Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2020

ΚΛΗΡΩΣΗΗΗΗΗΗ...!!!

Νομίζατε παρεάκι μου πως μετά τα όμορφα σχόλια σας στο φιλόξενο σπιτικό της Ρένας, θα σας άφηνα απλά με ένα ευχαριστώ και ένα κέρασμα που δεν μπορείτε να το γευτείτε;
Οοοοχι βέβαια!
9 χρόνια τώρα που μου κρατάτε συντροφιά σίγουρα θα υπάρχει ένας καλύτερος τρόπος να σας πω ευχαριστώ!!
Μακάρι να μπορούσα να στείλω σε όλους σας κάτι από μένα...
Είναι λίγο δύσκολο αυτό,
όπως καταλαβαίνετε...όμως μία από τις φίλες θα  κερδίσει ένα μικρό αναμνηστικό δωράκι αφού θα κάνω μια κλήρωση για να δούμε ποια θα είναι η τυχερή...
Ξέρω ότι η τεχνολογία έχει προχωρήσει πολύ μπροστά και μια κλήρωση θα μπορούσε να γίνει με ηλεκτρονικό τρόπο.
Όμως θα χαλούσα την παράδοση που εδώ και 9 χρόνια κάνω με τον απλό  παραδοσιακό τρόπο.
Κλασικά, γράψιμο τα ονόματα...
Κόψιμο τα χαρτάκια με τα ονόματα
που θα ξαναγραφτούν για να γίνουν ρολάκια,
Μπήκαν με αγάπη σε μια καρδούλα,
δωράκι της φίλης μας της Χαράς.
Και η χερούκλα μου 🤣τράβηξε ένα χαρτάκι που ανοίχτηκε και...
Το όνομα της φίλης μας της Μαρίας Γ. πρόβαλε να διεκδικήσει την τύχη της!!!

Μαρία μου ένα αναμνηστικό δωράκι θα σου σταλεί αν έχεις την καλοσύνη να μου στείλεις στο μέηλ  μου, την διεύθυνσή σου!!
roulamakedonisa@gmail.com
Σου εύχομαι να είσαι τυχερή και σε πιο ουσιαστικά πράγματα και αξίες στην ζωή σου...
Να με συμπαθάς που δεν σου λέω τι είναι, αλλά ας είναι έκπληξη ε;!! 
Πολύ χάρηκα για σένα!!
Να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα, και μην χάνετε τις ευκαιρίες να χαμογελάτε.
Να μια αφορμή...ένα ρακοπότηρο μπορεί κάλιστα να φιλοξενήσει, μυρωδάτα ροζ γαρυφαλλάκια!!
Για εσάς!!! 

Μην ξεχνάτε, το χαμόγελο μακραίνει την ζωή!!!😊
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε...




27 σχόλια:

  1. Ρούλα μου, τα γαρύφαλλα ευωδιάζουν μέχρι την Αθήνα! Πίνω και μια ρακή στην υγειά σου. Να είσαι πάντα καλά, φίλη μου. Είμαι βέβαιη ότι η τυχερή θα λατρέψει το δωράκι σου. Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα Ρούλα μου.
    Ωραία έκπληξη μας επιφύλασσες.
    Πάντα τυχερή να είναι η Μαρία.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλή εβδομάδα φιλενάδα...εεε τόσα ωραία σχόλια δεν θα μπορούσαν να μείνουν χωρίς ένα δωράκι...'όποια θα ήταν η τυχερή... και αφού ο κλήρος έπεσε στην Μαρία ελπίζω ότι θα χαρεί με το δωράκι της... όχι πως η οικοδέσποινα θα μείνει έτσι!! τόσο κόπο έκανε βρε φιλεναδα..😊
      Να είσαι καλα και σε ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία Ρένα μου καλό φθινόπωρο να έχουμε..αγκαλά και φιλιααα!!🤗😘

      Διαγραφή
  3. Τυχερή πάντα η Μαρία μας. Και ωραία η έκπληξή σου. Αυτή η καρδιά έχει κλέψει τη δική μου. Πολύ όμορφη!
    Αλλά Χαρά είναι αυτή τι περιμένεις; Θαύματα κάνει.
    Να είστε καλά και οι δυο, η οικοδέσποινα και η τυχερή
    Φιλάκια και στις δυο σας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι ήθελα να σας κάνω μια έκπληξη αφού εσείς μου είπατε τόσο όμορφα λόγια... Εύχομαι να είναι τυχερή και σε σε πιο ουσιαστικά πράγματα Αννιώ μου η Μαρία...
      Η καρδούλα αυτή το δωράκι της Χαράς πράγματι είναι κουκλίστικη αντικατέστησε την γυάλινη που έβαζα άλλες φορές...😊
      Να είσαι καλά και εσύ κορίτσι μου καλό σου ξημερωμα 🌙 και...καλό Φθινόπωρο να έχουμε.. φιλιαααα!!!😉

      Διαγραφή
  4. Πάντα να είναι τυχερή η Μαρία μας κι εσύ πάντα καλά, να χαρίζεις διάθεση, χαμόγελα κι αυτό το αυθεντικό του χαρακτήρα σου Σμαραγδένια μου! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ενα μικρό δωράκι έτσι για αναμνηστικό είναι περισσότερο για να σας πω το ευχαριστώ μου που όλα αυτά τα χρόνια είμαστε μια παρέα έστω και με διαφορά ηλικίας Μαρινάκι μου.
      Η Μαρία πιο καινούργια στην παρέα αλλά με ένα πολύ όμορφο μπλοκ κέρδισε από την αρχή που την ανακάλυψα πριν λίγο καιρό την συμπάθεια μας...😊
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια.. να είσαι καλά και καλό σου φθινόπωρο Μαρίνα μου φιλιααα!!🤗

      Διαγραφή
  5. Εγώ!!!!!!!!!
    Δεν το πιστεύω χαχα.. Πόσο χαίρομαι Σμαραγδάκι μου! Δεν το φαντάζεσαι. Θα έχω την θετική σου αύρα κοντά μου. Με πολλή χαρά θα σου τα στείλω.
    Σ'ευχαριστώ πάρα πολύ για την ομορφιά που μας χαρίζεις Σμαραγδάκι μου.
    Να είσαι έτσι πάντα καλή μου, χαρούμενη και γενναιόδωρη.
    Σε γλυκοφιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χα..χα.. Μαρία μου μάλιστα εσύ ήσουν η τυχερή... η τύχη του πρωτάρη λένε...χάρηκα που ήσουν εσύ, ήταν σαν να σε καλοσώρισε η τύχη στην γειτονιά...
      Δεν είναι τίποτα σπουδαίο το δωράκι μου, όμως δεν μπορούσα να σας αφήσω μόνο με εάν κέρασμα στο ξένο σπίτι!!
      Ηθελα να σας ευχαριστήσω και από εδώ με ενα μικρό αναμνηστικό για τα καλά σας λόγια..😉
      Να είσαι καλά Μαρία μου και εύχομαι η τύχη σου να συνεχιστεί και σε πιο ουσιαστικά πραγματα στην ζωή σου.
      Να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις καλο σου ξημερωμα 🌙και καλό Φθινόπωρο να έχεις Μαρία μου.!! φιλιαααα!!😊

      Διαγραφή
  6. Είμαι σίγουρη πως η Μαρία θα το χαρεί πολύ το δωράκι σου, Ρουλίτσα μου, γιατί θα είναι φτιαγμένο με αγάπη από τα χρυσα σου τα χεράκια. Πάντα τυχερή να είναι!
    Και του χρόνου!!! Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ το ελπίζω Μαριάννα μου να της αρέσει και να το χρησιμοποιήσει...τώρα το φτιάχνω.
      Από εβδομάδα θα το λάβει..
      Ωραία ευχή και του χρόνου ... να είμαστε πιο καλά..
      Καλό Ξημέρωμα φίλη μου και καλό Φθινόπωρο. φιλιαααα!!:)

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Ρούλα μου και καλή σου βδομάδα. Τυχερή η Μαρία μας να είναι καλά.
    Και εσύ πάντα εδώ, λαμπερή στις επάλξεις με την αγάπη σου και τις δημιουργίες της ψυχής σου. Χρόνια Πολλά στο δικτυακό σου σπιτικό. Ξέρεις ότι πάντα είμαι ακόλουθος και επισκέπτης του. Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που η Μαρία σαν καινούργια της παρέας ήταν η τυχερή... και να της έρχονται όλα καλά στην ζωή της... όλοι μας το χρειαζόμαστε αυτό.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια και για τις ευχές σου αλλά, νομίζω ότι όλοι μας αν μας δοθεί η ευκαιρία βγάζουμε τον όμορφο εαυτό μας...
      Να είσαι καλά και καλό σου Φθινόπωρο 😊

      Διαγραφή
  8. Να το χαρει το δωρακι της η Μαρια και να ειναι παντα τυχερη.Και ευχαριστουμε και εσενα που μας σκεφτεσαι ολες.φιλακια και να εισαι καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελπίζω να της αρέσει Λίτσα μου, αν και αυτά τα δωράκια που πηγαίνουν και έρχονται είναι έτσι για το καλό που λέμε...μακάρι η Μαρία να είναι πάντα τυχερή...
      Δες τι ώρα σου γράφω πάλι ξημερώματα 🌙..😁 φιλιαααα!!

      Διαγραφή
  9. Τυχερή πάντα να είναι η Μαρία και να χαρεί το σίγουρα υπέροχο δώρο σου !!!
    Καλή εβδομάδα και πολλά φιλιά !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που η τυχερή ήταν η Μαρία Ράνια μου μια που είναι καινούργια στην παρέα .. το δωράκι είναι περισσότερο συμβολικό αν και θα μπορούσε να το χρησιμοποιήσει κι όλας.😉
      Να είσαι καλά φίλη μου να προσέχετε ..καλό βράδυ...🌙 φιλιαααα!!

      Διαγραφή
  10. Πολύ ωραία ιδέα Ρούλα. Μπράβο σου και συγχαρητήρια στην τυχερή Μαρία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εεεε ναι δεν θα μπορούσα να μην κάνω κάτι για ευχαριστώ για τα όμορφα σχόλια σας και για τον χρόνο που μου αφιερώσατε.😊
      Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και τα είπαμε... καλό σου βράδυ🌙 χελωνιτσα..

      Διαγραφή
  11. Ω! Την τυχερούλα και διπλή έκπληξη αφού δεν ξέρει τι θα λάβει! :)
    Αλλά η Μαρία το άξιζε και είμαι σίγουρη πως η θετική ενέργεια του δώρου θα της δώσει πολύ χαρά! :P

    ΑΦιλάκια αγάπης Ρούλα μου, μ΄ένα μεγάλο ευχαριστώ που πάντα μας φροντίζεις! <3 <3 <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι μόνο εκείνη αλλά και εγω δεν είχα σκεφτεί όταν είχα κάνει την ανάρτηση φιλενάδα...😁
      Ετσι για το καλό που λέμε και για το ευχαριστώ είναι τα δωράκια...😊
      Ελπίζω να την κάνει να χαρεί την Μαρία.. χαίρομαι που μια καινούργια φίλη ήταν η τυχερή της κλήρωσης..😁
      Το ξέρω ότι είσαι καλά , να περνας όμως ακόμα καλύτερα...η αγάπη❤ είναι το κίνητρο για όλα... καλό σου βράδυ φίλη μου 🌙 φιλιαααα!!!

      Διαγραφή
  12. Αχ αυτή η "χερούκλα" σου!...
    Πόσα προλαβαίνει και κάνει μέσα στη μέρα.
    Ρουλάκι μου ξέρεις πόσο απολαμβάνω αυτή την ιεροτελεστία με τα μπολάκια, τα χαρτάκια, τα ποτηράκια και τα δωράκια.
    Να είσαι πάντα καλά βρε Ρουλιώ μου αγαπημένο ♥
    Και πάντα καλότυχο και το Μαράκι μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξέρεις τι σκέφτηκα μόλις τώρα Κανελλάκι μου; ότι ίσως από του χρόνου δεν θα την βλέπεις πια την χερούκλα μου.. αφού ένα μικρό χεράκι ίσως την αντικαταστήσει...🤣 τα άλλα θα συνεχίσει να τα κάνει γιατί δεν ξέρει και τίποτα άλλο...
      Οσο για την ιεροτελεστία, μια παράδοση μας έμεινε να μην την κρατήσουμε αγάπη μου; 😁
      Χαίρομαι που μια καινούργια φίλη ήταν η τυχερή...μακάρι να είναι και σε πιο ουσιαστικά πράγματα τυχερή...
      Να είστε καλά όλοι να προσέχετε εκεί...μια μεγάλη αγκαλιά σου στέλνω🤗 με την αγάπη μου.. φιλώ σε!!❤

      Διαγραφή
  13. Πάντα καλότυχη η Μαρία Γ. και πάντα με ωραίες εκπλήξεις το σπιτικό σου Ρούλα. Περιμένω κι εγώ με ενδιαφέρον να δω το δώρο - έκπληξη. Σίγουρα μοναδικό και φτιαγμένο με αγάπη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλότυχη πάντα να είναι πάντα και ελπίζω να της αρέσει όταν το παραλαβει από εβδομαδα λιγο πράγμα και πολύ αγαπη Τζοάννα μου ετσι για το καλό που λέμε..
      Αν θέλει θα το μοιραστεί μαζί μας.. υπομονή χι..χι..
      Καλά να περνας ότι και να κάνεις καλό φθινόπωρο!!!:D

      Διαγραφή
  14. Ωραία η ιδέα σου και μπράβο στην τυχερή που το κέρδισε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νατασσα μου αυτή η ιδέα ηταν το ευχαριστώ μου για τις ευχές τους.. κάτι έπρεπε κα κανω γι αυτό ε;
      Να είσαι καλα και να κάνεις ότι αγαπας... καλο σου φθινόπωρο..😊

      Διαγραφή