Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2011

ΤΟ ΓΕΛΙΟ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ!!!!!!

Ακουσα χθές το γέλιο του καλοκαιριού και η ομορφιά του 
κύλισε στις φλέβες μου.
Μια ανεμώνη με χαιρέτισε ανοίγοντας τα πέταλά της
στο άγγιγμά του ήλιου!!
Εσκυψα να μυρίσω το άρωμα της.
Χιλιάδες μυστικά άνοιξαν τις κλειστές τους πόρτες
αφήνοντας με να μπώ!
Ενας μικρός δισταγμός με σταμάτισε για λιγο
στο κατώφλι τους...



Μα οι  πόρτες ολάνοιχτες, με καλούσαν σαν άλλες σειρήνες,
στην αγκαλιά τους να μου μάθουν τα μυστικά της ζωής!!!!



                            Στην Αντιγόνη!!!!!!








23 σχόλια:

  1. Οι δισταγμοί δεν θα αφήσουν να γλιστρήσουν τα μυστικά της ζωής, που πάντα θα αναζητούμε...

    Φιλιά Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ρουλάκι μου την πήρα την Αντιγόνη μας αγκαζέ να κατεβούμε στην Κρήτη αμέσως. Αντιγονάκι ετοιμάσου καλή μου....φύγαμε.... φιλιά Ρουλάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΡΟΥΛΑ!!!!!!!!!!!
    ΗΡΘΑ ΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΗΘΩ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΑΡΗ!!!!!!!
    GINGER ΣΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλώς όρισες στη blogογειτονιά!!!!
    και καλώς σε βρήκα!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΗΡΘΑ ! ΒΛΕΠΩ ΜΙΑ ΠΟΡΤΑ ΣΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ! ΕΔΩ ΘΑ ΠΙΟΥΜΕ ΤΟΝ ΚΑΦΕ ΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γιαγιά Αντιγόνη...όλα τα λεφτά Ρούλα μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αντιγόνη μου πως με καταλαβένεις!!! το ξέρω ότι διαβάζεις πίσω απ τα λόγια....φιλώ σε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Gingeraki μου αν δεν πάρεις την Αντιγόνη ποιόν θα πάρεις ε;;;;;; σε ευχάριστώ πολύ για άλλη μια φορά...σέβομαι την απόφασή σου αλλά μην αργήσεις εν τάξει;;;;;; τα φιλιά μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αστεράτη μου!!!! κάνω πειράματα τώρα που έμαθα να φιάχνω διάφορα.... δεν μου άρεσε το φόντο της βροχής αν και βρέχει αυτή την στιγμή εδω.. εγώ παιδί μου θέλω χρώματα!!!!σε ευχαριστώ πολύ..τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλησπέρα Ρένα μου ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου μακάρι να ήταν όλος ο κόσμος τυχερός μόλις πάρω τα δωράκια θα τα βέλω να τα δείτε....να μάθω και τον τρόπο!!!!χι..χι... φιλιά κι απο μένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σε ευχαριστώ για το καλοσώρισμα σου Μαγια στην γειτονιά σίγουρα θα ανταποδώσω την επίσκεψη σου θα τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Εκεί ακριβώς θα τον πιούμε τον καφέ μας αν κατέβεις Κρήτη καλοκαιράκι και κυριολεκτώ...με τη θάλασσα στα πόδια μας...σε φιλώωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ναι.... Ελενα μου όντως η Αντιγόνη μας είναι και πηγή έμπνευσης και όλα τα λεφτα σαν άνθρωπος και ας μη γνωριζόμαστε κάποιοι άνθρωποι σου κάνουν ΚΛΙΚ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΜΕ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΠΡΟΣΤΑ; ΕΡΧΟΜΑΙ!
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ; ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΡΕΘΥΜΝΟ ΚΑΙ ΧΑΝΙΑ!
    Υ Π Ε Ρ Ο Χ Α! ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΓΙΝΩ ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΤΟΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ.
    ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ...και ΚΛΙΚ και KΛAK μη σου πω και ΚΛΙΚ KΛAK Ρούλα μου!!ΧΑ!
    Όμορφη Κυριακή να περάσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΡΟΥΛΙΤΣΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ.ΣΟΥ ΖΗΤΩ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑΤΙ ΝΟΜΙΖΑ ΠΩΣ ΓΡΑΦΤΗΚΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΟΧΙ.ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΕΙΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΤΩΡΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΑ.ΠΟΛΥ ΓΛΥΚΙΑ ΚΙ ΕΥΑΙΣΘΗΤΗ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ!!!ΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Νάσια μου δεν υπάρχει λόγος κορίτσι μου να ζητάσ
    συγνώμη όλες λίγο πολύ δεν μας φτάνει η μέρα
    οποτε μας επιτρέπει ο χρόνος λέμε μια καλησπέρα
    πρώτα οι δουλειες και η υγεία...να έχουμε..καλό σου βράδυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ελενα μου τέτοια ώρα δεν μπορώ να σου πώ καλή κυριακή χι..χι.. θα σου πώ όμως καλή εβδομάδα να έχεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Το σώμα γερνά μα η καρδία σου μένει σα μικρού παιδιού... Μια αιώνια λιακάδα πλημμυρίζει την ψυχή σου και μαζί με 'σένα μας παρασέρνεις στα λαμπερά σου παραμύθια.. Σ'ευχαριστώ Γιαγιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Γλυκό μου μωρό αυτά ήταν τα ωραιώτερα λόγια που έχω διαβάσει στη ζωή μου σ αγαπώ πολύ και σε ευχαριστώ που υπάρχεις στη ζωή μου...πολλα γλυκά φιλάκια μωρό μου......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΟΜΟΡΦΑ ΤΡΥΦΕΡΑ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΕΓΓΟΝΗ ΚΑΙ ΓΙΑΓΙΑ !!!
    ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ.. ΤΟ ΓΟΝΙΔΙΟ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ!!!!
    ΜΠΡΑΒΟΟΟΟ!!! ΜΑΜΑ!!!
    ΜΑΣ ΕΒΑΛΕΣ ΤΑ ΓΥΑΛΙΑ!!! ΧΑΧΑΧΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Με τέτοια γιαγιά τι άλλο θα περίμενα. Να κατέβω στα νότια του Νότου να σας δώ όλες αγκαλιασμένες. Τι εικόνα... τα φιλιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή