Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2011

ΟΙ ΓΩΝΙΕΣ ΜΟΥ

   Οι πρώτες σταγόνες βροχής  μας έβαλαν στην ψυχοσύνθεση του 
φθινοπώρου... που  σμίγει  γλυκά  σιγά σιγά με τον χεμώνα...  μαζευόμαστε μέσα περισσότέρες   ώρες... ίσως ώρες περισυλογής;;; αποφάσισα λοιπόν..να σας δειξω ενα μικρό μέρος που είναι οι γωνιές μου!!!

  Εδώ   καθόμουνα  και λέω καθόμουνα γιατί τώρα δεν το κάνω συχνα,.....ε!!! ξέρετε την αιτία ...και έραβα ...κεντούσα...και έγραφα... ότι βλέπετε στον τοίχο κρεμασμένα επάνω απ την ραπτομηχανή, είναι έπαινοι και βραβεία...για την προσπαθειά μου.... αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας θα πέσει να μας πλακώσει
δεν λένε;;;  και τώρα ο αίτιος που άφησα ελπίζω για λίγο οτι σας έδειξα!!!! ¨          Ορίστε!!!! καμαρώστε τον

     Ηρθε και στρογγυλοκάθησε σε 
μιά απ τις γωνιές μου...αποφασισμένος να με εντυπωσιάσει!!!!
και τα κατάφερε!!!...πόσο έξυπνος είναι το ξέρει  και μου το δείχνει σε κάθε ευκαιρία..μαζί μου λέει, και απο την καρέκλα σου θα  σε ταξιδέψω  να (γνωρίσεις) κόσμο  μέχρι όπου θέλεις εσύ,
και πράγματα που ούτε το μυαλό σου δεν βάζει!!! 
με πήρε απ το χέρι,...  μάλλον του πάτησα τα πλήκτρα 
πρέπει να πώ, και άρχισε το ταξίδι...
Ενα ταξίδι όμορφο, γεμάτο εκπλήξεις και συναισθήματα
που γενιούνται (γνωρίζοντας) ανθρώπους έξω απ τον δικό μου μικρόκοσμο!!
Βήμα βήμα θα μαθαίνει ο ένας τον άλλον καλήτερα...
  και επειδή ξέρει τόσα πολλά τον λέω.....Ξερόλα!!!!
Αρκετά όμως μιλήσαμε γι αυτόν και θα το πάρει επάνω του!!! 
Αυτό το είναι ένα μέρος απο την αυλή μου.. και το συντριβάνι που
 έγινε κήπος   με ξεκουράζει καθημερινά βλεποντάς το απο το παράθυρό μου και μια γωνιά να χαλαρώνω!!
μία ακόμη αγαπημένη μου γωνιά!!!!! ο τοίχος είναι της διπλανης και δεν τον άσπρισε ακόμα!!
  Ενα νερό κυρά βαγγελιώωωω....την δροσιά του νά χετε!!!!!
και τώρα...οι δύο τελευταίες φωτό απο το πάτωμα αυτής της 
αυλής..δημιουργία..του πιο καλού τεχνίτη της ....  καρδιάς μου
  εδέησε να με αφήσει να τελειώσω την ανάρτηση.....!!!!!!
είδατε τι κάνουν τα γλυκόλογα;;;; καμιά φορά πιάνουν!!!!         

12 σχόλια:

  1. Ρούλα μου πανέμορφη η αυλή σου.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μια χαρά τέλεια τα πας Ρούλα...παράδεισος ο παράδεισός σου...να είσαι γερή να τον χαίρεσαι...και ξεκόλα από τον ξερόλα...βγες έξω να δεις ομορφιές....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ! αυτός ο ξερόλας τι μας κάνει!!!!
    Ρούλα μου σίγουρα δεν χρειάζεσαι εμάς να σου πούμε
    ποσο όμορφη είναι η αυλή σου!!!Ζήλεψα!!!
    Να είσαι καλά να την χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομορφος ο κόσμος σου Ρουλάκι μου, και μη σε πειράζει που άφησες τις παλιές σου αγάπες (δημιουργίες) θα βρουν κι αυτές τον χώρο τους όταν χρειασθεί. Μέχρι να κατέβω εγώ βέβαια γιατί μετά χρόνο ούτε γιά blogging δεν θα έχεις χα χα χα

    Αυτός ο τοίχος της διπλανής κι εμένα μου έκανε κακή εντύπωση και φαντάστικα ότι δεν θα είναι δικής σας δικαιοδοσίας γιά να μένει έτσι. Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πες μου οτι ο τεχνίτης της καρδιάς σου έκανε την αυλή μόνος του με βότσαλο της θάλασσας!Ααα, σήμερα θα γίνω συζυγοκτόνος!!!Ούτε πρόκα να βάζει τση προκοπής...ζηλεύω αυλή!ΤΕΛΕΙΑ,σε ηρεμεί,σε ξεκουράζει, είναι Παράδεισος, όσο για τη διπλανή τώρα που την εξέθεσες Πανελληνίως θα την ασπρίσει πού θα πάει...
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Αστεράτη μου σε ευχαριστώ κορίτσι μου αυτή η αυλή κατάλαβες ότι είναι η χειμωνιάτική μας....ε;;;;; φιλιά και απο μένα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ενοήτε ότι βγένω και βόλτα την φύση Μία μου δεν την αλλάζω με κανένα Ξερόλα..απλώς και εγώ σαν μικρό παιδί..χι..χι... που του χαρίζουμν πρώτη
    φορά παιχνίδι,,θα το χαρώ λίγο και μετά θα πάρει και αυτός τη θέση που του αρμόζει...αλλά να πουμε και την μαύρη αλήθεια....θα είναι πάντα ένα κομάτι της ζωής μας..όπως τόσα κια τόσα τεχνολογικά μεσα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αχ!!! Gingeroula μου τελικά είδες;;; τα κατάφερα !!! μάλλον γλυκόλογα ήθελε να του πώ... είπαμε πρέπει να βρίσκουμε τα κουμπιά τους....και εδώ έγινε στην κυριολεξία...χι..χι...όσο για τον τοίχο τις διπλανής...άστα...στο στομάχι μου κάθεται..έτσι μου έρχεται να της τον ασπρίσω... φιλώ σε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ηθελα Ελενά μου μια που στην προηγούμενη
    ανάρτηση μου είχα γράψει για μένα πέντε πράματα
    είπα να σας δείξω και τον χώρο που ζώ...να έχετε μια ολοκληρωμένη εικόνα για μένα ...και εγώ Ελενα μου θα την ζήλευα αν την έβλεπα αλλου..όμως είχει πολύ ομορφότερες αυλές...αυτή απλώς ειναι..η δική μου....φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΧΑΡΑ μου το τραγουδάκι πετραδάκι πετραδάκι για τα σενα τό χτισα;;;; το ξέρεις;;; Ε!! έτσι ακριβώς έχει γίνει εγώ να κάνω τα σχέδια και εκείνος να τα εκτελεί.. τεχνίτης όχι μονο της καρδιάς μα και της αυλής..χιχι... το τι πετρούλα μαζεύτηκε!!!!! το μόνο που τν χαλάει είναι ο απεναντινός τοίχος
    αλλα όπως είπα και στην Τζίντερ..μού έρχεται να τον ασπρίσω εγώ!!!! οχι εγώ,,,ο δικός μου ενοούσα
    σε φιλώ γλυκά.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Είναι πολύ ωραία Ρούλα μου!!! Μόνο η πρώτη φωτο δεν φαίνεται αλλά δεν πειράζει... έσκασε ο blogger από την ζήλεια του!!! Ψηφιδωτά, πέτρα, κήπος-συντριβάνι... σαν διακοπές είστε!!! Εμείς στις πολυκατοικίες, αυτές τις εικόνες τις βλέπουμε μόνό όταν πάμε διακοπές και κάθε φορά λέμε "έτσι θα κάνουμε το σπίτι μας"!!!! Να την χαίρεσαι την αυλή σου!!!! Σου στέλνω πολλά πολλά φιλιάκια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Βαρβαρούλα μου...η αλήθεια είναι ότι εμείς στην επαρχία έχουμε την πολυτέλεια της αυλής γλυκιά μου μην νομίζεις χρόνια και εμείς είμασταν με το όνειρο... σιγά σιγά έγινε και τώρα που οι υποχρεώσεις τελειώσανε πραγματοποιούμε όνειρα...σου ευχωμαι με όλη μου την καρδιά ότι ονειρεύσαι να γίνει πραγματικότητα...φιλιά σε σένα και στην πατρίδα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή