Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Σάββατο 1 Οκτωβρίου 2022

ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ Ο...ΜΉΝΑΣ

Δεν ξέρω για εσάς φίλοι μου, αλλά για μένα τόσα χρόνια στην μπλοκογειτονιά, αυτή είναι η ωραιότερη στιγμή όταν έρχεται...και μην μου πείτε ποια;

Μα η στιγμή που αρχίζω να γράφω στο τετράδιο τα ονόματα όλων εσάς και ας λιγόστεψαν, έμειναν όμως οι φίλοι όλοι εσείς, που είχατε την ευγενή καλοσύνη, να περάσετε από τον χώρο μου και να μου αφήσετε εδώ τις ευχές σας.

Η χαρά  να κόβω και να στριφογυρίζω σε ρολάκια τα χαρτάκια που έχω κόψει με τους αριθμούς που αντιστοιχούν τα ονόματά σας και να τα βάζω στο μπολάκι καρδούλα  δώρο από την Χαρά μας 

Πίππη, Μαρινάκι, Στεφανία, Μαριλένα, Γιάννης, Κανελλάκι, Αννίκα, Λίτσα, Ελένη, Νίκη, Λενιώ, Βαρβαρούλα, Μαριάννα, Ευγενία, Πέτρα.

Μπορεί να είναι ο τρόπος της κλήρωσης πανάρχαιος, αλλά στην εποχή της ταχύτητας και του αυτοματισμού, επιτρέψετε μου να κρατήσω τον παραδοσιακό τρόπο, που με κάνει παιδί ξανά.

Οπότε έχουμε και λέμε, αφού τελείωσα όλα τα διαδικαστικά ήρθε η ώρα της κλήρωσης, να τραβήξω (ίσως για τελευταία φορά, καλέ μην τρομάζετε, την επόμενη φορά και τις επόμενες, θα κανονίζω να είναι εδώ ο μικρούλης μας.

Προς το παρόν αρκεστείτε στην χερούκλα μου που τράβηξε τον λαχνό, με το νούμερο 2, που αντιστοιχεί...Ταραρατάμ...στο Μαρινάκι!!!!!!!!!

Που κερδίζει μια πλεκτή τσαντούλα για λίγα ψώνια από τα χεράκια μου, με νήμα δώρο, από την φίλη μας την Κλαύδια.

Να είσαι πάντα τυχερή μικρή μου και σε πιο ουσιαστικά πράγματα.

Στείλε μου στο μέηλ μου την διεύθυνση σου αν θέλεις πλιζζζ...

Να με συγχωρέσετε που δεν είχα χρόνο να σας απαντήσω τον καθένα χωριστά, για τις όμορφες ευχές σας. Προτίμησα να περάσω από τον δικό σας χώρο και να τα πούμε από εκεί.

Εύχομαι σε όλους σας, να είστε καλά, να έχετε μια όμορφη και ήρεμη εβδομάδα, να μην ξεχνάτε να  χαρίζετε το πιο απλό πράγμα στον κόσμο...ένα χαμόγελο!!! 

Σας χαρίζω τα τελευταία φθινοπωρινά τριαντάφυλλα της αυλής μας.

Με το καλό ο καινούργιος μήνας!

Σας ευχαριστώ πολύ όλους που χρόνια τώρα με συντροφεύετε, στα δύσκολα, στα χαρούμενα... που περνάτε και τα λέμε!


 

 

22 σχόλια:

  1. Καλέ τι ωραία μου ξεκινάει ο μήνας!
    Πολύ σε ευχαριστώ Σμαραγδένια μου, υπέροχη η τσάντα και ακόμα πιο υπέροχο το ότι ξεκινά έτσι ο μήνας. Γιατί όλος ο Σεπτέμβρης με πήγε από το ένα στο άλλο.
    Σε υπέρ ευχαριστώ και για την τσάντα και για τη χαρά που μου έδωσες!
    Εύχομαι να είμαστε όλοι καλά να συνεχίζουμε τη παρέα μας για πολλά χρόνια ακόμα.
    Καλό μας μήνα.
    Πολλά φιλιά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καιρός ήταν να ξεκινήσει κάτι ωραία Μαρινάκι μου η χαρά είναι πρώτα δική μου για σένα...δεν είναι τίποτα σπουδαίο το δωράκι μου, αλλά εύχομαι όπως ξεκίνησε καλά ο μήνας σου έτσι να είναι και μέχρι να τελειώσει και ακόμα περισσότερο καλύτερα.
      Να είσαι καλά κορίτσι μου να κάνεις ότι αγαπάς και να έχεις ένα όμορφο μήνα 🍁 σε κάνω μια αγκαλιά 🤗 φιλιααααα!😍

      Διαγραφή
  2. Τυχερό το Μαρινάκι! Αυτή η τσάντα είναι σκέτο αριστούργημα, μιας και είχα την τύχη να την αποκτήσω κι εγώ. Τη λυπάμαι βέβαια να την χρησιμοποιήσω για ψώνια, τόσο σικάτη που είναι.
    Ρουλάκι μου, καλό και τυχερό μήνα να έχεις!
    Δεν ξέρεις πόσο γλυκά νιώθω κάθε φορά που δημοσιεύεις μπολάκι-καρδούλα, χερούκλα, και λαχνούς με τα ονόματά μας!... Άντε, με το καλό να μυήσεις και τον μικρούλη σας σ' αυτή τη θεσπέσια ιεροτελεστία ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εσύ Κανελλάκι μου παιδί μου, όλα ωραία τα βλέπεις μια απλή πλεκτή τσάντα για ψώνια είναι, τώρα πια δεν μπορώ να κάνω ότι έκανα παλιά...
      Χαίρομαι που ήταν τυχερή η Μαρίνα μας που είναι και η πιο μικρή νομίζω της παρέας, όπως το ίδιο θα χαιρόμουν με όποια άλλη ήταν τυχερή της κλήρωσης.
      Ναι μπορεί η αυτόματη κλήρωση να είναι πιο γρήγορη, αλλά όπως και εσύ, αγάπη μου λατρεύω την όλη διαδικασία 🤣 Από του χρόνου θα βλέπουμε χεράκι μάλλον 😉
      Καλό μήνα να έχουμε Κανελλάκι μου την αγάπη μου φιλώ σε. Σ.Λ❤

      Διαγραφή
  3. Καλό μήνα Ρούλα μου και στο τυχερό Μαρινάκι να χαρεί το δωράκι.
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου καλό μήνα τα έχουμε φίλη μου με γαλήνη και υγεία πάντα... Να είναι τυχερό το Μαρινάκι γενικά στην ζωή του, γιατί αυτό έχει σημασία...
      Να είσαι καλά,να περνάς όμορφα ότι και να κάνεις Ελένη μου καλο σου βράδυ φιλιαααα 😍

      Διαγραφή
  4. Αχ βρε Ρούλα μου. Είσαι και εσύ από τους ανθρώπους, που μάς δείχνεις το δρόμο της ζωντάνιας, της παρέας, της συλλογικότητας. Είσαι εδώ κοντά μας παρούσα, συμμέτοχος, διαδραστική.
    Καλότυχες οι δύο φιλενάδες μας με τα όμορφα δωράκια τους.
    Όμως όλοι είμαστε τυχεροί, που είμαστε κοντά σου και απολαμβάνουμε τους χτύπους της δημιουργίας σου.
    Την καλησπέρα μου και καλό μήνα Ρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Οταν θέλεις να κάνεις τους άλλους να χαίρονται μπορείς να το κάνεις προσφέροντας δωράκια όταν γιορτάζεις επετείους , γενέθλια και ότι άλλο θέλεις να υπαρχει αφορμή, αλλά και χωρίς αφορμή μπορείς να κάνεις κάποιον χαρούμενο.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τα πάντα ευγενικά σου σχόλια να είσαι καλά και καλό μήνα σου εύχομαι καλό βράδυ.🌙

      Διαγραφή
  5. Καλο μηνα επισης Ρουλα μου.Με γεια στο Μαρινακι η καινουργια της τσαντα.Φιλακια Ρουλακι μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλό μήνα φιλενάδα να είναι τουλάχιστον ήρεμος, να είστε καλά όλοι σας χαίρομαι που σε έχω φίλη και τα λέμε Λίτσα μου ...καλο βράδυ 🌙να έχετε φιλιαααα!!😘

      Διαγραφή
  6. Καλό μήνα Σμαραγδάκι μου και πάντα τέτοια στη Μαρίνα μας :)
    Πολλά φιλιά και στις τρεις σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μακάρι το Μαρινάκι ( το λέω έτσι χαϊδευτικά γιατί έχει την ηλικία της εγγονής μου) να είναι τυχερό σε ουσιαστικά πραγματα στην ζωή του...τα δωράκια είναι απλά για χαμόγελα Μαρία μου.
      Να είσαι και να περνάς καλά, να έχεις καλό μήνα στην καρδιά του φθινοπώρου. καλο βράδυ ανταποδίνουμε τα φιλιαααα 😊

      Διαγραφή
  7. Σ' αυτό το όμορφο δημιουργικό μπλογκ πολλά καλά συμβαίνουν. Αλάνθαστη η μέθοδος "παλαιάς κοπής" καθότι εμείς οι παλιές, δεν "κατέχουμε" το άθλημα της νέας τεχνολογίας (εγώ δηλ.) Να είναι πάντα τυχερή η Μαρίνα και να χαρεί την τσαντούλα της. Να είναι πάντα γεμάτη χαρές.
    Να είστε καλά Ρούλα μου με ένα μήνα όμορφο, δημιουργικό και ευλογημένο μήνα!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν θέλουμε όλα τα μαθαίνουμε Αννίκα μου 😉 απλά δεν το κάνουμε,( για μένα το λέω) γιατί μου αρέσει όλο αυτό το παραδοσιακό στην κλήρωση 🤣. Σε
      Η χαρά είναι πιο πολύ δική μου όταν μπορώ να κάνω κάποιον να χαμογελάσει και να χαρεί με το τίποτα...μακάρι
      να έχει πάντα χαρές στην ζωή η Μαρίνα.
      Να περνάς καλά με ότι κάνεις φίλη μου καλο μήνα εύχομαι και καλή εβδομάδα φιλιαααα!!🤗

      Διαγραφή
  8. Με δώρα Ρούλα μου, να ξεκινά πάντα ένας νέος μήνας και όταν η ιδιοκτήτρια είναι και γενναιόδωρη όλα θα πάνε όμορφα και βατά!
    ΑΦιλάκια αγάπης και μπράβο και στη τυχερή! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αμα μπορούμε να κάνουμε χαρούμενους τους ανθρώπους Στεφανία μου γιατί όχι; υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα από αυτό; χαίρομαι για το τυχερό Μαρινάκι, και ελπίζω να έχει πολλές τυχερές ευκαιρίες στην ζωή της.😉
      Να είσαι καλά εύχομαι φιλενάδα, να έχεις καλό και γαλήνιο μήνα καλή εβδομάδα από αύριο...νυχτερινά δροσερά φιλιαααα!😘

      Διαγραφή
  9. Αααα, τί ωραία έκπληξη μας επεφύλασσες Ρούλα! Μπράβο στην τυχερή, θα το χαίρεται καθημερινά το δωράκι τη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό ακριβώς τον συναίσθημα της χαρούμενης έκπληξης Ευγενία μου ήθελα να χαρίσω σε μια τυχερή και αυτή ήταν η Μαρίνα, αφού η κλήρωση έβγαλε τον δικό της αριθμό...μακάρι να είχα την δυνατότητα να κάνω κάτι για όλους σας που με κρατάτε συντροφιά τόσα χρόνια.😊
      Να είσαι καλά, να περνάς ακόμα καλύτερα με ότι κάνεις. καλό μήνα να έχεις φιλιααααα 😍

      Διαγραφή
  10. Σούπερ η τσάντα για τα ψώνια Ρούλα μου.
    Να είναι πάντα τυχερή η Μαρίνα μας.
    Η πιο σίγουρη μέθοδος είναι αυτή με τα γραμμένα χαρτάκια.
    Την επόμενη φορά, να δούμε το μικρό χεράκι να τραβάει.
    Να είσαι γερή φίλη μου, να γιορτάζουμε παρέα πολλά πολλά χρόνια ακόμα.
    Σας φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλό μήνα έστω και λίγο καθυστερημένα και καλό σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Έργο τέχνης για το κουκλί τής μπλογκογειτονιάς! ⭐ Να το χαρεί, γιατί είναι αντικειμενικά πανέμορφο! Και καλό μήνα Σμαράγδι μου! Φιλιά! 💕🎈

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πάντα τυχερή να είναι η Μαρίνα και να χαρεί την όμορφη τσαντούλα απ τα μαγικά χεράκια σου !!!!
    Όσο για το μπλογκοσπιτάκι σου, εύχομαι για πολλά πολλά χρόνια ακόμα να μας κάνει παρέα με τα τόσα ενδιαφέροντα θέματα και δημιουργήματα της ιδιοκτήτριας !!!!
    Δεν ξέρω γιατί αλλά η προηγούμενη ανάρτηση για τα γεννέθλιά του δεν μου είχε εμφανιστεί....
    Πολλά φιλιά !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή