Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2020

ΚΟΜΜΑΤΙΑ ... ΟΥΡΑΝΟΎ!!!

Αυτή την φορά δεν θα πω τίποτα δικό μου.

Απλά μόνο ο ουρανός θα είναι δικός μου...αφού τον έκλεισα στο κλικ του φακού μου...

Θα αφήσω να μιλήσουν εκείνοι που εμπνέονται από τα κομμάτια του δικού τους ουρανού..

Όλα τα κείμενα είναι από εδώ. 

«Ουρανέ, όχι δε θα πω το ναι
ουρανέ, φίλε μακρινέ
πώς να δεχτώ άλλης αγκαλιάς τη στοργή
πώς να δεχτώ, μάνα μου είναι η γη πώς ν’ αρνηθώ της ζωής το φως το ξανθό
αχ ουρανέ πόνε μακρινέ…»

(Νίκος Γκάτσος) 

«Μες στο βαθύ ουρανό

Κάθε βουνό κι η υπογραφή του»

(Ελύτης, Εκ του πλησίον)


«Nα λες ουρανός κι ας μην είναι»

( Γ. Ρίτσος, από τα Μονόχορδα)


Πάλι ὁ οὐρανὸς ἀνοίγει ἐδῶ τὴν πύλη.
Πάλι σηκώνει τὴ σημαία
Ἐμεῖς μπαίνουμε χωρὶς φόβο
Τὰ μάτια τὰ πουλιὰ μαζί μας μπαίνουν
Ἀστράφτει ἡ πολιτεία ἀστράφτει ὁ νοῦς μας
Ἡ φαντασία τοὺς κήπους πλημμυράει
Εἶναι παιδιὰ ποὺ στέκονται στὶς βρύσες
Κορυδαλλοὶ στοὺς ὄρθρους ἀκουμπᾶνε
Στὶς λεμονιὲς ἄγγελοι χορτάτοι
Εἶναι ἀηδόνια ποὺ παντοῦ ξυπνᾶνε
Φλογέρες παίζουν ἔντομα βουίζουν
Εἶναι τραγούδια ἡ στάχτη τῶν νεκρῶν
Καὶ οἱ νεκροὶ κάπου ἀναγεννιοῦνται πάλι
Ὁλοῦθε μᾶς μαζεύει ὁ Θεὸς
Ἔχουμε χέρια καθαρὰ καὶ πᾶμε.
ΣΑΡΑΝΤΑΡΗΣ

 «Θαυμάσια που τρέχει ο ουρανός ,αν κρίνεις απ’ τα σύννεφα»

(Ελύτης, Εκ του πλησίον)


ὅλοι τρέχανε στὸν μικρὸν ἄγγελο ποὺ μοίραζε οὐρανό!
                                          Διψᾶμε γιὰ οὐρανό.
                                             (Σαχτούρης Μίλτος )


ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΤΟΥ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΑ

Από την κλειδαρότρυπα κρυφοκοιτάω τη ζωή
την κατασκοπεύω μήπως καταλάβω
πώς κερδίζει πάντα αυτή
ενώ χάνουμε εμείς.
Πώς οι αξίες γεννιούνται
κι επιβάλλονται πάνω σ’ αυτό που πρώτο λιώνει:
το σώμα.
Πεθαίνω μες στο νου μου χωρίς ίχνος αρρώστιας
ζω χωρίς να χρειάζομαι ενθάρρυνση καμιά
ανασαίνω κι ας είμαι
σε κοντινή μακρινή απόσταση
απ’ ό,τι ζεστό αγγίζεται, φλογίζει…
Αναρωτιέμαι τι άλλους συνδυασμούς
θα εφεύρει η ζωή
ανάμεσα στο τραύμα της οριστικής εξαφάνισης
και το θαύμα της καθημερινής αθανασίας.
Χρωστάω τη σοφία μου στο φόβο∙
πέταλα, αναστεναγμούς, αποχρώσεις
τα πετάω.
Χώμα, αέρα, ρίζες κρατάω∙
να φεύγουν τα περιττά λέω
να μπω στον ουρανό τού τίποτα
με ελάχιστα.
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΑΓΓΕΛΑΚΗ-ΡΟΥΚ



Ούτε ένα αστέρι μακρινό δε θα ‘χω να σου δώσω

ούτε πεφτάστερο μάς δίνει ο ουρανός

δεν έχω κλείσει την καρδιά – μα είμαι φτωχός

πού να ‘βρω άλλο φθινόπωρο στα μάτια, να σου δώσω;

(απόσπασμα) Βύρων Λεοντάρης



1. Ωραίο να ζεις ξαλαφρωμένος τ’ ουρανού το βάρος
2. Και μη ρωτάς γιατί θλιμμένος είμαι(απόσπασμα)
Είναι που σου χρωστώ πολύ ουρανό
Κι εγώ δεν έχω παρά λίγο χώμα
ΟΡΕΣΤΗΣ ΑΛΕΞΑΚΗΣ



ΕΛΥΤΗΣ

1. Ποίηση πάντοτε είναι μία όπως ένας είναι ο ουρανός

2. Ναοί στο σχήμα τ’ ουρανού

3. Διψώ ένα στόμα να μου πει: ΟΥΡΑΝΟΣ και να παλεύουμε μαζί στο Δέλτα των Ελπίδων.


                                      ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΛΕΙΜΜΑ

                           Πάνε τώρα δυό μήνες. Δεν κάνω άλλο τίποτε.
                        Τα χέρια μου βρίσκονται σε αδιάκοπη κίνηση:
                                        Ξεφορτώνω ουρανό στις ψυχές των ανθρώπων
                                         ΒΡΕΤΤΑΚΟΣ

Κι ένα απόσπασμα από το ποίημα του Τίτου Πατρίκιου, «Σχέδια στη νύχτα»:

«Στο τεντωμένο τύμπανο του ουρανού
το ποδοβολητό του χρόνου δεν σταμάτησε.
Ένα φεγγάρι κάτασπρο πάει να δύσει.
Και τα κορμιά μας
μένουν το σύνορο που όλο αλλάζει
ανάμεσα σ’ εκείνο που έφυγε
κι εκείνο που έρχεται»



«Πάτερ ημών ο εν τοις ουρανοίς (κανείς)»!
Νίκος Καρούζος

«Βρέχει με απόλυτη ειλικρίνεια.
Άρα δεν είναι φήμη, ο ουρανός
υπάρχει
και δεν είναι το χώμα λοιπόν
η μόνη λύση
όπως ισχυρίζεται ο κάθε τεμπέλης νεκρός.»
ΚΙΚΗ ΔΗΜΟΥΛΑ



αγάπησέ με
δεν έχω άλλο κλαδί να κρατηθώ
άλλο ουρανό
ΤΟΛΗΣ ΝΙΚΗΦΟΡΟΥ(απόσπασμα)



Τ’ αδέρφια μου που χάθηκαν εδώ κάτω στον
κόσμο
Είναι τ’ αστέρια που τώρα ανάβουν ένα- ένα
στον ουρανό
ΣΑΧΤΟΥΡΗΣ



εκείνο το ατίθασο κόκκινο τ’ ουρανού (απόσπασμα)

βουβαίνονται στην παραλία οι φανοστάτες
που άλλοτε ψιθύριζαν εκστατικά το όνομά της
μια βάρκα μόνη αργά λικνίζεται
σε σκοτεινά νερά
εκείνο το ατίθασο κόκκινο τ’ ουρανού
τώρα δειλά αποσύρεται στο βάθος
ΤΟΛΗΣ ΝΙΚΗ




Θέλησα να τελειώσω αυτή την ανάρτηση με τα λόγια του μεγάλου μας Νίκου Καζαντζάκη...

Να είστε όλοι καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα,
κρατείστε  από ένα κομμάτι ουρανού δικό σας.
Μην ξεχάσετε να του χαρίσετε ένα χαμόγελο...
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε...




29 σχόλια:

  1. Και χαμόγελο σου χαρίζω και φιλιά σου στέλνω και συγχαρητήρια σου δίνω γι αυτή την ανάρτηση .... μα τι ωραία σκέψη και ωραία παρουσίαση !!!!! Μπράβο καλή μου. Καλή εβδομάδα και καλό Φθινόπωρο !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η σκέψη αυτή Ράνια μου ήρθε ουρανοκατέβατα..χα..χα να πάλι ό ουρανός..΄ λόγο πολλών υποχρεώσεων αυτό τον καιρό δεν είχα κάτι να γράψω δικό μου για να ταιριάζει με τις φωτογραφίες που είχα βγάλει κατά καιρούς...
      Και καλά που έπεσε στα μάτια μου αυτή η σελίδα με τους ποιητές που υμνούσαν τον ουρανό...ήταν εκεί, σαν να περίμεναν τις φωτογραφίες μου να ταιριάξουν μαζί τους..
      Χάρηκα τόσο που σου άρεσαν....😊
      Και τα δικά μου φιλιά έχεις φίλη μου καλό φθινόπωρο Ράνια μου...την αγάπη μου ❤

      Διαγραφή
  2. Αχ! Γλυκιά και τρυφερή μου φίλη..χαμογελώ γιατί χθες γυρίζοντας από το κτήμα επειδή περνάμε ένα ύψωμα κοίταξα τα σύννεφα μέσα στο ξαταγάλανο ουρανό. Είπα τότε στο Δημήτρη:- κοίτα..είναι λες και χύθηκε αχνό λευκό σε γαλάζιο μουσαμά..Είδες; ακόμα κι εδώ μοιάζουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μας πιάνει πότε πότε το ρομαντικό μας φιλενάδα και όταν έχεις πια την ευκαιρία στο χέρι σου πως να μην απαθανατίσεις τέτοιες στιγμές που είναι μοναδικές και που ο ουρανός μας τις προσφέρει απλόχερα..
      Ηθελα να γράψω τόσα όταν τα έβλεπα... μόνο όμορφες εικόνες μας δίνουν με τα σχήματα τους!!
      Καλά που δεν το έκανα όμως.
      Ποτέ δεν θα μπορούσα να συνοδεύσω τόσο ταιριαστά τις φωτογραφίες μου από ότι τις συνόδευσαν με την ποίηση τους όλοι οι μεγάλοι ποιητές που έγραψαν για τον ουρανό.!!!
      Χάρηκα τόσο πολύ που εσύ από εκεί και εγώ από εδώ κοιτάζαμε τα κομμάτια του ουρανού μας φιλεναδα.😊 καλο μας φθινόπωρο την αγάπη μου ❤

      Διαγραφή
  3. Απαντήσεις
    1. Αχ... ουρανέ... όπως το λες Σοφάκι μου...πόσα όμορφα μας βάζει στην φαντασία μας κοιτώντας στον ε;
      Και πόσοι έχουν γίνει ποιητές για χάρη του!!
      Πόσο μας ανεβάζει όταν είναι καταγάλανος ..αλλά και συννεφιασμένος είναι πανέμορφος!!😊
      Να είσαι καλά κορίτσι μου φιλια στα κορίτσι και καλό μηνα .. την αγαπη μου ❤

      Διαγραφή
  4. Αχ αυτός ο καταγάλανος ουρανός πόση έμπνευση δεν έχει δώσει σε ποιητές, σε λογοτέχνες, σε ζωγράφους και σε φωτογράφους.
    Πόση γαλήνη δεν μας χαρίζει.
    Υπέροχη ανάρτηση Ρούλα μου.
    Τα φιλιά μου και καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να μην είσαι ρομαντικός, όταν κοιτάς ψηλά σου βγαίνει το ποιητικό σου όποιο και να είναι αυτό Ελένη μου ... εστω και μόνο αυτό να πεις...αχ ουρανέ!!! όπως λεει και η Σοφία από πάνω.
      Χαίρομαι που σας χάρισα ένα χαμόγελο μαζί με τον ουρανό μου.!!😊
      Να είσαι καλα φίλη μου να έχεις ένα όμορφο μήνα καλο σου βράδυ.. την αγαπη μου φιλιαααα!!!❤

      Διαγραφή
  5. Ένα ταξίδι στον ουρανό. Ένα μαγικό σου ταξίδι σε όμορφους ουρανούς, φορτωμένους χρώματα, σκέψεις, νοσταλγία, διαλογισμούς. Διαλεγμένα κομμάτια, εξαιρετικές φωτογραφίες. Ένας όμορφος κόσμος Ρούλα μου.
    Νομίζω δεν θα είχαμε καλύτερο ξεκίνημα βδομάδας από μια τέτοια ανάρτηση.
    Την καλησπέρα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πόσους έχει κάνει να ταξιδέψουν αυτός ο ουρανός μέσα απο τα χρώματα του και τα σχήματα των σύννεφων...
      Ακριβώς αυτό ένιωθα κάθε φορά που έβλεπα ένα κομμάτι ουρανού, με προκαλούσε να το κρατήσω για πάντα φωτογραφίζοντας το
      Η ποίηση των μεγάλων μας ποιητών έκανε το όλο δέσιμο στην ανάρτηση αυτή
      Και εγώ το χάρηκα παρα πολύ που σας αρεσε.
      Λίγο η ποίηση λίγο ο ουρανός γαληνέψαμε καπως.. ε;😊
      Σε ευχαριστώ πολύ για το ευγενικό σου σχόλιο.. να είσαι καλά, καλό σου μήνα!!!

      Διαγραφή
  6. Οι ουράνιες φωτογραφίες δικές σου Ρουλάκι μου;
    Μα τι ωραία έμπνευση που είχες!
    Που απ' τις πολλές σκοτούρες, ξεχάσαμε να τον βλέπουμε κι όλο πΌπατάμε σκυφτοί.
    Εξαιρετική κι η ποίηση που διάλεξες.
    Έναν ουρανό φιλιά σου στέλνω ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δικές μου Κανελλάκι μου... ξέρεις πόσο καιρό περίμεναν κρυμμένες μέσα στο άλμπουμ; και όποτε τις έβλεπα έλεγα αυτές θέλουν ποίηση για να ολοκληρωθούν...
      και ω! του θαύματος του διαδικτύου... ψάχνοντας τι βρήκα!! ήταν σαν περίμενε εκεί η ποίηση να συνοδεύσει τα κομμάτια του ουρανού μου!!
      Πόσο χάρηκα που το αποτέλεσμα αυτό, σε έκανε να ξεχαστείς αγάπη μου για λίγο ...το ίδιο ένιωσα και εγώ κοιταζοντας τα...
      Το να βγαζεις φωτογραφία τον ουρανό ξέρεις ότι θα είναι μοναδικές αφού ποτέ δεν θα έχεις την ευκαιρία να βγάλεις ξανά το ιδιο πλάνο με τα σύννεφα προπαντός ε; καταπληκτικό!!
      Ανοίγω αγκαλιές για να χωρέσουν τα φιλιά μαζί με το ευχαριστώ μου Κανελλάκι μου καλο σου μήνα φιλώ σε!!

      Διαγραφή
  7. Η πρώτη ανάρτηση που διάβασα και μου έφτιαξες τη μέρα. Υπέροχοι στίχοι, υπέροχες φωτογραφίες. Ευτυχώς αυτόν δεν μπορεί να μας τον κρύψει κανείς. Ακόμη και οι φυλακισμένοι μπορούν να τον απολαύσουν. Αρκεί να έχεις φαντασία ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να σκεφτείς η ανάρτηση αυτή δεν ήταν από αυτές που είχα στο μυαλό μου να κάνω...
      Πράγματι χελωνίτσα μου δεν μπορεί να μας τον κρύψει κανείς τον ουρανό μας.. είναι αυτός που θα κάνει τους ποιητές να βάλουν την φαντασία τους και να γράψουν για αυτόν... η γαλάζιος είναι ή συννεφιασμένος, ή γεμάτος από κόκκινα χρώματα του ηλιοβασιλέματος ..
      Να είσαι καλά ότι και να κάνεις καλό μήνα να έχεις ..!! φιλιααα!!! 😊

      Διαγραφή
  8. Ευχαριστούμε για την "ουράνια" ανάρτηση που μας χάρισες!
    Οι φωτογραφίες σου, με πήγαν ψηλά στα σύννεφα... να είσαι καλά Ρούλα αγαπημένη!

    ΑΦιλάκια ουράνια και αυτά γιατί είναι καρδιάς! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είδες τι κάνει ένα κομμάτι ουρανού φιλενάδα; και εγω ένιωσα πολυ όμορφα όταν είδα το αποτέλεσμα αυτής της ανάρτησης ... και όχι μόνο από τις φωτογραφίες αλλά και από την ποίηση που τις συνόδευε...
      Χαίρομαι που ανεβήκαμε παρέα...😊να είσαι καλά να έχεις ένα όμορφο μήνα καλό σου βράδυ🌙 φιλιααα!!!

      Διαγραφή
  9. Το απόλαυσα όσο δε φαντάζεσαι το ουράνιο ταξίδι σου Σμαραγδάκι μου!!
    Με γλύκανε, με γαλήνεψε και μ' έβαλε σε σκέψεις όπως: πόσο τυχεροί είμαστε οι άνθρωποι που κατοικούμε σ' αυτόν τον υπέροχο χρωματιστό πλανήτη που μας χαρίζει τον ουρανό.
    Κι ο ουρανός χωρίς τα σύννεφα να τον στολίζουν θα ήταν τόσο μα τόσο όμορφος;
    Σ'ευχαριστώ για την ταξιδιάρικη διάθεση που μου χάρισες.
    Πολλά φιλιά και καλό απόγευμα Σμαραγδάκι μου :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τυχεροί δεν λες τίποτα Μαρία μου αν βλέπαμε πόση μεγάλη ομορφιά έχει αυτός ο κόσμος, έστω και ένα μικρό κομμάτι του και με τον ουρανό να τον αγκαλιάζει, τότε θα είμαστε καλύτεροι άνθρωποι και θα προσέχαμε περισσότερο τον πλανήτη αυτόν που μας φιλοξενεί Μαρία μου
      Χρειαζόμαστε πότε πότε να κοιτάζουμε ψηλά...παίρνουμε δύναμη να συνεχίζουμε την ζωή μας...😊
      Χαίρομαι που κατάφερα να ταξιδέψουμε παρέα.. καλό σου βράδυ🌙 και να είσαι καλά καλό σου μήνα φιλιααα!!❤

      Διαγραφή
  10. Μετά από αυτή την ανάρτηση Ρούλα μου, θα βλέπουμε με άλλα μάτια τον ουρανό μας.
    Σ ένα ταξίδι στις χώρες του βορρά, που ο ουρανός είναι πάντα γκρι έως μολυβί, κατάλαβα γιατί η χώρα μας είναι πρώτη στις προτιμήσεις τους.
    Δεν αντέχεται τέτοιος ουρανός.
    Είμαστε τυχεροί που έχουμε, τουλάχιστον ακόμα, την δυνατότητα να απολαμβάνουμε το γαλάζιο του δικού μας ουρανού.
    Καλή σου μέρα.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ετσι νομίζω και εγώ Ρένα μου, έχουμε ένα υπέροχο ουρανό που δεν υπάρχει με τα μέχρι τώρα δεδομένα ακόμα και τις έρευνες στο διάστημα για άλλους πλανήτες, κανένας ουρανός με τόση ομορφιά και είναι λίγες οι φορές στην ζωή μας που την απολαμβάνουμε φιλενάδα ...ας το κάνουμε τουλάχιστον πιο συχνά...😊
      Να είστε καλά όλοι σας να έχετε ένα όμορφο μήνα Ρένα μου καλό ξημερωμα🌙 .. φιλιαα!!❤

      Διαγραφή
  11. Τι όμορφες φωτογραφίες! Και ναι πάντα πρέπει να σηκώνουμε τα μάτια ψηλά στον ουρανό. Οι ποιητές το φωνάζουν. Θαυμάσια αποσπάσματα ποίησης Ρουλίτσα
    Την καλημέρα μου
    Να σαι καλά ό,τι κι αν κάνεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αννιώ μου μια αδυναμία με τα σύννεφα και τον ουρανό θα μπορούσα να το πω πως την έχω και είναι αλήθεια ότι ποτέ δεν θα καταφέρουμε να φωτογραφίσουμε τα σύννεφα πάνω από μία φορά, αλλάζουν τόσο γρήγορα σχήματα και χρώματα!!!
      Ας αφήσουμε την φαντασία μας να ταξιδέψει μαζί τους...
      Νομίζω ότι ήταν μια καλή καλή ιδέα να συνοδεύσω τον ουρανό μου με την υπέροχη αυτή ποίηση που είχαν γράψει οι μεγάλοι μας ποιητές για αυτόν...😊
      Να περνας όμορφα Αννιώ μου καλό μήνα να έχεις φίλη μου και καλό σου ξημέρωμα🌙 φιλιααα!!

      Διαγραφή
  12. πολύ όμορφες όλες οι φωτογραφίες σου

    ειδικά αυτές με τη θάλασσα και το ηλιοβασίλεμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσαν δελφινάκι μου ο ουρανός είναι από τα όμορφα που μου αρέσει να φωτογραφίζω..
      όπως και η θάλασσα ..😊
      Να είσαι καλά να έχεις ένα όμορφο μήνα καλό σου ξημερωμα ..🌙

      Διαγραφή
  13. Ξεκίνησε η μέρα μου με την ουράνια ανάρτησή σου και αισθάνθηκα υπέροχα !!! Εκπληκτικό το ταίριασμα των φωτό σου με τους στίχους των ποιητών μας που ύμνησαν τον ουρανό !!! Η έμπνευσή σου, θεϊκή !!! Να είσαι καλά Ρούλα μου να μας ανεβάζεις στους ουρανούς !!! Το έχουμε ανάγκη !!! Σε φιλώ καλό μήνα να έχουμε !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ωωωω πόσο χάρηκα που σου άρεσε Κλαυδία μου...είχα τις φωτογραφίες και κάθε φορά σκεφτόμουν με τι να τις συνοδεύσω.. που μόνο ποίηση τους ταίριαζε και τι τυχερή που ήμουν ψάχνοντας να πέσω επάνω σε αυτήν την σελίδα, γεμάτη με μεγάλους μας ποιητές που υμνούσαν τον ουρανό.. θαρρείς και περιέμεναν να βρεθούν και να ταιριάξουν μαζί φιλενάδα.. κάποιες συμπτώσεις είναι για να γίνουν...ε;😊
      Να είσαι καλά να προσέχετε Κλαυδία μου καλό μήνα να έχετε.. καλό σου βράδυ🌙..φιλιαααα!!

      Διαγραφή
  14. Εξαιρετική η ιδέα του συνδυασμού ουρανού και ποίησης!
    Υποκλίνομαι σε αυτή τη σκέψη σου!
    Καλό μήνα Ρουλάκι και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καποιες φορές έρχονται κάποιες ιδέες που σε κάνουν να απορείς πως τις σκέφτηκες..χα..χα..
      Ναι Αρτίστα μου την λάτρεψα την ιδέα αυτή...δεν ξέρω πως αλλά, φωτογραφίζοντας τα κομμάτια αυτά του ουρανού και κοιτάζοντας τα ξανά συνηδειτοποίησα ότι είναι μοναδικές ,αφού τα σύννεφα αλλάζουν συνεχώς σχήματα..
      Ας είναι καλά το διαδίκτυο φιλενάδα που βρήκα αυτά τα πανέμορφα ποιήματα και συνόδευσα τον ουρανό μου...τι τύχη!!😊
      Να είσαι καλά κορίτσι μου καλό σου βράδυ🌙 και καλό μήνα να έχεις φιλιαααα!!

      Διαγραφή
  15. Γεια σας, η πίστωση μεταξύ ατόμων είναι μια οικονομική συναλλαγή που συνίσταται στο δανεισμό χρημάτων απευθείας από άτομα χωρίς την παρέμβαση τράπεζας. Τις περισσότερες φορές, γίνεται σε ένα οικογενειακό ή φιλικό περιβάλλον. Αλλά πρόσφατα μπορείτε να δανειστείτε από έναν ξένο. Είμαι πρόθυμος να προσφέρω δάνεια σε οποιονδήποτε έχει τη δυνατότητα να το αποπληρώσει χωρίς ανησυχία. Ανυπομονώ να ασχοληθώ μαζί σας εάν χρειάζεστε σοβαρή πίστωση και εάν είναι καλή θέληση.

    E-mail: (simondurochefort@gmail.com)
    Whatsapp ή Viber: +33752366330

    ΑπάντησηΔιαγραφή