Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2023

ΜΙΑ ΑΝΑΠΆΝΤΕΧΗ...ΑΠΟΔΡΑΣΗ!

 Με τις μέρες του Νοέμβρη να θυμίζουν ακόμα καλοκαίρι, έστω κι αν είναι ο τελευταίος μήνας του φθινοπώρου, βλέπουμε την κλιματολογική αλλαγή πως ήδη βρίσκεται εδώ. Δεν είναι φυσιολογικές αυτές οι θερμοκρασίες φίλοι μου Νοέμβρη μήνα. 

Αυτή την καλοκαιρία είδαν τα παιδιά μου, η μικρή μου κόρη με τον καλό της, και εκεί που καθόμασταν με τον Γιώργο μου στην αυλή, να τους μπροστά μας!

Αντε σηκωθείτε...

Γιατί παιδιά μου; λέω εγώ, μια χαρά καθόμαστε κάτσε τε και εσείς.

Δεν ήρθαμε να κάτσουμε, αλλά μια τέτοια ωραία μέρα θα σας πάρουμε να κάνουμε μια μικρή απόδραση. 

Μα που να πάμε βρε αγάπες μου μεγάλοι άνθρωποι τώρα, λέω εγώ, ενώ κατά βάθος είμαι τράβα με κι ας κλαίω. Επειδή  ο δικός μου ξέρω πόσο σπιτόγατος είναι, είπα να μην δείξω από την αρχή πόσο μου άρεσε η πρόταση των παιδιών, αφού μόνοι μας δεν βγαίνουμε πια να πάμε πουθενά. Περνάνε τα χρόνια και όσο φεύγουν, βλέπουμε ότι δεν είναι εύκολο να ξεσηκωνόμαστε. Βέβαια παίζει ρόλο και η διάθεση όσο χρονών και να είσαι. Εμένα πια, να μην μου πέφτει ποτέ αυτή  η διάθεση για βόλτα! 😊

Το ρεζουμέ ήταν να περάσουμε τόσο όμορφα, εκεί που πήγαμε, που δεν θέλαμε να φύγουμε! 🤣

Μια πολύ όμορφη περιοχή δυτικά του Ηρακλείου μας θύμισε τα νιάτα μας , αφού εκεί πηγαίναμε ταχτικά, όταν τα παιδιά μας πήγαιναν ακόμα δημοτικό.

Ενα πανέμορφο μέρος με μικρά κολπάκια  ήταν πριν το κατακλείσουν τα μεγάλα ξενοδοχεία. Σπίτια αμφιθεατρικά χτισμένα, μέσα στο πράσινο, που φτάνει μέχρι την θάλασσα!

Η Αγία  Πελαγία είναι ένας παραθαλάσσιος  παράδεισος και ένα από τα πιο όμορφα μέρη του νομού Ηρακλείου.


Η φωτογραφία είναι από Εδώ αφού πανοραμική δεν μπορούσα να βγάλω εγώ.

Κατεβαίνοντας από την εθνική (ο Θεός να την κάνει) βλέπεις να περνάνε  εικόνες από την φύση μπροστά σου, μέχρι που ξεχνάς να βγάλεις φωτογραφία!😊 αυτή είναι δική μου 

 Όσο κατέβαινες προς τα κάτω, έβλεπες το τοπίο αγνώριστο που δεν σου  θύμιζε κάτι από τα παλιά...


Σαν μανιτάρια τα σπίτια ξεφύτρωναν κρύβοντας σου την θέα.


Φτάνοντας κάτω στην παραλία, σε αποζημιώνει το γαλάζιο της θάλασσας.

Σαν καλοκαίρι ένα πράγμα η θάλασσα σε προκαλούσε να μπεις στην αγκαλιά της!

Αφού απολαύσαμε το φαγητό μας δίπλα στο κύμα,

πήγαμε να ανάψουμε ένα κεράκι στο εκκλησάκι της εύρεσης  της εικόνας της  Αγίας Πελαγίας, που διακρίνεται στο βάθος.  Από αυτό το γεγονός πήρε η περιοχή και το όνομα της!

Χιλιάδες χριστιανοί κατέβαιναν στην αμμουδιά, για το πανηγύρι και για να βάλουν τα πόδια τους στην θάλασσα η θάβονταν μέσα στην ζεστή άμμο, για να θεραπευτούν από τις ασθένειες τους.

Τώρα πια είναι ένα μικρό εκκλησάκι, που αγναντεύει ατέρμονα τον μικρό κόλπο και που χωράει μόνο ένα άτομο  και δυο τρεις εικόνες!


Εδώ πατέρας και κόρη...


Και για το τέλος άφησα το ζευγάρι της Αγίας Παρασκευής, ή της Αγίας Πελαγίας, όποιο θέλετε και τα δυο πάνε!🤣

Περάσαμε υπέροχα αφήνοντας τον τόπο αυτόν με μια τελευταία εικόνα την ώρα του δειλινού...


Ηταν μια μικρή απόδραση από την καθημερινότητα μας!

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, παρεάκι μου  να έχετε μια όμορφη εβδομάδα, να προσέχετε τον εαυτό σας και μαζί με την καλημέρα σας το πρωί χαρίστε ένα χαμόγελο σε εκείνους που την λέτε. Θα κάνει πρώτα σε εσάς καλό!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε! 


 

 

28 σχόλια:

  1. Τι ωραία που σε παρακινούν τα νέα παιδιά για τέτοιες αποδράσεις !!!!!
    Φαντάζομαι πόσο υπέροχα θα περάσατε. Και οι φωτογραφίες σου μιά χαρά είναι....η αγ Πελαγία αγνώριστη ( βέβαια για μένα που είχα πάει πριν 40 χρόνια)....... πρόσφατα δλδ χαχαχαχα
    Εύχομαι να έχεις κι άλλες ευκαιρίες για τέτοιες αποδράσεις και σου στέλνω μία αγκαλιά και φιλί !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πράγματι Ράνια μου ,και εμείς δεν την αναγνωρίσαμε την περιοχή και να σκεφτείς πως ο σύζυγος δούλευε εκεί πριν 40 χρόνια χι..χι.. αφού ήταν εργολάβος και είχει κτίσει κάποια ξενοδοχεία εκεί.
      Ήταν από τις όμορφες εκπλήξεις, που μας έκαναν τα παιδιά, αφού εμείς θα περνούσαμε αλλη μια μέρα στο σπίτι...και καλά εγώ βγαίνω για ψώνια, αλλά ο δικός δεν δεν πάει ούτε στο καφενείο... έχει την αυλή μας και περνάει η ώρα του εκεί. Ετσι αυτές οι μικρές βόλτες έξω από το σπίτι μας γεμίζουν χαρά...
      Σε ευχαριστώ πολύ για την ευχή καλοδεχούμενη είναι 😊
      Να περνάς όμορφα και εσύ με ότι κάνεις. Καλή εβδομάδα να έχεις. Την αγάπη μου και φιλια στην μικρούλα σας! 🧡😘

      Διαγραφή
  2. Χαίρομαι που περάσατε καλά. Τι ωραίοι που είστε! Και μπράβο στα παιδιά που σας πήραν μαζί. Αυτές οι μικρές αποδράσεις, οι ξαφνικές, είναι πιο όμορφες πολλές φορές από τις προγραμματισμένες.
    Ωραίες φωτογραφίες!
    Καλή εβδομάδα Ρούλα μου
    Να περνάτε καλά
    ΦΙλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευτυχώς που έχουμε και τα παιδιά και μας ξεσηκώνουν Αννιώ μου. Η πρώτη κουβέντα του πατέρα είναι ...όχι βρε παιδιά που να τρέχω εγώ γέρος άνθρωπος; Τα παιδιά μας όμως δεν σηκώνουν αντιρρήσεις και θέλει δεν θέλει τον πάμε με λίγο ζόρι είναι αλήθεια, αλλά μετά περνάμε τόσο καλά, που δεν θέλει να φύγουμε...🤣
      Παλιά, επειδή εμένα μου αρέσει να ταξιδεύω, με ότι μέσον και να είναι και ο Γιώργος δούλευε, πήγαινα με πούλμαν και με παρέα κυρίες της γειτονιάς, εκδρομές εδώ στην Κρήτη που διοργάνωναν ταξιδιωτικά γραφεία και περνούσαμε τέλεια.
      Να είσαι καλά Αννιώ μου και να περνάς και εσύ ωραία με ότι κάνεις...καλή εβδομάδα να έχεις. Την αγαπη μου φιλιααα...🧡😘

      Διαγραφή
  3. Α! μα έχω πάει στην Αγία Πελαγία πριν κάτι χρονάκια όταν η κόρη του συζύγου ζούσε εκεί κοντά και θυμάμαι τη υπέροχη θάλασσα μια και ήταν Αύγουστος!
    Η φωτό του ζεύγους όλα τα λεφτά και εύχομαι με όλη μου τη καρδιά να είστε πάντα έτσι καμαρωτοί και χαμογελαστοί!
    Και σε μένα αρέσουν οι μικρές αποδράσεις ειδικά το καλοκαίρι που συνοδεύονται από μπανάκι και ταβερνάκι!

    ΑΦιλάκια άπειρα, φωτεινά και πολύ χαμογελαστά! <3

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σοβαρά; Κοίτα να δεις τώρα Στεφανία μου πολύ χαίρομαι που ξέρεις αυτό το μέρος. Ειναι τα μικρά κολπάκια που κάνουν να είναι η θάλασσα γαλήνια τις περισσότερες φορές.
      Εχει γεμίσει από ξενοδοχεία ο τόπος. Το καλοκαίρι δεν πέφτει καρφίτσα, αλλά αυτή την εποχή είναι πιο ήσυχα, έτσι όπως μας αρέσει... και τα παιδιά μας πια προτιμούν πιο ήσυχα μέρη. όμορφες εκπλήξεις που γέμισαν την μέρα μας γαλήνη και χαμόγελα λέγοντας ιστορίες από τα παλιά , μια και ο δικός μου έκτισε όντας εργολάβος, κάποια από τα ξενοδοχεία εκεί...
      Να περνάς και εσύ όμορφα φίλη μου με ότι σε κάνει χαρούμενη. Καλή εβδομάδα με αγάπη φιλιαααα! 🧡😘

      Διαγραφή
  4. Μα τι ωραία έκπληξη σας έκαναν τα παιδιά! Και πόσο ωραία μας μετέφερες μαζί σου, στην Αγία Πελαγία! Όσο για τις φωτογραφίες, εξαιρετικές, έχεις γίνει πρώτης τάξεως φωτορεπόρτερ! Για να μην σχολιάσω το ζευγαράκι της Αγίας Παρασκευής, μα πόση τσαχπινιά έχεις, Ρούλα μου, που βγαίνει και στη φωτογραφία!
    Εύχομαι να σου δοθούν και πολλές άλλες τέτοιες ευκαιρίες, να "αλητέψεις" με εκλεκτή παρέα, ό,τι μήνα κι αν έχουμε!
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτές οι μικρές -μεγάλες χαρές, από τα παιδιά μας Πίππη μου είναι που μας δίνουν τις ευκαιρίες να...γιατό όχι "αλητέψουμε" αποδράζοντας από την καθημερινότητα μας😊.
      Παλιά λημέρια μας ήταν η περιοχή, αλλά έγινε αγνώριστη, όπως τόσα μέρη στον τόπο μας λόγο τουρισμού!
      Από την τσαχπινιά μου με πήρε και το παιδί στο πλάι μου...🤣
      Καλοδεχούμενες οι ευχές σου φίλη μου!
      Να βρίσκεις και εσύ ευκαιρίες να περνάς όμορφα...καλο σου βράδυ την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡😘

      Διαγραφή
  5. Αυτές είναι οι "καλοκαιρίες" στη ζωή, η παρακίνηση των παιδιών, μια αναπάντεχη εκδρομή κι ένας ευλογημένος τόπος που κρύβει αμέτρητους θησαυρούς για να τους απολαύσεις, συνοδεία αγαπημένων ανθρώπων. Περάσατε τέλεια κι αυτό φαίνεται στις φωτογραφίες σας. Το "ζευγαράκι της αιώνιας αγάπης", έτσι θα σας λέω, γιατί το ζευγάρι της Αγίας Παρασκευής κρύβει μια θλιβερή ιστορία...
    Ρουλάκι μου, είστε οι αιώνιοι έφηβοι, δύο άνθρωποι που όλοι μας έχουμε σαν πρότυπο σεβασμού και ατόφιας συντροφικότητας. Μπράβο στα παιδιά για την ιδέα τους και, αλήθεια... πότε θα την στρώσουν αυτή τη ρημάδα την εθνική;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήταν αναπάντεχη η απόδραση Κανελλάκι μου και την απολαύσαμε στο καλύτερό της, όταν έχει καιρό να το κάνεις έχεις τα παιδιά παρέα να λέμε τα δικά μας και να χαμογελάμε αυτό είναι να περνας καλά που λέμε.
      Οσο για το ζευγαράκι, είναι σπάνιες οι φωτογραφίες που έχουμε βγάλει μαζί και ήταν ευκαιρία ! Πρώτη μούρη 😊 Ναι όπου υπάρχει αγάπη, μας κάνει μικρότερους. χι..χι...
      Όσο για την εθνική, μικρή ήμουν και γέρασα μάτια μου άστο!!
      Ηταν μια μέρα που θα μπει στο ντουλαπάκι της μνήμης μας...
      Να είσαι καλά Κανελλάκι μου να κάνεις ότι αγαπάς.. την καληνύχτα μου με αγάπη ! Σ.Λ. ❤


      Διαγραφή
  6. Χαίρομαι με την όμορφη απόδρασή σας!!!Να είναι καλά τα παιδιά!!!Οι φωτογραφίες σου υπέροχες και η πρώτη δική σου, έχει ακριβώς το λιμανάκι που φαίνεται στην φωτογραφία που δεν είναι δική σου!!! Μπράβο μπράβο σε όλους σας!!!Την αγάπη μου!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κάτι σαν γιορτή μας φάνηκε αδέρφι μου η έκπληξη που μας έκαναν τα παιδιά .Και πολύ καλά έκαναν να μας πάρουν μαζί τους, γιατί περάσαμε πολύ όμορφα...στην Αγία Πελαγία, που μας θύμισε τα νιάτα μας. .μπορεί το μέρος να έχει αλλάξει αλλά η θάλασσα ήταν η ίδια εκεί λες και μας περίμενε τόσα χρόνια !!
      Αυτές οι μικρές χαρές είναι που παρατείνουν την ζωή μας!
      Να περνάτε και εσείς όμορφα με ότι κάνετε αγάπη μου. Την αγάπη μου πάντα φιλιά σε όλους σας αγκαλίτσες πολλές! 🤗😘🧡

      Διαγραφή
  7. Μια χαρά σάς βλέπω, καλή μου φίλη. Και σάς χαίρομαι κι όλας. Όλους! Πολύ ωραία η απόδραση, να την κάνετε συχνά, έχετε λαμπερά και όμορφα μέρη εκεί κοντά στην ανοιχτή φύση. Παρατηρώ ότι κάθε βήμα προς την παραλία, κάνει τις φωτογραφίες σου ακόμα πιο όμορφες. Την καλησπέρα μου, Ρούλα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι τις χρειαζόμαστε αυτές τις μικρές αποδράσεις από την καθημερινότητα. ήταν μια όμορφη μέρα και παρ όλα που ήταν μέσα Νοέμβρη , νόμιζες ότι ήταν τέλος καλοκαιριού, που έχει φύγει τυπικά εδώ και δυο μήνες...
      Σε ευχαριστούμε πολύ για τα όμορφα σου λόγια...Δεν είμαι πολύ καλός φωτογράφος , αλλά το προσπαθώ.
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις αυτό έχει σημασία. Καλό και γαλήνιο βράδυ να έχεις. 🌙

      Διαγραφή
  8. Τι όμορφα! Πολύ τη χάρηκα τη βόλτα σας. Αντιλαμβάνομαι πως όσο περνούν τα χρόνια, τόσο πιο δύσκολες γίνονται οι εξορμήσεις, αλλά να τις κάνετε. Είναι όμορφες τέτοιες αποδράσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ετσι είναι Γιώτα μου όσο μεγαλώνουμε τόσο πιο δύσκολα είναι να βγαίνουμε. Αλλά όταν μας δίνεται η ευκαιρία λέμε να μην τις χάνουμε, γιατί στην τελική περνάμε όμορφα όπου και να πάμε!
    Και εσύ μικρή μου να κάνεις ότι αγαπάς...η παρέα είναι που σε κάνει να περνάς καλά!
    Σε ευχαριστώ που πέρασες και τα είπαμε ...φιλιααα 😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Υπάρχει πιο όμορφο από μια βόλτα και μάλιστα με τους αγαπημένους μας Ρούλα μου; Είναι νομίζω τα μυστικά στις αγαπημένες σχέσεις γονιών και παιδιών. Μπράβο στα παιδιά για την ιδέα να περάσετε παρέα τους σε ένα όμορφο μέρος! Και οι φωτογραφίες σου όμορφες επίσης. Να είστε καλά να ταξιδεύετε αντάμα σε μέρη της καρδιάς σας.
    Με πολλή αγάπη σας φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Όχι Αννίκα μου δεν υπάρχει και μάλιστα όταν δεν την περιμένεις , γίνεται ακόμα πιο όμορφη. Ο μπαμπάς μας είναι που δεν βγαίνει εύκολα πια έξω από το σπίτι, αλλά αν τον πείσουμε περνάμε καλά. Το ζόρι είναι να το πάρει απόφαση εκείνος, γιατί εγω δεν θέλω δεύτερη φορά να μου το πουν...🤣
      Καλά οσο για τις φωτογραφίες , έβγαλα λίγες γιατί μας είχε παρασύρει η καλή διάθεση και η κουβεντούλα...
      😊 Μακάρι φίλη μου να το κάνουν τα παιδιά μας αυτό πότε πότε και δεν εννοώ τα δικά μου μόνο αλλά, όλων μας. Να πηγαίνουν έστω και ένα καφεδάκι έξω από το σπίτι...και δεν εννοώ βέβαια όπως καταλαβαίνεις τον καφέ, αλλά την παρέα!
      Να περνάς και εσύ όμορφα φίλη μου με ότι κάνεις την αγάπη μου φιλιααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  11. Τι ωραία Σμαραγδένια μου, ευχαριστούμε που μας πήρες μαζί σου στην απόδραση σας, χαρήκαμε τόσο όμορφες φωτογραφίες και καμαρώσαμε και εσάς!!!
    Να είστε γεροί, να απολαμβάνετε τις στιγμές σας!!
    Με το καλό και σε άλλες αποδράσεις.
    Πολλά πολλά φιλιά.
    Καλό ξημέρωμα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου γλυκό μα ήταν δυνατόν να μην μοιραστώ μαζί σας μια τέτοια βόλτα;
      Και σε μας άρεσε επειδή δεν την περιμέναμε και ήταν σε ένα όμορφο μέρος, που είχαμε να πάμε πάρα πολλά χρόνια.
      Σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου, μικρή μου από το στόμα σου και στου θεού τ αυτί 😊
      Να περνάς και εσύ καλά με ότι κάνεις την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡😘

      Διαγραφή
  12. Το ζευγαράκι όλα τα λεφτά.
    Λοιπόν μου βαλες ιδέα και θα πάμε κι εμείς την Άνοιξη πια με το καλό.
    Να περνάτε πάντα έτσι όμορφα αγαπημένη μου 😍😘

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣🤣🤣 Σε ευχαριστούμε πολύ φιλενάδα για το κομπλιμέντο...Καλώς τη μου... Οντως είναι ένας πολύ ωραίος προορισμός για απόδραση από την καθημερινότητα, αν και εσείς και εμείς, σε ανοιχτάδες μένουμε και η θάλασσα είναι δίπλα μας... Απλά είναι η ευκαιρία να βγούμε από το σπίτι έξω. Εμεις δεν έχουμε πια μέσον για να κυκλοφορούμε και αν δεν μας πάνε τα παιδιά καμιά βόλτα, δεν πάμε πουθενά, αν και η αλήθεια είναι ότι δεν προλαβαίνουμε να βαρεθούμε με την οικογένεια γύρω με καταλαβαίνεις ε; 😊
      Αν αποφασίσετε να έρθετε Ανοιξη καιρού κατά Αγία Πελαγία, εννοείτε ότι θα χαρούμε να σας δούμε και από κοντά αν μπορέσετε φιλενάδα.
      Να είστε καλά και να περνάτε όμορφα τα δυό σας...την αγάπη μου πάντα φιλιαααα! 🧡😘

      Διαγραφή
  13. Ζητάς κοπλιμέντα μου φαίνεται φιλενάδα μου!
    Είστε κούκλοι και οι δύο σας.
    Μπράβο στα παιδιά σας για την έκπληξη που σας έκαναν.
    Πότε δεν πρέπει να αφήσουμε να πάει χαμένη καμία ευκαιρία.
    Πήραμε κι εμείς μια μυρωδιά από Κρήτη και σας ευχαριστούμε πολύ.
    Φιλιά σε όλους σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ηταν πράγματι ευχάριστη έκπληξη και κάναμε και τους δύσκολους (χα..χα..εγώ όχι πάντως) ξέρεις ποιος είναι σπιτόγατος ε; 🤣
      Ειχαμε να πάμε χρόνια στην Αγία Πελαγία...μένοντας στου Κοκκίνη το Χάνι, μαζί με την δουλειά που κάναμε ήταν και διακοπές μαζί, οπότε δεν μας έλειπε κάτι, όμως εδώ και τέσσερα χρόνια που δεν μένουμε εκεί, είχαμε και την καραντίνα, σιγά σιγά συνηθίσαμε μέσα. 🤔 Γι αυτό και αυτην την βόλτα την ευχαριστηθήκαμε πολύ. Και ο Νοέμβρης με τέτοιες μέρες ήταν σαν να έλεγε...βγείτε έξω βόλτα... εεε και εμείς τον ακούσαμε.🤣 Ναι Ρένα μου όπως το λες να μην αφήνουμε τις ευκαιρίες να φεύγουν.
      Να περνάτε καλά και εσείς με ότι κάνετε ακόμα μόνοι σας! 😉 Σε ευχαριστούμε για το κομπλιμέντο φιλενάδα...την αγάπη μου φιλια σε όλους σας! 🧡😘

      Διαγραφή
  14. ♥♥♥
    Πολλά φιλιά σε όλα τα κουκλιά στις φωτό και τις ομορφιές
    που μας ανέβασες!
    (Ρουλίτσα...θεϊκή!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχ.αυτοι οι Γιωργηδες.Που ενω περνανε καλα εχουν βγαλει ριζες στον καναπε.Μπραβο βρε φιλεναδα.Παντα τετοια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μπράβο στα παιδιά, μπράβο και σε σας Ρουλίτσα μου!
    Πανέμορφες εικόνες, πανέμορφο Σμαραγδένιο ζευγάρι και κόρη!
    Οι ξαφνικές εξορμήσεις είναι οι καλύτερες κι εύχομαι να σας τυχαίνουν τακτικά!
    Την αγάπη μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ένα λαμπρό παράδειγμα αριστείας! Η ανάρτησή σας είναι και διορατική και καλοφτιαγμένη. Σας ευχαριστούμε που μοιραστήκατε την πολύτιμη άποψή σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή