Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2022

ΤΙ... ΤΙΤΛΟ ΝΑ ΒΑΛΩ;

Αλήθεια δεν ξέρω τι τίτλο να βάλω στην σημερινή μου ανάρτηση. Σίγουρα όμως δεν ήθελα να την άρχιζα έτσι.

Θα ήταν μια πολύ, πολύ, χαρούμενη ανάρτηση αλλά, την τόση  χαρά μου την κόβουν στη μέση τα πολεμικά γεγονότα  που γίνονται στην γειτονιά μας και που θα τα πληρώσουν όπως πάντα ο άμαχος πληθυσμός!

Ενας πόλεμος δεν είναι από τα θέματα που μπορείς να τα αγνοήσεις όσο και αν το μυαλό σου τον αποδιώχνει.

Δεν ξέρω αν οι ευχές του κόσμου για ειρήνη εισακουστούν, αλλά δεν έχουμε τίποτε άλλο να ελπίζουμε στο να σταματήσουν πια οι πόλεμοι από τον κόσμο!

Και τώρα, θα ήθελα να μοιραστώ την χαρά μου έστω και κουτσουρεμένη,  χαρά είναι...που σας έλεγα πιο πάνω.

Όταν κάθεσαι στα καλά καθούμενα σου και σου  έρχεται ένας κούριερ με ένα τεράστιο δέμα και σου λέει...

-Είστε η κυρία Σμαραγδάκη; 

-Ναι του λέω και κοιτάζω με απορία το δέμα.

-Αυτό είναι δικό σας μου λέει και μου αφήνει το δέμα.

-Χριστός και Παναγία λέω από που είναι ένα τόσο μεγάλο δέμα; Κοιτάζω διεύθυνση...ΧΑΡΆ Ζάκυνθος!!

Και κοίτα μια σύμπτωση το βάζω επάνω στο τραπεζάκι του Σαλονιού και αρχίσαμε να το ξετυλίγουμε με τον μπόμπιρα μας, γιατί του αρέσουν σκίζει χαρτιά... γέμισε το τραπέζι καλούδια, τι να πρωτοθαυμάσω δεν ήξερα, έμεινα με το στόμα ανοιχτό και όχι μόνο εγώ;

Για όλους μας νοιάστηκε η αγαπημένη μας φίλη Χαρά, από το "Κάντο μ αγάπη" όνομα και πράγμα,  πράγματι... δεν ξέρω πόσα ευχαριστούμε να πω για τα δωράκια της, που ήταν ένα και ένα.

Με χαρά θα ήθελα να τα μοιραστώ μαζί σας, αν και να πω την αλήθεια, με πολύ δυσκολία και παρακαλετό πήρα την άδεια της για να το κάνω, όχι για τα όμορφα δώρα που είχε μέσα αυτό το πακέτο; αλλά γιατί μόνο και μόνο να σας πω πως είμαι τόσο τυχερή που έχουμε γνωρίσει έστω και μια φορά από κοντά τόσο όμορφους στην ψυχή ανθρώπους και πως τόσα χρόνια που έχουν περάσει, 11 για την ακρίβεια, η φιλία αυτή, όπως και όλης της παρέας εδώ μέσα, μένει αναλλοίωτη!! Πως να μην είμαι λοιπόν περήφανη και χαρούμενη ταυτόχρονα ε;

Νομίζω όμως πως παρασύρθηκα και πως ήρθε η ώρα να σας δείξω τι με έχει κανει τόσο χαρούμενη.

Μετράτε...με το άνοιγμα το τραπεζάκι γεμάτο, τι θες και δεν είχε... ο μικρός μας κάτι έπεσε κάτω και το ψάχνει...🤣

Στο κέντρο ξεχωρίζει το πιο πολύτιμο πετρωτό του κόσμου, αφού ήταν το δώρο  της για τον μικρό μας Γιαννάκη,
Στη δεξιά μεριά  μια  πολύ όμορφη νεκουπαρισμένη θήκη για χαρτομάντιλα,
Κάπου πιο δίπλα της μοσχομυριστά παξιμαδάκια και μαντολάτα, που έγιναν ανάρπαστα, όπως καταλαβαίνετε βεβαίως βεβαίως,

Κάπου εκεί στη μέση στέκεται περήφανα ένα βάζο με την σφραγίδα της Χαράς, γεμάτη από την γλύκα των σοκολατακίων...
το οποίο έχει βρει τον χώρο του όπως όλα.
Ενας υπέροχος σελιδοδείκτης περιμένει το βιβλίο που, θα σημαδέψει τις σελίδες του!
Και όχι δεν τελειώσαμε ακόμα, αφού μια πετρούλα, με έναν άγγελο επάνω της και δυο καρδούλες τις έχω βάλει εδώ στον υπολογιστή μου από κάτω να τα βλέπω κάθε φορά που θα κάθομαι εδώ...
Ακόμα ακόμα και σπόρους για λουλούδια είχε μέσα το δέμα της...
Για το τέλος σας άφησα το καλύτερο.
Θα μου πείτε ότι κάτι σας θυμίζουν αυτά τα πάνινα  ερωτευμένα σαλιγκαράκια...
Ναι ακριβώς, είναι αυτά τα που θαυμάσατε στο μπλοκ της Χαράς και που τα έφτιαξε με τα χεράκια της.
Θα μου πείτε πως βρέθηκαν από την Ζάκυνθο στην Κρήτη; Έλα μου ντέ; ήρθαν παρέα με όοοοολα τα καλούδια που είχε μέσα αυτό το θαυμαστό δέμα!
Αφού έκατσαν πρώτα να ξεκουραστούν λίγο στον συντριβανόκηπο, από ένα τόσο μακρινό ταξίδι,
είπαν να το ρίξουν λίγο στην μελέτη,
Πριν να πάνε στο σπιτικό τους να ξεκουραστούν και να απολαύσουν την συντροφιά ο ένας, της άλλης!
Το ευχαριστώ είναι πολύ λίγο Χαρά μου για να σου δείξω την χαρά μου...Πες μου ποιος δεν θα χαιρόταν τόσο πολύ όχι μόνο για τα όμορφα δωράκια σου που το καθένα βρήκε τον τόπο του, αλλά και το ότι όλα μετέφεραν την αγάπη σου και μόνο!! Σου χρωστάω φωτογραφία με τα πρώτα λουλουδάκια που θα ανθίσουν 😊 
Να περνάτε όλοι καλά, εύχομαι να έχετε υγεία και μην ξεχνάτε πως ένα χαμόγελο είναι η δύναμη σας
καλή εβδομάδα και καλό μήνα σε όλους!
Ας ευχηθούμε όπου υπάρχει πόλεμος,  να υπάρξει σύντομα ειρήνη! 

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε!
 





34 σχόλια:

  1. Δεν σχολιάζω τον πόλεμο που μας έχει μαυρίσει την καρδιά και τόσοι άνθτωποι να πληρώνουν τα παιχνίδια κάποιων.......,
    Θέλω μόνον ευχάριστα, για παρηγοριά...
    Τι τέλεια δώρα, που βέβαια τι άλλο θα ήταν αφού η Χαρά είναι καλλιτέχνης !!!!!!
    Να τα χαρείς Ρούλα μας και πάντα να έχεις τόσο χαρούμενες αφίξεις !!!
    Τα φιλιά μου !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και εγώ αυτήν την χαρά ήθελα να μοιραστώ μαζί σας Ράνια μου, όμως πως να μένεις αμέτοχη συναισθηματικά σε ένα πόλεμο και να μην σε επηρεάσει;
      Αλλά και πως να μην χαρείς με τόσο όμορφα δωράκια καρδιάς που ήρθαν με αγάπη από τόσο μακριά;
      Και ξέρουμε όλες μας πως κάθε δωράκι όσο μικρό ή μεγάλο είναι, πως έχει μέσα του την έννοια και την αγάπη από εκείνον που το έφτιαξε για σένα!!!
      Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου να είσαι καλά, να περνας όμορφα καλο σου μήνα Ράνια μου φιλιααα!!😊

      Διαγραφή
  2. Τι ωραία έκπληξη Ρούλα μου!!! Να τα χαρείς όλα. Μπράβο στη Χαρά και στις δημιουργίες της και προ πάντων για την αγάπη της που ξεχείλισε μέσα από το δέμα. Ευχή μας Ρούλα μου να σταματήσει όλο αυτό το κακό με τον πόλεμο, όχι αλλο πόνο επιτέλους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτή κι αν ήταν έκπληξη φίλη μου και η χαρά μου που προέρχεται από τα συναισθήματα πρώτα, θα ήταν πολύ περισσότερη για τα όμορφα δωράκια της Χαράς, αν δεν την σκίαζε αυτός ο παραλογισμός του πολέμου... ας ευχηθούμε να έρθει σύντομα η ειρήνη παντού.
      Σε ευχαριστώ πολύ να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς καλό σου μήνα φιλιααα!!😊

      Διαγραφή
  3. Από τις πιο ευχάριστες αναρτήσεις των τελευταίων ημερών. Μπράβο σας κορίτσια. Πάντα χαρές και πάντα τέτοια δώρα!!! Καλή εβδομάδα, καλημέρα :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είπα να γλυκάνω λίγο την μουντάδα των τελευταίων ημερών με το να μοιραστώ λίγη από την χαρά μου Στέλλα μου και χαίρομαι που σου φάνηκε ευχάριστη..
      Σε ευχαριστώ πολύ για την επίσκεψη να είσαι καλά και να κάνεις ότι αγαπάς.
      καλο σου μήνα Στέλλα μου φιλιααα!!😊

      Διαγραφή
  4. Η Αγάπη ξέρει πάντα πώς να συναντά την Αγάπη! <3
    Και αν κοιτάξεις Ρούλα μου, ένα ένα τα δωράκια σου, θα δεις με πόση αγάπη φτιάχτηκαν και στάλθηκαν!
    Στη ζωή συμβαίνουν και ευχάριστα και δυσάρεστα και βλέπουμε πια καθαρά πως όλα από μας εξαρτώνται!

    ΑΦιλάκια αγάπης με ευχές για φωτεινή βδομάδα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι εκείνη η αγάπη που υπάρχει και μοιράζεται παντού όπου την στέλνεις φιλενάδα, είναι εκείνη που κινεί τα αόρατα νήματα της που όλα , μα όλα βρίσκουν τους αποδέκτες τους και χαίρομαι που μια από αυτούς τους τυχερούς ανθρώπους είμαι και εγώ και σίγουρα κάτω από το κάθε δωράκι που μου έστειλε η Χαρά, έχει μέσα του την την αγάπη της.🧡
      Ας ευχηθούμε να τελειώσουν σύντομα τα δυσάρεστα και να επικρατήσει η λογική και η ειρήνη στον κόσμο.
      Να είσαι καλά Στεφανία μου να κάνεις ότι αγαπάς καλό σου μήνα φιλιαααα!! 😊

      Διαγραφή
  5. Είναι οι απρόσμενες "λιακάδες" των φίλων, μέσα στη μαυρίλα των ημερών. Μα τι υπέροχο και χορτάτο πακέτο ήταν αυτό! Όλα τα καλούδια, που η Χαρά φρόντισε να ετοιμάσει και να σου στείλει με τόση αγάπη! Το αξίζεις Ρούλα μου και να τα χαρείς όλα με την καρδιά σου. Όταν έχεις τέτοιες καταθέσεις από φίλους, αισθάνεσαι πάμπλουτη. Ο μικρούλης σας σκέτος γλύκας (πώς μεγάλωσε έτσι;)
    Όμορφη συνέχεια στην εβδομάδα σου αγαπημένη μου ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι τέτοιες λιακάδες μέσα στο καταχείμωνο είναι, όταν σου έρχονται Κανελλάκι μου τέτοια απρόσμενα πακέτα γεμάτα αγάπη σε κάνουν εκτός από χαρούμενο άνθρωπο, ευτυχισμένο και γεμάτο από συναισθήματα αγάπης, περηφάνιας για τους φίλους που σε έχουν διαλέξει, ευγνωμοσύνη γιατί δεν έχεις κάνει λάθος στις επιλογές σου και άλλα πολλά, όπως το να διαβάζεις, ότι υπάρχει κρυμμένο πίσω από κάθε μικρό ή μεγάλο δωράκι καρδιάς της Χαράς!!
      Είδες πως μεγάλωσε ο μπόμπιράς μας; μόνο αυτό σου λέω...έχει προσθέσει χρόνια στην ζωή μας από τα γέλια!!
      Να είσαι καλά αγάπη μου ας ευχηθούμε να τελειώσουν γρήγορα τα δεινά του κόσμου! καλό μήνα να έχεις Κανελλάκι μου Σ.Λ. 😍

      Διαγραφή
  6. Μέσα σε όλες τις ομοβροντίες από βόμβες, ας απολαύσουμε και το ουράνιο τόξο που η Χαρά έφερε στο σπιτικό σου. Να τα χαρείς όλα είναι ένα και ένα. Μπράβο Ρούλα μου πάντα δωράκια να λαμβάνεις και να είναι πακέτα τεράστια γεμάτα αγάπη
    Φιλιά πολλά και καλό μήνα απο αύριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τι τρέλα και αυτός ο πόλεμος Αννιώ μου ο απλός ανθρώπινος νους πως να τον καταλάβει;
      Να είναι καλά η Χαρά που με τα όμορφα δωράκια της γεμάτα αγάπη μας χάρισε πολλά χαμόγελα.
      Είμαι στ αλήθεια πολύ τυχερή που υπάρχουν αγαπημένοι άνθρωποι που σε έχουν στην έννοια τους και το δείχνουν, όχι μόνο με τα δώρα τους, αλλά με την αγάπη που τα συνοδεύει Αννιώ μου.
      Σε ευχαριστώ πολύ, να είσαι καλά να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλό σου μήνα Αννιώ μου φιλιααα!! 😍

      Διαγραφή
  7. Καλησπέρα Ρούλα μας. Καλή βδομάδα καλή μας φίλη. Υπέροχα τα δώρα, όμορφο το στόλισμα, γεμάτος αγάπη ο χώρος σου καλή μου φίλη. Να τον χαίρεσαι κορίτσι μου. Όσο για τον πόλεμο, δεν έπαψε ποτέ του να υπάρχει. Απλά ήταν σε μέρη και ρούγες που δεν ήταν "εμπορικές", δεν ήταν "δημοφιλείς". Ποιος νοιάζεται για τη Συρία, την Αφρική, την Παλαιστίνη.
    Τα φιλιά μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλησπέρα καλησπέρα μακάρι να μην υπήρχε ποτέ στην ιστορία του ανθρώπινου γένους η λέξη πόλεμος, έτσι είναι όπως τα λές πάντα θα υπάρχει μια αφορμή σε κάποιο μέρος του κόσμου που θα κυριαρχεί η ανθρώπινη πολεμική τρέλα το ξέρουμε χρόνια τώρα αυτό και το πληρώνουν οι αθώοι πάντα.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα σου λόγια ευτυχώς που υπάρχουν και όμορφες στιγμές αγάπης και χαμόγελου χάρη στην αγάπη που κυκλοφορεί από την φίλη μας την Χαρά!
      Να είσαι καλά καλο μήνα και καλό σου βράδυ!!🌙

      Διαγραφή
  8. Να τα χαιρεσαι τα δωρακια σου με υγεια Ρουλακι μου.Η Χαρα μας μονο χαρα δινει.Και αυτες τις μερες μας ειναι τοσο απαραιτητη.Δεν προλαβαινουμε να ανασανουμε και κατι αλλο μας βρισκει.Μονο μια ευχη εχω να κανω.Ας πρυτανευσει η λογικη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Λίτσα μου, κάτι τόσο όμορφες απρόσμενες χαρές είναι που μας κάνουν να ξεχνάμε για λίγο τι συμβαίνει γύρω μας. η ευχή σου και ευχή μας κορίτσι μου...
      Ολα τα δώρα της Χαράς όνομα και πράγμα είναι αυτή η κοπέλα, είναι γεμάτα αγάπη , όπως και κάθε μικρό ή μεγάλο δωράκι που παίρνουμε ή στέλνουμε είναι αυτό το όμορφο συναίσθημα που μας γεμίζει με χαμόγελα...
      Να είστε καλά όλοι σας να έχετε έναν όμορφο μήνα φιλενάδα καλο βράδυ φιλιααα!!😍

      Διαγραφή
  9. Μια ανησυχία την έχουμε Ρούλα μου λόγω των συνεπακόλουθων ενός πολέμου. Στην ζωή συμβαίνουν και δυσάρεστα και ευχάριστα, όπως λέει και η Στεφανία, κι εμείς ας σταθούμε στα ευχάριστα. Τα πολύτιμα της Χαράς αρδεύονται από την ευαισθησία, την αγάπη και την ταπεινότητά της και ταξιδεύουν ως την Κρήτη για να σε γεμίσουν χαρά και να επιβεβαιώσουν σε όλους όχι την αξία των δώρων αλλά την αξία του ανθρώπου. Μαζί με σένα χαιρόμαστε κι εμείς. Μπράβο στη Χαρά!
    Καλόδεχτα τα δώρα σου Ρούλα μου να τα χαρείς με υγεία. Ο μικρός μια γλύκα!!!
    Καλή εβδομάδα!
    Την αγάπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι φυσικό Αννίκα μου και ποιος νοήμων άνθρωπος δεν θα ανησυχούσε με έναν πόλεμο και ότι δυσάρεστο έρχεται μαζί του.
      Αυτά που έλαβα μαζί με τα όμορφα δώρα της Χαράς, είναι αυτά που δεν φαίνονται φίλη μου είναι κρυμμένα μέσα σε κάθε προσπάθεια να δημιουργήσει κάτι πολύ όμορφο μικρό ή μεγάλο, να το γεμίσει με την δική της θετική ενέργεια και να το στείλει απρόσμενα... είναι από αυτές τις εκπλήξεις που σε γεμίζουν χαρά ξέροντας την προσπάθεια του αποστολέα!
      Αυτες οι ανάπαυλες της χαράς είναι που μας κρατούν τα ίσα Αννίκα μου και ευτυχώς που τις έχουμε.!!
      Σε ευχαριστώ πολύ και χαίρομαι πολύ καθε φορά που τα λέμε καλό μήνα να έχεις...να είσαι καλά φιλιάαα!!😍

      Διαγραφή
  10. Ρούλα μου ευτυχώς που υπάρχουν και αυτά τα ωραία της μπλοκογειτονιάς και μας κάνουν να χαμογελάμε και να απαλύνουν τον πόνο και τον φόβο του πολέμου.
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι Ελένη μου αυτό λέω και εγώ ευτυχώς που υπάρχει αυτή η αγάπη που πάει και έρχεται εδώ στην γειτονιά, είτε με δωράκια καρδιάς είτε με όμορφο σχόλια από φίλους...
      Οι δυσκολίες δεν θα πάψουν να υπάρχουν ας τις απαλύνουμε με μικρές ή μεγάλες χαρές τουλάχιστον.
      Να είσαι καλά Ελένη μου καλό μήνα να έχεις να περνάς όμορφα φιλιαααα!!😍

      Διαγραφή
  11. Τόπες και τόκανες! Ασυγκράτητη είσαι ^_^ <3 !!! Τι να σε κάνω που σ έχω αδυναμία και δε μπορώ να σου χαλάσω χατήρι!
    Οσο για τα δικά μου δώρα, τα δικά σου είναι πολλά περισσότερο μη κοιτάς που είμαι κρυφομάμουνο και δεν τα δείχνω, αλλωστε πολλά είναι στην καρδιά και δεν ειναι σε κοινή θέα.
    Οπως και νάχει εγω Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΦΙΛΗ ΚΑΡΔΙΑΣ & ΦΥΣΙΚΑ ΠΟΛΥΤΙΜΗ, τίποτα δεν είναι αυτά μπροστά σ αυτο!
    Χαίρομαι που τ απολαύσατε όλοι και ευχομαι κάθ εμέρα νάναι μέρα γιορτής για το φιλόξενο και ανοιχτόκαρδο σπιτικό σας!
    Φιλάκια πολλά σ όλους σας Ρουλάκι μου,εναν προς έναν και λίγο παραπάνω στο μικρό Ιππότη....ε ρε τί κυνηγητό έχετε να παίξετε τώρα!!!Καλό κουράγιο,χαχαχχαχαχααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μη με μαλώσεις Χαρά μου ναι; πες μου όμως πως θα σκάγαμε λιγα χαμόγελα μέσα στην μαυρίλα που μας δέρνει, αν δεν μας είχες στείλει εσύ τα όμορφα δωράκια σου και εγώ αν δεν τα μοιραζόμουν με την παρέα μας ε;
      Το ξέρω πως δύσκολα το δέχτηκες, και σε ευχαριστώ πολύ γι αυτήν την εξαίρεση αγάπη μου, μου αλλά πες μου δεν περάσαμε καλά μοιράζοντας την αγάπη;
      Εγω σε ευχαριστώ πολύ για όλα όσα έχω μάθει εδώ μέσα και παρ όλο που πέρασαν 11 χρόνια, πως ήσουν εσύ, που άφησες το πρώτο σχόλιο όταν πρωτοάνοιξα αυτό το μπλοκ αμι τι άλλο μου έφερες γούρι και από τότε μόνο χαρές απολαμβάνω από αυτό το μεγάλο μπλοκοχωριό!
      Ότι κοκκινίζω με αυτά τα όμορφα σου που γράφεις το ξέρεις ε; λίγο ντρέπομαι γιατί δεν κάνω τίποτα!
      Καλά με τον μπόμπιρα μας δεν το συζητώ πως μας έχει ξανανιώσει τα γερόντια...😊 τροχάδι δεν θα πει τίποτα...🤣
      Καλό μήνα να έχουμε Χαρά μου, με ειρήνη σε όλο τον κόσμο και υγεία σε όλους σας!! την αγάπη μου🧡 πάντα φιλιαααα!!

      Διαγραφή
  12. Να τα χαρείτε, Ρούλα μου, τα υπέροχα δώρα της Χαρούλας, που είναι όλα φτιαγμένα με τόση αγάπη!
    Καλό μήνα να έχετε, και ας ελπίσουμε να τελειώσει γρήγορα αυτός ο απίστευτος πόλεμος, χωρίς άλλες απώλειες!
    Φιλάκια πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ Μαριάννα μου πράγματι όλα τα δωράκια της Χαράς είναι ένα και ένα και γεμάτα από αγάπη οπως λες νομίζω ότι όλα όσα φτιάχνονται από τους αποστολείς για φίλους αποδέκτες έχουν μέσα τους την αγάπη και αυτό είναι το σημαντικότερο όλων!
      Ναι αυτός ο πόλεμος της τρέλας δεν μας αφήνει να χαρούμε όπως θα Θέλαμε φίλη μου
      Να είσαι καλά, να έχουμε καλό μήνα με ειρήνη στον κόσμο Μαριάννα μου φιλιααα!!😍

      Διαγραφή
  13. Θα σου πω εγώ το τίτλο..Η Αγάπη επιστρέφεται, φίλη μου στη ζωή ότι δίνεις παίρνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εμ δεν σε πήρα να σε ρωτήσω φιλενάδα; ναι αυτόν τον τίτλο θα έβαζα, αν δεν υπήρχε αυτός ο πόλεμος της τρέλας, που κόβει την χαρά μας στη μέση.
      Ας υπάρχει τουλάχιστον η αγάπη να μας κάνει τρυφερούς και πιο ευαίσθητους συνάμα σε όλους όσους περνάνε δύσκολα.
      Αν συγκρίνουμε καταστάσεις να λέμε δόξα το Θεό που έχουμε αυτά που έχουμε!
      Να είσαι καλά αχτίδα μου και να κάνεις ότι αγαπάς καλο μήνα να έχουμε φιλιαααα!! 😍

      Διαγραφή
  14. Με γεια να τα χαρείτε, Ρούλα μου.
    Μια ηλιαχτίδα χαράς από τη Χαρά μας.
    Όταν είδα στο μπλογκ της τα σαλιγκάρια μπροστά στο σπιτάκι, το υποψιάστηκα.
    Τέλεια επιλογή.
    Αυτές οι χαρές από αγαπημένους φίλους, φωτίζουν τα σκοτάδια που μας πλακώνουν συνέχεια εδώ και καιρό.
    Εύχομαι για όλα τα παιδιά του κόσμου, να έρθουν καλύτερες μέρες και να βγάλουν καλύτερους ηγέτες από τη γενιά τους.
    Φιλιά πολλά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που υπάρχουν και αυτές η στιγμές χαράς Ρένα μου αυτή την φορά από την Χαρά που μέσα σε ένα πακέτο έκλεισε τόση αγάπη, αλλά δεν μπορείς να χαρείς ολοκληρωτικά όταν γύρω μας υπάρχει ένας πόλεμος...είναι τραγικό!
      Το περίμενα ότι κάποιος θα το πάρει είδηση με την ίδια φωτογραφία...την έβαλα για να κάνω τον σύνδεσμο με την ανάρτηση της.
      Η ευχή σου φιλενάδα και ευχή όλων μας να πρυτανεύσει η λογική και η ειρήνη...και ναι μακάρι οι επόμενες γενιές να βλέπουν τα λάθη των πολιτικών και να μην υπάρξει πότε πόλεμος στις δικές τους γενιές!!
      Να είστε όλοι καλά Ρένα μου να κάνεις ότι αγαπάς...εύχομαι καλό και ήρεμο μήνα. φιλιαααα!! 😍

      Διαγραφή
  15. Να τα χαρείς με υγεία, τα δωράκια σου Ρουλα μου το ένα είναι ποιο όμορφο από το άλλο! Μπράβο στην Χαρά!
    Εύχομαι καλό κι Ευλογημένο μήνα με υγεία και ειρήνη σε όλο τον κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, σου εύχομαι και εσένα, μικρές και μεγάλες χαρές μόνο στο σπιτικό σου φίλη μου.
      Θα ήταν ολοκληρωμένη η χαρά μου από τα υπέροχα δωράκια της Χαράς αν δεν την σκίαζε η απειλή αυτού του παράλογου πολέμου.
      Να είσαι καλά, να έχεις καλό μήνα και ναι ας ευχηθούμε υγεία και ειρήνη παντού. την αγάπη μου φιλιααα!!😍

      Διαγραφή
  16. Ειναι υπεροχο να βλεπω αγαπη ακομα να ενωνει τους bloggers. Η υπεροχη Χαρα, η θαυμασια Σμαραγδενια και ολοι αυτοι οι bloggers που μαζευονται κατω απ τις ομπρελες τους για να σχολιασουν. Υγεια λοιπον και παντα τετοιες χαρες να μοιραζεστε ❤️❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλώς το κορίτσι μου τι μου κάνεις φιλενάδα; πολύ χάρηκα που σε "είδα εδώ"...
      Και βέβαια υπάρχει η αγάπη ακόμα μέσα εδώ και σ αυτήν την παρέα Μαίρη μου, εδώ και 11 συναπτά έτη!!
      Είμαι πολύ χαρούμενη που δεν χανόμαστε, έστω και αν δεν μιλάμε πολύ συχνά, ξέρουμε και ότι η φιλία μπορεί να υπάρχει και μέσα στην σιωπή!!
      Σε ευχαριστώ πολύ που πέρασες και τα είπαμε να περνάς όμορφα με ότι κάνεις καλό μήνα να έχετε τα δυο σας την αγάπη μου 🧡πάντα φιλιαααα!! 😘

      Διαγραφή
  17. τι υπεροχα ολααααααααα
    η Χαρα ξερει να δινει χαρα κ αγαπη και συ εισαι φοβερη στο πως το δεχεσαι!!!!!
    ολα τ αγαπας και κυριως τα εκτιμας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα είναι να μην τα αγαπάς Σοφάκι μου; αφού όλα τα δωράκια που δεχόμαστε ξέρουμε ότι οι δημιουργοί τους τα κάνουν με αγάπη για σένα και προπαντός γιατί σε έχουν στην σκέψη τους; αυτό είναι το μεγαλύτερο δώρο από όλα μπορεί να μην φαίνεται, όμως είναι το πιο πολύτιμο!!
      Σε ευχαριστώ πολύ κορίτσι μου να περνάς όμορφα με ότι κάνεις να μου φιλήσεις τα κορίτσια
      Καλή και ευλογημένη Σαρακοστή να έχουμε την αγάπη μου πάντα φιλιάαα!!😍

      Διαγραφή