γιώτα μου...Το δρώμενο που έκανε η Μαρία και η εικόνα που μας έβαλε να εμπνευστούμε, αυτή με τον κόκκινο ουρανό της, μου έβγαλε αυτές τις 25 λέξεις να περιγράψω τι αισθανόμουν βλέποντας τη... όσο για το παλιό μου, έχει γραφτεί μάλλον όταν ήσουν αγέννητη.🤗
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις Γιώτα μου! την αγάπη μου φιλιααα 🧡🤗

      Διαγραφή
  11. Πολύ ωραία και τα δύο ταλαντούχα Ρουλίτσα μου!!!
    Χαίρομαι πάντα όταν βλέπω τις δημιουργίες όχι μόνο των χεριών αλλά και του μυαλού σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή