Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024

ΚΎΚΛΟΙ...ΜΙΚΡΌΙ-ΜΕΓΆΛΟΙ...ΣΤΟ ΈΜΠΑ ΤΟΥ ΜΉΝΑ!






πηγή

 Μια φορά και ένα καιρό, όχι δεν θα διαβάσετε ένα παραμύθι, που συνήθως αρχίζουν με αυτή την φράση. Όμως με την παλαιότητα του συγκεκριμένου πράγματος, θα μπορούσα να το ξεκινήσω κάπως έτσι. Αλλά επειδή δεν θέλω να σας βάζω γρίφους, αυτή η ανάρτηση θα αφορά πράγματι κύκλους, μικρούς και μεγάλους. Και με το δίκιο σας θα αναρωτιέστε τι είναι αυτοί οι κύκλοι πιά!...

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν...

Η πόρτα του σπιτιού μας βλέπει στον συντριβανόκηπο μας και φυσικό είναι να είναι με όλη την  επιφάνεια της  γυάλινη, αφού μια κανονική πόρτα εισόδου θα μας έκρυβε την θέα της αυλή μας!

Εδώ και πάρα πολλά χρόνια, όλη η γυάλινη επιφάνεια, σκεπαζόταν τα βράδια με ένα στοράκι-κουρτίνα μπεζ χρώματος, που με τα χρόνια είχε λερωθεί η κάτω μεριά του και δεν καθάριζε. 

Σε περασμένους καιρούς, θα το πετούσα και θα έπαιρνα ένα καινούργιο, αλλά όπως καταλάβατε φίλοι μου, αυτές οι σκέψεις πιά είναι απαγορευμένες στην εποχή μας! 

Οπότε ήταν μονόδρομος η απόφασή μου να του κάνω μια ανανέωση! Και τι το πιο απλό, από το να φτιάξω  επάνω στο ύφασμα κάτι, γιατί είχα βαρεθεί πια αυτό το μπεζ που ήταν!

(Το στεφανάκι κρεμασμένο δίπλα 
στην πόρτα, δωράκι όπως καταλάβατε, εδώ και χρόνια της Αχτίδας μας!) 

Ήθελα να έχει επάνω χρώματα...

Σκέφτηκα το κάτω μέρος να το κάνω θάλασσα, για να καλύψω τα λερώματα που είχε...


Στο υπόλοιπο, κομμάτι του σκόρπισα χρωματιστούς κύκλους μεγάλους και μικρούς, τους οποίους για να τους σχεδιάσω, επιστράτευσα ότι είχε στρογγυλή βάση από την κουζίνα μου!🤣 


Με ότι μπογιές είχα γέμιζα τους κύκλους μου με χρώματα και από τις δύο μεριές του στορακίου! 😊 


Το αποτέλεσμα με αποζημίωσε και με γέμισε χαρά. 

Ένα καμάρι να δεις εγώ, άλλο πράγμα!🤣 Σαν να ήμουν ο Πικάσο!🤣🤣

Έτσι χρωματιστό που το βλέπω από έξω

και από μέσα,


μου φτιάχνει την διάθεση κάθε βράδυ που το κατεβάζω!

Σας αφήνω προς το παρόν, με τα πρώτα λουλούδια μου της φετινής χρονιάς! Σαν να καλωσορίζουν  την Άνοιξη που έρχεται!!!


Ασχετα με ότι κάνουμε στην καθημερινότητα μας, δεν παύει να μας συγκλονίζει πάντα το τραγικό δυστύχημα  των Τεμπών και οι σκέψεις μας να είναι κοντά σε εκείνους που έχασαν τους αγαπημένους τους.
Τα πρώτα της Άνοιξης τα λουλούδια Αφιερωμένα στην μνήμη εκείνων που δεν έφτασαν ποτέ! 
Αυτή την φορά το χαμόγελο κρύφτηκε πίσω από τα δάκρυα! 
 ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε! 





26 σχόλια:

  1. Έκανες πάλι τα μαγικά σου, Ρούλα μου και μεταμόρφωσες την πόρτα σε έργο τέχνης!
    Φαντασία και κέφι να έχει κανείς και όλα γίνονται δυνατά!
    ΑΦιλάκια χαρούμενα για ένα όμορφο τέλος του μήνα και μια γλυκιά υποδοχή του Μάρτη! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα... πιστεύω να κατάλαβες Στεφανία μου ότι νόμιζα πως εχθές ήταν πρώτη του μήνα...🤣
      Χα...χα... Μας έμαθε ο Φλεβάρης στις 28 του μέρες και ξέχασα πως είχε 29 φέτος...οπότε του έκλεψα μια μέρα και την έδωσα στον Μάρτη, που ήδη έχει φτάσει...καλο μήνα Στεφανία μου με το καλό να υποδεχτούμε την Ανοιξη!...
      Να περάσεις όμορφα στέλνω αγκαλιά και φιλί! 🤗😘

      Διαγραφή
  2. Μια φορά κι έναν καιρό .τσι Κρήτης τα μέρη....μια γιαγιά μεγάλη, όι μωρέ στα χρόνια, μα στο μυαλό, χούι το χε να μας τρελάνει κι όλο μαντάρευε και μαντάρευε και να τα ξομπλιαστά, έτοιμα να τα θωρείς και να τα καμαρώνεις!
    Για το ¨΄εμπα ¨ του Μάρτη, πολύ όμορφο το στοράκι Ρούλα μου! Γεια στα χέρια σου!
    Καλό και χαρούμενο μήνα να έχετε!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εσύ σκαρώνεις Αννικα μου στο άψε σβήσε το παραμυθάκι σου... πάντως εγώ δεν ξέρω τίποτα ...παρά να βλέπω ότι χρειάζεται να διορθωθεί, να το διορθώνω προς το καλύτερο, κι αν το αποτέλεσμα με ικανοποιεί, τόσο το καλύτερο...🤣...δεν μπορούσα να το βλέπω έτσι που είχε καταντήσει φιλενάδα.
      Βιαστική ήμουν αυτή την φορά να ευχηθώ από εχθές καλο μήνα...του έκλεψα μια μέρα του Φλεβάρη και την έδωσα του Μάρτη!
      Σε ευχαριστώ παρά πολύ Αννικα μου για το όμορφο σχόλιο σου. Να περνάς όμορφα... καλό και ευλογημένο μήνα να έχετε με υγεία! την αγάπη μου φιλιαααα!🧡 🤗

      Διαγραφή
  3. Βρε τι κάνεις χρυσοχέρα!!! Πολύ όμορφο το στοράκι/ κουρτίνα σου όπως το έφτιαξες. Ιδανικό για το έμπα της Άνοιξης. Λογικό να το θαυμάζεις. Και τι όμορφη ιδέα! Κύκλοι μικροί μεγάλοι με χρώματα πολλά
    Να τη χαρείς την κουρτίνα σου Ρούλα μου. Ανανέωση σίγουρα.
    Καλό μήνα αύριο
    ΦΙλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λέγαμε παλιά η πενία τέχνας κατεργάζεται...Αννιώ μου τώρα το λέμε ανανέωση, ανακύκλωση,...😊
      Από καιρό το έβλεπα και μου καθόταν κάπως, δεν μου άρεσε πιά... τώρα είχα λίγο χρόνο, είπα να το σουλουπώσω λίγο και τελικά στο τέλος έγινε όμορφο! Εξ ου και η χαρά μου 😉...
      Αφού δεν θυμόμουν πως ο Φλεβάρης είχε 29.....νόμιζα ότι είχε μπει ο Μάρτης 🤣
      Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου να χαίρεσαι και εσύ με ότι κάνεις...να έχεις έναν όμορφο μήνα φιλιααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  4. Καλέ τι χρυσοχέρα που είσαι. Μαγεία δημιούργησες. Μπράβο σου!
    Και καλά κάνεις και το χαίρεσαι.
    Μακάρι να έρθει η άνοιξη με την ελπίδα της, να αναθαρρέψει την ελπίδα μας.
    Καλό απόγευμα Σμαραγδένια μου. Με το καλό ο νέος μήνας :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι στιγμές Μαρινάκι μου που κάποια πράγματα σου φωνάζουν φτιάξε με είμαι χάλια...😊 Εεεε αυτό έκανα, από την στιγμή που το παρατήρησα εμπεριστατωμένα το στοράκι αυτό...😉
      Όσ για την Ανοιξη μάλλον βιάστηκα να την φέρω, αφού από εχθές , 29 του Φλεβάρη ευχόμουν καλό μήνα Μάρτη.
      Καλό μήνα να έχεις Μαρινάκι μου να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλό σου βράδυ την αγάπη μου φιλιαα! 🤗🧡

      Διαγραφή
  5. Χαίρομαι γιατί με τις παρεμβάσεις σου, αλλάζεις ριζικά την ατμόσφαιρα σε ένα μέρος του σπιτικού σας, Ρούλα μου. Και με τόσο όμορφο γούστο. Γέμισες με χρώμα το χώρο. Μπράβο καλή μου φίλη. Να το χαίρεσαι και να βάζεις υποθήκη για τις επόμενες εμπνεύσεις σου.
    Καλό μήνα, Ρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τις αλλαγές κυρίως στα ρούχα των παιδιών μας εμείς οι παλιές και κυρίως εγω που είχα γνώσεις ραπτικής, δεν έλειπε ποτέ από το σπίτι μας, αφού τα μικρότερα παιδιά, έπαιρναν τα ρούχα των μεγαλύτερων και έπρεπε να προσαρμοστούν σε άλλα σωματάκια,
      Εδώ το ίντερνετ, μας έμαθε να κάνουμε πολύ περισσότερα πράγματα δίνοντας μας ιδέες... αυτή την ιδέα με τους κύκλους όμως δεν την είδα πουθενά, στο συγκεκριμένο που ήθελα να κάνω.
      Χαίρομαι ππου σου άρεσε η ιδέα μου.
      Σου ευχομαι έναν ήρεμο και όμορφο μήνα. Να κάνεις ότι αγαπάς. Καλό σου βράδυ.! 🌙

      Διαγραφή
  6. Καλημερα και καλο μηνα χρυσοχερα μας!

    Κικη απο το μπλοκ εκφρασου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Κική μου για τις ευχές και για την επίσκεψη.
      Να είσαι καλά και να κάνεις πάντα ότι αγαπάς. Καλό και χαρούμενο μήνα να έχεις καλή μου. καλό σου βράδυ με χαμόγελο 😊

      Διαγραφή
  7. Τέλεια έγινα η κουρτινούλα σου, Ρουλάκι!!! Καταπληκτικό φρεσκάρισμα της έκανες!!!! Αυτό το έχω κι εγώ, να προσπαθώ να αλλάξω όσα έχω βαρεθεί, αντί να τα πετάξω. Και τώρα με την εγγονούλα μου που μεγαλώνει και της μικραίνουν τα ρουχαλάκια, τα περισσότερα βέβαια τα δίνουμε σε μικρότερα παιδάκια, αλλά κάποια τα αλλάζω, κόβω, ράβω, φτιάχνω φουστίτσες από φορεματάκια, μαξιλαράκια για το δωμάτιό της, κλπ.
    Καλό κι ευλογημένο μήνα να έχουμε!!!! Μαρτάκι φορέσατε;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαριάννα μου όπως τα λες, τα ίδια και εγώ, μόνο που δεν ήταν το ίντερνετ τότε παλιά,. Ήταν βέβαια τα περιοδικά, αλλά σήμερα με το ίντερνετ βρίσκουμε πολύ περισσότερες ιδέες για το πως να μετατρέψουμε ΄κατι που χρειάζεται ανανέωση. Το ξέρεις πολύ καλά εσύ προπαντός, με τόσες ανανεώσεις δεύτερης ευκαιρίας που κάνεις!
      Χαίρομαι που σου άρεσε η αλλαγή μου στο κουρτινάκι της πόρτας μας!
      Ο μικρούλης μας δεν θέλει τίποτα στα χεράκια του προς το παρόν...😊 όταν μεγαλώσει θα τα φοράει μαζεμένα...🤣
      Να περνάς όμορφα φίλη μου και να έχεις έναν χαρούμενο μήνα .Καλό Μάρτη! φιλιαααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  8. Ρουλακι μου τι ομορφο!!!Τι θα πεσει στα χερια σου και δεν θα ομορφυνει?Καλο σας μηνα με υγεια κουκλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίτσα μου ξέρεις πόσο καιρό το σκεφτόμουν να του αλλάξω τα φώτα; 🤣 αλλά όλο και κάτι προ έκυπτε και έμενε πίσω και τώρα ήρθε η ώρα του που λέμε!...🤣 Χαίρομαι που σου άρεσε.. . εμ δεν ήμαστε κοντά, όλο και κάτι θα χρειαζόταν να σουλουπώναμε!
      Καλό Μάρτη Ανοιξιάτικο να έχετε φιλενάδα και με υγεία το κυριότερο! την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  9. Καλό μήνα φιλενάδα μου.
    Μα τί όμορφες μπουρμπουλήθρες έκανες!
    Έτσι τις βλέπω εγώ, σαν να βγαίνουν από τη θάλασσα.
    Κι εγώ χρησιμοποιώ ό,τι στρογγυλό υπάρχει αν δεν έχω πρόχειρο διαβήτη.
    Όλα τα αλλάζουμε και τα βολεύομαι όπως παλιά, μόνο που τώρα το λέμε ανακύκλωση.
    Τα φιλιά μου στην ωραια παρέα σας.
    Να είστε όλοι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μα το έβλεπα χάλια κάθε βράδυ που το κατέβαζα Ρένα μου...και εσύ να ήσουν σίγουρα θα είχες την ιδέα να το ομορφύνεις... 😊και ναι έτσι τους είδα και εγώ όταν το τελείωσα χα χα κάτι σαν μπουρμπουλήθρες!
    Αχ τωρα που είπες για διαβήτη, θυμήθηκα ότι είχα και εγώ...🤣 άτιμη αλτσχάΪμερ...🤔
    Το να πάρουμε καινούργιο ούτε λόγος, οπότε ήταν μονόδρομος η αλλαγή του αλλιώς! Ασε που έγινε πολύ ΄'ομορφότερο από ότι ήταν και στα νιάτα του!😊
    Ρένα μου να έχετε έναν όμορφο μήνα με υγεία ...το να περνάς ωραία με ότι κάνεις είναι δεδομένο.. την αγάπη μου φιλιαααα! 🤗🧡

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συγκινήθηκα πολύ με την αφιέρωσή σου στα αδικοχαμένα παιδιά των Τεμπών. Και θαύμασα απέραντα αυτό το μεράκι σου να επιδιορθώνεις περίτεχνα ό,τι "λερώνει" την ψυχούλα σου. Περιττό να σου πω πόσο υπέροχο είναι το καινούργιο κουρτινάκι σου!... Όλα καλά και άξια, αλλά αυτή την κυματιστή θάλασσα, πώς στο καλό την έφτιαξες;;;
    Άσε μη μου πεις, γιατί δεν θα καταλάβω κιόλας. Αυτό είναι τέχνη!!!
    Καλό μήνα αγαπημένη μου ❤ ΣΛ 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ποια καρδιά είναι αυτή που που δεν θα ραγίσει με αυτό το τραγικό γεγονός Κανελλάκι μου που δεν το χωράει ο νους του ανθρώπου. Μπορεί να έχουμε την καθημερινότητα μας εμείς οι τυχεροί... (καταλαβαίνεις με ποια έννοια το λέω) δεν παύουμε να έχουμε ένα αχ! σε μια ακρούλα της καρδιάς μας!
      Ηθελα κάπως να βάλω λίγο χρώμα στο κουρτινάκι αυτό, ώστε όταν πέφτει η νύχτα και το κατεβάζω, να την χρωματίζω λίγο...όσο για την θάλασσα, πινέλο και χορευτική κίνηση...😊
      Να είσαι καλά αγάπη μου καλο μήνα να έχουμε με υγεία και ότι καλύτερο να φέρει! φιλώ σε Σ.Λ 🧡🤗

      Διαγραφή
  12. Καλό μήνα Σμαραγδάκι μου. Πιστεύω πως ο Μάρτης σου θα εξακολουθεί να είναι δημιουργικός ως τα τέλη του, αλήθεια αυτήν την αίσθηση έχω.Να το χαρείς και πολύ καλά έκανες και του άλλαξες τα φώτα όπως τόσο όμορφα το λες. Σε γλυκοφιλώ, καλό βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ για τις όμορφες ευχές σου καναρινί κοπέλα μου. Μακάρι να είναι ο Μάρτης καλός και ευχάριστος για όλους μας.
      Κάποιες στιγμές με πιάνουν οι αναλαμπές μου και κάνω ανανεώσεις σε πράγματα που έχουν χάσει την την πρώτη τους νιότη... μακαρι να μπορούσαμε να το κάναμε και στους ανθρώπους αυτό . θα ξανανιώναμε 😊
      Καλό μήνα και σε σένα εύχομαι με τα καλυτερά του ! καλο σου απόγευμα φιλιααα ! 🤗

      Διαγραφή
  13. Μια χαρά χαρούμενο!!!!! Καλημέρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Όλγα μου σε ευχαριστώ πάρα πολύ. Αν και ο Μάρτης έχει κάνει κι όλας τα πρώτα του βήματα, σου εύχομαι να έχεις έναν όμορφο μήνα! καλό σου βράδυ φιλιαα! 😊

      Διαγραφή
  14. Να λοιπόν μια πόρτα, η οποία, είτε ανοιχτή είτε κλειστή, έχει (Πικάσο.. χαχα γέλασα!) μαγική θέα! Η δε κατασκευή, κουκλίστικη! 🧡🎁😘 Με γεια σας Σμαράγδι μου, και κάθε χαρά!

    Τα Τέμπη όχι μόνο δεν (πρέπει να) τα ξεχνάμε, αλλά ψηφίζουμε ΟΛΟΙ για άρση ασυλίας τών δολοφόνων/βουλευτών, και όχι μόνο, εδώ: https://www.change.org/p/%CF%84%CF%81%CE%B1%CE%B3%CF%89%CE%B4%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B7-2023

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο σου χρυσοχέρικο κορίτσι, θαύμα έγινε!
    Λογικό να σου φτιάχνει τη διάθεση και να καμαρώνεις κι αυτό το όμορφο έργο σου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή