Τση Κρήτης το γλυκό ψωμί στην τάβλα θα προσμένει, να ρθούν οι φίλοι οι καλοί κι ξένοι να κοπιάσουν. Ρακή δροσάτη να γευτούν και ντάκο παξιμάδι. Καλτσιούνια, ξεροτήγανα, αρνί και σταμναγκάθι και δίπλα η λύρα συντροφιά το κέρασμα τση Κρήτης... Σμαραγδάκι...

Δευτέρα 27 Νοεμβρίου 2023

ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!

 Πόσο γρήγορα περνάει ο καιρός, δεν ξέρω αν το παρατηρήσατε. Μέχρι να πούμε καλημέρα, να σου και λέμε καληνύχτα.. 

Το παρατηρήσατε και εσείς παρεάκι μου; ή μόνο εγώ το βλέπω λόγο ηλικίας;

Δεν ξέρω αν θέλω να περνάει έτσι γρήγορα, ή να επιβραδύνει και λίγο.

Με τον χρόνο να βαδίζει όπως εκείνος θέλει, συνεχίζουμε να συμβαδίζουμε, αφού και εμείς αφού δεν είναι στο χέρι μας να τον αλλάξουμε κατά το συμφέρον μας!  😊

Εδώ και κανένα χρόνο, είχα ξεκινήσει να πλέξω κάτι δικό μου, αλλά μέσα σε όλο αυτό το διάστημα, όλο και κάτι άλλο μου έβγαινε πιο επείγον να πλέξω και το δικό μου έμενε στην άκρη.

 Όλο παράπονα μου ήταν και με το δίκιο του εδώ που τα λέμε, ήταν σαν να με ρωτούσε όποτε μου έμενε χρόνος και το έπιανα για  λίγο, εμένα πότε θα με τελειώσεις; Ένας χρόνος πέρασε που με άρχισες...Τι να του απαντήσω αφού δεν είχα πλάνο πότε θα τελείωνε; Και να που έφτασε το πλήρωμα του  χρόνου και επιτέλους έφτασε η μέρα που θα έβαζα τον τελευταίο πόντο!

Τι ζήτω...τι χαρές έκανε δεν λέγεται, λες και και κέρδισε το βραβείο Γκίνες ένα πράγμα...Επιτέλους φώναξε με ανακούφιση! θα με δει και μένα μάτι ανθρώπου, εδώ μέσα στο καλαθάκι των πλεχτών  έσκασα!

Εντάξει τελείωσα κάτσε να σε βγάλω μια φωτογραφία στο καναπέ...


και μια στο τραπεζάκι...


Και ιδού η πρώτη του έξοδος στους ώμους του μανεκέν μου..

       

          και η πίσω μεριά του!


Ετσι απλά για να σας πω μια καλημέρα 

ήταν αυτή η ανάρτηση. 

Μέχρι την επόμενη φορά που θα τα πούμε, να είστε καλά, να έχετε μια όμορφη εβδομάδα, να οδεύσουμε με γαλήνη και αγάπη προς τις γιορτινές μέρες που έρχονται με υγεία, να χαρίσουμε όσα περισσότερα  χαμόγελα μπορούμε σε  ανθρώπους που δεν έχουν τα αυτονόητα όπως εμείς!

Σας ευχαριστώ πολύ που περνάτε και τα λέμε.




 

30 σχόλια:

  1. Ναι Ρούλα μου, όντος ο καιρός περνά γρήγορα... καιρός είναι αυτός, πότε ήλιος, πότε συννεφιά, πότε η διάθεση πάνω πότε κάτω!
    Το γιλέκο άψογο όπως και το μοντέλο, καλοφόρετο να είναι, για μέσα προς το παρόν γιατί έξω θερίζει!
    ΑΦιλάκια αγάπης για μια φωτεινή και δυναμική βδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Επιτέλους τα κατάφερα μετά από τόσο καιρό να το τελειώσω Στεφανία μου και η φάση είναι ότι μόλις το τελείωσα άρχισε εδώ να χαλάει ο καιρός...Βλέπω να το φοράω κατά την Άνοιξη!😊 Ευτυχώς το πλέξιμο είναι για μένα χόμπι έκτος των άλλων και μια διέξοδος στη εκτόνωση μου!
      Καλά να περνάς και εσύ φίλη μου με ότι κάνεις! Σε ευχαριστώ για τις ευχές την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡😘

      Διαγραφή
  2. Ώ τι λες τώρα, Ρούλα μου! Αρχοντικό, μερακλίδικο, όμορφο, περίτεχνο, λειτουργικό! Άξιζε η αναμονή πραγματικά. Καλοφόρετο από τα αγαπημένα σου "μοντέλα", καλή μου φίλη. Πάντα τέτοια να σού ευχηθώ.
    Να δίνουμε σημασία στο πέρασμα του χρόνου, Ρούλα μου. Μετράει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πάρα πολύ και εκτιμώ ιδιαίτερα τα ΄τόσο όμορφα σχόλια σου, για ένα θέμα όπως ΄ένα πλεκτό γιλέκο, που αφορά περισσότερο εμάς τις γυναίκες ΄Πάντα ευγενικός φίλε μου σε ευχαριστώ.
      Να περνάς όμορφα με ότι κάνεις και εσύ. Καλό σου βραδάκι. 🌙🎄

      Διαγραφή
  3. Muy bonito y lo mejor es que al final le llegó su momento y ahora lo puedes disfrutar. BESICOS.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Arish χαίρομαι που σου άρεσε το πλεκτό μου. Το πλέξιμο με χαλαρώνει και πάντα όλο και κάτι κάνω για φίλους και οικογένεια...
      Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις. καλές γιορτινές μέρες να περάσεις φιλιααα 🎄😘

      Διαγραφή
  4. Ωωωω τι όμορφο πλεχτό!!! Και το μοντέλο θαυμάσιο. Μπράβο Ρούλα μου Χρυσοχέρα. Και ναι κι εγώ νομίζω ότι ο χρόνος τρέχει...τι να κάνουμε ας τρέξουμε κι εμείς
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αυτό με τον χρόνο Αννιώ μου, άλλο πράγμα, δεν τον προλαβαίνω λέμε... άσε δε που δεν μπορώ να τον διαχειριστώ. Όσο και να προγραμματίζω τις δουλειές μου, όλο εκτός προγράμματος είμαι...😊
      Πέρσι το ξεκίνησα, φέτος το τελείωσα . Πάλι καλά 🤣 Θέλω τόσα να κάνω, που ούτε άλλη μια ζωή να είχα...😊
      Να περνάς όμορφα και εσύ με ότι κάνεις φίλη μου την αγάπη μου φιλιααα! 🧡😘

      Διαγραφή
  5. Καλησπερα Ρουλακι μου.Με γεια σου.Καλοφορετο.Αργησες λιγο ομως εγινε τελειο.Με το καλο να το χαρεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΣΕ ευχαριστώ πολύ Λίτσα μου επιτέλους τελείωσε το γιλέκο μου...πέρσι το καλοκαίρι το ΄άρχισα, αλλά όλο και άλλο προκύπτει ενδιάμεσα 😊 και τώρα που τελείωσε ο καιρός χειμώνιασε... 🤣🤣να δολύμε πότε θα βρω χρόνο να τα πούμε φιλεναδα...
      Να περνάτε καλά με ότι κάνετε. την αγάπη μου φιλιάαα! 😘🧡

      Διαγραφή
  6. Καλημέρα Ρούλα μου.
    Μόνο τρέχει ο καιρός;
    Μη σου πω ότι κάνει κσι άλματα.
    Ούτε που το καταλαβαίνω.
    Πώς να φτάσουν οι ώρες να φτιάξουμε πράγματα;
    Το γιλέκο σου έγινε πανέμορφο, νε το δίκιο του ήταν παραπονεμένο.
    Με γεια να το χαρείς.
    Αφού έχεις και μοντέλο για φωτογράφιση, ποιος τη χάρη σου!
    Να είστε όλοι καλά και φιλάκια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε Ρένα μου, θαρρείς και τον κυνηγάει κανείς...πως να προλάβουμε να κάνουμε αυτά που θέλουμε; δεν μας ρωτάει...Έχεις απόλυτο δίκιο και προπαντός όσο μεγαλώνουμε, το βλέπω από τον εαυτό μου, όλα και πιο αργά κάνουμε αυτά που θέλουμε!
      Αυτό το γιλέκο έγινε σήριαλ αλλά, τελείωσε επιτέλους θα το χαρώ την Άνοιξη πια με το καλό...🤣 Μόνο καλά να είμαστε φιλενάδα...
      Να περνάς όμορφα με τα κορίτσια σας ετοιμάζοντας τα γιορτινά σας...την αγάπη σε όλους σας φιλιαααα! 🧡😘

      Διαγραφή
  7. Αριστούργημα!! Γεια στα χέρια σου Σμαραγδάκι μου!
    Φαίνεται πολύ δύσκολο αλλά άξιζε τον κόπο να το τελειώσεις. Είχε δίκιο που σου παραπονιόταν. Τέτοια ομορφιά, τέτοιο σκέρτσο στο πλέξιμο και να μείνουν μισοτελειωμένα δεν είναι σωστό. Το μοντέλο σου το ανέδειξε ακόμα περισσότερο. Να το εγκαινιάσεις φορώντας το τα Χριστούγεννα, έτσι για να κάνει την επίσημη πρώτη του εμφάνιση.
    Πολλά φιλιά Σμαραγδάκι μου και καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μα τι να κάνει και αυτό Μαρία μου; ένα χρόνο πόντο πόντο γινόταν μπαΐλντισε και αυτό, αφού όλο στην άκρη το άφηνα, γιατί προηγούνταν διάφορα για την οικογένεια... αλλά το τελείωσα όμως και αυτό μετράει ε; 😉
      Να μια ωραία ιδέα που μου δίνεις για τα Χριστούγεννα...να εγκαινιάσω κάτι καινούργιο, όπως κάνουν και τα παιδάκια 😊
      Σε ευχαριστώ πολύ Μαρία μου, να περνάς καλά με ότι κάνεις και εσύ...την αγάπη μου φιλιααα! 🧡😘

      Διαγραφή
  8. Πολύ ωραία πλέξη Ρούλα μου. Καλοφόρετο!
    Γλυκές καλημέρες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου σε ευχαριστώ πολύ χαίρομαι που σου άρεσε Επιτέλους πήρε σειρά και τελείωσε, που όλο το άφηνα για να κάνω κάτι άλλο... το πλέξιμο είναι αυτό που με χαλαρώνει όποτε έχω χρόνο να ασχοληθώ μαζί του.
      Να είσαι καλά και να περνάς όμορφα με ότι κάνεις και εσύ Ελένη μου... την αγάπη μου φιλιάαα! 🧡😘

      Διαγραφή
  9. Εντάξει... είναι "Ρούλα" αυτό το πλεχτό. Φωνάζει από μακριά. Πολύ φινετσάτο!!!
    Να το εγκαινιάσεις στη γιορτή σου ίσως;
    Όσο για το μοντέλο σου, το αναδεικνύει τέλεια.
    Φιλιά πολλά Ρουλάκι μου χρυσοχέρικο ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Από πολύ καιρό Κανελλάκι μου είχα σταμπάρει το σχέδιο και είχα αποφασίσει πως θα κάνω κάτι για τον εαυτό μου 😉αλλά δεν το περίμενα πως θα κάνω ένα χρόνο να το τελειώσω το γιλεκάκι μου... πλέκτρουσα να σου πετύχει...κάθε φορά που το έπιανα μου ερχόταν να τραγουδήσω το γνωστό τραγούδι που λέει...το γιλεκάκι που φορείς , εγώ στο χω πλεγμένο...παράφραση από το ραμμένο 🤣🤣
      Αααα ναι στην γιορτή μου θα το βάλω να χαρεί και εκείνο τόση πλεκτοκαθυστέρηση 😊
      Κανονικά θα έπρεπε εγω να κάνω το μοντέλο, αλλά ήμουν τόσο χάλια για μοντέλο, γι αυτό είπα να βάλω την μικρή μου να το κάνει...😉
      Καλά να είσαι Κανελλάκι μου και σε ευχαριστώ που πάντα είσαι εδώ... την αγάπη μου ❤ φιλώ σε...Σ.Λ.

      Διαγραφή
  10. Αμ γι αυτο δεν ερχομαι εγω απο εδω! Μου ξεθαβεις το συναισθημα της ζηλειας😘τι ομορφα όσα φτιαχνεις Ρουλα μου♥️να τα χαιρεσαι ,σε ωραιες στιγμες και εξοδους ,πάντα με χαρές♥️♥️φιλακια και να είστε ολοι καλά😍😍

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. 🤣🤣🤣 Βρε καλώς το μου το κορίτσι μας...τι μου κάνεις Νασια μου; χαίρομαι πολύ αληθινά για την επίσκεψη σου κορίτσι μου... θα χαρώ να τα πούμε κάποια στιγμή στο τηλέφωνο αν θέλεις...φαντάζομαι τα αγόρια σου θα γίνανε άντρες πιά ε;
      Να είσαι καλά Νάσια μου να περνάς όμορφα με ότι κάνεις την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡😘

      Διαγραφή
  11. Με γεια σου, Ρούλα μου, και γεια στα χέρια σου, για άλλη μια φορά! Πολύ ωραίο έγινε το πλεκτό σου, το θαύμασα και στον καναπέ, και στο τραπεζάκι, και στο μανεκέν, έπρεπε όμως να μας το δείξεις και επάνω σου! Εύχομαι να το ευχαριστηθείς πολύ, όπως του (και σου) αξίζει.
    Φιλάκια πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ Πίππη μου εεεε ένα πλεκτούλι και για μένα καιρός ήταν να κάνω...το θέμα είναι ότι βαρέθηκε ένα χρόνο να περιμένει και σίγουρα θα έβγαλε ένα αναστεναγμό ανακούφισης όταν είδε πως το πήρα απόφαση να το τελειώσω...Δεν ήμουν κατάλληλα ντυμένη για φωτογράφηση 🤣και αφού ο πρωταγωνιστής ήταν το γιλέκο και δεν ήθελα να του κλέψω την δόξα! 🤣🤣
      Να περνάς όμορφα Πίππη μου με ότι κάνεις σε ευχαριστώ πολύ την αγαπη μου φιλιαααα! 🧡😘

      Διαγραφή
  12. Γιαγιά χρυσοχέρα, Καλοφόρετο με υγεία και χαρές! (Και το μανεκέν όμως.....εεε)
    Γεια στα χέρια σου Ρούλα μου!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι πότε θα μπορώ να πλέκω δεν ξέρω Αννίκα μου γι αυτό και είπα ότι επιτέλους μετά από ένα χρόνο βρήκα καιρό να τελειώσω το γιλέκο μου...😊 Καλά το μανεκέν δεν παίζεται λέμε...
      Σε ευχαριστώ πάρα πολύ φίλη μου να περνάς καλά με ότι κάνεις. Να έχεις ένα όμορφο γιορτινό μήνα. Καλό Δεκέμβρη σου εύχομαι! την αγάπη μου φιλιαααα! 🧡🤗

      Διαγραφή
  13. ααααααααααχ τρεχει τρεχει σαν το νεροοοοοοοο
    πολυ ομορφο εγινε και φορεμενο οντως δειχνει ακομα καλυτεροο
    στη φωτο το νομιζα για κοντο.. σουπερ ... καλο μηναααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι βρε Σοφάκι μου πως τρέχει έτσι ο άτιμος; Δεν τον προλαβαίνουμε λέμε... Ειπα να το τελειώσω επιτέλους που γύριζε από εδώ και από εκεί ατελείωτο...😊 Δεν ήξερα πως να το φωτογραφίσω για να φαίνεται ολόκληρο, έβαζα τον δικό μου να με βγάλει, αλλά δεν τα κατάφερνε και τόσο καλά, μέχρι που ήρθε η κόρη μου η Χριστίνα...😊
      Καλό και γιορτινό μήνα να έχεις Σοφάκι μου εύχομαι να είστε όλοι καλά! την αγάπη μου φιλιαααα! 🤗🧡

      Διαγραφή
  14. Καλό μήνα Σμαραγδένια μου! Πράγματι τρέχει ο χρόνος!!!! Κόσμημα σκέτο η δημιουργία σου, η οποία αναδεικνύεται άψογα στο μοντέλο σου. Γεια στα χεράκια σου. Δημιούργησες πάλι και σε καμαρώνω όπως πάντα!
    Να 'σαι καλά, να φτιάχνεις ομορφιές.
    Καλό βράδυ και καλό Σαββατοκύριακο! Σε φιλώ γλυκά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρινάκι μου γλυκό...άσε με τον χρόνο εμείς έχουμε μαλώσει...μα να μην περιμένει λίγο; πως να τον προφτάσουμε ε; 😊
      Πρέπει να προσαρμοστούμε όμως , αφού αυτόν έχουμε χι...χι...
      Όσο για το γιλέκο μου, καιρός του ήταν να τελειώσει, γιατί μου γκρίνιαζε 😊
      Να είσαι καλά μικρή ,μου σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές! να περνάς και εσύ όμορφα με ότι κάνεις!
      Καλό γιορτινό μήνα σου εύχομαι την αγαπη μου🧡 φιλιαααα😘

      Διαγραφή
  15. Μα είναι καταπληκτικό το νέο σου δημιούργημα αλλά και το μοντέλο σου το έχει δώσει πνοή. Να είσαι γερή, να το φορέσεις και να το χαρείς. Ευχές για τα γενέθλια και την αυριανή σου γιορτή. Υγεία, έμπνευση και δημιουργία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Το καλό πράγμα αργεί και το δικό σου είναι πανέμορφο Ρουλίτσα μου!
    Το εξαιρετικό μανεκέν το αναδεικνύει, δεν το συζητώ!
    Κι εγώ έχω ένα θέμα με το χρόνο, ιδίως όταν σκοτεινιάζει νωρίς, δεν το καταλαβαίνω πώς περνάει η μέρα... Φιλάκια αγάπης πολλά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή