Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2011

Η πρώτη μου φορά.......

Αγαπημένες μου μπλοκοφίλες..πρίν απο δεκαπέντε μέρες περίπου..ήρθε ένα μήνυμα στο μέηλ μου από την φίλη μας την Ginger..που έλεγε ότι είχα κερδίσει ένα βραβείο!! σχεδόν ταυτόχρονα ένα  ίδιο μήνυμα..έρχεται απο την φίλη μας την Χαρά!!!!... χαρά η δικιά σας!!! δεν λέγεται!!!
ήταν η πρώτη μου φορά...καλέ να μην πάει ο νού σας στο πονηρό!!!!! να μη διαβάσετε τίποτα...αμέσως εσείς...η πρώτη φορά λέω... που ειχα κερδίσει και  μάλιστα δύο βραβεία!!! σαν μικρό παιδί έκανα..και άρχισε η αναμονή!!! 
με την Ginger να μου λέει το έστηλα!!!! ε! τι ήταν να το πεί;; και να σου η καλή σου καραούλι του ταχυδρόμου...μήπως έχετε τίποτε για μένα;;;
όχι!! ίσως αύριο..και περνούσαν τα αύριο ..
και δέησε να έρθει η μέρα να μου φωνάξει ο ταχυδρόμος κ Ρούλα έχετε ένα πακέτο!!!!
επιτέλους έφτασε..είπα όλη χαρά!!!
παίρνω στα χέρια το ειδοποιητήριο και τρέχω στο ταχυδρομείο..τι το ήθελα η γυναικα;;;
δεν ειχα δεί τις ειδήσεις;;; δεν με ειδοποιησε κανείς....που πας κυρά μου;;; χωρίς ενημέρωση;; Φτάνω με την ψυχή στο στόμα...
και τι βλέπω;; πορτες κλειστές και ένα μεγάλο 
χαρτί κολημένο στο τζάμι...ΑΠΕΡΓΙΑ... καλά 
σήμερα βρήκατε βρε παιδιά να την κάνετε;;
χαθήκανε οι μέρες;;τι να κάνω.. έκανα υπομονή... οι διεκδικήσεις έχουν προταιρεότητα!!
Και επιτέλους ήρθε η μέρα που πήρα το δεμα στα 
χέρια μου...το άνοιξα με αγωνία να δώ τι ήτανε
μετά απο ένα λέπτό, κρατούσα στα χέρια μου ένα
πολύ όμορφο καδράκι...γεμάτο καλοκαίρι και αύρα
της θάλασσας φιαγμένο με αγάπη απο τα χεράκια της αγαπημένης Ginger...αυτή η αναρτηση είναι αφιερωμένη σε εκείνη...με ενα μεγάαααλο ευχαριστώ απο τα βάθη της καρδιάς μου.!!!!!!!!
και τώρα επιτρέψτε μου να σας το παρουσιάσω
       με υπερηφάνια..το αξίζει άλωστε!!!! 
      

Δεν είναι ένα κουκλί;;; όχι αν μπορείτε πείτε όχι!!!!!
Βρήκετη θέση που του άξιζε...η φωτό μπήκε μαγικά!!!!!!!

45 σχόλια:

  1. ΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΚΑΔΡΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΦΙΛΗ ΜΑΣ ΤΗΝ GINGER!
    ΝΟΣΤΑΛΓΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ΜΑΣ , ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΠΙΟ ΠΟΛΥ!
    ΑΧ ΣΥΓΚΙΝΗΘΗΚΑ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ!
    ΑΣ ΕΥΧΗΘΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΜΑΖΥ ΟΤΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Η ΜΑΙΡΗ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΑΚΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εφη μου ναι! ειναι απο την Ginger.. καιτην ευχαριστώ..πολύ.. το έστηλε από τοσο μακρυα η καλή μου!! όμως η φωτογραφίες φαινονται ότι ειναι απο αρχάρια αλλα και τι έγινε;.ε;; το αποτελεσμα μετράει φίλη μου ετσι;;;
    φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. 。˚ ˚ ˛✿
    º✿
    º° ✿✿ Olá, amiga!
    Um lindo fim de semana!
    Beijinhos.
    Brasil.
    ♥ ♪
    ♫°° ·.
    ♪。˛♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ααααα σε ανακάλυψε η mavroula με γειά. Μας παρακολουθεί όλους..... Ρουλίτα μου η ανάρτησή μου έτοιμη όπως σου υποσχέθηκα.... Κάθισα ως αργά να την ετοιμάσω γιατί ξέρω κι εσύ αργούτσικη είσαι.

    Σ'ευχαριστώ που στόλισες στην καλύτερη θέση το δωράκι μου, με τιμά.

    Καλό μας Σαββατοκύριακο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χαίρομαι που είμαι μέχρι στιγμής ο μόνος άνδρας στην όμορφη και όλο δροσιά παρέα σας. Καλά η Ginger και η μεγάλη τρυφερή καρδιά της γεμίζει χαρά τους γύρω της. Αυτό το ξέρω. Το δε δώρο της είναι πανέμορφο. Φαίνεται η νοσταλγία της για τούτους εδώ τους ουρανούς.
    Σε σένα Σμαραγδένια εύχομαι να βρεις χαρές εδώ μέσα και ο χώρος σου να γίνει ένα όμορφο στέκι όμορφων ανθρώπων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Είναι πάρα πολύ όμορφο αυτό το καδράκι! Είναι τόσο όμορφο που καταλαβαίνει κανείς αμέσως ότι αυτός που το έφτιαξε το έχει κάνει με πολύ αγάπη! Μια ολόκληρη παραλία για σένα.
    Χρυσοχέρα η Ginger μας, αλλά κι εσύ αξιαγάπητη!
    Πάντα τέτοιες χαρές να παίρνεις από τους γύρω σου.
    Καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. πολύ όμορφο δώρο απο μια πολύ υψηλού επιπέδου bloger...φίλη..ναστε καλά και οι δύο σας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. πολυ ομορφο το καδρακι...μυριζει καλοκαιρακι!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ομορφο το δωράκι της, καλή αρχή στο μπλογκ σου!

    Καλό Σ/Κ!
    Εφη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Gingeroula moy να είσαι καλά κούκλα μου είδες με ανακάλυψε η Ινές πρέπει να την λένε αλλά έλα εγώ που δεν ξέρω γρί βααζιλίανικα..ε!! αν ήξερα και αυτά!!!! αργήηηηηη αργηηηη ειμαι... δεν θα πεί τίποτα τζιντερακι μου την αλήθεια να την λέμε να μας αγαπάει κι ο Θεός.. χι..χι.. φιλάκια ευχαριστώ ξανα... καλο Σ.Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το ότι η Ginger είναι η χαρά της ζωής θα το έχουν καταλάβει πολλοί Χριστοφορε..και χάιρομαι παρα πολύ που την γνώρισα μαζί με όλους εσας..μεσο του bloggin...είδες ποσο όμορφο είναι το δώρο της;; αν κατέβει στην Κρήτη θα έχει δίπλα της όσες θάλασσες ονειρεύτηκε!!! ευχαριστώ για τις ευχές

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ πολύ Αθηνά μου για τα όμορφα λόγια σου ..τα αξίζει αυτό το παιδί που το λένε....Ginger και χρυσοχέρα και φίλη μας!!!!! και εσύ Αθηνούλα να έχεις πάντα χαρέ στη ζωή σου ..φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Το ότι ειναι υψηλού επιπέδου φίλη η Ginger...homemed...το ανακαλύπτω μέρα με την μέρα γιατί μην ξεχνάμε!! ειμαι μόλις εναμιση μήνα στην μπλοκοπερέα και μου αρέσει!!!!τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χριστινάκι είδες;;;Τι όμορφο που είναι σαν και εκείνη που το έφιαξε;;;; και καλοκαιράκι μυρίζει σε ευχαριστώ που ήρθες!!!!! σε φιλώ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμε ... Εφη;;; ευχαριστώ πολύ για τις ευχες σου..ελπίζω να τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αυτά είναι τα ωραια, πολύ μαρεσε το δώρο σου,,,
    ιστορίες όμορφες να γεμίζουμε τη ζωη μας τούτο το Δυσκόλο καιρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ρουλα μου καλησπερα!!!!!!!! Καλοριζικο το δωρακι σου!!!!!!Την Ginger την θαυμαζω πολυ! Χαρηκα που μεσα απο το σπιτακι της καταφερα να γνωρισω κι εσενα! Καλη αρχη σου ευχομαι!!!!Φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Πολύ όμορφο Ρούλα μου, μεγιά!!
    Σμουατςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και μένα μάρεσε πολύ ασωτε όσο για δήσκολους καιρούς αααάστα!!!! ας τους ξορκίζουμε με ,ενα χαμόγελο οσο μπορούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Εγώ να δείς πως χαίρομαι που μου δίνει την ευκαιρία μέσα από το δικότης μπλόκ με γνωρίζουνε και μένα και με επισκέπτονται φίλοι της ευχαριστώ
    mary,s crafts..για τις ευχές...φιλιά καλο Σ,Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Καλώς το ...το Αστεράκι μου...όσο παω προοδευω έτσι;;; δεν μπορείς να πείς ;; καλή μαθήτρια είμαι!!!! ξέρεις εσύ ε;; σε ευχαριστώ γλυκιά μου φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΡΟΥΛΑΚΙ ΜΗ ΞΑΝΑΠΕΙΣ .......αν κατέβει στην Κρήτη.... ΘΑ ΞΕΦΙΛΙΩΣΟΥΜΕ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ...ΑΝ.... ΟΤΑΝ ΜΟΝΟ. ΖΩΝΤΑΝΗ ΔΕΝ ΜΕ ΚΡΑΤΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΟΤΑΝ ΦΤΑΣΕΙ Η ΩΡΑ. ΜΟΥ ΤΟ ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΑ... ΤΑ ΚΟΚΚΑΛΑΚΙΑ ΜΟΥ ΘΑ Τ'ΑΦΗΣΩ ΠΕΣΚΕΣΙ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ ΜΟΥ. ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΟΛΟ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Βρε Gineraki μου εμεις μαζί θα αφήσουμε τα κοκκαλάκια μας εδώ!!! με τη σειρά όμως ε;;;
    πρωτα έγώ...ααα!! δεν σου αφήνω την πρωτιά.... δες και το μεηλ σου θα σου γράψω κάτι....φιλάρες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ποια από τις δυο σας να παινέψω; Την οικοδέσποινα την τυχερή; Δεν είναι καθημερινό πράγμα να κερδίζεις ένα τέτοιο ξεχωριστό δώρο φτιαγμένο με ΑΓΑΠΗ, κοχύλια, άμμο και θαλασσινές θύμισες! (και είσαι Ρούλα διπλά τυχερή, αφού κέρδισες και δώρο από την ξεχωριστή Χαρά).
    Και δες, από την θέση που το φωτογράφισες, καθρεπτίζετε στο κέντρο του μια όμορφη ανδρική φιγούρα.
    Και αφού έγραψα τα πιο πιο πάνω χρειάζεται παίνεμα και η καλλιτέχνιδα; Αυτή η γενναιόδωρη "Κρητικιά" κοπέλα που μας σκέφτεται όλους εκεί στην ξενιτιά που βρίσκεται;
    Πάω τώρα και στο δικό της σπίτι, για λίγο γούτσου γούτσου, το χρειάζεται η ανασφαλής φίλη μας!!!!
    Καλορίζικο το ωραίο μπλογκ σου, το έχω περιηγηθεί ξανά αλλά πρώτη φορά σου γράφω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ομορφο δώρο πήρες, Ρούλα! Να είσαι πάντα καλά! Καλή Κυριακή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Οντως Μαριμάρ το δώρο μου είναι ξεχωριστό και μοναδικό αφού η αγαπημενη φίλη..εχει βάλει την αγάπη της αλλά και επειδή ειναι χειροποίητο δεν ξαναγίνεται το ίδιο ....αυτή είναι και η μοναδικό τητά του...αααααα!!! όσο για την φωτό μέσα ...ε!!αυτό κιαν ήταν μαγικη στιγμή..από τη θέση που το φωτογράφισα μπήκε μέσα μια φωτό του καλού μου.. που ήταν ακριβώς απέναντι!!!!!μια ασπρόμαυρη φωτό τραβηγμένη πρίν πολλά πολλά χρονια...δεν θα μπορούσε να βρεί καλήτερη θέση!!!!! σε ευχαριστώ για την επίσκεψη φιλιά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλή Κυριακή και σε σένα φίλη Περί... ευχαριστώ πολύ... όντως ειναι πολύ όμορφο δωρο...το δώρο μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Κoueen..μου είδες;;; τι όμορφο είναι;;; και τι χαρά νιώθεις με τα δωράκια;;; αυτό είναι!!!!! το χαρούμενο συναίσθημα που νιώθεις...και το έχουμε τόσο ανάγκη...αυτόν τον καιρό!!!! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. καλημερα σου να τα χαρεις και να παρεις και αλλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Αχ, Ρουλάκι ποιός να μου το λεγε οτι το δώρο απο την Ουγγαρία θα έρθει πιό γρήγορα απο ότι απο την Ελλάδα ένα πέταγμα δρομος.Ομως μέχρι στιγμής έχω καταστρέψει 4 cd, δε ξέρω τι φταίει,αλλη δοκιμή δε κάνω θα πάω σε ειδικό κατάστημα να μου το γραψει.Δεν σε ξέχασα θα έρθει οπωσδήποτε...
    ΣΥΓΓΝΩΜΗ!
    ΠΑΝΤΑ ΧΑΡΕΣ!!!Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. love2love σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου δεν ξέρεις πόσο χαρούμενη με κάνουν....φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Χαρά μου δεν τα ε΄παμε κορίτσι μου;;;; χαλαρά!!!! που λέμε στην πατρίδα μου τη Σαλονίκη... συγνώμες δεν χρειάζονται...η χαρά που μου δίνεται με την αγάπη σας μου φτάνει.. και μόνο αυτή είναι αρκετή να με κάνει να νιώσω όμορφα ...τι καλήτερο απο αυτό ε;;;και το δωράκι στην ΄ωρα του θα έρθει!!!!! μην μου ανχωνεσαι...εν τάξει;;;; φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ειρήνη μου κι αλλο βραβείο;;; ααααα!!! μα εσείς θα με κακομάθετε παιδιά!!!! και πως εγω να σας το ξεπληρώσω;;;; θωρώ να πάρω ενα καλάμι απο΄της Κούλας να το καβαλήσω... να δούμε μετα ποιός θα με ξεκαβαληκέψει απο εκεί...και δεν με νιαζει αλλα δεν το ξέρω και το άθλημα...θα περάσω τώρα Ειρήνη μου απο το blog σου σε ευχαριτώ πάαρα πολύ φιλιάααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. εεεεεεε Ρουλάκι αυτά σου έμαθα? Εδώ τόσο καιρό και δεν καβαλήσαμε καλάμι εμεις..... Γιά συγκεντρωσου σε παρακαλώ. Ασε τα καλάμια στην άκρη εμείς δεν τα χρειαζόμαστε.

    Υπογραφή:

    H δασκάλα σου
    (χι χι χι χι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. KAΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΡΟΥΛΑΚΙ!!!!
    ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΚΑΛΑ ΕΙΣΑΙ ΕΔΩ ΣΤΟ ΗΡΑΚΛΕΙΟ;
    ΑΝ ΝΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΘΑ ΣΕ ΓΝΩΡΙΣΩ!!!!
    ΣΕ ΦΙΛΩ ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ναι ναι Λουρδι μου, γνωριστείτε οι δυό σας Ηρακλειώτισες αλλα μη-Κρητικές, να συναντηθούμε και οι 3 μόλις κατέβω. Αααα θα γίνει γλέντι προβλέπω. Βαλε με το νου σου> 2 τρελλο-Κεφαλονιτισες και μια Μακεδονισσα στην Κρήτη..... Εγω ήδη έκλεισα τα εισιτήριά μου γιά Ελλάδα. Φιλιά και στις δυό σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΜΕΓΕΙΑ ΤΟ ΔΩΡΟ ΣΟΥ ΡΟΥΛΙΤΣΑ ΜΟΥ!!!!!!!
    ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΥΧΕΡΗ!!!!!!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ!!!!!!!!!
    ΤΟ ΠΙΠΕΡΙ ΤΟ ΕΧΩ ΕΤΟΙΜΟ ΑΝ ΞΑΝΑΠΕΙΣ ΠΩΣ ΠΕΤΑΞΕΣ ΚΑΤΙ!!!!!!!!!!
    ΓΙΑ ΤΙΜΩΡΙΑ , ΠΑΝΕ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ΣΤΟ ΚΑΘΑΡΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΚΡΕΜΑΣΤΡΕΣ!!!!!!!!
    ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. τσα!! να μαι κι εγώ!!
    ηρθα να κάνω κι εγώ βολτούλα από τα μέρη σου
    κι έπεσα σε ευχάριστες καταστάσεις :)
    τέλειο το δωράκι (φτου φτου φτουυυυ)!
    πολλά φιλιααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Λούρδη μου σίγουρα θα συναντηθούμε να τα πούμε από κοντα θα χαρώ πάρα πολύ το πως και το πού θα τα πούμε μέσο μέηλ μπορούμε να καλέσουμε και όποιος θέλει να έρθει....φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. καλώς την Ρένα μας εν τάξει παιδί μου μη φωνάζεις!!!!δεν ξαναπετάω τιποτα...χι,..χι.. φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλώς το καλως το απ τα μέρη αυτά...εδω μονο ευχάριστα...αντε και καμιά φορά όχι και τόσο ευχάριστα αλλά κι αν δεν είναι θα τα κάνουμε εμείς!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή