Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2022

Craftlandia Challenge 12 ΑΤΑΚΤΩΣ ΕΡΡΙ(Γ)ΜΜΈΝΑ...

 Από καιρό τώρα είχε πάρει το μάτι μου την πρόσκληση της Μίας που καλούσε, όποιον ήθελε να πάρει μέρος σε ένα δρώμενο με θέμα τα φύλλα, σε όποια μορφή τους...

Με ξέρετε πια, να μην δω πρόσκληση τσούπ να μην χάσω...😊

Το θέμα ήταν ότι δεν ήξερα πως με το ίντερνετ θα είχα πρόβλημα σχεδόν ένα μήνα και δεν ήμουν σίγουρη αν θα μπορούσα να κάνω ανάρτηση μέσα στην ημερομηνία...

Στο μεταξύ βρέθηκα στα Γιάννενα και εκεί μέσα σε τόσο όμορφα τοπία, στολισμένα με τα χρώματα του φθινοπώρου...

Σμαραγδάκι...

φυσικό ήταν το μυαλό μου να πάει στα φύλλα και άρχισα να τα βλέπω με άλλο μάτι, το μάτι της δημιουργίας...εκείνα δεν ξέρω με τι μάτι με έβλεπαν που ήθελα να πάρω στην Κρήτη...μα τόσο μακρινό ταξίδι θα πάμε; σαν να τα (άκουγα) να λένε μεταξύ τους...ένα φύλο που δεν είχε ακόμα πάρει το χρυσαφένιο του χρώμα, είπε στα άλλα...καιρός ήταν να κάνουμε και εμείς ένα ταξίδι και που ξέρεις μπορεί να γίνουμε πιο όμορφα από ότι είμαστε...πιο όμορφα αποκλείεται να γίνουμε κοίτα γύρω σου την φύση, κοίτα δέντρα, τα χρώματα μας και πες μου αν αυτό το πορτοκαλοκίτρινοκόκκινο στρωμένο χαλί δεν σου αρέσει.

πηγή ίντερνετ

Ναι δεν αντιλέγω, αλλά εγώ να...θα ήθελα να ζήσω και μια περιπέτεια, να δω και άλλους τόπους. Ετσι κι αλλιώς η μοίρα μας είναι να ξεραθούμε και να πέσουμε κάτω, μέχρι να γίνουμε λίπασμα, για τα επόμενα χρόνια.

Γι αυτό περιμένετε να δούμε τι θα μας κάνει αυτή που μας μάζεψε...

Αυτή που σας μάζεψε χρυσά μου, έστειψε το μυαλό της να βρει τι θα σας κάνει, αφού έψαξε, έψαξε και ιδέα δεν της κατέβαινε...θυμήθηκε πάλαι ποτέ κάτι ζωγραφισμένα φύλα που είχε φτιάξει η Αριστέα εδώ  και μην μου πείτε πως την ξεχάσατε; 

Καλά μην περιμένετε να δείτε τόση τελειότητα, ντάξει;😯

Μια προσπάθεια ήταν η ζωγραφική επάνω στα φύλλα. Καλά την κάναμε την προσπάθεια... τώρα τι τα κάνουμε τα ζωγραφισμένα οέο;🤔

Τα έβαλα επάνω σε ένα λευκό χαρτόνι ατάκτως ερρι(γ)μμένα (ναι το ξέρω η λέξη δεν υπάρχει,) 🤣και τα άφησα εκεί, να περιμένουν την απόφαση μου!!





Μέχρι εκείνη την στιγμή κάτι γράφτηκε στα γρήγορα σχετικά με το θέμα...

"Σαν τελευταίο φύλλο"

Σαν τελευταίο φύλλο, που νιώθει ανατριχίλα στο άγγιγμα τ ανέμου, έτσι και εγώ καλέ μου φοβάμαι μην σε χάσω, στην άκρη όταν θα φτάσω.

Σαν τελευταίο φύλλο, που ο άνεμος το πήρε, το σκόρπισε μακριά μου, έτσι και συ καρδιά μου, να ξέρεις δεν θ αντέξω, πως φεύγεις να πιστέψω.

Ο χωρισμός σου είναι πληγή που αιμορραγεί, σαν τελευταίο φύλλο, που έπεσε στην γη! 🍁 

Αυτή ήταν η συμμετοχή μου στην πρόσκληση της Μίας να δημιουργήσουμε  με φύλλα. 

                              Craftlandia Challenge 12

Εύχομαι σε όλους να είστε καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα και κάνετε το χαμόγελο καθημερινό σας χόμπι!
Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε! 

 


39 σχόλια:

  1. Περιμενα την αναρτηση μεχρι αυτη την ωρα αλλα αξιζε τον κοπο.Φιλακια Ρουλακι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην μου πεις ότι ξενύχτησες γι αυτό; Χα...χα...δεν υπάρχεις φιλενάδα για την υπομονή σου σε ευχαριστώ Λίτσα μου. χαίρομαι που τα λέμε να είστε καλά καλή εβδομάδα φιλιαααα!! 🍁😍

      Διαγραφή
  2. Όμορφο θέμα επίλεξε η Μία ,για διαγωνισμό κι άκρως φθινόπωρο ,μόλις το είδα μέσα από το σπιτάκι σου κι εύχομαι Ρούλα μου,να έχεις καλή επιτυχία!
    Επίσης,να τα εκατοστήσει το blog σου,για πολλά πολλά χρόνια και να είσαι πάντα καλά να μας παρουσιάζεις τις όμορφες δημιουργίες σου κι όχι μόνο!
    Εύχομαι να έχεις μία όμορφη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου πράγματι ωραίο θέμα, εξ άλλου στο φθινόπωρο είμαστε και δεν είναι διαγωνισμός απλά συμμετοχή είναι και παίρνει μέρος όποιος θέλει 😊 χαίρομαι που σου άρεσε!
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου να είσαι καλά Μαρία μου να έχεις μια όμορφη εβδομάδα φιλιααα!🍁😍

      Διαγραφή
  3. Πολύ όμορφο θέμα και πολύ επίκαιρο.
    Τι ωραία χρώματα τα φύλλα σου Ρούλα μου και η παρουσίαση ακόμα πιο ωραία !!!!
    Καλή επιτυχία και καλό φθινόπωρο !!!!
    Τα φιλιά μου !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από τον λίγο χρόνο που μου μένει Ράνια μου κάνω και κάτι για να περνά ή ώρα μου έτσι για ξεκούραση...αλλά το ότι μου αρέσουν τα δρώμενα που γίνονται στην γειτονιά δεν κρύβεται ε; 😊
      Το κάνω ως επί το πλείστον για να ακονίζω και το μυαλό μου, 🤣 γιατί υπάρχει και μια αλτσχάιμερ και καραδοκεί.
      Σε ευχαριστώ πολύ φίλη μου να είσαι καλά , καλή εβδομάδα να έχεις φιλιαααα!!🍁😍

      Διαγραφή
  4. Αυτή η υπέροχη εποχή, το φθινόπωρο, αυτή η γαλήνια αίσθηση που μας μεταφέρεις και το δαιμόνιο μυαλό σου, έκαναν πάλι θαύματα Ρούλα μου. Σιγά που δεν θα έβρισκες θέμα! Να γιαυτό σε θαυμάζω, γιατί αφήνεις αυτό το παιδί που κρύβεις μέσα σου, να μας συναρπάζει. Όμορφα λόγια και έργα!
    Να έχεις μια χαρούμενη εβδομάδα με τους αγαπημένους σου!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω Αννίκα μου ότι από το πράσινο της Άνοιξης (αν εξαιρέσεις τα λουλούδια) το γαλάζιο του καλοκαιριού, το φθινόπωρο έχει πολύ ομορφότερα χρώματα να μας δώσει εκτός από την γαλήνη του...αν ρίξει δε και μια βροχούλα, η μυρωδιά του βρεγμένου χώματος είναι αυτή που γεμίζει της αισθήσεις μας.
      Αλλοίμονο αν το χάσουμε αυτό το παιδί από μέσα μας φίλη μου και εγώ να μην δω πρόσκληση ή δρώμενο τρέχω μην χάσω ...🤣 προκλήσεις είναι αυτά για μένα και αν μπορώ να το κάνω γιατί όχι; άσε δε την ευχαρίστηση της προσπάθειας!!
      Να είσαι καλά Αννικα μου να έχεις μια όμορφη εβδομάδα την αγάπη μου φιλιααααα 🍁😍

      Διαγραφή
  5. Πολύ όμορφα τα έφτιαξες τα φύλλα, Ρούλα μου, και τα συνόδεψες και με πολύ ωραίο τρόπο! Μπράβο σου!
    Νομίζω ότι τώρα, αν τα κρυφακούσεις πάλι να μιλάνε, θα ακούσεις να λένε ότι άξιζε το ταξίδι από τα Γιάννενα στην Κρήτη!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίτα να δεις Πίππη μου μέχρι τώρα δεν άκουσα κανένα παράπονο ούτε για τον ξένο τόπο ούτε για την μεταμόρφωσή τους...
      Ελπίζω να εγκλιματιστούν εδώ όπως η υποφαινόμενη και να δέσουμε Θεσσαλονίκη -Γιάννενα -Κρήτη
      Να περνάς όμορφα με ότι γράφεις Πίππη μου καλή εβδομάδα να έχεις φιλιαααα!! 🍁😍

      Διαγραφή
  6. Πανέμορφη η συμμετοχή σου Ρούλα μου και τόσο δημιουργική!
    Ποτέ μου δεν θα σκεπτόμουν να ζωγραφίσω πάνω στα φύλλα και να φτιάξω ένα πίνακα και εσύ το κατάφερες άψογα!
    Τα λόγια σου στο τέλος ήταν επισφράγισμα της δημιουργικότητας σου και Εύγε για όλη την ανάρτηση!

    ΑΦιλάκια ακόμα ζεστά καλοκαιρινά και γεμάτα χαμόγελα! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε φιλενάδα είναι αλήθεια ότι έψαχνα να βρω κάτι εύκολο και θυμήθηκα κάτι ΄φύλλα που είχε ζωγραφίσει κάποτε η Αριστέα και το τόλμησα τελικά ήταν ευκολάκι, γιατί δεν είμαι της τελειότητας, αλλά της προσπάθειας ...
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια μαγισσούλα μου. Να είσαι καλά, σου στέλνω και εγώ από εδώ καλοκαιρινά φιλάκια 😘 μέσα στην καρδιά του φθινοπώρου.🍁 😍

      Διαγραφή
  7. Πώς το έκανες όλο αυτό βρε φιλενάδα! Πώς δούλεψες πάνω στα φύλλα; Κοίτα τώρα δουλειά! Εκπληκτικό είναι έτσι; Δεν έχω λόγια Ρούλα μου, μπράβο.
    Καλή σου βδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Παιδικές ζωγραφιές είναι μην νομίζεις πως είναι δύσκολο πάρε ένα μαρκαδόρο και κάνε επάνω σε ένα φύλλο ότι σου περνάει από το μυαλό 🤣 και εγώ έτσι το νόμιζα ότι ήταν δύσκολο και μόλις έπιανα στα χέρια μου τα φύλλα θα διέλυαν...τελικά δεν ήταν έτσι και μου βγήκε το αποτέλεσμα που είδες 😊
    Σε ευχαριστώ πολύ για τον ενθουσιασμό σου και τα καλά σου λόγια... να είσαι καλά να έχεις μια όμορφη εβδομάδα. καλό σου βράδυ 🌙 🍁

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι όμορφο το θέμα της Μίας.
    Και τι αριστοτεχνικά το χειρίστηκες Σμαραγδένια μου. Τα μαγικά σου χεράκια δημιούργησαν πάλι και η πένα σου συνόδευσε τη δημιουργία σου με υπέροχο τρόπο.
    Μπράβο σου.
    Καλό απόγευμα. Στέλνω ολόγλυκο φιλί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω ότι έχεις δίκιο Μαρινάκι μου το θέμα της Μίας μου έδωσε την έμπνευση...εεεε το πήρα και εγώ σαν παιχνίδι και έπαιξα λίγο...🤣
      Χαίρομαι που σου άρεσε μικρή μου να περνάς όμορφα και εσύ με ότι κάνεις καλό σου βράδυ γλυκό φιλί και από μένα 🍁🧡🤗

      Διαγραφή
  10. Ρούλα μου, είσαι η χαρά της ζωής. Βρε φιλενάδα, ζωγράφισες πάνω στα φύλλα? Τι να πω? Μένω άναυδη. Θαυμάσια ιδέα. Και το ποίημά σου συνοδεύει εξαιρετικά τη δημιουργία σου. Χίλια μπράβο, γλυκιά μου. Και σ' ευχαριστώ πολύ πολύ για τη συμμετοχή σου στο Craftlandia Challenge. Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που σου άρεσε Μία μου η ιδέα αυτή...είχα δει στης Αριστέας το μπλοκ κάτι όμορφα φύλλα που είχε ζωγραφίσει και μου άρεσαν πολύ και προσπάθησα να κάνω και εγώ κάτι παρόμοιο...😊 μου βγήκε και ο στίχος και έδεσαν μαζί...
      Το θέμα είναι ότι το διασκέδασα και εγώ πολύ.
      Σε ευχαριστώ πολύ εγώ για την ευκαιρία της συμμετοχής φίλη μου 😊
      Να είσαι και να περνάς καλά με ότι κάνεις καλό σου βράδυ φιλιαααααα!! 🍁🤗

      Διαγραφή
  11. Μ εκανες και βουρκωσα αγαπημένη μου κι αυτό τον καιρό δε κανω αλλο απο το να κλαίω, αλλά είναι τόσο όμορφο το κείμενό σου και τόσο συγκινητικός ο επίλογος που επισκιάζει κάθε δυνατή δημιουργία. Σ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το ήθελα αυτό καρδιά μου, αλλά θέλω να πιστεύω ότι με αυτά που διάβασες θα χαμογέλασες λιγάκι...
      Θέλω να προσέχεις τον εαυτό σου Χαρά μου με καιρό και με υπομονή, αφού με αυτήν πρέπει να οπλιστείς, θα περάσουν τα δύσκολα αγάπη μου θα το δεις ...
      Εγώ σε ευχαριστώ που βρίσκεσαι εδώ παρ όλα όσα συμβαίνουν να ξεκουράζεσαι γιατί θα χρειαστείς δύναμη!
      Σε γλυκοφιλώ και σου στέλνω μαζί με την έγνοια μου μια αγκαλιά μεγάλη. 🤗🧡

      Διαγραφή
  12. I love the art you're displaying with your natural leaves, beautiful! Thank you for joining the Craftlandia Challenge!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Νταϊάνα για το ευγενικό σχόλιο σου χαίρομαι που σου άρεσε και σε ευχαριστώ που πέρασες και τα είπαμε .😊 να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα καλο σου βράδυ. 🌙

      Διαγραφή
  13. Μα, τί όμορφη, Ρούλα μου, η συμμετοχή σου στο δρώμενο της Μίας!!!! Τα υπέροχα πλατανόφυλλα, ταξίδεψαν τόσο μακρυά και ξαναζωντάνεψαν από τα χεράκια σου!!! Έχω πάντα στολισμένο το φύλλο της Αριστέας και πολύ χάρηκα που είδα και τα δικά σου!!! Μου δίνεις ίδέες, να ξέρεις!!!!!
    Όσο για το ποίημά σου....είναι τόσο συγκινητικό!!! Πολύ μου άρεσε!!!
    Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εδώ που μένω δίπλα στην θάλασσα Μαριάννα μου δεν έχουμε πλατάνια, παρά μόνο ακακίες στον δρόμο οπότε το βλέμμα μου όταν πήγα στα Γιάννενα ήταν στα πλατανόφυλλα, που ήταν γεμάτη πλατάνια.
      Δεν ήξερα αν θα τα φέρω γερά, αλλά άντεξαν...μέχρι που τα σιδέρωσα κι όλας. 🤣.
      Θυμήθηκα την Αριστέα με τα ζωγραφισμένα φύλλα και έκανα μια επίσκεψη εκεί, από όπου πήρα και την ιδέα της.
      Χαίρομαι που σου άρεσαν φίλη μου να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα. καλό βράδυ φιλιαααα!!😘🍁

      Διαγραφή
  14. Σμαράγδι μου, βρε τί τέχνη είναι πάλΕ ετούτη;; Μιλάμε για πολύ ωραία κατασκευή! Πολύ συγκινητικό και το ποιηματάκι σου 😘 Κι εγώ αγαπώ πολύ τα φύλλα! Μπήκα και ξανάδα τις κατασκευές τής Αριστέας, οι οποίες όντως είναι τέλειες και τις είχα ξεχάσει. "Παπάδες" έχει φτιάξει κι αυτή η κοπελιά! 🍁🍂💖 Καλησπερούδια και φιλιά! 🥰

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν είδα το θέμα ..¨φύλλα" Πετρίνα μου θυμήθηκα την ιδέα της Αριστέας τότε με τα ζωγραφισμένα φύλλα και μπήκα εκεί και τα είδα μα είδες τι έχει φτιάξει; ...βέβαια δεν υπάρχει σύγκριση, εκείνη έχει κάνει τέχνη επάνω τους...εγώ απλά μια προσπάθεια έκανα...εμ τόσο μακρινό ταξίδι έκαναν, κάπως έπρεπε να τα ανταμείψω για την υπομονή τους.🤣
      Χαίρομαι για το πέρασμά σου, να είσαι καλά Πετρίνα μου και να περνάς ακόμα καλύτερα καλο σου βράδυ φιλιαααα!! 🍁😘🧡

      Διαγραφή
  15. Σα φυλλαράκι που τσακίζει ένιωσα με το ποίημά σου... Αχ, βρε Ρούλα μου!...
    Και δηλαδή πού τα βρήκες τα πλατανόφυλλα στο πολυσύχναστο Ηράκλειο; Το κάνω εικόνα να έχεις ξαμοληθεί για συλλογή φύλλων και χαμογελάω. Όσο για την εικαστική σου παρέμβαση, δεν το συζητώ. Πανέμορφα και πρωτότυπα.
    Δεν είχα την παραμικρή αμφιβολία ότι καμιά διακοπή στο ίντερνετ, κανένα εμπόδιο δεν θα σε σταματούσε για να συμμετέχεις και σ' αυτή την υπέροχη δραστηριότητα που οργάνωσε η Μία μας.
    Καλό φθινόπωρο αγαπημένη μου ♥ Με άφθονα ΣΛ ερρι(γ)μμένα ολούθε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ και να ήξερες Κανελλάκι μου πως φοβόμουν να μην μου τσακίσουν τα φύλλα 😊 όταν τα κουβαλούσα από τα Γιάννενα, τελικά έφτασαν σώα και αβλαβή . Αυτή την εικόνα ακριβώς όπως την φανταζόσουν ήταν...όπου έβλεπα πλατανόφυλλο καταλαβαίνεις πως τα έβλεπα ε; 🤣
      Εεεεε ναι το ίντερνετ ήρθε στα συγκαλά του, αλλά ναι, το καλο το παλικάρι θα έβρισκε το μονοπάτι Κανελλάκι μου πόσο καλά με ξέρεις😊..
      Καλά με τον τίτλο ήθελα να σε πάρω τηλ. να δω αν θα μπορούσα να τον γράψω έτσι, μετά λέω...άστο Ρούλα έτσι και τι έγινε; 🤣
      Καλό φθινόπωρο αγάπη μου 🍁να έχουμε καλό σου βράδυ 🌙 αγκαλιά και φιλί στέλνω 🤗😘 Σ.Λ.

      Διαγραφή
  16. Ohhh que hojas tan originales te han quedado, las de manchitas pues igual me atrevía a probar jajaja, pero la central con las nubes y demas es una maravilla conseguir pintar eso en una hojita y no romperla jajaja. Me imagino una voz calmada como otoñal recitando tu escrito mientras los colores se deslizan por las hojas :D
    Muchas gracias por participar en Craftlandia y acompañarnos en este reto.
    Besote!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Χαίρομαι που πήρα μέρος στην πρόσκληση με τα φύλλα, γιατί αυτό με έκανε να δημιουργήσω και να γράψω ...😊
      Σε ευχαριστώ πολύ καλο φθινόπωρο να έχεις Άιλα να κάνεις ότι αγαπάς πάντα. Καλό βράδυ 🌙 φιλιααααα 😘

      Διαγραφή
  17. Hummmm se borro la mitad del mensaje :((, nunca entendere la informática. En fin.....
    Muchas gracias por participar en Craftlandia y acompañarnos en este reto.
    Besote!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ρούλα μου μια λέξη θα πω μόνο για τα φύλλα και το ποίημα: ΥΠΕΡΟΧΑ!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πάρα πολύ Ελένη μου έκανα ότι μπορούσα καλύτερο, αφού δέχτηκα την πρόσκληση για να πάρω μέρος στο δρώμενο αυτό Της Μίας...😊
      Να είσαι καλά και να περνάς ακόμα καλύτερα φίλη μου καλο σου βράδυ φιλιααα!! 🍁😘

      Διαγραφή
  19. Ρούλα μου, σε σκεφτόμουν όλη μέρα σήμερα με την κακοκαιρία στο Ηράκλειο και τις εικόνες που βλέπαμε στην τηλεόραση!!!! Εύχομαι να μην είχατε προβλήματα, εσείς και οι δικοί σου!!!! Φιλάκια πολλά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ολα καλά εμείς Μαριάννα μου δόξα το Θεό ...αλλά έπαθαν πολλές καταστροφές πολλοί άνθρωποι...ήταν απίστευτη η βροχή που έπεσε σε λίγες ώρες 60 χρόνια είμαι εδώ και δεν είχα ξαναδεί τόσο βίαια καιρικά φαινόμενα...με την φύση δεν μπορεί να τα βάλει ο άνθρωπος έτσι που την κατάντησε φίλη μου.
      Η κλιματολογική αλλαγή ήδη είναι εδώ δυστυχώς.!

      Διαγραφή
    2. Σε ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφερον να είσαι καλά Μαριάννα μου φιλιααα!

      Διαγραφή
  20. Ψάχνω να βρω το σχόλιο μου εδώ και στην άλλη ανάρτηση με τα κεντήματα.
    Πού πήγανε οεο;
    Τα φύλλα σου τα θαύμασα. Μπράβο που σκέφτηκες να τα πας ταξίδι μακρινό.
    Το ποίημα σου όμως με πόνεσε.
    Πολύ συγκινητικό.
    Να είσαι καλά φίλη μου και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή