Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Τρίτη 1 Σεπτεμβρίου 2020

ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΟΙ... ΑΦΟΡΜΈΣ...!!!

Δεν ξέρω τι να φταίει από όλα...
Να είναι αυτό το παράξενο  καλοκαίρι;
Να είναι οι πρωτοφανείς καταστάσεις που δεν έχουμε ξαναζήσει;
Να είναι που  έφτασαν  και εδώ τα έκτακτα μέτρα; 
Να είναι που κυκλοφορούμε με μάσκες  μέσα κι έξω σαν τους εξωγήινους;
Να είναι που όσο και να θέλεις να μην φοβηθείς, τρέμεις για την υγεία των αγαπημένων σου;
Να είναι αυτή η υποψία που βλέπεις στα μάτια των άλλων ,όπως και εσύ άλλωστε το ίδιο κάνεις..που όσο και να θέλεις  να την κρύψεις  φαίνεται;
Να είναι που θες να πας κόντρα στον φόβο και σε όλα αυτά,βρίσκοντας διεξόδους αφού οι αφορμές για αυτούς δεν λείπουν;
Εεεε ναι λοιπόν παρεάκι μου ας προσπαθήσουμε με ότι μπορεί ο καθένας μας πια, να μην το βάζει κάτω και να βρίσκουμε  ακόμα και εκεί που δεν υπάρχουν,αφορμές
να κάνουμε πράγματα που θα μας χαρίσουν προσωπική  ικανοποίηση.
Μια τέτοια ικανοποίηση είχα αυτές τις μέρες, όταν μου είπε η εγγονή μου η Έρρικα, πως ήθελε να κάνει ένα δωράκι για μια φίλη της που θα γεννήσει αυτόν τον μήνα...
Η ιδέα της, ένα μικρό αστεράκι που θα κρεμούσαν σαν μόμπιλ στον ουρανό  της κούνιας του του μωρού...
Αστεράκι; ρώτησα...δεν έχω ξανακάνει καρντιά μου, αλλά θα προσπαθήσω, γιατί μου αρέσει σαν ιδέα...
Και εννοείτε ότι θα μοιραστώ αυτήν την προσπάθεια μαζί σας ...εξ άλλου τι παρεάκι είμαστε ε;
Το ξεκίνημα του ...
Κάνουμε συνολικά 10 τέτοια κομμάτια
Ενώνουμε από πέντε κομμάτια, ώστε να σχηματιστούν δύο αστέρια...και κεντάμε στο ένα. βλέφαρα και χαμόγελο... 
Τα ενώνουμε με το βελονάκι...
Το γεμίζουμε με υαλοβάμβακα που γεμίζουν τα μωρουδίστικα μαξιλαράκια...
Βάζουμε και έναν όμορφο φιόγκο ανάλογα το φύλο του μωρού.
Στην προκείμενη περίπτωση είναι αγοράκι...σιγά μην δεν το καταλάβατε..χι.χι..
Το μέγεθος του είναι από αχτίνα σε ακτίνα 22 εκατοστά.
Και εδώ ποζάρει όλο καμάρι, μπροστα στην συλλογή με τις δημιουργίες του αγαπημένου μου..!!
Εύχομαι να έχουμε όλοι από ένα αστεράκι να μας οδηγεί, να μας δίνει την ελπίδα  πως ...μπόρα είναι θα περάσει!!!
Να είστε όλοι καλά να προσέχετε τον εαυτό σας,γιατί μόνο εσείς μπορείτε να το κάνετε...
Ααααα να μην ξεχνάτε πως με ένα και μόνο χαμόγελο ας είναι και καφεδένιο  μας φτιάχνει την διάθεση..!!
Για ψάξτε αφορμές!!! είναι γύρω μας...

Εμείς θα επιμένουμε.!!! 
ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ  να λέμε, γιατί για Φθινόπωρο ούτε λόγος ε;
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε... 

  





40 σχόλια:

  1. Καλο μηνα!!
    Με το καλο το μωρακι κ ευχομαι να το ευχαριστηθει το κουκλιστικο αστερακι του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λίστα μου μόνο χαρούμενο γεγονός είναι ο ερχομός μια καινούργιας ζωής...
      Το αστεράκι εύχομαι να κάνει συντροφιά στα όμορφα όνειρα του μωρού, όταν με το καλό έρθει στο κόσμο.!!
      Να περνας όμορφα με ότι κάνεις..καλό σου μήνα Λίτσα μου. ⭐

      Διαγραφή
  2. Πολύ όμορφο το αστεράκι και το βρίσκω και καταπληκτική ιδέα !!!!
    Καλό και ευλογημένο μήνα να έχουμε και υπομονή να ξεπεράσουμε αυτή τη μάστιγα, για το καλό όλων μας !!!!
    Σε φιλώ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ Ράνια μου όταν μου την είπε η εγγονή μου σαν ιδέα μου άρεσε αλλά δεν ήξερα πως θα γίνει...και όντως χάρηκα που είχε το αποτέλεσμα που ήθελα σαν αστέρι!!!
      Θα περάσει φίλη μου αν δεν χάσουμε το κουράγιο μας και την αισιοδοξία μας πως θα ξαναβρούμε την κανονική μας καθημερινότητα... και τις αγκαλιές των αγαπημένων μας..!!
      Να είσαι καλά Ράνια μου καλό μήνα να έχουμε.. καλό σου βράδυ φιλιααα!! ⭐

      Διαγραφή
  3. Καλέ Σμαραγδένια μου τι τέλειο. Αν είχα μωράκι θα ήθελα κι εγώ ένα αστεράκι. Θα ξετρελάθηκε η κοπέλα όταν το είδε!
    Μακάρι ο μήνας μας να ρίχνει σαν αστέρια τις όμορφες στιγμές και να μας γεμίζει δημιουργικότητα. Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δεις τώρα Μαρινάκι μου...το καβατζώνουμε από τώρα και όταν έρθει ο καιρός και γίνεις μανούλα,εδώ θα είμαστε και για το δικό σου αστεράκι..οκ; ⭐
      Σε ευχαριστώ πολύ μικρή μου που πέρασες και τα είπαμε...να κάνεις ότι αγαπάς..καλό σου μήνα φιλιααα!!!😊

      Διαγραφή
  4. καλημεραααααα!!καλο ευλογημενο μηνα με υγεια και δυναμη!!!!υπεροχο το αστερακι!!!με το καλο το μικρουλι!!!!φιλι και αγκαλια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλο μήνα Ιριδα μου να μας δίνει ο Θεός κουράγιο και όλα θα τα ξεπεράσουμε μόνο υγεία να υπάρχει φίλη μου...
      Ευτυχώς που έχουμε την διάθεση να ασχολούμαστε με ότι αγαπάμε π.χ. εγώ το πλέξιμο.. μου δίνει χαρά όταν αποζημιώνομαι με το αποτέλεσμα.. και σίγουρα ένα αστεράκι ⭐πάντα μας προδιαθέτει ελπίδα.!!
      Σε ευχαριστώ πολύ που περνας και τα λέμε...να είσαι καλά κορίτσι μου καλό σου ξημερωμα.. φιλιαααα!! 🤗

      Διαγραφή
  5. Βρε γιαγιά χρυσοχέρα, ξέρεις την παροιμία "αν δεν ταιριάζαμε δεν συμπεθεριάζαμε" ε αυτό ισχύει για σας. Που να φανταστώ η κουζουλή πως στα δεξιά της σελίδας οι δημιουργίες του Γιώργου Σμαραγδάκη είναι ....του αγαπημένου σου. Καλά τι σόι είστε; Τι άπαιχτο δίδυμο! Γεια στα χεράκια σας να σας έχει καλά ο Θεός! Περιττό να σου πω πως το αστεράκι σου πολύ-πολύ όμορφο!
    Για όλα τα άλλα Ρούλα μου, να είμαστε όρθιοι μόνο να ξεπερνάμε τα δύσκολα.
    Φιλιά πολλά καλό κι ευλογημένο μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με το συμπεθέριασμα να ήξερες Αννίκκα μου πόσο κολλάει εδώ!!! είμαι πολύ ΄τυχερή που τον έχω δίπλα σχεδόν 60 χρόνια ο ένας μας συμπληρώνει τον άλλον... και να πεις ότι ήμασταν κοντοχωριανοί; εγώ στον βορρά και εκείνος στο νότο... αυτά είναι από τυχερά που λένε...
      Το βελονάκι είναι λατρεία και χαλάρωση για μένα και όταν το αποτέλεσμα με ικανοποιεί τότε είμαι διπλά χαρούμενη..
      Σε ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια φίλη μου να είσαι καλά, να έχεις ένα όμορφο ξημέρωμα..
      Καλό σου μήνα Αννικα μου φιλιαααα!! ⭐

      Διαγραφή
  6. Άψογο το αστέρι! Θα το χαρεί πολύ το μωρό που θα γεννηθεί!
    Και σιγά μην δεν έβρισκες εσύ αφορμή για πλέξιμο...
    Καλημέρα Ρουλάκι και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσείς δεν θέλετε κανένα αστεράκι Αρτίστα μου;🤣 τώρα που πήραμε το κολάι; να παίρνουμε σειρά...
      Δεν φταίω εγώ βρε κορίτσι μου στα πόδια μου μου έρχονται οι αφορμές ..το ξέρουν ότι μου αρέσει το πλέξιμο...καμιά άλλη ιδέα; εδώ είμαστε.!!!😀
      Καλό μήνα να έχεις φίλη μου να είσαι καλά, καλό σου ξημερωμα..!!! φιλιαα!!⭐

      Διαγραφή
  7. Καλό μήνα Ρούλα μου και παρακαλώ να είναι για όλους μας με υγεία και νοημοσύνη! ;)
    Πανέμορφο το αστέρι σου, θα το ζηλέψουν όλα τα αστέρια που μας φροντίζουν γιατί ναι, όλοι μας έχουμε ένα αστέρι εκεί πάνω που μας φωτίζει! :P
    ΑΦιλάκια φωτεινά και πάντα χαμογελαστά! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η καλύτερη ευχή είναι αυτή φιλενάδα υγεία και νοημοσύνη...
      Από μόνο του ένα αληθινό αστέρι είναι συντροφιά μας τα βράδια..πόσες φορές δεν μας έχουν κάνει χαρούμενους βλέποντας τα στον ουρανό τις νύχτες ε;⭐
      Ευτυχώς που υπάρχουν αφορμές για πλέξιμο να ξεχνιόμαστε...
      Να είσαι καλά και ελπίζω να ταχτοποιηθηκατε φιλενάδα .. θα τα πούμε.
      Καλο μήνα και καλό σου ξημέρωμα.. φιλιαααα!! 🌙

      Διαγραφή
  8. Ομορφο το αστερακι για το αστερακι που ερχεται.Αρχισανε νωρις τα πλεξιματα βλεπω.Εδω εμεις ακομη κολυμπαμε.Καλο μηνα Ρουλακι μου και φιλακια πολλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εδώ ο καιρός για κολύμπι είναι Λίτσα μου για όσους κολυμπάνε...για τους άλλους είναι να πλέκουν αστεράκια χι..χι..
      Καλό μήνα φιλενάδα... για Φθινόπωρο δεν νομίζω να μοιάζει ακόμα.. θα δείξει..να είστε καλά και να προσεχετε.😉
      Καλό ξημερωμα 🌙 φιλιαααα!!!⭐

      Διαγραφή
  9. Με το καλό το αστεράκι να γνωρίσει το μωράκι και να γίνουν αχώριστοι φίλοι για όλη του τη ζωή.
    Είσαι χρυσοχέρα. Τι να λέμε τώρα;
    Αέρας στα πανιά σου Σμαραγδάκι μου.
    Καλό μήνα και πολλά φιλιά από μένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Λες να γίνει η μασκώτ του του μωρού Μαρία μου; να μια όμορφη σκέψη να γίνει το φιλαράκι του..πολύ θα χαρώ αν θα συμβεί αυτό... μακάρι..⭐
      Σε ευχαριστώ πολύ για το χρυσοχέρα χι..χι.. και για τον αέρα που σηκώθηκε ευτυχώς σήμερα εδώ..
      Να είσαι καλά Μαρία μου να έχεις ένα όμορφα μήνα και καλο σου ξημέρωμα..🌙!! φιλιαααα!!

      Διαγραφή
  10. Ένα αστέρι για το αστέρι!
    Καλό μήνα Ρούλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ακριβώς Μαρία μου...ι... θα το βάλουν απάνω στην κούνια του να του κάνει παρέα στα όνειρα του...να χαίρεσαι και εσύ το δικό σου αστεράκι.. ας φωτίζει όλου του κόσμου τα τα μωρά ένα αστέρι αληθινό στην ζωή τους..⭐
      Καλό μήνα να έχεις και εσύ και ένα όμορφο ξημερωμα 🌙.. φιλιααα

      Διαγραφή
  11. Ακόμα και μέσα απ' τις γραμμές που γράφεις, μοσχομυρίζει ο γλυκός σου λόγος... Τι αστέρι είσ' εσύ!!!
    Όλα τα ψάχνεις, τα φέρνεις στα μέτρα σου, τα στήνεις, τα στολίζεις και τα ξεπροβοδίζεις με την αγάπη σου.
    Πώς να μην είναι καλότυχο αυτό το νιογέννητο "αστεράκι";
    Nα σ' έχει ο Θεός καλά Ρουλιώ μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τέτοια λέγε μου Κανελλάκι μου να τα διαβάζω να κοκκινίζω 😯 δεν νομίζω να κάνω κάτι που δεν θα έκανε η κάθε γιαγιά αν της ζητούσε κάτι η εγγονή της...γι αυτό είναι οι γιαγιάδες...να κάνουν τα χατίρια των παιδιών τους, να βλέπουν την χαρά μέσα στα μάτια τους και να χαίρονται εκείνες διπλά..!!!
      Μακάρι αγάπη μου να είναι όλα τα αστεράκια του κόσμου καλότυχα την χρειάζονται αυτή την ευχή, γιατί αυτά θα είναι το μέλλον του κόσμου...!!⭐
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή Κανελλάκι μου και για τα τόσο όμορφα σχόλια σου...
      Να είστε καλά να προσέχετε...καλό σου μήνα κορίτσι μου και καλό σου ξημερωμα..🌙!!!φιλώ σε.

      Διαγραφή
  12. αχ Τι όμορφο!!!!!
    Μ'αρεσει πολύ!!!
    Να ζήσει το μωρακι!!! Καλό δημιουργικό μήνα Σμαραγδένια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου χαίρομαι που σου άρεσε σε ευχαριστούμε πάρα πολύ για την ευχή...⭐
      Καλό μήνα και σε σένα, να περνάς ότι και να κάνεις..καλό σου απόγευμα Μαρία μου φιλιαα!!

      Διαγραφή
    2. Μαρία μου σου έγραψα σχόλιο στην επίσκεψη μου στο μπλοκ σου, αλλά δυστυχώς δεν ξέρω γιατί δεν μπόρεσε να δημοσιευτεί σόρυ... 😟

      Διαγραφή
  13. Ρούλα μου, για σένα τίποτα δεν είναι δύσκολο, όλα τα καταφέρνεις. Είναι τέλειο!
    Να είναι καλότυχο το μωράκι.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου για να πούμε την αλήθεια βοηθάει πολύ και το ιντερνετ που μας έχει κάνει ξεφτέρια ..χι..χι. αν ξέρεις λίγο από βελονάκι και δύσκολο να είναι το προσαρμόζεις στις δικές σου απαιτήσεις για να έχεις το αποτέλεσμα που θέλεις ... το αστεράκι ήταν πολλή όμορφη ιδέα τελικά..⭐
      Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου που πέρασες και τα είπαμε.. να είσαι καλά και να έχεις ένα όμορφο μήνα.. καλό σου βράδυ 🌙 φιλιααα!!

      Διαγραφή
  14. Γεια σου Ρούλα! Κάνετε όλοι υπομονή με αυτά τα έκτακτα μέτρα που σας επέβαλαν. Δύσκολο πράγμα αυτό με τη μάσκα. Αλλά, βέβαια έχεις δίκιο, παντού μπορούμε να βρούμε τις αφορμές για να ξεφύγουμε από αυτή τη δύκολη ρουτίνα και να χαρούμε τη στιγμή! Υπέροχη η δημιουργία σου, σίγουρα θα εκτιμηθεί πολύ! Ενα χαμογελαστό αστεράκι είναι τόσο ταιριαστό στο βρεφικό δωμάτιο! Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και να θέλουμε δεν μπορούμε να κάνουμε αλλιώς Ευγενία μου με 9 κρούσματα μπήκαμε σε έκτακτα μέτρα αλλά αν είναι για το καλό όλων μας υπομονή θα κάνουμε και μακάρι να έρθει η στιγμή που θα ξαναβρούμε την κανονικότητα μας τις αγκαλιές μας με τα αγαπημένα μας πρόσωπα... μέχρι τότε ας βρίσκουμε διεξόδους να περνάμε καλά και να κάνουμε ότι μας ευχαριστεί πολύ με δημιουργίες..
      Χαίρομαι που σου άρεσε ...ένα αστέρι ⭐αληθινό, ας φωτίζει τα μωρουδίστικα όνειρα πάντα
      Καλο μήνα να έχεις Ευγενία μου και καλό σου βράδυ🌙 φιλιαα!!

      Διαγραφή
  15. Το αστέρι έγινε ΥΠΈΡΟΧΟ Ρούλα μου.
    Σιγά μη δεν έβρισκες τρόπο να το φτιάξεις!😃😃
    Όσο για τις μάσκες, τι να κάνουμε;
    Υπομονή, να δούμε πώς θα βγει ο χειμώνας και μετά θα ξεκαθαρίσει το τοπίο.
    Να προσέχετε.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το περίμενα Ρένα μου να γίνει τόσο καλό.. όταν το άρχισα είχα τις αμφιβολίες μου πως θα γινόταν...
      Τελικά το αποτέλεσμα ήταν καλό...ελπίζω να της αρέσει της φίλης της Έρρικας μας...⭐
      Ευτυχώς που έχουμε τουλάχιστον αφορμές για δημιουργίες και περνά ο καιρός ευχάριστα...
      Το πιστεύω πως θα περάσει και αυτή η μπόρα και θα ξαναβρούμε την ελευθερία μας...
      Καλό μήνα να έχεις Φιλενάδα και όλα καλά θα πάνε...καλό σου βράδυ🌙 φυλιααα!!!

      Διαγραφή
  16. Τι αστέρι είσαι Ρουλίτσα μου, το ξέρουμε όλοι. Είναι δυνατόν να μην είναι όμορφο το αστέρι που έφτιαξες; Καλότυχο το μωράκι που θα το φωτίζει το αστέρι σου.
    Προσοχή με τις μάσκες...η αλήθεια είναι ότι δεν θα τις συνηθίσω ποτέ. Φοβερό μου φαίνεται αλλά αναγκαίο κακό.
    Και αφορμές πολλές για να ξεδίνουμε
    Καλώς σε βρήκα
    Καλό μήνα Σεπτέμβρη ανέφελος ας είναι
    Σε φιλώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι κάνε με και εσύ Αννιώ μου να κοκκινίζω με τα καλά σου λόγια...
      Ηταν πολύ όμορφες οι ώρες που έφτιαχνα το αστεράκι ⭐είναι αλήθεια, γιατί ξέφευγε ο νους από τα ίδια και ίδια τα.. όχι και τόσο ευχάριστα....
      Είναι όντως δύσκολα να κυκλοφορείς στο δρόμο με την μάσκα ...υπομονή θα κάνουμε και ας ελπίσουμε ότι θα τελειώσει γρήγορα όλο αυτό που περνάμε...
      Καλώς όρισες ξανά κοντά μας ελπίζω να γέμισες μπαταρίες Αννιώ μου...θα περάσω να τα πούμε να είσαι καλά καλο μήνα να έχεις και ένα όμορφη ξημερωμα..🌙 φιλιααα!!

      Διαγραφή
  17. Φανταστικό το αστεράκι που έπλεξες για το μπεμπέκι Ρούλα μου!!!
    Με το καλό να έρθει το μωράκι και νά'ναι γερό και τυχερό!
    Φιλάκια πολλά κάί κάλό μήνα!
    Εγώ συνεχίζω τα μπάνια όσες μέρες της εβδομάδας μπορώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι ωραία που κάνετε ακόμα μπάνια Μαριάννα μου, ο καιρός είναι θαυμάσιος και τα καλύτερα είναι τώρα τον Σεπτέμβρη.. . εμείς φέτος δεν πήγαμε πουθενά αυτό το καλοκαίρι ήταν από τα δύσκολα..ευτυχώς μας σώζουν οι δημιουργίες που πάντα βρίσκουμε αφορμές για αυτές άμα θέλουμε ε; το αστεράκι ήταν μια από αυτές...⭐
      Οταν σου ζητάν κάτι τα παιδιά ή τα εγγόνια δεν μπορείς να πεις όχι ..άσε που χαίρεσαι και εσύ με αυτά που κάνεις...το ξέρεις και το έμαθες τώρα που το μικρό σας μεγαλώνει..
      Να περνας όμορφα φίλη μου θα έχει καλό καιρό ακόμα πίσω... για μπάνια.. καλό μήνα να έχεις και καλό ξημερωμα ..🌙 φιλιαα!!

      Διαγραφή
  18. Τι ομορφιές είναι αυτές, Ρούλα μου!
    Έχεις απόλυτο δίκιο πως μόνο έτσι μπορούμε να σταθούμε δυνατοί μπροστά σε όλα τα δύσκολα που μας συμβαίνουν και τα άλλα που θα έρθουν!
    Το καφεδάκι στο τέλος έρχεται να ολοκληρώσει το νόημα της ζωής!
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Γλαύκη μου ευτυχώς που υπάρχουν και κάποιες αφορμές που μας κάνουν να ξεχνάμε όλη αυτή την παραφροσύνη που μας επιβάλουν.
      Ας γεμίσουμε τις στιγμές μας δημιουργικά και να παίρνουμε χαρά από τα μικρά πραγματάκια που μας κάνουν χαρούμενους, βάζοντας χαμόγελα πρόσωπα των αγαπημένων μας...
      Είδες; ακόμα και ένα απλό καφεδάκι μπορεί να σου φτιάξει την διάθεση..
      Χαίρομαι που σου χάρισε και εσένα ένα χαμόγελο αυτό το αστεράκι...⭐
      Καλό μήνα να έχεις και σε ευχαριστώ που πέρασες Γλαύκη μου.. καλό σου ξημερωμα🌙..φιλιααα!

      Διαγραφή
  19. Α ! Εδώ συναπαντιέται κανείς με έναν Έρωτα μεγάλο για την ζωή,τα απλά ,τα μικρά τα ασήμαντα πολύ σημαντικά δωρεάν πανάκριβα σημάδια ανθρωπιάς ,καλοσύνης, ανθρώπινης αλληλεγγύης ,αισθητικής,και (ας το τολμήσουμε κι αυτό γιατί όχι ;)αγάπης τρυφερής .

    Μπράβο Σμαραγδούλα μας .Σε ευχαριστώ πολύ για κείνη την γουλιά καφέ που μου επέτρεψες και είπια από το φλιτζάνι σου και έκανα την μοναξιά μου να..ζηλέψει.

    Γειά σου κορίτσι μου με την τρυφερή σου εγγόνα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλώς όρισες Λυγερή μου έτσι ακριβώς είναι η αγάπη..γιατί τι θέλει ο άνθρωπος για να είναι χαρούμενος; τις μικρές απλές στιγμές που του χαρίζουν οι αγαπημένοι του και οι αληθινοί φίλοι του που θα είναι δίπλα του στα χαρούμενα και στα δύσκολα...
    Ας το προσπαθήσουμε όσο περνά από το χέρι μας...😊
    Σε ευχαριστώ πολύ για το τόσο τρυφερό και όμορφο σχόλιο σου θα περάσω με χαρά να τα πούμε...
    Να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις... καλό σου μήνα και καλό σου βράδυ..!!! 🌙

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Με μια μικρή καθυστέρηση χτυπώ την πόρτα του μπλογκοσπιτιού σου, να ευχηθώ καλό μήνα και καλό φθινόπωρο. Βλέπω τις όμορφες φθινοπωρινές δημιουργίες - σαν λουλούδια, και θυμάμαι κάτι που είπε ο Καμύ για την εποχή αυτή: "Το φθινόπωρο είναι μια δεύτερη άνοιξη, όπου κάθε φύλλο είναι ένα λουλούδι".
    Να έχουμε μια καλή εβδομάδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή